Új hozzászólás Aktív témák

  • Pist@bácsi

    őstag

    válasz Giot #3472 üzenetére

    A tömegeket, a nyomatékot és a motorféket javítottam, a mozgás így rendben van, de a csúszás nem szűnt meg a plough spec sima kiszedésével sem.
    A kerekek önálló komponensek ennél a modnál, a plough spec miatt, de 2015-ben nem szerencsés az egész. Volt egy elméleti ajánlás a több komponenses modokra a tömegek arányára, ezért olyan nehezek a kerekek. Így viszont rosszul gyorsulna, ezért van megnövelve a nyomatéka. Eredetileg ez egy jó mod lehetett, csak amikor átrakta valaki nem volt elég alapos.

    Ha sok időt szánnál rá, akkor próbáld meg a kerekeket áthelyezni a modellen belülre. Ez editorban nem nagy dolog (kivág/beilleszt). A neheze ezután jön. Meg kell szüntetni, a Rigid Body-t rajtuk. át kell írni az xml-ben az ID-ket. Könnyű hibát véteni és nem fog működni. Érdemes puskázni egy működő modról.

    Esetleg ha ezután is csúszkál, akkor off-ba lehet tenni a specializációkat (csak azokat amiknek külön scriptjük van) megnézni mi történik, egyesével visszakapcsolni. Így ki lehet szűrni melyik miatt van. Van benne egy animated wheels nevű is Assale.lua a scriptje. Sosem láttam ilyet, nekem ez a másik gyanús.

    Nemrég egy Rába Steiger 250 ből sikerült sok munkával kiirtani a plough spect, de még kicsit akkor is csúszott, véletlenül vettem észre, hogy a sima specializációk közt bent volt a crawler. A lánctalpasból még a gyári gép is csúszik. Miután töröltem jó lett. De ebben a JD-ben nincs ilyen.

    Szerintem ennyi munkát nem ér meg.

Új hozzászólás Aktív témák