Új hozzászólás Aktív témák

  • 0karmacoma0

    senior tag

    Na mostanra én is két karaktert felszinteztem. A játék elég jó. Graf tetszik, az atmoszféra rendben van, a hangok kiválóak(talán a legerősebb pont), maga a felület jól ki van találva. Sok minden ugrál fel, de nem zavaró, jól épül bele a játékba. Skill treet én kicsit összébb húztam volna, sokat kell rángatni jobbra-balra a nagyobb verziót is.

    Druid: Baromi könnyű vele a játék. Kb halhatatlan, sokáig potiont se kellett használnom. A fortify és a gyógyulások bőven elégnek bizonyultak. Amikor kezdtem letisztítani a buildet, akkor kellett feladnom sok tankosságot, de úgy se volt vészes. Az alap támadása lassú és semmit se sebez, így totálisan rá kellett fókuszálnom, hogy valamelyik core skillt tudjam aktívan használni. Pulverizehez találtam legot amitől vonalban sebez előre, közelre talán még doubble dippel is, de ebben nem vagyok biztos. Egy pulverize 1 képernyő, elite-ek két Pulverize. Trampleval és és Blood Howllal töltöttem a spiritet, Hurrikánnal meg slowoltam az ellenfeleket, mert sok bónuszt stackeltem CC-zett ellenfelek ellen. Erős build, de maga a Druid lassú és körülményes. Ha ütni kell kettőt generatorral már gyűlölöd is az életed. Gond nélkül ledaráltam mindent, de nem ezt indítok majd a véglegesben.

    Rouge(melee): Határozottan nehezebb vele a játék. Oda kell figyelni hova állsz, mert le tudnak darálni. Itt jobban kijön az amiben erős a játék. A Druid simán lehetett volna POE vagy Last Epoch karakter is, de a Rouge dinamikája már tényleg csak ebben jön ki ilyen szépen. Nagy fájdalmam, hogy ennél már őrülten kéne only move bal klikkre, de még nem oldható meg rendesen(Kb 1 lépésre vannak tőle, hátha sikerül összehozni a véglegesbe).
    A blade shiftet emiatt le is cseréltem Puncture-ra, ami továbbra is rengeteg véletlen támadást eredményez az említett probléma miatt, de legalább nem halok bele ezekbe(Cserébe elég jó skill). :D Flurryvel mentem, amit shadow imbuementel támogattam(consuming shadowst felfejlesztettem így tömegjelenetekben mindig volt mana). Dark shroudot move speed miatt raktam be. Lev 80-anon rendes csukával már valszeg nem áldoznék rá skill slotot, hogy gyorsabban átfussak a dungeonon. A sebzés baromi jó, a shadow clone sokat dob még rajta. A tömegeket szépen irtja, de a bossok nehezek ezzel a buildal. Majd még tesztelgetem a többi skillt, de az biztos, hogy fun rougeal a játék, akkor is ha ez a buildem összességében gyengébb is volt mint a druidé.

    Annyi észrevételem van az itemizációval kapcsolatban, hogy ez a megoldás amit választottak, akkor lesz életképes ha ezres nagyságrendben gyártják a legokat, különben minden skillhez tartozó legendary power kb kötelező lesz. Ki ne akarná hogy a háta mögött is sebezzen a Flury vagy letarolja a képernyőt a Pulverize. Mivel nincs hátrányuk így csak akkor lesz döntési helyzet, ha sok életképes legendary power lesz, különben simán megkaphatnánk akkor ezeket ha 5. szintre fejlesztettük a skillt(Főleg úgy, hogy átpakolható rare-ekre is).

    Amúgy összességében tök jó kis játék, a legtöbb ARPG élvezhetetlen lev 25 előtt itt meg 15. szint után, már egész jó dolgokat lehet csinálni. Az én barlanglakó lelkemnek kicsit túl MMO a körítés, de ez egyéni preferencia, még az is lehet hogy előnyére válik, főleg ha nem kötöz rám láthatatlan gumiköteleket a lag a közösségi helyeken.

    Battletag: Andree#2791 POE: https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Karmacoma00/characters

Új hozzászólás Aktív témák