- 2,5 gigabites hálózati switch jött a QNAP gondozásában
- 360 Hz-et ígérő QD-OLED monitorral rukkolt elő a ViewSonic
- Nem a vámokra fogná, de felemelné az iPhone-ok árait az Apple
- Egymásra licitálnak a kiadók, hogy kihasználják a GTA VI késését
- A GEEEK új házainak nem lesz gondja a szellőzéssel, és az áruk sem vészes
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Melyik tápegységet vegyem?
- Samsung LCD és LED TV-k
- CPU léghűtés kibeszélő
- Bluetooth hangszórók
- Letisztult külsejű, "lopakodó" alaplapok a Gigabyte égisze alatt
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
Új hozzászólás Aktív témák
-
nyikszi
őstag
Beraktam az automatába és 2 óra múlva írtak, hogy átvették kivizsgálásra. Bubit tettem rá nyilván. Jó gyorsak voltak, magam se lettem volna sokkal előrébb
A jegyzőkönyv: "A termékek láthatóan sérültek, mechanikusan vagy... Nem"
Remélem adnak egy ugyanilyet, mert baromira drágák lettek. Közel se tudnák ennyiért venni másikat.
-
Tikakukac
titán
válasz
nyikszi #9252 üzenetére
Én 3 hete buktam egy 70 ezret, mert szállítás közben lezúzták a cuccomat.
Amiben jön eredeti doboz, azok bulk szállításra vannak. Tehát a tableted jön még 14 darab másikkal vagy ahogy kiadja egy naaagy dobozban és akkor szállítódnak ide-oda. Amikor ezt külön kiveszed, onnantól ez nem megfelelő egyedi szállításra és ha csomagkárod van, nem fizetnek egy petákot sem.
-
Tikakukac
titán
-
nyikszi
őstag
Gariztatnék egy tabletet. Mehet vissza boxon keresztül vagy inkább vigyem vissza személyesen? Ha box, akkor írjam rá, hogy törékeny? Inkább attól tartok, hogy a futár dob egyet rajta és megreped/eltörik. Bár úgy emlékszem, ott se veszik át személyesen, csak egy fakkba lehet berakni? Előre is kösz a választ.
-
emre33
addikt
Alza+ kód, 20%:
NGZVWCG242QQ -
-
harry3
őstag
Mennyire jellemző az Alzára, hogy sunyiskodik?
Rendeltem egy telefontokot, de konkrétan 3 helyen is pontszerű részen ki volt fényesedve a festés. Én úgy gondoltam ez használt, mivel ez a fajta tok amúgy is egy külső zacskóban érkezik, ami nem volt meg. Mondom jó elállok, és rendelek egy másikat. Ugyanazon a helyen van kifényesedve, igaz ez csak egy részen. Magát a tokot amúgy fel lehet bontani és visszacsomagolni úgy, hogy észre sem veszik. Az a sanda gyanúm, hogy azt hiszik nem volt kibontva, közben pedig használták őket vagy tudják és szándékosan eladják. Tudom nagy problémám van, de az a baj, hogy nem kis tétel... -
válasz
FireKeeper #9240 üzenetére
Cserélni fogják, meg kell várni. max 27 nap
-
AnonymusX
őstag
válasz
FireKeeper #9240 üzenetére
Szia!
A szöveg alapján én úgy értelmezem, hogy a cseretermék úton van a boltba, és gondolom majd szólnak, ha mehetsz érte.
-
FireKeeper
nagyúr
sziasztok
sztori: (szerintem) hibás terméket reklamációval visszavittem, de az üzeletben csak bevették, nem cserélték helyben. viszont ez a kép egy kicsit elbizonytalanít, az a része hogy "az eset termékcsere formájában megoldásra került". ez most azt jelenti hogy majd cserélve lesz és csak várnom kell, vagy menjek be hogy srácok én amúgy még nem kaptam semmit btw?
-
Colinka
tag
Ha már Alza plusz.
