Új hozzászólás Aktív témák
-
Tigerclaw
nagyúr
Gondolj bele, hogy még új autók között is csak 1% körül van az elektromos autók száma, a teljes futó mennyiséghez képest meg valami 0,000...% lehet. Persze akku tekintetében a régebben futó hibridek kicsit javítanak a dolgon, de pl. Prius akku felújításra szerintem vannak külön vállalkozások. Ráadásul a volumen nagy része még messze áll attól hogy az akkuját cserélni kellene, vagy bontóba kellene vinni. Tehát maradnak a komolyan sérült karambolos autók.
Nem csodálkozok azon, hogy senki se akar beruházni olyan újrahasznosító technológiába, oktatásba drágán, ahol a kliensek száma még a fehér hollóknál is kevesebb. Jelenleg az egyetlen megoldás az lenne, hogy maguk a gyártók vállalják ezt a dolgot azokban az országokban, ahol hivatalosan forgalmazzák, forgalmazták az adott modellt. Náluk jobban senki sem ért a saját gyártmányukhoz és van kapcsolatuk az akku gyártójával is.
Elektromos autó esetén a biztosítás se lehet valami olcsó, az "aranyáron" mért sérülékeny akkuk miatt. Nagyon kellene már olyan akku, vagy más energiatároló forma, ami olcsóbb és kevésbbé sérülékeny, veszélyes.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Milyen nyomtatót vegyek?
- Ford topik
- Futás, futópályák
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest