Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
-
Dyingsoul
Topikgazda
(rögzített hozzászólás)
A topik témája: VR. Az Amazonos vásárlással kapcsolatban ide írjátok: Amazon topik
Ami nem a topikba tartozik: Hardveraprós hirdetések linkelése/kibeszélése, csomagszállítási információk, Amazonos rendelési problémák. Ha a hozzászólásod törlésre kerül, kérlek ne írd be újra![ Módosította: lugosi ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
Új hozzászólás Aktív témák
-
hangszoro
tag
válasz Kicsimix #686 üzenetére
Ezek alapján a Vive-ban tényleg van kamera amivel ki lehet nézni. Ez mondjuk király.
Az már nem annyira, hogy az OR-en egy szolidabb kábel található, itt meg 3 egybefuttatva.A rendelésre én sem ugrom azonnal, inkább az ára érdekel. Aztán persze nem lenne rossz, ha nem kéne 1 hónapot várni egy előrendelhetőségre.
-
oké értem én is csak arra probáltam irni, hogy minek sietni, hogy már az első napon elörendelni?
Lehet elöbb megkapja aki az előrendelés utolsó orájában teszi mint aki az első percbe, mert egyáltalán nem biztos, hogy a leadás sorrendjében szállitanak.Erre az orszákok közti különbségekre én is régóta keresem a választ, hogy mi alapján döntenek egy egy ország kiválasztásánál vagy csak egy ország nyelvének támogatásán?
Mert amikor felteszek egy egyszerü progit akkor az angolul kivű elöbb kerül bele lenygel román horvát ,de még a cseh nyelv is vagy mandarin nyelv,mint a magyar vagy akár egy orosz.
De a magyar nyelv az az utolsó helyen van bárhol is nézzük program forditás terén. -
addikt
egyébként itt mindenki anynira belelkesült , hogy holnap elö lehet rendelni, de azt irták valaol, hogy azzal egyből ki is szállitják, vagy csak veszik a rendelési szándékot és lehet majd március április környékén szállitják csak.
Előrendelés = nem szállítják ki azonnal. Ez szerintem mindenkinek egyértelmű, azért ez a neve. Egyébként én azért vagyok tőle lelkesebb mintha ez se lenne, mert ugye a semminél ez is jobb egyrészt, másrészt az USA-ban van egy olyan jogszabály, hogy ha előrendelsz valamit, akkor 2 hónapon belül meg kell hogy kapd. Én már sikeresen kaptam vissza pénzt erre hivatkozva pl. a Paypal-tól, pedig elsőre nagyon nem akartak belemenni. A Kickstarter és hasonló oldalak ezért is kezelik adományként a befolyó összegeket (még akkor is ha sok esetben nyilvánvalóan előrendelési lehetőséget hirdet a founder), hogy meg tudják kerülni ezt a szabályt.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Mo-ra elő se lehet rendelni.
Előrendelésben induló országokStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
egyébként itt mindenki anynira belelkesült , hogy holnap elö lehet rendelni, de azt irták valaol, hogy azzal egyből ki is szállitják, vagy csak veszik a rendelési szándékot és lehet majd március április környékén szállitják csak.
A Játékokra is lehet elörendelést leadni már hónapokkal elötte mégsem lehet játszani már másnap velük.
-
unrealnoise
senior tag
Ami engem most és a jövőben a legjobban izgatni fog az egy olyan probléma, amellyel nem tudom mit lehet, tudunk majd kezdeni.
Azaz, nyáron k*rva meleg tud lenni elég sok helyen. Az én szobámban is. (Tudom, vegyek légkondit...)
Van nem egy és nem is kettő olyan nap nyáron, hogy szinte folyik az emberről a víz... akkor is ha csak gép előtt ülök.Nah most VR-ban az izzadás nyilván nem olyan fun, de a lencsék nem párásodnak be? Ha még szellőzne valamit a kütyü, valami kivezető nyílásokon amelyek nem engednek be fényt, az nem lenne rossz... (bár gondolom túl hatékony sem lenne...)
Gondolom marad a légkondi, úgy is tervbe volt már véve...
steam / trakt.tv ID: unrealnoise
-
Dyingsoul
Topikgazda
Nagyon felpörgött a topik, jó olvasgatni amiket írtok!
