-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Rowon #301400 üzenetére
Z17DTL az CDTI, közös nyomócsöves motorkód szerintem de ha adagoló, akkor az elektronikájuk döglik, az ellen sokat nem tudsz tenni, át kell alakítani mechanikusra aztán örökös [link]
Z17DTL lehetséges hibákról összefoglaló videó [link] belarusz, de van angol stb felirat[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
-
-
Petyyyyy
addikt
Corsa elmúlt két heti csak városi fogyi 5,9.
Araszolás, rohanás, krúzolás, normál menet.Vectraval is gurultam egyet Veresre meg vissza, de nincs rögzített adat.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
tboldi
nagyúr
válasz Hachiko95 #301490 üzenetére
Az Euro 4-es 1.4 i-DSI Jazz gázreakciója is hagy nem kevés kívánnivalót, de azért ennyire nem ergya.
A szintén Euro 4-es 1.4 T-Jet MiTo szerencsére nem olyan rossz, normál módban sem lagymatag, és dynamicban bár hirtelenebbé és idegesebbé válik, de nem lesz bináris.
-
Hachiko95
aktív tag
válasz focvis #301486 üzenetére
A UFO Civic még rosszabb ebben, az már Euro 5 és nincs sport mód.
Csak emiatt az alacsony sebességű manőverezés rosszabb. Parkolás, indulás lámpánál, szerintem ide vezethető vissza, hogy sokan bénáznak, lefulladnak, mert nem pont azt csinálja az autó, késlekedve ad gázt, de már a kuplungot felengeded közben.Sokáig nem értettem, hogy miért van ez. 1.6-os A Vectrát vezettem, abban tök jó a gázreakció és az a motor nem a lefulladós fajta, plusz könnyű, a kuplung is könnyen kezelhető, stb.
[ Szerkesztve ]
-
Hachiko95
aktív tag
válasz brumi1024 #301484 üzenetére
A legtöbb esetben vége a tudománynak, ha kiveszik a mai ember kezéből a telefont, ez a különbség.
Nem tudom milyen 90-es évekbeli technológiát keversz ide, az a fenntarthatóságról szólt, hogy olyan egyszerű, hogy gombokból a földön megjavítod. Hozzáteszem, hogy ez a képesség is eltűnik, mert nem javítunk, hanem kidobunk dolgokat. -
veterán
válasz Hachiko95 #301483 üzenetére
H Astra GTC ugyanez, normál módban olyan gyorsan le tudom nyomni és felengedi a gázpedál, hogy nem csinál semmit.
Ezt mindegyik euro4-es Opel tudja. De még a full analóg kispolszki is, ott ha gyorsan még egyszer rátaposol a gázra, kis szerencsével eldurrantja a kipufogódobban felgyűlt benzint. Szerettem.
-
brumi1024
veterán
válasz Hachiko95 #301482 üzenetére
Nekem az nem tetszik, hogy ez tisztán közlekedésbe megy át és ezzel vége az autózásnak.
A kvarcórák sem ölték meg az automata órákat, az okostelefonok sem váltották le a rendes fényképezőket a hobbistáknál, a kapszulás kávé sem váltotta le az egyéb készítési módokat. Nem értem miért kell az átlagemberre is ráerőltetni az autózást a közlekedés helyett.
Másrészt ez olyan komplex rendszer szoftveres oldalról, de a hardver is duplázva van, hogy legyen tartalék, ami pazarlásnak tűnik és hosszabb távon gazdaságilag fenntarthatatlannak.Ha gazdaságilag fenntarthatatlan lenne akkor senki nem csinálná. Pont ez a lényege, biztonságosabb, egyszerűbb, helytakarékosabb és a kiforrásával olcsóbb lesz. A Cybertrucknál egyébként rengeteg pozitív visszajelzést olvastam róla a tulajoktól.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Hachiko95 #301481 üzenetére
Mint ahogy az autó elősegíti a mozgásszegény életmódot, lehet helyette gyalogolni is, az hogy nem kell vadásznunk szintén… Sőt a térkép is egy segédeszköz. Visszamehetünk elég sokáig, vagy tekinthetünk úgy erre mint fejlődés, amivel több időnk marad másra. Miért éppen a 90-es évek technológiájánál húzzuk meg a vonalat?
-
Hachiko95
aktív tag
válasz radi8tor #301408 üzenetére
H Astra GTC ugyanez, normál módban olyan gyorsan le tudom nyomni és felengedi a gázpedál, hogy nem csinál semmit. Sport módban reagál "azonnal", de az tényleg olyan mód amikor nyomni akarod, mert nem lineáris, inkább bináris.
Ez egyébként nem Drive by Wire hátrány, csak annak a programozása miatt ilyen, de utcára mind ilyen. Egyedi motorvezérlővel verseny és hobbi autókban jónak kellene lennie az elektromos gázpedálnak.Ezért szeretek hobbi autós témában visszamenni teljesen az analóg autókig, azokban jónak kell lennie, főleg amiben motorvezérlő sincs. Azok nem hazudnak, max. fizikailag lehet szűk keresztmetszet.
-
Hachiko95
aktív tag
Ez a Steer by Wire az önvezetéshez kell, úgy nem lesz fura ha nincs előtted kormány, de most nagyon úgy tűnik mintha újra feltalálnák a meglévő jól működő dolgokat.
Nekem az nem tetszik, hogy ez tisztán közlekedésbe megy át és ezzel vége az autózásnak.Másrészt ez olyan komplex rendszer szoftveres oldalról, de a hardver is duplázva van, hogy legyen tartalék, ami pazarlásnak tűnik és hosszabb távon gazdaságilag fenntarthatatlannak.
Harmadrészt ezek így nem lesznek hobbi autók, nem lesznek veteránok. Ez volt szép szerintem a régi autókban, hogy olyan egyszerűek voltak, hogy elindultak nyugaton és az életútjuk során megvoltak az állomások. A vége mondjuk hogy fejlődő országokban a belüket húzva pörgetik a gazdaságot, vagy veterán, hobbi autó lett. Főleg 80-90-es évekbeli autók.
-
Hachiko95
aktív tag
válasz brumi1024 #301401 üzenetére
Gondolok például az A.I.-ra, hogy szöveget, esszét, beadandót megiratnak vele, programozásnál kódot, stb..
Ha autós témát nézünk a navigációs képességek, térkép használat, vagy csak vezetni egy autót.
Szerintem ezekben egyre rosszabbak leszünk, szolgáltatásokra, segédeszközökre támaszkodunk. -
veterán
Most egy kvázi jó ár-érték arányú Kumho Ecowing gumit vettem a "nyári" felnikre. Jóval halkabb, mint a téli Matador, elégedett vagyok vele.
De nem bánnám, ha nem kéne cserélgetni többet. 2 évente elvinném centíroztatni oszt jóvan.[ Szerkesztve ]
Az emberiség két legnagyobb találmánya az írás és a mikrohullámú sütő. / ~ / Szakmai jellegű kérdésekkel privát üzenetben NE keressetek! Ezeknek a fórumon a helyük!
-
veterán
válasz tboldi #301474 üzenetére
Faxa! Tavaly pont a Quatracon gondolkoztam, hogy azt veszek az Astrára, de az autószerelő csak okoskodott, hogy
nevegyé mer' hangos!
... Jaja. Én hülye, mindig másokra hallgatok.Az emberiség két legnagyobb találmánya az írás és a mikrohullámú sütő. / ~ / Szakmai jellegű kérdésekkel privát üzenetben NE keressetek! Ezeknek a fórumon a helyük!
-
tboldi
nagyúr
#ypsilonfogyi
Móvár-Parndorf-Móvár 3 személlyel, a magyar oldalon pálya, osztrákoknál országút és faluk + az outletnél némi dugó a parkolók közt, így lett 5,8 ℓ/100 km.
Az új Quatracok szuperek és halkak, hazaérve már le is kopott az elválasztó réteg, innentől lehet forszírozni majd.
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz stickermajom #301468 üzenetére
De talira azért tudsz jönni, nem?
-
bandus
veterán
válasz tboy93 #301469 üzenetére
gondolom annyira jol teljesitett mar az orszag, hogy ugy ereztek nem erdemlik meg az itthoi joletet
persze ezet mas oka lehet, vegulis mi sem az anyagiak miatt ugrottuk at a hatart. becs-bp ma 5.3, sajnos felkurtam az egymast elozo kamionok, igy sok helyen 170-nel jottem ehhez merten meg paradesabb a fogyasztas.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Peter.70
addikt
válasz stickermajom #301468 üzenetére
Lehet privátba is
-
nagyúr
válasz stickermajom #301468 üzenetére
Az kemény. Írhatnál pár sort, hogy miért, hova Persze csak ami publikus.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz stickermajom #301461 üzenetére
Kiköltöztetek Kanadába, vagy most mi a kotta?
-
stickermajom
addikt
válasz Rowon #301460 üzenetére
Én is nagyon szerettem, sajnáltam eladni. A dízelek is egész kulturáltak belőle, fiam keresztapjának van egy biturbó, azzal már lehet tekerni.
74k-val adtam el az enyémet, egy garanciális lámpacserén kívül semmi bajom nem volt vele. Mondjuk vigyáztam is rá, a vevő szerelője az ég világon semmibe nem tudott belekötni. -
-
Qru
MODERÁTOR
válasz grizlisandor #301439 üzenetére
Ha rendesen adalekolt akkor felesleges bele. De artani nem hasznal.
#nincsbennetarcsi
-
KubanitoS
veterán
válasz szabonagyur #301423 üzenetére
Az ár még nem is lenne probléma, meg nyilván az első dolog lenne minden folyadékot cserélni benne, csak azért elgondolkodtató számomra, hogy egy ilyen öreg autó ennyire kevés futásteljesítmény esetében vajon mekkora kockázat lenne.
Amiért elgondolkoztam rajta: a Hondákat mindig is imádtam, ebben egy (ha valós a km futás, akkor szinte új) nagyobb benzines szívómotor van, ami számomra a tartósságot (meg nyilván a magas fogyasztást ) jelképezi. Számomra az is plusz, hogy automata. A forma még mindig nagyon jó és ha valóban újszerű állapotú, akkor ez még sokáig autó lenne. Na meg a napi szintű autóm céges, szóval nálam sem lenne széthajtva... Nyilván csak spekulálok, élőben kellene látni.
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
polonic
félisten
Ekkora bontószökevényt még nem láttam. Nem biztos, hogy a videó teljesen átadja.
Amikor elindul, akkor megmozdul az autó jobb oldala, lejjebb nyekken. Aztán így félkeresztben áll az úton, mikor egyenesen megy.
Hogy mehet ki ilyen közútra.[ Szerkesztve ]
-
válasz stickermajom #301433 üzenetére
Na mi lett, annyira jól ment már itthon h ki kellett menni befektetni?
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
szőröscica
addikt
válasz stickermajom #301410 üzenetére
Cuki. Gratulalok!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #301433 üzenetére
Ott semmire sem mesz kocsi nelkul. Ezzel meg konnyu terepre is mehetsz ha nem felted a patika fenyezesed.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
grizlisandor
veterán
-
veterán
Igen, már olvastam radi8tortól, waze a barátom. Nem gondolom ugyanakkor, hogy a 2x2 sávos gyorsforgalmin tartják a rally futamot.
(B terv: végig a 71-esen, majd M7.)Szerk: Nem sietek sehova, "az út a cél" (Citroen), dugóban viszont én se szeretek állni.
71-es Füredig, fel Veszprém, Szfvartól 811, onnan Etyek, stb.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz stickermajom #301410 üzenetére
Wáo de jó Miért ez, mi volt a terv, és jól látom hogy ez nem itthon lett fotózva? Közben rájöttem és olvastam hogy Kanada. Ne csesszé fel ez szuper Írjál majd erről is. És Így tökre értem, hogy ezt vetted.
[ Szerkesztve ]
*** Eladó Citizen Promaster és Orient Mako Panda - BMW 18" Alufelni Nyári Gumival és Szenzorral *** Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
hdanesz
őstag
Sziasztok,
Az egyik korábbi autómat kivonták a forgalomból. JSZP-n az alábbi szöveg látható: A JÁRMŰ LEFOGLALÁSÁT A ZÁRADÉKBAN SZEREPLŐ SZERV RENDELTE EL
Meg lehet ezt valahogy tudni, hogy melyik szerv? És mi történik a kocsival? Elgondolkoztam rajta, hogy ismét megvenném. NAV árverési oldalakat nézzek?
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz stickermajom #301410 üzenetére
Ez eleg kircsi, gratula
-
tboldi
nagyúr
válasz stickermajom #301410 üzenetére
Most nézem csak, az első képen ott a városom irányítószáma az üvegen.
Amúgy ez Kanada?
-
veterán
válasz kisza25 #301428 üzenetére
Szóltál, de ha erre van dolgom, akkor nincs mese. 🤗 A 8-asnak majd vasárnap jövök visszafelé, illetve jelenés volt Keszthelyen 18:30-ig.
Szabadbattyán környékén volt az első, ott sávelhúzással, a többi 3 esetben 2x1 sáv, a Siófok előttinél volt némi torlódás. Talán idén őszig végeznek az M7 felújításával.
Aztán jöjjön a 3. sáv Fehérvárig! Ma egész Istenes volt a forgalom. -
kisza25
félisten
-
válasz stickermajom #301410 üzenetére
Ennek már autó formája van, graNulálok hozzá!
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
brumi1024
veterán
válasz stickermajom #301410 üzenetére
Gratula!
-
stickermajom
addikt
Köszi mindenkinek!
#301412 MasterMark
Igen, Autumn Green. Asszony simán le libafos zöldezte mikor haza értem vele, de nekem nagyon tetszik. Jó állapotban is van a fényezés, látszólag vigyáztak rá.#301414 Peter.70 Ahogy 6030D mondja az nem lesz olcsó. Egy megyével már arrébb vagyok.
Szerk.: Mondjuk a fszkorbács járna annak, aki eldugta a start-stopot 3 menü mélyen.
[ Szerkesztve ]
-
bandus
veterán
válasz stickermajom #301410 üzenetére
Nagyon szep, gratulalok. Ilyen bode mellett en is megbaratkoznek a tarcsi hianyaval.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
szabonagyur
félisten
válasz KubanitoS #301422 üzenetére
Eléggé drága ahhoz képes, hogy 2009-es. A fő kérdés milyen gyakran cseréltek benne olajat? Az látszik, hogy 2013-ig belement 21e km a többi azóta. Vajon 11 éve ugyanaz az olaj van benne? De lehet több is, ki tudja mikor érte el a 15e km-t.
Váltó olajat tuti nem cseréltek benne.
-
KubanitoS
veterán
A realitások talaján maradva, ti ezt meg mernétek venni? Vajon lehet egy ilyen autó hatalmas zsákbamacska, mit gondoltok?
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
őstag
-
pit stop
addikt
válasz stickermajom #301410 üzenetére
Szép, sok balesetmenteset!
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
tboldi
nagyúr
válasz stickermajom #301410 üzenetére
Grat!
Legalább nem egy tucat Astra fehérben.
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
veterán
válasz stickermajom #301410 üzenetére
Fasza, gratulálok!
-
Peter.70
addikt
válasz stickermajom #301410 üzenetére
Ez melyik tipus?
Azért Qru-val nyomjatok majd egy versenyt. Had lássuk melyikben van kevesebb tarcsi[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz stickermajom #301410 üzenetére
Gyönyörű szép! Nagyon illik hozzá ez a szín! Gratula!
Élni és élni hagyni
-
MasterMark
titán
-
Qru
MODERÁTOR
-
stickermajom
addikt
Ezennel beszállnék akkor a nincstarcsi klubba.
2020-as Outback, 2.5i motorral, Touring felszereltség. 84k km, év végéig még garis a hajtáslánc. -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Hachiko95 #301398 üzenetére
Plusz "gázpedál" késleltetés, hiába elektromos autó azonnali nyomatékkal.
Kb ez az egyetlen ami első perctől idegesít a Kugában. Lepadlózom és kb fél-1 mp után jön meg a gázreakció.
Ha átrakom sport módba akkor természetesen azonnal megvan - de olyankor sokkal többet járatja a benzinmotort, full elektromos módra nem is kapcsol - szóval nem túl pénztárcabarát.Árulnak amúgy az új autókhoz gázpedál tuning OBD csatlakozókat. Csak bedugod és olyan lesz mintha sport módban lennél.
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
Qru
MODERÁTOR
-
bandus
veterán
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Nők, nőügyek (18+)
- Gyúrósok ide!
- Gitáros topic
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Azonnali informatikai kérdések órája
- OLED TV topic
- Kingdom Come: Deliverance II teszt
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest