Új hozzászólás Aktív témák
-
dobolan
senior tag
Az komoly. 20éves Ignisemben meg se rezzen egyik se, se felhúzva se leeresztve.
-
-
dobolan
senior tag
válasz yaneez #57945 üzenetére
Én is glx-et szerettem volna üvegtető, összkerék és automata váltó nélkül, de sajnos nem volt csak rendelésre bizonytalan időpontra és árral.
Helyette lett még nem emelt áras gl+, 4wd, AT 8 milláért, mert ilyen volt. Pontosabban április elején érkezik. Nekem szerencsém volt, mert múlt héten találtuk ki, hogy legyen új kocsi. Vitara. Bementünk a szalonba, és jobban tetszett az s-cross, és 1 darab volt is pont olyan színben, amit kinéztünk a fenti felszereltséggel. Lemondtam a GLXről. Átnézve alaposan a katalógust csak a 360as kamerát sajnálom kicsit. -
dobolan
senior tag
válasz szabonagyur #58047 üzenetére
Tönkreteszi a gumit?
-
dobolan
senior tag
válasz tatararpad #58705 üzenetére
Az átlagfogyasztást így számolni szvsz nincs értelme. Nálam az átlag fogyasztás 8,6 liter/100km a computer szerint, még nincs benne ezer km, és 95%-ban városi fogyasztás. Másoknál meg olvasok 6-7 litert. Nos akkor?
-
dobolan
senior tag
válasz tatararpad #58707 üzenetére
Azzal van a bajom, amit a suzuki hirdet. Alacsony ciklus AT + 4WD esetében ad meg 7,9l/100km, és ez a maximum. Szóval ezek a mérések lehet egymáshoz hasonlíthatóak, de gyakorlati használathoz nem. Lehet, hogy te AT + 4WD -vel takarékosabban fogsz vezetni, mint én MT+2WD--vel Erre akartam kilyukadni.
-
dobolan
senior tag
válasz tatararpad #58721 üzenetére
Szerintem ez nem így van. A vezetési stílus eléggé hat a fogyasztásra, és AT MTvel szemben is magasabb fogyasztást ad meg a gyártó, de lehet, hogy én MTvel magasabb fordulatszám tartományban fogok menni, ezért többet fog fogyasztani a kocsi.
Egyébként én sem akartam 4wd-t, de ez volt készleten. Vagy megveszem ezt 8 millióért vagy rendelek 2wd-t 7.85ért. Akkor már inkább az első, még ha fél literrel többet eszik, akkor is. Amúgy a sport módban tényleg jobban pörög a kocsi, jobb a kanyartartása is érzetre. Szerintem megéri a 4wd. Télen majd kiderül mennyit hoz, nincs még tapasztalatom. -
dobolan
senior tag
válasz Pist@bácsi #58729 üzenetére
Az automata váltó nagyon király. Eddig csak kézi váltós autóim voltak, de már nem cserélném vissza nagyobb költség ide vagy oda, nem érdekel.
Amúgy szerintem a súlytöbblet miatt van magasabb fogyasztás, ha minden más tényező azonos. Kb. +100kg a két extra.
[ Szerkesztve ]
-
dobolan
senior tag
Kúszva megindul, mikor a féket nagyon óvatosan felengeded és a megindulás pillanatában ad ki hangot. Én garázsból kiállásnál vettem először észre. Szerintem a hideg fékbetét és tárcsa még súrlódik abban a pillanatban, és az ad ki hangot.
Bemelegedés után már nem ad ki hangot, legalábbis nekem nem.[ Szerkesztve ]
-
dobolan
senior tag
válasz bigdigit #58911 üzenetére
Talán csak egyszer tapasztaltam "bólintást", mikor gyorsításkor hirtelen átraktam auto módból sportba. Gondolom visszarántotta a váltót 2 fokozattal vagy nem tudom.
Dugóban annyi a dolgod, hogy nyomod a féket, ha gurulni kell, felengeded. Nem értem mi értelme az üres fokozatba pakolgatásnak. -
dobolan
senior tag
válasz bigdigit #58916 üzenetére
Nem nevezném magam sportos vezetőnek. Ez előtt nekem is csak manuális váltós autóim voltak, kiraktam üresbe, és gurult, a végén ha fékeznem kellett, tudtam én azt finoman is végezni, nem satu.
Most az automatával annyi változott, hogy gázról leveszem a lábam, és megy a motorfék, ha a végén fékeznem kell, akkor sem satu, hogy bebólitson. Csak lazán. Mikor megállt, meg taposni kell tovább, ez ilyen. Ha dugóban csorogsz, meg sokszor a kúszó sebesség elegendő. -
dobolan
senior tag
válasz Cunaja #58924 üzenetére
Azt azért vágod remélem, hogy ez itt durván el van túlozva. Kb. dodgem mód az automata váltó, sokkal kényelmesebb és kímélőbb, mint a manuális. Városban. Amíg nem próbálod, nem fogod megtudni. A fék "taposás" meg annyi, hogy rajta hagyod a lábad a pedálon, míg állsz a lámpánál.
-
dobolan
senior tag
válasz Cunaja #60114 üzenetére
"Amúgy, pl. a Görög szigetek(többit nem ismerem), mentalitása az, hogy az autó használati tárgy és mindegy hogy néz ki, csak lássa el a feladatát."
Pedig szerintem is ez a normális mentalitás, kis túlzással talán, mert azért valamilyen szintig mindegy csak, hogy néz ki, rommá tört kocsi nem ide tartozik.
-
dobolan
senior tag
-
dobolan
senior tag
A periférikus látásodat gyönyörűen lecsökkenti úgy 50%-al
Max egy hegesztő szemüveg...Ha már kitakarás. Nekem Ignis volt s-cross előtt, és azt tapasztaltam, hogy az A oszlop rohadt nagy veszélyes holteret csinál az s-crossnál abban az üléspozícióban, ahogy nekem kényelmes vezetni. Konkrétan kereszteződésben gyalogátkelőhely belépési pontját szinte 100%-ban kitakarja az esetek nagy részében. Ignisnél nem így volt.
-
dobolan
senior tag
válasz Kolondrum #62233 üzenetére
Nekem szervízben mondták, hogy az nem tud lemerülni, csak abban az esetben talán, ha hónapokig nem indítod be a motort. Bizonyos fesz szint alatt töltésre kapcsol (járó motor is tölti ebben az esetben, nem csak a rekuperáció), és nem engedi meríteni a vezérlés.
Ahhoz meg szerintem, hogy annyira lemerüljön a Li-ion, hogy már a töltést se vegye fel, nagyon sok időnek kell eltelnie használaton kívül. -
dobolan
senior tag
Sziasztok!
Az milyen probléma lehet, ha a "passenger airbag on" lámpa indítás után van, hogy 1 percig is világít, majd kialszik? Úgy emlékszem korábban ez néhány másodperc volt.
6 hónapos a kocsi. Szervíz? -
dobolan
senior tag
-
dobolan
senior tag
Kinek mennyivel emelkedett a kötelezője? Nekem +100% laza duplázás...
-
dobolan
senior tag
válasz szabonagyur #68762 üzenetére
Nekem 04.06. a forduló nap. Tavalyi biztim 22eFt volt, amiből lett 44eFt. Casco 105e-ről 118e lett, azt el tudom fogadni.
Kötelezőnél ilyen díjcsökkentők, hogy 180 napnál nem régebbi műszaki vizsga -7eFt. Két éves kocsinál... -
dobolan
senior tag
Sziasztok.
2022-es s-cross
Összetörték a szervízben a jobb hátsó lökhárító elemet. Azt a kicsi fényezettet, ami kb. a kerékjárat felett van.
Ki szeretném szedni javításra. Fellelhető valahol neten egy leírás a bontásra? Az biztos, hogy a hátsó kerékjárat műanyag elemet le kell szedni először, meg csomagtartó fedél alatt a csavart kiszedni, de jó lenne egy leírás, vagy csak néhány kép. Ha van esetleg valakinek.