Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 0karmacoma0

    senior tag

    válasz dante3 #588 üzenetére

    Az angelic-demonic ping-pongban van fantázia, ha tényleg nem csak egy kamu mélységként hozzáadott fölösleges csavar lesz a rendszeren, hanem lesz tematika is mögötte.

    A legendary affix craftoló cucc engem kicsit megrémít. D3-al sokak szerint(szerintem is) az volt a fő gond, hogy egy skillhez kötelező volt az adott legendary vagy set mert akkora +dps volt, hogy nem voltál hatékony nélküle, de így lényegében teljesen leszűkítette a választásaidat. Ezzel a D4 megoldással ugyan ezt látom, csak nem egy adott legendaryt kell hordanod, hanem egy BiS rare-re kell rányomatni a képességet. Ha a legendary affixek inkább gameplay változtató dolgok és nem kötelező dps generátorok lesznek akkor totál okés rendszer, ha viszont megint le lesz szűkítve egy +40000% szorzóra a meta, akkor adtak a szarnak egy pofont.

    Szerintem jobb lett volna, ha a Legendary itemek affix készlete le van szűkítve, és eldönthetnéd hogy a + 3 sec blizzard legó affix ér többet, vagy a rare cuccodon lévő +2 skillpoint to blizzard meg pl +resist.

    Az ősi itemek kivétele viszont a lehető legjobb lépés volt. Sztem ha ilyenek léteznek szinte képtelenség jó rendszert összetákolni.

    [ Szerkesztve ]

    Battletag: Andree#2791 POE: https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Karmacoma00/characters

  • 0karmacoma0

    senior tag

    válasz WayneGace #2026 üzenetére

    Mi ketten toltuk végig még a nerf előtt, ráadásul sokáig teljesen random buildekkel. Rettentő szenvedős volt minden act váltás, mert az előző act alacsonyabb szintű cuccait kellett farmolni. Úgy emlékszem act 1 en a legokon kívül kb csak amulett tudott esni, ami ért is valamit. Amúgy sztem jó élmény volt. Rohadt szenvedős volt, rengetegszer húztam el elit pakkot meghalni a sarokba, hogy haver eljusson a waypointig, de jó érzés volt, hogy ráírtak az emberre miután megölte Belialt. A Diablo csatát sokáig reménytelennek éreztük, és kb a nerf előtt 1-2 nappal sikerült megcsinálni. Nagyon sokan szidták a nehézséget, játék közben én is sokszor, de utólag visszanézve az egyik legjobb élmény volt lenyomni a vanilla d3-at. A droprate nagyobb baj volt szerintem. Már összefolyik a timeline, de sztem már akkor is volt egy Wizard premafreeze build, amivel a nehezebb részeket is meg lehetett oldani.

    [ Szerkesztve ]

    Battletag: Andree#2791 POE: https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Karmacoma00/characters

  • 0karmacoma0

    senior tag

    válasz CactuS #2231 üzenetére

    Engem is rendesen megijesztett ez a videó, de azért megvárnám az estét a temetéssel. Minden eddigi promó anyag, gameplay, closed beta videó teljesen más kinézetet mutatott mint ez. Nem tudom elképzelni, hogy egy alapból rohamtempóban befejezni próbált játékban megjelenés előtt 2 hónappal totál megváltoztatják a teljes art koncepciót. Ötletem sincs ez miért így néz ki, de azt végkép nem értem, hogy miért jön ki egy videó ahol két fejlesztő mániákusan üti-veri a kontrollert és végig basic attackol egy rettenetes bossal rendelkező dungeont, a legrosszabbul kinéző játékmód-konzol kombóval. Felfoghatatlan.

    Battletag: Andree#2791 POE: https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Karmacoma00/characters

  • 0karmacoma0

    senior tag

    válasz Drizzt #2247 üzenetére

    Hehe, mintha én írtam volna. Diablo 1-el játszogattam, de Dio 2 idejében a normál RPG-k előnyben voltak. Sose kötött le, főleg a Baldurs Gate-ek árnyékában, viszont Diablo 3 volt az első játék a 20-as éveimben amibe sok órát beleraktam. Alapvetően ez lesz a legjobb év ever, ha a Diablo 4-Baldurs Gate 3-POE 2 sorban legalább kettő hozza magát. Dio 4-től nem várok megváltást, ha fluid jól összerakott darálás lesz, közepesen jó itemizációval nálam akkor már megéri az árát.

    Battletag: Andree#2791 POE: https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Karmacoma00/characters

  • 0karmacoma0

    senior tag

    válasz Anti-Hero #2422 üzenetére

    Én most pont fordítva vagyok. D3-at előrendeltem, kaptam posztert, igényes dobozt, error 36-ot 10999hufért. Soha nem bántam meg. Most nincs fizikális kiadás, cserébe 70 euro. Kijön este, elalszok valami streamre, reggel megnézem az a játék-e ami a bétában megtetszett és megveszem online 15 másodperc alatt. Gondolom van valami random mtx reward, de ez nem ér annyit mint a biztonság. Amúgy a videók-streamek alapján nagyon tetszik a gameplay és a grafika. Szinte biztos, hogy megveszem majd, de előrendelni nem látom értelmét. Ráadásul lesz a 4 napos korai hozzáférés burzsujoknak, szóval egy csomó streamer már endgameben lesz mire aktiválódik a 70 eurós verzió. Hülye lennék márciusban előrendelni.

    Battletag: Andree#2791 POE: https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Karmacoma00/characters

  • 0karmacoma0

    senior tag

    válasz la_cc #2430 üzenetére

    Pozitívumként írtam. 2-3 nap után rá tudok nézni streamen, fórumon milyen az endgame. Ha nagyon be vagyok sózva, akkor már nagy biztonsággal megvehetem, hogy már este küzdhessek a szerverrel. Annyi, hogy a sztori spoilereket nehéz lesz kerülgetni, bár egy Diabloról beszélünk. Nem számítok rá, hogy a végén kiderül, hogy végig Lilith volt Keyser Söze.

    Battletag: Andree#2791 POE: https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Karmacoma00/characters

  • 0karmacoma0

    senior tag

    Full screenen alt+tabot ne erőltessétek. Negem amiatt dobott ki. Aztán a req közben még párszor. Most alt+enterrel ablakban sorol be és majd átnyomom keret nélküli ablakba. Rákerestem, többeknek ez volt.

    Battletag: Andree#2791 POE: https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Karmacoma00/characters

  • 0karmacoma0

    senior tag

    Nekem se HUDot, se skill ikonokat, se a fegyót a karakter kezében nem töltötte be. Restart után se. Nagyobb gond, hogy map sincs.

    Battletag: Andree#2791 POE: https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Karmacoma00/characters

  • 0karmacoma0

    senior tag

    Na mostanra én is két karaktert felszinteztem. A játék elég jó. Graf tetszik, az atmoszféra rendben van, a hangok kiválóak(talán a legerősebb pont), maga a felület jól ki van találva. Sok minden ugrál fel, de nem zavaró, jól épül bele a játékba. Skill treet én kicsit összébb húztam volna, sokat kell rángatni jobbra-balra a nagyobb verziót is.

    Druid: Baromi könnyű vele a játék. Kb halhatatlan, sokáig potiont se kellett használnom. A fortify és a gyógyulások bőven elégnek bizonyultak. Amikor kezdtem letisztítani a buildet, akkor kellett feladnom sok tankosságot, de úgy se volt vészes. Az alap támadása lassú és semmit se sebez, így totálisan rá kellett fókuszálnom, hogy valamelyik core skillt tudjam aktívan használni. Pulverizehez találtam legot amitől vonalban sebez előre, közelre talán még doubble dippel is, de ebben nem vagyok biztos. Egy pulverize 1 képernyő, elite-ek két Pulverize. Trampleval és és Blood Howllal töltöttem a spiritet, Hurrikánnal meg slowoltam az ellenfeleket, mert sok bónuszt stackeltem CC-zett ellenfelek ellen. Erős build, de maga a Druid lassú és körülményes. Ha ütni kell kettőt generatorral már gyűlölöd is az életed. Gond nélkül ledaráltam mindent, de nem ezt indítok majd a véglegesben.

    Rouge(melee): Határozottan nehezebb vele a játék. Oda kell figyelni hova állsz, mert le tudnak darálni. Itt jobban kijön az amiben erős a játék. A Druid simán lehetett volna POE vagy Last Epoch karakter is, de a Rouge dinamikája már tényleg csak ebben jön ki ilyen szépen. Nagy fájdalmam, hogy ennél már őrülten kéne only move bal klikkre, de még nem oldható meg rendesen(Kb 1 lépésre vannak tőle, hátha sikerül összehozni a véglegesbe).
    A blade shiftet emiatt le is cseréltem Puncture-ra, ami továbbra is rengeteg véletlen támadást eredményez az említett probléma miatt, de legalább nem halok bele ezekbe(Cserébe elég jó skill). :D Flurryvel mentem, amit shadow imbuementel támogattam(consuming shadowst felfejlesztettem így tömegjelenetekben mindig volt mana). Dark shroudot move speed miatt raktam be. Lev 80-anon rendes csukával már valszeg nem áldoznék rá skill slotot, hogy gyorsabban átfussak a dungeonon. A sebzés baromi jó, a shadow clone sokat dob még rajta. A tömegeket szépen irtja, de a bossok nehezek ezzel a buildal. Majd még tesztelgetem a többi skillt, de az biztos, hogy fun rougeal a játék, akkor is ha ez a buildem összességében gyengébb is volt mint a druidé.

    Annyi észrevételem van az itemizációval kapcsolatban, hogy ez a megoldás amit választottak, akkor lesz életképes ha ezres nagyságrendben gyártják a legokat, különben minden skillhez tartozó legendary power kb kötelező lesz. Ki ne akarná hogy a háta mögött is sebezzen a Flury vagy letarolja a képernyőt a Pulverize. Mivel nincs hátrányuk így csak akkor lesz döntési helyzet, ha sok életképes legendary power lesz, különben simán megkaphatnánk akkor ezeket ha 5. szintre fejlesztettük a skillt(Főleg úgy, hogy átpakolható rare-ekre is).

    Amúgy összességében tök jó kis játék, a legtöbb ARPG élvezhetetlen lev 25 előtt itt meg 15. szint után, már egész jó dolgokat lehet csinálni. Az én barlanglakó lelkemnek kicsit túl MMO a körítés, de ez egyéni preferencia, még az is lehet hogy előnyére válik, főleg ha nem kötöz rám láthatatlan gumiköteleket a lag a közösségi helyeken.

    Battletag: Andree#2791 POE: https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Karmacoma00/characters

  • 0karmacoma0

    senior tag

    válasz chop #3287 üzenetére

    Szerencsére ránéztem mielőtt nagy pofával beírtam volna, hogy veterán. 100%ig biztos vagyok benne, hogy veteránt indítottam, de adventureren volt valamiért(A rougeom veterán). Átnyomtam ezt is. Túlélni így se nehéz, de annyi sebzés hiányzik, hogy az elitek ellen ne kelljen bal klikkel kapadozni basic skillel. Így rettenetes élmény a druid és a középszar rouge buildem is kenetbe veri. Mentem egy dungeont, de már a közepén ki akartam lépni. Eddig se jött be a Druid lomhasága, de így még rosszabb élmény. Nehéznek így se nehéz, mert továbbra is tankos, és van sok unstoppablet adó skillem, de fájdalmasan lassú.

    [ Szerkesztve ]

    Battletag: Andree#2791 POE: https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Karmacoma00/characters

Új hozzászólás Aktív témák