Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • -FreaK-

    veterán

    válasz tothbe #4313 üzenetére

    Akkor annyit még tudsz csinálni, hogy vpn-el bejelentkezel a szlovák oldalra, és ott lesz a tok és a hevítő szériaszáma is.

    Viszont nálunk nincs feltöltve a dobozon lévő szám, míg a magyar oldalon meg igen.

    Egész délelőtt ezzel szórakoztam, chat-en nem lehet ügyintézőt elérni, még akkor is ha azt mondja a chatbot, nem történik semmi. (közbe meg szarakodni a fordítással)

    FB üzenet: szintén chatbot, semmire nem jó

    Email: írtam nekik (angolul), hogy elhagytam a dobozt nincs meg a rajta lévő szám, nem tudják-e esetleg megadni? vissza írtak hogy hogy néz ki a tokon meg a hevítőn lévő szám és hol található. Köszi.. írtam vissza, hogy nem ez kell nekem, erre még nem válaszoltak.

    Ha nem jön hamarosan email, akkor felhívom őket.

    A magyar ügyfélszolgálatot már hívtam, ott csak annyit tudtak mondani, hogy hívjam fel a szlovákot..

Új hozzászólás Aktív témák