-
GAMEPOD.hu
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
blakey
titán
válasz tonyrulez #23184 üzenetére
Ott szivatnak ahol tudnak.
Mikor kötötted? Benne vagy a 8 napban? Tök értelmetlen, mert nekik érdekük lenne az ügyfélmegtartás, nem hiszem, hogy jutalékot kapnak minden kiadott box után. Kártya v. box mindegy kéne, hogy legyen, lehet, hogy futni kéne még egy-két kört.*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz tonyrulez #23188 üzenetére
Azt nem értem, hogy ez az egyedi ajánlat miért nem vonatkozhat kártyára, miért kéne bármit is pluszba fizetned? Régi úgyfél vagy, továbbra is szeretnéd a szolgáltatásukat igénybe venni, ráadásul csomagot váltasz ilyenkor lehet kártyát is kérni, ugyanannyiért. Ha meg sokat tv-zel akkor a box behozza az 1600 Ft-ot az áramfogyasztással.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Mate
nagyúr
válasz tonyrulez #23181 üzenetére
Akkor vagy elállsz a szerződéstől vagy boxot használsz. Elég sok, lejárt hűségidős analóg előfizetőt terelnek át boxos, trio M-re.
Sajnos simán benne van a pakliban, hogy scartos boxot kapsz. Ez elsősorban arról szól, hogy analóg előfizetők ugyan úgy megkapják a csatornákat és maradjanak hűség alatt.
Amit még megpróbálhatsz, hogy írsz nekik facebook-on, hogy neked kártya kéne és nem box. Ott rugalmasabbak szoktak lenni, mint telefonon.
[ Szerkesztve ]
-
-
glaci
őstag
válasz tonyrulez #34103 üzenetére
A My UPC regisztrációddal tudsz belépni. Legalább is, ha már van ilyened régebbről.
Ha még nincs, akkor először regisztrálni kell hozzá!(#34104) ztsoft:
Erre nem nagyon tudsz hatni.
Első körben nézd meg, hogy aktív vagy-e! Ha nem, akkor nézd meg a modemet és a kliens programot és mindkettőn aktiváld az UPnP -t!
Ha kevés a seed és mindenki lassabb felfelé, akkor majd Tőled fogja szedni.
Ha sok a seed és van közte sok ember, aki gyorsabban tudja tolni, akkor a rendszer őket fogja előnyben részesíteni. (Így működik.)[ Szerkesztve ]
Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
glaci
őstag
válasz tonyrulez #34116 üzenetére
Akkor Neked még nincs My UPC regisztrációd.
Most mobilról vagyok, igy nem tudom megnézni pontosan hol kell.
Én még régen regisztráltam, hogy a médiaboxot tudjam az internetes műsorújságból vezérelni.Na pl. ott is ránézhetsz, hátha nem csak a belépés gomb van ott a távrögzítésnél.
[ Szerkesztve ]
Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
balage25
senior tag
-
-
pinnacle
nagyúr
válasz tonyrulez #62623 üzenetére
Ha a garantált sávszélességet sem hozza, akkor lehet, hogy hivatkozhatsz erre. Azt kellene megtalálni a szerződésben, hogy időben van-e garancia. Ha jól emlékszem nem 24/24 óra a garantált szolgáltatás, valamennyi kimaradhat. Mondjuk akkor meg a garantált sávszélt nem tudják tartani.
Most látom kint van az új ÁSZF október 24-től. 45 napon belül bárki felmondhatja a hűséget. Akkor lesz itt árháború.
2017. október 24. napjától
Valamennyi ÁSZF-et érintően
Jogszabályváltozás miatt az alábbi pontok módosulnak:
ÁSZF 9. Az előfizetői szerződés időtartama – módosításra kerül a határozott idejű előfizetői szerződés
időtartamára vonatkozó feltétel
ÁSZF 12.1.3. Az Előfizetőt, Ügyfelet az Előfizetői Szerződés és az Általános Szerződési Feltételek
egyoldalú módosítása esetén megillető jogok – módosulnak a hátrányos rendelkezéseket tartalmazó
módosítás esetére vonatkozó előfizetőket megillető jogok oly módon, hogy az Előfizető az értesítéstől
számított 45 napon belül, azonnali hatállyal további jogkövetkezmények nélkül jogosult felmondani az
Előfizetői Szerződést.
Továbbá, kiegészül a pont a műsorterjesztési szolgáltatás keretében kínált csatornák összetételének
egyoldalú módosítására vonatkozó feltétellel oly módon, hogy az előfizető az értesítéstől számított 45
napon belül, azonnali hatállyal további jogkövetkezmények nélkül jogosult felmondani a határozott
időtartamú előfizetői szerződést.
ÁSZF 12.4 Az Előfizető általi szerződés felmondás esetei, feltételei – módosul azzal a feltétellel, hogy
az előfizető a határozatlan idejű előfizetői szerződést azonnali hatállyal bármikor jogosult további
jogkövetkezmények nélkül felmondani[ Szerkesztve ]
-
tonyrulez
őstag
válasz tonyrulez #62625 üzenetére
45 napon belül, de milyen értesítést követően? Olyan értesítés után, hogy ők egyoldalúan módosítanak valamit a szerződésben? Erről szoktak pl. mailt küldeni? Elnézést ha egyértemű lenne, nem én vagyok az előfizető, csak az egyoldalúan kinevezett rendszergazda
4Grider: Ha wlan-on nem megy megfelelően a net, akkor megyek a lan-ra kötött géphez és azon mérek. Csak 100-as kártya van benne, de ha megy a net simán mérek vele 80-90-et, úgyhogy ez nem okozhat problémát.
[ Szerkesztve ]
4 8 15 16 23 42
-
pinnacle
nagyúr
válasz tonyrulez #62627 üzenetére
Mobil cégek szoktak ilyet küldeni, lehet a UPC semmit sem küld, elég ha kiteszi az ügyfélszolgalatokra. Nézzétek át ti is, de szerintem ez mindenkire vonatkozik. 2017. október 24. napjától
Valamennyi ÁSZF-et érintőenItt viszont majd indul a póker a UPC-vel. Ezért kell majd tudni, hogy milyen árakkal jönnek ki a többiek.
-
ztsoft
őstag
válasz tonyrulez #62623 üzenetére
Szia!
Egy kérdés. ÜFSZ-en mindig az a válasz, hogy most nem tudok belenézni a routeredbe, épp karbantartás van. ez hibabejelentés volt a részedről? Ha igen, akkor már lehet panaszt tenni, mivel ilyenkor hibajegyet kell felvenniük, 72 órájuk van a hibaelhárítás megkezdésére! Az, hogy éppen karbantartás van náluk, az egy dolog, akkor technikust kell kiküldeni.
Ha több ilyen hibabejelentésed volt, akkor a következő bejelentésnél említsd meg az összeset (nem kell pontos időpontot tudnod, mindenről felvétel készül), majd jelezd, hogy panaszt szeretnél tenni! Ne hagyd magad lerázni!
nem én vagyok az előfizető, csak az egyoldalúan kinevezett rendszergazda Ez mit is jelent pontosan? Ez egy céges előfizetés? Az ilyen ügyeket a tulajdonosnak (akinek a nevére szól a szerződés) kell intézni (lehet ezért nem vesznek komolyan).
Hogy a kérdésedre is válaszoljak, van lehetőség kötbér fizetés nélkül lemondani a hűségre előfizetett netet, ha nem hajlandóak szolgáltatni?, igen, van, de csak akkor, ha a hibát nem tudják/akarják javítani, és az MNHH is be lett vonva az ügybe. Ezt már több helyen olvastam, de a pontos menetét nem ismerem.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
Peltár
aktív tag
válasz tonyrulez #110282 üzenetére
Ha az értékeid jók, amit Kábelmánia27 kér, akkor még azt tudod megpróbálni, hogy az
Ubee tápegységét kicseréled egy ugyan olyan értékűre. A lényeg az, hogy ha a tápegység
szarni megy, kiszárad benne a kondi, akkor tud hasonló hibákat produkálni a készülék.
Ha bridge módban megy nem szokott vele gond lenni. Ezt egy kifejezetten routeres oldalon írják, mert magában a routerekben is ki szokott száradni évek után a kondi és tud az is, illetve a táp is ilyen hibát produkálni, csak a tápegység nem jut eszébe senkinek elsőre mint hibaforrás. -
kabelmania27
Topikgazda
válasz tonyrulez #110292 üzenetére
Akkor jól van bekötve az osztó, mert a modem van az alacsonyabb csillapítású kimeneten, remélhetőleg tap kimeneten van a tévé, in pedig a bejövő kábel. Ha az első osztó helyére F toldót tettél (ha egymás mellett vannak az osztók nincs szükség toldóra) és úgy sem javul a helyzet a kivett osztót tedd a második (tap way) helyére. Ellenőrizd, hogy a modemnél osztónál és toldásnál nem lazultak-e ki az F csatlakozók. Modem és router újraindítás után sem javul a helyzet?
[ Szerkesztve ]
-
vigyory71
tag
válasz tonyrulez #110326 üzenetére
tonyrulez: nekem is nagyon hasonló problémám volt. Akkor jelentkezett, ha a CB modem módban volt, és saját routerem volt rajta. Jó minőségű router volt, mégis ez volt a jelenség. Végül kipróbáltam, hogy a CB modem módban volt, és közvetlenül rákötöttem egy PC-t a CB egyik LAN portjára, úgy is ugyanez a helyzet volt tapasztalható. Vagyis bizonyíthatóan nem a saját routerem a hunyó. Ez meggyőzött, hogy van keresnivaló az ügyfélszolgálat felé a problémával, ezzel nem hajthatnak el, mert nincs a rendszerben saját eszközöm, mégis valami nem jó a rendszerben.
Felhívtam őket, hümmögtek, végül az lett belőle, hogy látnak jelszint problémát, küldenek technikust. Viszont egy óra múlva történt egy újraindulás a CB-n, (nem én generáltam) és furcsa módon onnan kezdve a hiba megszűnt létezni, és azóta sem jön elő.
Szóval szerintem próbáld ki, hogy:
- CB modem módban
- saját router nélkül egy PC-t a CB egyik LAN portjára kötsz és azon tesztelsz
ha így is fennáll a hiba, akkor jelentsd be, és mondd el, hogy nem, nincsen saját router a képben, tehát ne akarjanak kibújni a hibakeresés alól azzal, hogy mossák kezeiket, mert biztosan a te routered a hunyó.
Persze ettől még lehet a te routered is a hunyó, de ez kiderül, ha router nélkül nyomod a CB-re kötve a gépedet, és úgy rendben megy a web lapok betöltése. De így legalább kiderül az is. -
cocka
veterán
válasz tonyrulez #110408 üzenetére
Az a javaslat, hogy ha elmegy a net írjuk át a DNS-t 8.8.8.8-ra vagy 8.8.4.4-re nálam SOHA nem működött. Ha a saját DNS-e nem megy, mi a garancia arra, hogy egy másik DNS szervert el tud érni? Arról nem beszélve, hogy valószínű a UPC saját DNS szerverei Magyarországon vannak.
Ja és ilyen esetben ha másik netkapcsolattal sikerült lekérni egy-egy weboldal IP címét, visszatérve a nemműködő netre a közvetlen IP beírása sem segített. Szóval ha IP alapján se tud behozni semmilyen oldalt, akkor bűvészkedhetsz akárhogy a DNS IP-jével, szart nem ér, mert eleve már a DNS szervert SEM tudja elérni.
-
Peltár
aktív tag
válasz tonyrulez #110408 üzenetére
Mondtam hogy próbáld meg másik táppal ami ugyan ilyen paramétereket tud, kérjél kölcsön ha nincs otthon, vagy vidd be a Vodába hogy lehet ez a szar cseréljék már ki. De ha van kölcsön, és úgy jó akkor egyértelmű táphiba arra meg fognak adni másikat. De lehet a modem is szar azt meg táppal egyben cseréltesd. Ha UTP kábelen csinálná csak Win10 alatt akkor oda van más megoldás is de neked minden eszközön csinálja, vagy ha van a közelben Voda netes valaki ismerősőd kérd meg hogy dugja rá az ő kábelére, úgy is a modem van csak regisztrálva azt hiszem így is lehet tesztelni, nem függ a lakcímtől.
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Okos Otthon / Smart Home
- Milyen autót vegyek?
- MasterDeeJay: Volta a bányából azaz CMP 100-210 kisteszt (Tesla V100 mining)
- Telekom mobilszolgáltatások
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Facebook és Messenger
- További aktív témák...
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5