Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Mr.Csizmás #53454 üzenetére
Teljesítménytől függően kismotor vagy kerékpár
Kunhalmi Zoltán közlekedési szakértő, a KRESZ-módosítási javaslat egyik kidolgozója lapunknak azt mondta, a javaslatban három definíciója van az e-rollernek.
motoros roller az, ami legalább kétkerekű, egy tengelyén kormányozott, a rajta utazó egy személyt állva szállítani képes, legfeljebb 4 kW teljesítményű motorral meghajtott járműezen belül kis teljesítményű motoros roller az a motoros roller, amit legfeljebb 350 W teljesítményű motor hajt és sík úton önerejéből 25 km/óra sebességnél gyorsabban haladni nem képesnagy teljesítményű motoros roller pedig minden olyan motoros roller, ami nem kis teljesítményű motoros roller.
A kismotor-kerékpár dilemmát a javaslat úgy oldaná meg, hogy a kis teljesítményű motoros rollerre a kerékpáros közlekedés szabályai vonatkoznának, bizonyos eltérésekkel. Ilyen eltérés például, hogy rolleren utast szállítani nem lehetne, és az alkalmazható legnagyobb sebessége egységesen 25 km/óra lenne. A nagy teljesítményű motoros roller a segédmotoros kerékpárra vonatkozó szabályokat örökölné, de ezen sem lehetne utast szállítani, és ennek vezetése a 16. életév betöltéséhez kötött. [link]Meglátjuk mi lesz belőle.
-
Reggie0
félisten
válasz
Mr.Csizmás #53454 üzenetére
L1e: kétkerekű járművek legfeljebb 45 km/ó tervezési sebességgel amelyben a motor: - hengerűrtartalma legfeljebb 50 cm3 belső égésű motor esetében, vagy legnagyobb folyamatos névleges teljesítménye legfeljebb 4 kW elektromos motor esetében.
Tovabbi szivatas, hogy az elektromos rollerek jellemzoen nem teljesitik az L1e kategorian elvart fekrendszert, miszerint egy kezeloszervvel ket fuggetlen kerekre kell fekeznie. Es meg lehet par csontvaz, nem neztem meg mindent.
300W alatt is elegge eroltetett a dolog, mert nem igazan kerekpar. Lehet szorszalhasogatni, hogy pedal nelkul emberi erovel hajtott-e, illetve az sem egyertelmu, hogy ezt lehet-e rasegitesnek tekinteni vagy rasegites nelkulinek tekintheto, mert elmegy magaban a motorrol. Masik tipikus szorszal, hogy a talajhoz kepesti labbal lokdoses emberi erovel hajtasnak minosul-e vagy csak a pedalon keresztul szamit. Elobbi esetben az auto is lehetne emberi erovel hajtott
[ Szerkesztve ]
-
dh66e
veterán
válasz
Mr.Csizmás #53454 üzenetére
Nincs rá jogszabály.
-
válasz
Mr.Csizmás #51440 üzenetére
A közúti közigazgatási bírságnál nincs ilyen mérlegelési jogköre a hatóságnak.
[ Szerkesztve ]
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz
Mr.Csizmás #51401 üzenetére
Izgalmas lehet egy vágányon...
Nem látom a videóban, hogy ez állomás lenne. Csak "hozzáértő" mindig van, mint ennél a videónál...
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Mr.Csizmás #51120 üzenetére
Buszos simán át a piroson: https://www.youtube.com/watch?v=AqcMemtKDrY
-
syberia
veterán
-
mephi666
nagyúr
válasz
Mr.Csizmás #51104 üzenetére
meg kérje kölcsön a nagymama superman-től a röntgenlátását, hogy az én példámban átlásson a kisteherautón
...mert attól, hogy nem látja, a zebrán előző vadparasztnak van elsőbbsége
-
válasz
Mr.Csizmás #51104 üzenetére
Én a közlekedési szabályokról beszélek.
