Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Toth_Jani
őstag
válasz MasterDeeJay #130797 üzenetére
Pár hete egy munkatársamhoz betörtek, (kiderült, hogy a szomszéd), pedig az ajtó 10 pontos törhetetlen, és az ablakban is törhetetlen üveg van, ráadásul az utcára 2 kamera van egyik a kapura néz a másuk az ablakokra.
Oszt' szépen az udvar felől a régi kamra ablakot benyomták, a riasztó meg bambán bámult, de az üvegszilánk megvágta az egyik tettest és vérmintát tudtak venni. (Meg a cuccot is megtalálták a lakásban) -
tPedro_
őstag
válasz kabelmania27 #130790 üzenetére
Nem sajnos.
"A webhely nem érhető el
A(z) 192.168.100.1 túl hosszú ideje nem válaszol."Ilyenkor, ha frissítgetem, van hogy félig-meddig betölt a bejelentkező képernyő, de utána se tudok tovább lépni.
(Másik böngészőből, másik eszközről is ugyanez a helyzet. Eközben a kapcsolat rendben, a net is működik.)
-
válasz zzola #130796 üzenetére
Rossz példa mivel a riasztóknál alap hogy saját előfizetéses mobilnet/gsm van. Nem divat saját netet használni a riasztónak, csak olyan helyre ahol nincs nagy érték vagy közel van a biztonsági szolgálat vagy a tulaj.
Nekem egyik telephelyes riasztó vinnyog a telón ha nincs áram vagy nincs net ez a legócskább rendszer tudja. A fő telephelyen meg saját simkártyája van, de még a kapunak is a távnyitáshoz. (500ft/hó a kapu előfizetése)Betörő meg nem fog saját számmal telefonálgatni. Ha ócska rendszert akar kiütni akkor elvágja a netkábelt meg az áramot.
De amúgy annyiban igaz a dolog hogy faék buta betörő hozzáálhat így is a dolgokoz de tényleg elég ritka lenne hogy ez haszonos infó egy betörőnek azaz az már egy régen rossz rendszer. -
zzola
titán
válasz MasterDeeJay #130795 üzenetére
GDPR miatt a fenti adatokkal nem lehet már azonosítani. Érdemes lenne egyszer letisztázni az adatokat.
Hidd el, ezek a szabályok a személyes adatainkat védik."Micsoda visszaéléseket lehet elkövetni olyan infóval hogy x usernek megy-e a netje."
Pl. egy betörőnek elég jó info, hogy off-e a modem vagy van rajta adatforgalom és ez csak egy példa volt.... -
válasz zzola #130794 üzenetére
UPC időkben be tudott azonosítani, pontosabban ott elég volt az ügyfélszám és hogy az üzleti számot hívtam fel.
De az aztán nagyon személyes infó hogy a modemet látja-e vagy sem.
Micsoda visszaéléseket lehet elkövetni olyan infóval hogy x usernek megy-e a netje. Nekiállnék random ügyfelek netjét lekérdezgetni aztán betörök oda ahol nincs net...
A poén az hogy még a szokásos szöveget sem mondta be hogy próbáljam ki és be kapcsolni. -
zzola
titán
válasz MasterDeeJay #130791 üzenetére
Ha nem tud beazonosítani, akkor nincsen személyes info kiadás, ez teljesen rendben van. Ellenben a település hibát (ha az van), elmondhatta volna.
-
válasz kabelmania27 #130792 üzenetére
Oké.
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz MasterDeeJay #130791 üzenetére
Miután helyreáll a szolgáltatás írd meg az értékeket lehet már nincs szükség már csillapítókra. A hármas csillapítót leveheted amennyiben nem változott a bekötés, elég egy csillapító.
[ Szerkesztve ]
-
9-kor elment a net cégnél. (Balatonfüred) Oké akkor üzleti vonal, beírom a upc azonosítót hibás ügyfélazonosító...jó akkor számla elő begépelem az ügyfélazonosítót... az sem jó. Oké akkor átkapcsolt lakosságira.. húú már itt rosszul kezdődik.
Mondom nincs net esetleg központi hiba van? diktálom az azonosítót.. adjak valami pin-t...azt nem tudom (azaz mondtam hogy mi lehet szerintem) myvodafone fiókban megnézhetem...mondom nincs net...nem tud beazonosítani így nem segíthet.. Okéé akkor mondja meg hogy ezen a településen van-e net vagy szolgáltatlásban van-e hiba...azt sem mondhatja meg...Akkor mit tud mondani? Így Semmit...
Tehát net kell hogy hibát jelentsek be...vagy fáradjak be egy vodafone-ba ahol kaphatok pin-t... az nem megoldható részemről, áll a cég adjon infót mivan mert úgy állítom a tartalék netet. Kérek másik ügyintézőt... az sem adthat. Beazonosítani nem tud mert nincs név hozzárendelve...Mihez? a 10+ éves előfizetéshez?
Hát mondom upc is egy rakás szar volt de a voda ezen is túl tesz..(kicsit erős volt de sajna igaz) Ha otthoni előfizum lenne már lemondtam volna..na kezdjük az elején.
Van-e központi hiba a településen...nem tud beazonosítani és nem mondthatja meg...Jó akkor barkóbázzunk tovább
Segítek talán az a gond hogy jelszintet kellene állítani mert téli módban van a modem? (fos a jel, csillapítók vannak, évente szokták állítani) talán azt próbáljam meg hogy kiszedem a csillapítót? Vagy van-e a településen valami hiba, nem nálam hanem amúgy? Most mit csináljak?
Erre lerakta....kívánok sok ügyfelül lesz ezzel a hozzáállással.
Oké lehiggadok....akkor kikerestem a myvodafone fiókot bejelentkeztem mobilról (persze fos az oldal és csak inkognitóban lehet belépni) megvan nagy nehezen a pin megváltoztatása.
Na újra ügyfélszolgálat... másik ügyfeleshez kerülök...azonosító pin bemond, én vagyok-e Oké beazonosítottak..Hurrá én vagyok az atyaisten..ismernek.. központi hiba van... tééényleg??? Ezt nem lehetett volna elmondani az elején földi halandónak. Délután-este kész lesz valószínű.
Ok akkor nem csesztetem a csillapítót és benyomom a tartalék netet ami NEM vodafone-os.Mik voltak a hibák:
A telefon szám alapján nem tudott beazonosítani, nem is fog mert valami bug miatt a upc átálláskor elveszett (?) minden adat és a myvodafone-ban valami totál ismeretlen +31??? szám van beállítva. (ez az egyik vodás mobilnet kártya lehet ami egy másik telephely tartalék netje, melyik gyökér gondolta hogy mobilnetkártyával akarnék telefonálni??? nem is lehet vele) Név alapján sem mert nincs személyes adat felvéve...akkor hogy lehet előfizetésünk? Pin kód oké ez alapján most már működik.
De a fő kérdés: Mi a rákos fenének kell akár milyen azonosítás ahhoz hogy benyögje központi hiba van és az egész városban megállt a kábel? Mi olyan rohadt titkos infó azon hogy megállt központilag ne csesztesd a csillapítót/modemet/routert stb mert nem nálad van a baj...
Ha átállás volt upc-vodára akkor miért nem történt adategyeztetés? -
st6969
őstag
Sziasztok!
Olvasom, hogy még mindig van "ügyfélmegtartó csoport". Van valakinek közelmúltbeli tapasztalata, tényleg ajánlanak lényegesen jobbat? Digi behúzta az optikát az utcába, most már az is elérhető, de régebben ezt biztos, hogy nem figyelték, mert semmi értelmes konkurencia nem volt, mégis adtak jobb ajánlatot, ha "ki akartam lépni". De vajon hogy van ez most?A másik kérdés, hogy ha tényleg lemondom, tudok újra szerződni új előfizetőként másnap? Régebben úgy rémlik, még a UPC-nél volt valami 3 hónap, ameddig nem lehettem újra előfizető, de most nem találtam az erre vonatkozó részt, talán a Vodafone-nál nincs ilyen? Mert megnéztem a honlapon, új előfizetőként 5-6eFt-ért lehetne új szerződést kötni, a mostani emeléssel a 10ezer közelébe kerültem (500Mbit net, családi tv csomag).
-
tPedro_
őstag
Sziasztok!
Találkozott már valaki olyannal, hogy a CB-t nem lehet megnyitni?
Modem módban van, a 192.168.100.1-es címen próbálkozok.
Vagy nem tölt be egyáltalán, vagy csak pl az alábbi módon, bejelentkezni nem tudok.Először azt hittem, hogy a routerem a ludas (bár korábban működött azon keresztül is), de közvetlenül a modemhez csatlakozva se sikerül.
Újraindítás volt, többször is.Jelszinteket ellenőriznék, mert utóbbi időben naponta többször szakad a net (először itt is a routerre gyanakodtam), de közvetlenül a CB-hez kapcsolódva is szakad.
Kezd tönkremenni? Van tippetek?
Köszi előre is.
Üdv. -
KBL001
tag
Sziasztok!
Van opció arra,hogy bolti átvétellel kérjek egy tv-t?
Webshop-ban nem találom. Vagy fel kéne őket hívni? Esetleg személyesen bemenni? -
mrlujoak
veterán
-
kezo0
addikt
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
pjen
félisten
válasz Harbinger85 #130778 üzenetére
Mindegy , egy ingyenes, egyébként simán ki is cerélheted.
-
Harbinger85
aktív tag
Üdv!
Lenne egy kérdésem, de ha valaki tudja az ügyfélszolgálatot hogy érem vagy milyen menüvel tudok leghamarabb élő emberrel beszélni, azt is megköszönöm.
Két médiabox van, a lényeg hogy az egyik a gyermek szobájában, de totál kihasználatlan, ergo porfogó és havi 1000 Ft. De mint kiderült a másik fizetős, ami a mi szobánkban van.
Na most az érdekelne, hogy szimplán kicserélem a boxot működni fog vagy ügyfélszolgálat, szakember és egyebek kell egy ilyenhez? -
Submarine
senior tag
Sziasztok!
KAON PG2141N -en ha a hátulján resetelem, vagy a menüben nyomok egy factory reset-et mi fog történni?
Be fog jelentkezni magától a rendszerbe, vagy hívhatom a vodát?
Ennél már nincs bejelentkezési emil meg jelszó, mint régen adsl-nél. -
freelancer68
tag
-
-
ates2
senior tag
X éve mikor lemondtam otthon a szolgáltatást mert elköltöztem, akkor a havi 11e Ft-os árból egyből tudtak csinálni 6e Ft-osat Akkor 240-es net volt meg Full tv csomagom.
És azon a címen (V.kerület ) csak Telekom van jelenleg is 30/5 Mbps nettel...
Mégis a feléért oda adták volna,csak hogy maradjak.
[ Szerkesztve ]
-
Adams84
tag
válasz NoOne1976 #130764 üzenetére
Ha felhívod fel a 1270-et, hogy le akarod mondani a szolgáltatást, akkor kaphatsz a weboldalon szereplő árnál jóval kedvezőbb ajánlatot is.
4-es menüpont (adminisztratív ügyintézés), majd 6-os gomb (előfizetés lemondása).
Vicces, hogy -szerintem- annyira el van dugva a lemondás menüpont, hogy sokan szerintem meg sem találják ... -
Adams84
tag
válasz NoOne1976 #130759 üzenetére
Igen, "évközi" áremelés is történt, a júliusban kelt számlán lettek értesítve az érintett előfizetők. Akárhányszor emelhetnek egy évben, ha ezzel egyidejűleg biztosítják a felmondási jogot az előfizetőnek.
Az alábbi, régebbi (már lezárt) díjcsomagokat érinti a mostani árváltozás:
[link] -
NoOne1976
őstag
Sziasztok! Lemaradtam valamiről?
Megjött az augusztus havi számla. Az eddigi 7073 Ft 8389 Ft-ra emelkedett. Úgy, hogy már januárban felment 6573 Ft-ra, majd áprilisban 7073 Ft-ra nőtt, ezen most megint emeltek.
Volt már infláció követő emelés, "sima" emelés, ez most mi? Megint infláció követő? -
cocka
veterán
válasz Voice24 #130754 üzenetére
Hát itt kb. napi szinten megy a panaszkodás a netek sebessége, pingje, jitterje miatt. Ennyire sok helyen egyszerűen nem lehet szar a vodafone-exUPC hálózata.
Én is exUPC-s vagyok, de ebből a sok "már megint nincs netből" meg "megint nem jönnek be a weboldalak" nyígásból egyszerűen semmit nem érzékelek, biztos a Cisco modemnek hála. -
maxpayne
csendes tag
válasz kabelmania27 #130751 üzenetére
Köszi! Már 4,4 MByte/s-t is láttam felfelé a qbittorrent-ben. És még nem is lett visszaállítva ipv4-re meg nem lett bridge módba téve. Szval van még remény... Remélem a héten előkerül vmelyik dobozból a jó öreg TP-Link router, akkor tudom folytatni a tesztelést.
-
D55
aktív tag
válasz cocka #130744 üzenetére
Szerencsére nem jött ki rajta semmilyen szilánk (valami FET vagy VRM repült szét benne), de pont odahajoltam, mert ha jól emlékszem így tizen év távlatában, akkor talán kikapcsolt előtte és a főkapcsolót akartam ki-be nyomni rajta. Viszont a hang és fényhatás ekkora közelségből önmagában egy maradandó élményt adott a Codegen márka kapcsán
-
cocka
veterán
válasz Voice24 #130749 üzenetére
Kb. az a valóság, hogy kiszórják a szar HGW-eiket, ami érzékenyebb a hálózati zavarokra és reszelgetik mellé a firmware-t meg a hálózatot toldozgatják-foltozgatják helyi szinten, ami semmit nem ér. És ha a hiba továbbra is jelen van, akkor megy a userhibáztatás.
Ha a szart kicserélem szarra, attól a helyzet még szaros marad.
[ Szerkesztve ]
-
Voice24
őstag
Hali!
Tegnap bejelentettem hibára a tévéadás fagyásait (Telekom optikás terület). Szeptember 19-re adtak időpontot, de már délben hívott a szerelő, hogy ha itthon vagyok, akkor tudna jönni. Itthon voltam, meg is jött. Első körben megnézte a modem által mutatott jelszinteket böngészőből belépve, a modem által megadott határok között volt, tehát jó volt, de telefonon felhívott egy technikust, aki azt mondta, mégsem elég jó. (Modem által megadott határok -27 és -8 között, nálam -15 volt). A technikus azt javasolta, a bejövő kábelen csináljon hurkokat, próbálja az értéket -18 alá vinni. Ez végül sikerült is, majd végül kicserélte a modemet, KAON helyett másik KAON lett. Be lett üzemelve, telefon Vodának, telefon Telekomnak, végül működött minden. De még itt volt ház előtt a szerelő, az autóban telefonált, amikor megjött az első fagyás a tévén. Mondtam neki, mi a helyzet, az volt a javaslata, hogy iktassak ki minden "felesleges" dolgot a modemről, és próbáljam úgy, ha továbbra is jelentkezik a fagyás, akkor ő már mást nem nagyon tenni, maximum megnézetik a telekomosokkal a hálózatukat. A modembe amúgy van dugva egy switch, amire talán egy tévékészülék és egy router van csatlakoztatva, de ezzel eddig semmi gond nem volt.
Mivel a májusi váltás előtt, telekomosként semmi ilyen gondom nem volt a tévével, sem az internettel, én kizárnám az optikai hálózat hibáját, és szerintem nem is helyi hardver probléma lesz, hanem valami a központjukban. -
maxpayne
csendes tag
válasz kabelmania27 #130737 üzenetére
Szia!
6 dB-es jelcsillapító van a kábel végén.
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz oriic #130746 üzenetére
Üdv!
1270-es számon kapcsoltasd ki az ipv6-ot, ha utána sem javul a helyzet állíttasd át modem üzemmódra, mert úgy stabilabb a modem, így modem szinkronizálása után első három vezetékes eszközön lesz internet, ha szeretnél vezeték nélküli kapcsolatot használni vegyél gigabites routert. -
oriic
HÁZIGAZDA
Sziasztok!
Gigabit Net előfizetésre váltottam nemrég és az új net bekötése óta van egy furcsa anomáliám. Stabil a letöltés és a feltöltés is, hozza a kívánt értékeket, viszont sokszor előfordul (nyilván nem folyamatosan, de elég sokszor ahhoz, hogy elkezdjen zavarni), hogy nem tölt be egy-egy oldal, hanem kiírja a böngésző, hogy az adott oldal túl hosszú ideje nem válaszol. Aztán amint ráfrissítek már bejön. Ez mitől lehet?
Live-Die-Respawn
-
modflow
veterán
Nincs semmi ilyesmi, ez egy kisváros, nekem sincs ilyen eszközöm, a fényforrások is LED-ek.
De ma pl. otthon se voltam, csak láttam a sütőn, hogy mikor volt áramszünet, mert az ilyenkor nullázódik, mármint az óra/idő rajtra.De azt se értem miért a modem romlik el? Miért nem a tápja??? Ha már túláram miatt van.... Ezt full nem értem.
-
cocka
veterán
válasz modflow #130740 üzenetére
Nálunk anno vagy 3-szor ment tönkre a "gyári táp" a Cisco modemhez. 15 V 1 amperrel feszt tűzforró volt. Vettem egy univerzális tápot, ahhoz még külön fejet (mert a készlet nem tartalmazta) és azóta megy egy 12 V 2.25 amperes táppal. Már idejét se tudom mikor lett ez véve, de szerintem már vagy 7 éve. Azóta nem ment tönkre ez a bizonyos saját táp.
Miért ilyen hulladék ez a modem?
A modem hulladékságával nem lehet mit kezdeni, mert talán másnál sem százas meg IPv6 kikapcsoltatást és modem módot szoktak hozzá ajánlgatni. De szerintem amikor visszajön az áram, kap a gyári tápja egy akkora "löketet", amit nem bír el. Ezért kéne saját táp.
Ha jól rémlik, akkor a dugó mérete kb. 6×2.8 (külső átmérő, belső átmérő), de 5.5×2.5-öst könnyebb szerezni. Kívülről picit lazább lesz, belülről megszorosabb, de így lesz jó.
Táp típusa meg nyilván 12 volt, 2.5 amper áramirány az a tipik negatív felé van a segge.
Voda TV boxhoz pl. 5.5×2.8-at használok. Prímán rámegy nem feszül annyira, mint az 5.5×2.5-es.
-
D55
aktív tag
válasz modflow #130740 üzenetére
"behalt egy áramszünet után"
Nincs a környéken olyan létesítmény, ahol sok induktív jellegű ipari fogyasztó üzemel, vagy esetleg neked otthon valami komolyabb villanymotor / szivattyú, esetleg sok hagyományos fénycső? Mert a vihar / villámcsapás más téma, de sima áramszünet esetén túlfeszültség úgy keletkezhet, ha induktív fogyasztók lekapcsolásánál a mágneses mező hirtelen összeomlik és ez képes a névlegesnél akár 2-3x magasabb feszültséget is visszarúgni a hálózatra.
Ezen jó esetben egy sima túlfeszvédős elosztó már segíthet valamennyit, nekem is ilyenről megy minden kényesebb cucc itthon és több évtizedes távlatban sem szállt még el ilyen módon semmim itthon, beleértve a már kerek 2 éve szolgáló ugyanilyen Arris modemet sem (kivéve egy rokonom tesztelésre-hibakeresésre elhozott Codegen tápos gépe, az robbant egy kurva nagyot az arcomba, de ott már eleve ki-bekapcsolási jelenségek álltak a panaszok tárgyában )
Amúgy hivatalosan csak a saját gyári tápegységével használható. Ez a gyakorlatban 12VDC névleges feszültséget takar, legalább 2,5A kimenet oldali terhelhetőséggel...
-
modflow
veterán
Aki tud segítsen már a következő dologban.
Van egy Vodafone D3.1, elvileg Arris modemem. (Nagy szürke torony.)
3 hónapja behalt egy áramszünet után. A modemet cserélték, a tápot nem.
Ma szintén egy áramszünet miatt behalt.Mit tanácsoltok, mit tegyek, hogy ez ne forduljon elő többé? Ilyenkor napokig nincs netem. Legutóbb 10 napig nem volt netem, most is lesz vagy 2 nap, mire kicserélik.
Miért ilyen hulladék ez a modem?
Már az áramszolgáltatónál is panaszt tettem mellesleg a pillanatnyi áramkimaradások miatt.
Most is dolgoznék, de ugye nincs net....Vegyek hozzá én valami márkásabb tápot?
Vagy mit tegyek?
(Az MVM hálózatát most nem újítanám fel önerőből. ) -
D55
aktív tag
válasz kabelmania27 #130737 üzenetére
"Ennél a modemnél csak az ügyfélszolgálat tudja modem üzemmódban átállítani a modemet"
Tényleg, arról tudni valamit, hogy erre mikor érkezik a javítás? Vagy alulméretezett a flash és másik fw-t küldenek rá ilyenkor? Bár szakmai szemmel amúgy nehezen tartom indokolhatónak ezt is, hiszen a bridge mód papírforma szerint nem igazán igényel olyan szoftvermodulokat, amik a gateway módhoz ne kellenének eleve (elvileg egy csak egy DHCP proxy odalöki a public IP-t, belül van egy /32-es route, esetleg ha valami komplex funkcionalitás miatt máshogy nem oldható meg, akkor némi NAT bűvészkedés, de ez mind eleve a gw mód featuresetjének a része kell, hogy legyen).
-
maxpayne
csendes tag
Köszi a gyors választ! Holnap kora délután jelentkezem mert már eljöttem a lakásból, úton vagyok Dunakeszire mert ma még szedem össze ott a maradék cuccainkat. Egy biztos, a bejövő kábelen nincs splitter. Előre is köszönöm a segítséget!
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz maxpayne #130736 üzenetére
Modem üzemmódban stabilabb lesz az Arris modem. Ennél a modemnél csak az ügyfélszolgálat tudja modem üzemmódban átállítani a modemet. Modem üzemmódban a modem szinkronizálás után első három vezetékes eszközön kap ip címet.
A feltöltési értékek lehetnének alacsonyabbak. Ha megírod, hogy milyen osztóval van elosztva a koax és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító ki tudjuk számolni, hogy milyen a bejövő jelerősség és lehet-e javítani az értékeken.[ Szerkesztve ]
-
maxpayne
csendes tag
válasz kabelmania27 #130735 üzenetére
A modem & router kombó maga egy TG3442DE.
A jelszintek az alábbiak szerint alkakulnak:
Igen, azt várom már, hogy a TP-Link Archer C9-em előkerüljön majd valamelyik dobozból és ki tudjam próbálni, hogy milyen ha a szolgáltató által adott cucc csak modemként funkcionál.
Gigabit Net (1000/40) csomagban vagyok, mint mondtam a sebességre nem lehet panaszom. -
kabelmania27
Topikgazda
válasz maxpayne #130733 üzenetére
Üdv!
Ha megírod, hogy milyenek a modem jelszint értékek meg tudjuk írni, hogy rendben vannak-e az értékek.
Érdemes kikapcsoltatni az ipv6-ot 1270-es számon, amennyiben utána sem javul a helyzet érdemes megnézni modem üzemmódban, ha úgy jó érdemes venni saját routert, mert modem üzemmódban stabilabb a modem. Melyik netcsomagban vagy? -
maxpayne
csendes tag
Sziasztok!
Végre elkészült Budapesten, a 7. kerületben található lakásunk felújítása, ahol egészen 4 hónappal ezelőttig csak Vodafone netet lehetett beköttetni (normális sávszélességgel). Mivel nem nagyon volt más választások a Telekom DSL-t leszámítva, így szerződést kötöttem náluk még idén februárban.
Mióta beköltöztünk a feleségemmel Dunakesziről az "átmeneti szállásról" (azaz a szüleitől), megdöbbenve tapasztalom, hogy a korábban napi átlag 80-90 GB torrent upload-om (DIGI optika) visszaesett max 1,5-2 GB-ra így a vodafone kábelnetes hálózatán... És ez is az után, miután visszavettem a fix IP címet (jelenleg DHCP-vel oszt címet az asztali gépnek a router), plusz a NOD32-ben portot nyitottam a qbittorrent-nek, stb. Viszont bármely online port check oldalon továbbra is azt jelzi, hogy zárva van a port.
Elvileg a kliens kezeli az ipv6-ot is, nem csak az ipv4-et. Többen írtátok ha a modem webes felületén nem látszik expert módban az opció, ahol ip4-re vissza lehetne váltani, akkor automatikusan ip6-ra van állítva központilag a hálózat és nem nagyon lehet vele mit kezdeni... Van jelenleg bármiféle megoldás amivel működésre lehet bírni a torrent klienst, hogy meginduljanak a seed-elni kívánt torrentek felfelé? Illetve, hogy játéknál a NAT típusához ne azt írja, hogy "a Teredo nem tud megfelelni a követelményeknek...", plusz a kiszolgálókapcsolatnál "letiltva" jelenjen meg?
4 hónapja már elérhető a házban havi +600 forint többletköltségért a Telekomnál az 1000/1000-es optikai hálózat is, így amint lejár a hűségidő valószínűleg átmegyek hozzájuk ha nem változik a helyzet. Pedig speedtest alapján elég stabil a hálózat a 6 ms-os késleltetéssel, 941 Mbps / 41,25 Mbps sebességgel, szval nem szívesen váltanék szolgáltatót, csak ha nagyon muszáj.A válaszokat előre is köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
Jenne
őstag
Sziasztok!
Kicsit offos leszek, de a voda érintett benne.
Anno 2011-ben létrejött a Tesco Mobile. De aztán jött a hír, hogy megszünteti a szolgáltatását a Tesco Mobile, a Tesco Globál Áruházak Zrt. és a Vodafone Magyarország Zrt. által 2011-ben közösen alapított virtuális mobilszolgáltató (MVNO). A saját számmezővel is rendelkező szolgáltató ügyfelei 2016 április közepétől a Vodafone-hoz kerülnek, bár technikailag már most is kizárólagosan a szolgáltatóhoz tartoznak.
Azért kérdezek, mert ennek a Tesco Mobile-nak az előhívó száma a 0631-es.
Ez még működik szerintetek? Mert az utóbbi bő egy hétben napi szinten (hétvégén is) és csak az esti órákban ilyen előjelű számról hívogatnak. Érdekessége, hogy csak hatszámjegyből áll a telefonszám plusz az előhívószámok. 0631700196A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
picur10
aktív tag
Megint elkezdtek hívogatni, hogy kössek szerződést, mert már ezer éve lejárt a hűség. Nem igazán tudtak sokkal jobb ajánlatot adni. Kb. ezen az áron adtak volna egy 300-ról 500Mb-re emelést, de az úgy jött ki, hogy egyedi kedvezménnyel, a hűségidő végéig.. Na, itt inkább hátraléptem. Ha lejár a hűség, akkor milyen összeget kellene majd fizetnem? Amit addig az egy évig (max +infláció) vagy abból tényleg elveszik a kedvezményeket és az marad hűségidő nélküli összegnek?
A digit is jól megemelték mióta nem néztem, már 8990 A gigabites csomag -
barnibooo
aktív tag
Hmm, már egy https --> www-s redirectre se telik...
-
válasz anglergab #130719 üzenetére
Ezt egy központi konfiguráció ráküldésével intézik, a készüléken belüli menüből nem lehet átkapcsolni.Szerintem nem is opció, hogy neked átkapcsolják, hacsak nem Vodán kívüli területről fizettél elő.
Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews
-
anglergab
addikt
Van itt vki, akinek sikerült OTT-re (IPTV) átállítani a Vodafone TV boxot?
-
Ledi
aktív tag
válasz kezo0 #130712 üzenetére
Szerintem nincs semmi logika a csatornákkal kapcsolatban. Ami már nem játszható le A híd kívül:
Egy magányos tinédzser aug. 28. 20.00 Viasat 2
Nyomd Bébi nyomd! aug.29. 21.00 Film+
Csúcshatás júl. 3. 21.00 Paramount Net.Viszont ami érdekes,hogy az augusztus 5-én rögzített Libabőr 1-2 filmek mindegyike lejátszható. Ezek pedig a Viasat 3-ról lettek felvéve.
Ami furcsa hogy a a Viasat 3-rol meg lejatszható a felvétel a Viasat 2 már nem. Azt nem tudom hogy a Paramount melyik cégcsoporthoz tartozik,de lehet hogy az is Viasathoz.
A Film+ pedig az RTL-es. Szóval biztos hogy nem csatornafüggő a bug.Még nem jelentettem,de fogom mert ugye 90 napot vállalnak és nem 5-t.
-
anglergab
addikt
válasz tobias40 #130675 üzenetére
Telekom területen telekomos Sagemcom Docsis vagy GPON modemek vannak a Vodánál.
A Docsis (koax) miatt gyenge az uplink sebesség, ez minden szolgáltatónál így van.
A GPON adhat szimmetrikus vonalat illetve magasabb uplinket.
Telekom területen nincs DVB-C jelük, ezért OTT stream van (korszerű IPTV). Az országban ennek a legjobb a minősége (H.264 magas kodek profillal).
Az OTT-hoz Vodafone TV mediabox kell. Egyszerre 5 eszközön elérhető ez az OTT stream. Max 2-3 VTV box igényelhető egy címre, az internet sebességed függvényében.
Ahol van ex-UPC/Voda koax, azaz DVB-C jel, ott általában DVB üzemmódban működnek a Vodafone TV boxok, mert akkor minimális internetes sávszélességet fogyaszt. De van akinél nem állították át és továbbra is OTT-n működik, nem DVB-C-n.[ Szerkesztve ]
-
kezo0
addikt
Nekem is lejátszhatatlan lett a Duna TV-ről hétfő este felvett A híd c. sorozat utolsó két része, mint eddig minden héten.
Nálad mi az, amit nem tudsz lejátszani már? Jó lenne, ha legalább mi, előfizetők fel tudnánk fedezni valami mintázatot abban, hogy mely csatornáknál és/vagy műsoroknál lép fel ez a hiba – már ha egyáltalán van benne bármilyen rendszer.
Amúgy te is bejelentetted? Mert nem ártana minél többünknek ütni a vasat, hogy foglalkozzanak vele.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
Ledi
aktív tag
Eltelt az 5 nap és hétfői felvétel már nem nézhető vissza.
Vagyis nem javították ki a hibát. Vagy nem is tudják vagy nem is akarják javítani.
-
M6Zp
friss újonc
Üdv!
Budapest 9. Kerület (Közvagóhid környéke) más is tapasztalta, hogy nincs Vodafone internet?
-
g0dl
addikt
Nahát, a voda vezetékes net megint extrém lassú digi irányba. Pedig lassan egy cég.
-
kabelmania27
Topikgazda
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz viharhozo #130701 üzenetére
Modem fw csere óta előfordul, hogy router üzemmódban kevésbé stabil a modem, modem üzemmódban stabilabb. Amennyiben a modem oldalán tudsz üzemmódot változtatni ipv4-ben van a modem, ha nem találod a modem üzemmódot ipv6-ban van a modem. Ezek az értékek rendben vannak. A letöltési értékeknél húzd el a gördítősávot, hogy látszódjanak a hibás csomagok számai. Nézd meg, hogy a modemnél nem lazult-e ki az F csatlakozó.
-
cocka
veterán
válasz kezo0 #130694 üzenetére
Akkor ezek szerint csak 4-5 napig lehet visszanézni. OK, én azért nem tudtam ilyen pontosan leírni, mert csak 1-1.5 hetente van bekapcsolva a box.
csak 4-5 napig nézhető meg egy Duna TV-ről rögzített műsor, hiszen még a visszanézővel is egy teljes hétig visszanézhetők ezek,
Hát az is röhej, hogy ha még adott epizódhoz elérhető a műsorvisszanéző ÉS a felvétel lejátszása gombra nyomva a "tartalomkorlátozós" duma villan fel, a műsorvisszanézőből lazán indul az adás.
Tehát kéne egy egységes szabályozás arra vonatkozóan, hogy mit tartalmazhatnak ilyen szerződések és mit nem, mert ez így elég gáz, hogy állandóan a szerzői jogokkal lehet minden technikai anomáliát hárítani!
[ Szerkesztve ]
-
cocka
veterán
válasz dunnovf #130692 üzenetére
Attól is függ, hogy core, hálózat vagy f21, optika.
Még nem mertem kipróbálni optikán. Mert a múltkor már mobilnetnél is cirkuszolt az "azonosítással", pedig akkor ugyanott neteztem, ahol a vezetékes hálózat is van, csak éppen azzal az apró különbséggel, hogy geolocation meghatározók szerint átdobott Budapestre. (kb. 200 km)
Írja nekem, hogy Szia! úgy, hogy amúgy ezt a legelső bekapcsoláskor a konfigoláskor szokta írni. De az a folyamat is bebugzott egyből, mert ott megfagyott az egész hóbelevanc és csak egy áramtalanítás oldotta meg.A felvételek pedig teljesen csatornán múlnak, tehát az nem vf oldali hiba, hanem a vtv-be belefrissítik az adott sorozat/műsor bármihez a jelecskét a csati úgy dönt, h na ez ma 2től nem felvehető/visszajátszható
De ez az alap hárítószöveg, amin már túl vagyunk. Egyértelműen a szolgáltató szervere a hibás. Ráadásul ez NEM LEHET netes probléma, mivel azt nem a netem stabilitása és sebessége dönti el, hogy a VTV box felületén tartósan eltűnik-e egy MÁR FELVETT epizód mellől a "Felvétel lejátszása" gomb vagy sem.
Visszamenőleg is letilt tartalmakat!
Hülyeség. Amit egyszer már felvettél azt 90 napig meg kéne őriznie. Mondanom sem kell, még tán 14 nap se telt el. Ominózus műsor epizódja a 8. napon már nem érhető el.
Arra meg már végképp nincs magyarázat, hogy ha egy műsor egyes epizódjait fel is vette, a visszanézővel is visszanézhetők, akkor bizonyos epizódoknál hogyan tűnhet el mégis a lejátszás gomb VAGY ami mostanában lenni szokott: megvan ugyan a lejátszás gomb, de mikor rányomsz akkor ahelyett hogy 2 másodpercen belül indulna, várat vagy 5 mpet, majd egy pillanatra bevillan egy felirat miszerint: Tartalomkorlátozás miatt nem tudjuk lejátszani ezt a műsort. Kérjük, próbáld újra később! majd rögvest ezután fekete kép és úgy marad, amíg ki nem lépsz vagy TALÁN egy idő után magától is visszalépne a menübe.Ezért tényleg nem a vf a ludas.
Márpedig a hiba jellegéből adódóan nem én vagyok a ludas! Megy ez a prekoncepció, hogy csakis user error lehet. Miért is?!
A szerzői jogi passzusokkal sem magyarázható ez. Ha valamire vagy a felvételt vagy visszajátszást nem szeretnék lehetővé tenni szerzői jogi okok miatt, akkor azoknál a műsoroknál 3 eset lehetséges:
1. Nem veheted fel, de visszanézheted a visszanézőből.
2. Felveheted, de nem nézheted meg visszanézőből.
3. Nem veheted fel és nem nézheted vissza visszanézőből sem.Olyan nincs, hogy a műsorgyártó engedélyt ad a felvételre is meg a visszanézésre is pl. egy évadra, de az évadon belül egy-egy epizódot nem nézhetsz vissza, mert... miért is? (miközben a többit meg igen) Értelmetlen. Plusz ha többször is ismételgetik az évadot és korábban nem volt ezzel probléma, akkor most miért van?
-
szabacsik
őstag
Helló. Volt kint a szerelő majd jelezte, hogy sajnos kintről kell behúzni a kábelt ezért majd jön egy másik brigád aki fúrni tud utána meg majd megint ő (vicc) aki csavarozni tudja az eszközt. Ez albérlet. Mondta, hogy kell nyilatkozat a közös képviselőtől, de azt nem találom meg azt se , hogy kinek kell küldeni. Erről van valakinek infója?
Egy hete telekomok akartunk még, de azok még többet bénáztak majd végül azt mondták sajnos nem tudják bekötni. Nekik van ez a nyilatkozatuk ami már megvan. Lehet ez jó lesz nekik is? Bonyolult itt a helyzet ezt is másfél hét volt aláíratni... aztán meg fejvakarás után feladták az optika bekötését. Már koax-nak is örőlnénk csak legyen valami.[ Szerkesztve ]
/\____/\
-
ledgeri
nagyúr
válasz kabelmania27 #130700 üzenetére
// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
-
viharhozo
addikt
válasz kabelmania27 #130698 üzenetére
Ritkan vagyok itt, most se voltam jo ideje, de par honapja semmi gond nem volt vele. Tehat az a legvaloszinubb, h a modem rossz vagy valoban a szolgaltato allitott vmit, amitol rossz lett. Utobbi nekem eleg furcsa, miert allit be olyat nekem, amitol nekem rossz lesz.
A jelszint talan ez lehet:
Ha nem, akkor vmi menupont kene, ahol keressem.Most pl. harom eszkoz van a modemen osszesen, eddig elvitt ketszer ennyit is. A koax elosztoja vhol fenn van a padlason, nehezen megkozelitheto helyen, szoval oda csak vegszukseg eseten mennek. De ld. elobb, ahhoz nem nyult senki, es evekig nem volt vele gond, tehat ez az iPv6 valoszinubb hibanak tunik.
Durvasága miatt töröltem - moderátor.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- GAMER PC : i5-12400F / 64GB / RTX3070 / 2000GB
- MSI RX 6600 MECH 2X 8G eladó
- Új MSI 14 Cyborg FHD+ IPS 144Hz i7-13620H 10mag 16GB 512GB SSD Nvidia RTX 4060 8GB Win11 Garancia
- Új Lenovo 15 LOQ FHD IPS 144Hz G-Sync Ryzen7 7435HS 16GB 1TB SSD Nvidia RTX 4060 8GB Win11 Garancia
- Új Lenovo 15 LOQ FHD IPS 144Hz G-Sync i7-13650HX 14mag 16GB 1TB SSD Nvidia RTX 4060 8GB W11 Garancia
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest