Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mind_against

    tag

    Hogy mi lesz még a játékban? Íme a Battlestate Games közleménye, amelyet az Escape From Tarkov Hungary fészbúk oldal fordított le:

    Ígértek nekünk egy éves videós összefoglalót a fejlesztők. Sajnos ez nem jött össze mivel teljes erővel a játékon dolgoznak. De írásos formában beszélnek pár szót a 2018 as tervekről!
    Teljes erővel most az open bétára koncentrálnak és ezt készítik elő hogy ez simán menjen.

    Tehát akkor 2018-as tervek:
    - Teljesítmény csökkenés javítása
    - Játék crashelések javítása
    - Olyan hibák, amelyek megakadályozzák, hogy tovább játsszunk (mindenféle inventory és fegyverrel kapcsolatos crash és lefagyás)
    -Egyéb technikai hibák
    Törekednek hogy még jobban rendbe rakják a netkódot hogy ne legyen késedelem, kapcsolatvesztés, deszinkronizációk.
    -Netkod javítás egy része kész van , jelentősen csökkentve késéseket, de folyamatban van még.
    -A matchmaker beállításán dolgozunk, növelve annak pontosságát, hogy biztosítsuk a játékosok minimális késleltetését.
    -A Szerverek optimalizálódnak a CPU-használathoz, a memória és a forgalom szempontjából is, lehetővé téve a kiszolgálógépek erőforrásainak hatékonyabb felhasználását, javítva az online játék általános minőségét.
    -A kiszolgálóoldali hibák javítása, amelyek jelentősen csökkentik a kiszolgálóalkalmazás teljesítményét, következésképpen a deszinket és a kapcsolódás megszakadását.

    A játék teljesítményének optimalizálása

    - Az abnormálisan magas CPU terhelés minden lehetséges okainak vizsgálata és javítása. Az EFT eléggé terhelés alatt tartja a CPU-t, és az alacsony teljesítmény fő okai a következők: fizika, animációs rendszer, játék logika, CPU-alapú grafikus feldolgozás. Az első két ok a teljes játék teljesítményének több mint felét teszi ki, ezért összpontosítunk ezen összetevők rögzítésére és optimalizálására. Fizika refaktorizálás, animációs rendszer optimalizálása és az animációs események egyszerűsítése.
    - Az Open Beta az új Interchange Helyszínt, új küldetéseket, fegyvereket, felszerelést és egyéb elemeket tartalmazza. Mindezeket több patch részeként kerül be az Open Beta bevezetése előtt további tesztelés céljából.

    Érdemes megjegyezni, hogy már elkezdtük az Unity 2018 új verziójára való áttérés előkészületeit, és a motorfejlesztő cég szakemberei számunkra bőséges támogatást nyújtanak nekünk.

    És most, egy kicsit az új funkciókról, amelyeket az idén terveznek a játékban szerepeltetni.

    A legfontosabb, hogy az EFT továbbra is keményen fogja folytatni az utat, folyamatos javítások kapcsán. Más szóval, a játék egyre reálisabb és keményebb lesz. A realizmus kívánt mértékét a jelenlegi rendszer kiegészítéseként különféle funkciók bevezetésével érhetjük el. Tekintsük át azokat a funkciókat, amelyek a tervezett listán szerepelnek.

    Időigényes Tár betöltések.

    Ez a szolgáltatás már megvalósult. Ha raidben van, akkor nem tudja azonnal betölteni a tárat lőszerrel. A tárak betöltése időt vesz igénybe, és csak a inventoryban végezhető el. Ugyanez vonatkozik a lőszer lerakódására a tárból (bár az egyik tár kiürítéséhez szükséges idő kevesebb, mint a betöltéshez szükséges idő). Később különleges lőszer rakodási és lerakási animációkat adunk hozzá. Ez a funkció szorosan kapcsolódik egy másik újításhoz: - a fennmaradó lőszer pontos értékei eltávolításra kerülnek a inventoryból - a magazinban és a kamrában maradt töltények számának ellenőrzésével kell használni.
    A betöltési vagy kirakodási arányt befolyásolja a karakter egészségügyi állapota, készsége és / vagy fegyverkezelése. A raiden kívül a lőszer azonnal betöltésre kerül, és számát mindig pontosan meg kell határozni.

    Az orvosi eszközök, élelmiszerek és egyéb fogyóeszközök számára készült animációk

    Az ilyen elemeket most már "háttérben" használják, miközben lehet tüzelni, ami természetesen nem reális. A jövőben nem tud fegyvert használni fegyverkezelés vagy étkezés közben.

    Az off-raid kezelés és a paraméterek helyreállítása

    Nagyon fontos innováció, amely megszabadulhat az egészségügyi és egyéb paraméterek mágikus teljes felépülésétől a raid elhagyása után. Most a raid után javítani kell az egészséget, vagy egy bizonyos ideig várni a regenerálódásra, vagy orvosi készletek, táplálék és víz felhasználásával. Az egészségügyi rehabilitációs ráta egy másik főbb funkcióra - a Hideoutra vonatkozik.

    Füstgránát

    Már elkészítettük a nyugati és a szovjet / oroszországi füstgránátok modelljeit, animációit és hatásait. A füst fizikailag megfelelő és nagyszerű a beltéri helyiségek feltöltésénél.

    Felfogatható gránátvetők

    Ez egy régóta bejelentett funkció, amely kiderült, hogy sok nehézséget okoz, hogy hozzá adjuk a játékhoz, különösen a hálózati logika részeként.

    Hibaelhárítás

    - a fegyver elakadások, az eltérések és a gyújtáskimaradások,Lőszer minőség.
    Ennek a funkciónak a bevezetésével a játékosoknak ezeketfigyelemmel kell kisérni. Ki tudja, lehet, hogy az AK elakad vagy akár felrobban az arcodon, és a raid túl korán befejeződik. Ez a funkció a fegyver túlmelegedéséhez is kapcsolódik.

    Az orvosi eszközök javítása. Stimulánsok. A gyógyszerektől való függőség, túladagolás és mellékhatások.
    A stimulánsokat a terapeuta fogja értékesíteni, és javítja a készségeket (akár a maximális szintet is) korlátozott ideig. Vigyázz a mellékhatásokra!

    Új készségek folyamatos bevezetése
    Különösen olyan frakcióspecifikus készségek, amelyek csak bizonyos PMC-k számára lesznek elérhetők.

    Scav vezetők
    Most aktívan új PvE ellenséget adunk hozzá - a Scav-főnökök, mindegyiknek egyedi megjelenése, felszerelése és viselkedése. Minden ilyen főnököt kemény gengszterek kísérnek, akik kétségbeesetten megvédik vezetőiket.

    Személyes küldetések
    Személyes nyomozások, amelyek azonnal feltárják a történet darabjait. Ki az Ismeretlen? Mi a jegy? Miért kezdődött meg Tarkov bukása, mi vezetne?

    Bolhapiac
    Ez a funkció lehetővé teszi, hogy saját árukat adjon eladásra. Ez a kézikönyvhez is kapcsolódik (minden vizsgált tételt fel kell jegyezni ott examinolni), a keresési rendszert (amely lehetővé teszi például az AK-74N-hez kapcsolódó összes értékesítést) és a Kit-eket (egyedi fegyverkészletek mentése, megosztásuk és gyorsan vásárolni hiányzó részeket)

    VoIP
    A beszédhanggal való kommunikáció képességét a raidben, a pozícióval változik. tehát aki messzebb van tőled az nembiztos hogy hallja amit mondasz. Rádióknak is lesz hatótávja.

    A karakter megjelenésének megváltoztatása
    A kereskedők által nyújtott speciális szolgáltatás lehetővé teszi a karakter felső és alsó részének megjelenését. jelenleg 5 ruhadarab van készítve az egyes frakciókhoz. Ennek köszönhetően lehetősége lesz arra, hogy a rejtő színű ruhákkal jobban megfeleljen az adott feladatnak, a nappali és a terepviszonyoknak.

    Új típusú kilépések a helyekről
    Léteznek olyan helyek, ahol nincs állandó kijárat, ahol a fáklyákat kell használni a kimeneküléshez, így mindenki figyelmét felhívja a közelben. De lehetőségünk lesz raid kezdete előtt extra kilépő helyeket vásárolnunk.

    Rejtekhely (hideout)
    Hatalmas funkció, amely hozzáadja saját búvóhelyünknek építését és kezelését. A fejlesztéssel tudjuk növelni a raktárunkat, felgyorsíthatjuk a rehabilitációt, növeli a különböző elemek készítésének lehetőségét, beleértve a homebrew-liquort és a mindenütt jelen lévő bitcoin-gazdaságot. Az összes tartalomelem már teljes, most pedig a programozási logika és a kinézetével foglalkozunk.

    küzdőtér (arénázás)
    Külön játékmód, tele van érdekes újításokkal. Az Aréna később lesz.

    Mint fent említettük, ez csak egy része a felsorolt funkcióknak, amelyek a játékban lesznek .Érdemes rámutatni arra, hogy ebben az évben a grafikus fejlesztések egy újabb iterációja lesz, anélkül, hogy befolyásolnánk a teljesítményt - frissített világítást, növényzetet, árnyékokat, utóhatásokat. Továbbá a frissített karakter animációk tesztelése már folyamatban van.

    Sőt, ezen felül új fegyvereket és testreszabásokat fogunk felvenni számukra, beleértve a funkcionális puskákat és revolvereket. Az új berendezések 10+ sisakot, testvédőt, új taktikai mellényt, más fejfedőt, szemüvegeket, balaclavákat, fejhallgatókat tartalmaznak. Természetesen új helyszínek is - a interchange után folytatjuk a Tarkov Streets jön. Egy párhuzamos pályán egy beltéri helyszínt építünk be ugyanazzal a CQB szellemiséggel, mint a Factory - a TerraGroup Lab. Idénre várjuk, hogy befejezzük az összes szükséges helyet a kiadáshoz.

  • mind_against

    tag

    válasz Ergo_Proxy #589 üzenetére

    Nincs okom bizalmatlannak lenni velük szemben. Talán van valami, amit megígértek és nem úgy lett? Ne ragasszuk már rá a DayZ szindrómát előre.

    Azt viszont nem értem, hogy aki nem vette meg és nem játszik vele, az miért fikázza? Ez rosszabb, mint a "backseat gaming" :)

  • mind_against

    tag

    válasz Hajdi #604 üzenetére

    Ezek az előrendelés feltételei:

    6.2 Any applicable fees and other charges on your Account are payable in advance and are not refundable. We may, from time to time, without prior notice modify, amend, or supplement our fee and billing methods. We will post those changes in the corresponding section of the relevant Service(s).

    6.3 Please remember that your Account is personal to you and cannot be transferred or traded with any other user.

    6.4 Pre-ordering

    6.4.1 By pre-ordering the product, you are authorizing Battlestate Games Limited to automatically charge your account immediately upon submitting the pre-order, and you agree that you will be authorized to participate in beta testing of the product and to download the product and use the Service when it becomes available. The amount you pay will be held with Battlestate Games Limited as a Non-Refundable Deposit (NRD). The NRD amount is clearly shown on the Product webpage, and it represents the full purchase price of the Product. Any NRD collected is non-transferable.

    [ Szerkesztve ]

  • mind_against

    tag

    (Fordítás: Escape From Tarkov Hungary facebook oldal)
    TÚLÉLŐK!
    Örömmel mutatjuk be az előzetes patch jegyzeteket 0.8.0 **! Köszönjük a türelmeteket, és reméljük, hogy élvezni fogjátok a változásokat!

    -Lőszer betöltése/kivétele a tárba időt igényel.
    -A karakter kezdetben nem ismeri a tárbanban lévő lőszerek számát. Ellenőrizze a táratt, hogy lássa a lőszert. Ellenőrizze a pontosságot a Mag Drills készségtől függően.
    - Új képesség Mag Drills
    - Felgyorsítja a lőszer betöltését
    - Felgyorsítja a lőszer kirakodást
    - Gyorsítja a tárak ellenőrzését a készletben
    - Az Elite szintek lehetővé teszik, hogy automatikusan ellenőrizze a magot, amikor áthelyezi a készletbe, és gyorsabbá teszi a betöltést.
    - Az Ops Core Fast sisak fekete változata
    - Új típusú jutalom a küldetések befejezésével - tárgyak feloldása
    - Az új típusú kereskedelemcsere - a dögcédulák esetében.
    - Újfajta taktikai mellény, páncéllemezekkel
    - Antialiasing opciók (2x, 4x) a grafikus beállításokban

    Új pálya
    -Interchange

    -új felszerelések páncélok és itemek

    AI fejlesztések:
    - javított hiba, amikor a botok megpróbálták megtámadni a helyszínről kilépő játékost

    optimalizáció:
    - Shoreline optimalizálása
    - klientl- és szerveroptimalizálás a fizika kezeléséhez
    - Csökkentett hálózati késleltetés

    JAVÍTÁSOK
    -Inventory szinkronizációs hiba
    - Bug, amely lehetővé tette, hogy gyorsan nyomja meg a sprint gombot, így gyorsabban mozog, anélkül, hogy lassítaná a karakter erősségét
    - Hibát okoz, ha 0-ás lábakkal esik le
    - Különböző javítások a jelenlegi készségekhez
    - Az aktuális páncélállapot helyes megjelenítése a hálózaton keresztül
    - A megölt szereplők kicsavart csavart kezei
    - Különböző hibák a hallással kapcsolatban
    - A fegyver ikon bal alsó sarkában a kaliber látható
    - Ha megvizsgálja az árucikket a kereskedőnél vagy a testen, akkor a készletben lévő egyenértékű elem automatikusan megismerhető lesz
    - A vizsgálat most párhuzamosan zajlik az klientl és a kiszolgáló között (korábban a kiszolgálótól kapott válaszra volt szükség)
    - Bug, hogy zárt fegyver kölcsönhatás után mozgatta a lőszert a kamrától a magig
    - A Kill List offline állapotban

    Változtatások:
    - A Weapons Inspector minden mod slotja egy képernyőn jelenik meg görgetés nélkül
    - A fegyverek és felszerelések felszerelésére vonatkozó további kivételek
    - A kereskedő nyitási feltételeinek kiegyensúlyozása
    - Ammo rebalance (specifikációk, árak, hűségszint)
    - A tételek értékeinek, jellemzőinek, a foglalt cellák (fegyverek, páncélok, modok, felszerelések)
    - A tárgyak igazított esélyei a helyeken
    - Részben újratervezett jutalmak a küldetésekért
    - Eltávolított készségcsökkentés
    - A hiányzó számértékeket hozzáadta a fegyver jellemzőihez
    - A fegyverek jobb módosítása fegyver módban
    - A bitcoinokat pénzes táskában lehet tárolni
    - A zseblámpa fénysugárát (cookie) helyettesítette
    - megváltozott az első Skier quest "Supplier"
    - A fegyverek és a kézmozdulatok mozgáskor valóságosabbá válása és a tömegek és fegyverek ergonómiájához kötődtek
    - bukósisak sérülése mechanika - moduláris ütés zónák (beleértve az arc területét)
    - Újratervezték a mozgás hangját a vékony fémeken
    - Fegyver Recoil 20% -kal nőtt
    - Különböző hangbeállítások az aktív fejhallgatókhoz (Item)
    - A szövegek olvashatóságának javítására szolgáló interfészbeállítások
    - Esély, hogy törést okozzon, amikor a hit 10%
    - Esély az esés utáni töréshez 20%
    - Aimpunch erősen csökken
    - A modok most különböző mikro-ikonokkal rendelkeznek

    [ Szerkesztve ]

  • mind_against

    tag

    A Battle State Gamesnél másképp működik a kommunikáció. Itt a streamerek a legnaprakészebb információ források, valamint tőlük lehet a legtöbbet magáról a gameplayről is tanulni, javaslom mindenkinek, aki kacérkodik a játék megvételével vagy már megvette, de nincs még tapasztalata, hogy nézze twitchen a nagyokat. Youtube-on is rengeteg videójuk van, vannak kimondott youtuberek is, akiktől szintén rengeteg hasznos dolgot lehet tanulni. Jómagam is így kezdtem, sőt a mai napig követem őket, mert mindig lehet valami újat tanulni. Pedig január óta játszom.
    Másrészről ott van a két hivatalos twitter oldala a BSG-nek, ahol a leggyorsabban lehet a hírekről tudomást szerezni. Minden nap van valami poszt, még ha nem is frissítéssel, hotfix-szel vagy jövőbeli tartalmakkal, de valami érdekeset mindig posztolnak, legyen az videó, képek vagy egyéb fun stuff.
    (Alap angol tudás kelleni fog a következő oldalak követéséhez.)
    https://twitter.com/betaeft
    https://twitter.com/bstategames

    Redditen lehet leginkább mazsolázgatni, oda is felkerül szinten minden. A legjobb benne, hogy oda más játékosok posztolják észrevételeiket, tapasztalataikat, ami szintén segít alkalmazkodni a játékhoz.

    https://www.reddit.com/r/EscapefromTarkov/

    Kb havonta 1-szer szokott lenni Podcast egy stream formájában twitchen, ahol jelen van a Tarkov vezető-fejlesztője Nikita Buyanov és általa meghívott közismert streamerek, ahol kb. 3-4 órahosszában kibeszélnek minden Tarkov-al kapcsolatos témát az aktuális dolgoktól kezdve a jövőbeli tervekig. Van külön orosz podcast is, mivel a játékos tábor 30-35%-át a volt szovjetunió tagállamaiból teszik ki, de a legutóbbi már le lett fordítva angolra és mi magyarok nagy örömére angolról magyarra is.

    De hogy ne legyen olyan bonyolult, vannak magyar források is, ennél a topiknál jóval aktívabbak, minden hír megtalálható, a legtöbbet le is fordítják nekünk:

    Az EFT magyar facebook oldala: https://www.facebook.com/EscapeHungary/
    Az EFT magyar facebook oldalának zárt csoportja: https://www.facebook.com/groups/magyareft/
    és ennek a közösségnek van egy discord szervere, amely a fentebbi két oldal bármelyikéről elérhető, szabadon bejöhet bárki és azonnal talál játékostársakat.

    Néhány külföldi streamer és youtuber, akiket érdemes figyelemmel követni, dobjatok nekik egy követés twitchen és így látjátok, ha épp streamelnek, valamint rengeteg guide videót, ismertetőt találhattok a youtube csatornáikon is:
    (A teljesség igénye nélkül)
    https://www.twitch.tv/deadlyslob
    https://www.twitch.tv/smoke
    https://www.twitch.tv/kotton
    https://www.twitch.tv/veriitasgames
    https://www.youtube.com/user/meeah09
    https://www.youtube.com/user/DrewskiTheAdventurer
    https://www.youtube.com/user/DynamiteSTEEZE
    https://www.youtube.com/channel/UC142-qvFgwSS6UIU-fFCd6w

    Ahogy látjátok itt a közösség már meg van, nem kell neki nagyobb port kavarni.
    Ez a játék hivatalosan még nincs kiadva, de több, mint másfél éve megy a nyílt béta, vehetjük úgy is, hogy ki van adva, csak folyamatosan fejlesztik. Híreket, cikkeket komolyabb oldalakon azért nem találtok, mert még nincs kiadójuk. Majd ha véget ért a béta, jön a gamma, Soon™ akkor lesz kiadó és olvashatjátok a néplapban is. ha nektek ez hiányzik.

    Végül pedig, akik arra vártok, hogy a játékot kiadják és majd akkor meglátjátok milyen lesz, ha jó, megveszitek - benneteket el kell, hogy keserítselek: minél később kezditek el, annál nehezebb dolgotok lesz, mert mire ezt a játékot kiadják, -ami szerény véleményem szerint több, mint egy év- addigra több ezer profi játékos lesz. Vagyis annyi már van :)
    "Ki itt belépsz, hagyj fel minden reménnyel". Így tudnám beavatni azokat, akik elakarják kezdeni a Tarkovot, vonatkoztassatok el minden eddigitől, mert ez mindentől különbözik, ez mindennél nehezebb. Dayz-nél, Armánál is.

    Ha vannak még kérdéseitek, fellelhető vagyok discordon, de ha épp nem vagyok online, akkor a magyar discord szerveren, valamint a zárt facebook csoportban hamarabb válaszolnak mindenre a társak.

  • mind_against

    tag

    Üdvözlet az új menekülőknek! Aki nem olvasta, annak ajánlom figyelmébe a #697-es számú hozzászólásomat.

    Vannak fegyver ládák minden pályán, amiket egy idő után fejből tudni fogsz, vannak guide térképek minden map-hez, de vagy találsz a ládákban vagy nem. a spawn rate nem 100%. Enemy PMC-t és Scav-eket, Scav playereket kell ölni fegyverért vagy később ha van több pénzed, megvenni a traderektől, vagy végső megoldásként a flea market-ről, de azt nem igazán javaslom, mert ott biztos, hogy minden drágább. Tipikus kezdőfegyverek, amik az elején teszik a dolgukat:
    - SKS, OP-SKS 7.62x39 kaliber
    - Vepr KM / VPO-136 7.62x39 kaliber, nem összekeverendő a 366 TKM kaliberes Vepr AKM-el, az elég trágya.
    Ezek semi-auto fegyverek, de elég pontosak és nagyot tudnak ütni. A kicsi AK-kat felejtsétek el, túl nagy a szórás és a recoil, nem lehet vele pontosan lőni. Shotgunok még használhatóak tudnak lenni, de csak az MP-153-as és csak közelre. A pisztolyokat azok vigyék, akik már tudnak pontosan, biztosan lőni akár fejre akár lábra, mert a 9 milis kaliber a közepes armorokat már nem viszi át. Ez is csak közelre jó.
    Tudtok majd bizonyos itemeket becserélni fegyverekért.

