Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doze
aktív tag
válasz Mercutio_ #16006 üzenetére
Ez nem igaz, akkor az anyaországban ugyan miért nyereséges mondjuk a bmw? Mert ne mondja senki hogy ott 100-120e forintért dolgoztatják a melósokat...
Én a Bosch-ról tudok beszélni... Nem vicc de már a Miskolc-Hatvani Boschban is fizetése színvonal béli különbség van , pofátlan. Nálunk 73e forintot keres egy sori melós 3 műszakban. Ott bő egy 20e forinttal többet... miért? Mert ott jobban megéri?, fenét!, mert különben a kutya nem menne dolgozni!
A multik meg nagy faszok, mert fenyegetőzik a Renault is elviszi Romániából Daciát.... Körbe kell őket röhögni, mikor így is vért szenvedtek a szakképzet munkaerőért... erre annyit tudok mondani: menjenek termelni Afganisztánba, ahol 0 infrastruktúra/logisztika, meg olvasni nem tudó fogatlan arabok vannak... na azok gyártanának olyan olcsó autót hogy mindenki azt venné
[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #15986 üzenetére
Am ha az alapára lesz 3 milió, a fullos meg 4.5 akkor elég jó vétel lehet... Viszont nem csodálkoznék a 3.5-4-ről indulna a vége meg lenne 5 millió. Már a régi sx4 is ilyen volt, bár ha valaki venni akart full-full fapad autót 3.2-ből kijött azért.
De mikor kijött az S-cross, akkor jelentették be az Iv-4-et, ami valóban régi sx4 méretű... hát nem tudom mi lesz a vége, majd kiderül.... mondjuk mostanában nagyon mondja a suzuki, hogy minden évben be fog vezetni egy új típust.
-
Doze
aktív tag
Na Kínában így néz ki a régi swift sedan [link]
A külső kissé ronda, de a belseje egész jó
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #15793 üzenetére
az hülyeség hogy műanyag az 1.... ketté is törne, mikor pont ott kell a legnagyobb nyomatékot átvinni.
De egyébként a szinkrongyűrűk, miatt "zenél", bizonyos fokozatokban. A folyamatos búgás, meg már difi. Az 5. fokozatról viszont hallottam elég sokan szokták cserélgetni... mert pl én mikor kerestem 1.6 swift váltót, akkor ha megbontják igen kapós az 5.... de miért ezt ne kérdezd
Am az alapvető 1.3-1.5 váltó különbség pl a szinkrongyűrűkben is ott van, teljesen más... mikor kerestem egy hosszabb 5. akkor se az ignis, sem swifté nem jó, a Baleno, meg az 1.6 régi swift jöhetett szóba. Nekem csak azok jók az sx4-be.
-
Doze
aktív tag
Kőszeg gyerekek.... köpsz egyet és Ausztria
kornelka Egerben a ZF van nem?
[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
válasz Mercutio_ #15692 üzenetére
Nekem ezzel balfasz mentalitással van tele a tököm amit itt van magyarban... Jó a pénz nem minden, de pl voltam vagy másfél évig gyakornok, Bosch témából írtam szakdogát stb... meglett a diplomám, a főnökhöz kopogtattam, mondom vegyen át teljes állásúra. Mondja gratulál, meg jó minden de ez nem így megy, mert a létszám így-úgy... akkor mondtam neki holnap felejtsen el. Fél évig ment a huzavona, persze közben kaptam a 65e forintomat. Mikor munkatársaim 220 nettót vittek haza...
Persze a gyakornok picsa, valahogy használta a cégés octaviát, meg rögtön tárt karokkal várták.... am kiégett villanykörtéket számolgatott.... rá 2 hónapra meg elment gyesre.
[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #15688 üzenetére
Nagyon off...
Most én is ugródeszkát keresek.... a Bosch is bekapja a.... Itt Miskolcon semmi nincs, hiába kerülsz be, 10 év múlva is ugyan az a kuli fos munka van, ráadásul sokan is vannak így ott pallos a fejed felett. Most beadtam az Audihoz, felhívtak.... , lehet költözés lesz, de nem is bánom.
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #15684 üzenetére
1.8 benzin volt neki, dieselt nem vett soha... ... Mondjuk ilyen értékvesztés, meg fenntartási költség (főleg új autónál) nem igazán érdekli... bár engem sem érdekelne. Főleg úgy hogy mióta válság van és nincs túlórája... sajnos "csak" havi 4e eurót keres....
De azon elcsodálkozok pl... egy holland/német/osztrák átlag középosztálybeli melós , simán megengedhet magának egy vaci új A6 kombi Quatrót, náluk a drága autók 80e eurótól kezdődnek.. Mi meg azon morfondírozunk hogy egy 1.0 swift vagy az 1.3 jobb-e...
[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #15682 üzenetére
Rokony, már kinn van vagy 30 éve... mondjuk nem gyengén autó mániás. ... de ő 5-6 évig tartja meg az autóit, bár bele is csavart mindegyikbe vagy 200-300e-ret.... (azokat kapjuk mi ), az értékvesztés nem érdekli, egy német meg megveszi újonnan, aztán megvan neki vagy 10 évig. (ha nem használja sokat)...
Volt neki régi Honda Accord, A4 (gömbölyű), Hyundai lantra, Mazda 6, Toyota avensis, most meg A3... (Am mondta, az avensis a leghasználhatóbb autó, ingázott vele 80km-re vele, vagy 6 évig, elpusztíthatatlan )
-
Doze
aktív tag
Ma vezettem egy A3 sportback-et.... elolvadtam, zsír új 3000km van benne ... fene a német rokonomba ... Az a beltér valami eszméletlen, főleg ennyi Suzukizás után.
[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
válasz anonymus89 #15663 üzenetére
Hát elég gagyi....
-
Doze
aktív tag
válasz trassher #15653 üzenetére
Persze idegesítő, meg nem helyes.... de vannak hülyék, aki 70-el megy fűúton az legalább olyan kretén aki elragadtatja magát és belefog egy olyan előzésbe ahol kinyiffanhat.
Szerintem sokat számít a nyugalom megőrzése, mert indulatból nem lehet vezetni. Ha meg nem lehet előzni, akkor ki kell várni és kész.
-
Doze
aktív tag
válasz anonymus89 #15646 üzenetére
Ja vagy felismerte, ha húszasával is előzgeti az autókat akkor sem jut előre...
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #15643 üzenetére
pl 150, ha szembe jön egy kamion, fa, oszlop
Mondjuk volt egy jó példám... húsvétkor. Kilométeres kocsioszlop, szembe is... egy hülye elkezdte előzni a kocsisort... mindegy minden alapon. Voltam olyan hülye hogy beengedtem magam elé, mert a bal sárvédőt majdnem lekapta neki a kamion... dudálok, kamion is dudál..... őszt még ő integet. (utána kb még 15 km-en keresztül előttem ment... megérte )
[ Szerkesztve ]
-
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #15600 üzenetére
Én ha épp nem nyomom a gázpedált, akkor a térdem hozzáér ahhoz a krómozott díszbetéthez ami a rádió 2 oldalán van. Azt észrevettem hogy a középkonzol kissé domború..
Ha valakinek épp az-az ülsépozició kényelmesebb mikor közelebb van a kormányhoz, akkor megeshet hogy hozzáér.
Bár a műszerfal is marha nagy, a szélvédő meg elnyújtott mint állat, ezért batár nagy a műszerfal... azt a teret kihasználhatták volna jobban is
[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
válasz zalman90 #15589 üzenetére
Vágni azért nem érdemes mert:
1. Vágás után nem fog rendesen felülni a rugótányérra a rugó, (persze nem kevés munkával, melegítéssel be lehet hajtogatni rendesen, de nem éri meg)
2. A rugót, ha vágod megváltozik a karakterisztikája, megváltozik a rugóállandó, (tudtommal, de nem vagyok teljesen biztos benne, ha belevágsz a rugóba csökken a működő menetek száma, és így sokkal keményebb lesz a rugó)
3. Érdemes progresszív rugót beletenni (ültetőrugó) mert az úgy van megtervezve, ahogy nyomódik össze úgy keményedik, (ahogy ülnek össze a rugón a menetek) Így eléri azt az ember hogy normál működési tartományban nem sok különbség van a gyári és az ültetőrugó közt, viszont ha belekapsz a kormányba, akkor nem billen meg annyira az autó, mert a rugó elkezd összeülni (persze akkor már kemény mint kő)
-
Doze
aktív tag
válasz Mercutio_ #15582 üzenetére
Hátsó gátló cserét olvastam hogy akkor jobb lesz, de a magas kaszni miatt nem lehet vaj puha a futómű. Ellenben ha ketten ülnek hátul akkor sokkal jobb lesz , vagy két cementes zsák
Ezen az isten sem segít:
ez am majdnem olyan mint a Wagon r hídja, gömbölyű swiftben+sx4-ben egy alaposan áttervezett darab van.
A motor láncos és hidrotőkés+VVT, ugyan az mint a gömbölyű Swiftben. Örök élet+1 nap, szerintem 300e simán kibír ha rendesen cserélnek olajat.
-
Doze
aktív tag
Ez egy igaz balfasz gyermek, honda civic kell de ignis-t vesz. Amúgy jó autó, de szar. Nagyívbe szarik az autóra 45 ezer km után cserél elsőként olajat, 5 év után... gratulálok. Na az ilyennek mi a francnak autó
-
Doze
aktív tag
válasz Mercutio_ #15565 üzenetére
Mikor megvettük a családi ignis-t, előtte még sokat jártunk 1.3 swift sedánnal. Az első tapasztalat az hogy egyszerűen "korszerűbb", kicsit űrhajós volt... haverom meg is jegyezte: milyen könnyen jár minden. (kormány, kuplung, fék, gáz, sebváltó) Motorilag, és úgy az átlagos beltartalom, egy gömbölyű "új" swiftnek felel meg.
Igazából komoly típushiba nincs... kivéve amit a totalcarban megírtak (1.3 váltóbetegség) bár az sem olyan tömeges. Másrészt a csomagtér ajtó fogója, az minden második ignisen le van szaggatva , mi vigyáztunk rá, de nem egy örök darab.
A futómű: marha kemény, a hátulja pattog üresen mint a veszedelem, de ez ilyen. A másik hogy nekem 180 centis létemre, a kormány alatt néha hozzáért a térdem a műanyaghoz. A fogyasztás is veszedelmes tud lenni, ha kicsit jobban tapossák neki.
-
Doze
aktív tag
Akinek Francia autója van az franciák felé húz pl totál, elf, a japánok az eneoshoz, a suzukiban egy ideig a shell volt a "gyári" olaj, a németek castrol, aral, BP (ami ugyan az)... ez emberek szeretnek a gyártóra hallgatni. Mert a gyár az csak gyári
neduddki: pedig haszonjárművekbe nagyon mondják hogy fasza az a molibdénos, vagy szétkopott bontószökevény motorokba
[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
Én azért mondtam hogy mind1 mit rak bele az ember az autóba, mert a fenti olajok közül mindegyik jó. Ha nem hamis, és megvan a minősítése akkor gazdasági szempontból az olcsóbb jobb , Nem kétséges hogy egy alapos Mol, Castrol összehasonlításból a Castrol kerülne ki győztesen... de azt nem merném állítani hogy a Castrol a legjobb (mert ott a Motul, Xado, Fuchs stb)
A motorcsörgés, meg a hanghatások figyelése viszont nem fokmérő, hogy jó olaj vagy sem.... ugyanis viszkozitás függő, ha teleönteném a motort melegített gépzsírral akkor észre sem vennéd hogy járna, mert nem engedi kiszűrődni a hangokat , persze 10 perc múlva csapágyas lenne a gép.. Ergo a gépzsír a legjobb motorolaj?
-
Doze
aktív tag
válasz neduddki #15525 üzenetére
Agip API SM, A3/B3
MOL API SM A3/B4-04
Castrol API SN C3
Total SM A3/B4Bár suzukinál az ecea nem számít annyira mert Mindenhol API a követelmény, egyébként a castrol azért jár előre a minősítések terén mert marha sok pénze van... minden minősítés a lobbiról és a pénzről szól (persze egy bizonyos határig) De az eneosról sőt Mol olajokról is olvastam olyat hogy rég teljesítették a szabványban foglaltakat csak épp a minősítésen nem estek keresztül sokáig API SL volt, majd holnap már SM..
