Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • fjudors

    aktív tag

    válasz tibcsiworld #37929 üzenetére

    vita nincs, csak te ingerültösködsz...
    az illető eléggé idióta dolgon oldotta meg a kerékpározást, de attól még az az út veszélyes. nem elég, hogy jelölés nélkül elcseszett az átvezetése, de ráadásul egy szerencsétlen helyen, ahol oldalra / hátrafelé nézel, nem-e kanyarodnak be eléd jó szokás szerint, mivel a z autósok "még beférnek" az egyenesen haladó kerékpáros elé
    a lényeg az lett volna, amit nem tudtál értelmezni: rosszul vezetett út jelölés hiányában, egy ittas egyén és egy szerencsétlen helyzet...nem nehéz belefutni ilyenbe, amikor (nem itt) ismerős terepen is felbontják nem belátható helyen, pl padka mellett...és 30, vagy afeletti sebességnél nem feltétlen lehet egyből észrevenni még nappal sem, mert nem az utat bámulod meredten magad előtt, hanem, hogy a kanyarodók megadják e az elsőbbséget

    a 35-40 km/h-hoz nem kell versenybicikli, az az 50-60 km/h kategória..
    kiabálás helyett próbálj kerékpározni forgalomban, és rájössz, hogyan alakul a bizalmi elv, és hogy hogyan lehet jelentéktelen semmiségekből baleset

    amikor álló sort záróvonalon át előző autó velem párhuzamosan jön, és mivel szembe vele a lámpánál rendőr áll, ezért úgy fordul be elém keresztbe, hogy felém se néz..a rendőrök meg bámulják...persze, nekem zöld is volt, elsőbbségem is, mégis én satuztam úgy, hogy elférjen..ha elcsap a rendőr orra előtt 20 méterre, nem ett volna őszinte a mosolya

    Lauda
    dehogy. nekem elég jó lámpáim vannak, de véletlenek mindig vannak.váratlan felbontás, fa, sötétbe hajnalba keresztül szaladó gyalogos...a baleset a véletlenek összesége, ahol ha egy tényező nem valósul meg, nincs baleset. de azért vannak olyan utak, ahol nem lehet előre készüllni..pl a kimozdul térkő, vagy a homokba állított üvegcserepek...ha közlekedni akarsz, akkor menni kell, és ott sajnos előfordulnak balesetek, önhibán kívül is
    a lámpáról meg annyit: én egész évben sötétben járok kerékpárral dolgozni, az év minden napján. x+-asom van, nem kell elmagyarázni, mit is lehet látni..pontosan tudom, mit lehet látni, és alapvető különbség, hogy ami autónak 50-es sebességnél nem okoz gondot, az egy kerékpárnak 30-al is okoz. nem kell hozzá sok, elég olajfolt, faág, bármi..azért a kerékpárutak mostohagyerekek, emiatt az állapotuk is

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés