-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jack@l
veterán
válasz flashpointer #139 üzenetére
Egy kis matek: tételezük fel hogy mondjuk milliós nagyságrandben kijön a rift gyártási ára 30 ropiból. Nagyvonalú leszek, adjunk hozzá az "évek óta tartó fejlesztés" miatt még 20-at. Az kb 175 dollár.
A maradék 175-öt beszorozva 5 millával az annyi mint 875 milliós "veszteség" üti majd a markukat az első körben legyártott riftek után. Persze tévedhetek, a pontos összeg ennek a +-10%-a.Szóval ne jöjjön senki, hogy nekünk azért gyártják hogy veszteségesen adhassák el dumával. Lehet a facebook még első kör után minuszban van az oculus méregdrága felvásárlása után, de azért sajnálni se kell őket 1-2 év múlva.
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz flashpointer #210 üzenetére
Őszintén szólva fodrásznál voltam a reggel és kértem, hogy mossa ki a hajam vágás után, ki is mosta de úgy látszik nem túl jól... Valamikor amikor végigsimítottam a búrámat a videó előtt, pár mini hajszál rajta maradt a kezemen és iszonyatosan szúrt. Remélem azért az Oculus kipróbálóira nem lesz hasonló hatással...
[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
unrealnoise
senior tag
válasz flashpointer #221 üzenetére
Special Announcement By Oculus Rift
Szóval bejelentenek valamit. Vagy valamiket. Szerintem ár, és dátum lesz, mert az biztos, hogy már nagyban gyártják őket.
steam / trakt.tv ID: unrealnoise
-
unrealnoise
senior tag
válasz flashpointer #223 üzenetére
Áh, korai lenne az még. VAgyis én tuti nem várok annyit. Plusz ezekkel a mai csúcskártyákkal is teljesen jó lesz a VR élmény, nem hiába egy GTX970 az ajánlott / "minimum".
Jó lesz tuti az új nvidia széria, de:
- bár biztos kevesebbet fogyasztanak majd mint a mostani kártyák, ennek ára lesz, dollárban
- azaz szerintem ha GTX 980-al megegyező tempójú kártyát akar az ember venni, az több lesz.
- persze értem én, hogy vannak szériák, amelyeket olcsóbb legyártani, de ha meg tényleg olyan jó vétel lesz, és fáj az ember foga rá, akkor el kell adni a GTX 970/980-atDehát ki hogy gondolja.
Én egy két hónapja, sőt hete is még 144 Hz-es monitoron törtem a fejem. Eddig. Nem kell. Nem ér annyit. Ez az OR is bőven fasza lesz szimezéshez a 90 Hz-es display-el. Még az is jobb lesz, mint a TV-m 60Hz-es frissítése.
steam / trakt.tv ID: unrealnoise
-
Reggie0
félisten
válasz flashpointer #251 üzenetére
Hat ez kicsit sem igaz.
(#250) BlackDesert: A fejmozgas lekovetesehez kis kesleltetes kell, ezert kell eros gpu, nem a framerate miatt. Azaz mondhatjuk ugy is hogy a min frameratenek kell egy minimum szintet megutnie.
[ Szerkesztve ]
-
kovsol
titán
válasz flashpointer #285 üzenetére
Ha már filmek szóba került. Oculus Rift alkamas lesz sima 3D -s filmek lejátszására is majd?
May the Force be with you!
-
Kicsimix
őstag
válasz flashpointer #285 üzenetére
Felteszem ez szoftveres eredetű probléma. Azért mindenért nem lehet az éjemdét okolni : )
...Kockázat nélkül nincs vereség... : ------------)
-
_Andras_
tag
-
Kicsimix
őstag
válasz flashpointer #493 üzenetére
Ne csúsztassunk : ) A cikk valós technológia bemutatása amit per pillanat még nem lehet kihasználni de a jövőben változhat. És változni is fog mert VR-re sokkal hatékonyabban kell programozni mint eddig.
Amúgy az ajemdé az Oculusal együtt találta ki az Asynchronous Timewarp-ot szóval annyira nem lehetnek hülyék VR téren..
...Kockázat nélkül nincs vereség... : ------------)
-
Chal
addikt
válasz flashpointer #849 üzenetére
Te látod valahol utólag hogy mikori a becsült szállítás? Én idegességemben annyit nyomogattam (nem fogadta el a kártyát, vaciláltam UK és IE szállítási címek között, stb..), hogy végül a sikeres rendelésnél nem néztem meg hogy április vagy május (március már tuti nem volt, abból már jóval előbb kifutottam). Most meg nem látom már sehol
Más: egyébként Palmer twitterére érdemes most ránézni, szépen leírja ugyanazokat amiket mi is mondtuk itt páran, USA sales tax, hogy lesz abból EUR, mennyi a vám+áfa EU-ban, mennyire nem tudnak vele mit kezdeni, etc etc... Tehát csodák továbbra sincsenek a járulékos költségek kapcsán, kár rá várni
[ Szerkesztve ]
-
ablack
senior tag
válasz flashpointer #849 üzenetére
Végül én is megrendeltem májusi dátummal. Mivel nem vont le pénzt addig még van időm ádgondolni vagy esetleg lemondani ha meggondolom magam.
Meg kíváncsi vagyok áprilistól milyen viszonteladóknál lesz. Hátha Magyarországon is árulni fogja valaki.
(#850) Chal
Ha belépsz az Oculus oldalára a rendelés számával kiírja a Recent Orders-nél, nekem pl. 1/6/2016.
[ Szerkesztve ]
-
ablack
senior tag
válasz flashpointer #854 üzenetére
Jah, valószínűleg, azt hittem már csak júniusra kerültem.
Akkor viszont nem mutatja seholt. Érdekes.
[ Szerkesztve ]
-
kovsol
titán
válasz flashpointer #896 üzenetére
Mondjuk jelek szerint egyelőre az elérhető darabszám nagyobb gátat szab az elterjedésnek, mint az ár.
May the Force be with you!
-
Kicsimix
őstag
válasz flashpointer #1032 üzenetére
Pedig a nagyobb címek legtöbbje jelen van PSVR-en is.
[ Szerkesztve ]
...Kockázat nélkül nincs vereség... : ------------)
-
unrealnoise
senior tag
válasz flashpointer #1032 üzenetére
N nem mintha a stem meg az oculus shop nem lenne, lesz majd teli "szeméttel"
steam / trakt.tv ID: unrealnoise
-
Komplikato
veterán
válasz flashpointer #1032 üzenetére
Amit írsz az jogos, de sajnos a PC vonalon beharangozott VR játékok jó részére is igaz.
Olyan mint ha a tehetségtelen vagy grafikus nélküli csapatok ráugrottak volna az olcsóbb játék SDK csomagokra és azokból akarnának pénzt fakasztani pár hetes melóval, mert ugye most a "VR a jövő".
És igazából a grafikai megjelenéssel nem lenne baj, de a legtöbb ilyen játék pont annyira ötlettelen szemét, mint amilyen ronda. A Robinsonra meg kíváncsi leszek, mert eddigi videókból nem jött át, hogy ez nem egy real time renderelt interaktív mozi csak. Egyenlőre ami kinéz valahogy azok a szimulátorok, ott meg a VR mozgásszabadság nagy része kilőve."Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz flashpointer #1118 üzenetére
Tudjuk, nemrég volt linkelve.
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
hangszoro
tag
-
ablack
senior tag
válasz flashpointer #1153 üzenetére
Ott van a kép alatt az eredeti forrás: [link]
-
hangszoro
tag
válasz flashpointer #1158 üzenetére
Okok, máskor linkelem a forrást is. Amúgy sztem arra gondolt ablack, hogy a linkelt képem forrásában van a roadtovr url-je.
unrealnoise:
2$-ért lehet cardboard-ot szerezni (vagy vmi olyasmit). Miért ne lehetne kipróbálni?
Ez nem zárja ki, hogy 700€-ért vegyek Oculust.[ Szerkesztve ]
-
Chal
addikt
válasz flashpointer #1176 üzenetére
Ez egy messzire vezető kérdés, szerintem a VR esetén nagyon ki fog jönni miatta egyfajta szeparáció. Ugyanis fel kell tenni a kérdést hogy miért is játszik valaki? Az élményért? Vagy azért, hogy az X, Y, Z mérőszámai nagyobbak legyenek mint Gipsz Jakabnak? Persze a kompetitív beállítottságú embereknek ez ugyanolyan sikerélmény lehet mint másoknak az, hogy a lábukban is érzik a játékot, mintha ott lennének. Tulképpen teljesen szemben áll a két megoldás egymással, mert mondjuk egy CS-ben (vagy akármilyen játékban amire E-sport közösség épül) amit látunk, annak nyilván köze nincs a valósághoz (mozgás gyorsasága, stb..), míg a VR azt akarja erőltetni hogy minél közelebb kerüljünk hozzá az általa nyújtott szimulációval. Szóval én nagyon kíváncsi vagyok, hogy az E-sportokba be fog e törni, és ha igen akkor milyen formában.
-
dergander
addikt
válasz flashpointer #1207 üzenetére
Mennyiségre megvan hátul van 4 elől 2 USB2.0 portok is rendbe vannak,a program abba kötött bele hogy a via us3.0 vezérlő nem kompatibilis, a CPUnak meg bőven elégnek kell lenni,mert 4.2Ghzen hozza bőven azt a szintet amit a 4590 tud.
-
Chal
addikt
válasz flashpointer #1562 üzenetére
Hát úgy tűnik hogy nekik most mindennél fontosabb az, hogy helyek szabaduljanak fel a preoder listában, szóval valószínűleg ezért csaptak rá a dologra nálad is mint gyöngytyúk a takonyra
Lehet hogy nagyon szar a helyzet, és nehezen tudják teljesíteni az első batcheket is, más magyarázatot tényleg nem látok rá, hogy miért csinálják meg ezt a start előtt néhány nappal (nekem amúgy kb. 2 hét múlva kellett volna feladniuk a csomagot), hisz tudják valószínűleg hogy ennél nagyobb szopatást nem igen tudnak csinálni a vevőikkel. Ha mondjuk januárban csinálják, vagy akár csak február közepén, akkor ugye ott a lehetőség beszállni a Vive-ba az elsők között, de akiknek most cacneleznek azoknak már ez a vonat is elment.
Egyébként akkoriban ezt csinálták is, de aztán abba is hagyták, így az utolsó előtti pillanatban valamiért megint nekiálltak, szóval tuti megy a bénázás a készlettel.
[ Szerkesztve ]
-
beta
aktív tag
válasz flashpointer #1672 üzenetére
Kár hogy 1 percnél tovább nehezen elviselhetőek 12 éves kor fölött. Persze izlések és pofonok.
-
veterán
válasz flashpointer #1694 üzenetére
a gyorsulás mértéke 95%-ban a fejlesztőtől függ. A Steam vr tesztje speciel nem kezeli kb sehogy a két vga-t.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz flashpointer #2271 üzenetére
Megint ott van hogy egy 4k film NAGY (pedig az még csak 4k), és nagy látószögnél még csak nem is különösebben jó a minősége. 360 fokos videóknál még a 8k is kevés, pedig ott már csúnya gigákban számolják a perceket.
"Habar nem tudom az ilyen 2D filmek mennyire hatnak terbelien"
Nem hatnak. Térbelinek akkor tűnik, ha a két szem két különböző képet lát, más szemszögből. a 3d videók esetében is szükséges, csak pl a 3d tévék polarizációval (vagy aktív shutteres vezérléssel) érik el hogy az egyik szemnek szánt streamet csak az egyik, a másiknak szánt a másik kapja meg.360 fokos 3d videó normális felbontásban... Terabyte-ok kérdése. Gyakorlatilag egyszerűbb helyben kiszámolni, akár a Meet Henry-nél.
-Solt-: Erről beszélek. Igen, kelleni fog, nem lehet megkerülni. De azért az még 1-2 generációra van, bár már most is vannak korrektül működő megoldások, de kell még hogy robosztus, atombiztos legyen és szoftveresen is adottak legyenek a követelmények.
"2 egymás mellett lévő pixel tartalma ugyanaz lenne, ami 0 plusz munkát ad, mégis jobb a minőség."
Nem, nem jobb. Lehet 4k monitorod, ha négyesével ugyanazt a pixelt mutatják, akkor az nem lesz élesebb mint egy fullhd ugyanakkorában, vagy részletesebb kép, csak pazarlod a kijelző pixeleit.4K felbonás 32"-on 137 PPI-t jelent, tehát egy pixel 0.18x0.18 mm méretű. Ugyanez a méretű kijelző fullhd-ban 68 ppi-t, és 0.36x0.36 mm-es pixelt jelent. Ha négy kijelzőben lévő pixel mutatja ugyanazt a színinformációt, akkor gyakorlatilag ugyanaz a szín van igen, 0.36 mm-en.
Felskálázásra van ugyan lehetőség, ilyenkor kisebb felbontásban számolnak (vagy a forrás kisebb felbontású pl tv esetében), itt egy pixelből és a környezetében lévő más pixelekből próbálják kitalálni hogy milyen színűnek kellene lennie a pixelnek nagyobb felbontásban. Ez viszont 1: csak kikövetkeztet egy színt, amit sosem volt addig, 2: minőségben nincs ott az így kapott kép mintha ténylegesen adott lenne hogy milyen színűnek kellene lennie ott a képpontnak. Lásd konzolok 720p képének felskálázása fullhd tévére. Nem olyan mintha tényleg fullhd lenne a kép. 3: nem tud annyi konkrét információt, részletet vinni. Pl van egy sűrű mintás padlód, amiről készítesz egy fullhd videót. Amí közel van hozzád, ott sok pixel jut a mintára, ergo élesen kivehető. De a távolba a perspektíva miatt egyre kisebb a minta, ami a képkockára nézve egyre kevesebb pixel információ. Ebből pedig egy szint után már nem lehet kitalálni hogy mi volt az eredeti minta, mert a környékén is hozzá hasonló szín lesz, a részletek elvesznek.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
tlac
nagyúr
válasz flashpointer #4901 üzenetére
olvastam már ilyenről, valami bug
a proximity-vel vagy a fényérzékelővel összeveszik a giroszkópa telefonod topikjában érdeklődj
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Teszt HTC Vive – álomból valóság
- Videoteszt Vélemény: lufi vagy tényleg nagy durranás a virtuális valóság?
- Blogbejegyzés Fürdőruhás lányok a virtuális valóságban
- 1.250.000 FT helyett 940.000 FT !! MacBook Pro 16" M3 Pro 12CPU / 18GPU / 18GB / 512 SSD
- RTX 2080TI ROG STRIX GAMER PC
- AKCIÓ !! M3 Chip - MacBook Pro 14" 8C CPU / 10C GPU / 8 GB/ 1 TB / Bontatlan / Magyar
- Tidradio td-h3 akkumulátor
- HP ZBook Studio x360:i7 9850H,32GB,512GB,P2000,15.6" UHD 3840x2160 TOUCH 600nit 100%AdobeRGB,HP gari