anonymus89: Osram Night Breaker-t igen, kicsit fehérebb, meg talán erősebb, de semmi extra , 2 éve van meg de még nem égett ki
[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
válasz anonymus89 #15507 üzenetére
Annak idején, ment a gondolkodás hogy milyen felszereltségű autó legyen... A akkoriban az 1.5 GS közelített a 4,2 Milkóhoz... így GLX CD AC lett+metálfény (annyival tudd kevesebbet mint a GS hogy nincs digitális klíma, hátul elektromos ablak, hátsó fűtéscsatorna, ülésfűtés, ködlámpa, bőr sebváltó+kormány, alufelni, sötétített ablak, meg függöny+oldal légzsák)
Az ülésfűtést, ködlámpát már én raktam bele, ja meg adták a négy téli kereket felnin+üléshuzat...
Ismerősömék, meg ugye nem tetettek klímát az autóba.... utólag meg marha drága (nem biztos hogy megéri). Másrészt a törlesztőt valami 2000Ft-al dobta volna meg... szerintem a spórolás ebben az esetben nem éri meg. Kivéve akkor ha valóban utána nem szívod a fogad a százfokos autóba
-
Doze
aktív tag
válasz anonymus89 #15516 üzenetére
lemosom és van egy ilyen kerék tartóm, arra felpakolom őket és letakarom...
-
Doze
aktív tag
válasz Mercutio_ #15508 üzenetére
Pont amit linkelt netuddki benne van az autóm is SX4
A nagy átlag olyan 6,7 liter körül alakul, úgy hogy nem szokta tipegni nagyon... a legjobban országúton fogyaszt 5,8-6 környékén (100-110), városban olyan 6,5-6,7... autópályán 7-7,2 (130-140), a motorja nem egy erőgép főleg magas fordulatszámon mert nincs VVT, de ennek fejében van alul is nyomaték. Ötösben 90-ről elég jól gyorsul, nem telik órákba a hogy megelőzz valakit ,a vége óra szerint 190, de gps szerint 175.
Ha hasonlításképp mondjuk egy 1.3 régi swithez mérjük, a hosszú váltójával, ahhoz képest rakéta főleg 100 fölött, de annyira viszont nem dinamikus mint 1,3 ignis.
A tötymörögni, 2500 alatt elkapcsolgatni felesleges, mert max 3-4 decit spórol az ember...
[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
válasz anonymus89 #15500 üzenetére
1 és 1,3 millió közt mozognak, felszereltség, állapot, és futott km függvényében. Persze a diesel, és 4x4 hajtásúak inkább 1,5
Ha pl enyémet kéne taksálni 1.5 (99Le),2008, GLX+ködlámpa+ülésfűtés. 90e km,, olyan 1,35 millió, aztán engednék belőle egy százast max
[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
ja okok... félreértettem.
Ha mindenképpen hitel kell, érdemes alaposan a banki ajánlatokat végignyálazni. Nem fontos pont az autókereskedővel szerződött bankot választani. Másrészt 1-2 évnél hosszabb futamidőt sem érdemes választani.
Ha megveszed mondjuk 550e huffért +70 átírás, az már 620e. kb jó ha készenlétben van úgy 80e tehát 700e-et lehet számolni az egész műveletre
-
Doze
aktív tag
válasz anonymus89 #15478 üzenetére
jó kis sportautó, már ha arra veszi valaki... meg nem 2.0 hdi-vel
A formája nekem nagyon bejövős, az eleje is szigorú, na meg úgy egyben van az egész..
-
Doze
aktív tag
válasz batai15 #15423 üzenetére
Nekem volt anno egy 125 cm3-es Aprilia AF-1 Futura. Polini hengerrel vagy 35 Le biztos volt, 290e Forintért vettem, papírokkal, rendszámmal teljesen legális volt, jogsim is volt. Mikor el akartam adni a kutyának nem kellett. , már kb 200e-re leengedtem az árát, akkor sem vitte senki.... no akkor megbontottam... a vázat elpasszoltam adásvételivel (mintha az egész motort adtam volna), 100e, blokkot is eladtam 100e, idomok 50, műszerfal 20, első villa kiflikkel 40, kerekek 15, meg sok sok apróság... bőven 300e felett adtam el így
Mindenki mocskosul utál vagyonszerzési adót, átírást, eredetiségvizsgát, különböző szarságokat fizetni. Főleg ha egy 200-300e forintos járműről van szó. Ezért megy a P rendszám, a kaszni/motorszám seftelgetés stb.
[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
Ma megjártam nagyon.
Gondoltam ránézek már a féktárcsára, mert mindig nyikorgott. (azt már szinte újkorától), meg mintha nagyobb sebességnél rázta volna a pedált egy nagyon kicsit.
Tüzetesebben átnézve öntvényhibás a féktárcsám. Olyan mintha "zárványos" lenne, kb 5 helyen. Vannak kisebbek és nagyobb "repedések", de van amelyik a tárcsa teljes felületén végig halad.
Egyébként ITT lett véve. De mindegyik ugyan azzal a tárcsával van. Szal egy gagyi fos. Volt már jobb tárcsám is (35e volt betéttel együtt). De rájöttem 20 alatt egy tárcsa cserét nem lehet megúszni.
De basszus mi van akkor ha kettétörik a tárcsa?
-
-
Doze
aktív tag
válasz batai15 #15400 üzenetére
nekem tetszik, szép... a színe amúgy is bejövős (diplomata kék .... most 150e vagy 250e körül futott szerintem hót mindegy. A szervizkönyv meg csak plusz extra ha van...
Mondjuk mióta láttam Haverom H-s astráját, ami szintén magyar céges volt, mikor csak a telefonba mondta céges, gondoltam magamba milyen egy fos autót vettél , óra szerint volt benne 170e, aztán előkerült a szervizszámla 240e-ről, akkor közelített a 300e-hez, volt törve is, 1.6 ecotec motor, bár a check engine lámpa állandóan ég, de nem füstöl, nem köhög, mechanikailag is rendben van az autó, és soha nem hagyta cserben. ráadásul szíjas, haverom meg tolja neki rendesen..
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #15354 üzenetére
A régi swift hátsó rugói ha két markosabb legény beül hátra, akkor összeroskad , pont az említett ismerősöméknek állandóan lekapta a hátsó dobot kapu bejáró ütközője ha álltak be futóval (ami középen van) így haverom elnevezte "Parasztbosszantónak"... , ja és nekik 1.3 szedán volt.
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #15352 üzenetére
Mondjuk az elég meredek amúgy is , am mesélted már , de am az első kerék érte a földet egyáltalán?
Nekem ami ilyen utánfutó huzigálással kapcsolatos, annó mikor költözködtünk faterom vett egy Ford Sierra 2.0i -t, azzal húzgálta a kéttengelyes ponyvás futót... bár nem lehettem vagy csak 7 éves, de arra tisztán emlékszem hogy előztünk, faterom hirtelen kapta ki a kormányt, aztán beriszált az egész autó, akkor úgy megijedtem hogy a fos is megállt bennem....
A másik sztori, az sem saját autó, épp pakoltunk a pesti úton: a volt Corával átellenes oldalon, ahol most a Sever center áll, aztán hívtuk ismerősünket aki tipikus gyűjtögető emberke, magasított futó, extra magasítással kb olyan 180 magas+ púposra lett pakolva , volt benne parketta, fa, vas, legtetjén meg mindenféle rongy.
Rendőrök jönnek, látom lassít, lépesben elgurultak mellettünk, majd visszatolatott, haverom faterjától kérdezik: maga ezzel el akar indulni?! Asszondja: 'há hogy a viharba ne , rendőrök meg lepakoltatták a felét[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #15350 üzenetére
Most nekem is sikerült megpukkasztani az autót rendesen.... lapra szerelt szekrénysort vittem, 4 tagos volt. A durva az volt hogy lehetett volna még a dobozokat pakolni egészen a tetőig, de összeült rugó... nem tom mennyi lehetett a súlya....
Hátra azért ki kellett lógatni 1-2 dobozt
[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
Szerintem egyik suzukira sem mondható hogy sokat zabál.... persze egy 1.0 motorral doboz kasznival autópályán lehet megeszik vagy 8-8.5 litert, ugyanakkor amire neked kell 80-90 km/h szinte mindegyik megfelelő 6-7 literből szinte mindegyik kijön. Persze ha normálisan tudsz vezetni.
Átlagos dolgokat kell átvizsgálni... Motor, váltó, futómű, kaszni... bár a wagoner annyira nem régi hogy nagyon rohadjon. Persze ha törve/rideg tartáson volt előfordulhat.
-
-
Doze
aktív tag
válasz gordonfreemN #15165 üzenetére
mivel nem lehet sehogyan sem cserélni, kivágják a rossz darabot, aztán bevarrnak egy újat.
-
Doze
aktív tag
válasz zalman90 #15139 üzenetére
nem amperórához méretezik a generátort....
Ha nagy aksi van az autóban, és nincs lemerülve akkor lehet akár 200 Ah-s aksi is, mert csak szinten kell tartani a töltöttségét, ha meg le van merülve akkor sincs gond, csak tovább tart feltölteni.
Amúgy a nagy aksi előnye az, hogy nem ingadozik annyit a feszültsége mert erős. Így lassabban öregszik.
Így hiába van sok fogyasztó nem hal be az aksi hamarabb... -
Doze
aktív tag
Nem tudom én legalább 4 éve az átlaghoz képest 10-15 forinttal tankolok olcsóbban, régebben az autóklub kútjánál tankoltam (futó u.) pedig az aztán tényleg szutyok benzinkút volt , azt bezárták, utána AVIA, ENVI szerintem egyik sem rossz... autónak sem lett soha semmi baja. A fogyasztás sem 10+ liter.
De visszakanyarodva a témához.. megveszik-eladják stb. Nem látok mögé. De ha akarná a shell vagy OMW is adhatná olcsóbban a benzint. Ameddig elmegy drágábban persze miért csökkentené...
-
Doze
aktív tag
Az a baj kétely merül fel bennem, ezekkel az adalékokkal kapcsolatban... erős a gyanúm hogy a nem prémium benzinek, a legtöbb kúton szinte azonosak, lehet van 1-2 kivétel valóban... de érdekes mód az összes benzinkút árszabása a környéken lévő konkurencia árszabása határozza meg. Pl láttam már shell-kutat másik "gagyi" kút tőszomszédságában... érdekes mód ott pl nagyon olcsó volt. Akkor ha +10-20 forint az az adalék, akkor eladták veszteségesen a benyát
Ez tipikus példája az olajmultik reklámkampányára ami drágább=jobb(vagy nem) persze ezt bizton nem tudom mondani. De nekem elég ami a MSZ EN szabványban benne foglaltatik... annak pedig az összes Magyarországon kapható üzemanyag megfelel...
Én inkább a benzinkút forgalmára/milyenségére szoktam figyelmi...
És ha megnézed a tendenciát, csak Miskolcon pl most zárt be egy OMW, helyette MOBIL Petrol nyílt, legalább 10 forintal olcsóbban. De nyílt pluszba egy önkiszolgáló ENVI is. Az emberek keresik az olcsóságot, másrészt beszéltem kúton dolgozóval(shell), ő pl azt mondja annyira nem megy a benzin hogy a shopban kapható termékekkel akarnak kompenzálni... ezért mondogatják állandóan a csokit, meg a bögrét meg apám kinnyát.
-
-
Doze
aktív tag
Miskolc Rally-ra valaki jön?
[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
válasz wertigo1984 #15041 üzenetére
nekem kicsit olyan mintha az üveg ragasztásával lenne valami.... persze lehet tévedek
[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
válasz AMD Power #15027 üzenetére
amúgy ez a forensises izé nem ők? Zs+U Autóalkatrész
Még a weboldal felépítése is stimmel. Árak is hasonlóak.
-
Doze
aktív tag
válasz AMD Power #15019 üzenetére
én Simson, MZ, Aprilia motorokban használtam.... sőt még vettem Re-cord márkájú olajokat is. Nem gondolom azt hogy kirívóan fos lenne... sőt ők gyártják a HG12 fagyállót ami nagyon is jó.(használom)
Ahogy megnéztem az általad linkelt weboldalt, látható petronas termékkel vannak tele.
Máskülönben, ha jó az API minősítése, megfelelő a viszkozitása, miért ne?... személy szerint kipróbáltam volna pl a MOL 5w30, Q8 5w30 stb is... de maradt eneos mert az volt elérhető (boltban), de attól hogy egy cégnek nincs milliárdos marketingje még lehet jó olaj.
-
Doze
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest