Új hozzászólás Aktív témák
-
hemaka
nagyúr
válasz Qtya123 #59099 üzenetére
Gondolom ez olyan mint a benzin, hogy a 020 kell bele, de kene bele olaj gyorsan, mert minimum ala ment (pl nyaralas) akkor a tobbi is jo bele addig amig hazaersz es csereled. Azert a rosszabb olaj kevesebb problemat okozhat, mintha nincs benne semmilyen, aztan valahova nem jut olaj es nincs kenes.
-
bigdigit
addikt
válasz Qtya123 #59114 üzenetére
Hát szerintem szelepes. A gyári szelepeket nem kell programozni. Épp ezzel kínlódom mert téli szettet rakok össze és csak a szelepek hiányoznak hozzá aminek darabja most vagy 25k. Utángyártott 2020 előtti autókon ment de úgy néz ki a suzuki bezárta a kiskaput. Mert azokat már programozni kell és azután is megy vagy nem megy. Egyenlőre nem tudtam szerezni eredeti gyári ledobott aránylag friss mondjuk 1 éves szelepeket.
-
addikt
válasz Qtya123 #59199 üzenetére
Ez szerintem marhaság!
2021-es swiftem van, és igaz, hogy szervízben rakták fel az új gyári téli kerekeket de láttam az egészet, Semmit nem trükköztek vagy gépészkedtek, a nyárit lekapták, a télit feltették.
A srác még szólt is a végén, hogy előfordulha az, hogy idő kell, mire az autó felismeri a szenzorokat de nem jellemző.
Nos én beültem elindultam és azonnal minden kafa volt.
Semmiféle "feltanítás" vagy ilyesmi nem volt mert nem is volt rá szükség.[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
KubanitoS
veterán
válasz Qtya123 #59199 üzenetére
Szia,
Esetemben ez nem így volt. Két S-Crossom is volt, az első 2018-as, a második 2020-as. Utóbbi kocsit 2021 év második felében vittem utoljára szervizbe és idén adtam el. A 2018-as autóra vett téligumi garnitúrát (szerelt felni szenzorokkal) örökölte a 2020-as autóm és problémamentesen működött vele, nem kellett frissítgetni semmit.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
blakey
titán
válasz Qtya123 #59199 üzenetére
Azt mondja, hogy a Suzuki a kötelező szervizek alatt szépen felfrissíti a szoftvert - erről nem hallottam, idén volt gumicserém, tehát kerék le, majd fel és automatikusan felismerte. Néhány méter után már nem volt sárga a műszerfal.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
addikt
válasz Qtya123 #59211 üzenetére
Erről a 10-es limitről még nem hallottam, ettől persze még lehet, hogy úgy van.
Én spec jó ideig nem leszek érdekelt TPMS kérdésen, vadi új téli és nyári szettem van, gyári szenzorral.
(egyébként ez a 10-es memória, mekora marhaság már? Az autónak k. 4 kereke van. Akkor miért nem 12?)Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Qtya123 #59211 üzenetére
Ez rém egyszerűen ki fog derülni az esetedben:
Feldobod a másik kerékszettet otthon, elkezded használni és ha egyszercsak eltűnik a műszerfalról a hiszti, akkor spóroltál 6rongyot, ha nem akkor bejelentkezel náluk hogy tanítsák fel. Amúgy van TPMS reset menüpont a műszerfalon, csak halkan mondom...
A 10 szenzornak van értelme: 1 téliszett (4db) + 1 nyári szett (4db) + 1 nyári pótkerék (1db) + 1 téli pótkerék (1db) = 10db slot a memóriában.
Érdekel a miért? szerintem magadtól is rájössz."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Qtya123 #59224 üzenetére
Nincsen ilyen menü? Jaj, persze, korai cross...
Szerintem nem kell majd tanítani, az én 19es Vitaram is volt szervizben 2020ban, de semmit sem frissítettek. Az sem tűnt fel nekik hogy a fejegyseg kétszer volt frissítve és benne volt a navikartya (nyilván nem gyári volt)
Az enyémet nem kellett tanítani soha."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Qtya123
őstag
válasz Qtya123 #59281 üzenetére
Na, ahogy megírtam az előbbi hozzászólásomat, utána elindultam az autóval a feleségemért és nemsokára kiírta, hogy TPMS service. Tehát kb 8 km kellett neki, mire felfogta, hogy cserélve lettek a kerekek és új szenzorok vannak.
Megyek még egy darabig, több helyről is azt az infót kaptam, hogy akár 40 km is kell neki, mire megtanulja.
[ Szerkesztve ]
-
bigdigit
addikt
-
Jadro
veterán
válasz Qtya123 #59295 üzenetére
"Egy dolog hiányzik nekem belőle, hogy mikor bezárom az ajtót, nem húzza fel az ablakokat automatikusan. "
Ez a megoldás és bár utólagos beszerelés, de ennyit ez megér szerintem. Gondolkozom én is rajta, pláne hogy a tükröket is behajtja. Nem egy egetverő összeg, persze hozzá jön még a beszerelés költsége.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy S23 8/128 Green
-
válasz Qtya123 #59416 üzenetére
Dízel lesz az, családba volt autónézegetés, kombi Astra / Insignia. A dízelek rendre olcsóbban voltak hirdetve. :)
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
burgatshow
veterán
válasz Qtya123 #59516 üzenetére
Előtte nekem céges kocsijaim voltak, ott az ment beléjük amit a kártya engedett, a saját kocsimba meg inkább rakom a drágábbat, ártani nem árt (hiszek benne, hogy a drágább jobb). Ha meg már nem engedhetem meg magamnak a prémiumot, akkor úgyse az autózás lesz a fő gondom.
-
addikt
-
Gyöször
senior tag
válasz Qtya123 #59518 üzenetére
Az alacsony fordulaton melegítésnek is megvan az a veszélye, hogy kis fordulaton esetleg túl nagy teljesítményt veszel le a főtengelyről és kalapálnak a dugattyúk. Nem rád értem, hanem annak szól aki most olvassa életében először, hogy esetleg nem jó visító kerekekkel üveghangon bekapcsolódni a forgalomba hideg motorral. És ugyan ezt megcsinálja turbóssal 1500al.
Volt valami villanyos, talán prius, dupla körforgalomban kitalálta, hogy leparkettázza és a belsőben megelőz. Akkor indulhatott be a motor a villany mellé és megtette amit kért a tulaj, de az füstölt akkorát, meg a hangja mennyei volt ahogy mellém ért :-)
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
válasz Qtya123 #59532 üzenetére
Na, ez betyár (volt) király a zöldike! Minnyá átmegyek a szomszédba megvenni a 07est játszósnak a 2104-3 mellé :-) csak annyira szét van pálva, hogy besírtam mikor megláttam. Pedig 5 éve az egy jó autó volt, viszont kintfelejtették..
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
válasz Qtya123 #59627 üzenetére
Ez milyen kocsi? Swift? Az hátul dob vagy tárcsa? Nem üt a tárcsa és mozgatja a betéteket? Nekem a futóm olyan, csak előre irányba. Megyünk és a nyereg hátul van, ahogy a tárcsa rángatja felfele a betét akkor 50 nél tikkk tikkk tikkk 100 nál meg tiktiktiktik :-)
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
tboldi
nagyúr
válasz Qtya123 #59677 üzenetére
Nem csináltattam, de pár % pluszteljesítményért ennyi pénz…
Szívónál hardveres módosítás nélkül egyszerűen nem lehet többet kihozni. Több üzemanyagot lehet adni, de levegőből nem nagyon lesz több, csak amennyit a szívosor képes befogadni, és még kéne tartani a lambda=1-et is, ergo mégsem nagyon lehet többlet üzemanyagot adni. ÉD A turbónál legalább lehet növelni a töltőnyomást, nagyobb a mozgástér játszani a befecs. térkép értékeivel.
A gyújtással sem lehet sok mindent kezdeni, ott a benzin és a kopogásos égés elkerülése szab határt.A Jazzemet amúgy sem lehet, az 1.4-esek Bosch ECU-it nem lehet írni egyáltalán. Csak az 1.2-esek Keihinje írható (abból sem minden fajta), és a 78 nyamvadt póniból lesz kb. 80, juhú!
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Qtya123 #59680 üzenetére
Vegyük pl. a Honda K20-as és K24-es motorjait, kivételesen szívó létükre jó tuningalapok, de gyári konfigban sokat ezekből sem lehet kihozni. Többek között a VTEC nyitást lehet lejjebb hozni, illetve drive-by-wire esetén a gázpedálállásokhoz tartozó fojtószelepnyitás mértékét feljebb tornázni, ennél többhöz már nem árt a hardvert is módosítani. Különben csak valami ilyesmit kapunk.
[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
senior tag
válasz Qtya123 #59707 üzenetére
Én tavaly visszamondtam. A szerelőmmel értekeztem, azt mondta, h az üregvédelem az ok, de ha az alvázat "letaknyolják" teljes mértékben szerelhetetlen lesz az alja a kocsinak. Így a kapott időt töröltettem. Annyira tele voltak akkor rendeléssel, h márciusi bejelentkezéssel szeptemberre kaptam időpontot.
Joe
-
-
blakey
titán
válasz Qtya123 #59722 üzenetére
A Mazda rossz példa, kis túlzással az már a szalonban is rozsdásodik. Ha valaki akkor nyugszik meg ha az autója megkapta az alvázvédelmet akkor csináltassa meg, de valóban kevés az értelme egy olyan autó esetében ahol gyárilag is jó.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
dethroner
veterán
válasz Qtya123 #59724 üzenetére
A tavaly vett 2001-es citroenemen efy darab rozsda sincs. Voltam vele csápos emelőn és aknába is lementem, a futómű néhány alkatrészén van kis felületi, de amúgy semmi több.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest