-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz f4lcon #290926 üzenetére
Hitéleti vonalon maradva: ugyanattól a gyártótól érdemes venni a tárcsát és a betétet.
A Golfomon ~50 ezer kilométerrel ezelőtt történt a csere, elől Zimmermann, hátul TRW szett. Az első Zimmermann kevésbé kopott, mint a hátsó TRW. A Zimmermann hidegen hajlamos csikorogni. A TRW jobban porol. A TRW fekete bevonata tartósabbnak látszik a Zimm szürkéjénél. Mindkettő OK, a TRW picit szimpatikusabb nekem.Nézd meg a fekmester.hu és a kauffer.hu oldalakon is.
-
veterán
válasz f4lcon #290928 üzenetére
Meglepődnék ha nem lenne bevonatolt* a TRW [link] , ugyanakkor elfogadom elvárásod, hogy ezt konkrétan jelezzék a webshopok.
*No grease, no cleaning, no delays
Did you know that we pack all our brake discs in VCI (volatile corrosion inhibator) paper rather than coating them in oil or rust preventative? You just take them out of the box and get to work – no need to waste time cleaning it off before fitting.
To provide increased corrosion resistance and performance, our product developers devised a new industry concept: black painted brake discs. By coating parts of the disc in our specially formulated black paint, we create a unique surface that acts as a protective barrier against corrosion.Kaufferre; amennyiért megrendeled, annyiért kapod. Aránylag gyakran rendelek náluk külföldi készletről, mert jellemzően úgy kedvezőbb áron adják.
-
grizlisandor
addikt
válasz f4lcon #291041 üzenetére
ATE fékkereső pedig felajánlja a Ceramic betétet.
A felkínált tárcsák meg bevonatoltnak írja.Csak állítsd be rendesen a típust, mivel csak annyit írtál, hogy CX-5, van egy pár típus belőle.
-
grizlisandor
addikt
válasz f4lcon #291066 üzenetére
TRV-nél nincs nagy választék tárcsa fronton.
Nekem ezek alap féktárcsának tűnnek, de csatlakozom a többiekhez, hogy meg kell kérdezni valamelyik alkatrész eladó boltot.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz f4lcon #291219 üzenetére
mivel ott a topiklakók nagy részének van villanyautós tapasztalata, itt meg nincs, ezért nagyobb szerencsével jársz ott meg persze végtelen számú teszt van a neten, ahol nem wltp szerint, hanem valós körülmények között tesztelik a villanyautók hatótávját. [link]
btw rohadtul tetszik ez az ioniq 6.
amúgy szerintem valójában nem a hatótáv az igazi para már az ev-knél, hanem az, hogy ha épp nincs feltöltve, amikor gyorsan kellene indulnod valahova. ha rá tudsz készülni, akkor nincs nagy gond.
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
-
tototos
őstag
válasz f4lcon #291818 üzenetére
A szimpla hibrid nem oldja meg ezt a rövid távot kis fogyasztással. Nem tudnak tisztán elektromosan menni csak ha gyilkolod az akksit így ilyen távokra phev ajánlott. A hibrid abban tud segíteni, hogy a hideg motortól vegyen el terhelést meg utána menet közben rá tudjon segíteni esetleg kicsit elektromosan hajtani.
-
őstag
válasz f4lcon #291841 üzenetére
Ja, szerintem is valami ilyesmi. Amíg hideg a motor, van egy 2,5-es szívóbenzines automatád. Azt mondjuk nem tudom a fűtésbe besegít e, mert elég gyorsan fűt. Teljesítményben én nem éreztem rásegítést, mondjuk nem is nyomom neki amíg hideg hogy ez kiderüljön...
szerk, tototos: ott megvan akkor a mélygarázsban egy hőmérsékleted ami már tetszik neki, tavasszal és ősszel egy ideig nekem is megteszi ezt (villany visz csak) a rav4 amíg nincs túl hideg
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz f4lcon #293039 üzenetére
Ehhez az oriasi futashoz nem jo egy fullbillany? Van realisan olyan szcenario, amikor mondjuk 200km hatotav nem eleg? A bejonnek az oroszok es menekulni kell-t hagyjuk, hanem ami mondjuk havi szinten elofordul es erdemes tartani miatta belsoegesut Van fenn egy bordo Mokka e, jo esellyel az is tokeletesen kiszolgalna es meg tankolni se kell eljarni, csak eccakara bedugja.
-
eldoble
aktív tag
válasz f4lcon #294331 üzenetére
Nekem most a Mazda 6, 5. éves szervizére (Mazda Emil Frey) , úgy, hogy olajcserén kívül semmit nem kellett csinálni 144e forintot kértek el.
25 perc alatt készen voltak, már az elektronikus munkalap is kitöltve megjelent a MyMazda alkalmazáson a profilomban.
De, azért 2 órát várattak, mert mégiscsak 70e volt a munkadíj a számlán ..., durva lett volna, ha 30 perc múlva ideadják az autót és meglátom a 70e munkadíjat ... , az 140 forint/óra munkadíj ... -
-
KillerKollar
senior tag
válasz f4lcon #296476 üzenetére
Az az érdekes, hogy az árkülönbség nem akkora a kettő között, tehát már a Volvo is elvesztette az ára jelentős részét
Szervízköltséggel mi a tapasztalat? Tényleg annyival drágább a Volvo? Városi használatra melyik a megbízhatóbb?
#296478
Jelentős a különbség?[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz f4lcon #296485 üzenetére
Tekerős kijelzőre.
Eleinte nagyon anyáztam a Mazdát, hogy nincs tapi, mert ahhoz szoktam a VW-ben. Most meg azon veszem észre magam, hogy tekerni szeretném a VW-t is... lehet is, de a képernyő mellett van a tekerője, nem esik úgy kézre, és akkor már inkább tapizom.Magyarán szerintem a Mazda nagyon jól megoldotta a tekerőt. Persze ettől még lehetne tapis is egyben. 🤗
-
macilaci78
nagyúr
válasz f4lcon #296996 üzenetére
B5 Passaton is hajlamos volt berohadni a hátsó féknyereg, nem kell ehhez hibrid. Egy Priusos meg meg nem úgy megy, mint egy Porsche. Kevesebbet fenyegetik a sebességtúllépés következményei, ahonnan indultunk.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Okos Otthon / Smart Home
- EA Sports WRC '23
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Videós, mozgóképes topik
- Autós topik
- Masszív előrelépésnek tűnik a Zen 5
- Suzuki topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen