Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ledi

    aktív tag

    válasz Ledi #122647 üzenetére

    Bevittem az eszközöket az ügyfélszolgálatra, ahol közölték, hogy csak postán adhatom fel.

    Mint kiderült a márkaképviselet nem tud hivatalos átvételi elismervényt adni az eszközök visszavételéről. A srác közölte, hogy kézzel írt (!) és lepecsételt papírt tudna csak adni, de ez nem lenne hivatalos. :Y
    Ezt akadályt a UPC még simán meg tudta ugrani.

    Nézte az előfizetést, azt mondta folyamatban van 1-2 hétig is eltarthat mire törlik a rendszerből. :F
    Azt javasolta ne használjuk a szolgáltatást. Ez teljesülni fog , mert rögtön be is vittem a cuccukat a legközelebbi postára és feladtam.

    Kritikán aluli egy cég! :W

    Poén: Amíg vártam jött egy ukrán nő aki előszór ukránul, majd oroszul végül pedig angolul próbált kommunikálni. A vicc , hogy az ügyfélszolgálaton a 3 ügyfeles+ biztonsági őr sem tudott angolul sem szót érteni az ukrán nővel. Még a Google fordítót is bevetették nem sok sikerrel. Mindez egy brit távközlési cégnél. :D

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés