Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doze
aktív tag
válasz zalman90 #15589 üzenetére
Vágni azért nem érdemes mert:
1. Vágás után nem fog rendesen felülni a rugótányérra a rugó, (persze nem kevés munkával, melegítéssel be lehet hajtogatni rendesen, de nem éri meg)
2. A rugót, ha vágod megváltozik a karakterisztikája, megváltozik a rugóállandó, (tudtommal, de nem vagyok teljesen biztos benne, ha belevágsz a rugóba csökken a működő menetek száma, és így sokkal keményebb lesz a rugó)
3. Érdemes progresszív rugót beletenni (ültetőrugó) mert az úgy van megtervezve, ahogy nyomódik össze úgy keményedik, (ahogy ülnek össze a rugón a menetek) Így eléri azt az ember hogy normál működési tartományban nem sok különbség van a gyári és az ültetőrugó közt, viszont ha belekapsz a kormányba, akkor nem billen meg annyira az autó, mert a rugó elkezd összeülni (persze akkor már kemény mint kő)
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #15600 üzenetére
Én ha épp nem nyomom a gázpedált, akkor a térdem hozzáér ahhoz a krómozott díszbetéthez ami a rádió 2 oldalán van. Azt észrevettem hogy a középkonzol kissé domború..
Ha valakinek épp az-az ülsépozició kényelmesebb mikor közelebb van a kormányhoz, akkor megeshet hogy hozzáér.
Bár a műszerfal is marha nagy, a szélvédő meg elnyújtott mint állat, ezért batár nagy a műszerfal... azt a teret kihasználhatták volna jobban is
[ Szerkesztve ]
-
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #15643 üzenetére
pl 150, ha szembe jön egy kamion, fa, oszlop
Mondjuk volt egy jó példám... húsvétkor. Kilométeres kocsioszlop, szembe is... egy hülye elkezdte előzni a kocsisort... mindegy minden alapon. Voltam olyan hülye hogy beengedtem magam elé, mert a bal sárvédőt majdnem lekapta neki a kamion... dudálok, kamion is dudál..... őszt még ő integet. (utána kb még 15 km-en keresztül előttem ment... megérte )
[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
válasz anonymus89 #15646 üzenetére
Ja vagy felismerte, ha húszasával is előzgeti az autókat akkor sem jut előre...
-
Doze
aktív tag
válasz trassher #15653 üzenetére
Persze idegesítő, meg nem helyes.... de vannak hülyék, aki 70-el megy fűúton az legalább olyan kretén aki elragadtatja magát és belefog egy olyan előzésbe ahol kinyiffanhat.
Szerintem sokat számít a nyugalom megőrzése, mert indulatból nem lehet vezetni. Ha meg nem lehet előzni, akkor ki kell várni és kész.
-
Doze
aktív tag
válasz anonymus89 #15663 üzenetére
Hát elég gagyi....
-
Doze
aktív tag
Ma vezettem egy A3 sportback-et.... elolvadtam, zsír új 3000km van benne ... fene a német rokonomba ... Az a beltér valami eszméletlen, főleg ennyi Suzukizás után.
[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #15682 üzenetére
Rokony, már kinn van vagy 30 éve... mondjuk nem gyengén autó mániás. ... de ő 5-6 évig tartja meg az autóit, bár bele is csavart mindegyikbe vagy 200-300e-ret.... (azokat kapjuk mi ), az értékvesztés nem érdekli, egy német meg megveszi újonnan, aztán megvan neki vagy 10 évig. (ha nem használja sokat)...
Volt neki régi Honda Accord, A4 (gömbölyű), Hyundai lantra, Mazda 6, Toyota avensis, most meg A3... (Am mondta, az avensis a leghasználhatóbb autó, ingázott vele 80km-re vele, vagy 6 évig, elpusztíthatatlan )
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #15684 üzenetére
1.8 benzin volt neki, dieselt nem vett soha... ... Mondjuk ilyen értékvesztés, meg fenntartási költség (főleg új autónál) nem igazán érdekli... bár engem sem érdekelne. Főleg úgy hogy mióta válság van és nincs túlórája... sajnos "csak" havi 4e eurót keres....
De azon elcsodálkozok pl... egy holland/német/osztrák átlag középosztálybeli melós , simán megengedhet magának egy vaci új A6 kombi Quatrót, náluk a drága autók 80e eurótól kezdődnek.. Mi meg azon morfondírozunk hogy egy 1.0 swift vagy az 1.3 jobb-e...
[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #15688 üzenetére
Nagyon off...
Most én is ugródeszkát keresek.... a Bosch is bekapja a.... Itt Miskolcon semmi nincs, hiába kerülsz be, 10 év múlva is ugyan az a kuli fos munka van, ráadásul sokan is vannak így ott pallos a fejed felett. Most beadtam az Audihoz, felhívtak.... , lehet költözés lesz, de nem is bánom.
-
Doze
aktív tag
válasz Mercutio_ #15692 üzenetére
Nekem ezzel balfasz mentalitással van tele a tököm amit itt van magyarban... Jó a pénz nem minden, de pl voltam vagy másfél évig gyakornok, Bosch témából írtam szakdogát stb... meglett a diplomám, a főnökhöz kopogtattam, mondom vegyen át teljes állásúra. Mondja gratulál, meg jó minden de ez nem így megy, mert a létszám így-úgy... akkor mondtam neki holnap felejtsen el. Fél évig ment a huzavona, persze közben kaptam a 65e forintomat. Mikor munkatársaim 220 nettót vittek haza...
Persze a gyakornok picsa, valahogy használta a cégés octaviát, meg rögtön tárt karokkal várták.... am kiégett villanykörtéket számolgatott.... rá 2 hónapra meg elment gyesre.
[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
Kőszeg gyerekek.... köpsz egyet és Ausztria
kornelka Egerben a ZF van nem?
[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #15793 üzenetére
az hülyeség hogy műanyag az 1.... ketté is törne, mikor pont ott kell a legnagyobb nyomatékot átvinni.
De egyébként a szinkrongyűrűk, miatt "zenél", bizonyos fokozatokban. A folyamatos búgás, meg már difi. Az 5. fokozatról viszont hallottam elég sokan szokták cserélgetni... mert pl én mikor kerestem 1.6 swift váltót, akkor ha megbontják igen kapós az 5.... de miért ezt ne kérdezd
Am az alapvető 1.3-1.5 váltó különbség pl a szinkrongyűrűkben is ott van, teljesen más... mikor kerestem egy hosszabb 5. akkor se az ignis, sem swifté nem jó, a Baleno, meg az 1.6 régi swift jöhetett szóba. Nekem csak azok jók az sx4-be.
-
Doze
aktív tag
Na Kínában így néz ki a régi swift sedan [link]
A külső kissé ronda, de a belseje egész jó
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #15986 üzenetére
Am ha az alapára lesz 3 milió, a fullos meg 4.5 akkor elég jó vétel lehet... Viszont nem csodálkoznék a 3.5-4-ről indulna a vége meg lenne 5 millió. Már a régi sx4 is ilyen volt, bár ha valaki venni akart full-full fapad autót 3.2-ből kijött azért.
De mikor kijött az S-cross, akkor jelentették be az Iv-4-et, ami valóban régi sx4 méretű... hát nem tudom mi lesz a vége, majd kiderül.... mondjuk mostanában nagyon mondja a suzuki, hogy minden évben be fog vezetni egy új típust.
-
Doze
aktív tag
válasz Mercutio_ #16006 üzenetére
Ez nem igaz, akkor az anyaországban ugyan miért nyereséges mondjuk a bmw? Mert ne mondja senki hogy ott 100-120e forintért dolgoztatják a melósokat...
Én a Bosch-ról tudok beszélni... Nem vicc de már a Miskolc-Hatvani Boschban is fizetése színvonal béli különbség van , pofátlan. Nálunk 73e forintot keres egy sori melós 3 műszakban. Ott bő egy 20e forinttal többet... miért? Mert ott jobban megéri?, fenét!, mert különben a kutya nem menne dolgozni!
A multik meg nagy faszok, mert fenyegetőzik a Renault is elviszi Romániából Daciát.... Körbe kell őket röhögni, mikor így is vért szenvedtek a szakképzet munkaerőért... erre annyit tudok mondani: menjenek termelni Afganisztánba, ahol 0 infrastruktúra/logisztika, meg olvasni nem tudó fogatlan arabok vannak... na azok gyártanának olyan olcsó autót hogy mindenki azt venné
[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
-
Doze
aktív tag
válasz gordonfreemN #16032 üzenetére
Fújd fel szájjal, és lógasd víz alá, mint a bicikli gumit, ahol bugyog ott nem jó
-
Doze
aktív tag
válasz gordonfreemN #16034 üzenetére
Csak hülyéskedtem ezzel a fújással....
Am vannak dolgok amit nem érdemes otthon csinálni.... tényleg max a klíma tisztítás amit talán meg tud oldani otthon az ember.
El kell vinni valami szakihoz, hogy nézzen rá.
De ha klíma, akkor viszont nálam meg olyan van hogy nem tartom elég hidegnek... lehet a közeggel van baj?, cserélni kéni?... amúgy minden jó. Régebben mintha hidegebbet fújt volna.
[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
válasz DigitXT #16050 üzenetére
Jaj ne ám mán hogy fél millából nem lehet összekalapálni azt az autót.... ezek a márkaszervizesek 1 autón akarnak meggazdagodni?
Haveromék régi swift sedánjuk meggyűrték az elejét... hűtő, légkondi, első zárhíd, 2 lámpa, lökös cserés volt számlával 220e volt. Csere autót is kaptak stb...
Szerintem telefonálj körbe...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen