Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Peti66

    senior tag

    válasz G.Zs. #10336 üzenetére

    Hello! Az előzőekben sajnos még nem tértem ki 1 fontos tényezőre,nevezetesen ki és hogy használja a gurigát :U
    Mégpedig gyakori rövid városi használat, vegyes használat ill.huzamos használat
    És miért lehet ez fontos nekünk :U Ez pedig nem más, mint az a fontos tényező miszerint képes lesz az elhasznált energiát visszatermelni a generátorunk pláne télen amikor az önindító borzasztó módon meg bírja szívni az aksinkat(ez is figyelembe vétetik) :)
    Az általad vázolt fogyasztók összkapacitását is figyelembe véve(+ a fogyasztók) félterhelést feltételezve 60 és vagy 65 Amp/ó-ás aksi a megfelelő választás.DE,HA TÉLEN is gyakori vendégek az autódban a sub hangok :D akkor a 70 Amp/ó-ás aksit is szívesen fogják venni a rendszeredbe bekötött elemek.No és persze, az autód másnap reggel a legkeményebb mínuszban is indulni fog :K
    A generátor mindent feltölt, ha kis kapacitású az aksi,ha nagy :K Persze a fizikai korlátokat is figyelembe kell venni, magyarul elfér-e a kiszemelt aksi a neki erre szánt helyen
    Vartáról a saját véleményem az,hogy alig terhelve már hatalmasat esett a feszültség(pedig Silver Dynamic volt)
    Én +most is a Bergát javaslom és nem csak a személyes tapasztalatok vagy a tesztek alapján,hanem tudomásom szerint ők a gyári beszállítói az MB-nek
    De ők, +nem vesznek ám meg mindenféle kokálmányt :) :K
    Rengeteg aksit volt már módomban kipróbálni,de ez tényleg űbereli az összeset,pedig nagyon-nagyon drágák is voltak közöttük :K

    Pio 99r ,Alpi 3539,,,+mrv f407,,, 5' Focal acces,,Hivi dmo 50 közép dóm, Dayton rs 28 f- 4 reference magas...

Új hozzászólás Aktív témák