-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzoli1987
aktív tag
válasz spanglee001 #1451 üzenetére
Van nekem egy chinese Riem II vr cucc, a mágnesről le kell kapni azt a tapadót vagy nem? Egyáltalán játszani hogy tudok vele mert videót nézni is csak úgy tudok ha elindítom vmelyik appban és utána rakom bele a telót, de szerintem bluetooth nélkül nem is lehetséges
Huawei P30 ||| VU+ DUO 2 Kodi 18.8
-
spanglee001
addikt
válasz vzoli1987 #1452 üzenetére
dehogynem sok cardboard app ugy van megcsinálva, hogy a mágnessel tudod irányítani, tehát ha elhúzod a mágnest kattintásnak érzékeli. általlában van egy fix mágnes belül, és egy kinti mágnes amit meghatározott helyen tudsz huzgálni. viszont az kérdéses, hogy a telódnak ott van e az érzékelője oldalt, pl az xperia z nek felül volt a megnetometerje. ezt egy app al elehet ellenőrizni, hogy érzékeli e "kattintást"nem tudom mi a neve talán a gauss meter jó lesz hozzá. van cardboard app amit tudsz vezérelni a mágnessel. azt elinditod berakod a telót, aztán a mágnessel kiválasztod a filmet és nézheted is.
netezős pécék eladóak néha :D !!!!44!4!!négy
-
Komplikato
veterán
válasz vzoli1987 #1452 üzenetére
Ha van NFC a készülékben akkor erre való az NFC matrica ami külön megvehető vagy "jobb" kínai VR tokban eleve benne van, így a telefon VR aplikációja azonnal elindítja magát ha csak behelyezed is a készüléket. Ha nincs NFC, akkor ez van.
"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
vzoli1987
aktív tag
válasz spanglee001 #1453 üzenetére
egyébként pont erről a tipusról beszélek amit rendeltem.:http://www.gearbest.com/home-gadgets/pp_169233.html
és egy leírás ami ua.
https://www.reddit.com/r/GoogleCardboard/comments/383e12/finally_a_near_perfect_cardboard_profile_qr_code/
de itt az ürge már rárakta a mágnest
[ Szerkesztve ]
Huawei P30 ||| VU+ DUO 2 Kodi 18.8
-
vzoli1987
aktív tag
válasz Komplikato #1454 üzenetére
van nfc matricám a telóhoz azt is tudnám használni?
Huawei P30 ||| VU+ DUO 2 Kodi 18.8
-
clyvejhamma
aktív tag
-
clyvejhamma
aktív tag
válasz clyvejhamma #1457 üzenetére
Anandtech Rift "teszt".
Nagyon jó a head tracking, a komfort és az ergonómia, de azért továbbra is van némi screendoor és elsősorban szimulátor progiknál a felbontás még nem az igazi ( a távoli tárgyak megjelenítése és a finom részletek elvesznek a pixelsűrűség és felbontás miatt )Én arra lennék kíváncsi, hogy milyen a Vive képminősége. A beszámolók szerint ugye van különbség a Rift és a Vive képminősége között (Rift javára). A másik dolog pedig, hogy jobb-e annyival a lighthouse tracking, hogy kevésbé legyen egy arra hajlamos emberke rosszul a Vive-ban. Jó lenne egy statisztika arról, hogy akik a Vive-ot próbálták milyen arányban éreztek diszkomfortot.
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz clyvejhamma #1458 üzenetére
Screendoor mindig is lesz addig, amíg szemenként nem érjük el a 8K felbontást, csak lesz aki látja, lesz aki nem... Statisztikát pedig még enyhén szólva is korai készíteni, talán majd év végén számíthatunk statisztikára a legjobb esetben is.
[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
veterán
válasz clyvejhamma #1458 üzenetére
Azért ez számomra elég sokat elmond a cikkről:
"Overall there’s nothing I’ve seen running on the Rift that couldn’t be done with a traditional 2D display, and to be honest I’m not sure if a game/experience that truly only works in VR will ever exist. "
Ez ugyanis nettó baromság. Tradicionális 2D megjelenítéssel sosem terítette be a látóteremet egy autó fülkéje, sosem éreztem belülről a kanyar távolságát, a sebesség mértékét mint riftben, sosem tudtam egy űrhajóban utazva elnézni a fejem felé, hogy lássam az űrállomást, ahova le akarok szállni. Az hogy körülöttem mindenfele 3d világot látok, szerintem bőven egy olyan dolog, amire a 2d megjelenítés nem képes.A screen door effekt pedig igen, ha valaki direkt nézi, még látható, de konkrétan a 27-es fullhd monitoraimon is látom valamennyire mivel kb 50 centiről nézem a képernyőket. 8-16k per szem esetén majd eltűnik teljesen, de nyilván monitoroknál is 4k-val kezdtünk, még véletlenül sem 640x480 körüli/alatti felbontásnál.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Azért Woz csípi a riftet
"Well, I would think probably one of them is certainly the Oculus Rift, or any of the VR headsets. I love putting mine on and watching a basketball game live; it was just an experience that you can't believe. Sometimes I come out of a VR world, take off the helmet, and I can't believe I'm actually sitting in my office, at a desk at home. So, that's one of the big ones."
Jah és az anandtech-es cikkíró is ezt kommentelte:
"On the contrary, I was impressed and thoroughly enjoyed it."
Nekem sem ez jött le a cikkről, akármennyire is csak azt akarta hangsúlyozni hogy van hova fejlődni (no shit sherlock, ez az ELSŐ generációja ezeknek az újgenerációs vr szemüvegeknek)1462: persze, de ettől még nem lehet vele perpill mit kezdeni. A második generációban várhatóan már lesz gyárilag pupillakövetés, foveated rendering, emiatt lehet használni nagyobb felbontású képernyőket is, de ez még ugyanúgy vagy 2 év. Demók ellenére még nincs bevethető állapotban (illetve pont nem jó közeli dolgokat alacsonyabb pixelszámmal számolni, csak pupillakövetéssel oldható meg korrekten hogy mit is kellene magas felbontásban renderelni) A valós tapasztalatokat pedig el kell kezdeni gyűjteni.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
clyvejhamma
aktív tag
válasz Dyingsoul #1459 üzenetére
Nem is a screendoor ami aggasztó, hanem a távoli objektumok megjelenítése. Az egy szimulátorban eléggé illúzióromboló tud lenni. Az volt a DK2-vel is. A screendoort, mint olyat, szinte azonnal el is felejted, ahogy megmozdítod a fejed a VR világban.
Egy 4K-s kijelzőn már lehet minden jól mutatna, valamilyen dinamikusan változó felbontású (a távoli részek magasabb felbontásban renderelve, mint a közeliek ) rendereléssel karöltve. Azt még lehet a GPU-k is bírnák. Full 4K szerintem sokáig nem lesz elérhető (4-5 év), mert nem lesz gép ami elbírja. -
flashpointer
őstag
válasz clyvejhamma #1462 üzenetére
Jha, war thunderben amugy is vadaszni kell a pixeleket hogy honnan kozelit az ellen, ezen akkor a rift nem fog segiteni : )
-
clyvejhamma
aktív tag
válasz Menthirist #1461 üzenetére
Nekem is, szinte minden alkalommal az volt az érzésem amikor levettem, hogy nem semmi, hogy hol tart a technika.
Csak akkor nem szerettem amikor majdnem behánytam...(#1463) flashpointer:
Nem, de úgyis a cockpitet fogod nézegetni, hogy jééé, benne ülök a gépben, dekurvajó![ Szerkesztve ]
-
Mister_X
nagyúr
válasz clyvejhamma #1458 üzenetére
Papíron ugyan azt kellene tudnia mindkettőnek, de én picit furcsállom, hogy a Vive 200$-ral drágább
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
clyvejhamma
aktív tag
válasz Mister_X #1465 üzenetére
Viszont alapból kapsz hozzá két db Vive kontrollert, ami nagyon precíz és gyors mozgáskövetéssel bír és a chaperon rendszert ami abban segít, hogy ne veszítsd el a kapcsolatod a külvilággal (nem mész a falnak, ilyenek) !
Az a baj, hogy jó lesz mind a három komoly HMD, csak a mi pénzünk kevés hozzá. Így, ha rá is szánjuk a VR-ra a pénzt, akkor is választanunk kell sajna. Ha tehetném mindegyik befigyelne...
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz clyvejhamma #1464 üzenetére
Nekem egyetlen olyan program volt amin ténylegesen rosszul lettem és levettem a szemüveget, de mint beszéltük is már sokszor, ez nagyon sokban múlik a programon is, nem a hardveren.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
clyvejhamma
aktív tag
válasz Menthirist #1468 üzenetére
Próbáld ki a Battle for Endor demót és csinálj egy komoly forgást(roll) a géppel. Nálam az instant, brutál szédülés volt. A többi mozgás nem, csak a roll.
Lehet egyébként nem vagyok pilótának való. ( pedig a SW óta csak speeder bike-on utaznék, meg halálcsillagok reaktorát robbantanám szűk alagutakon repkedve!
Ha bebizonyosodik, hogy pilóta nem lehetek, akkor a marad a Jedivé válás rögös útja.Valóban nagyban program függő, a megfelelő framerate és a precízebb tracking ezek nagy részét szerintem megoldja. Az EVE demót kibróbálóknál pl. nem nagyon jelentkezett a dolog, pedig ott is van forgás, pörgés.
[ Szerkesztve ]
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz clyvejhamma #1466 üzenetére
"Ha tehetném mindegyik befigyelne..."
Nagyon egy húron pendülünk ám!
(#1461) Menthirist: Nos igen, sokan elfelejtik, hogy ez az első generáció, ami a szoftvereknek előkészíti a tereped és lehetőséget ad a fejlesztőknek arra, hogy egy új piacot nyissanak meg.
Az ilyen review tech oldalakkal kapcsolatban nekem egyre inkább az jön le, hogy (valószínűleg) olyan idősebb szakik írnak, akik nehezen adaptálódnak az új technológiához, elfelejtik azt, hogy az IT mindig is a fejlődésről, fejlesztésről szólt és nem elég nyitottak a befogadásra. Persze némi fenntartással illik kezelni az új dolgokat, de aki ebben a szakmában nem nyitott az újra és nem látja meg a lehetőségeket, az halálra van ítélve.
Én éppen ezért inkább olvasok el 10 user experience-t, mint egy ilyen review szerűséget. Anandtech ide-vagy joda, nem ilyen cikket vártam tőlük, ez még uborkaszezonban is kevés lenne...
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
veterán
válasz clyvejhamma #1469 üzenetére
Jó hát más ember is írta hogy amikor dugóhúzókat csinál repszimben vr-ban, akkor szédül... talán az életben kibírná szédülés nélkül?
vitko: azzal amúgy nincs gond, ha megfelelően ellensúlyozva van azért a hype, mert amennyire tud segíteni, úgy tud még többet ártani az agyatlan imádat. Szóval megfelelően kommunikálva hogy igen, remek és nagyon friss, új élmény, ugyanakkor ez még a kezdet, sokat kell még tanulni hardveres, szoftveres és játéktervezési területeken is a vr-ról. Minden fejlődni fog, a szemüvegek, a driverek, és az hogy egyáltalán hogy is kell vr-ra játékot készíteni.
Erről szólt ugye ez és ez a videó is (aki nem látta, annak szívből ajánlom, humoros de alapos előadásban a vr játékok problémáiról)Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
-Solt-
veterán
válasz clyvejhamma #1462 üzenetére
Milyen szimulátor, és milyen felbontáson? Mert pl DCS még a natív DK2 felbontást sem támogatta, ha jól tudom kisebb felbontáson ment csak.
www.smart-bus.hu
-
clyvejhamma
aktív tag
Bármilyen szimu. LFS-nél is gond volt a távoli láthatósággal. A (nem is annyira) távolban az út egy pixelmassza.
Ha jól emlékszem LFS-ben nem is lehetett állítani felbontást miután a DK2-vel indítottam.A NASA egyébként a Vive-ot választotta.
Nekik mondjuk van rá pénzük...[ Szerkesztve ]
-
-Solt-
veterán
válasz clyvejhamma #1473 üzenetére
De ez az adott programon múlik, hogy milyen felbontáson fut... ha a Rift támogatás úgy van megírva, hogy a felbontás nem éri el a Rift natív felbontását, akkor persze, hogy a távolban semmit nem látni. Ráadásul az LFS DX9-s, amit a Rift jelenlegi SDK-ja már nem is támogat, ha jól tudom.
www.smart-bus.hu
-
veterán
-
-Solt-
veterán
válasz Menthirist #1475 üzenetére
Nem tudom ezt miért csinálják... Dirt Rally eléggé jól optimalizál, átlagos gépen is hozná a fix 90 FPS-t a DK2 felbontásán. Lehet, hogy nem foglalkoznak vele komolyabban addig amíg meg nem jelenik a végleges Rift.
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
válasz clyvejhamma #1476 üzenetére
Akkor nem tudom hol a gond... a CV1 felbontása a böngészős alkalmazásban nézve teljesen vállalható. A műszerfalon biztos nem látni majd minden értéket rendesen, de azon kívül normális támogatás esetén legalább úgy kell kinézni mint abban az alkalmazásban.
www.smart-bus.hu
-
veterán
A Tested korrektül letesztelte a psvr-t is
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
clyvejhamma
aktív tag
-
Milonavi
csendes tag
-
clyvejhamma
aktív tag
Már hogyne lenne indokolt. Nyilván az objektumok méretétől is függ, de alapvetően eléggé rosszul észlelhetők a távoli objektumok. Nem véletlen, hogy a PSVR esetében a fejlesztőknek is van egy ajánlás, hogy ha lehet a távoli dolgokat hanyagolják.
Egy kijelző közepét látod egy lencsén keresztül, ahol eleve torzít a lencse. Egy autószimulátornál, ahol gyorsan közeledő objektumok vannak, az az optimális ha minél messzebb látsz, minél nagyobb felbontással. A DK2-nél egyik sem teljesül, és ahogy a beszámolóban is olvashattad, a CV1 esetében is messze van a tökéletestől...Ha kipróbálod majd meglátod.
[ Szerkesztve ]
-
-Solt-
veterán
válasz clyvejhamma #1483 üzenetére
Látom nem értjük egymást!
Tisztában vagyok vele, hogy minél pixelesebb a kép, annál nehezebben kivehetőek a távoli tárgyak, de ettől még a CV1 felbontása (de már a DK2-é) sem indokolja, hogy mondjuk egy autószimulátort ne lehessen élvezni! Értem ezalatt, hogy amennyiben az adott program valóban támogatja az OR natív felbontását, abban az esetben mondjuk egy másik autó felismerése a célegyenes végén nem szabad, hogy gond legyen... az iRacinget SG-n egy srác a DK2-vel játssza, és amióta megvan neki, a három monitoros rendszerhez hozzá sem nyúlt. Ha játszhatatlanul ronda lenne, ha a pixel tenger miatt illúzió romboló lenne, akkor nyilván nem használná, de mivel az élmény kárpótolja a látványbéli hiányosságokat, így élvezettel használja.
Addig amíg a CV1 nem jelenik meg hivatalosan, és amíg XY stúdió az 1.0-s SDK-ra nem készíti fel a játékát, addig szerintem felesleges ezen rugózni, mert több játék esetében is hallottam már, hogy jelenleg kisebb felbontáson megy, mint az OR natív felbontása... elhiszem, hogy az LFS neked natívan ment, és, hogy aggasztó számodra a távoli objektumok megjelenítése, de más az iRacing esetében meg mást mond...
Tudom, hogy messze van még a kapott látvány a tökéletestől, de első körben szerintem senki nem azt várja, hogy tűéles képet kap... személy szerint én azt az élményt várom, hogy ott vagyok, és ezért cserébe tudok majd kompromisszumot kötni a látvány terén!
Egyébként tényleg ott az a böngészős Rift Simulator, távolíts el a táblától, és nézd meg mit látsz a CV1 esetében... és ezen még élsimítás sincs. [link]
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
clyvejhamma
aktív tag
-
-Solt-
veterán
válasz clyvejhamma #1485 üzenetére
Mi nem a végleges Rift felbontása?
Nem tudom elképzelni, hogy lehet nehezen észrevenni egy fékezési pontot... pixelesnek, pacának el tudom képzelni, de, hogy ne lehessen időben észrevenni... nem igazán értem mire gondolsz. ITT nem tűnik úgy, hogy gondja lenne a srácnak vele. (Tudom, hogy a látvány nem ilyen!)
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
veterán
a Rift 2160x1200, szóval 1080x1200 per szem, vs a dk2 960x1080 per szem értéke. Ez azért jóval több pixel mint 720p per szem, de ebből a szemed közvetlenül csak keveset néz folyamatosan, és ez a távoli dolgok érzékelését játéktól függően komplikálja. Nem azt jelenti hogy nem tudod hol kell kezdeni fékezni (sőt vr-ban jobban érzed ezt a pontot), azt sem hogy nem tudod hogy most jön-e valaki hátul vagy sem, azt meg pláne nem hogy ne lehetne élvezni, de a részleteket mindenképp elveszíti a távolban. Maga a megvalósítás viszont játékk függő, mint mondtam Dirt Rally-ban szerintem baromira visszaveszi a felbontást (nem tudom miért) és tényleg olyan mint egy 95-ös pixeles rally játékot játszanék, a menü feliratokat is alig lehetett elolvasni, ennek ellenére élveztem vele menni. Normális, fullhd-t tartó autós vr játékkal nem sikerült tolnom.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
-Solt-
veterán
válasz Menthirist #1487 üzenetére
Maga a megvalósítás viszont játék függő
Pontosan erre szerettem volna célozni... sok függ attól, hogy az adott játék mennyire van felkészítve az OR-re. Ha minden optimális, akkor az 1080x1200 / szem felbontásnak elégnek kell lennie ahhoz, hogy látványra is élvezhető legyen az adott játék.
Viszont annyi érv és tapasztalat hangzott már el pro és kontra, hogy kipróbálás nélkül nem veszem meg az biztos!
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
hangszoro
tag
Ezt akartam írni én is, hogy sztem most már várjuk meg a termékeket, és döntsük el mi magunk.
Mások véleményére egyszerűen nem lehet hagyatkozni. Olyan ez mint a mozi film, mindig ellentétes a véleményem másokéval.
Amúgy is a hallás és a látást annyira nehéz terület, mert mindannyian máshogy éljük meg, aztán lehet belőle átlagot vonni.[ Szerkesztve ]
-
Enton
addikt
Na ez lesz még igazi királyság VR-el:
"mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
veterán
Az a baj hogy a mezei emberek nem sebészek, és így sokkal problémásabb pontosan összeilleszteni dolgokat (kivéve ha snap-elnek, de azt 3 tengely mentén azért nem a legegyszerűbb). Szóval látványos lehet magad előtt látni a dolgokat, de nem hinném hogy vr szemüveggel a fejeden hozzá tudnál férni ahhoz a 125 ablakhoz és panelhoz, ami még kell ha editort használsz
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
clyvejhamma
aktív tag
Amit linkeltél (demó), ott nincs CV1 felbontás...
Itt szerinted jól kivehető hogy mi van a távolban?
Emlékeim szerint kb. ilyen az LFS látvány a DK2-ben. (kis zajt még pakol azért rá a youtube)
Én is jókat autókáztam vele, nem mondtam, hogy nem élvezhető egy szóval sem. De a távoli megjelenítés nagyon-nagyon gyenge a DK2-ben az LFS-el.[ Szerkesztve ]
-
beta
aktív tag
válasz Menthirist #1492 üzenetére
Szerintem meg pont azt mutatna be ez a video, hogy az egerrel/billentyuzettel nehezebben kivitelezheto muveletek mennyire intuitivek motion controllerrel/vrban.
Gyanitom egyebkent snappelni mar most is tudnak vele.. De mivel jatekfejlesztokrol van szo, feltetelezem ha kell megoldjak sajat maguknak, hogy 125 panel is elerheto legyen, ha ez a noveli a produktivitast.
-
-Solt-
veterán
válasz clyvejhamma #1493 üzenetére
x1200 helyett x1440 van, de nem hiszem, hogy ez a lényegen változtatna. Pixelesség szempontjából egy jó támpont lehet, hogy optimális esetben mit kéne látnod, ráadásul itt még élsimítás sincs, szóval ezen még lehet javítani.
A linkelt képedből sok minden nem derül ki ekkora méretben, de ránézésre nem gondolom, hogy ez a natív felbontás lenne... no meg, ha ez minden játékban így nézne ki, kétlem, hogy lenne bárki is, aki a 3 monitor helyett ezt választja!
Van 4-5 olyan játék,(DCS, IL-2, AC, Dirt RAlly, ETS2) ami miatt megvenném az OR-t, ha azokban így fog kinézni, akkor kivárom a következő generációt! Egyelőre szerintem itt még a játékok oldaláról is bőven mit pótolni... főleg a DX9-s daraboknál.
www.smart-bus.hu
-
clyvejhamma
aktív tag
A kép az általad linkelt youtube videóból van. A problémás részt mutatja. Kicsit jobban néz ki DK2-ben a dolog. A 3 monitoros setupok még nagyon sokáig sokkal jobb felbontást fognak kínálni, mint a HMD, viszont sehol sincsenek a VR-hoz képest "beleélés szempontjából". A Riftben tényleg ott vagy. Azon kívül, hogy a fizikai erőhatásokat nem érzed tökéletesen becsapja az agyad! Csak ülsz az autóban és nézelődsz. A forma autóban pl. jó móka hátranézni, kihajolni, felállni.
Aki teheti próbálja ki!
-
hangszoro
tag
válasz clyvejhamma #1493 üzenetére
Egy gagyi cardboard és egy 2560x1440 pixeles ips (lg g4) kijelző teljesen jó képminőséget tud produkálni (a pixelsűrűség tekintetében). Az amoled (samsung edge) valamivel pixelesebb, de még ott sem tudom elképzelni, hogy a távollátás dologgal baj lenne.
Ha az oculus v vive közel hasonló pixelméretet fog adni, biztos, hogy semmi bajod nem lesz ezzel. Persze a különböző képfeljavítók, mint az anizosztróp és élsimítás talán itt még fontosabb mint egy monitoron. -
Segal
veterán
Szeretnék egy kis segítséget kérni tőletek.
Pár napja meglett a DK2 változat. A többi technikai rész bár szerintem ez lényegtelen de azért legyen itt Win 10, msi 980 gtx gaming, 0.8 sdk.
Összekötöm a cuccot (DVI hdmi adapterrel mert a videókártya hdmi portján a tv van és minden tökéletesen működik. Viszont mivel tv van a számítógépre kötve megjelenítőként (csak tv) ezért kb 4 méterre ülök a géptől és itt jön a képbe a probléma.
Vettem 2 darab 5 méteres usb hosszabítót és egy 5 méteres hdmi hosszabítót. A rift usb-je még bírja is az 5 méteres hosszabítást viszont a "kamera" érzékelője nem és sajna a hdmi sem.
Persze mind kettőre megoldás lehetne talán a jelerősítő megvásárlása viszont mivel nem 100% hogy megoldja a problémát és sajna egyik sem egy olcsó cucc ezért megkérdezem hátha valaki már próbálta vagy egyszerűen csak olvasott róla hogy működhetne a dolog vagy csak kidobott pénz lenne az ablakon mert úgy sem működne.
Tehát egy aktív usb hubot terveznék megvásárolni és egy 35-40méter körüli hdmi jelerősítőt.
Előre is köszönöm a tanácsokat."Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
Komplikato
veterán
Lassan másfél hete megvásárolható a TeslaSuit DK1 verziója a cég angol webshopjában. A Pioneer verzió 999, a mindent bele Pro verzió 5000 angol fontba kerül. Utóbbi tartalmazza a mocap (mozgás lekövetés), a thermal control (hőérzet!) és persze a tactile (érintés) rendszer kibővített verzióját is. Részletes információkért a termék csatornáján lévő videókat érdemes nézegetni. Természetesen a ruha használható mobil, számítógépes vagy konzol VR rendszerekhez is. Webshop - TeslaSuit DK1 Pro
TeslaSuit DK1 Pioneer video"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
Új hozzászólás Aktív témák
- Teszt HTC Vive – álomból valóság
- Videoteszt Vélemény: lufi vagy tényleg nagy durranás a virtuális valóság?
- Blogbejegyzés Fürdőruhás lányok a virtuális valóságban
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Így állítsd be a gyermeked androidos készülékét
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Autós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Trollok komolyan
- Fujifilm X
- Milyen egeret válasszak?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Mozilla Firefox
- További aktív témák...
- 1.250.000 FT helyett 940.000 FT !! MacBook Pro 16" M3 Pro 12CPU / 18GPU / 18GB / 512 SSD
- RTX 2080TI ROG STRIX GAMER PC
- AKCIÓ !! M3 Chip - MacBook Pro 14" 8C CPU / 10C GPU / 8 GB/ 1 TB / Bontatlan / Magyar
- Tidradio td-h3 akkumulátor
- HP ZBook Studio x360:i7 9850H,32GB,512GB,P2000,15.6" UHD 3840x2160 TOUCH 600nit 100%AdobeRGB,HP gari