-
GAMEPOD.hu
TOPIK ÖSSZEFOGLALÓ
Kérlek, kérdezés előtt olvasd el!
Új hozzászólás Aktív témák
-
BonFire
veterán
válasz HollyBoni #20666 üzenetére
Helló!
Nem kell ezt túlmisztifikálni. Nincs szükség 3D-re ilyen modellnél. Keress egy nagy felbontású képet, és tanulmányozd! Figyeld meg, mitől lesz fémhatású valami! Naná, hogy a színátmenettől. Gradient.Van benne gyárilag is króm hatású átmenet, de annyi színpontot hozol létre az átmenet sávon, amennyit akarsz. Az a lényeg, hogy figyeld meg a referenciaképen, hogy melyik elemen hová esik az árnyék, és hová a fény. Több fényforrás esetén több fénysáv is tarkíthatja a színátmenetet. Ezeket utánozd le. Ha kell, vegyél színmintát a kép egyes pontjairól, és azokat másold az editorba.
Alsó-felső vízszintes váznak nagyjából ugyanolyan színátmenet kell, és kell egy második, az első-hátsó ferde csöveknek. A kettő között szögbéli és színbéli eltérések lehetnek. Tehát ezeket külön rétegen színezd. A végén ne felejtsd el kitörölni a kontúrokat, mert nem lesz rájuk többé szükség.
Írod, hogy nem értesz a 3D-hez, de a 2D-hez se nagyon, pedig az a homokozó. A 3D csak utána jön. A Photoshop rétegstílusaiban egymásra halmozhatsz színfedést, színátmenet fedést, mintázat fedést, textúra fedést. Mindezt egyszerre, egy helyen. A Bevel & Emboss a kezdők játékszere, összetettebb alakzatot mindig darabokra kell bontani, és a darabokat különféle színátmenetekkel feltölteni. A 3D-ben is ugyanezt teheted, csak még egy plusz dimenzióban kell gondolkodni. Nem egyszerűbb, bár elsőre lehet, hogy annak tűnhet.
[ Szerkesztve ]
A Prohardveren nem olvasok privátot! Csak topikban vagy a publikus e-mailemen adok tanácsot.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest