-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Nem azt mondják hogy "every kickstarter backer, who pledged dk1"?
Az pedig nem 50 ezer ember, hanem 6665 fő (azokkal nem tudom akik ugye 2-10 darabot rendeltek gyűjtő pakkban)Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
A Vive-nál el tudom fogadni ezt az árat, szerintem a rift valamivel olcsóbb lesz. én 400 usd - 450 eur-t mondanék, az nálunk mindennel együtt lesz vagy 150k. Túl drágán sem adhatják.
Az Oculus és a Facebook sokszor és hangosan bekerülési (vagy aközeli) árat mondott. Az meg szerintem nem lesz DK2 + 40%. Az xbox one kontroller is szerintem microsoft alkuval kerül bele, fillérekért, cserébe gyártanak cuccot és támogatást xbox one-ra is (ha más nem, valami alap streaminget rá)[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Kicsimix #664 üzenetére
Engem csak két okból tart vissza a vive a rift előrendelésétől: a lézeres detektálás és az OpenVR. Kérdés hogy az OpenVR támogatja-e majd a Riftet is?
Chal: 400 alatt én sem hinném, ezért mondok 400-at. De igazából mindegy, ha 500 lesz, akkor egy kicsivel többet spórolok. Nem ennyi extra pénzért fogok összeveszni magammal
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Kicsimix #671 üzenetére
Az OpenVR amennyire olvastam, pl ott áll az OSVR mögött is, pedig az Razer, illetve a Fove mögött is. Szóval az OpenVR biztosan nem csak vive-al fog együtt működni, de kérdés hogy teljesen általános-e, teljesen eszközfüggetlen.
Solt: én nem hiányolom a riftből.
Kicsimix: gyanítom valóban nem olyan hatékony, de amennyiben az OpenVR támogatja a Riftet is (ha már a többit támogatja), akkor egy Rifttel lehet lőni az Oculus API-jára is, és az OpenVR-ra is.
repvez: eredetileg is vr szemüvegnek indult a rift, csak épp akkor még úgy gondolták, az az irány elég lesz, mint amit eredetileg megálmodtak. Amint az kész volt, jöttek rá hogy a tft pl felejtős, mint ahogy az is, hogy a kép kinn legyen addig, amíg nincs új képkocka. Az is nyilvánvaló volt, hogy kelleni fog valami kontroller hozzá, mert a legtöbb tesztelőnek a dk2-nél is az volt az első reakciója, hogy maga elé tegye a kezét, mert az agya azt mondta hogy valóságos, de a kezét nem látta.
Kábel pedig kettő lesz rajtad (az is lehet hogy egybe csomagolva), egy hdmi és egy usb3 a szemüvegnek. A touch kontroller (ahogy az xbox is) wireless, a külső kamera ugye nem rajtad van, és a hotas rendszer kábelei sincsenek hozzád rögzítve.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz unrealnoise #681 üzenetére
vezeték nélküliség ilyen sávszél igény mellett, ilyen low latency-vel jelenleg nem kivitelezhető, arról nem is beszélve hogy ha még ráaggatunk két akksit, egyből nem lesz könnyű a cucc.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Egy usb hub pl a joy-oknak igazán nem nagy valami. Én is a wireless gamepadot, gázkart és a joy-t az Arctic Z1-es monitorállványaimban lévő hub-okba dugom, az megy a gépbe. Egy usb port elvileg talán 128 eszközt tudna vezérelni, ha elég áramot tud biztosítani, de ezeknek a perifériáknak nem kell annyi.
"Azt meg nem tudom , hogy a szemüvegeseknek, mennyire lesz jó vagy kényelmes."
Már jó ideje nem hallottam panaszkodást ezen a téren."Sztem valami ilyesmi lenen célszerü a méret csökkentés miatt is"
Meg persze volt lézeres retinára vetítés is, de azért nem tart még ott a technológia. Pláne nem költséghatékonyan. Szemkövetés is úton van, de nem lehet megvárni az első lépcsőfokkal minden egyes technológiát, ami csak az eszünkbe jut hogy de jó lenne, mert különben nem vonjuk le idejekorán azokat a következtetéseket, amiket már le lehetne vonni. Nem a holoszobánál kell kezdődnie a vr-nakKicsimix: jah, nem mindenki tud leakasztani egy Carmack-ot vagy egy Abrash-t hogy API-t írjanak nekik A Valve is összeszedett biztos jópár nagy koponyát, meg a Sony is, de azért ezekből a szintű emberekből véges a létszám Szóval ezen a téren úgy tűnik, ha Rift-re lövünk, akkor elérhető az Oculus API-ja is, de elvileg az OpenVR is (ha a többi szemüveghez úgyis támogatott). Akkor még egy pont az OR-nek. Marad a lézeres detektor mint egyértelmű előny (nekem az előlapi kamera nem az)
#686: azt hiszem ehhez behozom a kakaómat
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Mo-ra elő se lehet rendelni.
Előrendelésben induló országokStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
válasz hangszoro #704 üzenetére
Még azt is mondták hogy ebből még szétmegy 7000 darab, illetve hogy bármi formai módosítás alanya lehet még. Áprilisig még van idejük módosítani ezt-azt. Nem fő komponenseket, de kábel elvezetést tipikusan még kényelmesen változtathatnak. Szerintem a 3.5-es jack sem lesz annyira szabadon mint a videón látható.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Mondjuk a steam controller sincs még besorolva, pedig kapható.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
Hát én előrendelni biztos nem fogom (biztos = nagyon nem kellene ), meg még ugye az árát sem tudjuk... Ki kellene várni a kiszállításokig meg esetleg a vive-ig (tehát kb áprilisig), de mindig bajban voltam a dolgok magam elől való megvonásával
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
És más érdekességek is vannak...
- Nem fognak elfogyni az előrendelési számok.
- Nekik szinte semmibe nem kerül az a kontroller hozzá (a már említett MS megállapodás ugye akkor csak igaz), ergo nem igazán emeli az árat.
- lesz hozzá hord táska, mint a DK1-nek is volt.
- az ára... a komponensekhez képest olcsó lesz (több oled kijelző, high-end szenzorok, egzotikus anyagok), monitorokhoz képest nem (no itt persze kérdés hogy milyen monitorokhoz, mert vannak 200 és 1200 dollárért is monitorok )
- a felsorolt 20 országhoz van meg az engedélyük egyelőre, a többin dolgoznak.[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Komplikato #714 üzenetére
A szemüveget és a kamerát mindenképp célszerű közvetlenül rákötni a gépre, de egy joy/gázkar/pedál/kormány/gamepad tömeg gond nélkül mehet usb hub-ra.
Kicsimix: jah, én is úgy olvastam hogy nagyon jók a rajta lévő fülesek, de van egy olyan érzésem hogy azért maradok az Audio Technica ATH-M50X-emnél
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Kicsimix #717 üzenetére
1: a riftben lévő füles is sztereo. Szoftveresen van megoldva a virtuális térhangzás
2: elmondták hogy lecsatolható és hogy lehet saját fülest használniSzóval rá lehet kötni majd saját fülest, és amúgy a Visisonics RealSpace 3D Audio-ját licenszelték a sztereo 3d-hoz.
Abu mondogatta hogy "úgy van kialakítva hogy bla bla bla", de őszintén nem hinném hogy felveszi egy 50k-s fülessel az igazi versenyt hangminőségben.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
válasz Kicsimix #724 üzenetére
A tech szoftveres, tehát a géped számolja, és a végeredmény egy sztereo hangsáv. Ezt ki kellene hogy tudja küldeni hangkártyára is, ahogy amúgy hdmi-re is ki tudja küldeni. Az usb szerintem a szemüveg adatszolgáltatásához kell, a szemüveg saját fülese szerintem hdmi-n át kapja a hangot.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
Loooool... 600 dollár... akkor egy ideig nekem sem lesz...
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz TESCO-Zsömle #821 üzenetére
Azt meg meghajtani nem fogod tudni 90 fps-sel.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Azért twitteren ahogy nézem Luckey-nek is kezd néha elszaladni a gyógyszer a stílusváltása alapján.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz BlackDesert #868 üzenetére
Nincs olyan hogy el lenne adva az összes preorder. Most is be lehet fizetni, ahogy egy órája is, csak a szállítási idő csúszik előre. Az meg amúgy sem jelent soha sokat, ha gyorsan eladnak valamiből komplett raktárnyit, mert nem tudhatod hogy mennyit halmoztak fel. Mondhatnák hogy elkapkodták az összeset 60 másodperc alatt, ha mondjuk összesen 3000 volt raktáron.
http://i.imgur.com/qYOcJyI.jpg
Amúgy Palmer Luckey erősen mondogatja hogy mert hogy oled kijelző meg high-end szenzorok. Könyörgöm, a DK2-ben is oled képernyő volt (a note 3 kijelzője), és a mozgásérzékeléssel nem igazán voltak gondok. Oké, biztos jobb a külső kamera, meg valamennyire a kijelző is, de a DK2-höz képest 70%-al drágábban? Hagyjuk már.
RyanGiggs: és mennyi megy el neki megélhetésre, lakásra, biztosításra, stb? Nem csak azt kell nézni hogy mennyi fontot lehet londonban is keresni, hanem azt hogy zokszó nélkül kell albérletre otthagynod havi 1000 fontot is akár, meg amerikában is fizetheted folyamatosan elég nagy összegekkel az egészségbiztosítást is, ha nem akarsz baleset esetén 50 ezer dolláros számlát kapni.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz clyvejhamma #872 üzenetére
Vettél volna ahelyett az i7 helyett vagy négy i5öt az i20
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
válasz clyvejhamma #883 üzenetére
link?
amúgy a vr ettől még nem úszott el, a technológia és a minőség adott... tudják mit akarnak az emberek... már csak 450-500 dollár alatt kell kihozniuk és indulhatunk. Ha más nem újratervezik kissé olcsóbb alkatrészekből. Szóval jó lesz ez, csak nem ennyiért. Majd a CV2...
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
válasz clyvejhamma #901 üzenetére
Csak jöttek azzal hogy mert hogy OLED, és ilyen felbontás... és azért (is) drága... a DK2 is oled volt, de még a Galaxy S6-ban is 1440p (!) OLED kijelző van. Ráadásul azokban is sok szenzor van, meg proci, ram, tárhely, gsm modul, akku, és persze rendes és tisztes mennyiségű PROFIT.
Be kellene vallaniuk, hogy vagy simán csak szépen pakoltak rá profitot, vagy olyannal gyártatnak, akinek sem a kapacitása, sem az ára nem való egy ilyen termékhez. Mert megint máshol olvastam hogy az USA-ban rakják össze, meg egy csomó egyedi alkatrészből áll. Ráadásul onnan postáznak mindenfelé, raktárak, elosztók, stb nélkül. Ez nem elég jó egy nemzetközi termékbevezetéshez.
clyvejhamma: pc területen ez nem ismeretlen jelenség. Pláne hogy egy ilyen termék azért, főleg az elején baromi nagy ütemben tudhat fejlődni.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz clyvejhamma #906 üzenetére
"custom VR-ra fejlesztett panelek vannak benne, amik nagy frissítésre képesek és nagy a pixel density-jük"
Könyörgöm, az S6-nak 1440p AMOLED kijelzője van, és 577 PPI... A sony-nak talán van 800 ppi-s kijelzője a 4k-s Z5 Premium-jában. képfrissítés terén pedig még a note 3 kijelzőjét is fel lehetett húzni 75 Hz-re, itt meg 90 van, szóval hadd ne essek már hanyatt ezen. Plusz ugye azért dörgölőztek össze a Samsunggal a GearVR kapcsán is, hogy jó (és jó áron gyártható) kijelző technológiához jussanak. Szóval ez a custom vr display meg hasonló sima marketing bullshit."Valaki hozta ott példának, hogy van a Sonynak egy HMD-je mozizásra, ami 800 USD és a nyomába nem ér technológiailag a riftnek."
Igen, van ilyenje, és azért lehetett ennyi az ára, mert 1: nem volt vetélytársa... 2: ők is azzal példálóztak hogy látjátok, vicc hogy egy ilyenért elkérnek 800 dollárt, az ő dk-juk fele annyi.[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz szabessz #919 üzenetére
Nem S6 kijelző van (ami amúgy 2560x1440), hanem két darab 1080x1200-as. Csak azért hoztam fel az S6-os kijelzőjét, mert az nagyobb felbontású, és szintén OLED.
Amúgy az 576-nak dobtam levelet, azt írták az ár és a dátum a hivatalos nyilatkozatból van kalkulálva, a hazai forgalmazójuktól nem kaptak még semmi konkrét infót. Szóval attól hogy került mellé ár, még változhat, ahogy a kiszállítási idő is. De meglátjuk.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz hangszoro #926 üzenetére
beírták ami a közleményben volt (szállítás márciustól), meg azt az árat. Magyarul nem konkrétan valamilyen forrásból tudnának rifteket, hanem kiírták ami a közleményben jött, még csak nem is a forgalmazótól jött az infó.
927: azért nem pár tízezer, pl az optikát sem olcsó venni. Két kellő minőségű fresnel lencse önmaga vagy 100 dollárba kerül nekik.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
válasz unrealnoise #977 üzenetére
leszedni le lehet ez biztos, erről láttam pár napos CES-es videót.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz hangszoro #979 üzenetére
Az oculus licenszelte a Visisonics RealSpace 3D-jét, amivel jó minőségű térhatású hangot lehet stereo fülesen tolni. Úgy beszéltük, hogy a szemüveg fülese várhatóan a hdmi-n át továbbítja ezt a hangot a szemüvegben lévő dac-ba majd a fülesbe. A HTC Vive esetén van egy füles kimenet a hmd-n, hogy a saját fülesed is ráköthesd. Itt is valami hasonlót vártuk. Szóval amennyiben ezt a 3d hangzást a hdmi-n át akarja majd feltétlen kiadni, akkor bukjuk a stereo 3d hangzást a saját fülesünkkel. Ha meg ki lehet vezetni hangkártyára is, akkor is ott a helyzet hogy elhúzhatsz egy saját hosszabbítót a szemüveg kábelei mellett.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Ez mindig viszonylagos. Nem mindegy ugyanis, hogy egy kisebb amerikai cégnél gyártatják (vagy legalábbis rakják össze), aminek mondjuk havi 5 ezer darab a kapacitása, vagy egy kínai nagycégnél, ahol havi 500 ezer. A megrendelt darabszám bárhol lehet 20 ezer és 1 millió között.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz unrealnoise #1006 üzenetére
most az induláskori azonos árról beszélsz?
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz TESCO-Zsömle #1010 üzenetére
Ezért kérdeztem rá. Mert akkor igen, az volt a helyzet, hogy kb annyival ért többet az euró, amennyivel több adót kellett fizetnünk, és ezért volt meg az EUR/USD megfeleltetés.
Kicsimix@1011: ha igaz is lenne ebben a formában (ami mint írják, a sávszél miatt valószínűtlen) akkor meg cipelhetnénk az akksit.
Chal: amennyire számoltam, ez azért pl az 1.3/1.4-es hdmi-be nem annyira marha kényelmesen fér el. Wikipedia alapján 1440p 60 Hz ennek a hdmi generációnak a csúcsa, ami meg csak vagy 5%-al több mint a 2160x1200x90 Hz. Persze ez alap pixel matekkal jött csak ki, lehet ennél bonyolultabb a számolás. Látom hogy 8 meg 10 Gbit/s a sávszél.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
beférni befér, és értem én hogy miért van ez a felbontás, csak a "kényelmesen elfér"-el nem értettem egyet a számításaim alapján. De mondom, én úgy számoltam hogy ha most 2560x1440x60 pixel a max támogatott hdmi 1.3-on, az nem sokkal több mint a 2160x1200x90 pixel.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Aerosmith: Amazing
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
szétszedős videó
5.7"-os 720x240-es kijelzővel 80 msec volt csak a kijelző képfrissítése[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Kicsimix #1033 üzenetére
Majd ha gameplay-t látunk... Illetve a linkelt "nagyobb címek" sem igazán nagyobb címek, és pláne nem csúcs ps4 szintű grafikával bírnak.
Mert ami tény:
- Az eddig gameplay szinten bemutatott psvr játékok közelében sincsenek a top ps4 játékok grafikájához. ott volt a London Heist, ami konkrétan PS3 grafikai szint, de a RIGS-nél is vannak jóval szebb címek a piacon, ráadásul nem is a nagyon gépigényes látványt választották (kevés igazi részlet)
- a ps4-nek jelenleg erős problémája van a 60 fps elérésével is, márpedig ez a beton stabil és röccenésmentes 60 fps kell ahhoz, hogy reprojectionnel meglegyen a másik szemnek is a kép. Tehát szép meg jó a 120 Hz, de azt nem 120 darab fullhd képből fogja elérni (ami tartalmazza a két szem által látott képeket).Szóval a PS4-es vr játékokról úgy gondolom, olyan látvány lesz a csúcs, amiből a konzol ki tud préselni magából 60 képkockaként, és ebből projektálnak hogy meglegyen a 120 képkocka. Tehát ilyen Uncharted 4 meg inFamous: Second Son szintű grafikát szvsz el lehet felejteni vr-ban élvezve. Az Uncharted 4-ből még a playstation elit csúcsok csúcsa csapata, karöltve a sony saját technológiai kutató csapatával sem képes 60 fps-t kihozni, márpedig ilyen tudás kb semmilyen más csapatnak nem adatik meg (a multi 60 fps lesz, de ott lejjebb veszik a felbontást). Ha pedig feljebb akarnak menni a látványban, akkor a felbontásból kell lentebb venniük, és elkezdik majd 900 meg 800p-ben renderelni a játékot, amit majd feltranszformálnak fullhd-ra. A PS4-en azért limitált, amit el tudnak érni a fejlesztők.
Azt viszont még mindig nem tudni pontosan, a wii-hez közeli méretű, aktív hűtést igénylő dobozka amit a ps4-hez adnak, mit csinál még pontosan. Azt nyilatkozták hogy a játék renderelésébe nem segít be, és az biztos hogy ez biztosítja hogy a ps4 és a psvr között még tévére is ki lehessen küldeni a képet, illetve azt mondták valami social screen funkcionalitást is ez nyújt.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz hangszoro #1040 üzenetére
Nekem egy kínai cardboard-om van (valami 800 Ft volt), amit ebben meg kell fizetned az leginkább a két lencse.
Tekintve hogy egy riftben mennyivel fejlettebb a lencse, hogy a kijelző nem 60 hanem 90 hz-es és milyen egyéb cuccokat is adnak mellé, nem igazán lehet összehasonlítani az árképzést. Nekem egy Nexus 5 van a cardboard mellé, de az is 115k volt, és sok vr játék rajta nem megy stabil 60 fps-t. Ami egy fokkal jobban összevethető ezzel, az a GearVR és a Galaxy S6 pl, ott jobb a lencse, jobb a kijelző, erősebb a hardver és az oculus dolgozott a szoftverek egy részén. Ettől függetlenül még az is messze van a rifttől. Olcsón el lehet bohóckodni vele, ha jobbat akarsz az már drágább, és az ár nem lineárisan nő a tudáshoz és a technológiához képest.Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz hangszoro #1044 üzenetére
Az elv (tégy egy kijelzőt egy optikával az ember szeme elé hogy ne lásson mást, és detektáld a mozgását) persze hogy egyszerű. Ezért próbálkoztak már vele 20 évvel ezelőtt is. A kivitelezés maga a probléma. Nem mindegy milyen kijelző, milyen szenzorok, milyen teljesítményű rendszer ami a képeket biztosítja, stb. De még ebben is vannak szintek, mérges vagyok Luckey-ékra, de abban igazat adok nekik, hogy ha választani kell az ár és a minőség között, akkor inkább legyen jobb minőségű mint inkább olcsó. Egy mostani interjúban elmondta, hogy ki lehetett volna valamivel olcsóbbra hozni, amennyiben nagyobb kompromisszumokat vállalnak be a minőség tekintetében, és ez azért hihető. Minden cég így működik, keresik a sweet spot-ot, ahol a termék ára még vállalható a vetélytársakkal szemben, de a minőség kellően jó ahhoz hogy meg is vegyék.
A követő rendszer pedig kell, mert az ember még ülve sem csak irányokba néz, mozdul és billen a fej, előrébb vagy hátrébb mozdul, vagy bedől. A beleéléshez egyszerűen kell hogy közelebb tudj hajolni valamihez, és ténylegesen térben követve legyen a fejed mozgása.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz hangszoro #1048 üzenetére
Éjszaka olvastam egy AMA-t redditen a MaximumPC-s Jimmy Thang-tól. Ő próbálta mindet, de leginkább GearVR vs Rift vs Vive vonalon válaszolgatott amennyire emlékszem.
- megerősítette hogy a riftnek kitűnő fülese van, és lehet hogy aktív zajszűrős, mivel hiába nyitott, ő ugyan nem hallott benne semmi mást, pedig a CES-en nyüzsi van
- a rift képét élesebbnek ítélte, de lehet azért, mert a riften állítható a lencse távolsága, és jobban be tudta állítani a szeméhez
- a vive-nak kicsit magasabb, a riftnek kicsit szélesebb a képe
- a rift sokkal könnyebb mint a vive
- mindkettőt szemüvegben viselte, nem volt probléma vele
- rosszullét végülis még most is előfordulhat, de ez már a programon magán múlik, nem a hardveren. Felhozta hogy émelygett a gyomra amikor EVE Valkyre-ben nyomatta a dugóhúzókat meg a többi trükköt, nos ez az életben is így lett volna
- jobb a látószög mint a gearvr-banés mintha írta volna valahol (vagy olvastam volna máshol) hogy annak ellenére hogy a Galaxy S6-os GearVR-ban nagyobb a felbontás, a rift picit jobbnak tűnt, élesebbnek. Valószínűleg az optika miatt.
A panel pedig a frissítés miatt fontos. Az amoleddel lehet olyan gyors teljes képfrissítést elérni, mint ami ide kell. Nem véletlenül váltottak mindannyian (oculus, htc, sony) amoledre. GearVR szintjén persze működik, de itt már tényleg a tökéletességért megy a harc, míg a GearVR esetében nem.
#1050: itt ami a lényeg, hogy amoled esetén inkább hexagonálisak a pixelek, amiket megfelelő optikával simára lehet alakítani.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Ez az, hogy külföldre rendelni... Vannak külföldön fórumos ismerőseim, de az ilyen árkategóriát inkább magamhoz rendelem, úgy a biztos. Szóval én majd csak akkor kezdek gondolkodni, ha Mo-ra is lehet rendelni.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Komplikato #1065 üzenetére
Melyik riválisról is van szó? Csak mert optikailag a riftben vagy a vive-ban lévő lencse is messze bonyolultabb mint ami a 36 ezer forintos gearvr-ban.
Abból a lencséből ami nekem a cardboard-ban van, konkrétan kb 100 Ft egy pár. De az eredeti cardboard lencse van vagy 5-10x drágább... Pedig ezek még csak nagyon sima, minden feature nélküli 45 mm-es bikonvex lencsék. Messze nem olyan szintre megtervezett hibrid fresnel lencsék, amiket konkrétan az adott kijelzőhöz terveztek.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
igen, ez a szemüveglencsés dolog is jogos, nekem szerencsém van, de még nálam is elkérnek 30k-t egy pár lencséért. Haveromnak vékonyított lencséjű szemüvege van mert nagyon rossz a szeme, neki kb 150 ezer egy szemüveg a minimál kerettel. És ezek még sima lencsék mármint nem fresnel-ek, azok precíz megmunkálása nehezebb a sima lencsékhez képest. Itt tény hogy számít az, hogy mennyire pontosan arra a célra van készítve egy lencse, amire kell. Közelítő hatású lencséket olcsóbban meg lehet csinálni, és mint mindenben, ebben is minél tökéletesebbet akarsz, annál drágább. Egy szintig még olcsón lehet javítani, egy szint felett viszont már drágán. A kérdés hogy állj-e meg mondjuk 80%-on és 20 dolláros áron, vagy menj 90%-ra 100 dolláros áron. Ők döntöttek, mentek a 2-3 ottani ebéd árával drágább, de jobb minőségű komponensre.
hangszoro: az 576-nak nincs semmi a tarsolyában. Még aznap amikor kirakták az árakat, rájuk kérdeztem, azt válaszolták hogy átváltották a hivatalos postás árat euróból és az került ki, csak úgy mint a dátum is a hivatalos megjelenés időpontja. A nagykerjük és egyéb forrásaik még semmi továbbit nem mondott... Külön megkérdeztem hogy tehát az ár és az idő is változhat/változni fog-e, azt mondták igen. Szóval jelenleg úgy áll hogy tőlük sem kapsz korábban riftet. Legalábbis nem tudnak még ők sem ilyenről. Ettől függetlenül rendesek voltak és korrektül leírták ezt nekem
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz hangszoro #1073 üzenetére
Nem is rendeltem így elő Amint biztosat tudnak mondani, akkor majd oké, még ha felőlem szénabálákba rejtve is csempészik be Addig viszont marad az, hogy aki hamarabb elérhetővé teszi (576 vagy maga az oculus), az nyeri meg a pénzem.
Amúgy csak egy játékkal több az előrendelt. A Lucky's Tale minden Rifthez jár, az EVE Valkyre az, ami csak az előrendelésekhez.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
Új hozzászólás Aktív témák
- Teszt HTC Vive – álomból valóság
- Videoteszt Vélemény: lufi vagy tényleg nagy durranás a virtuális valóság?
- Blogbejegyzés Fürdőruhás lányok a virtuális valóságban