  • mind_against

    tag

    válasz MauroN #736 üzenetére

    Ez megérne egy bug reportot, launcherben jobb oldalt fent Report bug. Természetesen angolul. Ha nem megy segítünk.

    -Vannak PMC Operátorok, ezek a játékosok main characterei. Ezzel kapod az xp-t és a skilleket, minden egyebet.
    -Minden játékos betud menni Scav-ként bizonyos időközönként(scavenger, afféle bandita, kezdetleges és lebutított felszereléssel), amit itt beviszel az nem a tiéd, ergo nem tudod elveszíteni, de amit kihozol az megmaradt, viszont nem lesz container-ed, ahová amit bepakolsz, az tuti megmarad. XP-t nem kapsz, a skillek nem mentődnek, nem a PMC karakteré.
    -AI Scav-ek, őket úgy ismered meg, hogy mindig ugyanott állnak, járkálnak, egy idő után tudni fogod, hogy melyik pályán hol szoktak scav-ek lenni. Ha egy hasonló külsejű figurát látsz, rongyos, piszkos ruhában, mint a Scav-ek, csak olyan helyen ahol nem szabadna lennie, akkor az Scav player. Meglehet még őket különböztetni a mozgásukról. valamint ha van fegyver a hátán, oldalán, akkor az szintén Scav player. Indokolatlanul nem szoktak sprintelni, ha mégis látsz valakit aki szokatlan irányba ok nélkül rohan, az is Scav player. Az AI Scav-ek amikor meglátnak, aggro-znak egy playerre, legyen az PMC vagy Scav player, mindig kiáltanak egyet Scav nyelven. Ha megöltél egy Scav-et de nem tudod hogy player volt-e, akkor az inventory-jában lévő cuccokról, elhelyezésükről tudod megmondani vagy az inventory-jában legalul ha van olyan slot, hogy POUCH, akkor az scav player.

    [ Szerkesztve ]

  • mind_against

    tag

    válasz spank0309 #740 üzenetére

    Ha nem armor-ba lősz, addig tényleg jó, plusz ha még ki is van rittyentve és jól tudsz lőni....de alapvetően a kezdő játékosoknak van más jobb választás.

    [ Szerkesztve ]

  • mind_against

    tag

    válasz Ombi5 #742 üzenetére

    Szia. Menedzselhető, egyik srác, akivel tolom, ő lassan egy éve nyomja standard-el, szokott tetriszezni, de megoldható. Minden olyan, amit megtudsz venni traderektől, vagy olcsóbb itemeket a marketről, azokat add el. Fegyverekről szedd le a pistol gripet és vedd ki a tárat, adott esetben a silencert is vedd le róla és így külön tárold őket. Ha kell, akkor csak előkapod és rádobálod, ami kell. A ritka és drága későbbi quest itemeket tartsd meg csak. Ha futja rá, minden item a hozzá tartozó case-ekbe pakolj.

    [ Szerkesztve ]

  • mind_against

    tag

    válasz Ombi5 #746 üzenetére

    Nekem a legnagyobb csomag van és abban is alig férek olykor :) A Prepare for Escape már majdnem kétszer akkora, mint a Standard. A Left Behind és a Standard közötti 100 slot különbség durván 3 db Attack 2-es táska méretének felel meg.

  • mind_against

    tag

    válasz KaraDani #748 üzenetére

    Level 2 Therapist Loyaltytól lehet venni scav junkboxot, 900k-1m roubel körül, ami kötelező mindenkinek, mert a rengeteg jövőbeli quest itemnek kelleni fog a hely.
    Mostanra már mindenkinek kell, hogy legyen 2 Item Case-nek a két Gift-ből, 2 ammo case-nek, Med Case-t is lehet venni egész jó áron Level 3 Therapist-tól, ha ezek meg vannak, akkor szerintem a standard-ben is jól ellehet férni.

    [ Szerkesztve ]

  • mind_against

    tag

    válasz Ombi5 #750 üzenetére

    Ha jó vagy stash managementben, de így is kevesled a helyet, akkor szerintem Left Behind, az plusz 200 slot.

  • mind_against

    tag

    válasz Dave567 #753 üzenetére

    Bármennyi ram-od van, megfogja enni, nekem is akad 16 gb-al, plusz a Ryzen-t nem nagyon szereti.

  • mind_against

    tag

    WY143-DDCIR-2IS29-AY85U

    Január 6-ig érvényes próbaverzió, aki kapja marja!

  • mind_against

    tag

    válasz tetris #766 üzenetére

    Sorry, igen, legalább 1 db kell, hogy legyen. 2 db annak jár, aki a Beta teszt előtt vette meg a gémet.

  • mind_against

    tag

    válasz Ombi5 #771 üzenetére

    Jól beszél az előttem szóló. Ott mások az adózási szabályok, minden összeg amit látsz, az nem tartalmazza az áfát.

  • mind_against

    tag

    Proci és RAM igényes a játék egyelőre, hogy később mi lesz azt nem tudni. Nekem 1060 6GB+16GB RAM+Ryzen 5 1600 és nem valami smooth a gém....2018 januárban kezdtem, érezhetően jobban fut, mint akkor. Mindenesetre várom a 0.12-t, a Unity engine upgrade-et, ez lesz az eddig legnagyobb és legtartalmasabb patch. Reméljük jól fog sikerülni.

    Hivatalos infó még nincs arról, hogy mikor lesz a wipe, de ha a belső emberek nem kamuznak (már pedig az enyém nem szokott), akkor 2-3 hét maximum. Ha megjön a hivatalos patchnotes, akkor kb 1 hét a patchig.

    Soon™

    [ Szerkesztve ]

  • mind_against

    tag

    válasz szTotyy #944 üzenetére

    Szia, Escape from Tarkov Hungary facebook oldalon le van fordítva, hogy mik lesznek a patchben (ami az eddigi legtöbb új tartalmat, újdonságot fogja hozni), milyen szinten tart a fejlesztés. Ha nincs facebook-od, szívesen bemásoljuk.

    [ Szerkesztve ]

  • mind_against

    tag

    válasz Heroes fan #953 üzenetére

    Semmi nem lett, téged átb@sztak. Egy darabig még nem is lesz. A virágboltot meg kerüld el. (???)

  • mind_against

    tag

    "Kedves Barátaink!
    Már a célegyenesben vagyunk. Mindent hozzáadtunk és teszteltünk. Jelenleg a hibák javítása folyik mivel nagyon sok új kódot kellet írni és újraírni az új engine miatt.
    Szóval szeretnénk előre szólni, hogy az új javításban biztos lesznek hibák és problémák amiket kihagytunk, de ezeket gyors javításokkal fogjuk orvosolni. De úgy gondoljuk, hogy minden rendben lesz, ezért teszteljük és javítjuk folyamatosan a játékot jelenleg is.
    Már elkezdtük előkészíteni a javítások és változások listáját, hosszú lista lesz amiből megláthatjátok mennyit dolgoztunk vele. De ne legyetek elkeseredettek ha nem lesz benne valami amit akartatok látni a 0.12-ben.
    Már csak egy kérdés maradt hátra: MIKOR??? Mondjuk körülbelül két hét múlva, mától számítva. Lehet, hogy hamarabb, lehet, hogy később de csak egy kicsit. Igen, előtte lesznek pre-wipe események biztosan.
    Mi mindanannyian nagyon hálásak vagyunk a türelmetekért és a kitartásotokért amik miatt nagyon fontosnak érezzük a munkánkat.
    Köszönjük szépen!
    BSG Csapat"
    2019.09.27
    Forrás: Escape From Tarkov Hungary facebook oldal fordítása, eredeti poszt Escape From Tarkov hivatalos facebook, fórum, twitter oldalai.

