-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Haki83
csendes tag
válasz kiskuplung #6624 üzenetére
Én abban bízok ebay-en lesz előbb utóbb harmadáron ilyen dolog.
If science is emancipatory, scientism is enslaving!
-
Raymond
félisten
válasz kiskuplung #6626 üzenetére
Az enyem tobb mint egy eves de meg rajta van, az orranal kezd levallni picit, a val oldalon jobban, de ez minden. Neztem mar tobbszor is azt a VRCover csomagot, nem nez ki rosszul, talan a FoV is jobb lenne picit a vekonyabb merete miatt. Ahoz kepest hogy az Oculus a sima sivacsot 39EUR-ert adja az a par het amig $36-ert a VR over ideerne nem is olyan rossz.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Rovi
csendes tag
válasz kiskuplung #6626 üzenetére
Nálam is elég ramaty állapotban van már egy év használat után. Ráadásul az egymásnak való átadogatás szempontjából sem túl higiánikus, főleg ebben a meleg időben úgy bele lehet izzadni, hogy ki sem lehet törölni belőle. Én is gondolkozok egy ilyen VRCover beszerzésén.
-
suniland
csendes tag
válasz kiskuplung #6624 üzenetére
Magat a keretet nem vettem meg innen, csak ezt a szovet védőt:
https://vrcover.com/product/oculus-rift-vr-cover-nosefree/
Gyorsan, leszallitottak, es jonak is tartom a dolgot ar/érték arányban.virtuall.hu - érdekelnek már ma a jövő technológiái, mint pl a VR
-
Raymond
félisten
válasz kiskuplung #6691 üzenetére
Csak az Oculus vagy az amazon.com de az utobbi olyan draga szallitassal hogy erdemesebb egy ujabb szett Touch-t venni 119EUR-ert. Ami szinten nemigen talalhato raktaron per pillanat
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz kiskuplung #6694 üzenetére
Igen, az lesz a kiskapu.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Márton
nagyúr
válasz kiskuplung #6691 üzenetére
Azért Gearvr-on a 3D moziszoba a teremben lévő székekkel (melyeken olyan fények vannak, amik éppen a videóban) nagy élmény
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
izomman1
senior tag
válasz kiskuplung #6700 üzenetére
Egyetértek.. kb. 10 percet játszottam vele.. én se adnék egy forintot se, ezért.. Semmit nem használ ki a VR lehetőségeiből. (Ez a játék kivétel mindent azért az Oculus se csinál jóra.)
Az Oculus egyébként hova teszi a feltelepített játékokat?? Le se tudom törölni kéne a hely[ Szerkesztve ]
-
Raymond
félisten
válasz kiskuplung #6700 üzenetére
"A képek alapján én valami Touch-vezérelt RTS-t vártam volna"
Heh, en is es azt hiszem meg sokan
Azert a Miyubi-t letoltom es megnezem, eleg jonak igerkezik. Felix & Paul Studios (Introduction to VR peldaul) es Funny or Die koprodukcio. 40 perc full VR film, 8.62GB download
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz kiskuplung #6704 üzenetére
"360 fokban felvett videó az egész"
Azt irtak a kommentekbe hogy stereoscopic, akkor nem az es csak sima 360-as video? Mondjuk mindjart lent lesz ugyhogy mar mindegy
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
izomman1
senior tag
válasz kiskuplung #6704 üzenetére
ok köszi így jobb törölni mint natúran total commenderből
-
zsolti_20
senior tag
válasz kiskuplung #6691 üzenetére
Most néztem meg ebben a pillanatban az oculus oldaláról lehet rendelni UK-ba 59fontért (kb 20ezerFT). Tudok segíteni a beszerzésében ha érdekel még.
-
cent11
csendes tag
válasz kiskuplung #6711 üzenetére
Amazonon talaltam és van szenzor is MOra szallitassal
[ Szerkesztve ]
XBO GT:G Mike97 Steam : G Mike97 Oculus: GMike9704
-
suniland
csendes tag
válasz kiskuplung #6716 üzenetére
A masik linkre kattintva le lehet tolteni.
Ha esetleg kiprobalod erdekelne, hogy ott nalad is internetes kapcsolodasi problemat ir ki?virtuall.hu - érdekelnek már ma a jövő technológiái, mint pl a VR
-
Márton
nagyúr
válasz kiskuplung #6723 üzenetére
Kár, azért köszi a tippet.
És minden más ötlet is jöhet, ami ilyen nyugis, szépen kivitelezett, relaxációs dolog.
Tengerpart, búvárkodás, repülés, űr, stb.
(nem lövöldözésre veszem[ Szerkesztve ]
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
wolfhgb
aktív tag
válasz kiskuplung #6732 üzenetére
Én már egy éve használtam, amit tavaly nyáron vásároltam, kipróbáltam vele ezt azt, de én a gépemmel is csak szimezni szoktam, arra van építve a környezete is, cocpit, autos ulés, nem érdekel igazából más stilus v műfaj, de nála persze azért majd kipróbálom, ha pedig mégis változik a 10-20 éves beállítottságom, hát veszek hozzá egyet külön, nem hinném, h a jelenlegi bolti áránál drágább lenne a jövőben!
Apropó, meddig élhet vajon még a nyári akcio, a combora?
[ Szerkesztve ]
-
Márton
nagyúr
válasz kiskuplung #6787 üzenetére
Micsoda infó, köszi!
Az amazonon muszáj bankkártya adatokat megadniRaymond: hát, nekem 2 választási lehetőségem volt:
SHA (shared) - az én banki ktg-emet én állom, az övékét ők
OUR (mi) - mindet én állom.Az előzőt választottam, szerencsére nem volt baj, de 4xxx ft-omba került
Ha otp-nél nincs ilyen, az jó, bár furcsállnám.Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Márton
nagyúr
válasz kiskuplung #6789 üzenetére
igen, az amazonosnak is kell sata táp
nem otp-s vagyok, kh.Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Raymond
félisten
válasz kiskuplung #6704 üzenetére
A Miyubi technikailag ott volt, 360 sztereoszkopikus video nem sok van ilyen minosegben, de Felix&Paul inkabb kereshetett volna valakit aki ir egy rendes sztorit es valakit aki le is rendezi
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz kiskuplung #6792 üzenetére
A No Limits 2 demot is meglesheted Steam-rol, az raadasul ingyenes es talan ebben van a legjobb fizika.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz kiskuplung #6795 üzenetére
Hmm, FPS problema? Milyen kartyaval? Nekem ebbol raadasul a Steam verzio se volt problemas a 380X-en.
Mas - a BigScreen-ben mar nezted az uj mozi "szobakat"? Egy fokkal azert jobbak mint az Oculus Video-ban levok
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz kiskuplung #6799 üzenetére
Megneztem a Steam-es verziot most (direkt Oculus tamogatas, nem kell neki SteamVR) es megy siman a 1070-el es 382.33 meghajtokkal. Nem tudom mi lehet a gond nalad. Egyebkent a tobbi rollercoaster cucc a Store-bol mind meh, megvettem azt hiszem mindent amikor akciosak voltak, de nem erik meg azt a par EUR-t se sajnos. A No Limits siman a legjobb.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
raskolnikoff
őstag
válasz kiskuplung #6799 üzenetére
Ráadásul a No Limitsben építeni is lehet sajátot Egyelőre még várok hogy lejjebb menjen az ára. Szerintem az egyik legjobb vételem lesz.
A gazdasági válság és az emelkedő energiaárak miatt arra kényszerültünk, hogy kikapcsoljuk a fényt az alagút végén. A kellemetlenségért elnézést kérünk.
-
Raymond
félisten
válasz kiskuplung #6810 üzenetére
"közben egérrel is meg headsettel is nézelődik, szerintem ez egyenes út a sugárban hányáshoz"
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
#54625216
törölt tag
válasz kiskuplung #6810 üzenetére
A több szenzor nagyobb játéktérnél a pontosságot is segíti. A szenzorok valójában kamerák, így ha távolabb vannak a hmd-től, akkor ugye kevesebb pixel jut egy trackpontra, ami miatt jobban belekavar a trackingbe a zaj.
Ha viszont egyszerre több kamera is rálát ugyanarra a trackpontra, akkor a több kameraképből pontosítani lehet a trackpont helyzetén akkor is, ha maguk az egyes kameraképek nem ideálisak.
A vive-nál ez a probléma nem jelentkezik, mivel ott a hmd és a kontrollerek maguk intézik a trackinget, a lighthouse lasere csak referencia pontot ad, ezért tud a vive nagyobb játéktérnél is ugyanolyan pontos trackinget.Riftnél tehát a legfontosabb tényező a játéktér mérete: ha 2x2m-nél nem nagyobb, akkor a rift két szenzora diagonálban tökéletesen megfelelő, mert elég közel lesznek a kamerák a hmd-hez. Ha viszont a játéktér nagyobb, akkor érdemes 3 v. 4 szenzorral működtetni, hogy bármerre is fordulsz, ugyanarra a trackpontra minimum két kamera rálásson.
Amúgy az usb3 portok száma is ezért nem mindegy: ahogy Raymond már említette, usb3-on a kamerák tömörítetlenül, usb2-n pedig mjpeg kódolással küldik a videostreamet a gépnek, azaz usb2-nél a jpeg tömörítés ront valamennyit a képen, így a tracking is pontatlanabb.
Elméletileg tehát az lenne a legjobb, ha minden szenzor usb3-on csatlakozna a géphez. Csakhogy az usb kontroller chip kapacitása is véges és az a tapasztalat, hogy 2 tömörítetlen streammel még elbánik, de 3 vagy 4 már sok lehet neki.
Ezért javasolják az oculusnál, hogy 3 szenzoros felállásnál két szenzor legyen usb3-al csatlakoztatva, a harmadik pedig usb2-n, így a harmadik szenzor nem ugyanazt az usb kontrollert terheli.
Elméletileg az ideális megoldás több usb3 kártya használata lenne, hogy minden 2 kamerára juson usb3 kontroller chip, de csak a rift tracking miatt telepakolni a pci slotokat usb kártyákkal felesleges lenne, mert a gyakorlatban nem érzékelnéd a különbséget.[ Szerkesztve ]
-
Raymond
félisten
válasz kiskuplung #6813 üzenetére
Ha foleg Oculus jatekokat es appokat hasznalsz akkor aranylag keves az eselye hogy problema legyen valahol. Az egesz 3 szenzor dolgo foleg azert jott elo hogy az (eredetileg vagy meg mindig) SteamVR jatekok amik full problemamentes 360 fok tevekenyseget varnak el rendesen mukodjenek. Ez a tema mara mar elegge lehalt, gondolom mert akik a leghangosabban kiabaltak miatta azok mar a 3 szenzor setup-ot hasznaljak es mar az Oculus-nal se beta a tamogatas
Plusz azok a jatekok amikhez az elejen meg kellett mar nem annyira "hot topic", vannak mas jatekok ahol nem lenyeges az egesz. Ahol azert meg mindig nem art a rendes 360 fokos setup az mondjuk az Onward (kb. Battlefield/RB6 kategoria), de mas SteamVR-os jatek nemigen jut az eszembe. Volt meg a Pavlov is (CS kategoria), de az valahogy lemorzsolodott, nem sokan jatszak.
Szerk: meg egy kis kontextus - amikr megjott a Touch decemberben kiprobaltam a 2 szenzor "room scale" beallitast meg par jatekot a Steam-rol ahol ez kellett. Aztan visszaraktam a default ketto elore mert rajottem hogy nem jatszok egyikkel se es ez maig igy van Parszor elgondolkodtam az Onward-on, de egyelore nem lett belole semmi. Azt hiszem a kovetkezo ez lesz, de ide meg megintcsak eleg lesz a elol ketto felallas:
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
#54625216
törölt tag
válasz kiskuplung #6813 üzenetére
Én is az alapján állítottam be, és tökéletesen működik, mert a játéktér a szobámban éppen csak eléri az 1.5x1.5 métert.
Ha megnézed az ábrákat a linkeden, ott a szenzorok zöld tartománya 0.5m-1.8m. Azaz ha csak egy szenzor lát rá a hmd-re, akkor 1.8m-ig még tökéletes a tracking. Diagonálban 2 kamera tehát 1.8m-ig gond nélkül működik, mert a diagonál megoldja a kitakarás problémát és a kamerák elég közel vannak a hmd-hez.
A sárga régió 2.4m-ig tart, azaz ebben az esetben elméletileg a játéktér átlója 4.8m lehet. Ilyenkor viszont már elég necces a tracking pontossága, ezért kell, hogy egyszerre több kamera is rálásson ugyanarra a pontra. -
Raymond
félisten
válasz kiskuplung #6817 üzenetére
Itt is nagyon hasonlo az eredmeny: [link]
A valosagban is valamivel jobb az SDE a Rift-el, de oszinten szolva hasznalat kozben nem jon ki ennyire. Engem nem zavart, nem figyeltem ra tulsagosan. Igez nem is jatszottam tobb szaz orat mint a Rift-el, csak amikor a havernal nezegettunk dolgokat meg marhultunk (neki van Vive-ja). Meg mondjuk a legtobb embernek nincs meg mindketto ugyhogy az a jo ami van
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Shodan
addikt
válasz kiskuplung #6816 üzenetére
Köszi , akkor mindenképpen kipróbálom majd. Egyelőre a bigscreen után kaparom az állam , nem is tudtam hogy ilyen van
www.pc-style.hu - Első magyar minimal modding oldal.
-
Raymond
félisten
válasz kiskuplung #6828 üzenetére
"Amúgy Dirt Rallyban úgy emlékszem, van valami dedikált gomb is erre"
Bal CTRL, en inkabb attallitottam a "Select" gombra a DFGT-n.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz kiskuplung #6840 üzenetére
Ugyanugy lehet mit a normalis jatekokat:
"You can request a refund for nearly any purchase on Steam—for any reason. Maybe your PC doesn't meet the hardware requirements; maybe you bought a game by mistake; maybe you played the title for an hour and just didn't like it.
It doesn't matter. Valve will, upon request via help.steampowered.com, issue a refund for any reason, if the request is made within fourteen days of purchase, and the title has been played for less than two hours. "
Plusz itt van egy pelda mennyien csinaljak egy Early Access jateknal:
Steam refunds, based on our Early Access experiencePrivat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
izomman1
senior tag
válasz kiskuplung #6817 üzenetére
Nincs ekkora különbség a Vive és az Oculus kijelzője között.. Kb 10 % a kisebb SDE Oculus javára.
Ez a különbség viszont supersampling ( felskálázás) hatására eltűnik és a Vive nak is van ugyanolyan jó képe mint a Riftnek. Sajnos mivel a Rift lencséje torzít kicsit ( Ezzel is érik el a kisebb SDE hatást látszik is a videón átlósan mossa a képet... ) .. Tehát a supersampling beállítás áldásos hatása se látszik meg úgy igaz nem is kell, mert eleve a lencse a screen door effecten segít..Nekem 2 napig volt Oculus om is: Első nap elvarázsolt a Touch és a Rift , de utána kezdett elmúlni a varázs, mert sok megszokott steam es játékot kicsit nehézkesen tudtam játszani vele (pár el se indult- Front Defense, True Blade). (2 szenzor szoba két sarkába volt elhelyezve.) Majdnem a Vive tól váltam meg, de mikor rájöttem, hogy sajnos pl .: Párom kedvencével a Golfos játékkal se tudunk normálisan játszani ( ha közel tartod magadhoz a touch ot ) akadozik a vétel ( hiába látja 1 kamera tisztán a kezed) ... na akkor azt mondtam inkább nem. .. Eleve egy tenisz , golfos vagy egy nagy gyors mozgást igénylő kardos játékot nehezebben fogsz tudni játszani vagy az (időnkénti )akadások miatt inkább hagyod a fenébe
Sorozatban kellett újra kalibrálnom a Riftet is .. Valamivel a Room scale beállítás eleve az Oculus home ba jobb volt (de ott se tökéletes és ott meg nincs játék rá tervezve) , de steam VR room scale játékoknál ez egészen megváltozott negatív irányba.Minden esetre én is Riftet vennék ha:
- Nincs túl erős GPU - m és ezért nem supersamplingoznék , de jó képet szeretnék . (Ezt a Rift megadja és van olyan képe.) - viszont szerintem 3-4 szenzorhoz erős CPU kell..
- Nem érdekel a room scale játék elég ha csak max 360 fokba forgok . (Elég sok játékot lehet így is játszani.)
-Ha amúgy sincs nagy játék területem, viszont itt figyelem fontos, hogy a Rift szenzornak legalább 80-100 cm er távolság kell ahol már jól követ. Tehát egy 2,5 x2,5 m es szoba közepét tudja rendesen követni 1,5*1,5 m rendesen. Ha ilyen szobád van és középen van helyed tök jó.. Ha viszont az egész szobát akarod követni akkor nem a Rift a te választásod . (3 és 4 szenzor se biztos hogy megoldja tökéletesen a helyzetet szerintem , de én csak 2 vel próbáltam.) A testhez való touch közel fogása blokkolja a jelet legyen akárhány szenzorod.- pl.: golfos játék...
- Olcsó eszköz ( Az ára pont a room scale nehez vagy nem megvalósítása miatt csökkent le ellentétbe a Vive val- mert nagyobb piaci részesedése van még mindíg a Vive nak, bár ez lehet most fordul ilyen jelentős akciózás hatására)Vive ot vennék és azt is tartottam meg ezért:
-Mert nagyobb az FOV (Rift -be kicsit kissebb kb 10 % al , kicsit olyan mintha búvármaszkon keresztül néznéd a világot , de nyilván a Vive se olyan mintha a valóságot néznéd)
-Mert room scale VR játékokat akarok játszani úgy ahogy megszoktam. (nagyobb területem van és azt teljesen ki akarom használni)
-Mert van erős gépem és tudok supersamplingot feltolni - (így már nem rosszabb a kép a Vive on.)
- Mert nem akartam kínlódni a kábelekkel és az újra újra való setupolással és egyes említett játékok akadozásával.
-Mert nincs erős processzorom és a Vive lézeres követéséhez valamivel kisebb processzor is megfelel, mint a 3-4 szenzoros Rift esetén ahol több a számolási feladat.
- Mert a Vive wand lehet kicsit ormótlan, de tökéletes érzetet ad egy kart vagy egy pisztoly fogásához , nem úgy mint a Rift pici Touch a .. (kardos játéknál kifejezetten furcsa volt a fogás)Az is beszédes, hogy a Rift még mindig a front facing alap beállítást erőlteti és roomscale re tervezett játékokat nem ad ki. ( max 360 fokos támogatást nyújt azt is a játékok hivatalos leírásában mindenütt feltüntetve, hogy kísérleti mód.)
Lone Echo se room scale játék bárki is mondaná .. nem az csak egyhelyben állsz és pörögsz maximum lebegve az űrbe ami biztos kafa ettől függetlenül még nem próbáltam.
A most megjelenő Killing Foor Incursion is front facing beállítással jelenik meg (Marvel es majd megjelenő Superhősös játékot is front facing el tervezik alapból - láttam videókat róla) és ha hátra fordulsz látod a rácsot és figyelmeztet fordulj előre úgy, hogy minden irányból jönnek a szörnyek rád.. kicsit vicc igaz biztos modolva lesz és ki lehet majd a hátulsó rácsot kapcsolni mint a Robo Recall esetén.. Na de akkor is.. Room scale be Viva al szabadabb még egy Oculus os játék játszása is vagy nagy nappaliban (3,5*3,5 M en ) Oculus al középső 2,5*2,5 területen ha van 3-4 szenzorod HDMI hosszabbítód USB hosszabbítód + USB plusz kártyád a gépbe stb.. - és néha nem gond ha újra és újra setupolnod kell. ..
Kéretik nem megkövezni privát vélemény\ tapasztalatom ez csupán.[ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
válasz kiskuplung #6844 üzenetére
Igen setup nem kell, de annyit variáltam kicsit fel kicsit így állítom kicsit úgy, hogy rendes legyen a követés , hogy bele untam...
Próbáld ki ha van lehetőséged a Golf Club VR -t .. Ha ütöd a bottal a labdát ( főleg ha kicsit és lapos ütővel ütnél) akkor akad , mivel a golf ütőt közel kell a testedhez fogni és azt a touch nem bírja.. (Hiába látta felül egyik sarokból a kezem a kamera a touch érzékelőjét elég ha leárnyékolod közel a testeddel- igaz ez nem szabványos megszokott helyzet)
Vagy próbálj ki egy teniszest ott pontos precíz követés kell , de volt hogy minden 8 vagy 10 ütés kicsit megakadt és nem tudtam visszaütni a labdát.. ( és a szoba közepén álltam csak 360 fokba használtam..)
Bár lehet az is volt a gond, hogy az egyik szenzor 2.0 ás USB hosszabbítóval volt megoldva (nem aktív 4 m es) , de kipróbáltam usb hosszabbító nélkül is a 360 fokot úgy, hogy középre húztam az egész gépet és a két szenzort feltettem egy magaslatra kb 3 m távolságra és középre álltam közé... úgy se oldotta meg a fenntebbi játékoknál a kihagyást..
Mondjuk egy 360 fokos lövöldénél még 2 szenzorral is tök jó volt a követés ott annyira nem volt zavaró tényező .. pl.: Dead Effect VR... De nekem hiányzott a Vive szabadság , hogy a szobámba teljesen mozoghatok ha jól esik főleg egy jó kardos játéknál ( Tales of Glory vagy Gorn) például... Nem sok kihagyásokról beszélek.. 3-5-10 percenként egy.. De kiritikus pillanatokba az nagyon zavaró tud lenni..[ Szerkesztve ]
-
Raymond
félisten
válasz kiskuplung #6865 üzenetére
"Én amúgy nem értem ezt a room scale mániát. Nálam is pici a hely, de amiket kipróbáltam SteamVR-os játékokat, azok tök jól mentek.Tudtam császkálni a kb 2x2-es területemen, a padlóra lenyúlni, stb."
Ennek az az egyszeru oka van hogy te mar room scale dimenziokban vagy a SteamVR szerint is, minimum room scale-nek minosulo jatekter ugyanis 2x1,5m Egyebkent van statisztika az atlagos meretekrol, meg Februarbol van az utolso update. A felhasznalok 75% esik bele a minimumba, a kollega alltal emlitett 3x2,5m csak 15% es a 4x3m hely csak 2% felhasznalonak van: [link]
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
izomman1
senior tag
válasz kiskuplung #6865 üzenetére
Ezek mind steam VR os játékok (régesrég kint voltak steam en és Vive ra tervezték eredetileg de Riftre is portolták a készítők ) :
Arizona Sunshine, Raw Data, Rick and Morty
Oculus álltal sponzorált alkotásokról beszélek amit az Oculus fizetett és csak az Oculus home ba érhető el..
Nincs egyetlen egy Room scale re tervezett játék se ( vagy azt is kihasználó játék) -
-Solt-
veterán
válasz kiskuplung #6873 üzenetére
Ha érdekel komolyabban a repülés, akkor DCS... alapból 1 gép ingyenes benne és ennél azért pár fokkal komolyabb.
www.smart-bus.hu
-
zsolti_20
senior tag
válasz kiskuplung #6889 üzenetére
Hát ez a kép valami brutál
-
involver
csendes tag
válasz kiskuplung #6910 üzenetére
Én meg az ilyen válaszokat nem értem...
Vegyél egyet és próbáld ki?És ha nem tetszik megveszed tőlem?
Olyan mintha benne ülnél a gépben?Komolyan?Mennyire olyan?Látszanak a műszerfalon a betük?Hogy kezeled a gombokat?Egyáltalán milyen felbontásban fut nálad az X-plane?
Nem akarlak megsérteni,de ha valami nem érdekel téged,miért szólsz egyáltalán bele?
-
Márton
nagyúr
válasz kiskuplung #6910 üzenetére
Ha nem pár hetes újonc az illető, akkor én szeretek segíteni ph tagoknak
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Márton
nagyúr
válasz kiskuplung #6915 üzenetére
azért előtte váltanánk jónéhány mondatot, picit megismernénk egymást, és utána nagy valószínűséggel igen.
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
#48967168
törölt tag
válasz kiskuplung #6919 üzenetére
Hohohó! Hol lehet ezt a Supersamplinget állítani?
-
Márton
nagyúr
válasz kiskuplung #6924 üzenetére
Olyan játéklistát tudnátok írni, ami szépen elmegy jó grafikával is 1050-en?
Hogy biztosra menjek.Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
involver
csendes tag
válasz kiskuplung #6922 üzenetére
Milyen XP beállitások mellett ment 28fps-el?
Ezekben a videokban 30 fölött megy közepes beállítással és 1070-en.Flyinside nélkül is tudod a gombokat állítani touchal?
A playVR-ban nincs x-plane ,ha jól látom...
-
involver
csendes tag
válasz kiskuplung #6930 üzenetére
Ebben van valami.
Nem tudom mit jelent pontosan de csak ősszel lessz natívan támogatva az XP.
Lehet hülye kérdés,de ha csak simán elinditod (flyinside nélkül) a játékot,akkor nem is 3d vagyis vr? -
fulton
addikt
válasz kiskuplung #6924 üzenetére
hát srácok én továbbra is a ping pong nál kötök ki. Nagyon élvezem.
EZ a DCS nagyon felcsigázott. -
Márton
nagyúr
válasz kiskuplung #6927 üzenetére
"Szerintem 1050-nel nem lesz gondod"
Azért ha feltolnám a supersamplingot hogy szép is legyen a kép, biztos megakasztja a 1050-et.
Ezért úgy értem a kérdést, hogy mi az ami ezen a kareszon is vagy alapból szép (van ilyen?) vagy nem túl komplex, így még supersamplinggal is stabil az fps? Felesleges telepítgetésektől akarom magam megkímélniEmlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Márton
nagyúr
válasz kiskuplung #6934 üzenetére
az usb3-on kivül itt van minden
még egy valami hiányzik: IDŐ
sok a meló..Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
fulton
addikt
válasz kiskuplung #6953 üzenetére
megnézem majd. De azt vettem észre, hiába állítom pl 2.5 a SS-t annyi történik hogy a GPU kihasználtságom felmegy 90-98% ra, játékban 45 fps... míg ha leveszem 0.5 re az SS akkor a GPU kihasználtság lemegy 18% ra és szintén csak 45 fps..hiába kapcsolom ki az ASW.t. Ha a grafikát manuálisan pl fentebb veszem a "VR" beállításról, akkor meg még 0.5 SS mellett is beesik, sőt szinte fix 23-30 FPS-em van csak. Miközben a GPU csak 18% pörög.
De azt áruljátok már el, hogy kell egyáltalán felszállni ?
[ Szerkesztve ]
-
raskolnikoff
őstag
válasz kiskuplung #6971 üzenetére
Nálam pont fordítva van. FPSben ha karral forgolódok, hamar beszédülök. PC-ban semmi gond nem volt
A gazdasági válság és az emelkedő energiaárak miatt arra kényszerültünk, hogy kikapcsoljuk a fényt az alagút végén. A kellemetlenségért elnézést kérünk.
-
raskolnikoff
őstag
válasz kiskuplung #6974 üzenetére
Sajna nekem nincs táccs. Gamepades szettem van még egyelőre. Majd karácsony fele beruházok.
A gazdasági válság és az emelkedő energiaárak miatt arra kényszerültünk, hogy kikapcsoljuk a fényt az alagút végén. A kellemetlenségért elnézést kérünk.
Új hozzászólás Aktív témák
- Teszt HTC Vive – álomból valóság
- Videoteszt Vélemény: lufi vagy tényleg nagy durranás a virtuális valóság?
- Blogbejegyzés Fürdőruhás lányok a virtuális valóságban