Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz BigBlackDog #39330 üzenetére
Nem ugyanaz, az 1.0t-hez járó csak 160 nm nyomatékot bír (és az 1.0t manuálissal ha jól tudom 170-et tud). Tartósságot nem tudom, de ha jól tudom mindkettő aisin. Hosszú távú tapasztalat nem nagyon lehet még, de én az aisinről hallom a legkevesebb panaszt.
Lassabb váltást ír a néhány (egy?) teszt ami ment mindkettővel és észre is vette hogy különböző a váltó. De az akár a relatív gyengébb 1.0t miatt is lehet (vagy csak rosszabbul sikerült az összehangolás a motor és a váltó között).
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #39332 üzenetére
Ki kell probalni. Vitaraban es scrossban arra is van a 10ev gari, olyan szar nem lehet...
-
őstag
válasz BigBlackDog #39332 üzenetére
Szívesen Én pl. swiftben megvenném az 1.0t automatát. Scross-ban inkább a motor mérettel van gondom az autóhoz képest. Facebookon olyant is írt valaki hogy 1.2t is lesz... De tudjuk mennyit ér sok facebookon látott infó, várjuk ki a végét.
És például a sima 1,2-es állítólag nagyon jól össze van hangolva a cvt-vel (de a balenóban a + 600 ezer kicsit túlzás érte).
-
dethroner
veterán
válasz BigBlackDog #39342 üzenetére
Ez ok, világos következtetés. De az autó van én értem és nem fordítva, nem igaz?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz BigBlackDog #39347 üzenetére
A már említett Foresterben automata klíma volt. Sehogy nem bírtam megérteni, hogy egy TD motorral szerelt autó, hogy képes 2 perccel indítás után meleget fújni, de megcsinálta.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
kenguru99
aktív tag
válasz BigBlackDog #39352 üzenetére
"Suzukinál kérhető CVT váltóval van valakinek tapasztalata?"
Engem is érdekelne.
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #39366 üzenetére
Kerékpártartóból Thulét néztem és mindenképp olyat akarok aminél az első villát lehet befogatni mert karbonvázas a gépem és a vázat nem szívesen szorítanám meg (a villa viszont átütőtengelyes).
Ilyenekre gondolok:
Thule OutRide 561
Thule ThruRide 565Mondjuk ezek is ilyen 40-50k-s kategóriák. Tetősínből azért lenne jó a gyári Suzuki mert az passzol a neki kialakított négy lyukba az autó tetején. Így a fényezést boztos nem csesztetné.
Alighanem nincs mese el kell fogadnom hogy ez bringára is egy 100k-s tétel lesz.[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
őstag
válasz BigBlackDog #39368 üzenetére
Mosolygok, mert annyira egy rugóra jár az agyunk ebben a Suzukis témában.
Ja igen, amit múltkor elfelejtettem, az az adaptív tempomat, ez nálam szintén elengedhetetlen, ha már új autó.
Valahogy sokkal jobban tetszik a Swift, az S-Cross külsőtől és belsőtől rosszul vagyok, a Vitaránál csak a belsőtől van hányingerem, de most azt találtam ki, hogy olyan Suzukit már nem vennék, aminek még a "régi" dizájnnal rendelkező kormánya van és nem színes a műszerek között a kijelző.
"Less but better" - Dieter Rams
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #39368 üzenetére
S-cross gl+-on elol a lokos racsaban a kis kocka nem a tavtarto tempomathoz van? Amugy ja, az 1.4t automata gl+ a mindenre is jo valasz, ha az eleje nem lenne ennyire csufi szamomra, akkor mar a garazsban allna. Kapna jofajta utolagos pittyegot elolre es hatulra is, aztan tud mindent, ami kellhet.
&xeon: jah, a swift kormanya tok jol nez ki, sokkal igenyesebb, mint az scross/vitara kormany.
Vitara nekem nem fajt belul, foleg dizajnban nem, egyedul az ajtokarpit puruttya kicsit, de a normalis automataert es a tiz ev gariert ennyi kompromisszumot lehet kotni szerintem. Kar, hogy a vitara gl+-a sokkal csovesebb felszereltsegu, mint az scrosse. Ha a ledlampa es kulcsnelkuli benne lenne, akkor nem kacsintgatnek glx fele, de ez a tollas kulcs borzaszto ciki igy 2018-ban 5,5 millaert... a halogen fenyet meg fikaztak tobb helyen is (plusz az automata magassagallitas is jo dolog), ugyhogy a ledbol nem engednek. A glx biztonsagi csilivilijei amugy szimpatikusak, alapvetoen megeri a nagyobb csomag a felarat szerintem, de inkabb lenne 100-zal dragabb a gl+ az scross felszereltsegevel es akkor nem lenne hianyerzete az embernek. -
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #39372 üzenetére
Megideznem az Scross tulajokat, hogy GL+-ban benne van-e, nekem ugy remlik adaptiv tempomatos az.
Az ufo nem csunya, csak szokatlan. Az utana jovo, a melytengeri, na az facelift elott nagyon nem all ossze, a faceliftes lampak sokat javitottak rajta.En a helyedben inkabb a 4,9millas 1.0t glxbe alkudnek bele egy garnitura teligumit. Azert az 1.2 cvt nem lehet nagy elmeny palyan
Az scross beltere tenyleg minosegibb hatasu, mint a vitarae, de a faceliftes abban sem faj. Mainstream kompaktokhoz kepest sokkal rosszabbra szamitottam, nekem kellemes meglepetes volt a faceliftes vitara belseje. A hatso lampa nem rossz szerintem es vegre ledes, ez kb ot evet fiatalit rajta...[ Szerkesztve ]
-
kenguru99
aktív tag
válasz BigBlackDog #39371 üzenetére
A gyári brosurából nekem az derül ki, hogy a cvt csak glx felszereltséghez kérhető. Ez tényleg így van?
-
őstag
válasz BigBlackDog #39368 üzenetére
Nem forgatnám a kést nyílt sebben, de a Gusztáv 4,2 milláért árult 1.0T AT GLX swifteket kb egy éve... Ő náluk már máskor is előfordult ilyen szereztünk pár tucat ebből, ha kell olcsóbban megkapod (és nem lehet válogatni csak ebből, nem is nagyon reklámozzák elmegy ügyfelek között). Baleno GA is volt ilyen (fullfapad+ légkondi+ utólagos rádió), 2,7-ért amikor vettem az scross-t . Majdnem vettem egyet (kicsit durva lett volna 2 autóval kijönni egy helyet, de olyan full fapad volt hogy le tudtam győzni a racionalitásom, bár még befektetésnek is jó lett volna, pár éve központi akcióban a GA scross 1.6 benzin volt 3,4 milla, most kb ugyanannyiért árulják 50 ezer kilométer felettieket)...
Szóval Gusztávnál személyesen érdeklődnék vásárlás előtt
-
őstag
válasz BigBlackDog #39380 üzenetére
Igen, minden rendben ment. Szervizbe másokat érintő rossz tapasztalatok miatt nem hozzájuk járok (de hogy fair legyek hozzájuk csak az ezresre mentem és ott nem volt gond).
-
tomi5244
őstag
válasz BigBlackDog #39374 üzenetére
Ilyenkor irigylem a 6. sebességi fokozattal rendelkező tulajokat. Nekem az 5 sebességes 1.2-es swiftem már 110-nél 3 ezret forog. Szerencsére sokat nem pályázom, de az a huszon km amit gyorsforgalmin megteszek 100-110 körül arra pont jó lenne egy 6.
-
dnelb
veterán
válasz BigBlackDog #39395 üzenetére
eddig is volt
-
veterán
válasz BigBlackDog #39394 üzenetére
Mobileszközön sajna nem látom, hogy mit ír, de elhiszem Neked.
Ha 0W-16-ot, akkor jó lesz bele a 0W-20 is; a lényeg, hogy nem 5W-30 az előírás és úgy menne bele a 0W-20.Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz BigBlackDog #39397 üzenetére
Mi értelme lenne? Automatabol csak duplakuplungos, többi kuka.
[ Szerkesztve ]
-
Szajo
őstag
válasz BigBlackDog #39410 üzenetére
Igen ez így van. Glx alatt szegmens kijelző van abban mutatja az üzemanyagot. GLXben pedig lcd kijelzo van és mellette mutatja egy egy hagyományos mutató a vizet és az üzemanyag szintet.
-
dethroner
veterán
válasz BigBlackDog #39410 üzenetére
Nézegettem a különböző felszereltségek belvilágát, és akkor tűnt fel, hogy a GLX-ben van külön kis mutatós műszer a víznek és a benzinnek, ezek alatt pedig csak a benzinnek látom hogy van valami piktogramos kijelzője a két nagy óra között. Víznek semmi. Ugyanaz lesz mint az előző kocsinál, hideg víz kék lámpa, túlhevült víz piros lámpa. De hogy mi a hideg, azt csak megtippelni lehet. Komolyan mondom dühítő, hogy egy városi talicskában fontosabbnak érzi a tervező fordulatszámmérő jelenléte miatti nem létező sportosság érzését, mint a hűtővíz hőmérsékletének folyamatos felügyeletét
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz BigBlackDog #39416 üzenetére
Ugye évtizedeken keresztül megvolt minden vízhűtéses autóban ez a kis műszer, nem volt plusz felár, elképzelhetetlen lett volna hogy hiányozzon, magától értetődő volt a jelenléte. Sokszor nem volt viszont fordulatszám mérő, Pl a jelenlegi 23 éves rönómban sincs. Viszont van vízhőmérséklet kijelző.
Aztán az autóipar úgy döntött hogy bizonyos felszereltség alatt nem kell foglalkozni a víz hőfokával, sokkal fontosabb hogy a motor fordulatszámát lássa a vezető, holott azt hallja akinek van füle, ellenben a víz hőfokát csak akkor lehet megtippelni, ha a hűtőkör csöveit tapogatom. Mondhatja azt a gyártó hogy mit foglalkozni vele, ha nem kék és nem piros akkor jó. Persze, de a nem piros az lehet csak pár fokkal több mint a kék. Elmagyarázom mire gondolok. Rönóm megvan tíz éve és emlékeim szerint sose volt benne fűtés. Az év nagy részében szükségem se volt rá, a többit meg átvészeltem azzal a meggyőződéssel, hogy csak 10-15 perc a munkába és onnan haza vezető út, ennyit kibírok kabátban és kesztyűben, nem fogok ezért a kis kényelmetlenségért 1 napra autót nélkülözni és fizetni a radiátor cseréért sok tízezres munkadíjat. Tehát nem jött meleg a rostélyból, de tudtam hogy a víz ettől függetlenül üzemmeleg, mert a mutató jól mért. De ha nem lett volna visszajelző műszer, akár 10 éven keresztül is eljárhattam volna abban a tudatban hogy a radiátor vízköves és ezért nincs fűtésem, és közben még a termosztát is megragadhatott volna nyitott állapotban, tehát folyton hideg vízzel jártam volna.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
a_tesz
Korrektor
válasz BigBlackDog #39442 üzenetére
Japánban már egy ideje elérhető egy komolyabb hibrid a Swiftből, ilyen Prius jellegű, szerintem azt hozzák Európába is.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
őstag
válasz BigBlackDog #39442 üzenetére
Valamelyik magyar beszállító cég újságjában benne is volt a hibrid vitara. A hírek szerint ez már igazi rendes hibrid rendszer lesz, elég drágán.
-
tomi5244
őstag
válasz BigBlackDog #39442 üzenetére
Anno mikor belengték, hogy az 1.6 szivó vitara megszűnik, még majd' egy évig lehetett kapni. Pontosabban a gyártás is ment, utána lett kifutó.
Szóval az ilyen híreket fenntartásokkal kell kezelni. Ha érkezik hibrid azt szerintem minimum fél évvel előbb bezengi a sajtó komolyabban. Én idén nem számolnék vele, főleg, hogy a face lift vitara nem is oly régi.
Az automata pedig elég durva időpont :/ nem gondoltam volna.
-
őstag
válasz BigBlackDog #39452 üzenetére
Én megvárom az automata SSS-t, hátha eljön az EU-ba is.
Esetleg ha az 1.4 Boosterjetet megkapná a Jimny vagy minimum egy 6-os automata váltót a mostani motorral.
"Less but better" - Dieter Rams
-
Arolotifar
őstag
válasz BigBlackDog #39455 üzenetére
Azért vannak olyan szalonautók, 30 km óraállással, amit a kereskedő nettó 500-zal többre taksál, mintha vennék egy újat
"Jobb, ha azért gyűlölnek, ami vagy, mintha azért szeretnének, ami nem."
-
HKorn
addikt
-
Kakaduku
senior tag
válasz BigBlackDog #39478 üzenetére
Jelenkezem. Az enyém 2017. márciusi S-Cross és a motorháztető olyan hologramos. Először azt hittem én csesztem el valamit a gyors wax-szal, de utána rájöttem, hogy ilyen a gyári fényezése. 2 réteg fusso elviszi, úgy már jó.
-
M_AND_Ms
addikt
válasz BigBlackDog #39486 üzenetére
Sötétkék
Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
-
blakey
titán
válasz BigBlackDog #39490 üzenetére
Nem csak az S-Cross-t érintette illettve ha jól emlékszem akkor egy gyártási szériát érintett. Enyém sem hologrammos.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
M_AND_Ms
addikt
válasz BigBlackDog #39490 üzenetére
Vagy a szalon gondolta, még átadás előtt kiglancolja a kocsit (hisz azok sokszor koszosan érkeznek), aztán valamelyik ügyetlen szerelő nekiállt waxolni/polírozni
Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #39532 üzenetére
1.2-esnél elég hamar, úgy 3 km után már jön a meleg.
Més que un club!
-
dnelb
veterán
válasz BigBlackDog #39545 üzenetére
Sportra sose került és nem is fog ecoize gumi kerülni gyárilag.
-
dnelb
veterán
válasz BigBlackDog #39547 üzenetére
sportcontact
-
őstag
válasz BigBlackDog #39547 üzenetére
Continental ContiSportContact 5 van rajtuk.
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
válasz BigBlackDog #39545 üzenetére
Eszembe jutott, hogy az ADAC elég részletesen teszteli az autókat: [link]
71,5 dB(A) 130km/h-nál, ez elég hangos. A Mazda 2, Kia Rio, stb. hoz ilyen értékeket és bizony a Rio az tapasztalatból mondom, hogy pályázni nagyon fárasztóan hangos.
Érdekes módon a kategóriatárs Fiesta és a Polo 67-68 dB(A) körül van, ami már alsóközepes szint, mert egy Astra K, Ceed, Focus hoz ilyen értékeket.
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
válasz BigBlackDog #39579 üzenetére
Kíváncsi vagyok milyen hibrid lesz (Toyota egy az egyben, vagy teljesen önálló), meg úgy általában következő generációra is. Sokat megyek városban... Ha még hangszigetelés is lesz benne akkor lehet hogy elcsábulok
-
dethroner
veterán
válasz BigBlackDog #39551 üzenetére
Volt Subaru Forester, ami 130-nál 2500-at forgott 6. sebességben. Abszolút hallhatatlan volt a motor, de a 215/60 R16-os gumi valami elképesztő búgást produkált. Pedig nyári Michelin volt.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Bestspiler7
tag
válasz BigBlackDog #39603 üzenetére
igen arra gondoltam, köszi a választ.
Másik kérdés: még nem döntöttem el hogy a régibb fajtát vegyem-e (az 1.6 benzines miatt) vagy peddig az újat 1.4 turbóval. Szerintettek?
-
Bestspiler7
tag
válasz BigBlackDog #39605 üzenetére
hát igen, 1.6-ost minden kép használtan vennék, 3.8 M körül láttam már
-
Brogyi
senior tag
válasz BigBlackDog #39620 üzenetére
"LED fényszóró"
A Suzuki LED fényszórót sokan dicsérik. Érezhetően jobb, mint a hagyományos lámpa.
-
Roxbury
őstag
válasz BigBlackDog #39652 üzenetére
Jogos, ablak tisztítást akartam írni, én is jégoldót használok. 🙂
[ Szerkesztve ]
| Galaxy S23 | Watch5 Pro |
-
pjen
félisten
válasz BigBlackDog #39652 üzenetére
én mindíg egy ajándék hitelkártyával kaparom,ha kell.Nem karcol.
-
pjen
félisten
válasz BigBlackDog #39664 üzenetére
A jégoldó olyan büdös+ráfújom elindulok és a maradék rá fagy.
-
tboldi
nagyúr
válasz BigBlackDog #39675 üzenetére
Egyetértek.
(#39673) Viktoár: Akkor hajrá!
Esetleg még annyit megtehetsz az új aksi védelmében, hogy becsomagolod hővédővel. Nem tudom, hogy mennyire hatásos valójában, de olyan olcsó, hogy kár lenne kihagyni.
[link][ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #39652 üzenetére
Oszt ha kemény jégpáncél borítja mégis hogy tüntessem el, ha járatni se szabad 5 percnél többet?
-
Dvix
senior tag
válasz BigBlackDog #39701 üzenetére
ahahahahha!
tboy93 Járasd csak ne túráztasd, az a lényeg h minél hamarabb elindult, plána ha az olajad 5W-től indul, 30 sec után illő azt mondja. Viszont én sem indulok el addig amíg nem látok ki a szélvédőn normálisan az igaz! -
HKorn
addikt
válasz BigBlackDog #39852 üzenetére
Valóban, kicsit összemostan a 3mp-s alapjáratos kérdéssel
Run&Ride
-
tboldi
nagyúr
válasz BigBlackDog #39862 üzenetére
és tboy93:
Csak meg kell nézni, hogy az említett Suzuki motorban milyen komoly lánc van, a németekben meg majdnem olyan, mint egy biciklilánc.
[ Szerkesztve ]
-
domojko
senior tag
válasz BigBlackDog #39895 üzenetére
“Viszont leállított motor nem fogyaszt üzemanyagot”
Persze ez csak tréfa.
Egy szóval sem mondtam hogy így kell csinálni.
A lényeg annyi lett volna hogy ha a feltételek adottak, akkor ez a művelet menet közben is végrehajtható.
Nyilván nem csúcsforgalomban vagy olyan útszakaszon kell ezzel foglalkozni amikor halmozottan balesetveszélyes.Maga az élet is szül meglepetéseket. Sőt az autóvezetés egy oroszrulett.
Főleg mostanában amennyi agyhalott van az utakon.De tényleg túlbeszéltük ezt a témát sztem.
-
HKorn
addikt
válasz BigBlackDog #39913 üzenetére
Én úgy értettem hogy az 1.2 szívó, az 1.0T és a Baleno modell is kivezetésre kerül.
Run&Ride
Új hozzászólás Aktív témák
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Medence topik
- Autós topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Magisk
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- Milyen TV-t vegyek?
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen