Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
pjen
félisten
válasz nandow #32596 üzenetére
Ha lejár a hűség,általában azt írják 1-2 hónapig,hogy a díjak változatlanok,aztán szép lassan elkezdik hónapról hónapra emelgetni.Ha van másik szolgáltató is nálatok,mondjuk a DIGI érdemes kezdeményezni a lemondást,általában találnak kedvezöbb árakat ugyanazért a szolgáltatásért.
-
nandow
aktív tag
válasz kabelmania27 #32593 üzenetére
Szia!
Mit takar ez az ügyfélmegtartó? Ha lejár a hűségidő (egyébként még majdnem 1,5 év), akkor maradhatok ugyanezen feltételekkel, akár hűségidő nélkül?
Teljesen amatőr vagyok a modemes dolgokban. Ezt az energiatakarékos dolgot az admin felületen tudom beállítani? Este tennék egy próbát.
-
balaaa88
aktív tag
Amúgy nyeljen 10 sünt a UPC. Ma hajnali fél három óta nincs internet. ÜFSZ-t hívom reggel. Mondja Katerina gépies hangon, hogy tudnak róla, akarok-e SMS értesítőt , hogy tudjam követni a folyamatot. Hát mondom persze. Jött is rögtön kettő, hogy több óra lesz meg miegyéb. Na 11.55-kor kb. jött is az öröm és bódottá, hogy kijavították, esetleg indítsam újra a cuccot. Hát kb. ennyire lett kijavítva, hogy sehogy. Újraindítom a HGW-t, semmi. Ugyanaz mint reggel. Hívom az ÜFSZ-t megint, lejátszottuk ugyanazt a kört. Megint kaptam SMS-t, de most már azt írták bele, hogy várhatóan 21 órára lesz kijavítva a hiba. Persze élő emberrel nem lehet beszélni, egyből bontja a hívást, az automata. Most meg tolhatom a 32 kbps-es mobilnetről...
[ Szerkesztve ]
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz nandow #32572 üzenetére
Üdv!
Helyeztesd át az új lakhelyre a szolgáltatást ha lejár a hűség 1221 lemondás menüpontban tudsz kérni ügyfélmegtartót, ismerősnél vb alatt kockás volt az m1hd Digin.
Modemen kapcsold ki az energiatkarékos wmm-et, legjobb ha saját routert használ és modemet bridge módba kapcsolod.[ Szerkesztve ]
-
pimmi
senior tag
válasz kabelmania27 #32571 üzenetére