20% kedvezmény az éves előfizetésből.Ajánló kód
kVc2mAPCgFUZ -
bul07
nagyúr
5nap múlva lejár a tagságom
A tagságod ennyi idő múltán automatikusan meghosszabbításra kerül: 5 nap, 2025. 05. 06. napon 1 év időre, 5990 Ft áron.
Na most, nem kellene hogy automatikusan hosszabbítson, mert ha lejár akkor majd megveszem ha ép rendelni akarok valakinek a kódjával.
Hogy tudom ezt elérni?Tagság megszüntetése gomb van. De nem tudom hogy mit csinál. Mert nem megszüntetni akarom hanem hogy ne újítsa meg automatikusan.
Rányomhatnék egy nappal a lejárta előtt, de tuti elfogom felejteni.Fizetés fülnél ott a bankkártya adataim, lehet módosítani, de nem tudom hogyha módosítom egy hibás adatra hogy ne tudja levonni mi történik. Akkor lehet hogy a rendelés fizetésénél is módosítja a kártya adatokat.
Ti hogy csináltátok?
-
Santi22
aktív tag
válasz
Bigemperor #9202 üzenetére
Én ehhez csak annyit fűznék hozzá, hogy minden tapasztalat fontos, a tied is, nem csak a dicséretek.
Előtte én emagos voltam és amikor bejött az alza nekem pl nem tetszett az erőszakos marketingjük meg az idegesítő reklámjuk, igyekeztem kerülni az alzát kizárólag emiatt.
Aztán amikor emagnál diával és a nehézkes ügyintézéssel nem tudtam megbarátkozni, a kiszállítások időnként túl sokat csúsztak és elárasztották hamis szeméttel mindenféle noname cégek az oldalt, ezek után fordultam el tőlük és pártoltam az alzához és nem bántam meg.
Nekem az egyetlen kicsit negatívabb élményem annyi volt, amikor egy meghibásodott automata miatt 3 napig keringették a csomagomat és minden nap megpróbálták a meghibásodott automatába tenni, de jött az sms, hogy csúszik a kiszállítás (akkor még nem tudtam, hogy hibás az automata és azért). A 3. nap végén felhívtak, mondták az automata meghibásodást és hogy elkészítenek nekem egy új rendelést másik automatába, ha nekem úgy jó meg kapok bánatkupont, így is lett és meg is jött oda rendben a csomag.
Utólag kiderült, hogy egyébként a meghibásodott automata sem hibásodott meg igazából, nem az ő saruk volt, hanem az épület üzemeltetőjénél volt valami technikai malőr és egyszerűen nem kapott áramot egyik automata sem, ami az adott épületen rajta volt, ugyanúgy nem ment pár napig ott az emagé, a foxposté, packeta stb. sem, amíg azt ott helyre nem hozták.
Úgyhogy igazából ez sem az alza hibája volt, maximum lehettek volna rugalmasabbak, hogy hamarabb megkérdezik jó-e nekem másik automatába, nem keringetik 3 napig a csomagot. Foxpost pl hasonló esetben azonnal szól vagy jön az sms, hogy mittudomén pl tele az automata, de van városban másik automata úgyhogy oda kézbesíti.
Szóval ja nekem ennyi, amúgy mindig minden flottul ment, de attól még érdekel mások tapasztalata legyen az pozitív vagy negatív, ezért olvasom ezt a topikot. -
válasz
Hegyirabló #9229 üzenetére
Szerintem közelebb áll a valósághoz a kellene, mivel nem mindig tudsz érvényt szerezni az igazadnak és ha igen, akkor sem feltétlenül lesz következménye a másik félre nézve.
-
lowzor
veterán
válasz
Bigemperor #9230 üzenetére
Egyszer én is megjártam amúgy az Asus garival. Anno a majdnem vadiúj, 2 hónapos GTX 1060 Strix-em megdöglött, és egy javított, melegedős, hangos, iszonyatos állapotú borzalmat küldtek helyette. Először le akartak rázni azzal, hogy jó az, amit küldtek, mert végül is működik, de több hónap harc után az Aqua-val kaptam egy normális példányt.
-
Tikakukac
titán
válasz
Hegyirabló #9229 üzenetére
Oké, ezzel nincs is baj, csak ahogyan a 10 évig tartó full értelmetlen pereskedésből sem lesz mondjuk lakható házad, úgy ebben az esetben is kitörölheted azt a bizonyost, ha egyszer hónapokig áll a géped egy ilyen manőverrel.
-
Bigemperor
senior tag
válasz
echterion #9227 üzenetére
Írtam ismét az Asus-nak és nagy nehezen most úgy tűnik mégis hajlandóak kijavítani ingyen -persze nem akarják elismerni hogy náluk keletkezett a hiba,csak az ügyfél elégedettség megőrzése végett- az alaplapot, írtam az Alzanak,mert hozzájuk került vissza, miután nem vettem át a hibásan visszaküldött alkatrészt, hogy küldjék meg a szerviznek. Köszönöm,aki segített,hogy ne hagyjam annyiban és én is legyek durván rámenős, sokára ugyan,de remélhetőleg rendeződik végre.
Sajnos a jelenlegi szabályozás és a szervizelés itt tárgyalt nehézségei és anomáliái nem segítik a hasonló helyzetek megoldását. -
Tikakukac
titán
válasz
Hegyirabló #9216 üzenetére
Ja, hát nagyon sok minden nincs, aztán mégis van.
Erre szoktam volt mondani, hogy jogászéknál simám lehet kék a hó, mert az van leírva valahova, de ha csak fehér akar esni, akkor most azzal mit kezdjek
-
echterion
nagyúr
válasz
Bigemperor #9202 üzenetére
A te ügyed nem az alzán múlik elsősorban, hanem a szervízen. Ha ők azt mondják, nem, akkor nem tud az alza vagy akármelyik kereskedő mit tenni. Nem fogják saját számlára neked kicserélni, te sem tennéd az ő helyükben.
De igen, bele kell állnod az alza-ba, ha akarsz valamit, mert vele vagy jogviszonyban és bizonyítsák be, hogy te okoztad a hibát. Nyilván a szervíz ezt nem fogja tudni megtenni (alza hozzájuk fog menni úgyis), menj békéltetőhöz, aztán reménykedj a legjobbakban. Sokáig tart, de én nem hagynám annyiban amúgy, mert azért nem olyan nagy erőfeszítés ez, ha az ember le tudja venni róla a frusztrációs részt. Legrosszabb esetben ugyanott leszel, ahol most vagy. -
ciricica
junior tag
válasz
Hegyirabló #9223 üzenetére
Amúgy te vágod, hogy mi miatt lett visszaküldve az alaplap amiről egyébként szó van?
-
Hegyirabló
veterán
-
ciricica
junior tag
-
ciricica
junior tag
válasz
Hegyirabló #9216 üzenetére
Nem tudom, hogy ezt te honnan másoltad vagy hol olvastad, de itt valami kever van a szezonnal.
-
Hegyirabló
veterán
válasz
Tikakukac #9203 üzenetére
Nem akarnék beleszólni, de még mindig nincs ilyen, hogy jótállás megvonás. A jótállást egy kormányrendelet biztosítja, és nem az Alza vagy bármilyen bolt szívbéli jósága miatt van. A jótállást elvenni is csak hatóság veheti el, ilyen esetben bírósági eljárás során, akár független igazságügyi szakértők bevonásával. A vevőnek kedvezőtlen bírósági ítélet kimondhatja, hogy a jótállás érvényét vesztette, megfelelő indoklással ellátva, hogy miért. Szép is lenne, ha egy jogi vagy közigazgatási végzettséggel nem rendelkező bolti eladó vagy műszerész közölné, hogy megvonja a jótállást, mert ő úgy döntött. A jogszabály teljesen egyértelmű, más kérdés, hogy általában a kereskedők szeretik saját szájízük szerint értelmezni. Továbbá van egy olyan kitétel is a törvényben, hogy a jótállás teljes ideje alatt a kereskedőn van a bizonyítási teher, hogy a termék NEM volt már eleve hibás, sértült, stb, amikor a vásárló birtokába adta.
Egyébként én is szívesebben vásárolok multinál, mert sokkal kevesebb a gond velük, mint KKV-el. -
Bigemperor
senior tag
válasz
Tikakukac #9213 üzenetére
Pontosan így van,hogy bizonyítja bárki hogy a fotó/videó után már hermetikusan lezárta és úgy adta át a roppant óvatos és mindent dokumentáló futárnak,aki a csomagot az egész út alatt bekamerázott helyen tárolja és a teljes szállítás nyomon követhető,majd ugyanígy a roppant figyelmes és szintén testkamerát viselő,mindent pontosan dokumentáló szerelő azt átveszi és igen gondosan,mindent aprólékosan rögzítve kibontja és megállapítja a hibát? Nonszensz
-
Tikakukac
titán
válasz
Tikakukac #9211 üzenetére
Ja igen a fotózás témakörre:
Volt olyan eset amikor volt fotó a bekerült gépről, de a szerviz azt mondta, hogy a sérülés simán történhetett a kép készülte után.Ami amúgy igaz is, mert lehetséges. Meg az, hogy a szervizben alulfizetett emberek barbár munkát végeznek.
Döntse el mindenki mit hisz én dolgoztam ebben pont eleget ahhoz, hogy tudjak ide írni több oldal horrort.
-
Bigemperor
senior tag
válasz
Tikakukac #9211 üzenetére
Konkrétan azzal akartak itt bizonygatni,hogy egyik felvételen egy csávót minimum 3 méterről vett egy kamera hogy szed elő dobozból dolgokat és pakolgat át egy asztalra. A másik videón pedig valamivel közelebbről az elővett eszközöket kiszedte az antisztat zacskokbol és még tovább pakolgatta. Az én állítólagos alaplapomrol két fotó készült ezen túl, természetesen amin a pin tű elhajlás van, arról az égvilágon senki sem mondja meg hogy milyen alaplap,azt meg pláne,hogy az enyém az,szóval azért ez elég érdekes...
-
Tikakukac
titán
válasz
kezdő laikus #9209 üzenetére
Fotózd le a cuccot 50 makróval, a dobozt a papírt, csinálj videót ahogy beteszed stb.
Legyen az, hogy a szerviz megcsinálja a kibontós videót kamera alatt és akkor nincs kérdés.
A Telemax hányszor megbukott azzal, hogy garis telóban voltak belsős véletlen fotók mondjuk a budiban
-
Bigemperor
senior tag
válasz
kezdő laikus #9209 üzenetére
Jujj,vannak bajok, meg elnyomott frusztráció,de a megfelelő fogalmazási készség nem hátrány mert akkor lenne értelme is a fentieknek..."meg merik írni hogy biztos fizetett ügynökök"....????? Arról nem beszélve hogy szándékosan elferdíteni amit írtam és saját szájíz szerint értelmezni is minimum nem elegáns.
Amint írtam,nincs sok képem mert egyrészt eszembe sem jutott hogy ilyen lehet (bármily meglepő egy kezdő laikusnak,de alaplapot hála istennek nem kellett gariztatnom sosem ezelőtt), másrészt valóban nem is fordítottam erre kellő időt sajnos. Szóval,ja, ez user error, ettől még nálam nem volt ilyen hiba, amúgy pedig senkit nem kívánok semmiről meggyőzni, szóval le lehet szállni arról a bizonyos magas lóról.
Tény hogy Alza esetében sem kolbászból van a kerítés,ha csak a pozitív dolgot látja valaki akkor nagyon nagy tévedésben leledz. -
kezdő laikus
tag
válasz
Bigemperor #9206 üzenetére
"Egy laikus ezesetben szerinted mit tesz,amikor terel mindkét érintett?"
Másokra mutogat, akiknek jó tapasztalatuk volt és meg merek írni, hogy biztos fizetett ügynökök...
"Vágom,de elismerték gariban a javítást! A pin tű hiba hogyan lett és miért kussoltak róla az árajánlat adásakor,hogy az kerül ennyibe? Ja és Asus szerint majd Alza helytáll a Békéltető előtt mert ő csak gyártó?!wtf"
BTW, én mint igazi laikus lefotóztam amit visszaküldtem, esetleg betehetnéd te is a beküldés előtti képet a pinekről, hogy lesöpörd az esetleges kédéseket a te sztoriddal kapcsolatban. -
lowzor
veterán
válasz
Bigemperor #9204 üzenetére
A CPU foglalatról mindig videót kell csinálni, mikor pakolod el a lapot gariztatásra küldés előtt, hogy nálad még hibátlan volt.
Olyanról is olvastam itt korábban, hogy valaki felbontott lapot vett, aztán már el voltak hajolva a pinek a foglalatban, amikor kézhez kapta, de az Alza ráterhelte, hogy biztos nála hajlottak el. Bizonyíték meg nyilván nincs, hogy nem így történt. -
Bigemperor
senior tag
válasz
4Grider #9205 üzenetére
Azt én pontosan tudom,csak arra utaltam,hogy megy az egymásra mutogatás. Egy laikus ezesetben szerinted mit tesz,amikor terel mindkét érintett? Azért ez nem oké, itt már megborul a rendes garancia elmélete. Nem Alza sajátosság, ők általában még a korrektebbek közé tartoznak, de láthatóan már asszimilálódnak,ez itthon igenis jellemző,ez a közeg.
-
4Grider
nagyúr
válasz
Bigemperor #9204 üzenetére
A békéltető elé azt cibálhatod, akivel jogviszonyban vagy. Ha az alzától vásároltál, akkor ővele vagy a vásárlási szerződés miatt jogviszonyban.
Én cégként vásárolok tőlük is (évi 1-2 milliós nagyságrendben) és rengeteg más cégtől is 10 milliós nagyságrendben. Felszopás vagy sem, de a tapasztalatom az, hogy itt rendes garanciát kapok. -
Tikakukac
titán
válasz
Bigemperor #9202 üzenetére
Az Alza alapvetően baromira megérdemelni a felcibálást.
A te eseted nagyon nagyon nagyon más. Mechanikai sérülés esetén 99%-a a boltoknak azonnal garit von, gyártóval egyetemben.
-
Bigemperor
senior tag
válasz
Bigemperor #9187 üzenetére
Olvasva ezt a rengeteg, már-már fizetettnek tűnő Alza felcopkodasokat,azért én árnyalnám a képet. Jelenleg az Alza az alaplapi problémám (akit érdekel el tudja korábbról olvasni) kapcsán hátradőlve vissza akarta hibásan küldeni a terméket, majd nagy nehezen elküldött az Asus felvételeket a (mint kiderült Asus külső) szervizből,amiken a világon semmi nem látszik, főként nem a rejtélyes okokból hirtelen előállt új, CPU foglalatot érintő hibáról. Most konkrétan ott tartunk,hogy az Asus képviselet elvileg mégis garanciával cserélné az általam megjelölt hibát és pénzt kérne a nálam még meg nem lévő hiba javításáért,ld CPU foglalat. Kezdek kissé mérgessé válni...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Így lehet neked Teljes Magyar Logitech Craft Billentyűzet
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG 27UL500-W - 27" IPS - 3840x2160 4K - 60Hz 5ms - HDR10 - AMD FreeSync - 300 Nits - sRGB 99%
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S23/Samsung Galaxy S23+/Samsung Galaxy S23 Ultra
- Samsung Galaxy Z Flip 5 256GB,Újszerű,Adatkabel,12 hónap garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest