Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
Sziasztok
Szeretnék érdeklődni, hogy van-e valakinek s-cross vagy már vitara 1.4T-vel és automatával. Mennyit eszik? (nem fogyasztásfetisizmus miatt, hanem hogy milyen gyakran kell tankolni) Pályán mennyit forog (gps szerinti 138-nál) és mennyit csal az óra? Mennyire hangos?
Bónusz kérdések panorámatetősöknek: beázik-e, zajos-e?
Nagyon gondolkodom azon, hogy beruházunk jövőre egy vitara 1.4T glx automata+panoráma konfigurációra.
Tudom, hogy az s-cross sokkal okosabb választás, de az elejével nem tudok megbékélni sajnos. Több ismerősnek is van akár több gyerek mellé Vitara és elférnek, meg terv szerint lesz mellette egy nagyobb autó.
A 3+7 év gari nagyon csábító és a GLX-ben minden benne van, ami kellhet. A gyári hangrendszer mennyire használható? A Splashbe rakattam egy Dension Gateway lite BT-t, a rádióadásokhoz képest megtáltosodott a hangzása, de azért objektíve még mindig low class 6,3-ért meg már szóljon tűrhetően... -
rbalint88
addikt
válasz Mecy_Lacee #39074 üzenetére
szerviz, azonnal. de minimum egy hibatároló olvasás. hibakód nélkül semmire se megyünk így.
-
rbalint88
addikt
válasz nandow #39084 üzenetére
erre mondjuk egy automata váltó kitűnő megoldás, suzukiban nem félnék tőle, sőt, tuti azzal venném. 60ezrenként vagy 5 évente ledobjátok az olajat benne, akkor örök élet és egy napot elmegy kb.
ha ilyen gyakran cserélnek autót, akkor hosszú távon az árkülönbség se fog fájni. -
rbalint88
addikt
válasz Motion_Blur #39131 üzenetére
Tudta a gyarit, katalogus szerint 180 a vege az 1.0T-nek es 200 az 1.4T-nek. Boven eleg mindenre meg a kisebb motor is, csak nem lehet venni GLX-ben, ami nem lenne drama, ha a GL+ azt jelentene, amit az S-Crossnal.
-
rbalint88
addikt
Jelenlegi hasznaltpiaci allapotokat figyelembe veve, ha annal tobb igenyed van egy autoval szemben, hogy vigyen el A-bol B-be es kozben ne essen be az eso (nyilvan ez sarkitva volt), akkor elegge meg vagy love. Felteve, ha nem akarsz dizelt.
Mondjuk egy kompakt kategoriat, benzinnel es automataval, normalis felszereltseggel talalni nem tul egyszeru, marpedig ha az ember 3+ millioert keresgel autot, akkor azt gondolom lehetnek bizonyos elvarasai, mert ez egyszeruen tul sok penz ahhoz, hogy rosszul erezd magad az autoban vagy valami fontos dolog hianyozzon, pl az automata. En olyan autot keresek, hogy: benzin, 120lo felett, hagyomanyos automata, radar es/vagy tolatokamera, ulesfutes, bt kihangosito, e-h villanyablak. Gyakorlatilag ebben a metszetben az Opel Astra van egyedul a valto miatt (duplakuplungos az 500+ezres kuplungcserevel nein danke), abbol meg nincs olyan a piacon fel eve, ami mindenben megfelene. Ahhoz meg sok penz, hogy allandoan arra gondoljak, hogy tok jo az auto, csak rohadtul kene a xenon, mert ezekkel a toklampasokkal nem latok semmit. Ja es ugye kockazat, hogy hogy hasznaltak elotted, volt-e torve, az hogy volt javitva stbstb. Ugyhogy jovore irany a szalon, tiz evre kiadja a matekot a glx vitara, amiben minden szukseges dolog benne van, plusz a panoramateto is, ami nagy vagyam es ott a tiz ev motor-valto gari, ami nehezen forintosithato nyugalmi faktor. Raadasul asszonynak is jobban bejon a suv fazon, talan a csodas utjaink es a padkak is nehezebben teszik tonkre, mint egy foldszintes autot es az infotainment sincs lemaradva 5-10 evvel, mint egy hasznalt autoban. Aztan ha beut kozben az otoslotto, akkor lehet venni helyette egy XC60 T8-at -
rbalint88
addikt
Van valakinek panoramatetos vitaraja, s-crossa? Ha igen, hajlamos a beazasra?
-
rbalint88
addikt
válasz Motion_Blur #39210 üzenetére
Mindenkeppen erdemes emelt fenyure cserelni attol nem lesz rosszabb, az biztos. Mondjuk nagy csodat nem fog csinalni, de kevesbe lesz gyengus.
-
rbalint88
addikt
válasz Motion_Blur #39213 üzenetére
Mondanam, hogy egy fasza led szett kell bele, de az nem road legal. Pedig tuti meg lehetne oldani vakitasmentesre, dehat a szabaly az szabaly.
Sajnos a projektoros halogen fenyszorok nagyobb resze gyengebben vilagit, mint a sima parabolatukrosok. -
-
rbalint88
addikt
válasz Szilágyi84 #39263 üzenetére
1.0-t és dízelt felejtsd el. 1.2 is csak városba való igazán, de bírja a pályát is, csak rohadt hangos.
váltó nyelestengely csapágya, ABS kocka és rugótörés ami jellemző típushiba, legalábbis én nem tudok másról.
amúgy tök jó kis autó a maga kategóriájában. -
rbalint88
addikt
válasz xEon1337 #39308 üzenetére
[link] Ez ennyiért nem rossz ajánlat, ha ilyesmiben gondolkozol. Oké, piros, nem egy kimondottan férfias szín, de amúgy dögös
Cserélnéd a C30-at? Sok tekintetben visszalépés lesz a Suzuki Bár elvileg ez náluk "fentre van pozícionálva" minőség tekintetében, egy próbát megér mindenképp. Pályára vidd ki és rossz útra, ha szél/futóműzajos, akkor ott biztosan kijön. -
rbalint88
addikt
válasz xEon1337 #39316 üzenetére
megértem, én is nagyon vágyom az automatát, új autót csak azzal vennék (viszont hosszabb távra tervezés miatt sok márka ki is esik az automatája miatt). Használtnál nyilván tudni kell kompromisszumot kötni ebben adott esetben, meg ugye ott még inkább kockázati tényező.
Viszont nagyjából ezért az összegért, mint a linkelt Swift, van már pár éves facelift Auris HSD is akár leddel is, ami azért komolyabb gépezet és azok se arról híresek, hogy folyamatosan baj lenne velük -
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #39332 üzenetére
Ki kell probalni. Vitaraban es scrossban arra is van a 10ev gari, olyan szar nem lehet...
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #39368 üzenetére
S-cross gl+-on elol a lokos racsaban a kis kocka nem a tavtarto tempomathoz van? Amugy ja, az 1.4t automata gl+ a mindenre is jo valasz, ha az eleje nem lenne ennyire csufi szamomra, akkor mar a garazsban allna. Kapna jofajta utolagos pittyegot elolre es hatulra is, aztan tud mindent, ami kellhet.
&xeon: jah, a swift kormanya tok jol nez ki, sokkal igenyesebb, mint az scross/vitara kormany.
Vitara nekem nem fajt belul, foleg dizajnban nem, egyedul az ajtokarpit puruttya kicsit, de a normalis automataert es a tiz ev gariert ennyi kompromisszumot lehet kotni szerintem. Kar, hogy a vitara gl+-a sokkal csovesebb felszereltsegu, mint az scrosse. Ha a ledlampa es kulcsnelkuli benne lenne, akkor nem kacsintgatnek glx fele, de ez a tollas kulcs borzaszto ciki igy 2018-ban 5,5 millaert... a halogen fenyet meg fikaztak tobb helyen is (plusz az automata magassagallitas is jo dolog), ugyhogy a ledbol nem engednek. A glx biztonsagi csilivilijei amugy szimpatikusak, alapvetoen megeri a nagyobb csomag a felarat szerintem, de inkabb lenne 100-zal dragabb a gl+ az scross felszereltsegevel es akkor nem lenne hianyerzete az embernek. -
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #39372 üzenetére
Megideznem az Scross tulajokat, hogy GL+-ban benne van-e, nekem ugy remlik adaptiv tempomatos az.
Az ufo nem csunya, csak szokatlan. Az utana jovo, a melytengeri, na az facelift elott nagyon nem all ossze, a faceliftes lampak sokat javitottak rajta.En a helyedben inkabb a 4,9millas 1.0t glxbe alkudnek bele egy garnitura teligumit. Azert az 1.2 cvt nem lehet nagy elmeny palyan
Az scross beltere tenyleg minosegibb hatasu, mint a vitarae, de a faceliftes abban sem faj. Mainstream kompaktokhoz kepest sokkal rosszabbra szamitottam, nekem kellemes meglepetes volt a faceliftes vitara belseje. A hatso lampa nem rossz szerintem es vegre ledes, ez kb ot evet fiatalit rajta...[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
a kockázatokról kérdezze meg autószerelőjét, alkatrészboltját. ez csak újonnan véve és a gari lejárta után azonnal eladva igaz, akkor se mindig.
pl cégnél van tucson, 1.7 dízel 7dct váltós, indulásnál sokszor remegősen adagolja a kuplungot, meg ugye irányváltásnál, parkolásnál tud kellemetlenül sokáig gondolkozni, ahogy a vw dsg is. családban van 6-os automata váltós volvo dízel, annál jobb automata nem nagyon kellhet. azt hiszem az is aisin talán, annál gyorsabban humanoid se vált. -
-
rbalint88
addikt
válasz M_AND_Ms #39507 üzenetére
Utangyartott = nem gyari. Az aggalyaim ott kezdodnek, hogy autospecifikus, droidos fejet altalaban nem a nagy gyartok (alpine, pioneer, jvc, kenwood, sony) szoktak kesziteni, hanem kedves kici kinai barataink. Biztos van kivetel, de eddig olyan nagy dicshimnuszokat nem hallottam ezekrol, panaszkodast annal tobbet.
Egy Splasht hasznalok most, kenyszerusegbol radioadast hallgattam benne, mivel a cd az annnyira 1995, usb-t meg nem tudott gyarilag. Vehettem volna bele egy random fejegyseget beepitokerettel es kormanytavvezerlo adapterrel, ami egyreszt baromi sok penz, masreszt legalabb hulyen is fog kinezni, vagy -ahogy ez tortent is- egy radio felokositot, dension gateway lite bt. Igy van bt kihangositom es bt-n keresztul tudom streamelni a zenet. A hangminoseg is megtaltosodott, igy se audiofil, de legalabb hallgathato. Es a gyari kormanygombokkal lehet hivast fevenni-letenni es szamot leptetni. Nem hiszem, hogy a swift gyari fej rosszabb lenne, igy inkabb a zajszigetelesre es a hangszorokra koltenem az utolagos fej arat.
A szabadon konfiguralhatosagot meg hagyjuk, egy autonal a minel uzembiztosabb mukodes a lenyeg. A gyari fej nem az aktualis napi csucstechnika, viszont nagyjabol bulletproof, egy androidos fejbe meg beleraknak valamit, jo esetben nem valami elavult fosgyenge mediatek soc-ot, ami ha aktualis csucstechnika, akkor is elavul ket ev alatt. Gondolj bele, hogy telefont milyen gyakran cserelsz, mert nem vagy vele elegedett. Nekem a legutobbi kihuzta 3,5 evig es csak azert csereltem, mert gtk-ra torott... De meg azon is jobban futott a waze es a zene, mint egy barmilyen gyari rendszeren futna. Nem veletlenul az az irany, hogy az autoban csak egy kijezo legyen, a tobbit megoldja a telefon, ugyanis a mobilok sokkal gyorsabban tudnak fejlodni, mint az autos multimedia rendszerek. Csak a kinaiaknal az utangyartott fejeknel a tobb eves tesztelesi-fejlesztesi fazis kimarad, igy tudnak aktualisan okosabb fejeket kinalni, de kerdeses elettartam mellett. -
rbalint88
addikt
válasz dethroner #39516 üzenetére
ennyiért fel se merülne, hogy aliexpressről vegyek fejegységet garancia és egyéb kérdésekről nem is beszélve
szerintem jobb egy szem előtt levő telefon amúgy is, mint egy műszerek alatti szinten levő képernyő, úgyhogy nekem inkább a műszerfal mellé tett telefon vagy gyári "tablet" szimpibb ilyen szempontból, kevésbé kell levenni a szemet az útról.
Új hozzászólás Aktív témák
- Melyik tápegységet vegyem?
- Gyúrósok ide!
- Dying Light 2
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Vicces képek
- Robot fűnyírók
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Windows 11
- További aktív témák...