-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz hangszoro #614 üzenetére
(#608) vitko. Utolsó bekezdés.
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Komplikato
veterán
válasz hangszoro #648 üzenetére
Talán azért, mert a pre-order fejlesztőknek már decemberben elkezdték kiszállítani? Vagy mert most ígértek be soron kívül ingyen példányt a DK1 supportereknek? És mert Palmer is írta, hogy a gyártás teljesen beindult, hogy minden igényt ki tudjanak elégíteni. Persze kamuzhatnak is, de milliárd dollárnyi beletolt lóvéval nem ajánlatos.
"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Chal
addikt
válasz hangszoro #648 üzenetére
Igen, ezt jelenti. A preordert hülyék lennének bezárni, attól "pre", hogy még nem fogják küldeni, csak majd valamikor. Viszont lesz egy várólista ez alapján, tehát aki holnap azonnal előrendel, az jó eséllyel kapni fog az első körben, aki vár vele 1 órát, 1 napot, 1 hetet (ki tudja? ), annak meg sokkal többet kell várnia.
-
Komplikato
veterán
válasz hangszoro #651 üzenetére
Ugyan, ugyan. Általában egy új, vélhetőleg felfutó terméket nem úgy szoktak elindítani, hogy az első 10 darab vihető a 11-ik darabot meg a futószalag végén csomagolják. Lásd bármelyik új proci, alaplap, VGA. Volt amikor a friss videokártyán 6-8 hónapja legyártott alkatrészek virítottak. Szóval igen, szokás 2-6 hónapnyi termelést betenni raktárba, hogy legyen a startra.
"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
-
Kicsimix
őstag
válasz hangszoro #670 üzenetére
Tekintve, hogy ez a Valve saját vr fejlesztő környezete nehezen tudom elképzelni, hogy a konkurens rift működtetése prioritásban lenne..
Szerintem az open alatt azt értik, hogy a soft fejlesztőkkel hajlandóak együttműködni eme csomag fejlesztése érdekében....Kockázat nélkül nincs vereség... : ------------)
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz hangszoro #700 üzenetére
Azt ugye tudod, hogy a Steam nem egy játék, hanem játékáruház, ami tele van a legminőségibb játékokkal?
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
veterán
-
veterán
válasz hangszoro #704 üzenetére
Még azt is mondták hogy ebből még szétmegy 7000 darab, illetve hogy bármi formai módosítás alanya lehet még. Áprilisig még van idejük módosítani ezt-azt. Nem fő komponenseket, de kábel elvezetést tipikusan még kényelmesen változtathatnak. Szerintem a 3.5-es jack sem lesz annyira szabadon mint a videón látható.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Chal
addikt
válasz hangszoro #783 üzenetére
Oké, azt hiszem nem sikerült követhetően leírnom hogy mire gondolok, illetve mindig csak adott szálra válaszoltam, de alapvetően nyilván nem mondom hogy egyetlen lehetőség lesz.
Szóval a dollár az a viszonyítási alap csak, hiszen ők ebben számolnak, ezt kommunikálják majd. Viszont kétféleképpen tudják árulni az EU-ban: tesznek az egészre, és az USA-ból jön (vagy vámmentes logisztikai pontokról az EU-ban, de ez lényegtelen ennél a verziónál). Ez esetben dollár árat látsz a shopban (max átszámolja neked az oldal EUR-ba, de ez is tök lényegtelen), és amikor az adott országba ér a csomag akkor a futár cég ott vámoltatja, te meg fizeted rá amit kell (sokat).
A másik verzió hogy ők kifizetik a vámot+áfát (ha szerencsénk van, akkor fektettek abba időt és energiát hogy egy adózás szempontjából olcsó EU tagállamot választottak erre). Ekkora EUR-ban látjuk a termékárat, és rajta lesz az általuk már kifizetett vám és áfa. De persze ennek az alapja is dollárból számolódik végső soron, csak mi ezt már nem látjuk, csak annyit fogunk tapasztalni hogy marhára nem lesz köze a dollár alapú listárhoz, viszont valamivel olcsóbb lesz mint a fenti verzió (sokkal nem), és kevesebb macerával jár.
Ez a második verzió lenne a jobb, és ha minden igaz akkor 47 perc múlva ki is derül
[ Szerkesztve ]
-
Chal
addikt
válasz hangszoro #892 üzenetére
Már bocs, de ez már rég nem ötletelés, simán süt a webshopjukból meg a feltételekből, aki fél óránál többet foglalkozott már ilyen jellegű online értékesítéssel az azonnal megmondja. Az egyedüli ötlet a fenti írásomban a szállítócég neve.
Olcsóbb viszont tényleg nem lesz tőle, a fenti videó meg poén
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz hangszoro #926 üzenetére
beírták ami a közleményben volt (szállítás márciustól), meg azt az árat. Magyarul nem konkrétan valamilyen forrásból tudnának rifteket, hanem kiírták ami a közleményben jött, még csak nem is a forgalmazótól jött az infó.
927: azért nem pár tízezer, pl az optikát sem olcsó venni. Két kellő minőségű fresnel lencse önmaga vagy 100 dollárba kerül nekik.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz hangszoro #928 üzenetére
Légyszíves használd a hozzászólás szerkesztése gombot és ha több emberhez van hozzászólni valód, akkor azt egy hsz-ben tett meg az illető nevének és hozzászólásának számával történő hivatkozással.
[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
menpee
aktív tag
válasz hangszoro #927 üzenetére
Remélem sohasem leszel szemüveges, mert meg fogsz őrülni a teljesen alap 30k-s szemüvegektől, amikben tényleg alig van anyag. Bár a felfokozott lelkiállapotodat figyelembe véve egy tételes alkatrész beszerzési árlista sem győzne meg.
A régóta fennálló érzésedtől kérdezd már meg, hogy ha eddig nem volt hozzá megfelelő képernyő és most lett (persze más tulajdonságokkal, mint az elődje), akkor annak ugyanolyan optika megfelelő lenne-e változtatás nélkül? Csak egy kis gondolkozás kellene néha. A nagytételben vásárlás akkor működik, ha bejáratott terméked van. Ezek egyedi lencsék, amiket nem gyártanak másnak, csak ide, így az egész gyártási hátteret kellett mögé felhúzni, a tesztdarabokat kézzel legyártani néhány tucat darab árának megfelelő összegért minden egyes alkalommal, amíg meg nem született a végső forma.
Telefonos szétszedős cikkeket pedig még életedben nem olvastál, ha szerinted sokkal több a hardvare érték bennük, mint egy VR szemüvegben. Arányaiban nem hinném, hogy 10%-nál többet rádobtak volna (mondjuk kézi összeszerelés cmén) és Palmer nem engedheti meg magának, hogy még egyszer leégjen a média és a vásárlók előtt egy jövőbeli alkatrészvizsgálós-szétszedős oldal cikke után. Mert azt a cikket a világon mindenki olvasni fogja és megosztani, aki a témában valamennyire is édreklődő vagy felháborodott.Részemről befejeztem a veled való foglalkozást, ha nem tudsz kilépni az egydimenziódból, akkor minden további erőfeszítés felesleges.
,,Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem." - Gabe Newell
-
clyvejhamma
aktív tag
-
koko1238640
tag
válasz hangszoro #943 üzenetére
+1 Én is ugyan így vagyok vele, viszont én kb. Jó októberig várok vele, addigra talán(tuti) lejjebb megy az ára.
Illetve engem még mindig ez a szemes téma érdekel, hogy szemüvegesként használhatom e, nyújthat e nekem teljes élményt mint akárki másnak. Bár a szemes dologgal kapcsolatban most gondolkodtam el rajta komolyabban hogy én igaz hogy nagyon rosszul látok(-8 dioptria) de én távolra nem látok, kb. Szemüveg nélkül nekem 10 cm az ideális amit élesnek látok már, és a lencse gondolom még ennél is közelebb van a szemhez ha jól gondolom.
-
Kicsimix
őstag
válasz hangszoro #943 üzenetére
Pár év múlva majd lehet előállnak a 2x4k kijelzőkkel meg még precízebb technológiákkal.. Nem hiszem, hogy a még minőségibb VR olcsóbb lenne majd.. Egyáltalán nem valószínű ellentétben azzal, hogy a hozzá való VGA ára majd 500k lesz ami 2x 4K-t számol nekünk... Na majd azt fizessük ki ha tudjuk (nemfogjuk).
Ha csak nem találnak ki valami okosabbat pixelek ellen...Az a jó a riftben, hogy végülis csak egy megjelenítő.. Így sokáig a barátunk lehet ha elfogadjuk ezt a felbontást.
Amúgy bennem is fura érzések vannak... Kicsit túl lőttek a célon.. Pénz is megvan rá de erős hezitálás fogott el..
A Vive ára már most is 1100-1200 dollára van belőve... Semmi jóra ne számítsunk ..
...Kockázat nélkül nincs vereség... : ------------)
-
veterán
válasz hangszoro #979 üzenetére
Az oculus licenszelte a Visisonics RealSpace 3D-jét, amivel jó minőségű térhatású hangot lehet stereo fülesen tolni. Úgy beszéltük, hogy a szemüveg fülese várhatóan a hdmi-n át továbbítja ezt a hangot a szemüvegben lévő dac-ba majd a fülesbe. A HTC Vive esetén van egy füles kimenet a hmd-n, hogy a saját fülesed is ráköthesd. Itt is valami hasonlót vártuk. Szóval amennyiben ezt a 3d hangzást a hdmi-n át akarja majd feltétlen kiadni, akkor bukjuk a stereo 3d hangzást a saját fülesünkkel. Ha meg ki lehet vezetni hangkártyára is, akkor is ott a helyzet hogy elhúzhatsz egy saját hosszabbítót a szemüveg kábelei mellett.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Chal
addikt
válasz hangszoro #979 üzenetére
Semmi, gondolom ezért is lett fixre szerelt(?) az analóg csatlakozása a DAC-hoz.
Ezt írta amúgy:
Q: Will the integrated DAC+amp be usable with third party headphones? e.g. through a 3.5mm jack on the headset. Or only with the shipped ones?
A: Not officially, and not without a little hardware hackery. Our DAC+amp are optimized for our specific driver modules, and are definitely not designed for high-impedance cans. The quality of our built-in audio stack is pretty great, if you really want something better, you are probably better pairing off with an external DAC.
Q: As a self-professed audiophile, how would you rank the integrated audio solution alongside entry-level audiophile headphones like the ATH-M50x, or the HD 598s?
A: Favorably. They are open-back drivers with pretty accurate response and a great soundstage. Somewhat similar to ATH-AD700s.
Szóval addig értem hogy ami a fejeden van, az hivatalosan fix (és szerintem itt az elektornikus bekötésére gondol mikor a "little hardware hackery"-t írja). Viszont van ugye egy mechanikai rögzítése is, ha az is fix, akkor hogy teszel a fejedre másik fülest (ami egy másik DAC-ba csatlakozik)? Ha viszont mechanikailag nem fix, akkor a jelcsatlakozót hogy húzod ki mikor leszereled a fülest? Kicsit zavaros ez...Esetleg még az lehet, hogy oldható csatlakozós, de valami speckó/saját csatit használ, ez válasz lenne a problémára, és a "little hackery" is megoldható vele kézügyességgel meg egy pákával
[ Szerkesztve ]
-
Komplikato
veterán
válasz hangszoro #1035 üzenetére
Azért a VIVE-ben elég jól megoldották, hogy ne menj neki semminek játék közben, ezt simán lehetne implementálni a wireless verziókhoz. A "taposómalmok" meg azoknak kell, akik 100%-ban akarják beleélni magukat. Viszont van lustáknak is több eszköz, amivel egy helyben ülve is jobb mozgás vezérlést kapnak, mint egy gamepad-del vagy a jó öreg egér + WASD megoldással. Van pl. ilyen kis ülőszámoly, amibe konkrétan a PC is beleszerelhető és amivel lehet fordulni és bármelyik irányba menni, oldalazni.
"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
veterán
válasz hangszoro #1040 üzenetére
Nekem egy kínai cardboard-om van (valami 800 Ft volt), amit ebben meg kell fizetned az leginkább a két lencse.
Tekintve hogy egy riftben mennyivel fejlettebb a lencse, hogy a kijelző nem 60 hanem 90 hz-es és milyen egyéb cuccokat is adnak mellé, nem igazán lehet összehasonlítani az árképzést. Nekem egy Nexus 5 van a cardboard mellé, de az is 115k volt, és sok vr játék rajta nem megy stabil 60 fps-t. Ami egy fokkal jobban összevethető ezzel, az a GearVR és a Galaxy S6 pl, ott jobb a lencse, jobb a kijelző, erősebb a hardver és az oculus dolgozott a szoftverek egy részén. Ettől függetlenül még az is messze van a rifttől. Olcsón el lehet bohóckodni vele, ha jobbat akarsz az már drágább, és az ár nem lineárisan nő a tudáshoz és a technológiához képest.Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz hangszoro #1044 üzenetére
Az elv (tégy egy kijelzőt egy optikával az ember szeme elé hogy ne lásson mást, és detektáld a mozgását) persze hogy egyszerű. Ezért próbálkoztak már vele 20 évvel ezelőtt is. A kivitelezés maga a probléma. Nem mindegy milyen kijelző, milyen szenzorok, milyen teljesítményű rendszer ami a képeket biztosítja, stb. De még ebben is vannak szintek, mérges vagyok Luckey-ékra, de abban igazat adok nekik, hogy ha választani kell az ár és a minőség között, akkor inkább legyen jobb minőségű mint inkább olcsó. Egy mostani interjúban elmondta, hogy ki lehetett volna valamivel olcsóbbra hozni, amennyiben nagyobb kompromisszumokat vállalnak be a minőség tekintetében, és ez azért hihető. Minden cég így működik, keresik a sweet spot-ot, ahol a termék ára még vállalható a vetélytársakkal szemben, de a minőség kellően jó ahhoz hogy meg is vegyék.
A követő rendszer pedig kell, mert az ember még ülve sem csak irányokba néz, mozdul és billen a fej, előrébb vagy hátrébb mozdul, vagy bedől. A beleéléshez egyszerűen kell hogy közelebb tudj hajolni valamihez, és ténylegesen térben követve legyen a fejed mozgása.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
clyvejhamma
aktív tag
válasz hangszoro #1044 üzenetére
Én használtam DK2-őt. Elsősorban szimulátoroztam és bizony jött a hányinger időnként ( gyakrabban, mint szerettem volna, pedig nem vagyok szédülős ). Amikor finom fejmozgásokkal és csak erre koncentrálva próbálgattam a setup jelenettel ( íróasztalos, gyári demó scene ), akkor feltűnt, hogy a fejmozgás követés messze nem tökéletes. Nem tudom, hogy ettől volt-e az időnkénti hányinger, de ha ezt sikerült redukálniuk precízebb követéssel, magasabb frissítéssel és jobb optikával, akkor én is azt mondom, hogy a drágább verziót kellett kihozniuk!
A másik dolog a lencse "sweet spot"-ja volt, ez azt a pontot jeleneti, ahol a kép éles ( a kép szélei felé haladva egyre kevésbé éles a kép a lencsék miatt ). A kis éles tartomány miatt nekem gyakran igazgatnom kellett a riftet a fejemen, hogy az az éles rész pont a szemem előtt legyen. DK2-nél ez középen egy viszonylag kis tartományt jelentett, a frissebb beszámolók szerint ez most az összes headset közül a végleges riftben a legnagyobb és a legjobb.Ezek mellett a kisebb hiányosságok mellett ( és még volt néhány: erős műanyag/gumiszag, pixeles kép ) minden egyes alkalommal amikor felvettem, rácsodálkoztam, hogy milyen brutálisan fejlett ma a technika és vigyorogtam, azt gondolva, hogy szerencsés vagyok, hogy kipróbálhatom.
[ Szerkesztve ]
-
rambustibi
őstag
válasz hangszoro #1044 üzenetére
Nagyon várom már, hogy kipróbáljam. Egy új korszakot indít el, új élmények elé helyezi a játékokat.
Ami bosszant, hogy itthon nem lehet előrendelni. Remélem ezt orvosolják 1 hónapon belül.
Az élmény amit át akarok élni szimulátorban: Force Dynamics + Oculus Rift , ettől szeretnék mindenképpen sugárban hányniKlaus: Audi C5 RS6 2.7V6 biturbo (Audimaxpower Team) "Der will nur spielen"
-
clyvejhamma
aktív tag
válasz hangszoro #1048 üzenetére
#1049:
Nem azonos a felbontás, ráadásul a CV1 lencséi valami speciális diffúz réteget is tartalmaznak aminek az a feladata, hogy eltüntesse a screendoor-t. DK2-ben is gyorsan meg lehetett róla feledkezni, viszont a távoli objektumok megjelenítése azért elég gyenge volt.Állítólag a most kipróbált PSVR-nél is nagyon jól sikerült ez a "pixelmentesítés", viszont ott valamivel homályosabb is lett a kép ennek eredményeképpen. Az egyik korábban linkelt reddites beszámoló erról szól.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz hangszoro #1048 üzenetére
Éjszaka olvastam egy AMA-t redditen a MaximumPC-s Jimmy Thang-tól. Ő próbálta mindet, de leginkább GearVR vs Rift vs Vive vonalon válaszolgatott amennyire emlékszem.
- megerősítette hogy a riftnek kitűnő fülese van, és lehet hogy aktív zajszűrős, mivel hiába nyitott, ő ugyan nem hallott benne semmi mást, pedig a CES-en nyüzsi van
- a rift képét élesebbnek ítélte, de lehet azért, mert a riften állítható a lencse távolsága, és jobban be tudta állítani a szeméhez
- a vive-nak kicsit magasabb, a riftnek kicsit szélesebb a képe
- a rift sokkal könnyebb mint a vive
- mindkettőt szemüvegben viselte, nem volt probléma vele
- rosszullét végülis még most is előfordulhat, de ez már a programon magán múlik, nem a hardveren. Felhozta hogy émelygett a gyomra amikor EVE Valkyre-ben nyomatta a dugóhúzókat meg a többi trükköt, nos ez az életben is így lett volna
- jobb a látószög mint a gearvr-banés mintha írta volna valahol (vagy olvastam volna máshol) hogy annak ellenére hogy a Galaxy S6-os GearVR-ban nagyobb a felbontás, a rift picit jobbnak tűnt, élesebbnek. Valószínűleg az optika miatt.
A panel pedig a frissítés miatt fontos. Az amoleddel lehet olyan gyors teljes képfrissítést elérni, mint ami ide kell. Nem véletlenül váltottak mindannyian (oculus, htc, sony) amoledre. GearVR szintjén persze működik, de itt már tényleg a tökéletességért megy a harc, míg a GearVR esetében nem.
#1050: itt ami a lényeg, hogy amoled esetén inkább hexagonálisak a pixelek, amiket megfelelő optikával simára lehet alakítani.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz hangszoro #1073 üzenetére
Nem is rendeltem így elő Amint biztosat tudnak mondani, akkor majd oké, még ha felőlem szénabálákba rejtve is csempészik be Addig viszont marad az, hogy aki hamarabb elérhetővé teszi (576 vagy maga az oculus), az nyeri meg a pénzem.
Amúgy csak egy játékkal több az előrendelt. A Lucky's Tale minden Rifthez jár, az EVE Valkyre az, ami csak az előrendelésekhez.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Chal
addikt
válasz hangszoro #1073 üzenetére
"Két játékkal több a preorder mint a boltban megvásárolt termék. Akik ennyiért megvették azoknak ez tényleg számít? "
+Megkapják márciusban vagy áprilisban, esetleg májusba. Addig boltban biztosan nem lesz Oculus, max az említett demo store-okban az USA-ban, ahol csak kipróbálni lehet. Akik sokat gondolkodtak rajta, és lecsúsztak, azoknál már jobb kérdés, hogy a jelenlegi preorder dátumba (június) mennyire érdemes beleugrani, bár én nem hinném hogy túl nagy változások lesznek addig. Gondolj bele, ha mindenféle boltokba ki tudnák tenni a polcra sokkal előbb, akkor a saját ügyfeleiket miért szopatnák azzal hogy nekik júniusban küldik a cuccot?
Szóval szerintem a preordernél látható dátumnak van egy másik üzenete is, ami ez: "biztosan csak ez után lesz boltban a cucc". És ez akár lehet ősz, karácsony, vagy 2017 is.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz hangszoro #1077 üzenetére
ha csak a játék múlna ezen, akkor nem nőne a kiszállítás ígért ideje.
szerintem van egy megállapodott mennyiség amit az adott boltokba kitesznek (nem túl sok, figyelembe véve hogy mennyi boltról lehet szó), és a maradékra lehet előrendelést leadni. A pótlás meg megint úgy megy, hogy teszemazt minden 10 legyártottból 7 megy az előrendelésekre és 3 a boltokba.
Amúgy a következő forradalom optika téren szerintem a szemkövetés lesz, abban is haladnak már. A látószög nem annyira nagy probléma már.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz hangszoro #1083 üzenetére
Én csak abban reménykedek, hogy előzetesen azért csináltak valamiféle kutatást a keresletet illetően és készítettek A meg B tervet. Az A terv amit ugye mi is éppen láthatunk: Megoldották a gyártást (és az ahhoz kapcsolódó minden részletet), legyártottak X darabszámot a saját store-ukba, Y-t szintén legyártottak vagy gyártásra előirányoztak a viszonteladók számára és ugye a gyártást a Preorder időszakára is felkészítették a valamilyen szinten kalkulálható igényeknek megfelelően.
B: Ha nem lenne elég kapacitás akkor egy B terv a gyártás felgyorsítására, a gyártókapacitás növelésére.Nagyon remélem, hogy van B tervük, mert ha árban nem is látszik az, hogy "próbáljuk majd minél szélesebb körben elterjedtté tenni", de legalább a gyártásban még rágyúrhatnak a dologra, hogy egyáltalán legyen mit venni.
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Teszt HTC Vive – álomból valóság
- Videoteszt Vélemény: lufi vagy tényleg nagy durranás a virtuális valóság?
- Blogbejegyzés Fürdőruhás lányok a virtuális valóságban
- Dell 7920 2x Intel Xeon Gold 6148 (80 szál, 3,7GHz), 192GB - 1,5TB DDR4 ECC, 1TB NVMe SSD 1400W, ÁFA
- Exklúzív! Ilyen SEHOL MÁSHOL NINCS! MAGIC MOUSE KÉK! BLUE!
- HP OMEN Gaming 16-xd0009np - ÚJ 16" FHD GAMER laptop - Ryzen 7-7840HS, 16GB, 512SSD, RTX4050 (6GB)
- ARCTIC Liquid Freezer 360 II A-RGB rev.3 ( Garancia )
- NAD M25 7Ch Master Series végfok végerősítő