Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • IstN

    tag

    válasz duo #33082 üzenetére

    Hát a suskát ne kérd vissza szerintem. Mivel garanciális a készülék, ezért simán kéne cserélniük. Én azt javaslom, hogy menj be egy másik Vodához és ott sírd el magad illedelmesen, hogy mi a gondod-bajod. Fejtsd ki, hogy Te szeretnél továbbra is Vodás maradni, de sajnos ilyen hozzáállással és kiszolgálással nem biztos, hogy ott tudnak tartani, főleg, hogy itt meg ott milyen kedvező percdíjakon tudnál előfizetést kötni (ha le van járva a hűséged akkor adnak jobb csomagot-mindig van jobb csomag. Említsd meg, hogy a rögzített hibabejelentésed mikor volt, mikor vetted a telót, és a rendszerben elvileg látszik, hogy mikor adtad le cserére. Kérdezd, meg hogy mivel szeretnék kompenzálni a kieset időt, illetve természetesen azt az időszakot amíg nem rendelkeztél a készülékkel nem fogod kifizetni, ami miatt most szeretnél egy hivatalos bejelentést tenni. Kérdezd meg milyen eszközeid vannak a panasz bejelentésére. (úgyis azt fogják mondani, hogy most felviszik a rendszerbe, de figyelj arra, hogy adjanak egy másolatot és olvasd majd írd alá amit diktálsz. Ha erre nem adnak lehetőséget, akkor az ügyfélszolgálati telefonszámon a számlaproblémáknál egy rögzített beszélgetés keretén belül újra sird el a bánatod, majd írj egy kérdő hangvitelű e-mailt amiben az összes telefonbeszélgetés rögzítési számát leírod. az e-mailben említsd , meg hogy amennyiben nem tudnak csere készüléket biztostani, úgy kéred vissza a vételárat)
    Ezek után várj a másnap megcsörrenő telefon helyett a mailre, hisz neked most nincs készüléked. :)

    Senki sem úgy született, hogy profi legyen bármiben is.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés