Új hozzászólás Aktív témák
-
ncc1701
veterán
válasz mefistofeles #61039 üzenetére
Vagy a duna budai oldalán esztergom felé a 11-es úton. Nem tudok arrafelé úgy menni, h ne lenne baleset. Autós-motoros-bicajos. Gyönyörű.
-
nagyúr
válasz mefistofeles #61039 üzenetére
Szoktam néha Somogy megyében tekerni, ott is van ahol majd egy métert hagyni kell az út szélétől annyira rossz.
Még Székesfehérváron (itt lakom) is vannak botrányos útszakaszok.Més que un club!
-
nagyúr
válasz mefistofeles #61046 üzenetére
Igen, itt különösen gyatra szokott lenni a közlekedés.
Més que un club!
-
AtHoS
nagyúr
válasz mefistofeles #61053 üzenetére
Ja, meló helyett a kocsihoz fog menni
read-only mode on the forum
-
Cunaja
addikt
válasz mefistofeles #61057 üzenetére
Sajnos már ennyi.
Viszont amit szerettem volna, minden benne van, kivéve a kormányfűtés.
Más márkánál, több lett volna, vagy egyéb ok miatt nem azt választottam.
Minden drágul, de élvezni fogom, minden percét.
30-év technika változás, szerinted?
dethroner: Persze, van benne plusz. A plusz neve, milliók. Na jó.
Megint jön a kollégám, aki tud japánul és olvasgatta, hogy mi változott meg. Az összes feltérképezett hiba javítva lett, és vannak + funkciók.
Erre azért kíváncsi vagyok, mert írtatok le hibákat, remélem, nálam nem jönnek elő. Majd kiderül.
Viszont ha már itt vagyunk, lenne kérdésem is. A légzsák szét tud robbanni, ha véletlenül hozzáérek? Oké, hogy ütésre robban, de véletlen hozzáéréstől tud? A kamera vezetékét kell elvinnem mellette és nem szeretném ha elsülne.
A másik kérdés. Van műszerfal szőnyegem is ( ne röhögjetek ), az nem fogja akadályozni az első légzsák nyílását, az utas oldalon? A szőnyeg, meggátolja a visszatükröződő napsugarat a szélvédőn.[ Szerkesztve ]
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
Cunaja
addikt
válasz mefistofeles #61063 üzenetére
Mondtam ne tessék nevetni.
Ilyen a szőnyeg.
Vezettem a haver kocsiját és nagyon tetszett, hogy nem tükröződött a szélvédő. Itt csak a légzsák a kérdés. Kinek mi tetszik.
Majd próbálok minden csicsáról képet berakni. Mondjuk azért elsőnek kicsit élvezem majd, utána a képek. Egyedi lesz így is, mert ásványszürke GLX, nem sok szaladgál Pesten. Van belőle, de nem sok. Műszerfal szőnyeggel, szerintem egy sem.
Szerk.
A kamerának nincs polarizált szűrője és annak is jó. Nem látszódik a műszerfal a felvételen. Rengeteg dashcam videóban használják a lengyelek.
Amúgy szemüvegem nekem is van.[ Szerkesztve ]
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
tboldi
nagyúr
válasz mefistofeles #61067 üzenetére
A szélvédőn látod viszont a műszerfal tetejét.
A WagonR-ben rettenetesen zavaró, a fényes felületű műanyag nagyon visszatükröződik, az Ypsilon és a Jazz szerencsére matt, azoknál nem olyan durva.
[ Szerkesztve ]
-
Cunaja
addikt
válasz mefistofeles #61067 üzenetére
Amúgy ha meg nem tetszik, csak utazások alatt lesz fent a kamera miatt.
Ha érzékeny a szemed, zavar a tükröződés. Ha nem érzékeny a szemed, észre sem veszed, ahogy írod.
Szerk.
Nem lótakaró.
Nos, akkor lássuk a következő kiegészítőt. Ezt még nem tudom, hogy applikálom fel, de talán sikerül.[ Szerkesztve ]
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
tboldi
nagyúr
válasz mefistofeles #61069 üzenetére
Van az a fényviszony, amikor a szélvédő külső oldala felől lóf... se látszik.
-
tboldi
nagyúr
válasz mefistofeles #61098 üzenetére
Mert nem az.
A suzuki.hu-n sehol nem említenek 2 zónát, a pdf-ben letölthető felszereltségi listában sem, és a képekről sem úgy néz ki, hogy az lenne. Én biztosra veszem, hogy elírás történt.Hőmérsékletet is csak egyet mutat a kijelző, nem 2-t. És ahogy írtam, hiányzik az a gomb, amivel a két oldal szinkronba hozható lenne, ergo nem lehet 2 zónás.
Tekerentyűből is 1-gyel több kék-pirosnak kellene lennie, vagy legalább egy left-right gombnak, amivel váltani lehetne, hogy az az 1 tekerentyű melyik oldalt szabályozza. De nincs.[ Szerkesztve ]
-
Cunaja
addikt
válasz mefistofeles #61173 üzenetére
Marha jól értelmezed. Már féltem, hogy ki fog csurogni, 34 liter után, már kételyeim voltak. Nem sok volt benne, azért ez kocsit kemény. 7 deci.
Diesel után szokni kell.[ Szerkesztve ]
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
Cunaja
addikt
válasz mefistofeles #61200 üzenetére
Azt mondtam, hogy maci macit fogok. Viszont most nem volt az OMW-nél, csak sima. Tojtam rá és ment bele teljesen.
38 perc alatt értem be melóba és nem ment. Mondom az egyes is akad. Az astrában, ujjal váltottam, ebben meg nem tudok. Ez nekem igen furcsa. Még várok vele egy két utat, ha nem változik ,megy a szervízbe.
Anyós úlés fejtámla, van valami megoldás?
Az opelben hátra is hajtható a teteje.A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
Cunaja
addikt
válasz mefistofeles #61203 üzenetére
Hatalmas negatívum. Mindegy, majd jól hátra hajtom anyókának az ülést.
Na és a többi?A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
bigdigit
addikt
válasz mefistofeles #61210 üzenetére
2005 megjelenés óta 3 Swiftem volt újonnan. 2005-2008-2018. Mindnek ugyanazok a fent felsorolt bajai voltak. Kuplung alul van méretezve a váltó meg olyan amilyen.
-
blakey
titán
válasz mefistofeles #61255 üzenetére
A tiéd Japánban készült és tudni lehet, hogy az esztergomihoz képest i jóval vékonyabb, pl. Vitarán 130 mikron, Swiften 90-100 mikron, már ez is nagy különbség.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Qtya123
őstag
válasz mefistofeles #61255 üzenetére
Én mikor megvettem a Crosst, volt rajta pár kavics felverődés. Elballagtam az egyik Suzuki márkakereskedésbe javító festékért.
Mondta az értékesítő, hogy van készleten a színből, de ha jót akarok magamnak, akkor felejtsem el. Ugyanis kritikán aluli a minősége a gyári festéknek és ha azt használom akkor tuti nem lesz színben és tartósságban sem jó. Eleve egy túl híg cucc, nem jó az egész. Javasolta, hogy inkább kevertessek egy festékboltban.
Így tettem, tök jól eltalálták a színt.Igaza lett a kereskedésnek, mert ismerős homok színű Vitaráján gyári festék stiftet használt és iszonyat elütött. Sokkal sötétebb lett a felkent festék száradás után.
[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
válasz mefistofeles #61267 üzenetére
SOkan csinálják azt, h a gyári új autó mociháztetejére fényezővel még rányomatnak pár réteg lakkot.
-
blakey
titán
válasz mefistofeles #61267 üzenetére
Attól még a japán fényezés sz@rabb. Ha meg alapból probléma van, akkor azt jelezni kell a kereskedésben. Sok Swiftről hallottam, hogy gyatra a fényezésük.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Cunaja
addikt
válasz mefistofeles #61317 üzenetére
Neked és .Akkor már ez is megoldódott. Ha minden jól megy, holnap felkerül a szintetikus wax és akkor egy darabig, jobban bírja majd a fényezés. Kap egy nagy pancsit, majd a waxot.
[ Szerkesztve ]
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
Cunaja
addikt
válasz mefistofeles #61321 üzenetére
5-évente újra fényeztetem és kész.
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
blakey
titán
válasz mefistofeles #61321 üzenetére
Ha Swiftet vennék (vagy egyéb Japánban készült autót), akkor egyből fóliáztatnám, ha ennyire félteném.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
simonjoe
senior tag
válasz mefistofeles #61317 üzenetére
...hát majdnem mosogatólé. Egy OFF-os új autót vittem anno 1000-es olajcserére, méghozzá úgy, h amikor kihoztam a szalonból, rá két napra már kértem is olajcserére időpontot. Ott voltam amikor leeresztették az olajat, és bizony olyan volt mint a víz.
Joe
-
Cunaja
addikt
válasz mefistofeles #61349 üzenetére
Ha mondasz Pesten egy 100%-ig megbízható autóvillamossági szerelőt, elviszem. 3x bas....k át és ezért nem viszem. Az astrába is én kötöttem be. Nem a bekötésen volt a hangsúly, hanem a biztosíték tábla helyén. Marhára nem nagy dolog a szivargyújtó és a vészvillogó biztosítékjára elosztót rakni +a test. Ezt villanos szaki 20K-ért csinálja meg, 5 perc alatt. Azért nem sza....m a pénzt. Ha lenne megbízható mondjuk 10K-ért, nem vacakolnék vele.
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
simonjoe
senior tag
válasz mefistofeles #61349 üzenetére
Azért jobb ha magad kötöd be, később tudod, h hol mi van. Ez meg nem pénz kérdés.
Joe
-
ncc1701
veterán
válasz mefistofeles #61349 üzenetére
Szerintem nem pénz kérdése, csak nem akarja, h kókányoljanak a szép új kocsin.
-
simonjoe
senior tag
válasz mefistofeles #61360 üzenetére
Az a baj, h ebben a témában nincs szakember. Több dolog miatt sem. az egyik legfontosabb, h nem gyári komponens, így nincs is hozzá dedikált beszerelési utasítás. A másik, h nem is egy, igazából két szakember kell(ene). Egy ügyes karosszériás, aki megfelelően le tudja szedni a burkolatokat, és főleg úgy is tudja vissza helyezni. A másik meg egy jó autóvillamossági szerelő, aki szintén tisztában van az autó elektromos lelkével és oda köti a fogyasztót és úgy, h ne legyen belőle később a legapróbb gond sem, szóval nagyon nem 1xű!
Joe
-
válasz mefistofeles #61364 üzenetére
Egy kevés utána olvasással pont annyira nehéz, mint egy szifont kitisztítani a mosdóban.
Felesleges minden apróságért szakikhoz szaladgálni.„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
Cunaja
addikt
válasz mefistofeles #61364 üzenetére
Nem nehéz, csak a hozzáférés nehéz. Veszel kettő ilyet és berakod.
Itt meg szépen elmagyarázza a szaki a dolgokat.A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
dethroner
veterán
válasz mefistofeles #61388 üzenetére
Persze, rendelje csak, ki tudja mikor lesz rá szükség
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Cunaja
addikt
válasz mefistofeles #61388 üzenetére
Hiába várom, nem jön semmi ajánlat.
Holnap bekötöm a kamerát és felrakom a hangszigetelő gumikat.
Azután lecserélem a rendszámtábla tartót.
Pénteken anyámnál, felkerülnek a küszöb matricák és a csomagtartó élvédő is. A kertben ezt jobb felrakni, mert zsírtalan és portalan felület, ott jobban van.
Ezek után nem lesz mit felrakni, várom az ajánlatokat.
Egy kérdés azért van. Ne az árat nézzétek, hanem a minőséget.
Nokian WR Snowproof ( 175/65 R15 84T ) vagy Bridgestone Blizzak LM 005 175/65 R15 88T XL?A sárvédő gumit, akárhogy teszem oda nem akar passzolni.
#61393: Persze, hogy meg van. Még a két fényérzékelőnél is méret pontos. Azt még nem raktam fel, de holnap oda teszem nektek, hogy lássátok. A szélvédő és a műszerfel közé, be kell még rakni a gumit.
A kettő közül melyik legyen, mert sajna amit írtál, abból nincs.
[ Szerkesztve ]
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
Cunaja
addikt
válasz mefistofeles #61393 üzenetére
Magashang sugárzó alapból van.
Lökhárító védőfólia is van.
A többi meg nem érdekel.
Egyéb?
Vettem tükör esővédőt is , de nem bírom felrakni, mert elfelejtettem, hogy becsukódik a tükör. Akcióban, 1200ft volt.
A légterelő meg holnap jön, majd nyomok fényképet ha sikerült felküzdenem.
Ma néztem sok parkoló autót séta közben, a Heko kisebb és az van többnyire az autókon. Nos, nekem Szatuna jön.[ Szerkesztve ]
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
simonjoe
senior tag
-
simonjoe
senior tag
-
tatararpad
őstag
válasz mefistofeles #61398 üzenetére
Minimum egy Wunderbaum vagy azt kiváltandó két cd lemez a tükörre akasztva. Az a traffipax ellen is véd. Hátulra meg valamilyen vállalhatatlan rendszámtáblás idézet, hogy "apámé vigyázz rá" stb, és valamelyik rádió frekvenciája és logoja. Decemberben természetesen agancsok a tetősínekre.
[ Szerkesztve ]
-
racerx
őstag
válasz mefistofeles #61407 üzenetére
Arra már én is kíváncsi lennék működés közben
-
Cunaja
addikt
válasz mefistofeles #61412 üzenetére
Ha sötétben vagy, jól jön a kerekpárosok ellen. Feltéve ha még foszforeszkál.
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
burgatshow
veterán
válasz mefistofeles #61436 üzenetére
A “cserélj motorolajat” feliratnál milyen egyértelműbb lámpát szeretnél olajcserére? De most viccet félretéve kérdezem.
Amúgy én voltam és én is holnap viszem.
[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
válasz mefistofeles #61436 üzenetére
Ennek így kell működnie, napra pontosan felvillan a szerviz ikon, 1 éve voltál szervizben, ettől nem kell megijedni.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
burgatshow
veterán
válasz mefistofeles #61438 üzenetére
Mert az olaj a legegyszerűbb mérő eszköz a szervizre. Amivel a te helyzeted jobb az enyémnél, hogy neked eleve aktuális az éves szerviz. Ugye az olajcserét is idő/távban adják meg. 1 év vagy 15/20e km.
Az én esetemben viszont az a csavar, hogy se a táv (11,5e km) se az idő nincs meg (9 hónap) és már ég a lámpa. És én azt is értem, hogy ha tényleg augusztusban került olaj a kocsiba, de én akkor is októberben vettem, szóval ezt a 3 hónapot azért valahogy át kéne hidalni. Ezt csak azért írtam, hogy mielőtt még valaki szóvá teszi, hogy de az 1 év az 1 év.
[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
válasz mefistofeles #61443 üzenetére
Mert ez a figyelmeztetés ennyi, nem kell túldimenzionálni? Eddig minden autómon így működött, csak a szervizikon világított.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz mefistofeles #61443 üzenetére
Mert a kettő nem ugyanaz. Nem csak olajat cserélnek, sok más dolgot is átnéznek, ellenőriznek...
Az olaj esetében szerintem számolja a hideginditásokat, az egy beinditassal megtett távot, szóval szerintem ez lesz a kulcs mindkettőtök esetében...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Qtya123
őstag
válasz mefistofeles #61467 üzenetére
A manuál klíma az tényleg valami brutál fapad kinézetű. Mintha valami szoci rezsó tekerői lennének.
Én aztán nem vagyok beltér esztétika fétises, de mikor apám megvette a Swiftet kiszúrta a szemem az oda nem illősége.Simán élném amúgy azt a kis autót, de a csomagtartó miatt nem oké, pedig csak ketten vagyunk.
Crossban nekem is van egy olyan pozíciója az ablaknak lehúzott állapotban, ahol rossz úton zörög. Ilyenkor kicsit le, vagy feljebb húzom és oké.
-
Cunaja
addikt
válasz mefistofeles #61467 üzenetére
Jól leírtad
1-hetes tapasztalat.
Egy hiba, amit te is említettél, az egyes makrancoskodik néha. Itt Pesten, minimum 50x rakom egyesbe ha dugó van.
Manuális klima. Ezért is választottam a GLX-verziót.
A digit klima valami állati találmány, megy manuális vezérléssel és automatán is.
Automata hátránya, amíg le nem hűti a kívánt hőmérsékletetre a belteret, leviszi a fejedet a huzat. Úgy nyomja a levegőt, mint egy szélturbina.
Nagyon élvezem ezt is.
Maga az autó, a kollégák szerint, tökéletesen megfelel a mai igényeknek és tágasnak találták ők is.
Beültem magam mögé(180cm vagyok) elfértem. Nem nyújtott lábbal, de lehet utazni így is. Mondjuk, nem biztos, hogy kibírnám sokáig. Mondjuk ha busszal megy valaki külföldre, ott kb. ugyanilyen pózban ül, huszon órákig.
Az út tartása csodálatos, de ez jelentkezett a fekvőrendőr bácsinál is. Az ültetés miatt, koppant az alja.
A start-stop, erre csak annyit, hogy simán hozza szerintem az 1-litert, mert ha nagyon ügyesen használja az ember, akkor a dugók nagy részén gurul, leállított motorral. A kollégák ezt is csak lesték, hogy nem is lehet észrevenni a működését.
Ma mentem a Satunával 80-al, nem volt hangja. Biztos gyorsabb tempóval kell menni.
Zöld lámpa rajt, nagyon jó, mert ugye már 2000 kiadja a nyomatékot, nem úgy mint elődje csak 6000-nél.
Nagyon imádom, szerintem jó döntést hoztam, mikor ez választottam!A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
válasz mefistofeles #61480 üzenetére
4 tárcsa esetén se vészesen koszosak a hátsó kerekek, az elso az természetesen elég hamar koszolódik.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
Cunaja
addikt
válasz mefistofeles #61513 üzenetére
Sebbenzin. Clean takarít, majd sebbenzinnel zsírtalanít.
A feliratra vigyázz, mert kényes. Jelöld meg a helyét, akkor nem szúrod el. Vékony tű legyen a közelben, mert hátul egy kicsit macerás.
Nagyon jól mutat.
Tboldi:A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
venom8888
őstag
válasz mefistofeles #61524 üzenetére
Igen varosban 5 liter kb a fogyasztas. Most a tengerre mentunk vele, tehat lefele haladtunk azert volt csak 3.3l Hazafele tobb volt 3.7liter. Palyan 100-110 es tempoval
-
félisten
válasz mefistofeles #61537 üzenetére
+1 szóró szóra egyet értek. Figyeltem a működését. Főleg akkor kalcsol be ha induláskor/kis sebességnél gyorsítani akarsz kisebb nagyobb mértékben. Relatív nagyobb tempónál intenzív gyorsításkor is segít. 5.8 alá is benéz a cross Allgrip Automata ha nem kell megállni és 60-80 körül mész.
A fogyasztás tüskéket faragja le kisebb nagyobb mértékben.[ Szerkesztve ]
-
dethroner
veterán
válasz mefistofeles #61539 üzenetére
5 lóerőnek ennyire bírsz örülni?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
zsolt19900
őstag
válasz mefistofeles #61558 üzenetére
nekem hozott olajra azt mondták (igaz VW), hogy beleírják a füzetbe és ha motorporlémája lesz, ráfogják arra, hogy nem ő általuk eladott olaj volt benne
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
dethroner
veterán
válasz mefistofeles #61560 üzenetére
Tehát hidegen tapasztalod, gázlenyomás nélkül? Akkor ez magas alapjárat Amúgy érdekes dolog ez, a kézikönyv szerint az ISG használat egyik feltétele a hűtőfolyadék megfelelő hőmérséklete. Hogy a suzuki szerint mi a megfelelő hőmérséklet, rejtély. De ha abból indulok ki, hogy a Start-Stop is a könyv szerint csak akkor működik, ha sok egyéb feltétel mellett a motor bemelegedett és a hűtőfolyadék hőmérséklete az előírt tartományon
belül van, ennek ellenére hideg téli reggel 1 perc után úgy ráoltotta a motort egy lassú kereszteződésben, ahogy kell Úgy tűnik a normális hőmérséklet a hideg motorÉn is tapasztalok hasonlót a citroennel, munkából hazafelé az egyik faluba beérve nem nyomok féket, csak hagyom ötödikben gurulni. Kb 55-re lassulva meglódul, nem lassul tovább. Tök lapos a falu azon része, az út kimagaslóan jó minőségű és széles, így ezzel lehet baromkodni. De tény, én is ilyet tapasztalok, lassul, lassul, majd egy rántás és meglódul.
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Új hozzászólás Aktív témák
- OpenWRT topic
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Stellar Blade
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- bitpork: Fogyasztásra ítélve
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Lelövi a Roccat márkanevet a Turtle Beach
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- További aktív témák...
- Workzone 2 fokos erősített acél háztartási létra fellépő
- Irobot Braava 380 felmosó és feltörlőrobot
- LDNIO SEW1080 okos konnektor dugalj Wi-Fi és Bluetooth támogatással fogyasztás mérős 3db
- Gosund SP1 wifi okos konnektor dugalj TUYA SMART 16A 3680w fogyasztás mérős 2db
- NEO NAS-WR10W WiFi okos konnektor dugalj 16A 3680W TUYA SMART 4 db fogyasztás mérős