- EAFC 24
- Hearthstone: Heroes of Warcraft - free online CCG
- World of Tanks - MMO
- Bestbuy játékok
- Assetto Corsa Competizione
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- War Thunder - MMO Combat Game
- Ghost of Tsushima: Director's Cut - Íme a gépigény
- Minecraft
- No Rest for the Wicked - Megkaptuk a korai kiadás gépigényét
Új hozzászólás Aktív témák
-
gubisadam
aktív tag
válasz rbalint88 #39006 üzenetére
Szia,
én S-cross tervezek venni 1.4 automata, viszont a feleségem a ráfutásvédelem miatt nagyon GLX felé akar tekintgetni. Nekem nem kell a hátsókerék meghajtás a többletfogyasztás és plusz tömeg miatt, de sajnos nem elérhető a glx automata ez nélkül....
Gyári hifire panaszkodnak hogy nem túl acélos.Engem is érdekel amit kérdeztél illetve (fogyasztás + zaj).
Valamint még az is hogy mennyire megbízhetó az ütközéselkerülő szenzor? valakinek van-e vele tapasztalata?-= Suzuki SX4 S-cross 1.4T 6aut - i5-13500 / MSI PRO B760 / GW 2060S =-=-
-
tm5
tag
válasz rbalint88 #39006 üzenetére
Ez az én fogyasztásom SCross, 1.4T AT AllGrippel
Debrecenben, reggel-este csúcsban közlekedve.
Nem mondanám halknak az autót.
Olyan 2300 körül szokott forogni az óra szerinti 130 km/h-nál. -
tm5
tag
válasz rbalint88 #39038 üzenetére
Állitólag Debrecenben több dugó van... és ott is megáll 10l alatt.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz rbalint88 #39038 üzenetére
Csak pesti dugóban nálam nem. Nyáron 10, télen inkább 12.
De összehasonlítás hogy meglegyen, ez a toyota 1.0 manuál esetén volt 7 és 8 az én ciklusomban.
Szóval nem rossz szerintem, csak a körülmények kegyetlenek. És biztos vannak nálam finomabb talpúak akiknek a türelmük is erősebbszerk. Tm5: az durva dugózás akkor... Lehet hogy egyszerűen finomabb vagy a géppel... És nekem vannak 2-3 kilométeres utaim.
[ Szerkesztve ]
-
-
@tco@
aktív tag
válasz rbalint88 #39173 üzenetére
Hát ilyen autó mondjuk tényleg nincs, ha az automatárol lemondanál, akkor máris jobban az esélyek. Vagy ugyanez dízelben, de azt meg vegyen most a fene. Szóval ha ugyanez csak új autóban érhető el, az megint más.
Egy panorámatetős Vitarát mondjuk én is hajtanék, de az S-Cross jobban tetszik -
őstag
válasz rbalint88 #39314 üzenetére
Lehet, hogy Budapestre költözök a páromhoz az év első felében és dugóban ácsorogni mindenképpen kell az automata váltó egy nyomatékos turbós benzines motorral. Emellett kell a LED tompított is, más igényem nincs.
Viszont üléskomfortban, szélzajban meg sok mindenben biztos, hogy visszalépés lenne.. az is lehet, hogy ha olyan helyen találunk lakást, akkor egy darabig nem is lesz szükségem a kocsira, de majd meglátjuk."Less but better" - Dieter Rams
-
BigBlackDog
veterán
válasz rbalint88 #39370 üzenetére
De, gondolom azért van, de GL+ felszereltségnél szerintem csak egy üres doboz van ott (a rendszám alatti, középen lévő dobozra gondolsz, ha jól értelek). Szerencsére a kinézetével nincs gondom (tudod, nekem volt UFO Civicem is, amit szépnek gondoltam ).
-
BigBlackDog
veterán
válasz rbalint88 #39373 üzenetére
Mint megidézett S-Cross tulaj közeli ismerőse, írnám, hogy nem találtam az otthoni GL+-ban adaptív tempomatot.
Mondjuk azt gondolom, hogy az 1.2 CVT nem egy betyáros már 90-100 km/h felett. De azért látszik, hogy 130-140 km/h-nál sincs olyan magasan a fordulat, 2600-2700 rpm körül ingadozik. Onnan még egy kicsit van értelme pörgetni, ha nagyobb nyomaték kell, de a gázpedál mellett már hit is kell, hogy menjen.
Ha a gyári nyári gumi nem olyan szr (=iszonyat hangos), mint az Ecocontact amit az S-Crosshoz adnak, akkor akár még az is járható út részemről.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz rbalint88 #39405 üzenetére
Várost annyira nem kajálja a duplakuplungos. Ott gyors nagyon ahol jól eltalálja merre lesz a következő váltás és bekészíti előre. Nu a város pont ennek nem kedvez És ha jól tudom a lassú mozgásnál csúsztatja a kuplungot keményen (= város nem igazán tesz jót neki, és darabosabb is mint egy igazán jó hagyományos automata). Előre és hátra között sem sebesség bajnok.
A mostani 6-os és 8-as automata volvoéknál már biztos aisin. A korábbiban nem vagyok biztos (de a 6-osnak sokkal jobb híre van mint a korábbi 5-ös automatának).
-
-
M_AND_Ms
addikt
válasz rbalint88 #39506 üzenetére
Szóval egy droidos fejegység csak utángyártott (tudnám mit értesz ez alatt?, mi után gyártották?) és vacak lehet.
Amúgy előnye pl jobb konfigurálhatóság, szabad szoftverválasztási lehetőség és kötöttségektől mentes használat a gyári zárt rendszerhez képest. Nem kell külön telefon se a navigációhoz és a külső médiához (az AA és társai még mindig bugosak, nehézkesek és a tükrözött appok nagyon redukált funkciókat engednek csak)
....és még sorolhatnám[ Szerkesztve ]
Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
-
M_AND_Ms
addikt
válasz rbalint88 #39509 üzenetére
Azért csak olvasgass és beszélgess olyanokkal, akik raktak már be "utángyártott" (de inkább mondanám így "harmadik fél által gyártott" fejegységet a kocsiba. Mik a tapasztalataik.
"autospecifikus, droidos fejet altalaban nem a nagy gyartok (alpine, pioneer, jvc, kenwood, sony) szoktak kesziteni"
"hulyen is fog kinezn"
Dizájnban teljesen megfelelő és passzoló cuccokat lehet kapni. De lehet csak olyan kereteket kapni, ami dizájnban ugyanaz, de bármilyen szabvány fejegységet bele lehet rakni. ( Egy példa a FB Scross csoportból) A kormányvezérlő szabvány megoldás, droidos cuccokban még át kis konfigurálhatod.
A nagy neves gyártók cuccával is általában az baj, hogy zárt rendszer, tele kötöttséggel"A szabadon konfiguralhatosagot meg hagyjuk, egy autonal a minel uzembiztosabb mukodes a lenyeg"
A konfigurálás pedig pont azért jó, hogy a neked lehető legjobban tetsző és megfelelő módon tud kezelni (pl ne kelljen kétszer is képernyőre kattintanod, ha usb-ről, rádióra akarsz váltani, tudj normálisan kiválasztani egy dalt, előadót a médiatáradból, tudjál váltani az útvonalopciókon menet közben és ne kelljen emiatt lehúznod a telefont az AA kapcsolatról, stb, stb - ezek mind fennállnak a Suzukikban mostanában bennlévő gyári Bosch fejegységnél.)
Naviból használhatsz teljes értékű Waze-t, Google Maps-et (és nem a butított AA felületet), de akár Igo-t is - vagy Sygic-t, stb-t.
Bele tudsz rakni egy prepaides mobilkártyát némi nettel és máris kinyílik még jobban a világ (de akár a telefonodtól is át tudja venni a netet)A hangminőségről annyi, hogy az arra igazán igényesek a valószínű egy nyíltabb rendszerű fejegységről könnyebben le tudják szedni a vonalszintű jelet a külön, minőségi, "utángyártott" erősítőjükbe, mint a gyáriról (mert pl a Boschról ez alapból lehetetlen)
Megjegyzés: Csak azért cserélek telefont 3-4 évente, mert a sok cipeléstől, leeséstől és egyéb fizikai behatástól lesz nehézkesen, vagy egyáltalán nem használható - maga a szoftverrész ugyanúgy teszi a dolgát, mint az elején. Ja, és a gyári fejegység is ugyanúgy "elavul", mégse dobod ki 3 múlva
"Csak a kinaiaknal az utangyartott fejeknel a tobb eves tesztelesi-fejlesztesi fazis kimarad, "
Aha, mert a Bosch fejegysége annyira kiforrott és agyontesztelt volna. Ugyan már! Maga a Mirrorlink és az AndroidAuto eleve egy kiforratlan bughalmazként jelent meg, rossz megoldásokkal[ Szerkesztve ]
Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
-
dethroner
veterán
válasz rbalint88 #39506 üzenetére
Hát én tavaly vettem a hozzánk került Foresterbe egy droidos fejet mert a gyári fej tudott cd-t lejátszani, rádiózni meg aux-on fogadni hangot. Ez utóbbi nem mondom hogy használhatatlan dolog, de mivel nem lehetett a fejen léptetni és minden alkalommal ki és be kellett az aux-ra dugott eszközt kapcsolni ha indult vagy megállt az autó, nagyon kényelmetlen volt a használata. Búg? Egyetlen hiba nélkül ment fél évig, amíg az autót eladtuk, de a gyári fejet előtte visszaraktam és a droidos maradt. És hogy kicsit képbe legyél, erről van szó. Nem az a kategória, amivel a kóbor macskát dobálod
Tényleg úgy gondolod jobb a gyári fej mint ez? Ja és megjegyzem, én a GL felszereltséget fogom venni, amiben ha jól tudom még butább fej van.[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz rbalint88 #39518 üzenetére
Én sem aliról vettem, csak egy link volt, hogy meg tudjam mutatni. Közvetlenül a forgalmazótól (joyjng) lett véve, méghozzá Kínában. Ott lakik egy ismerős, és amikor tavaly jött haza látogatóba, vele hozattam. Így legalább nem kellett hetekig várni rá, meg nem kellett fizetni 27% áfát + vámot. Még olcsóbb is volt így venni, mint a normás webshopos ár. A garanciától meg nem félek, évente kétszer jön haza az ismerős, vissza tudja vinni ha gond van. De amúgy egyszerű eszközök ezek kb mint egy teló, mozgó alkatrész nélkül, ha egyszer bekapcsol, akkor mindig be fog.
Miért jobb egy telefont pluszban az üvegre cuppantani, mint a gyári fej helyén lévő fejen navigálni? Fejjel nincs kábel ami ott lógna a szivargyújtó és a szélvédő között, nagyobb a kijelző, és van fizikai gomb a gyors lehalkításhoz ha szükséges.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen TV-t vegyek?
- Formula-1
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- EAFC 24
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Politika
- Facebook és Messenger
- Kétféle tájolással munkára fogható, ITX-es ház jött a Sharkoontól
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...