-
nyikszi
őstag
válasz
Mr.Csizmás #51074 üzenetére
Jó kérdés, hogy miért mentek bele, ha egyáltalán ez történt. Ezért utálom, ha a seggemben van valaki. Ha fékeznem kell, akkor meg belém jön
Vagy 2 éve volt, mentem az M5-ös kivezetőn, lekanyarodtam a pesterzsébeti Tesco felé és egyszer csak egy galamb előttem. Fékeztem egyet, de még az ABS meg se szólalt, majd valaki nyomott mögöttem egy kövér dudát, mondom mi a frászt akar ez? Erre még jött utánam a Shell kútig és elkezdett velem ordibálni, hogy miért fékeztem indokolatlanul, mert a múltkor is így ment bele valakibe
Próbáltam elmagyarázni a hölgynek, hogy akkor talán tarthatna megfelelő követési távolságot, de még kiabálta valamit és elment. Mutattam a kutasnak, hogy ez dilis, ő meg bólintott, hogy az
-
nyikszi
őstag
válasz
Mr.Csizmás #51019 üzenetére
Ezt láttam, kifelé mentem a reptér felé olyan 7:15-kor. Már messziről látszott a sok villogó autó. Egy hókotró volt elől és abba mehetett bele a sok idióta. Én így hirtelen vagy 8 autóra tippeltem, de lehet "csak" 5 volt. Mögöttük egy BKK-s kék villogóval és mögöttük meg 3 rendőrautó. Én KÖKI felé lekanyarodtam, de ameddig elláttam, gyakorlatilag állt a sor. Biztos örültek az emberek
-
kw3v865
senior tag
válasz
Mr.Csizmás #51024 üzenetére
Nem értem, mit akarsz ezzel mondani. Szerintem nagyon egyértelmű, hogy kinek volt elsőbbsége: alárendelt útra kívánt balra lekanyarodni az autós, ezzel keresztezte a motoros útját, aki egyenesen jött. A KRESZ szerint egyértelműen a motorosnak volt elsőbbsége, ez szerintem a világ bármely országában így lett volna egy ilyen szituációban. Az autós nem csak nem adta meg az elsőbbséget, még a kanyarodást sem csinálta jól, mivel levágta a kanyart.
-
válasz
Mr.Csizmás #51026 üzenetére
Maradjunk inkább most konkrét példáknál.
A miért változtassunk a kresz szabályokon-ra írtál két olyan példát, ahol azért történt baleset, mert nem tartották be a kreszt.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Mr.Csizmás #51024 üzenetére
Mindkettő logikusan levezethető miért van így. Egyéként ha a kreszt minden résztvevő betartja az említett példákban, akkor nem történik baleset. Ebből kifolyólag nem értem miért a kresz szabályokon kellene változtatni.
-
kw3v865
senior tag
válasz
Mr.Csizmás #51021 üzenetére
Konkrétumokat írj. Például melyek azok a szabályok, amelyek més nyugat-európai országokban szerinted jobbak? A vasúti KRESZ-t most hagyjuk, a közúti az érdekes most.
[ Szerkesztve ]
-
mezis
félisten
válasz
Mr.Csizmás #50917 üzenetére
Az a támaszték lehet, hogy lehajtható a földre vagy a kapuval együtt nyílik, ilyenkor meg stabilizálja a kapu két szárnyának közepét. Én a járdán az 1,5m-t hiányolom.
-
MasterMark
titán
válasz
Mr.Csizmás #50917 üzenetére
A fenti képen egy blokkal hátrébb áll, az már ott nagyon a szélén van, ott van a tábla is.
-
mezis
félisten
válasz
Mr.Csizmás #50896 üzenetére
Akkor ez az "AutoPilot" névhasználat olyasmi mint a 80-as években az "Automatizált Műszaki Tervezés" volt. Ott, ahol sokkal több, korszerűbb számítástechnikai eszköz volt, ott csak CAD-ot emlegettek (számítógéppel segített tervezés). Nálunk meg így sokkal könnyebben "eladható" volt. Meg milyen jól hangzott! Hol is tart most ?
Nekem a tizenéves autóm jelzi, ha nincs teljesen becsukva az ajtó.... [link] -
philoxenia
MODERÁTOR
válasz
Mr.Csizmás #50874 üzenetére
Van ám sok. Azt ne hidd hogy annyira kevés van. Többet ismerek személyesen...
-
solena
tag
válasz
Mr.Csizmás #50874 üzenetére
Hódmezővásárhelyen a két nagyobb vasúti átjáró még mindig kézitekerősXD Bakternál csörög as telefon, kijön, leengedi, aztán ha megint csörög, felhúzza
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz
Mr.Csizmás #50861 üzenetére
Azonnal semmi esetre sem tud, minimális késése kell legyen, a lakásklímánál is van....
-
mephi666
nagyúr
válasz
Mr.Csizmás #50820 üzenetére
én inkább a tesla-s irány helyett másfelé indulnék, de az nem egyszerű közlekedésbiztonsági rendszer lenne, hanem bűnmegelőzési is
véda-jelleggel körbekameráznám az országot rendesen és figyeltetném, hogy minden közlekedő járműben megtalálható-e a kötelező jelleggel használandó X rendszer... ez a rendszer egyrészt állna egy fekete dobozból (naplózva a jármű pozícióját, sebességét, különböző alrendszerek visszajelzéseit a keréknyomás visszajelzéstől kezdve az olajszintig), másrészt pedig "radarként" működhetne, ami támogatná az előzések végrehajtását... pl látnád, hogy előtted-mögötted hány jármű van, biztonságosan végrehajtható-e épp az előzés, vész esetén pedig szirénázna, ahogy a szemből érkező hasonló eszköze is... (legtöbb baleset előzés közben történik, ezt vissza lehetne szorítani) ...ködben és korlátozott látási viszonyok közt is nagy segítség lenne (ami viszont az "árnyoldala": soha nem terjedne el, mert innentől kezdve sokan paráznának, hogy "ki figyeli majd meg minden lépésüket?" ...akinek meg van titkolnivalója, az helyből ellenezné az egészet)
-
válasz
Mr.Csizmás #50800 üzenetére
Írok majd az egyik képviselőnek aki tudom, hogy normálisabb, picit nézzen rá az ügyre. Habár döntési hatalma nincsen a többségi fideszes önkormányzat miatt, azért ha felhívja a figyelmet a nyilvánvaló hülyeségre, talán változnak a dolgok. Bár ebben sem lennék biztos, tudjuk miért (ezt inkább nem folytatom).
Kíváncsi leszek a helyi oktatók mit mozgolódnak majd ezügyben. Ha arrajár a tanulóval és megkérdezi a nebuló, hogy mi is ez a tábla, hát nehéz lesz neki elmagyarázni.
Amikor a polgármester azt mondja a városi tévében, hogy megszavazták az objektív felelősséget a tilosban parkolásra, na akkor koppant az állam. Ezeket kormányrendelet szabályozza, de ők azért megszavazták. Mit is, meg hogy?
Vicc az egész.
Emiatt nagyon nem lepett meg ez az akciójuk, képesek rá.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Mr.Csizmás #50798 üzenetére
A magánterület részbe nem mennék bele, azonban a kresz érvényes minden olyan magánúton is, ami nincs elzárva a közforgalom elől:
Kresz 1. § * (1) E rendelet a Magyarország területén lévő közutakon és közforgalom elől el nem zárt magánutakon folyó közlekedést szabályozza.
Ebből kifolyólag csak a kresznek megfelelő táblákat helyezhet ki. (mint pl a bevásárlóközpontok, áruházak parkolói). Illetve kihelyezhet olyat is amit saját maga talált ki, csak a közlekedőkre az nem fog vonatkozni, nem kell figyelembe vennie. Nekem mint autósnak csak olyan táblákat kell figyelembe vennem, ami megfelel a hatályos jogszabályoknak. Volt itt korábban téma, shell kúton fél méter magasan lévő behajtani tilos táblák. Na az sem érvényes rám, hiába helyezte ki. Később ezeket korrigálták is, a szabályzásnak megfelelő táblákra.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Mr.Csizmás #50796 üzenetére
Amit linkeltél, várakozási övezet, ami létező dolog, létező táblával.
[ Szerkesztve ]
-
MasterMark
titán
válasz
Mr.Csizmás #50787 üzenetére
Pontosan.
-
m3tr0
őstag
válasz
Mr.Csizmás #50783 üzenetére
Jogos, ergó csak térfogat változás történik...attól a súly nem változik.[ Szerkesztve ]
-
dh66e
veterán
válasz
Mr.Csizmás #50778 üzenetére
Jah pont akartam írni hogy Bukarestben még bőven futnak a millió éves borzalmak ott ez belefér, nálunk a CAF-ok eleje már sokba fájna.
-
dh66e
veterán
válasz
Mr.Csizmás #50606 üzenetére
Autóval is mehettél volna jogsi nélkül és még csak balesetet sem okoztál volna.
-
dh66e
veterán
válasz
Mr.Csizmás #50594 üzenetére
Neked van jogsid.
-
samujózsi
senior tag
válasz
Mr.Csizmás #50548 üzenetére
Akkor vesd össze a fenti esetet mondjuk a Dózsa György úti narkós szívbeteggel és a várható ítélettel!
-
Mr.Csizmás
titán
válasz
Mr.Csizmás #50498 üzenetére
Kellett kijonnom ide, amig a villamosra vartam, csak ket parej kerulte ki a sineken (Golgota ter) a sort, meg egy nyomakodos agressziv dudalosvillogos idosebb proli tolta elore a Dusteret
-
m3tr0
őstag
válasz
Mr.Csizmás #50493 üzenetére
Nekem ezzel nincs bajom.
Mondjuk szerencsétlen fehér A1-es Audist így megszívatni...kiengedi maga elé,aztán rábassza a villogót...
Lehet szerencsétlen csak elbaszta a sávot és rájött,hogy egyenesen menne és átsorolna...
Ezért itt pesten kb. 1000 büntetést lehetne kiosztani nap mint nap.[ Szerkesztve ]
-
dh66e
veterán
válasz
Mr.Csizmás #50493 üzenetére
A civil rendőrautós ellenőrzési akció december 23-ig tart a fővárosban.
Azután megint hagyják hadd szórakozzon a nép sietősebb fele.
-
samujózsi
senior tag
válasz
Mr.Csizmás #50369 üzenetére
Mobilon néztem, szóval bármi lehet.
Nem vitatni akaetam a bömös fasságát, csak jelezni akartam, hogy a felvétel annyira nem egyértelmű. -
dh66e
veterán
válasz
Mr.Csizmás #50363 üzenetére
Át kéne festeni a villamosokat mert nem látszanak.Valami nagyobb színre meg hangosabbra hogy féjjenek az ilyen oktondik.
-
nyikszi
őstag
válasz
Mr.Csizmás #50354 üzenetére
Az jó volt, amikor hallgatom az Infórádiót és az alany válaszolgat, hogy miért is késett már megint sok vonat, miért vannak elakadások, ő próbálja bizonyítani, hogy erről bizony ők nem tehetnek. Erre megkérdezi a riporter, hogy miért van az már évtizedek óta, ha leesik az első hó, akkor a MÁV-nak annyi?
-
updog
őstag
válasz
Mr.Csizmás #50352 üzenetére
Ezek szerint reggel 9-ig nem volt prioritás a Hungária körút, mint elhanyagolható forgalmú útszakasz, legalábbis a Stadion és a Váci út között.
OK, ezek szerint nem mindenhol sz*rtak a farmra, de lényegében ismét, ezredjére is jól láthatóan és csúfosan, ráadásul nagyon könnyen megelőzhető helyzetben buktak el ezek a szerencsétlenek akik ezért felelősek (lennének).
A második felével egyetértek.
-
válasz
Mr.Csizmás #50342 üzenetére
Kaptam infót, nem az elviekben
A térképen ezt nem látom -
Szakbarbár
aktív tag
válasz
Mr.Csizmás #50285 üzenetére
Csak nem a "hírhedt" 10-es út csoport?
-
kw3v865
senior tag
válasz
Mr.Csizmás #50281 üzenetére
Értem. Ez FB csoport amúgy?
Az ilyen híreknél - amikor lehet tudni - jó lenne, ha odaírnák, hogy az áldozatok be voltak-e kötve, ha csak néhány ember észbe kap, már megérte. -
Szakbarbár
aktív tag
válasz
Mr.Csizmás #50277 üzenetére
Elkezdtem írni a kommentet, de inkább töröltem mert még örökre kitiltanának miatta a fórumról. Sosem fogom megérteni azokat a szülőket akik nem kötik be a gyereket vagy nyáron a forró kocsiban hagyják őket.
-
kw3v865
senior tag
válasz
Mr.Csizmás #50277 üzenetére
Biztos, hogy nem voltak bekötve? Miből következtetsz erre? Én a fotók alapján nem tudom megállapítani.
-
dh66e
veterán
válasz
Mr.Csizmás #50256 üzenetére
Na az rendben is volna, de az agyvérzés már nem annyira.
-
válasz
Mr.Csizmás #50240 üzenetére
Valószínű a villamosvezetőt is előveszik, kíváncsi leszek mi lesz ennek a vége, már ha megtudunk egyáltalán valamit belőle. A citröenes szerintem azért problémás, mert eleve úgy hajtott be a kereszteződésbe, hogy még sárga volt a lámpa (ilyenkor nem teheti meg azt, amit zöld-sárgán). A sárga lámpa számára itt csak a forgalom irányának változását jelenti, nem azt, hogy behajthat a kereszteződésbe, plusz a villamos már ott volt.
[ Szerkesztve ]
-
dh66e
veterán
válasz
Mr.Csizmás #50245 üzenetére
Mindent tudok.
-
dh66e
veterán
válasz
Mr.Csizmás #50239 üzenetére
Ezt egyébként a rendőrség vizsgálja vagy a BKK-s balesetvizsgáló? -
válasz
Mr.Csizmás #50234 üzenetére
Ez hogy jön ki nálad 50-50-re? A citröen szabálytalanul hajtott be az átjáróba, ez amit biztosan tudunk.
[ Szerkesztve ]
-
dh66e
veterán
válasz
Mr.Csizmás #50236 üzenetére
Értem köszi.
Azt a videó alapján ti tudjátok hogy mennyire volt már neki tilos?
Remélem senki nem sérült meg a villamoson mert azért azt lehet látni hogy bólintottak az emberek. -
dh66e
veterán
válasz
Mr.Csizmás #50234 üzenetére
Persze a vili is belecsúszott a pirosba,de azért ez a baleset elkerülhető lett volna.
Gondolom kap a vill vezető egy kis pihit vagy fel is mondanak neki ilyenkor? -
válasz
Mr.Csizmás #50216 üzenetére
-
dh66e
veterán
válasz
Mr.Csizmás #50187 üzenetére
Az szerintem már utána volt ha jól tudom.Mármint az általam említett baleset.
-
samujózsi
senior tag
válasz
Mr.Csizmás #50187 üzenetére
????????Ki?
-
válasz
Mr.Csizmás #50170 üzenetére
Innét bucskázhatott le a kamionos.
-
Siriusb
veterán
válasz
Mr.Csizmás #50170 üzenetére
Az a kis személyautó ennyire el tudta lökni a tartályautót? Mondjuk számomra úgy tűnik, mintha épp az első kereket találta volna meg.
-
dh66e
veterán
válasz
Mr.Csizmás #50170 üzenetére
Magyar sofőre volt a tartálykocsinak aki meg is halt.Hihetetlen.
-
samujózsi
senior tag
válasz
Mr.Csizmás #50144 üzenetére
Ott van egy kerékpársáv keresztben a Vácin.
Ha korábban fellökték vagy elejtette azt a bigyót, akkor ez sima baleset. -
dh66e
veterán
válasz
Mr.Csizmás #50137 üzenetére
Néztem ma, hát valaki nagyon nagyot hibázott.Micsoda bontás volt ott.
-
Reaper
őstag
válasz
Mr.Csizmás #50074 üzenetére
Láttam, szóltam is Záchnak, hogy nem furgonból lett videózva (eredetileg az volt a cikkben tegnap), meg hogy azért a bukkanó az odébb van és, hogy véleményem szerint a furgonos simán benézte és valszeg ócska gumival bénán satuzott, de csak az érdekelte, hogy mennyivel mehetett. Mondtam, hogy kb 70nel, talán 80nal, arra már nem is válaszolt.
-
samujózsi
senior tag
válasz
Mr.Csizmás #50050 üzenetére
Ezt a bekötést nem értem
A többit meg... inkább hagyjuk. -
samujózsi
senior tag
válasz
Mr.Csizmás #50030 üzenetére
Hol van erről pontos leírás?
Èn kapásból rávágtam volna, hogy nem, de szembe jött ez az amerikai szabvány és elbizonytalanodtam.
Emlékszem, hogy más fórumon talàlkoztam ilyen kérdéssel, de az lehetett tíz éve is: valaki amerikai autót akart itt levizsgáztatni, akkor azt válaszolták neki, hogy azt a lámpát mindenképp cserélnie kell, csere nélkül nem lehet levizsgáztatni. Viszont most nem találom az erre vonatkozó szabályozást.
Gondolom, ez is ugyanolyan KÖHÉM rendelet, mint ami a biciklik felszerelését szabályozza. -
Akula
őstag
válasz
Mr.Csizmás #49985 üzenetére
ott a pont!
-
Reaper
őstag
válasz
Mr.Csizmás #50012 üzenetére
El, annyit láttam, hogy valami oszlopot kivitt, meg hogy most akkor egy ideig tuti mindenki örülni fog, aki arra jár villamossal. Azt viszont nem gondoltam, hogy le is zárják az egész utat, legalábbis egy kis időre. Ja, amiért a rendőr integetett az egy másik úton levő autó volt már lefelé, tették fel trélerre.
samujózsi: A rendőr figyelmeztetni volt ott, hogy a kanyarban, nagyon nem láthatóan áll egy másik autó és, hogy lassítson mindenki.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Mr.Csizmás #49985 üzenetére
Volt róla szó régebben, kicsit bonyolult ha jól emlékszem, mert neked kell megtenni a feljelentést xy "ellen" és bizonyítéknak csatolni a felvételt. Tehát nem úgy megy, hogy beadsz 1 óra videóanyagot és ők elemezve azt, mindenkit feljelentenek, aki szabálytalankodott a videón.
-
dh66e
veterán
válasz
Mr.Csizmás #49968 üzenetére
Ki,az biztos.
-
samujózsi
senior tag
válasz
Mr.Csizmás #49953 üzenetére
5 perc hol? Belvárost leszámítva?
-
Ezekiel Ston
senior tag
válasz
Mr.Csizmás #49893 üzenetére
Én tuti, mert hogy ki nem megyek ilyen útra nagy forgalomba az is biztos. Pláne a b*****i biciklis módot alkalmazva amikor a szaggatott vonalon két autó kózt szlalomozik...hagyjuk már. Kretén az is aki ezt a videót csinálta. Egyébként a kis kerék nem akad fenn a különböző nagy lyukakon sem...ha jó a rollered és bírja, akkor simán át lehet ugratni meg haladni a nagy kátyukon, repedéseken, fekvőrendőrökön stb. És nem 25km/h hanenm közel 40el megy az enyém...így az út szélén lévö bicikli út köszönöm tökéletes nekem plusz a járda ha van rajta, ha nincs akkor korlátozó mód be, és haladok 15-25km/h sebességgel...így is gyorsabb az átlagnál.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Mr.Csizmás #49901 üzenetére
Igen, sajnos sok ilyen van. Aztán meg ott a pia is. Calaisban folyamatosan láttam például, hogy este 11-12-kor még kokka részeg sofőrök, reggel 3-4 órakor veled indulnak fuvarba a parkolóból.
-
mephi666
nagyúr
válasz
Mr.Csizmás #49901 üzenetére
én is láttam egyet-mást: jópár munkáltató tökére lehetett volna lépni
az ilyen "viszed a 40 tonnát, vagy otthagyod a gépet, viszi más és köszönjük a munkád" mindennapos volt
(és a túlsúly kb csak az egyik kihágás a sokból)
49903: na ez a másik... volt sofőr, akinek az esti menühoz hozzácsapódott fél liter vodka meg 6 sör... valószínű annak is normál volt a véralkoholszintje pár óra alvás után
aki szerencsétlenebb volt, az névnapozás után reggel 3-4 körülre szondáztatós helyre ment felrakodni... beszívta, szonda, az érték meg bűncselekmény mértékű... nem volt így neki olcsó az esti buli
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Mr.Csizmás #49887 üzenetére
Annyival szigorúbb egy olyan orvosi, amit például hivatásos tehergépkocsivezetőnek készítenek, hogy ott csinálnak ekg-t is, az úrvezetőinél nem. Ennyi. Minden más ugyan az. Ezen kívül ugye évente kellene menni orvosira. Dolgoztam olyan cégnél, ahogy a 7-8 éve ott dolgozók csak akkor voltak orvosnál, amikor felvették őket a céghez, azóta egyszer sem. És magyar bejelentéssel dolgoztál.
Papíron gondolom rendben volt minden, csak épp a sofőröket nem látta orvos.
Amúgy egy sima elalvás bárkinél befuthat, abban a szakmában meg főleg. Rendszertelen élet, alvás, evés, wc használat, a bioritmusod nem tud beállni sehova. Hol éjjel kettőkor rakodsz, hol este hatkor, hol reggel nyolckor. Vezetsz éjjel, nappal, reggel, szürkületben. Van hogy éjjel kettőkor "reggelizel". Persze lehet mondani, hogy ha fáradt vagy, állj meg, de ez ennél sokkal bonyolultabb. Mivel az egész életed rendszertelen, semmi sem úgy működik, ahogy annak működnie kellene. Ezek a jelzések sem, hogy ideje pihenni.
[ Szerkesztve ]
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz
Mr.Csizmás #49892 üzenetére
Gondolod? Tolnak át egy útátjárón például, keresztbe meg busz... Személyszállító vonat elé keresztben betol stb..Egyébként simán alszik el mozdvez is, vagy legalábbis bambul. Sok a jelzőmeghaladás mostanában.
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz
Mr.Csizmás #49887 üzenetére
Nem, csak elvileg szigorúbb az ellenőrzés. Nincs "kétkártyázás", bár kezd megjelenni a vasútnál is a maszek a tolvezeknél például mondjuk éjszaka előtt, vagy után.... Kamionosoknál nem legenda a 18-20 órás vezetés akár egy napból...
-
MasterMark
titán
válasz
Mr.Csizmás #49885 üzenetére
Elaludt valószínűleg...
-
philoxenia
MODERÁTOR
-
válasz
Mr.Csizmás #49851 üzenetére
-
samujózsi
senior tag
válasz
Mr.Csizmás #49828 üzenetére
Ezen ma én is filóztam, hogy némelyik egyszálbélű tán megmozdítani sem tudna egy biciklit, azért száguldozik az e-rolleron, de sajnos látok én olyanokat is, akik saját erőből hajtva mennek mint állat.
-
samujózsi
senior tag
válasz
Mr.Csizmás #49825 üzenetére
Mostanában egyre inkább kezdek agresszívvé válni, főleg a bicikliutakon felbukkanó idiótákkal szemben. És nem tartom kizártnak, hogy ennek egyszer nem csak verbális, de fizikai megnyilvánulása is lesz.
Kezdek besokallni. Autók közt ezerből egy barom van.
Bicikliúton közlekedő biciklis+rolleres+gyalogos (utóbbiba beleszámítva görkoris, gördeszkás, mechanikus rolleres hülyéket) nagyjából tízből egy. És ezek már nem sima szabálytalankodók, hanem effektív veszélyt jelentők. -
mephi666
nagyúr
válasz
Mr.Csizmás #49820 üzenetére
nekem nincs bajom a turbókkal
...csak annyi, hogy sok birka úgy megy be, mint a világtalan
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz
Mr.Csizmás #49800 üzenetére
Nálunk az autós jelentené fel a matricázókat önbíráskodásért.
Egyébként azt nem értem, hogy miért állnak a kocsi elé? Keresztben odatolnának 1-2 motort vagy valamit amin nem mernek átmenni a kocsival de a gyalogosok elférnek és máris meg van oldva a probléma. Csak az nem lenne ilyen látványos. -
samujózsi
senior tag
válasz
Mr.Csizmás #49765 üzenetére
Valami ilyesmire tippeltem, de eddig sohasem találkoztam ennyi motorossal még Esztergomban sem. Az a kettő, akikkel odafelé tekerve találkoztam idén... azok meg bőven ontopic kategória voltak
Csak máskor hétköznap megyek többnyire. -
samujózsi
senior tag
válasz
Mr.Csizmás #49757 üzenetére
Wowwww... tudod, hogy te vagy az első, aki ebben egyetért velem? Valahányszor szóbahoztam a témát, mindig az volt a reakció, hogy szegény biciklis csak áldozat...
-
dh66e
veterán
válasz
Mr.Csizmás #49746 üzenetére
Ezt én tudom jól.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz
Mr.Csizmás #49697 üzenetére
Azért szép számmal láttam mostanában Magyar rendszámos "horrorkaravánt" amikor vitték az új autókat a kereskedésbe. Szerintem azokat sem ártana ellenőrizni. 1 autó a platón, plusz a 2 tengelyes utánfutón még 2 autó.
(#49706) samujózsi
Nekem ez a kedvenc kerékpárutam: Visegrád előtt a 11-es út mellett: [link] Van vagy 30 cm széles és erősen ajánlott veseköves betegeknek.[ Szerkesztve ]
-
válasz
Mr.Csizmás #49697 üzenetére
Készülődnek a hétvégi partira.
-
mephi666
nagyúr
válasz
Mr.Csizmás #49697 üzenetére
...egyik után jött a másik túlterhelt szállítmány? dézsa vú?
-
samujózsi
senior tag
válasz
Mr.Csizmás #49687 üzenetére
És ennek mi köze ahhoz, hogy marhaságot írtál?
Jó, így még cikibb...[ Szerkesztve ]
-
samujózsi
senior tag
válasz
Mr.Csizmás #49685 üzenetére
Ez így marhaság.
Több szót nem érdemel. -
maajsz
senior tag
válasz
Mr.Csizmás #49616 üzenetére
Forgalmi okokból történő megállás esetén kézben tartott mobiltelefont csak a kétkerekű jármű (ill még a gépkocsinak nem minősülő 3 kerekű) vezetője nem használhat.
-
válasz
Mr.Csizmás #49616 üzenetére
Melyik szabályt sérti?
-
samujózsi
senior tag
válasz
Mr.Csizmás #49570 üzenetére
Sajnos nem tudom, hol kezdődött, de elég hosszan tudtam úgy haladni, hogy teli volt az aszfalt a kötelező jobbra fordulást előjelző nyilakkal, aztán a kereszteződésnél simán mehettem egyenesen is.
Vissza kellene menni, hogy megnézzem, mettől, meddig tartott ez az állapot. Mindenesetre zavaró. -
t72killer
titán
válasz
Mr.Csizmás #49539 üzenetére
A fülhallgató bocsánatos bűn, az álcaruha nem.
-
t72killer
titán
válasz
Mr.Csizmás #49533 üzenetére
Beszédes baleseti helyszín 40es táblával...
A sofőrök esetleges mentségére szólhat, ha sötétben szürkeegeret játszó nulla világos ruhadarabbal rendelkező gyalog próbálja érvényesíteni elsőbbségét. Ezt ugye nem tudjuk.
[ Szerkesztve ]
-
MasterMark
titán
válasz
Mr.Csizmás #49530 üzenetére
És ha valakit elüt egy busz? Annak nem csak törése lesz.
-
t72killer
titán
válasz
Mr.Csizmás #49530 üzenetére
Igen, elég hülye alakja van az ilyeneknek belülről, hajrá tömegközlekedés
. Enyhénszólva kettős mérce, hogy míg az autóban kb a macskát is le kell szíjazni, egy buszon meg kb kívülről is lóghatnak, mert még így is brutál veszteséges a "közösségi közlekedés", mi lenne itt, ha mindenkinek jutna bizt.öves ülőhely...
-
syberia
veterán
válasz
Mr.Csizmás #49524 üzenetére
-
mephi666
nagyúr
válasz
Mr.Csizmás #49445 üzenetére
...ja, csak mivel ott a tábla, akár armstrong is érkezhetne full becuccozva 60-al, akkor is az autós lenne a felelős
-
mephi666
nagyúr
válasz
Mr.Csizmás #49440 üzenetére
-
MasterMark
titán
válasz
Mr.Csizmás #49440 üzenetére
Az elsőbbségadás nem egy ilyen függő dolog, hogy ha ez meg ha az. Ha fejtetőn hátrafelé megy ott ki, akkor is elsőbbsége van.
-
Viszlát
addikt
válasz
Mr.Csizmás #49408 üzenetére
az a tény hogy valaki mást szeret, mint te, nem fog megölni senkit, ellentétben a kétkerekű tepsidonorokkal.
Őszintén nem értem, hogy ezt most mire fel.
-
rushty
őstag
válasz
Mr.Csizmás #49382 üzenetére
Hopp Csilla
Új hozzászólás Aktív témák
- Fujitsu Lifebook U728 12" i5-8250 (4/8), 16/256 fémházas fullhd win11pro laptop eladó olcsón
- Meta Quest 3s 128GB VR Headset ajándék fejpánttal + 2 év CSEREGARI
- Egy szálon csúcs: új Intel i3 4,4 GHz 1215U, 6 mag / 8 szál, 16 GB / 1 TB
- ASUS ROG G513M - RTX 3060 - Ryzen 7 4800h - 32GB RAM - 6 hónap gari
- GAMER PC Eladó ! I5-12400F 1TB SSD 16GB DDR4 RTX4060 8GB!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest