Új hozzászólás Aktív témák

  • mikromanus

    veterán

    válasz Fr3eWar #57661 üzenetére

    Korábban (elvileg) a nehézség nem számított a cache tatalomnál. Split bountiban mindenki elment egy-egy külön actra, vagy bountyba. Hamar meglett a cache. Egy teljes act 1-5 bounty aratás meglehet 10-15 perc alatt így nlgyes partyban. Ez 5 cache. Perssze most már számít hol szeded össze a ládát/cachet. Lehet 20 db t3 cache jobb mint 200 normalos.

    (#57665) ReFleXx
    HA így érzed, akkor minek küszködsz ilyesmivel? ;]

    (#57667) flash-
    Akkor érdees amikor van rá pontod. Nem egyértelmű mennyire hasznos. 20% eséllyel procol. Ez nem növelhető. A sebzés meg azt hiszem minden "Tick"-re rámegy. Időalapú/folyamatos sebzésnél jó lehet. Volt 1-2 nagyon jó összefoglaló a témáról, de most nem jut eszembe pontosan hol. Google-ban biztos könnyű megtalálni. Annyi azért megragadt, hogy fix sugarú körben mindenkit sebez az area damage ha procol, kivéve a "középpontot", azaz akin procol.

    [ Szerkesztve ]

    Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus

Új hozzászólás Aktív témák