  • mind_against

    tag

    válasz Szőrös  #961 üzenetére

    Ha nem lesz új, akkor marad a régi? Ha nem marad a régi, akkor új lesz? :D

  • mind_against

    tag

    válasz Rony949 #969 üzenetére

    Én is ezt várom legjobban, minden új tartalomnál jobban, hogy megszűnjön végre a stutter és desync, valamint ne legyen egy 300-400k-s pc-nek fps problémája, ezek lennének a legnagyobb előrelépések.

    [ Szerkesztve ]

  • mind_against

    tag

    Aki nem hivatalos forrásból fontolgatja megvenni, az csak saját felelősségre tegye. A minap egyik haverom ismerőse g2a-ról vette meg jó áron és az első kód, amit kapott nem működött, az eladó azt mondta ad másikat, fú tök korrekt meg minden, adott másikat és az sem működött. Azóta, hogy visszakapta-e a pénzt nem tudom.

  • mind_against

    tag

    Level 20-25-ig Customs-ön fog mindenki legtöbb időt eltölteni, mert oda fognak irányítani a küldetések, nem értem miért ajánlgatjátok ennyire a többi pályát, persze kipróbálni ki lehet, de azért butaságokra ne beszéljük már rá a kezdőket.
    Csak azért ne menjen előbb customs-re mint shoreline-ra, mert előbb találkozik playerrel.... :NA pvp-t is meg kell szokni, nem fogod tudni elkerülni. Ha nem akartok pmc-vel találkozni, marad az offline, botok ellen.

    [ Szerkesztve ]

  • mind_against

    tag

    A find in raid, kill és item lerakós questekből van rengeteg, amit nem tudsz marketről megvenni, az elején pedig customs-ön van a questek nagy része, questek nélkül pedig nehéz fejlődni, kell a loyalty szint is. Ezért írtam, hogy célszerű customs-el ismerkedni, ennyi. Nincs ezen mit kimagyarázni.
    Streameket meg videókat kell nézni és akkor tudni fogja az ember, hogy merre van arccal.

  • mind_against

    tag

    válasz Sanyaaa26 #1003 üzenetére

    Nem volt szó quest függőségről. Alapvetően két féle út van:
    1. az leszel, aki csak megveszi a quest itemeket magának
    2. az leszel, aki felteszi az itemeket marketre és megveszi a quest itemeket magának

    A 2.-hoz kell a LL. Plusz ha nincs loyalty, akkor többszöröséért fogod tudni megvenni a marketről.

    Mindenki ott játszik, ahol akar, úgy ahogy akar, de ezt a játékot nem lehet fun-ból hosszútávon tolni, nem egy COD, BF vagy R6, hogy bejössz és lősz párat aztán lépsz. Itt kell a progress, különben lemaradsz és mindenki átmegy rajtad. Jövőhéten wipe, minden oda lesz, aki nem nézett streameket, videókat, hanem csak most kezdi próbálgatni és még semmit nem tud a játékról, az mindegy hol játszik, mert nehéz lesz és sz*pni fog, de akinek van már fogalma róla és progresselni akar, nem csak funolni, annak célszerű Customsöt megismerni, mert az elején a questek oda küldenek. Nem tudom miért olyan nehéz ezt megérteni.
    ༼ つ ◕_◕ ༽つ GIB WIPE ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    [ Szerkesztve ]

  • mind_against

    tag

    Ma este moszkvai idő szerint 7-kor 0.12 Patch trailer premier, asszem ez nálunk este 8.

  • mind_against

    tag

    válasz Ombi5 #1011 üzenetére

    A BSG-t ismerve ez SEM biztos :D de valszeg igen, estére láthatjuk a trailert.

  • mind_against

    tag

    válasz szTotyy #1015 üzenetére

    Előzetes javítási jegyzék a 0.12-es javításhoz.
    Teljes wipe lesz.
    A projekt átkerült a Unity motor 2018.4-es verziójába
    Újra alkották, optimalizálták a külső nézetű animációkat, ezek mellett újakat is hozzáadtak
    Új játék funkció – Rejtekhely-
    Új nagy terjedelmű funkció ami magában foglalja a különböző területek építését és fejlesztését a rejtekhelyen belül, amik egyedi bónuszokat adnak
    -Tárgykészítés
    -A karakter alap képesség értékeinek a javítása (raiden kívüli gyógyulási sebesség, készség szinteződés gyorsítása, stb.)
    -A karakter tárhelyének bővítése (hacsak nem a EoD játékverzióval rendelkezel, akkor a maximális tárhelyed van)
    Új mechanika – Raid-en kívüli gyógyulás
    -Ezentúl a karakter életerőt nyer vissza raid után
    -Életerő, energia és a hidratáció mostantól regenerálódik amikor raid-en kívül vagy
    -Használhatsz ételt, italt és elsősegély csomagokat hogy azonnal visszaállítsd a karaktert-Halál után a karakter életereje 30%-ra áll vissza és elkezdődik a regeneráció, aminek a sebességét a rejtekhely különböző fejlesztésével lehet növelni
    Új mechanika – Fegyver összeállítások
    -Fegyver összeállításokat készíthetsz a karakter által ismert bármely fegyveralkatrészből vagy kiegészítőből
    -Gyors keresés a hiányzó részekre az egyedi összeállításokban, amiket aztán megvásárolhatsz
    Új terület – RosReserve katonai bázis (Rezerv avagy Military Base)
    -Eddigi legnagyobb térkép a belső területek és a felfedés szempontjából
    -Új kivonási mechanikák
    -Telepített 12,7 mm-es nehéz gépfegyver NVS „Utes”
    -Telepített 30 mm-es automata gránátvető AGS-30 PAG-17 irányzékkal-Új korlátozó mechanikák a területeken: mesterlövészek és aknamezők
    -Egyedi loot-Glukhar Scav boss a különleges taktikáivalKereskedő szolgáltatás „Taktikai ruházat”
    -Ragmantől megvásárolható
    -5 egyedi szett alsó és felső ruházat USEC és BEAR karaktereknek
    -Különböző feltételek mögé lesznek zárva (karakter szint, lojalitás szint Ragman felé, pénz)
    Új kereskedő Jaeger
    -A játék kezdetekor zárolva lesz, és küldetéseket kell végrehajtani hozzá hogy feloldódjon, saját küldetéssora is lesz a feloldáson túl.
    -A nála vehető tárgyak egy része egyedi tárgy lesz
    -Lesz egy minimális különbözet a nála kapható tárgyakon
    Új Boss Glukhar
    -A katonai bázison lesz jelen
    -Úgy gondolja hogy az a terület az ő tulajdona és meg is védi azt azzal hogy befészkeli magát valamelyik megerősített pozícióba a területen.
    -6 emberes csapata van, minden tagnak egyedi szerepe van a csapatban. Az őrei mindig közel vannak hozzá, a rohamosztagosai előre törnek hogy letámadják az ellenséget, a fő megfigyelő az első aki észleli az ellenséget vagy ellenségeket és elindítja a támadást felé vagy feléjük.
    -A boss és a csapata arra törekszik hogy ne hagyják el a védett pozíciójukat így ablakokból és egyéb megerősített helyekről fognak támadni, fejlett taktikákat használnak épületen belüli harckor és speciális viselkedés modelljük van a kültéri harcoknál-Használják a telepített fegyvereket, támadnak vagy visszavonulnak hogy védjék a boss-t és hogy tartsák a területüket. Ahogy a vonat közeledik (Vonat kimentési pont amit meg kell várni), a boss és az emberi megszállják a peront-Minden elérhető fegyvert használhatnak, gyakran viselnek nehéz páncélt és sisakokat
    Új boss Shturman
    -Woods-on a fűrészüzem körül tevékenykedik
    -Van egy „közösen gyűjtött rejtekhelyük” különböző értékekkel. Általában magánál tartja a kulcsot
    -A rejtőzködést részesíti előnyben, távolról próbál támadni, fedezékből, kijátssza az ellenfeleit azzal hogy jobb pozíciókba mozog, hagyja hogy az játékosok közelebb kerüljenek ezzel bekerülve az effektív tűztávolságba
    -Kettő emberből álló csapata van
    -A boss és az őrei is távolsági fegyvereket használnak
    Több mint 160 új fegyver alkatrész és modul
    -Új 12 és 20-as kaliberű sörétes lőszer
    -Új 4,6x30 és 5,7x28-as kaliberű lőszer
    -Új felszerelések
    -Új mechanika a feketére lőtt testrészek kezelésére, műtő készletekkel
    -T-7 hőképalkotó eszköz
    -Új cserekereskedelmi tárgyak
    -Új fogyasztható tárgy típus – Alkohol
    -Új törés hang effektek
    -Új fegyverek: AsH-12, FN P90, M9A3, FN Five-Seven, TX-15, MP5 Kurz
    Új küldetések a régi kereskedőknek (+pár régi át lett dolgozva)
    Új grafikai kiegészítések/javtások és animációk
    -TAA élsimítás (temporal anti-aliasing)
    -HBAO árnyékolás
    -A talaj már árnyékot vet és van önárnyékolása is
    -Textúra streaming a RAM használat csökkentésére
    -Új fű, nagy távolságú renderelési és fű árnyék opciókkal
    -Új robbanási effektek-Változó animációk az elsősegély csomagok használatához
    -Áruk automata csoportba rendezése a kereskedők menübe
    -„Mindent átvesz” gomb a tárgy átvétel képernyőn
    -Az elsősegély csomagok legördülő menüjébe bekerült a „mindet meggyógyít” opció raid-en kívüli ellátáshoz
    -Új pont a fegyverek legördülő menüjében „szétszed”
    -„ÖSSZEÁLLÍTÁSOK” gomb az alsó panelen az összeállítások módba való könnyebb navigáláshoz
    -Automata kitöltés kijelölő négyzet a kereskedők ajánlatainál
    -Egyidejű stimuláns értékek értékek lettek hozzáadva pár ételhez és italhoz
    -Életerő státusz kijelzés a raidbe indulás előtt a karakter választó képernyőn
    -Új hangok a különböző felületen való kúszáskor
    Optimálizációk:
    -fű render és megjelenítési optimalizációk
    -animációs rendszer optimalizációja
    -a kifosztható tárgyak területre spawnolásának optimalizációja
    -az ikon generálás optimalizációja
    -a környezeti kitakarás effekt optimalizációja
    -a volumetrikus fények optimalizációja
    -Új „csak fizikai CPU magok használata” opció (mindenki számára ajánlott ezt alkalmazni)
    -CPU terhelés optimalizálás
    -optimalizált contact SSAO effekt algoritmus
    -az optikai irányzékokon néhány optimalizáció
    -területek optimalizálása
    -offline mód fizikája optimalizálva-ragdoll (tehetetlen test fizikája) optimalizálva
    -optimalizált eldobott loot és a gránát fizika-rengeteg fagyást és szaggatást kiváltó ok javítva (renderelés, fizika, animációk,felszerelés ablak, harci logikák, stb)
    Bot javítás és fejlesztés:
    -AI harcon kívüli viselkedés fejlesztve
    -A botok most már forgatják a fejüket a látószög növeléséhez
    -a botok mostantól üdvözlik egymást, mutogatnak egymásnak, és információt adnak át-a játékos scav negatív reakciójára a scav is negatív reakcióval válaszol, vagy mutogat
    -a botok közel mennek a kifosztható tárolókhoz
    -a tétlen botok körülnéznek, leguggolnak
    Javított AI harc közbeni viselkedés:
    -fejlesztett gránát dobási algoritmus-fejlesztett algoritmus a célpontra forgásra különböző távolságokban
    -AI javítások-javítva lettek azok a bugok amikor a botok nem reagáltak a távolról vagy hangtompítóval leadott lövések találatára-javítva lettek azok a bugok amikor nem sikerült átlőni bizonyos bokrokon, kerítéseken, fákon
    -javítva lett az a bug amikor a bot rossz célpontot vett célba és nem vette figyelembe a közelebbi veszélyt
    -javítva azok a bugok amikor a botok beszorultak valahova
    -javítva az a bug amikor a bot nem tudott rád célozni ha közel guggoltál hozzá
    -javítva lett az a bug amikor a botok fenyegető szövegeket mondtak a játékos scaveknek-javítva lettek az ajtókkal való interakciós bugok
    Javítva:
    -a bug amikor lehetséges volt PSO és hőképes irányzékot egyszerre felszerelni és a PSO hőképes távcsőként viselkedett
    -a bug amikor a fegyver eltűnt hogyha a tárolódba mozgattad miután összecsuktad a válltámaszt (bugos cellák a tárolóban)
    -a tárgyak nem tűnnek el a tárolódból miután a tedd a bolhapiacra gombra kattintottál
    -Error 228 miután átvetted a küldetésért járó jutalmat
    -Error 228 miután a flea marketre helyett fegyveren a lámpa más helyre lett felszerelve-egy tárgy többszöri bolhapiacra helyezése miatti Error 228
    - Error 228 miután egy cellában 2x akarsz szétosztani valamit
    - Error 228 hogyha 2 féle fegyvert bolhapiacra raksz- Error 228 hogyha mozgatod a pénz aztán fegyvert javítasz ezzel a pénzzel
    - Error 228 amikor törlöd a tárgyat a küldőtől a bejövő üzenetekben
    -az eltűnő üzenetek újra bejelentkezéskor
    -a bug amikor a tartósság szűrő nincs figyelembe véve a tárgy teljes elhasználódásánál
    -a bug amkor a csapattárs „bad backed matching” hibát lát raidbe betöltéskor
    -a bug amikor az új lojalitás szint nem nyílik meg hiába van teljesítve minden követelmény
    -a bug amikor a mindet felvesz gomb megjelenik úgy hogy nem minden tárgy lett biztosításban visszatérítve
    -a bug amikor a bot-ok nem tudnak spawonlni a területre
    -a bug amikor szögesdrót vagy tűz miatti halálkor kiír egy nevet gyilkosnak a raid utáni összesítőn-a ui „reszketés” nem szabvány felbontásokon
    -a bug amikor egymásra halmozódik a fájdalomcsillapító hatása
    -a bug amikor a fájdalomcsillapító hatóideje nő a felszerelés ablak megnyitására
    -a bug amikor a nehéz légzés hangja harmadik személy nézőpontjából nem szűnik meg
    -a bug amikor az öngyilkosságod PMC killként van jelen a meccs összegzőben
    -a bug amikor a karakter bal keze meg van csavarodva a menüben
    -a bugok a tárgyfelvétel rossz feldolgozása miatt
    -a bug amikor a törött lámpák újra világítanak hogyha ellépsz majd újra odalépsz hozzájuk
    -a bug amikor a tárgy használat megszakítás animáció nélkül zajlik le
    -a bug amikor az interakció nem működik miután a használt közelharci fegyver ki lett dobva-a bug amikor a fájdalom és a remegés hatás nem múlik el a törés kezelése után-a késés a negatív hatás megjelenésében
    -a bug ami akkor történik ha fejforgatás közben fejbe csapnak és ezt nem számolja rendesen a rendszer-a lövés hangjának megszakadása fegyverváltás közben
    -a bug amikor nem jelenik meg a töltény a fegyverben a raid kezdetekor
    -a vizuális bug amikor a szemüveg látszik a füstben és a ködben stb.
    -javítva a túl fényes tükröződések a távcsöveken és az irányzékokon vagy a tükröződések hiánya-a kereskedők kihagyása a listából ha túl sok az ajánlat-a füstgránát bug spamelése
    -a matchmaking különböző hibái
    -a régi küldetésekhez kötődő hibák
    -különböző bugok és glitchek amik a játék összeomlásához vezetnek-a területeken lévő bugok és a nem látható tárgyak renderelésének hibái (300 különböző javítás)
    -a háttér hangok a területeken játékba betöltés közben
    -különböző kezelőfelület problémák és a hibák
    -a hibák amik hibás raid után statisztikákat eredményezhetnek
    -különböző hálózati javítások és fejlesztések a Unity 2018.4-es verziójára való átállás miatt
    -különböző fordítás szövegi hibák
    -különböző problémák az egymásba lógó felszerelésekből
    -egyéb kis hibajavítások
    Változott:
    A testpáncélokat már nem lehet a golyóálló taktikai mellényekkel együtt hordani
    Már nem lehet bizonyons tárolókat, fegyvereket, mellényeket és hátizsákokat rakni a konténeredbe (alfa, béta, epszilon, gamma, kappa)
    Mostantól pár kulcs csak néhányszor lesz felhasználható. Ha kifogyott akkor eltűnik a tárolóbólA kereskedők menüben ha beváltunk tárgyakat, "kifogyott" jelöléssel lesznek ellátvaCustoms és Shoreline-on megváltoztott a nap pályájaA chat-ben már teljesen ki lehet törölni a beszélgetéseketA válltámasz már behajtható a menüben mikor átpakolunk a Scav kör után.Újra egyensúlyoztuk a 9x18 lőszereket
    Megváltoztattuk pár válltámasz, tára, és más fegyver alkatrész tulajdonságait
    Botok és Scav játékosok új felszerelésekkel kerülhetnek játékba
    Megváltozott a Blackrock és AVS mellények kiosztása, most már az AVS páncélozott lett
    Hozzáadtuk az "all offers" (összes ajánlat), "only from traders" (csak kereskedőktől), "only from players" (csak játékosoktól) legördülő menüt a bolhapiac szűrőihez
    Ha ugyanolyan tárgyakat kapunk levélben, akkor a tárgyak összeadódnak (amennyiben lehetséges)A fegyvereket már nem üresen fogjuk megtalálni.
    Fejlesztett fegyver visszarúgási rendszer és a fegyver visszarúgási képesség már működik
    Az erő képesség már kevesebbet ad hozzá a futási sebességünkhöz
    Hasaláskor már sokkal halkabbak leszünk
    Kontéreket átdolgoztunk, megváltozott, hogy mit miben találhatunk
    Átdolgozott és kibővített zsákmány helyek a térképeken
    A kereskedők kínálatát megváltoztattuk
    Tárgyak megvilágítása megváltozott mikor megvizsgáljuk őket a menüben
    Még olvashatóbb betűtípusok a menükben
    Fejlesztett spawn rendszer a pályákon
    Kivettük az elsőbbségi opciót a bolhapiacról
    Magasból való leeséskor még nagyobb az esélye a törésnek, és sebesülésnek
    Egyéb kisebb változtatások
    Mi mindannyian és személy szerint én is (Nikita) elnézést kérünk a késésért. A változások mértéke óriási és most már a hibák kijavítására koncentrálunk. Minden egyes alkalommal mikor megkíséreltünk felállítani egy javítási kiadási dátumot, néhány új kritikus hibát fedeztünk fel és ilyenkor el kellett tolnunk a dátumot amíg kijavítottuk a hibát, mert nem szerettük volna úgy kiadni. Ahhoz, hogy hibamentes legyen, kérjük adjatok még egy kis időt--- nem mondom mennyit mert akarom elkiabálni, hogy super soon soonish soon! Köszönjük a türelmeteket!!!
    A BSG csapat

    (A fordítás nem jöhetett volna létre ilyen gyorsan ha nincs Hebők "Fr0zen0ne" András, köszi a segítséget! Settenke)
    Forrás: Escape from Tarkov Hungary facebook oldala

    [ Szerkesztve ]

  • mind_against

    tag

    válasz szTotyy #1018 üzenetére

    Sorry, nem tudtam, hogy ilyen katyvasz lesz, de alakítottam rajta, olvashatóbb.

  • mind_against

    tag

    Mindjárt kész a patch 0.12 feltöltés, már csak percek kérdése.

    https://www.twitch.tv/battlestategames

    Élő podcast FairTX hosztolásában, amíg tart a patchelés, Nikitával és ismertebb streamerekkel, csevegés a jövőbeli tervekről, stb.
    Jelenleg a ruszki streamerek vannak porondon.

    [ Szerkesztve ]

  • mind_against

    tag

    Már a vasárnapi nagy patch előtt hosszú órákkal nem lehetett elérni a luxemburgi letöltő szervert, ahonnan mi magyarok töltünk updateket. Akkor több más országban elérhető volt, konkrétan a weboldalról nem indult el a launcher letöltés, ezzel kezdődött. Reportot is írtam már a patch előtt, topikot nyitottam a hivatalos fórumon, privát üzenetet is írtam a tech supportnak, de érezhetően elakartak minél előbb hajtani, a topikot lezárták, előre megírt sablon szövegeket kaptam üzenetben. Vagy leszarnak minket, mert jelentéktelen piac vagyunk nekik vagy egy Battlestate Gamestől független valaki tiltott le minden elérhetőséget luxemburghoz egész magyarországon. Mi fizetős VPN-el tudtuk letölteni.

    A patch tartalmilag jól sikerült minden területen, van még mit javítani, de belekötni úgy igazán semmibe nem tudok. Hardcore lett, jobban, mint eddig. Tetszik!

  • mind_against

    tag

    Szerintem itt páran túloztok, ennyire nem gáz a helyzet. A scavek tényleg tudnak agresszívak lenni, ez legfőképp amiatt van, hogy minél több idő telik el a raid-ben, annál skillesebb és agresszívebb scav-ek spawnolnak, tehát ha a raid utolsó 10-20 percben kettéharap egy AI scav, abban nincsen semmi meglepő. A raid korábbi időszakában is előfordulhat, hogy bealáznak, de nekem volt amikor el sem talált úgy, hogy 10 méterre álltam előtte, nekem pl. ez rendszeres. Ha hasalsz, ne lepődj meg, hogy egy hit vagy (fejbe).
    A hitboxról annyit, hogy ha mozgásban vagy és lősz, akkor nem oda fog menni a bullet, ahová célzol, mivel mozogsz+weapon recoil+weapon accuracy+ammo recoil, kézremegés is befolyásolja.