Én 500$-ra tippelek, illetve 499-re, ahogyan Chal is. Ha olcsóbb lesz akkor én is iszom egyet Palmer egészségére.
Egyébként szerintem is az OR-é a terep, biztos, hogy aki ezt választja nem fog mellélőni, már csak a sok-sok éves fejlesztést nézve is. A Valve egy pénzeszsák, megengedhetik maguknak, hogy a fejlesztést felturbózzák tőkével, de akkor sem egyszerű megoldani a felmerülő problémákat. Az OR-nél akkor is ott az előny azzal, hogy a DK-kkal régóta jelen vannak így a fejlesztőket magukhoz tudták édesgetni és az API-juk is nagyon pöpec.
Én is szeretném mihamarabb előrendelni de nekem még a jan 20-at meg kell várnom személyes okokból kifolyólag. Azért nem aggódom, hogy nem én leszek az első Mo-n, akinek CV1-et hoz a futár. Persze jobb a minél előbb, de most azért, mert egy pár héttel esetleg később kapok CV1-et nem fogok eret vágni bármennyire is szeretném már most a kezeim között tudni.
Várom már a holnapot! Valaki talált infót arról, hogy órára pontosan mikor lesz az Oculusé a terep a CES-en?
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
veterán
Egy usb hub pl a joy-oknak igazán nem nagy valami. Én is a wireless gamepadot, gázkart és a joy-t az Arctic Z1-es monitorállványaimban lévő hub-okba dugom, az megy a gépbe. Egy usb port elvileg talán 128 eszközt tudna vezérelni, ha elég áramot tud biztosítani, de ezeknek a perifériáknak nem kell annyi.
"Azt meg nem tudom , hogy a szemüvegeseknek, mennyire lesz jó vagy kényelmes."
Már jó ideje nem hallottam panaszkodást ezen a téren."Sztem valami ilyesmi lenen célszerü a méret csökkentés miatt is"
Meg persze volt lézeres retinára vetítés is, de azért nem tart még ott a technológia. Pláne nem költséghatékonyan. Szemkövetés is úton van, de nem lehet megvárni az első lépcsőfokkal minden egyes technológiát, ami csak az eszünkbe jut hogy de jó lenne, mert különben nem vonjuk le idejekorán azokat a következtetéseket, amiket már le lehetne vonni. Nem a holoszobánál kell kezdődnie a vr-nakKicsimix: jah, nem mindenki tud leakasztani egy Carmack-ot vagy egy Abrash-t hogy API-t írjanak nekik A Valve is összeszedett biztos jópár nagy koponyát, meg a Sony is, de azért ezekből a szintű emberekből véges a létszám Szóval ezen a téren úgy tűnik, ha Rift-re lövünk, akkor elérhető az Oculus API-ja is, de elvileg az OpenVR is (ha a többi szemüveghez úgyis támogatott). Akkor még egy pont az OR-nek. Marad a lézeres detektor mint egyértelmű előny (nekem az előlapi kamera nem az)
#686: azt hiszem ehhez behozom a kakaómat
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Kicsimix
őstag
...Kockázat nélkül nincs vereség... : ------------)
-
Kicsimix
őstag
válasz Menthirist #679 üzenetére
Jah megtaláltam amit kerestem..
"Az OpenVR lényegében mindent tartalmaz, ami a virtuális valóság implementálásához szükséges, természetesen dokumentációval és példákkal kiegészítve. A további, késleltetésre és kihasználásra vonatkozó optimalizáláshoz viszont már be kell vetni a gyártók által kínált fejlesztőkörnyezeteket, mint az AMD LiquidVR-t és az NVIDIA VR Directet. Ezek kompatibilisek az OpenVR-rel, de az implementációjukhoz az adott gyártó segítségét kell kérni. Utóbbi lényeges, mivel az OpenVR nem tartalmaz olyan szintű általános optimalizálást, amilyet például az Oculus SDK-ja, vagyis a jó élményhez mindenképp hozzá kell nyúlni a gyártói csomagokhoz."
Na ettől félek, hogy megy majd a haxolás míg az Oculus egy sokkal egységesebb érthetőbb környezetet kínál..
Áhh akkor már értem miért nem beszélnek a többi VR eszköz szoftveres hátteréről.. Tehát az OpenVR a tettes mert használhatják..
...Kockázat nélkül nincs vereség... : ------------)
-
JA az igaz, hogy magamon csak 2 vezeték lesz , ezt elfelejtettem, de a gépbe azért még pár plusz bövitőpanelt beszerezni azért az USB-k miatt.
igen erre a pöcökre gondoltam, mondjuk kár hogy a lencéket ki be nem lehet álitgatni, mert még azért a szemüveg nélkülieknek sem árt azért finomhangolni a jobb képélesség miatt .
Azt meg nem tudom , hogy a szemüvegeseknek, mennyire lesz jó vagy kényelmes.Volt egy olyan VR szemüveg terv aminél millionyi kis tükör vetitette volna a retinára közvetnenül a képet.Sztem valami ilyesmi lenen célszerü a méret csökkentés miatt is és igy a screendoor effectet is elfelejthetnék és lényegtelen lenne a szemüveg használata hozzá.Ehhez ugye a szemkövetést is meg kell oldani még
-
veterán
válasz unrealnoise #681 üzenetére
vezeték nélküliség ilyen sávszél igény mellett, ilyen low latency-vel jelenleg nem kivitelezhető, arról nem is beszélve hogy ha még ráaggatunk két akksit, egyből nem lesz könnyű a cucc.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Kicsimix
őstag
válasz Menthirist #680 üzenetére
Igen erre gondoltam én is csak ez alul van ezért keresem a jobb oldali pöcköt
...Kockázat nélkül nincs vereség... : ------------)
-
unrealnoise
senior tag
"Ennek az egésznek vezetéknélkülinek kellettv olna lennie, hogy a használat során ne legyenek akadályozó tényezők."
Jah, vezeték nélkül... de majd streamingelve fix 90 FPS-el mi? Egy VR-ben? Haggyad már... Ez a legótvarabb marhaság.
(Most komolyan, egy igazi zenebuzi még a hangot sem bízza vezeték nélküli adatátvitelre, nem hogy még 90 képet...)
VR nem lesz jó ideig vezeték nélkül. Ha lesz is (mert valaki meglépi), messze nem olyan lesz, mint egy natív kábeles cucc. Az okokat tudja aki tudja, nem kell hozzá nagy ész.
Az OR semmi más nem lett, mint ami lenni akart. Az, hogy kontroller jön hozzá, meg még egy vezérlő, az plusz, aki akarja, és játszani akar olyan játékokkal, amelyeknél haszna lesz a touch-nak, az használja, és addig a kormányt tekergetem...
steam / trakt.tv ID: unrealnoise
-
veterán
válasz Kicsimix #671 üzenetére
Az OpenVR amennyire olvastam, pl ott áll az OSVR mögött is, pedig az Razer, illetve a Fove mögött is. Szóval az OpenVR biztosan nem csak vive-al fog együtt működni, de kérdés hogy teljesen általános-e, teljesen eszközfüggetlen.
Solt: én nem hiányolom a riftből.
Kicsimix: gyanítom valóban nem olyan hatékony, de amennyiben az OpenVR támogatja a Riftet is (ha már a többit támogatja), akkor egy Rifttel lehet lőni az Oculus API-jára is, és az OpenVR-ra is.
repvez: eredetileg is vr szemüvegnek indult a rift, csak épp akkor még úgy gondolták, az az irány elég lesz, mint amit eredetileg megálmodtak. Amint az kész volt, jöttek rá hogy a tft pl felejtős, mint ahogy az is, hogy a kép kinn legyen addig, amíg nincs új képkocka. Az is nyilvánvaló volt, hogy kelleni fog valami kontroller hozzá, mert a legtöbb tesztelőnek a dk2-nél is az volt az első reakciója, hogy maga elé tegye a kezét, mert az agya azt mondta hogy valóságos, de a kezét nem látta.
Kábel pedig kettő lesz rajtad (az is lehet hogy egybe csomagolva), egy hdmi és egy usb3 a szemüvegnek. A touch kontroller (ahogy az xbox is) wireless, a külső kamera ugye nem rajtad van, és a hotas rendszer kábelei sincsenek hozzád rögzítve.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
azért még eléggé van mit finomitani az OR-nek is, mert ugy indult az egész, hogy egy szimpla szemüveg, max egy kábel amiról kapja az adatokat.Aztán mi lett belőle egy külső box egység 3 kábel , plusz 2 szenzor 2 kontroller,
Ennek az egésznek vezetéknélkülinek kellettv olna lennie, hogy a használat során ne legyenek akadályozó tényezők.
Ha a fentiekhez még hozzávesszünk egy átlagos repülö szimulátoros egyént akkor még 3 USB pont minimum (bot, gázkar, pedál) és akkor a kiegészitő egységeket nem számoltuk. Még szerencse, hogy fülgallgató és microfon nem kell külön , mert akkor mozdulni nem lehetne a kábelektől.Egyébként az a kis pöcök a rift jobb alján az micsoda? mert ha a lencse állitó akkor annak nem szimetrikusnak kéne lennie?
-
Kicsimix
őstag
válasz Menthirist #667 üzenetére
Szerintem minden játékban támogatni kell mind a két eszközt külön külön ez a megoldás. De az OpenVr nem annyira hatékony perpill mint az Oculus sdk.
Na engem pont ezek tartanak vissza a vive-tól pl..
Meg, hogy első számú Vr eszköznek az OR-t tekintik a piacon és ez garancia sokmindenre ami erre billenti a mérleget kicsit.....Kockázat nélkül nincs vereség... : ------------)
-
-Solt-
veterán
válasz Menthirist #667 üzenetére
Plusz a kamera (külvilág bámulására) az elején... azt nagyon hiányolom a Rift-ből!
www.smart-bus.hu
-
Kicsimix
őstag
válasz hangszoro #670 üzenetére
Tekintve, hogy ez a Valve saját vr fejlesztő környezete nehezen tudom elképzelni, hogy a konkurens rift működtetése prioritásban lenne..
Szerintem az open alatt azt értik, hogy a soft fejlesztőkkel hajlandóak együttműködni eme csomag fejlesztése érdekében....Kockázat nélkül nincs vereség... : ------------)
-
hangszoro
tag
válasz Menthirist #667 üzenetére
Az OpenVR-nek az lenne a lényege, hogy minden VR-t támogasson. Ha ez nem jön össze, akkor megette a fene az egészet. Még nagyon az elején járunk, és félő, hogy itt sem kerülhető el a háború. Ha valaki fog ilyet kiadni, akkor az egyik VR gyártó nevéhez sem fog fűződni, mert ugye minden szentnek maga felé húz....
És mi van az AMD LiquidVR API-val? Sok itt még a kérdőjel. -
addikt
válasz Menthirist #662 üzenetére
Ja, 400-500 dollárra módosítanám én is, van ráció benne hogy 500-nál kevesebb lesz, de 400 alattiba nem hiszek.
Ennek ellenére persze a pálinkát megiszom ha 499 alatt lesz, hiszen valahogy meg kell magyarázni magamnak hogy miért iszok ennyit
-
veterán
válasz Kicsimix #664 üzenetére
Engem csak két okból tart vissza a vive a rift előrendelésétől: a lézeres detektálás és az OpenVR. Kérdés hogy az OpenVR támogatja-e majd a Riftet is?
Chal: 400 alatt én sem hinném, ezért mondok 400-at. De igazából mindegy, ha 500 lesz, akkor egy kicsivel többet spórolok. Nem ennyi extra pénzért fogok összeveszni magammal
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
-
veterán
A Vive-nál el tudom fogadni ezt az árat, szerintem a rift valamivel olcsóbb lesz. én 400 usd - 450 eur-t mondanék, az nálunk mindennel együtt lesz vagy 150k. Túl drágán sem adhatják.
Az Oculus és a Facebook sokszor és hangosan bekerülési (vagy aközeli) árat mondott. Az meg szerintem nem lesz DK2 + 40%. Az xbox one kontroller is szerintem microsoft alkuval kerül bele, fillérekért, cserébe gyártanak cuccot és támogatást xbox one-ra is (ha más nem, valami alap streaminget rá)[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
addikt
válasz unrealnoise #656 üzenetére
Szerintem $499 lesz, és nem lesz EU-s lehetőség külön (ha mégis, akkor az 499 EUR lesz, áfa nélkül). Magyarországra nem fognak szállítani, csak kb tavasztól. Hozzáférhető csak az oculus.com-on lesz, nem lesz sehol semmilyen kiskerben se nagykerben (max USA-ból csencselt, oculus.com-ról származó). Illetve 24 órán belül írni fogják twitteren hogy az első batch gyakorlatilag elfogyott.
Ez az én tippem Ahány pontja máshogy lesz (pozitív irányban persze), annyi pálinkát fogok inni egymás után húzóra És nem azért mert így büntetem magam a rossz tippelésért, hanem örömömben
[ Szerkesztve ]
-
Shodan
addikt
válasz clyvejhamma #658 üzenetére
Ezt honnan veszed hogy nem rendelhető?
www.pc-style.hu - Első magyar minimal modding oldal.
-
clyvejhamma
aktív tag
válasz unrealnoise #656 üzenetére
Az x kontroller benne lesz a csomagban. Adják a rifthez.
Szerintem 400 USD lesz az ára. Elég nagy szopás, hogy nálunk nem rendelhetô...:\ -
unrealnoise
senior tag
Én bátor vagyok, 450 $ és 450 Eur lesz az ár szerintem. Ez X1 kontroller nélkül.
Ennyiért meg is venném simán.Azért gaming piacon egy jó/rossz árazással nagyon sokat lehet bukni/nyerni még ha teljesen más "kategória" is, ott a PS4 vs X1 nyitása is. Sajtó, játékos tömegek reakciója...
Szóval bízom benne, hogy nem árazták túl.
Rendelést nem tudom, hogy hogy oldom meg, csak Amerikában van rokonom... De lehet nem is kapkodom el, még proci, GPU csere is kellene...steam / trakt.tv ID: unrealnoise
-
veterán
Nem azt mondják hogy "every kickstarter backer, who pledged dk1"?
Az pedig nem 50 ezer ember, hanem 6665 fő (azokkal nem tudom akik ugye 2-10 darabot rendeltek gyűjtő pakkban)Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Kicsimix
őstag
válasz Komplikato #652 üzenetére
Ennél a terméknél főleg nem lesz ilyen mert hatalmas vevő bázist tudnak elcsábítani azzal, hogy ők az elsők. Szerintem ki is fogják használni és ki is tudják..Hányan fogják a Vive-ot megvenni azok közül akinek már megvan a zseton erre is perpill?...Sok eladástól elbuknak a riválisok majd nap mint nap ez biztos.. Mert 2 ilyen eszközt kevesen fognak tartani.. Mire bár mi más megjelenik, már mindenki erről fog beszélni.. Érdekük, hogy tolják ezerrel a nép arcába..
...Kockázat nélkül nincs vereség... : ------------)
-
Kicsimix
őstag
...Kockázat nélkül nincs vereség... : ------------)
-
Komplikato
veterán
válasz hangszoro #651 üzenetére
Ugyan, ugyan. Általában egy új, vélhetőleg felfutó terméket nem úgy szoktak elindítani, hogy az első 10 darab vihető a 11-ik darabot meg a futószalag végén csomagolják. Lásd bármelyik új proci, alaplap, VGA. Volt amikor a friss videokártyán 6-8 hónapja legyártott alkatrészek virítottak. Szóval igen, szokás 2-6 hónapnyi termelést betenni raktárba, hogy legyen a startra.
"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
hangszoro
tag
válasz Komplikato #649 üzenetére
De ilyen hogy "készlet" ilyen nincs, mivel ez innentől egy folyamatos gyártás.
Aztán ahogy szállítják a disztribútoroknak, úgy lesz elérhető.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Teszt HTC Vive – álomból valóság
- Videoteszt Vélemény: lufi vagy tényleg nagy durranás a virtuális valóság?
- Blogbejegyzés Fürdőruhás lányok a virtuális valóságban
- Resin (gyantás) 3D nyomtatás, tervezés, profi festéssel
- Razer Viper Ultimate, kábel nélkül
- Xbox One S 500GB, 2 kontroller+játékok!
- HP Pavilion 15,FHD 15.6",AMD Ryzen 5 3500U,16GB DDR4,512GB SSD,2GB VGA,WIN11
- Indiana Jones and the Great Circle - Digital Premium Edition - beváltás: 2025.1.30 - RTX 40XX
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest