-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Joshi
titán
A legfontosabb a támogatása az eszközöknek játék és alkalmazások terén. Ha nincs minőségi alkalmazás akkor nem sokat ér egy VR. Azt nem tudom hogy a különböző gyártók megoldásai mennyire lesznek kompatibilisek egymással, de szerintem semennyire. Az adott program vagy támogatni fogja vagy nem.
-
unrealnoise
senior tag
Én is most próbáltam először a Rift-et. Brutális volt. Előrre még nem volt rajtam egy ilyen sem, csak az egy órával ezelőtt kipróbált Samsung Gear VR, ami kicsit akadozott is (túlmelegedő telefon?!), de egyébként rendben volt az is, bár tény, hogy a Rift egy komoly számítógéppel totál rendben van.
Pixeles volt? Az. Kicsit? Kicsit. És? A techdemo alatt sem nagyon zavart, pedig ott egy passzív fél voltam. Egy szimpla fogyasztó.
Most el lehet képzelni hogy milyen lesz ez, amikor játszik az ember közben. (Én pl szimekkel fogom tolni, rFactor2, pCARS, Dirt Rally...) Nem nagyon fog feltűnni a pixeles kép. Persze jó lenne ha jobb lenne, de ezt már így aláírnám, és már most megvenném.
Ami kicsit zavart, az a kütyü súlya. Mert azért van valamennyi. Ez mondjuk a véglegesben sokkal jobb lesz, egyszerűen kurva jól néz ki a végleges, ergonómikus, egyszerűen állítható, fasza. Nem hiszem, hogy ezzel gond lenne.
NEm csak a játékipart, hanem a szórakoztatóiparnak is sok (kárt ) fejtörést fog okozni. Értem én, hogy a mozi egy közösségi élmény, de itt ha pár év múlva már nem lesz pixeles a kép, beállíthatok akkor "IMAX" termet magamnak amekkorát csak akarok. Ingyen.
Szóval nagyon várom a péntek estét, szombatot, remélem kapunk egy árat és egy dátumot.
Jómagam úgy készülök, hogy első nap előrendelős lesz a kütyü.Addig kell még egy i7 4790-es procit és egy GTX 980-as kártyát szerezni. Az új nvidiara én nem fogok várni, a GTX960 meg kevés lesz pl pCARShoz VR-ben...
steam / trakt.tv ID: unrealnoise
-
Chal
addikt
Egyszerű logika: az 576 onnét nézve elhanyagolható méretben nagyobb csak mint mondjuk a Fusimusi Bt. És akkor most képzeld el hogy van egy Fusimusi Bt.-d, és próbálj meg a cég vezetőjeként az oculus.com-on vagy bárhol a világon OR viszonteladói contacot, tájékoztatót, vagy bármi egyebet találni. Nincs ilyen (kerestem). Szerintem ők is arra alapoznak, hogy vesznek majd így vagy úgy (ahogy te is tudsz majd venni kintről), aztán kiteszik valamekkora haszonnal. Ráadásul ha egy porszemnyi kis magyar webshopban ezt látod, akkor miért nem látod a nagyoknál külföldön?
De persze ez is csak egy tipp, remélem nem zavarok vele senkit, amíg nincs konkrétum amúgy se tudunk mást tenni, tippelgetni meg mindig izgalmas dolog
[ Szerkesztve ]
-
Dyingsoul
Topikgazda
Nem, csak azok a backerek, akik 350$-al backelték, vagyis már egyszer kaptak egy DK1-et a backelésért.
Azért megnézném azt a videót a bejelentésről. Gondolom CES-en jelenthették be, már ha készült erről videó. Milyen lehet vajon, amikor a projektporon megjelenik a rift alatt a 600 dolcsis cimke, a tömeg meg egyhangúan csüggedten óóóóó-zik. Vagy Palmerék tartottak egy kis védőbeszédet, mint ami az egyik tweetjükben is volt, hogy 1000$-t is megérne a Rift mert annyi tech van benne.