    A questek újra és újra gyűrése tényleg elég kizsigerelő tud lenni annak, aki már a sokadik wipe-ot tekeri (mint én), de ezt is embere válogatja, van aki ezt élvezi. Aki elkezdi a játékot, annak tisztában kell lennie azzal és elfogadnia, hogy itt a fejlesztési időszak alatt nagyobb patcheknél wipe van, ami azt jelenti, hogy mindent törölnek és kezdheted az egészet a nulláról.

    A hitboxról annyit, hogy ha mozgásban vagy és lősz, akkor nem oda fog menni a bullet, ahová célzol, mivel mozogsz+weapon recoil+weapon accuracy+ammo recoil.

    Ha én futok az extracthoz jobb oldalról, az enemy fut baloldalról, én észreveszem 100 méterről, megállok vagy keresek gyorsan egy fedezéket, majd belövöm, akkor én extract kemper vagyok?
    2 évnyi tarkov alatt engem egyszer lőtt le extract kemper, Shoreline-Tunnel extract, senkinek nem kell bemutatni szerintem a helyet fent a sziklán. Nem szabad összekeverni az extract kemper lőtt le az extractnál és az extractnál lőttek le kifejezéseket. Ebben a játékban ez a kemper kifejezés nem azt jelenti, mint más játékokban, gyors árkádlövöldékben, ahol az egyetlen célod az, hogy megöld az ellenséget, a Tarkovban pedig nem, mert sok más célod is lehet a raidben tartózkodásoddal, ezért nem lehet a kettőt egymáshoz hasonlítani.

    (#1104) illest309
    Nem kell 30-szor újracsinálni a questeket, senki nem kérte, nem kötelező. Van aki nem is questezik vagy csak elvétve, mert szerinte nincs akkora szüksége rá, pl. Sanyaaa26.
    Az pedig nem a játék hibája, hogy pl. te napi 1 órát tudsz játszani, ami való igaz nem sok ahhoz ha az ember progresselni akar, fejlődni, fejleszteni, gyűjtögetni, küldetéseket csinálni, piacozni vagy csak szimplán kiélvezni a játékot. Az biztos, hogy ehhez a játékhoz kell idő, nem lehet úgy játszani vele, hogy áááhhh bejövök lövök párat megyek 1-2 kört aztán lépek.

    Ha a te sikertelenségedet a AI scavek okozzák, akkor nemtom', kerüld el őket vagy menj be offline-ba, állíts be scaveket, raidereket, felturbózva és gyakorolj, nem tudok jobbat. De valószínűleg nem fogsz, mert kevés az időd.

  • mind_against

    tag

    válasz Zizi123 #1116 üzenetére

    Lehet valakinek feleslegesen bonyolult, valakinek meg pont ez tetszik. Ez egy rétegjáték, sosem lesz olyan sikeres, mint egy akármelyik világsiker, de nem is kell, hogy az legyen, a Tarkov nem erről szól. Egy olyan élményt ad, amilyet más játék nem, de ez nem azt jelenti, hogy mindenkinek tetszeni fog, mert nem fog. Aki meg pont ezt keresi, az belefog merülni. Attól függetlenül is lehet menő és sikeres egy játék, ha nem játsszák több millióan.
    Azért van 3 év után is bétában, mert ez sokkal összetettebb, mint bármelyik másik általad menőnek és sikeresnek titulált játék és nincs mögötte akkora fejlesztő csapat, mint a tömegjátékok mögött. Én személy szerint inkább tolnám ebbe a lóvét, pont ezért. Egy CoD vagy BF megél a nevéből, nem kell hozzá újat, egyedit vagy maradandót alkotniuk.

    Ha te abban a tudatban vagy, hogy az a jó vagy jobb, amit minél többet játszanak, kedvelnek, művelnek, használnak -legyen az pc játék vagy akármi más-, akkor a rossz tablettát vetted be. Szokták mondani, egy hülye százat csinál. Én úgy gondolom az az egyszerűbb, ha a tömeg után megyünk, mintsem legyen saját, önálló gondolatunk vagy életünk. Én szeretem a saját életemet élni, nem a másokét.

  • mind_against

    tag

    válasz spank0309 #1124 üzenetére

    Ki snipe-ol le 200 méterről? Ha player, akkor azzal nem értem mi a baj, a player ügyes, te meg kiszámíthatóan mozogsz. AI scav nem snipe-ol le 200 méterről senkit, mert nincs line of sight-ja, hatókörön kívül vagy. Engem nem lő le senki 200 méterről :((

  • mind_against

    tag

    válasz Zizi123 #1126 üzenetére

    Akkor ezek szerint még is csak van elég lóvé, mert a hibái ellenére tud eléggé érdekes és élvezetes lenni ahhoz, hogy bevonzzon új játékosokat, mert egyre többen játszanak újfent.
    Egyre több a streamer és youtuber is, terjed a híre elég szépen.

  • mind_against

    tag

    válasz KaraDani #1131 üzenetére

    Sajnos ez van. Könnyen ki lehet küszöbölni: csak azokat a questeket csinálod, ami gördülékeny, egyébként ahogy Sanyaaa26 írta, minden elérhető marketről, tehát nem feltétlen kell a trader loyalty level.

  • mind_against

    tag

    válasz Imilenni #1133 üzenetére

    Ha egy pmc raid után lement a hydration és az energy, akkor innod és enned kell, hogy visszatöltsd, különben izgi lesz a következő raid. Vagy kivárod még visszatölt magától, addig mész egy scav raidet, én eleinte így csináltam alacsonyabb szinten, amíg a hideout nem volt fejlesztve, hogy gyorsítson a visszatöltésen.

    Vannak kaják és italok, amik kellenek questekhez és/vagy belehet őket váltani valami értékes, hasznos itemre, gondolok itt pl. a Thermo Bag-re, amibe kaját tudsz tárolni és helyet spórolsz vele vagy el is adhatod marketen. Hideout-ban tudsz craftolni kajákból és italokból szintén értékes itemeket, amiket később szintúgy betudsz váltani valami értékesre vagy el is adhatod. Mindenképp megéri. Én pl. gyűjtöm a cukrot (is), mert lehet belőle és Purified Water-ből szeszt csinálni, ami kell a T.H.I.C.C. Items case-hez és elég drága.

    Nem mindig van velünk pmc, de az ilyen elég ritka szerintem. Ha sok percig awaiting players van, akkor nagy rá az esély, hogy nem lesz bent más. Én így tudom.

    [ Szerkesztve ]

  • mind_against

    tag

    válasz Bálint 88 #1149 üzenetére

    Szia. Bármely pályán a duffle bag-ekben (sport táskák), Shoreline Resort East wing 222-es szobában az asztalon, Interchange-en Techlight és Texho nevű boltokban a polcokon, az EMERCOM-mal szemben a könyvesbolt mellett a TSS nevű boltban a polcokon, asztalokon.
    Reserve-ön bárhol kb.

Új hozzászólás Aktív témák