Hirdetés

Aktív témák

  • Male

    nagyúr

    válasz tusi74 #2258 üzenetére

    Ezért én nem szidnám a céget. A CD-t a szerződéskötéskor adják, az hogy ő nem kapott, hááát lehet, de sok érelme amúgy sincs annak a CD-nek (tulajdonképpen semmi szükség rá).

    Az hogy a gépében nincs hálókártya, se USB, az nemár hogy az Invitel hibája. Ottvan a szerződésnek azthiszem az első oldalán, hogy ezt az ügyfélnek kell biztosítania. Legközelebb meg valaki bepereli őket, mert neki nem mondták, hogy gép is kell az internetezéshez? Komolyan, legalább olvassa el a szerződést, ha meg nem tudja (nem tud eléggé magyarul), akkor kérdezze meg mielőtt aláírja.

    Dolgozok egy italautomatás cégnél és ilyesmiket tapasztalok. Pl az automata kiírja, hogy ''A meleg ital elfogyott!''. Ez ott világít a pénzbedobó rés alatt közvetlenül, szemmagasságban pirosan. A kedves ügyfél természetesen sz@rik rá, bedobja a pénzt, és utána velem ordít, hogy miért nem kapja meg a kávéját...
    (bocsi, nem akarok veled összeveszni, de ez is hasonló)

Aktív témák