[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
kiskuplung
őstag
2 szenzorral is tökéletesen működik. Szerintem (mérnökszemmel nézve) a kontroller a legjobban eltalált része az egész felszerelésnek. Annyira pontos hogy milliméter pontosan, ha kinyújtom a két mutatóujjamat, és közelítem őket egymáshoz, akkor pont úgy találkoznak a VR-ban látott virtuális ujjaim, mint a valóságban. Nagyon-nagyon jó. És nem lagzik egyáltalán.
A 3. szenzor nem a pontosságot növeli, hanem a lefedett teret. Ugyanis az Oculus által használt LED-eket, amiket a szenzor érzékel, ki tudod takarni a testeddel. Ezért kell egy 3. szenzor, hogy a kitakart részeket is lefedd vele, ha esetleg háttal állnál a 2 szenzornak.
De amúgy ez sem olyan kritikus, kis gyakorlással belejössz, hogy mindig a szenzorok felé fordulj. Az Oculus app-ban be lehet állítani, hogy lásd VR-ban a játékteret, és én úgy "rajzoltam" be, hogy van egy kis nyilacska amire ha ránézek, akkor már egyből tudom, hogy merre van előre.
Nekem most sikerült úgy belőni a két szenzort, hogy az egyik az asztalom mellett van az egyik oldalon, a másik pedig jóval magasabban, egy polcon a másik oldalon, és így (érzésre) legalább 300 fokot lefedek, és csak nagyon intenzív játékok alatt fordulok meg annyira, hogy kitakarjam a LED-eket mindkét oldalon, pl. a Lone Echoban Plusz előny, hogy így a 2. szenzor látja a padlót is, ami főleg SteamVRos játékoknál lényeges, amikor le kell hajolni valamiért.
Ja, Alien VR-t kipróbálhatom hétvégén, de én nem fűzök nagy reményeket hozzá. Van elég VR-ra tervezett játékom, és az ilyen patkolt megoldások sosem jók. Ahogy néztem róla videókat, a srác ülve nyomogatja a WSAD-t, és közben egérrel is meg headsettel is nézelődik, szerintem ez egyenes út a sugárban hányáshoz.
[ Szerkesztve ]
-
kiskuplung
őstag
Most próbáltam ki, és azt kell mondjam hogy kellemesen csalódtam.
Csak egy DLL-t kell bemásolni a Steames könyvtárba, és működik.
Indulásnál a legrosszabb, mikor mászunk ki a hibernálóegységből, mert ott valahogy belelátsz a tested modelljébe, de utána meglepően jól működik.
A sevastopoli terminálig vittem el, és végig csodálkoztam, hogy milyen jól működik a térérzet. A szkafanderes rész mesés
Egyedül a GUI-nak van baja, pl. a számítógépeket elég nehéz kezelni, mert amikor rányomsz, akkor kb 2 centire lesz az arcodtól a kijelző, ezért kicsit hátra kell hőkölni. De ezen felül más hibát én nem láttam, még a térkép is jól kezelhető VR-ban.
Ami kicsit furcsa volt, hogy Ripley sokkal magasabbnak tűnik, olyan mintha nem a szemén keresztül látnék, hanem a fején hordott GoPro-val.
Xbox kontrollerrel nyomtam, nézelődni értelemszerűen a Rifttel lehet, előre-hátra és oldalazni a bal stickkel, a jobbal pedig lehet az egész törzseddel forogni. Na, és ez az ami elég gyomorkavaró lehet, egy kezdő VR-osnak semmiképpen sem ajánlom.
A képminőség amúgy remek, igazán kár, hogy nem fejezték be a VR supportot. Egyedül a Touch support hiányzik. -
Márton
nagyúr
Hmm, nincs itt egy kis ellentmondás?
"gyakorlatilag eltakart sensor is működött és fel se tűnt hogy vmi gond lenne "
"A szenzorok valójában kamerák,"
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Raymond
félisten
Ejj, A Dirt Rally az egyik legdurvabb VR jatek sokaknak. Ket oka van, nagyon hamar eszreveszed ha nincs eleg FPS es ki kell probalni meyik kameramozgas beallitas OK neked. Az Options -> HUD menuben van a "Vehicle Camera Motion" opcio, ott probald ki mindket lehetoseget. Az egyiknel a kamera mozok az autoval a masiknal fixalva van a horizontra es az autokabin mozog korulotted. Masnak itt mas felel meg, legtobben a fixalt horizontot birjak, de vannak akiknek pont az a nem jo.
Grafikanal egy 970-el nem fog menni az Ultra, de konnyen kiprobalhatok az ociok mert a valtozas azonnali, nem kell ujrainditani semmit. Eleg ha megallsz az autoval valahol, eloszeded a menut es valtogatod az opciokat. Ha fut az Oculus Debug Tool akkor megnezheted az aktualis FPS-t. Innen menj vegig az elso 4 ponton: [link] es a Performance HUD-ot valaszd a 4-es pontnal. A tool-t utanna ne csukd be es inditsd el a jatekot. Ott lesz egy overlay az informaciokkal. Az ASW-t egyebkent a CTRL+NUM1 (disabled) es NUM4 (enabled) valtogathatod.
Ha nem akarsz a 0-rol probalkozni a beallitasokkal akkor itt egy video amibol kiindulhatsz. Vive, de a kartya ugyanugy 970 mint a tied: [link]
Autos jatekokbol eloszor inkabb a Project Cars es az Assetto Corsa-t ajanlanam. Nem mennek annyira gyomorra. Es a kormany animacio is ul ahogy kell
Ha elmozditottad a szenzorokat akkor erdemes a room setup-ot megint futtatni. Lehet nem problemazik, de lehet igen.
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
kiskuplung
őstag
"kicsit nehezen tudtam belőni hogy a közép valóban közép legyen valahogy mindig úgy érzetem hogy kicsit ferdén ülök"
Bocs, ha nyilvánvalót írok le, de az Oculus remote-on ha játék közben behozod a menüt, akkor ott a jobb oldalon van egy "Reset view in app", amivel resetelni tudod a fejed aktuális pozícióját, és akkor jó helyen fogsz ülni
Amúgy Dirt Rallyban úgy emlékszem, van valami dedikált gomb is erre, de most nincs kedvem elindítani -
Raymond
félisten
Nem kell kihuzni, nem lesz semmi baja.
A 970 eleg kell hogy legyen a Robo Recall-hoz ha a 380X eleg volt. Milyen beallitasokkal ment? Graphics Quality Low, 2xMSAA es Pixel Density 1.0-1.2 kozott szepen kell hogy menjen. Ha teljesen jatszhatatlan mert slideshow az egesz akkor az ismert problema. Az OdinSettings.sav file-t kell torolnod innen es megint OK lesz:
C:\Users\<felhasznalonev>\AppData\Local\RoboRecall\Saved\SaveGames\
(#6916) ForRedGlory:
Nem a jatekvideo miatt linkeltem, annak semmi ertelme nem lenne. Azt kell meghallgatni amit mondPrivat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
cent11
csendes tag
Rog Strix 1070oc-m van
Ha a supersamplinget nem allitgatod, maxon/majdnem maxon megy minden stabil 90fps-el
Amint találok 250körül én veszek egy 1080ti-t
Mivel a minap felraktam a supersamplinget 1.5 az fps kb felére esett assettoba de sokkkal szebb lett a kép meg végül játszható is volt csak online + sok mod meg esetleges droppok , na szóval az már annyira nem tetszett neki (nem volt olyan játszható)[ Szerkesztve ]
XBO GT:G Mike97 Steam : G Mike97 Oculus: GMike9704
-
-Solt-
veterán
Nekem 980Ti-m van, az 1070 kb ez a szint, szerintem ha ennyire szűk a keret, jobban jársz egy használt 980Ti-l, aztán majd jöhet az 1080Ti, az már más liga... 1080-t biztos nem vennék.
(#7015) kpbendeguz: Nem akarom senki üzletét rontani, de aki másodkézből vesz Riftet akár PH-ról, akár ebayről, az jó ha tudja, hogy az oculus garancia csak a hivatalos viszonteladókon keresztül vásárolt riftekre érvényes.
Lehet venni másodkézből is, csak legyen meg az eredeti számla! Amit leírtál, gyakorlatilag minden gyártóra igaz állítás...
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
Raymond
félisten
Majd megnezek par FPS adatot megint a hetvegen de nekem a 1070-el nincs gondom semmiben. A problemas jatekok csak az ED, PC es AC, azoknal esznel kell lenni a beallitasokkal, masnal meg nemigen kellett meg allitgatnom. SS van mindenhol, anelkul mar nem jatszok amiota a 380X-et valtottam.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
barcalaci84
őstag
nekem mondjuk csak DK2 van , de 970-nel megy az 1.5 Pixel per display Assettoban még 16x AF és 4 x MSAA mellett is...online 24-es serveren rajt után feleződik ugyan (mondjuk rohadtul fel se tűnik pedig monitornál érzékeny voltam az alacsomy fpsre , de utána végig tartja a 75-t (DK2)...
PP persze nem használok , mert azt sokat eszik , de ha 1080ti-m lenne se használnám , mert VR -ben szerintem még rondább is tőle a játék illetve a reflectiont persze staticon használom , mert annak is csak replayben van értelme esetleg (amúgy monitoron is ki volt kapcsolva a PP , mert jó volt a 200 feletti fps )
egyébként még 1.5 felett is próbálgattam és jónak tűnt , viszont 1.5 felett én már semmi javulást nem észleltem látványban
amúgy az 1.5 hihetetlen h mennyit dob...jó múltkorában próbáltam CV1-t és alapon volt a Pixel per displlay...(sokkal rosszabb volt mint a dk2 ) aztán persze ott is felrántottam 1.5-re és teljesen jó volt...(ha jól rémlik vagy 980 volt abban a gépben ...
[ Szerkesztve ]
-
warcat
veterán
Ha bolti újakról van szó,akkor a bányászat miatt még mindig teljesen egybelóg az 1070 és 1080 árakban (a választott egyéni/referencia hűtéstől függően) viszont az 1080 ~20% erősebb.
Használt esetén meg 150-160ért egy jobb fajta 1080 is beszerezhető.
EA: It's in the crate!
-
Raymond
félisten
Probaltam par dolgot, eloszor AC:
PPDP/SS - 1.5
AA - 2xMSAA
AF - 16x
World Detail - Very High
Shadow Resolution - High
Smoke Gen - Normal
Postprocess Effects - Off
Mirror - Normal
HQ Reflections - Off
Reflection Quality - Low
Reflection Render Frequency - Static
F40 - Nordschleife - 10:30 - Mid ClearIgy kapok stabilan 90FPS-t es van meg palyaresztol fuggoen 15-30% tartalek a kartyaban. Megprobalam ugy is hogy felhuztam a World Detail egyel a Maximumra es a Shadow Resolution-t is Ultra-ra, semmi kulombseg. Es 16:00 Heavy Clouds mellett se. Ugyanaz a stabil 90FPS es 15-30% tartalek. A PP effekteket egyebkent tenyleg ertelmetlen bekapcsolni, mert ugyis minden ami ott van eleve kikapcs minden jateknal VR-ben (DoF, Motion Blur stb.). Nem probaltam sok autoval mert sose jatszok ugy (Hotlaps FTW!), de a tartalekbol itelve marad a 90FPS ugy is ha van alattad proci.
A hiresen katasztrofalis Obduction is Epic beallitas es 1.25 SS mellett is 90FPS, vannak viszont palya/level reszek ahol leesik 70-60-50-45-re ha arra nezel. Ez szerintem a szar optimalizalas resze, mert ugyanez tortenik High vagy Low preset-en is ugyanott. Meg az NV-s LMS, MRS es SPS se segit semmit.
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
Amikor megy akkor nem gond, de ha valami beut akkor teljesen idiota vagy semmilyen hibajeleteseket ad. Peldaul az elobbiekhez meg az is volt itt par napja (?) hogy a kolleganak a szenzor drivereket nem telepitette valamilyen oknal fogva. Aztan a Oculus forumrol lehetett levadaszni.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
Az egyik legkedveltebb "VR Experience", meg ha rovid is annyit szerintem meger (20-ert en egyelore kitartottam), vettem mar rosszabb aranyuakat is (pl. Everest 8EUR-ert) Nem akarok meg egy login-t egy ujabb Store-ba csak ennyi az oka hogy nem vettem meg itt, abban biztam hogy a Steam-en vagy az Oculus-nal is lesz pricematch de nem lett belole semmi es azt hiszem mar nem is lesz most. Majd a kovetkezo korben (Halloween Sale, Black Friday, Winter Sale, akarmi) megnezem megint, valakinel csak lesz egy 10-esert.
(#7137) wolfhgb
Csak a Rift telepitese megy egy kameraval is es sajat XB kontrollerrel. Mondjuk en megtartanam egy darabig (par het) hogy nincs-e gond a Rift-el mert ha van akkor mindent vissza kell kuldeni. Es ahogy olvastam azert nem eselytelen hogy lehet display problema (zold/piros mura pottyok, kalibracio mismatch) vagy esetleg fules problema (nincs hang az egyikbol).
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
Az inside-out tracking. Kamerakkal veszik a kornyezetet es a kepvaltozasokbol szamolja ki hogy merre es mennyit mozogtal. Az osszes ilyen ezek kozul az MS platform-osok kozul (Acer, HP, Dell meg majd ev vegen a Lenovo). Vilagosban eleg jol mukodik, ezt probaltak tobben mar kulonbozo kiallitasokon es elesben is, sotetben persze problemasabb merthat a kameranak feny kell.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
kiskuplung
őstag
Nálam ugyanez volt a hullámvasutas programokkal, még írtam is, hogy milyen érdekes, hogy akad, pedig nem néznek ki annyira jól. Én csináltam egy komplett uninstall + clean installt az "nVidia összes"-re, és ettől megjavult.
@Márton: azt olvastam, hogy azért sem lehet semmi ilyesmit állítani, mert úgy van belőle a fényerő és a színek, hogy az pont jól működjön a lencsékkel, és elrejtse azok gyengeségét. A god ray így is elég durva tud lenni. És láss csodát, az általam istenített Lone Echo-ban még a splash screenen is sikerült lecserélni a fekete alapon vakító fehér Oculus logot, és így már ott sem látszik. Más játékokban ez elég nagy öntökönlövés
@Joshi, én nem ajánlom se DK1-et, se a DK2-t. Hatalmas csalódás lenne egy CV1-hez képest. Főleg, hogy Te alig egy hete véres kardként vitted az egyetlen negatív véleményt a kormányos topikba, és a végén ezzel zártál : [link] , szóval feltételezem, alapból elég negatívan állsz a témához.
-
Raymond
félisten
Jo lenne egy kis csiszolt Rift tamogatas az Onward-ba. Nem mondom hogy nem tetszik, de a control scheme lehetne meg igazithato picit. Most nagyon a Vive Wand-ra van minden. Nekem a szog ahogy a fegyverek allnak picit fura, de ez lehet csak szemelyes preferencia kerdese, viszont a reload nagyon Vive-os. Ott a Wand-okon a grab gomb gyakorlatilag hasznalhatatlan normalisan ezert van minden jatekban a trigger-re definalva a fogas. Viszont a Rift-nel nagyon is hasznalhato a grab gomb igy hozzaszokik az ember hogy a jatekok hasznaljak is. A reloadnak az Onward-nal tobb ertelme lenne ha a grab gombal fognam meg es emelnem az uj tarat, igy a trigger-el csinalva nagyon kizokkento
A masik dolog a loves/celzas volt. Eloszor azt hittem valami gond van, mert a pisztoly a Tutorial-ban fel/egy metereket visz felre a jobb oldalra, de aztan a Shooting Range-en normalisan mukodott. Ugy nez ki csak valami Tutorial bug.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
Ja, de ez Steam-en is igy van. Nincs mas valasztasuk mert igy is a torvenyi minimumot adjak mindketten es nincs kiut. Volt ez a "ket ora alatt vegigjatszom" diskura tavaly is a Steam-es VR jatekok kapcsan, de ez van, ezzel kell elniuk a fejlesztoknek es kiadoknak. Egyebkent nem lehet a vegtelensegig csinalni, ugyanaz van itt is mint a Steam-nel:
"We may also deny content refund requests if we detect potential abuse of our systems, such as multiple attempts to return content over a period of time."
Par visszavaltas utann leallitanak.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
tobias88888
őstag
Én berendeltem ma reggel amazon.co.uk-ról.
Items: GBP 29.99
Postage & Packing: GBP 5.68
Order Total: GBP 35.67[ Szerkesztve ]
-
#54625216
törölt tag
Adnak egy műanyag keretet, egy műbőrös cserélhető szivacsot, meg egy mosható szövetet.
Hogy mennyibe kerül, az relatív... miért kerül pl. egy póló (ami egy darab szövet) ennek a többszörösébe vagy éppen a tizedébe (ha aliexpressről rendeled)?Igazából mint extra kiadás azért idegesítő, mert nem extrát adsz hozzá a HMD-hez, hanem gyakorlatilag a rossz design kijavítására költesz.
-
Raymond
félisten
-
Nosam
aktív tag
Elite Dangerous.
Olyan komoly oculussal, hogy beszarsz. 400 milliárd csillag leszállhatsz a bolygókra és mászkálhatsz ilyen holdjárókkal, van benne kereskedés, harc felfedezés és mindez olyan látvánnyal, hogy elájulsz.
Más:
Tényleg meglepődve vettem észre, hogy kurva jó mikrofon is van az oculusban nem csak füles. -
kiskuplung
őstag
Feltétlen csinálj, mert én is akarok majd venni. A gyári maszk nálam lassan menthetetlenül szétfoszlik.
Amúgy most jövök a Wilson's Heart-ból. Valamiért azt gondoltam, hogy ez valami kalandjáték lesz, kicsit nyomozós, kicsit thriller.
Ehhez képest egy (látszólag) bolondok házában ébredünk kikötözve (na jó valójában valami izomterápiás gépbe kötve), látszólag sehol senki, a telefont felvéve mindenféle szörnyhangok szólnak be,vér- és karmolásnyomok mindenfelé...
A játék baromi jól van összerakva, tökéletesen VR-ra van tervezve. Ez az első játék amiben egy tükör előtt nézegethetem magam (és orvosi tappancsokat tudok így leszedni a halántékomról )
Nagyon jól bele lehet élni magunkat, annak ellenére, hogy fekete-fehér a játék.Így is (vagy épp ezért?) az egyik eddigi legkomolyabb VR élményemen vagyok éppen túl: megpróbálom spoiler nélkül leírni.
Szóval találkoztam végre egy élő emberrel, akit elkap "valami", és beránt egy pult mögé, és csak a kivetődő árnyékokból és a sikolyokból tudok következtetni, hogy mi történik.
Úgyhogy én is menekülőre fogom a dolgot, de egy zárt ajtó állja az utamat.
Semmi gond, van nálam egy kulccsomó. de nem tudom melyik a jó kulcs!
Közben a "valami" a hátam mögül meg elkezd jönni felém és egyre közelít.
Remegő kezekkel próbálgatom a kulcsokat, közben hallom a lépéseket mögöttem, és ha hátra nézek akkor is látom, hogy jön....
(mindezt képzeljétek hozzá, hogy az asszony a háttérben szurkol, hogy SIESS MÁÁÁR!)Ááá, szóval nagyon jó, pont ilyen pillanatok miatt vettem a Riftet.
Ha legközelebb látjátok 10USD-s akcióban, és bírjátok az ilyesmit, akkor csapjatok le rá.
A jump scare faktor nem olyan durva benne, én legalábbis az Affected-et majdnem sírva vittem végig, de ebben csak "kellemesen" meglepődök.[ Szerkesztve ]
-
Nosam
aktív tag
válasz Shodan #10003 üzenetére
Nekem abszolút nem nyom, én úgy állítottam be, hogy felvettem, kiengedtem oldalt a két tépőzárat, és addig húztam amíg éreztem hogy tart is és kényelmes, és azóta nekem nem nyom. Viszont ha nem is viszket, de egy idő után irritálja a bőrt picit az a szivacs vagy mi a franc. Szal muszáj lesz arra a bőr valamire lecserélni, amin lehet cserélgetni azt a covert.
Új hozzászólás Aktív témák
- Teszt HTC Vive – álomból valóság
- Videoteszt Vélemény: lufi vagy tényleg nagy durranás a virtuális valóság?
- Blogbejegyzés Fürdőruhás lányok a virtuális valóságban