-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Emunem
senior tag
-
Szada85
aktív tag
válasz
ArthurShelby #317788 üzenetére
Egyetértünk, hogy látványilag tényleg pazar opció.
Nyilván, "Mennyi az esélye", de elnézve, hogy a Kék-Villámmal átélteket máris más fényt vet a gondolat.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
ArthurShelby #317613 üzenetére
Nehezen veszem rá magam igazából mert a tök*m tele van, hogy ha nem a motort kell bütykölni (kopp kopp 2 év alatt most már csak egy vízcső szett volt, igaz előtte komplett futómű felújítás elől minden persellyel szimmeringgel, meg komplett karbi csere felújítva
) akkor ezt a kotlát kéne szétkapni... de lehet az lesz szétszedem a szívósor megy a szivosor.hu-hoz minden mást meg elpucoválok.
Hely itt se sok, vagy az utcán vagy megint leszerencsétlenkedem a garázsba. (Deszka + téglás mutatvány lefele is meg felfele is.)
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #317613 üzenetére
Engem megsajnalt a bontos es megcsinalta helyettem szerencsere.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #317468 üzenetére
O nem, maradtak a lemezfelnik. Amig birja benne a tpms ez marad (sot magamat ismerve orokre). Az alut el kene vinnem lefujatni elotte, hogy igazan szep legyen.
#nincsbennetarcsi
-
kisza25
félisten
válasz
ArthurShelby #317467 üzenetére
Ez egy nagyon jó hasonlat
[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
kisza25
félisten
válasz
ArthurShelby #317246 üzenetére
Biztos, hogy jobb a kiosztása a 6-os váltónak?
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
válasz
ArthurShelby #317275 üzenetére
Az órát is csak az veszi észre, aki érdeklődik a téma iránt - 2 méterről egy 20 ezer forintos pont úgy néz ki, mint egy 5 milliós. Egy 19 éves ketyegőt használok, azóta x3.
Reggel munkába jövet gondolkodtam a 1,5 milliós váltó upgrade-ről - > mindenkinek meglehet a saját perverziója.
🤗
-
tboldi
nagyúr
válasz
ArthurShelby #317275 üzenetére
Én se. Bár 1-2 éve elkezdtek érdekelni az órák, és azóta több darabom is lett, de 200k-nél többet még nem adtam egyért sem.
-
válasz
ArthurShelby #317275 üzenetére
Ma már mindennel lehet vagizni. Aki benne van a témában rögtön levágja milyen öltöny-ing-cipő-óra-telefon van nálad/rajtad, abból levon egy ki tudja milyen következtetést és kész.
*** Eladó Citizen Promaster és Orient Mako Panda - BMW 18" Alufelni Nyári Gumival és Szenzorral *** Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
válasz
ArthurShelby #317275 üzenetére
van ügyvéd ismerősöm, amikor rákérdeztem a 10 éves Mazda 6 versus Patek Philipe sztorira, ugyan ez volt a válasz
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
macilaci78
nagyúr
válasz
ArthurShelby #317258 üzenetére
Pár évet robogóztam Budapesten 50-essel. Megcsináltam a korlátlan motoros jogsit, hogy nagyobbra üljek. Lett is egy 300-as robogó, de továbbra is cél egy váltós túraendúró, csak annyi finomodott közben, hogy a robogó mellé.
A környezetemben nyilván senki sem érti, én se.De amikor a tegnapi forgalomban is 25 percen belül vagyok Újbuda-Zugló 9-10 km-en, az zseni.
Csináld, a saját örömöd nézd, főleg ha nem akarod eladni. Ha jól emlékszem, ez egy 5-ös Bömös, egy családi szedán méret, tehát mindentől függetlenül általános használatra is alkalmas.
Más dohányzik, kocsmázik, motorozik, akármi.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Micsurin
nagyúr
válasz
ArthurShelby #317246 üzenetére
Szerintem ne, ha nem akkora keeper hogy asszonnyal is leverekednéd akkor ne.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
válasz
ArthurShelby #317246 üzenetére
Az őszinte véleményem, hogy pénzkidobás, közel nem ér ez 1,5 milliót. Ha 300 e. lenne nulla szopókával, azt mondanám, hogy csináld, és örülj neki.
1,5-ért vegyél inkább egy jó karórát (esetleg tedd még hozzá a másik felét), egy örök darabot; annak is korlátozott az értelme, de ha jól választasz, tartja az értékét.
-
válasz
ArthurShelby #317258 üzenetére
Én nemre szavazok.
- pedig tudod én is képes vagyok ilyenekre kattanni, de ebben én nem látok akkora faktort, mint amennyire nehéz összeszedni ezt a pénzt
Majd el akarod adni.- le is írtad…
szőröscica
Pont ugyanezt gondolom, a fentieket viszont nem papirozod be, cserébe sokkal látványosabb/megállapíthatóbb az átalakítás.[ Szerkesztve ]
-
válasz
ArthurShelby #317246 üzenetére
Ez nehéz döntés, de eladáskor ez nullát fog érni, nekem is szerencsém volt Z4 esetén a módosításokkal, jött az a vevő aki bizalmat szavazott és értékelte a változtatásokat, vagy csak beleszeretett és nem volt visszaút. Ilyet nehezen találni.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
-
macilaci78
nagyúr
válasz
ArthurShelby #317246 üzenetére
Papírozni is kell?
Amúgy ha fussa rá és amúgy autentikus átalakítás, akkor az értéket is növeli.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
szőröscica
addikt
válasz
ArthurShelby #317246 üzenetére
Milyen motor ez? Milyenek a fokozatkiosztasok a mostanihoz kepest?
-
Emunem
senior tag
válasz
ArthurShelby #317246 üzenetére
csak fel ne emészd magad rajta. Azon kívül hogy nyilvánvaló pénz égetés, de legalább zsigeri alapon vonzódsz hozzá, és lelkileg megnyugtat, mi akadálya van még? Józanész?
"... hát persze ..."
-
szabonagyur
félisten
válasz
ArthurShelby #317028 üzenetére
Aha, nekem csak CP az érdekes.
-
stickermajom
addikt
válasz
ArthurShelby #316806 üzenetére
Imádtam a LED mátrixot az Astrában.
A szomszéd megyéig elláttam vele.
Most az Outbackben sima LED van, hasonló mechanikával mint a bi-xenonok régen. Elég erős, de hiányzik a kitakargatós funkció. Kellett múltkor állítanom rajta, mert sokan villogtak, érzésre a bal oldali picit magasan volt. Aki kitalálta az állítócsavar helyét viszont tuti nőgyógyász..
-
Emunem
senior tag
válasz
ArthurShelby #316861 üzenetére
Innentől már csak az a kérdés, kié volt az autó?
"... hát persze ..."
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #316806 üzenetére
Nekem vt bixenon meg puru led de is az vt a bajom vele, hogy nem vilagitott elegge messzire egyik sem.
#nincsbennetarcsi
-
Micsurin
nagyúr
válasz
ArthurShelby #316806 üzenetére
Iiigen hajlok erre.
tothgera Köszi, vajon mennyire zsanetteznek?
--
Addig is míg marad a halógén, Cool Blue Intense és a Night Breaker Silver közt van bármi difi vajon? Most utóbbi van bent, előbbi tud bármivel többet éjjel?
Lasert/220%-ost nem akarok berakni mert az valami extrém hamar kiment a Jazzben is.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
#214
aktív tag
válasz
ArthurShelby #316488 üzenetére
Ha céges autó, akkor szerintem pont nem kéne aggódnia
Hacsak nem ez a 3. ilyen ebben a hónapban. Vagy más miatt áll kifelé a rúdja a munkahelyen.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #316324 üzenetére
Igen az 5W30-at a k3dvezobb fogyi miatt javasolja a manual. Volt Passat 1.8T az is kenyes volt hutesre, ugyanemiatt (kedveltem azt az autot).
