-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Raymond
félisten
válasz MlbMatic #7181 üzenetére
Keptol fugg, de igen. OLED mura. Darabrol darabra valtozik hogy mennyire lathato. Ha nagyon rossz, peldaul egyenletlen a ket display kozott, valamelyik reszen nagyon latszik, akkor is latszik ha nem fekete hatteret nezel stb. akkor erdemes picit utannajarni hogy OK ahogy van vagy inkabb csere legyen.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz MlbMatic #7183 üzenetére
Igen, de az OLED es gyartasi folyamata miatt nem ugyaugy van mindegyiken. Nalam is van olyan szurkes, de nem mindig latni. Es nem mindig tiszta feketenel, van hogy mas kombinacional is eszrevenni, ha igen akkor allokepeknel mint loading screen stb. Van viszont hogy nagyon rossz (zold kod, piros, nem egyenletes es csak az egyik szemmel latni) akkor erdemes reklamalni.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz MlbMatic #7535 üzenetére
Ha van mentesed az ujrarakas elottrol akkor ott megkeresheted hova melyik mappaba raktak az egyes jatekok az allasokat (Documents vagy AppData stb.) es onnan visszarakhatod. Ha nincs mentes akkor sajnos sehogy, ujra kell kezdened.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
#54625216
törölt tag
válasz MlbMatic #7927 üzenetére
A szenzorok száma nem a tracking mértékét segíti (180 vs. 360 fok), hanem a játéktér méretét lehet velük növelni. Ha a játéktér kicsi, akkor elég a szenzorokat átlóba rakni és meglesz a 360 fokos követés.
Nálam a minimál 1.5mx1.5m játékteret simán leköveti a két szenzor átlóba rakva.
2.2-2.5m körül érdemes beszerezni egy harmadik szenzort, 3m fölött pedig egy negyediket. -
Raymond
félisten
válasz MlbMatic #7958 üzenetére
"pl a vr fejegyseg erezhetoen jobban erzi magat usb 3.1 ben,,, talan mert boven tobbet tud mint ami kell, igy nem fullad be"
A legkevesebb adatkapacitas kell a HMD-nek, egy USB2.0 talan egynegyede/egyharmada. A legtobbet a kamerak hasznalnak USB3.0+ csatlakozasnal.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
#54625216
törölt tag
válasz MlbMatic #7958 üzenetére
Nálam 1.5x1.5m-en két szenzorral semmi baja a trackingnek. Hibatűrés alatt nem igazán értem mire gondolsz, mert sem a kontrollerekkel, sem a hmd-vel nem érzek bizonytalanságot a követésben, azaz nem "remeg" a kontroller vagy produkál furcsa ugrásokat, pont ott van a térben, ahol lennie kell.
Igaz, hogy ehhez pár órán át vacakolni kellett a szenzorokkal, pl. fejmagasság fölé rakni kb. 30-40 centivel és centiméter pontosan beállítani őket egymással szembe.A kényelem résszel egyetértek: nagy hülyeség az élességállítást a szíjak húzogatására hagyni, vagy hogy nincs függőleges lencseállítás és cserélhető, dioptriás lencse. Szvsz ha az oculus új hmd-n agyal, akkor elsőként ezeken kellene javítani és csak utána foglalkozni a felbontással, retinakövetéssel, stb.
-
Raymond
félisten
válasz MlbMatic #7991 üzenetére
Egymassal szemben = az egyik bal elso sarok a masik jobb hatso egymasnak szembe forditva. A fuggoleges befogas 70 fok ezeknel, ha fejmagassag felett van picit es 20-30 fokot lefele forditod akkor ilyen meretu szobanal egy 2x2m jatekter meglesz.
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz MlbMatic #7991 üzenetére
Itt van ket eleg jo video ami hasonlo szituaciot mutat be mint a tied:
Oculus Touch 2 Sensors Range Test (Room Scale) Part 1/2
Oculus Touch 2 Sensors Range Test (Room Scale) Part 2/2Az elsoben a meresek, a masodikban a szamok es rajzok vannak. Valamivel nagyobb a terulet mint a tied (4,5x3,5), de a lenyeg latszik belole. Nalad a szoba pont a max realisztikusan befoghato meret hataran van.
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz MlbMatic #8026 üzenetére
Egy tanacs ha lehet: Uj hsz irasanal hasznalhatod azt a gombot amire a nyil mutat.
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
wolfhgb
aktív tag
válasz MlbMatic #8125 üzenetére
Eladtam az elso oculusommal egyutt a francba, az uj mar a bundle lett, touch al, de azert vettem hozza alirol egy 300ft os gamepadot, ami jo lesz akkor, ha kimerul az elem a vezerlokben es lusta leszek kibugaszni valamelyik taviranyitobol itthon! Nekem egyenlore ugy is porosodni fognak csak a vezerloi, szimezni hasznalom csak a riftet, beallitani meg egy otvar gamepad is eleg lesz!
-
#54625216
törölt tag
-
veterán
-
chris0000
őstag
válasz MlbMatic #8199 üzenetére
szerintem a szenzorokkal elveszti a kapcsolatot a HMD.
nekem csak akkor volt ilyen,mikor az Onvard játék ingyenes volt steamen hétvégére és a tutorial részben kellett hajolgatni az övemhez a fegyver váltásnál meg töltény kivételnél...
annyira lehajtottam a fejem a bogarászás közben,h 1szer kétszer elment a kép,fekete volt nekem is.
lehet problémás lesz vmelyik szenzorod vagy a HMD.
a többiek hátha tudnak segíteni akik régóta nyomják,sok kiegészítővel...kábelek stb. -
-
-
őstag
-
#54625216
törölt tag
válasz MlbMatic #8471 üzenetére
Persze, normális emberekkel bármilyen felállásban végigvihető bármelyik DaB pálya horda módban, de random csapattal az a tapasztalatom, hogy egyvalaki viszi a hátán az egészet, miközben a többiek percek alatt elfogyasztják a közös életeket, utána meg addig tart a játék, amíg az az egy bírja négyszeres túlerő ellen egyetlen élettel.
Mondom ezt úgy, hogy az esetek többségében magam is a nehezék szerepét játszottam. -
tobias88888
őstag
válasz MlbMatic #8688 üzenetére
Csavarozd le és vedd is le, majd tedd fel újra. Nekem is ugyan ez volt a jobboldalival egy hete és ennyitől megjavult.
Szép dolog ez a vezeték nélküli VR, csak a késleltetési valószínű hogy az 5GHZ-es wifi esetén is észlelhető. Most ugye 11ms-enként van kép és az 5GHZ-es wifinek 3-4ms-es legjobb esetben a késleltetése ha nincs semmilyen zavaró tényező és közel vagy a routerhez.
A másik meg, hogy valami akkumulátor kell majd, hogy kihajtsa a riftet. Csak fórumra tudok támaszkodni, de ahogy olvastam egy fórumon 400mA-es a fogyasztása 5 volton. Ez annyira nem vészes, de így is egy 10000 mAh-ás aksit valahova el kell helyezni ami plusz méret.
Szerk: Jah már látom, a fejen van az egész. Oculusból ki lehet szerelni a kábelt garancia vesztés nélkül vagy a kinézet csak marketingfogás? Na meg az ár? 350 euró az tényleg vicc ezért (gondolom nincs más még a piacon)
[ Szerkesztve ]
-
Raymond
félisten
válasz MlbMatic #8706 üzenetére
A pantban levo szalagkabellel van gond. Joparan jeleztek hogy ez van, az Oculus forumban es a reddit-en is vannak thread-ek errol. A helyzet kezelese az Oculus reszerol hagy kivetnivalot maga utan. A fo gond hogy nincs igazabol javitas igy reklamacio eseten cserelik a HMD-t. Ez nem lenne olyan gond ha nem lenne meg mindig aranylag nagy bordel a reklamaciokkal. Eloszor is csinaltatanak veled egy rakas fenykepet es videot meg hasonlo marhasagokat (az alapokon kivul mint restart fulesek felcserelese jobb/bal oldalon stb.) mielott kapsz egy RMA szamot es bekuldheted. Aztan jobb esetben is 1-2 het mire megjon a csere. Mivel ket ev a gari ra en meg mindig varnek egy picit es hasznalnak sajat fulest inkabb ha nagyon muszaly es megvarnam amig tisztazzak ezt a dolgot es lesz marhulas nelkul csere. Egyertelmuen design/gyartas/anyagproblema es nem az hogy agyon lenne hasznalva, mert volt olyan is akinel heteken belul elojott.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz MlbMatic #8716 üzenetére
"de szerintem szepen a tobbi is erre a sorsra jut"
Nagy valoszinusegel, csak nehez megitelni a publikus infokbol milyen szazalek a hibas, de errol olvastam a legtobbet az utobbi fel evben. Annak fenyeben viszont hogy a $399 arnak koszonhetoen jelentosen megugrott az eladott darabszam es hogy nem keves thread/info van mar errol elobb utobb lepniuk kell valamit. Nalam jovo aprilisban jar le a garancia, de ha azutan valamikor ez elojon azert meg zaklatni fogom oket mert van eleg dokumentacio arrol hogy ez "beepitett" problema.
A szazalekrol annyit hogy azt hiszem itt a topicban az osszes Rift tulajbol egynel volt/van problema. Te vagy a masodik.
Ami meg difi az hogy nalad a baloldali, pedig alltalaban a jobboldalira panaszkodnak. Meg mindig lehet hogy nalad masrol van szo, de azert a szalagkabel gond se olyan valoszinutlen. Egy eleg gany barkacsmegoldas a jobb oldali problemara: [link]
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
fulton
addikt
válasz MlbMatic #8706 üzenetére
Nálam is ilyen probléma van/volt...a bal fülessel. Én leszedtem a két füles részét és külsőt használtam, azonban annak a fejpántja takarta a rift szenzorát vagy nem tudom, de a lényeg hogy zavarta a követést is volt hogy zavaróan beakadt emiatt a riftben a kép. mérgemben visszatettem a két fülest, és érdekes megjavult kop kop kop!!! mozgatom nyomogatom és semmi baki a hangszóróval..szóval pas piros hogy szalag kábel vagy érintkezés volt a ludas...azótta hibátlanul működik és a követés is jó.
A lényeg, pántos fejhallgatód nem javaslok aminek a fejen körül futó pántja széles.
-
fulton
addikt
válasz MlbMatic #8765 üzenetére
na hát az én játszóterem csak felskálázva ("2x SS mellett" ) hogy topik témánál maradjak) tudja nem nativba...jó is akinek nativba van 4x4 m
---
Az kemény, hát ha én egy pár denevértől verem a mutatót, akkor nem tudom annál a széfnél milyen "hardver" ből kéne újat venni a szobában de lehet megkísértem a sorsot
[ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
-
izomman1
senior tag
válasz MlbMatic #9001 üzenetére
Oculus esetén már egy GTX 980 vagy egy GTX 1070 is szépen visz mindent..
GTX 1080 TI dupla annyi kakaóval rendelkezik tehát el kéne bírnia bár ha csak TI al élveznéd a WMR -t megint gáz lenne ( eladások tekintetében) .. Szerintem nem szükséges a magas felbontású HDMI megtölteni maximális pixellel elég ha csak simán odalökjük a jelet amennyin a Vive vagy a Rift van (felbontáson) és akkor is szebb lesz a végeredmény.. vagy valami felskálázással oldják meg mint a Pimax 8k esetén..
A GTX 1080 TI ommal egyébként HTC Vive on Steam VR os játékokat többségében suparsamling 2.0 ba toltam.. igaz jelentősen nem volt jobb a grafika mert az alacsony pixel bekorlátozott elég rendesen..
Valamint a játékokban nem kell mindent very high ra állítani simán jó még mediumon is de magasabb felbontáson játszani.. Akkor már lehet egy GTX 1070 is elegendő lesz a feladatra ( Ha a teljes pixel számot kell legenerálni)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Teszt HTC Vive – álomból valóság
- Videoteszt Vélemény: lufi vagy tényleg nagy durranás a virtuális valóság?
- Blogbejegyzés Fürdőruhás lányok a virtuális valóságban