Új hozzászólás Aktív témák
-
neduddki
nagyúr
válasz Motion_Blur #16294 üzenetére
HI!
vedd le 5 percre az sarut es teztelj
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #16294 üzenetére
illetve előtte dugj rá egy obd2-es adaptert, hogy milyen hibakódot dob a gép.
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #16297 üzenetére
szerintem kérj kölcsön egyet valamelyik fórumtárstól, sajnos én nem tudok adni, mert a régit eladtam, az azóta rendelt kapcsolóval is rendelkező példány meg gyári hibás, és nem működik.
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #16301 üzenetére
törölted, visszajött?
(#16302) Traxx: +1 a sustina-ra, csak hát 15k.
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz Motion_Blur #16305 üzenetére
Kíváncsi vagyok, mi lesz a hiba oka, Swift esetén még nem hallottam ilyen problémáról És persze, hogy mennyibe kerül a javítása
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #16341 üzenetére
Pont 2 decit csal lefelé
Giigz: most még nem tankolok rá, majd ha belemegy 30-35 liter.
Innen lemegyünk még szoboszlora aztán vissza Pest, jövő hét végén. -
batai15
félisten
válasz Motion_Blur #16368 üzenetére
2001 1.3 8v gc.
310ért vettem, elvileg olyantól aki vigyázott rá .
Jó nem volt tökéletes a kocsi, mit is várhatok tőle.
Akkor még a fék volt valószínű, na meg a kötelező szervíz és a küszöb.
Na de most ez, akkor kormány index kapcsoló egy bizonyos állásba nem is kattan(kormány álásba)
torony csapágy, most ez, kellene akkor hátsó ajtóba teleszkóp is.
Na már most ha 100 a váltó akkor vagy eladom a hóhérba vagy veszek bontott váltót kompletten.
És még ki tudja mi fog előjönni.
Kva sokáig kuporgattunk aszonnyal a kocsira, meg nem is az hogy nem akarom rendbe rakni , de az hogy 2 hónapja van meg és jönnek a hibák előfele kezd sok lenni.
nem erre számítottam.
Vagy ezek mind kopó alkatrészek? mással is ez van? utána meg minden rendbe lesz rakva végre meg nyugodhatok?
Ja és nem is említettem hogy még akkor generátor csapágy is, meg a kézifékem is alig fog.
ha ezeket vagy 150ből nem uszom meg nem tudom mit csinálok.
Mondjuk ha egy 4-5 ezres suzukival van ez akkor tuti hogy baltát állitok bele..[ Szerkesztve ]
-
Siriusb
veterán
válasz Motion_Blur #16437 üzenetére
Ezekben az értékekben soha nem voltam biztos, kösz a pozitív megerősítést.
60-nal?! Bátor vagy. -
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #16570 üzenetére
egyébként ezeket a zörgés dolgokat érdemes meghallgatni, hogy honnan jönnek.
a múltkor halálra idegesített, nem tudtam honnan jön, és addig nem is volt semmi, vagy csak minimális.
a megoldás az volt, hogy valaki felemelte az anyósülést, mivel magasságállítós, és abban a helyzetbe meg nyikogott, zörgött... visszatettem legalacsonyabbra, és megszűnt
ami még idegesített, az a rendszámtábla zörgött, megoldottam, leszedtem a keretet előlről is hátulról is, jobban is néz ki, és csend is van.
ezen kívül a hátsó kalaptartó zörgött még, csőszigetelőt feldaraboltam, és az élekre odafogattam, azóta kussba van, és nem is látszik, hogy gányolva van.azóta nekem csend van bent
-
ett
aktív tag
válasz Motion_Blur #16570 üzenetére
Az ablak nagyon idegesít. Még régebben szétszedtem és akkor nem volt kilazulva egyik csavar sem, pedig akkor is zörgött ha kicsit volt lehúzva. Na majd ránézek megint. A műszerfalat szétborítottam eléggé, elrendeztem a kábeleket, ahova kellett raktam új patentokat. Az most egész jó lett végre. A biztonsági övnél nem tudom mi a fene zöröghet, már szétszedtem de nem találtam semmit. Ha meg maga az öv zörög, azzal nem tudok mit kezdeni. Csak az a baj hogy pont a fülemnél csinálja. Az ajtókárpit patentet is hiába cserélem, valamit teszek a kárpit alá aztán csak jó lesz. Még a hátulról jövő zajt kell valahogy megállapítanom hogy mi lehet és akkor azt is elhallgattatom.
Az is lehet hogy mivel minőségellenőr voltam a gyárban, már minden szart meghallok. De engem akkoris zavarnak az ilyen dolgok.A fogyasztással nem tudok mit kezdeni. Országúti fogyasztása jó, azzal sose volt gond. Városban viszont simán bedobja a 8 litert és nem Budapestről beszélek, hanem Párkány meg Esztergom, ahol alig van lámpa. El se merem képzelni ott mennyit fogyasztana.
Az akkucserés hiba érdekes módon nem mindenkinél jön elő, ez már csak ezért is furcsa. Viszont a márkaszervizek, szerelők, sőt a gyárban dolgozók is tudnak róla és senki nem tudja miért van ez, hogy bizonyos autók csinálják, míg mások nem. De ez elég idegesítő dolog. Ilyet nem kéne csinálni egy autónak. Tegnap például beindítottam és magától leállt. Muszáj volt gázzal az alapjáratot 1000 felett tartani, különben megállt. ezt csinálja kb. egy hétig és elmúlik az egész. Vicc kategória.
A klímát is meg kell nézetnem, mert elég gyengén hűt. Ez valahogy mindig előjön. Szerintem valahol elszökik a gáz, mert 2 éve töltettem, akkor jó volt pár hónapig és megint olyan vacakul ment mint előtte.
Aztán a futómű se tetszik. Nem tudom mi baja lehet, mert lett már toronycsapágy cserélve, a jobb oldali már kuka volt, aztán kicseréltettem mindkettőt, utána futóműállítás, de még mindig nem tetszik. Kicsit húz jobbra, bár nem veszélyes. Viszont ami jobban zavar, hogy odalett a gokart feeling. Amit annyira szerettem benne. Valahogy kicsit bizonytalannak tűnik, nem merek úgy belerongyolni a kanyarokba mint régen, pedig új gumit is vettem rá.
Ja igen, még valami. Amikor hidegen indítom a motort, akkor amint kezdi ejteni a fordulatot, olyan 1100 körül elkezd remegni a motor, de úgy hogy az egész kocsit remegteti, amikor bent ülök rendesen érzem hogy valami nem ok, ez nem ilyen volt. Lehet valamelyik motortartó bak rakoncátlankodik.
Tom5: februárig, amíg még a gyárban dolgoztam, addig a legtöbb Suzuki lényegében típustól függetlenül, a német, angol, francia, olasz piacra ment. Az oroszokhoz is csordogált egy időben, de annyira nem sok. Ezért összevonták a piacokat és ami az autó ellenőzrő lapján Oroszországba ment (P80-as kód), az tulajdonképpen jelenthette Oroszországot és a szovjet tagállamokat is. Így azért már nem olyan sok az.
Ugyanez volt régebben a szlovák, cseh, horvát autókkal. Ezeknek mind külön kódjuk volt, és ezt is összevonták, már P65 kód alatt futnak.
[ Szerkesztve ]
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
pjen
félisten
válasz Motion_Blur #16590 üzenetére
A könyöklőben és a kilincs alatt nincs ott a csavar,a helye sincs?
-
zedok
senior tag
válasz Motion_Blur #16590 üzenetére
Szia!
Ez honnan van ez a kép? Tudtok linkelni szervíz könyvet vagy valami hasonlót?
Hyosung GT650N, Asus K52 "fagyós-pista" JE-EX225D
-
Motion_Blur
félisten
válasz Motion_Blur #16593 üzenetére
Karbantartási, szerelési kézikönyv: [link]
Swift 2005-
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #16594 üzenetére
splash-hez is van?
-
Zola007
veterán
válasz Motion_Blur #16590 üzenetére
csak nem te vagy rakka84?
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
domojko
senior tag
válasz Motion_Blur #16593 üzenetére
Ha már eddig eljutottál ne add fel. A képen látszódnak a belső patentok hol helyezkednek el. Ne félj nem fog eltörni. Egy -egy határozott mozdulattal rántsd magad felé a kárpitot. Alulrol felfelé haladj mind a két oldalt. Végül ha már nem fogják a patentok felfelé leemeled a kárpitot. Ha mechanikus az ablakemelőd akkor előbb az ablakemelő kart is le kell venni. Az kicsit macerásabb. Meg kell találnod az omega gyűrűt. De ez sem egy ördöngős feladat.
[ Szerkesztve ]
-
ett
aktív tag
válasz Motion_Blur #16590 üzenetére
A hangszoronal kezd el leszedni. Ott ala tudsz nyulni.
Krisztián: torold ki a hibakodot es amelyik visszajon az volt az igazi.
[ Szerkesztve ]
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
Doze
aktív tag
válasz Motion_Blur #16593 üzenetére
legyün az , de hogy eltörjön ahhoz nagyon sok kell... én a párazáró fóliával szoptam, ragadt mindenhova csak oda nem ahova kéne
-
SRII
őstag
válasz Motion_Blur #16765 üzenetére
köszönöm szépen, akkor az olaj és a szürő már meg is van!
És ez ,hogy is van srácok 10W40 az előírt olaj sok helyen itt is olvasom,hogy 5W40 az ajánlott! ez miért is jó, és ez valóban jobb mint a 10W40! miben másabb, és ez az olaj tovább bírja vagy ugyan akkor kell cseréni mit a gyárit?
Légy önmagad! Mindenki más már foglalt!!
-
SRII
őstag
-
giigz
veterán
válasz Motion_Blur #16796 üzenetére
Az a visszafele érték nagyon tetszetős
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #16850 üzenetére
ez király, helyes, hogy ilyenekkel is foglalkoznak, mondjuk elmennék hozzájuk tesztvezetőnek, a nagyátlagom 5,3 liter alatt maradt a splash-el
viszont az röhejes, hogy ezért ennyi plusz pénzt kérnek el, itthon meg nem is merik forgalmazni ennyiért.
holott csak átprogramozták a motorvezérlőt, és kalap.
akkor már yaris hybrid, és az tényleg annyi eszik, nem csak papíron, mint ez... -
Dreamcaster
senior tag
válasz Motion_Blur #16850 üzenetére
nem vágom miért aggódik mindekni a fogyasztáson. 5-7 liter teljesen jó, vagy vegyetek dízel smart -ot, az megy 3 literrel.
ingyen gyuras bp xi -ker -ben! gep, sulyok vannak, most kezdem, itthon!
-
neduddki
nagyúr
válasz Motion_Blur #16850 üzenetére
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz Motion_Blur #16865 üzenetére
HI!
ma egyre hamaraqbb fagy:- )
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
SRII
őstag
válasz Motion_Blur #16865 üzenetére
Hát akkor te is megkíméled
Hűtőfolyadékot minek cserélni? jobbat szeretnék belerakni, és a fagyálló képesség, korrózió védelmet és a vízpumpa "kenését" is a hűtőfolyadék látja el így nem nagy összeg de pár évente csere és nem méregetem a kúton jó lesz e még vagy sem.
JE, BE lengőkar szilent csere ezt előírás miatt cserélted vagy mi alapján lett cserélve?
Légy önmagad! Mindenki más már foglalt!!
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #17189 üzenetére
kérdés, hogy lesz-e idén tél
-
Mercutio_
félisten
válasz Motion_Blur #17189 üzenetére
0 fokig?
Mindenhol azt olvasom évek óta, hogy 6-7 fok alatt megváltozik a nyári gumi anyagának struktúrája/jellemzői, azért is kell cserélni.Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
Matthisa
tag
válasz Motion_Blur #17166 üzenetére
Az OSRAM COOL BLUE-hoz mit szóltok használt már valaki?Én most ilyet vettem a tecskóban!
-
Szólista
senior tag
válasz Motion_Blur #17232 üzenetére
Nem tudom. Esetleg a swiftklub.hu-n érdeklődj régebben nagy mágusok volltak ott.
Nem vagyok normális. Na és?!
-
lacy86
addikt
válasz Motion_Blur #17245 üzenetére
De szip
( Egyenlore arra lusta voltam , hogy megnezzem milyen Halogen izzot lehet / engedelyeznek lecserelni a mostaniakat ) -
BrownB
tag
válasz Motion_Blur #17343 üzenetére
-
Doze
aktív tag
válasz Motion_Blur #17437 üzenetére
hosszú utakra hajó kell.
-
Tigi
őstag
válasz Motion_Blur #17452 üzenetére
Köszi.
Akkor a lengéscsillapítónak van ilyen hangja valszeg.
Kb. 95.000 km van a kocsiban.Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #19224 üzenetére
ennyiért eneos 5w30 is van
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #19227 üzenetére
no para.
az azonos technikai színvonalon lévő m16a-ra már 20k km-t ad meg a gyár jelenleg olajcsere intervallumnak, igaz 0w20 szintetikus olajjal.
ezért javaslom, hogy legalább 5w30 szintetikus menjen bele, ha lehet eneos, azzal még 20k után se lenne baja, de fő az elővigyázatosság, 15k-nál nem árt cserélni -
roberto211
őstag
válasz Motion_Blur #19229 üzenetére
Itt vettem a lengokart en is. A bal elsőt.
Nem tudom,de nekem gyanúsan olcsó az egesz bolt Olajok is olcsóbbak náluk meg minden szinte.En szerintem valami nem tiszta a bolttal v valamit mahinalnak az áfával, de mondjuk engem nem nagyon érdekel amig olcson adnak mindent Boltjuk a volt sulimtól 10percre van.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Doze
aktív tag
válasz Motion_Blur #19270 üzenetére
Próbáld már meg úgy a féket: hogy álló helyzetben kis erővel nyomod.. de csak tényleg kicsivel. Ha be tudod nyomni teljesen így akkor a főfokhenger dugattyúja átereszt. O-gyűrűt kell benne cserélni.
Az abs meg daráltatja nagyon.... a beesésnél gondolom mikor vissza felengeded utána megint van fékhatás nem?
Ha levegős a fék akkor nem esik be a pedál... csak puha, és olyan mint a takony, ráadásul mindig.
-
szakalistvan
senior tag
válasz Motion_Blur #19270 üzenetére
Ugyanez a jelenség volt nálam is.Kiokoskodtuk hogy a téligumi eléggé kopott,nincs tapadás,igy "átveri" az ABS jeladót,mert azt hiszi hogy csúszik az autó.Kapott új nyári gumikat és megszűnt a hiba.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #19284 üzenetére
csekkendzsi
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #19286 üzenetére
akksisaru le, 10 percig hagyd úgy, utána nézd meg.
-
Thome
addikt
válasz Motion_Blur #19286 üzenetére
Gyújtásra rakd, helyzetjelző bekapcs, kikapcs, bekapcs, kikapcs, bekapcs, kikapcs (tehát 3x be és ki) majd 4x nyomd meg az ajtóbecsukását érzékelő gombot.
A km óránál írni fogja a hibakódot.
Szerk.: Majd elfelejtettem, gyújtásra rakást követően 10mp alatt kell megcsinálni a folyamatot.
[ Szerkesztve ]
-
Thome
addikt
válasz Motion_Blur #19310 üzenetére
Na nálam megint bevillant a hiba. B1170. Mondom ez nem lehet, OBD rádug. Checkolom, P0420, kiütöm, hiba megszűnik, ne lepődj meg, ha újra előjön!
Krisztián: Még nem kaptam választ hogy miképp lehet véglegesre kiütni, ha meglesz, lököm is a választ, mert nekem is esedékessé vált.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #19381 üzenetére
Ha meg nem gondolom magam
Egy eselyes maradt a hasznalt piacon, a honda civic 1.8 sedan...
Nem tudok donteni -
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #19471 üzenetére
98-as lukoil nem rossz szerintem.
vagy auchan -
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #19494 üzenetére
Meglesz.
2 het nyaralas, utana beszamolok majd. -
roberto211
őstag
válasz Motion_Blur #19494 üzenetére
Az is Swift II csak a sport változat
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #19529 üzenetére
Eddig egy hibáját fedeztem fel, a kinyomócsapágy a végét járhatja, de a kuplung tárcsa és szerkezet teljesen jó.
Kérdés, hogy foglalkozzak-e vele, vagy majd megszokom
A felnik maradnak nyáron, télre meg felmegy egy 185/60 r15 acélfelnin. -
mirci18
addikt
válasz Motion_Blur #19615 üzenetére
Semmi gond kinek a pap kinek a papné.
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #19647 üzenetére
Vagy ugye sport
Mod:
Ment vissza is pu