#nincsbennetarcsi
-
Blindmouse_
aktív tag
válasz
ArthurShelby #316108 üzenetére
a 2x2 lámpa se gyári, hanem amolyan hella rács.
Megtehetem, Flúgos vagyok...
-
6030D
őstag
válasz
ArthurShelby #316139 üzenetére
Haverom 2009-ben belefutott abba a trafiba a bevezetőn. Akkor még nem voltak ilyen kamu trafi táblák.
- Ki is van írva, hogy mérnek.
- Azt hittem csak sz*patnak, hogy ne menj gyorsan.Ugyanott a felüljáróról meg a főnököm feleségét kapták el egyszer, csak szemből. Azt mondta, hogy az egymás utáni felüljárókból a másodikon voltak, az első kitakarta. Mire kimondta volna a csúnya szót, már megvolt a fénykép.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #316139 üzenetére
M1/M7 kivezetőn az a forgatható traffi már szerintem majdnem 15 éves. Régóta nem működik. Ez volt az elsők között az M1-re telepített forgatható, csereberélhető kivitelek között.
⭐ Stella
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #316139 üzenetére
Az, hogy jelenleg a fix sebességmérési pontokat kötelező kitáblázniuk (a jogalkotói akarat mögötte az, hogy már a tábla látványától is beszarj és még ha nem is működik a kotla rendszer akkor is lassíts). Sőt ezek a mérési berendezések legkorábban a tábla vonalától mérhetnek csak. A mobil eszközöket nem kell előre jelezni.
Volt egy időszak amikor sűrűn mértek, aztán jött egy új góré a yardhoz aki utasításban adta, hogy nem mérhetnek felülről. De aztán a góré ment és ezzel a fentről mérés is visszatért a gyakorlatba.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz
ArthurShelby #315972 üzenetére
Az a kétféle a 3 betű - 3 szám, illetve a 4 betű - 3 szám akar lenni? Az Ypsilonon még az előbbi, a MiTón meg az utóbbi van már, de egyikkel sem volt gondom. Csak a gravitációval és azzal, hogy olykor elkélt volna egy harmadik kéz.
És rendezzük Keszthelyre, a Festetics kastély mellé a hétvégén!
[ Szerkesztve ]
-
válasz
ArthurShelby #315972 üzenetére
nekem patent lett elsőre
[link]
de az előző, még 3 betű 3 számos nem ment bele, csak ez az új“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Szada85
aktív tag
válasz
ArthurShelby #315916 üzenetére
Most vagy a keretekben van ekkora szórás, vagy a rendszámtáblák toleranciája szór ennyire, nem tudom.
Radinak pl. hibátlan, az elözö Cuprámon is patent volt, most nem. De megoldottam. -
szőröscica
addikt
válasz
ArthurShelby #315919 üzenetére
Na erre kíváncsi vagyok, én sem vagyok éppen egy nagy kézügyességű szerelő, és a héten megérkezik az Alti Giri nekem is.
Hazahoztam, az első itatás megvolt. [kép]
Fogyi Tatabányáról a XV-be 7.9 lett. Pályán 130 körül, M0 0 és x20 között, néhányszor ellőve x50-ig.
Remélem jó barátok leszünk, elsőre nagyon tetszik. Este megyek mosni, de kelleni fog neki majd egy alapos kozmetika. Azt már csak a nászút és a szervizelés után ejtem meg, addig pihen.
-
tboldi
nagyúr
válasz
ArthurShelby #315919 üzenetére
A Lancia táblája kapott áprilisban, mikor beletolatott az insigniás öreg, mégis belepattintottam némi egyengetés után, sőt az Alfán még a ívre is sikerült igazítanom anélkül, hogy tört volna.
Képes vagy rá! Meg tudod csinálni! -
radi8tor
MODERÁTOR
-
tboldi
nagyúr
válasz
ArthurShelby #315916 üzenetére
Igen, elég passzentos, de ha ráérzel, már gyorsan megy. Az Alfáéval fél óra alatt végeztem, a Lancia meg kb. egy óra volt, mert hátul le kellett szednem a csomagtérajtó belső borítását, hogy átmenő csavarokkal rögzítsem. Elődeim szétbarmolták a gyári rögzítő biszbaszokat.
-
Peter.70
addikt
válasz
ArthurShelby #315518 üzenetére
Félek tőle, hogy előbb utóbb valamit ki fognak találni rá. Ld LPG. De ne adjunk ötleteket
-
brumi1024
veterán
válasz
ArthurShelby #315518 üzenetére
Ugyanilyen feltételezések mentén addigra lehet abszolválható lesz az 1000 km-es hatótáv, és kevesebb publikus gyorstöltő kell majd, ergo kevésbé lesz érdekes az adó rajta.
Szvsz jelen pillanatban még spekulálni sem érdemes azon, hogy az benzin/elektromos áram ára miből tevődik össze, annyira képlékeny ez. Az itteni (és a világ) olajigényének ellátása meg nem éppen a demokráciáról és a modern államberendezkedéséről híres országok kezében van, szóval ők meg az olajárral játszhatnak szabadon.
[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
válasz
ArthurShelby #315411 üzenetére
Nálam a tempomattal való gyorsítás eredményez jó fogyit. Mehetek 150-160-al is, akkor is kijön egy 5,5 vagy alatti átlag BC szerint, ha óvatosan gyorsítok.
5 körüli vagy alatti BC kijönne szerintem 130-al is nálam, 1500-at forog
Országúti tempóval 4,5 óvatosan.Ezek a számok persze a W205-re vonatkoznak, az öreg kamrás dízellel (W124 3l) nem lesznek ilyen eredmények. De az is elvan 6-7 között.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz
ArthurShelby #315411 üzenetére
Dízelnél a fogyira rámenés a 4 alattit jelenti. 5 felett már széthajtottad.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #315218 üzenetére
Kvázi igen, a lenyelországi Orlen gyártja nekik az olajat erre a piacra.
#nincsbennetarcsi
-
válasz
ArthurShelby #315218 üzenetére
Nem!
Létező márka az Eneos, egyszer meggugliztam és jelen vannak Japánban. Amiket itt árul a Szakál-Metál Kft. mint importőr, azok Lengyelországban készülnek.A marketing-humbug része emlékeztet rá, avagy a magyar vásárlók többet gondolnak róla/ bele.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #315182 üzenetére
Ez igaz. Kubaban is milyen jot tesz az utcakepnek a sok regi amcsi vas.
#nincsbennetarcsi
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
ArthurShelby #315023 üzenetére
Ha jól tudom, itt rosszul lett az ember.
-
tboldi
nagyúr
válasz
ArthurShelby #314947 üzenetére
Én jónak találom az Alti Girit, de van egy lényeges különbség a Plateholderrel szemben. A PH-nak csak "fogai" vannak, amik kapaszkodnak a táblára, míg az AG 2 részből áll, van az alap és egy vékony keret, amit rápattintasz.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #314935 üzenetére
Jah, most körbe nézegettem és csak az egyik ilyen ramaty.
Lehet tényleg gyártási hibás.
⭐ Stella
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #314562 üzenetére
DSG-nél nem nagyon van gyorsabb váltó, az előny mindenképpen.
#nincsbennetarcsi
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
ArthurShelby #314485 üzenetére
G13 ki, öblítés (mert a fűtő radiátor el tud tömődni), G12 Evo be?
-
brumi1024
veterán
válasz
ArthurShelby #314552 üzenetére
Ja GC, az nehezebb kicsit, igen. En sima coupe-t neztem.
GC-nel is hasonlokat irnak egyebkent, 0-rol a valto+RWD+jobb sulyeloszlas(+futomu) miatt jobban megy a 4-es, 40-140-en nagyon hasonloak, nagyobb temponal visszahozza a 4-es (80-180 pl). Valo eletben pici faziskesessel vagy nem kickdown-nal barmelyik iranyba eldolhet.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
ArthurShelby #314497 üzenetére
Oké-oké, de fennáll a veszélye, hogy utána nem akarnék újra benzinest. 🤗
-
brumi1024
veterán
válasz
ArthurShelby #314490 üzenetére
Most rosszul is érzem magam, én lettem a topik hülegyereke.
Hat, ha meg kellett nezni akkor meg kellett nezni.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz
ArthurShelby #314492 üzenetére
1600/1680 kg papiron a 420i/420d coupe. 350kg kulonbsegbe mar kozel az M440i is belefer, azok meg a BMW-s szokasokhoz hiven gyakran kereken tudjak a 400 loerot, szoval az nagyon elment volna. Zeperf szerint egyebkent jobb a 4-es suly-loero aranya, 40-140 es 80-120-on pariban vannak a Golffal, 80-180-on meg van 6 masodperc elonye a BMW-nek (fura, de a 0-160, 0-180 is hasonlo
).
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #314485 üzenetére
Nincs külön olajhűtőd a víz hűti az olajat is szóval a nagy front radit kéne kipucolni (nem klímáét, bár azt sem árthat). Nekem 2 éve volt pucolva elég sok bogártetem volt benne...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #314490 üzenetére
Városban nekem rendre beverte a 9-10-et, igaz ez a 190 lovas verzió volt. Ha siettem akkor a 11 sem volt gond vele.
#nincsbennetarcsi
-
válasz
ArthurShelby #314494 üzenetére
Egyértelmű, csak a véred szívtam.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
ArthurShelby #314490 üzenetére
...nyugi, a céges Insig a 2.0-val nálunk is csak anyámnak tudott 5,5 körül. Nálunk faterral valamiért rigtig 6,5 és 9 közt volt.
Qru
nyugi nyugi szerintem a kormos is megfogja kapni, kap egy középrész cserét megpadoltatom a porlasztókat és mehet rá. focvis mióta bedobtam a német céget (EDM talán?) azóta már kinéztem azt is itthon kivállalja. ~160-165-re ígérik stabilan*, talán már némi tarcsi majd felfedezhető lesz.
*Denso révén ellenben ők is elsőkörben ajánlottak egy porlasztó bemérést a meglepik elkerülése végett.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
szőröscica
addikt
válasz
ArthurShelby #314490 üzenetére
Miért lennél hülyegyerek? Felraktad GPS 130-ra a tempomatot, szembeszél volt és beragadt a kéziféked. Előfordul.
-
Corsa02
őstag
válasz
ArthurShelby #314481 üzenetére
Általában 5-7Le-vel szoktak többet tudni, ha minden oké a rendszerben. Viszont 4-es BMW-ben 184Le alatt nem látok...érdekes. Lehet csak bátortalanabb volt
The Truth Is Out There --->
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #314481 üzenetére
Végre nem csak alattam eszik sokat a 2.0 tdi.
#nincsbennetarcsi
-
válasz
ArthurShelby #314468 üzenetére
-
BigBlackDog
veterán
válasz
ArthurShelby #314468 üzenetére
Már megint az olajhőmérőt túráztattad?
-
Qru
MODERÁTOR
-
szőröscica
addikt
válasz
ArthurShelby #314468 üzenetére
Ez nem 1.6 TDI-nek tunik
-
válasz
ArthurShelby #314081 üzenetére
(Csak ma olvastam a tegnapi hsz-eket.)
Tegnap 13:20-kor indultam a 9. kerületből, majd 15:40-re értem Keszthelyre. Volt araszolás és 200 is, baleset szerencsére nem, de rengeteg vasárnapi közlekedő (megmutatom a gyereknek, hogy a 20 éves Astraval uraljuk a belső sávot és hasonlók). Előzetesen idegileg felkészültem mindenre, valójában rosszabbra számítottam.
Kedden viszont a 8-as felé, esetleg 811 jövök vissza.Szerk: a fogyit elfelejtettem megnézni.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #314081 üzenetére
M3-on ugyanigy nyomtam egyszer csak az egy mento volt.
#nincsbennetarcsi
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
válasz
ArthurShelby #314019 üzenetére
Én holnap reggel 5-6 fele akarom célba venni a Balatont, bízom benne az M7 Székesfehérvárig rendben lesz
ha ekkor sem, akkor már semmi sem segít
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #314048 üzenetére
Igen de ettol meg kell muzbizonylat rola. Nekem pl 5%-os folia van fent (Skyfol HP Pro 05).
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #314042 üzenetére
Kell mubizonylat. Most voltam muszakin a heten es elso dolguk volt elkerni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
MasterMark
titán
válasz
ArthurShelby #314042 üzenetére
Mivel a B oszlop elé semmit nem lehet rakni, ezért nyilván a többihez kell.
Switch Tax
-
6030D
őstag
-
tototos
őstag
válasz
ArthurShelby #313956 üzenetére
Mi vasárnap vagy hétfőn tervezünk leugrani egy napra Lellére. Remélem 8 fele indulva haza meg este 9-10 fele már nem lesz tömeg.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #313972 üzenetére
"Több baleset is volt az M7-es autópályán, Letenye felé Martonvásár és Tárnok között. A sávzárás mindenhol megszűnt viszont az erős forgalom miatt a torlódás továbbra is csaknem 8 kilométeres. Sokan kerülnek a 7-es főúton, ezért ott is lassulás, szakaszos torlódás tapasztalható. Aki teheti az az M6-os autópályán kerüljön."
⭐ Stella
-
6030D
őstag
válasz
ArthurShelby #313956 üzenetére
Bvilágos vagy Keszthely?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
brumi1024
veterán
válasz
ArthurShelby #313956 üzenetére
Hát jó nem lesz, se le se fel.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #313956 üzenetére
Amíg jártam Balcsira rendszeresen én mindig későn indultam, eset 9-10 fele. Addigra a családosok már lehámozták magukat.
#nincsbennetarcsi
-
Peter.70
addikt
válasz
ArthurShelby #313956 üzenetére
Vonattal csak akkor ha szeretsz izzadni, és levegőtlen / forró kocsiban utazni
Balatonra lejutni szerintem ezen a hétvégén halál lesz, és 20-án visszafele ugyanaz[ Szerkesztve ]
-
válasz
ArthurShelby #313956 üzenetére
Már el kellett volna indulnod
*** Eladó Citizen Promaster és Orient Mako Panda - BMW 18" Alufelni Nyári Gumival és Szenzorral *** Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #313956 üzenetére
Bármikor lehet menni csak M7-et kell elkerülni. (északi part esetén ez könnyebb)
⭐ Stella
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #313498 üzenetére
Igen vagy aki mást gondol azt úgy is kiszórjuk.
#nincsbennetarcsi
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
ArthurShelby #313439 üzenetére
Azzal, ami anno BMW-nek született, mára pedig bömbivé degradálódott?
-
BigBlackDog
veterán
válasz
ArthurShelby #313437 üzenetére
Hozom, legalábbis megpróbálom nem elfelejteni.
-
tototos
őstag
válasz
ArthurShelby #313223 üzenetére
1.9 tdinel egy relé tud ilyet produkálni. Velem többször eljatszotta ezt mire rájöttem. Tolásra, vontatásra beindult aztán utána egy pár hétig semmi gond.
-
Qru
MODERÁTOR
-
tboldi
nagyúr
válasz
ArthurShelby #313223 üzenetére
#justvolkswagenthings
-
macilaci78
nagyúr
válasz
ArthurShelby #313223 üzenetére
Teljesen mindegy, mit tankoltál, azért a tanktól a motorig van egy kevés üzemanyag. Indulnia kellett volna.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
szőröscica
addikt
válasz
ArthurShelby #313223 üzenetére
Nekem a hülye utólagos riasztó csinálja néha ezt. Ha leállítom az autót, de nem szállok ki és megpróbálom újraindítani, néha letilt. Vagy nem is teker, vagy egy fél másodpercig teker, aztán abbahagyja. Zár-nyit, riasztó gomb nyomkodás megoldja. Legalábbis eddig még nem hagyott ott....
-
ArthurShelby
addikt
válasz
ArthurShelby #313215 üzenetére
Na majdnem elszóltam magam.
Tankolok (az auchannál), beírom sprintmonitorba, indítózok, és nem indul a kocsi csak teker. Még egyszer rápróbáltam, ugyanúgy teker, de nem indul.
Ránézek a blokkra, dízelt ír, jót tankoltam. Kocsi bezár-kinyit, indítózás, indulA frászt hozta rám, remélem csak annyi volt, hogy a tankolaskor bennhagytam a kulcsot (lehet gyújtáson)...
Szerk: ez a golf volt
[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Corsa02
őstag
válasz
ArthurShelby #313212 üzenetére
Na jól van akkor leszünk páran, odaugrok akkor én is.
Qru Te múltkor sem voltál az Auchan alatt, nyugtass meg azért mert budapesti vagy??!!
The Truth Is Out There --->
-
válasz
ArthurShelby #313212 üzenetére
Szintén tervezek menni, ha csak nem jön közbe vmi váratlan.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
ArthurShelby #313215 üzenetére
Mindig nálam van.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
ArthurShelby #313212 üzenetére
Tisztábbikkal.
-
Petyyyyy
addikt
válasz
ArthurShelby #312727 üzenetére
Ha nem országo(ka)t szelsz át a pályán, szvsz. nincs sok értelme az ilyesfajta sietségnek. Nem lehet annyi előnyt összekalapálni hogy megérje és legtöbbször nem is tudsz úgy haladni a forgalom/hiányzó ménes miatt.
Vagy itt tévedek, mert még sosem ültem ilyesmire képes technikában. Simán benne van.
#ezekbensincstarcsiValamelyik nap végre megnéztem mi a matek a két talicskámban. Vectra 5.1kg/LE vs Corsa 4,5kg/LE. Ezen felbuzdulva még mindig 90-re lövöm a tempomat' főúton, lakott területen meg alacsonyan repülök hajnali vagy késő esti órákban. Ezzel együtt is körbeautóznak, majd pár perc múlva elfogy a lendület és utolérem őket vagy találkozunk a lámpánál. Nem mintha egy Hakkinen leszármazott lennék, de úgy látom jellemzően csak a szándék van meg, a tehetség és a lóerők hiányoznak.
Pályán a belsőbe ragadt versenyzők mellett én is inkább jobbról lopakodnék el. Ha esetleg megszületik a feleszmélés a fejben és ijedtében átrántja a kormányt, akkor még mindig ott a leállósáv mint menekülő útvonal.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Szada85
aktív tag
válasz
ArthurShelby #312727 üzenetére
Szerintem ezek a mindenféle fényjelzések már közel sem váltják ki azt, amire "számítotok", söt, legtöbbször inkább csak agressziót váltanak ki.
Én egy ideje arra "szavazok", hogy legyen elég power, és jobbról pikk-pakk elhaladni az ilyenek mellett, semmint leállni amperkedni, ami sok esetben nem is célravezetö, és csak extra agressziót szülhet a másik féltöl (lásd amit írtál is)...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #312727 üzenetére
Egyszer egy Seat toledossal volt hasonlo affer. De ott elem vagot es satu. Majd kipattant. Aztan mikor meglatta, hogy 4-en fiuk ulunk a kocsiban hirtelen mar nem is volt akkora nagy az arc. Vissza ult es elment.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #312186 üzenetére
Sima, focvis is visszarakatta a gyari ruggancsokat miutan elege lett a sok radirozasbol.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz
ArthurShelby #312186 üzenetére
Én még soha semmit nem karistoltam meg se a Honda alján, se az Alfáén (szintén H&R-es).
Egyes egyedül a Jazz gumiból készült koptatója ért le egyszer, mikor innen kanyarodtam ki jobbra. A térköves lejtő után némi betonos emelkedő vezet az aszfalthoz.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest