Új hozzászólás Aktív témák

  • Menthirist

    veterán

    válasz hangszoro #1048 üzenetére

    Éjszaka olvastam egy AMA-t redditen a MaximumPC-s Jimmy Thang-tól. Ő próbálta mindet, de leginkább GearVR vs Rift vs Vive vonalon válaszolgatott amennyire emlékszem.
    - megerősítette hogy a riftnek kitűnő fülese van, és lehet hogy aktív zajszűrős, mivel hiába nyitott, ő ugyan nem hallott benne semmi mást, pedig a CES-en nyüzsi van
    - a rift képét élesebbnek ítélte, de lehet azért, mert a riften állítható a lencse távolsága, és jobban be tudta állítani a szeméhez
    - a vive-nak kicsit magasabb, a riftnek kicsit szélesebb a képe
    - a rift sokkal könnyebb mint a vive
    - mindkettőt szemüvegben viselte, nem volt probléma vele
    - rosszullét végülis még most is előfordulhat, de ez már a programon magán múlik, nem a hardveren. Felhozta hogy émelygett a gyomra amikor EVE Valkyre-ben nyomatta a dugóhúzókat meg a többi trükköt, nos ez az életben is így lett volna :)
    - jobb a látószög mint a gearvr-ban

    és mintha írta volna valahol (vagy olvastam volna máshol) hogy annak ellenére hogy a Galaxy S6-os GearVR-ban nagyobb a felbontás, a rift picit jobbnak tűnt, élesebbnek. Valószínűleg az optika miatt.

    A panel pedig a frissítés miatt fontos. Az amoleddel lehet olyan gyors teljes képfrissítést elérni, mint ami ide kell. Nem véletlenül váltottak mindannyian (oculus, htc, sony) amoledre. GearVR szintjén persze működik, de itt már tényleg a tökéletességért megy a harc, míg a GearVR esetében nem.

    #1050: itt ami a lényeg, hogy amoled esetén inkább hexagonálisak a pixelek, amiket megfelelő optikával simára lehet alakítani.

    [ Szerkesztve ]

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

Új hozzászólás Aktív témák