Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
myckey
veterán
válasz MikeWazowski #47 üzenetére
Köszönöm az észrevételt
Gratulálok[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
WATERDACA
őstag
Lehet velem van a baj, de 300 óra Elden Ringezés után nekem ez a harcrendszer sokkal szórakoztatóbb, változatosabb, fluidabb, lefinomultabb. Ha valaminél, az FS játékoknál elférne egy jókora forradalmasítás, a Survivorban bátran belenyúltak a Souls alapokba és magasabb szintre helyezték a harcrendszert.
Technikai problémák, na ebbe páros lábbal bele lehet állni, de a harcrendszer szerintem nagyon egyénfüggő, én személy szerint imádtam minden percét.
u wanted, i got it \o/
-
MikeWazowski
veterán
-
válasz BusinessGuy #43 üzenetére
Részben egyet értek veled, de szerintem ha kikalapálták volna technikailag akkor sem tarolt volna, ősszel sem mert ott jön a Pókember 2. része és a Starfield is, nyár végén még beesik a Baldurs Gate 3, az Armored Core, a Lies Of P. A Zelda meg nincs túlpontozva, ezt én is azután láttam be miután tavaly előtt végig játszottam úgy, hogy alapvetően nem szeretem az openworld játékokat és emiatt olyan PS ex címek sem pörögtek végig mint a Tsushima vagy a Horizon.
De visszatérve a Survivor-hoz. Ha elengedem a futási teljesítményt akkor is marad jópár dolog amibe bele lehet menni
Örültem, hogy többféle ellenfélt kapunk és nem csak a Birodalom meg az inkvizíció lesz amivel szembe kell nézzünk. Viszont Dagan Gera nem elég karizmatikus főgonosz, ráadásul a vörös fénykardot sem igazán értem nála és azok akik nem falnak minden könyvet azoknak ez az egész High Republic-os háttér elég homályos, a játék meg csak a kötelező köröket futotta le. A bolygók nem túl izgalmasak, a Jedha tipik tucat sivatagos SW bolygó és fele annyira sem volt érdekes mint a Dathomir a Fallen Order-ben. Ott a kedvencem az első alkalom amikor átverekedjük magunkat a sivatagon és amikor oda érünk a bázisra akkor száll le éppen a Mantis amivel kicsit olyan érzést keltett mintha teljesen felesleges, időhúzás lett volna az odajutás. Az ide-oda repkedés inkább frusztráló mint érdekes, el tudtam volna abba több izgalmat is képzelni, kis űrcsata vagy ilyesmi. A Koboh szerintem a sztori fő helyszíneit leszámítva nem túl érdekes, totál felesleges és erőforrás pazarlás volt rá erőltetni ezt az openworld feelinget. Több Jedi templomot, agyalós feladatot szerettem volna látni és összetettebb platformingot. Ja a pálya design, szerintem sokszor félkész, vicces, hogy már a játék elején fel tudunk ugrálni a jedi erő segítségével egy full egyenes, sík falon de ezt csak olyan helyen tehetjük meg ahol azt a pálya tervezője megengedte, amellett 5m-rel már el is lehet felejteni pedig ugyanolyan a fal, ja és a lezuhanásból eredő halál, simán meghaltam egy csomó esetben olyan helyről való leugrásba amit túl kellett volna élni egy jó időben véghez vitt 2. ugrással... Bode motivációja apaként számomra érthető, de a cselekedetei túlságosan is a narratíva kiszolgálásáról szóltak. És akkor a narratíva... önismétlés. Itt térképet hajkurászunk holo kristály helyett egy olyan volt jedi/padawan ellenében akit a rend/mestere árult el... A végén elveszítjük a tárgyat amiért el kell mennünk egy birodalmi támaszpontra és vissza kell szerezzük. Kötelező Vader... Én azt vártam, ha már Gera vörös fénykardot forgat és a Rend elárulta, nem támogatta Tanalorr-ral kapcsolatos terveit, akkor oda érve egy Sith templomot találunk ami persze még egy lapáttal rátett volna Cal vívódására. Merrin nagyon tápos, de a szerelmi szálmak örültem, jól voltak a komoly párbeszédek vele megírva és a csók is egy jól elkapott érzelmes pillanat volt, kár hogy a játék nagy részében ez a vibrálás nem érezhető a két karakter között... A The Hu zenéje sokkal jobban ütött a FO-ben, itt sem rosszak a hangok meg a zenék, de az ott friss és mégis oda illő volt. PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
BusinessGuy
őstag
Nem kell mindennek DS szinten lenni.
Ha ez könnyü akkor a Force Unleashed a maga súlytalan szar harcrendszerével mi volt? Itt szimplán azért is könnyü mert már nem egy totál kezdővel vagyunk. Jó nagy fos lett volna ha az első rész után aminek a vége felé daráltuk az ellent itt megint kb minden ellenfél kihivás elé tenne. Az meg hogy kinek mi könnyü... Végigtoltam a DS-eket az Eldent Ringet és valóban attól messze van de a komolyabb ellenfelek vagy ha több kisebb nagyobb ellenfél rámegy az emberre 1-2 hiba és halunk ahogy kell. Nem kell mindig mindennek DS szinten lenni nehézségben és ez igy van jól. Ezzel az erővel hogy "könnyü" kb minden szétszedhető lenne ami nem DS.
A játéknak pont a harcrendszere az amit mindenütt éltettek okkal. Élménydús, kihivást is ad és nem súlytalan, a stilusoknak meg van értelme. Értelmes a blokkrendszer a parry a kitérés, nem csak azzal nyerhetsz ha időben parryzgatsz vagy kitéregetsz és jól időzited a támadásodat hanem kifárasztani is lehet,stbstb.... Ezerszer jobb mint bármi más SW játék harcrendszere amit a Kotor/Jedi Knight játékok óta láthattunk. Ha ezt lehúzza valaki mert szerinte könnyü a harcrendszer akkor egy Force Unleashedet a földbe lehetett volna taposni annyira primitiv és bárgyú full arcade jellegü volt nulla kihivással konkrétan halomra ölve százával az ellenfeleket..... Nem kell mindig mindennek DS nehézségünek lenni. Sőt.... Ezerszer inkább élvezem ezt ami látványos ad némi kihivást de nem tépem le az arcom mint egy egekbe magasztalt Sekiroban amiben még az agyontáp karakterünkkel is megdöglünk egyetlen apró hiba miatt miközben az ellenfelekre ez nem mondható el....A könyökömön jönnek ki már az olyan játékok amikben a nehézséget kb az adja hogy jól blokkolj/parry-zz/vetődj majd támadj mindezt 50szer hogy megölj egy ellenfelet miközben az ellenfél persze 1 max 2-3 találattal megöl minket. Az első részt pont ezért sokan utálták jogosan és álltak el tőle hamar pedig az is kibontakozott mikor kellő gyakorlatunk és felfejlesztett karakterünk volt, és a DS stilusú harcokból szépen átformálódott egy élményszerü küzdelmekkel bélelt stuffá kb a játék felétől amiben már nem azon rettegsz nehogy 1 hibát is csinálj mert megdöglesz mindentől.... Itt ezt folytatták és jól. Borzalmasan primitiv lett volna egy tanult számtalan harcot megjárt Jedi-vel ha megint bénázni kéne az összes ellenféllel szemben....
Micsurin: igen. Bár nyilván a Zelda megint lazán viszi az év játéka dijat a szokásos hype-al és szemellenzős túlpontozásokkal minden létező hibája fölött szemet hunyva (mindemellett talán jogosan azért hisz az is a hibái ellenére a BotW-ben szuper volt). De ez a játék simán ott állhatott volna a mellette ha méltó módon jelenik meg. Szerencsére szépen foltozgatják, és már gyönyörüen megy pc-n pár kisebb nagyobb bug még maradt az majd kimegy. Még DLSS kellene és mindenki boldog lenne.... Idén a Zelda mellett kb ez a játék eddig ami labdába rúg jogosan. Szomorú az EA hozzáállása.... Reméljük szépen fogy és jön egy trilógia záródarab pár év múlva.
[ Szerkesztve ]
-
DaemonX
HÁZIGAZDA
válasz BusinessGuy #40 üzenetére
De hogy ezt a harcrrndszert amiben kvázi a saját bénázásunk simán az életünkbe kerül egy stormtroopereknél komolyabb összecsapásban
Akkor más játékot játszhattunk. Én Jedi Master és Grandmaster nehézségen is könnyűnek éreztem. Könnyűnek, de átgondolatlannak és kiforratlannak a harcrendszert. Sajnálom, hogy ennyire a szívedre vetted a kritikát.
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz BusinessGuy #40 üzenetére
...ősszel kellett volna jönnie, akkor mindent tarol.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
BusinessGuy
őstag
A harcrendszer mint negatívum? Ezen most jót röhögtem.
Nettó súületlenség. Az külön pozitívum hogy itt már nem az első rész esetleg jedi tanoncai vagyunk akinek 2-3 rohamosztagos is kihívás....De hogy ezt a harcrrndszert amiben kvázi a saját bénázásunk simán az életünkbe kerül egy stormtroopereknél komolyabb összecsapásban pláne ha nem megfelelő beállást használunk, negatívumként leírni....Hát ok. Ez is egy vélemény még ha marhaság is....Ez a játék a tech hibákat leszámítva (amiknek jórésze mar pc-n javítva) a KOTOR óta a legjobb SW stuff, és lazán eddig az idei év játéka. Kar hogy az EA megint kiadatta felemás állapotban.
[ Szerkesztve ]
-
sh4d0w
félisten
"...Jó Star Wars sztorit találni manapság olyan nehéz, mint tűt a szénakazalban..."
Ez nagy tevedes, csak figyelmen kivul kell hagyni a Disney-fele hulladekot.
https://www.coreinfinity.tech
-
Lado849
újonc
Sziasztok ma pc re leszedtem az új pacht most már egészen jól fut a játék nincs mikrolag és az fps is stabilabb legalábbis pc n
-
DaemonX
HÁZIGAZDA
Az ugráló köpenyes dolog nálam is előjött, csak annyi sok bug volt, hogy elfeledkeztem megemlíteni. Éppúgy a nem megvilágított textúrák is, konkrétan volt rajtuk valami fekete árnyéktégla, amit fénykarddal lehetett csak megvilágítani.
Igen, szinte az egész játék túl könnyű, KIVÉVE, amikor bedob bullshit dupla Oggdo-Boggdo-t, meg dupla Rancort. Egyik streamer valami 29 órán keresztül próbálta az előbbit letolni, nagy hír lett belőle.
Azért is írtam, hogy hiányzik az igazi, visszatérő, feszültséget hozó antagonista, mert annyira jelentéktelennek érződött
karaktere, hogy nem is tudtam főgonoszként tekinteni rá. Olyan érzésem volt, mintha lemaradtam volna arról a pillanatról, ahogy nyomatékosítva lett volna a sztoriban, hogy most miért is kellene rá főgonoszként tekinteni, vagy miért kellene harcolni vele. Nem volt az egész rendesen alátámasztva, az egész olyan fura volt, meg nem nagyon volt célja, mint gonosznak.Dagan Gera Nagyon hasonlóan látjuk a dolgokat. Az egésznek van egy olyan feelingje, mintha az egész Koboh-n játszódna. Jeddha-val együtt a sivatag ötven árnyalata, a másik három bolygó meg egyforma érzetre. Az utolsó meg csak sztori miatt van ugyebár, és max 10-15 perces.
Lehet, hogy más csapat csinálta, vagy legalábbis azt tudom, hogy Chris Avellone írta az elsőt, de szerintem a másodikból kivágták a mondvacsinált cirkusz és gyanúsítgatások miatt, ami volt körülötte.
[ Szerkesztve ]
-
Bobó_20
aktív tag
50 órát tekertem bele, és azt mondanám ez a játék bőven nem ér annyit, amennyiért adják. Valóban tele van technikai hibával:
- animációs hibák (ugráló köpenyek pl.)
- nem megvilágított textúrák
- objektum határok sem okésak néhol (átlátsz a falon, megakadsz majd egy centivel odébb már sikerül felugrani a platformra)
- teljesítmény problémák (PC-n toltam, RTX nélkül stabilabb egyébként)
A gameplay-ben a harccal személy szerint nem nagyon volt bajom, inkább a balansszal: néhol nagyon-nagyon nehéz, néhol pedig nagyon-nagyon könnyű, leginkább olyankor, mikor pont az ellenkezőjét várnád, de végül mindenre megoldás a fejlesztők részéről a spammelés, ami a Fallen Orderben egyszerűen nem így volt. Némelyik ellen szépen beragad egy move-ra és azt spammeli szét, ami ez első részben nem volt jellemző, ha jól emlékszem, itt pedig igen gyakori. De nem mondanám azt, hogy szörnyű összességében.
Ami viszont tényleg szörnyű, az valóban a sztori elnyújtása, de annyira hogy kicsit komikus is már. Menj ide emiatt, jó ott meg tudod, hogy vissza kell menned oda ahonnan jöttél és ezt 4x minimum eljátssza. Súlytalan az egész sajnos, egy igazán komoly főellen nélkül, az egyetlen értékelhető eleme Cal Kestis belső viszályai.
Számomra mégis a legfájdalmasabb a bejárható területek minősége:
- 6-ból 4 bolygó töltelék
- a maradék 2 pedig unásig ismétli saját magát
- számomra a perk-ek teljesen kimaradtak (kevesebb mint felét találtam meg), mert az egyik bolygó tele van velük, a másikon szinte egy sincs - és a sztori nem ösztönöz arra, hogy felfedezz.
Kicsit olyan a játék, mintha az első 4-6 órát az elődhöz igazodva csinálta volna ugyanaz a team, majd éles váltás és jönnek a fentebb sorolt dolgok. Összegezve a játék legnagyobb gondja a technikai részeken kívül, hogy nem konzisztens és nem tűnik átgondoltnak, így számomra picit csalódás.
Egy havi EA PRO előfizut megér, teljes árát biztosan nem. -
-
oriic
HÁZIGAZDA
Eredeti hsz-em az Xbox topikból.
Nem vagyok nagyon hardcore Star Wars fan, csak szeretek játszani, így álltam neki a folytatásnak. Alapvetően tetszett a cucc, főleg a második fele, a befejezés egész jó lett, sikerült meglepniük egy-két dologgal is, ennek külön örülök. Ami kicsit zavart, az az első rész hozadéka, hogy ide menj, oda menj, majd később megint menj vissza oda ahol már voltál...ez inkább időhúzás volt számomra, de ez legyen a legkevesebb. A hangok kifejezetten ütősek lettek, ahogy a zenék is, helyszínekből viszont kaphattunk volna talán kicsit többet.
Ami viszont borzalmas volt számomra, az a játék technikai része. Ezt így ebben a formában nem szabadott volna kiadni. FPS drop, pop-upoló textúrák (crash hálistennek nem volt nálam), egyes helyeken hibás animáció (levegőben álló karakterek), az átvezető 30FPS-60FPS problémája (amihez mindig külön gombbal kellett átváltani)...Ezek mind olyan dolgok amik roppant mód zavaróak voltak végig. Egy ideig próbáltam váltogatni a Quality-Performance módok között, de egy idő után meguntam ezt és inkább lenyeltem, hogy ez ilyen hulladék.
Butaságnak tűnhet, de tartalmi részről én a stance-ekből szívesen láttam volna többet. Ott van pl. amit anno Starkillernél vagy Ashoka-nál is láthattunk, hogy hátrafele tartják a fénykardot. Semeddig nem tartott volna beletenni, egy részről szerintem jól néz ki,
Plusz ez az én hülyeségem, de az erő képességekből szívesen láttam volna többet.és ugye Bode is így tartotta a kardját. Aztán hol vannak az Inkvizítor markolatok a fénykardoknál? Azt sem tartott volna semeddig beletenni, főleg, miután legyőztük az elején a benga nőt. Nem azt mondom hogy csináljanak Starkillert a srácból, de mittudomén, ha levágom egy droid karját/lábát, akkor azt miért nem lehet felkapni és hozzávágni? Vagy erő használatával miért nem lehet a droidokat fémgolyókká préselni?
ultija pl nekem jobban bejött, mint a Cal lassítása, azt is simán betehették volna, hogy mi válasszuk ki, hogy melyiket akarjuk haszálni.Cere Aztán ott van
Vader szerepeltetése. Az első részben még ok volt, hogy megjelent itt, teljesen súlytalan volt a vele való harc, hiszen nem lehet megölni a sztori szerint, csak arra volt jó, hogy Cere-vel végezzen. Ez mehetett volna akár egy átvezetőben is. Nem is tudom, lehet jobb lett volna másik komolyabb cameó inkább, mert Vader mellett Boba Fett sem volt nagy dolog, csak sima eyecandy. Egyébként nálam személy szerint Cordova szerepeltetése tetszett a legjobban, kár hogy az ő sztori szálát és kutatását nem vitték tovább. (Meg mondjuk nekem ő mindig is inkább Bra'tac marad az SG-1ből ) [ Módosította: Kendek ]
Live-Die-Respawn
-
s4hu|SyD^
addikt
válasz PowerBuldog #29 üzenetére
A játék attól függetlenül remek, mindkettő, csak sokat borulok. Igaz nem is a legkönnyebben játszom és nem is használom a Slow beállítást. Bár lehet néha nem ártana. Mire végigérek megszokom aztán kezdek egy NG+-t meg lehet a Fallen Order-t is újrajátszom.
[ Szerkesztve ]
"Tedd, amit tudsz, azzal, amid van, ott, ahol vagy!"
-
s4hu|SyD^
addikt
válasz PowerBuldog #21 üzenetére
Ott sem szerettem, béna is voltam. Estem,keltem, mint most. Nem tetszik, hogy nyomom a kitérést stb és semmit nem reagál csak kapom az ütéseket. Persze meg lehet szokni, de nem fluid így.
[ Szerkesztve ]
"Tedd, amit tudsz, azzal, amid van, ott, ahol vagy!"
-
Micsurin
nagyúr
Semmi személyeskedő nem volt benne a harc rendszer sokkal letisztultabb és fluidabb mint volt. A sutától nagyon messze van... nincs benne kihívás? Mit szerettél volna Nioh2-öt?
Ha jól értelek az animation cancelling miatt sutázod le az egész rendszert?
Vannak benne Souls like elemek de ez a játék nem DS és sosem szeretett volna az lenni... kár azt a nehézséget kívánni az már ott bukott, hogy vannak tényleges fokozatok.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Az az igazság, hogy elszoktunk ezektől, alig van jó platformer és az AC-k óta PoP játék sem jött, várom is a Sands Of Time Remake-et mint a messiást, de az UBI töketlenkedik... Jah aki agyfaszt akar kapni ugrabugrától az nézzen rá a Ghostrunner-re
Összességében nekem amúgy a FO jobban tetszett.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
myckey
veterán
Még így is van, aki épp a platform ügyességi elemeken van kiakadva, hogy óvatosabban nyúltak hozzá mint a Fallenben.
Ez is , akár a harc stílusa.....van.ioyrn a játék.nem kell szeretni, de akkor el kell engedni, ha idegesítő. Másik játék kellGodSied
A megjelenes is javult. Grafika. PC ről nyilatkozok.
De már a Fallen sem volt csúnya, ez pláne nem[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
GodSied
csendes tag
Azért ne menjünk el a grafika mellett...ami 2k maxon se valami "aztaaaa micsoda látvány
:|
Elvileg jön az új patch hozzá...amitől jobb lesz,de pc verzió odébb van :/ -
A platformer részek az igazat megvallva szerintem nagyon könnyűek voltak, persze szerencsére kigyomlálták ami nem ment a FO-ben, így alig volt indán hintázás meg csúszkálás, de amik maradtak sehol sincsenek egy PoP játékhoz képest.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
myckey
veterán
válasz PowerBuldog #21 üzenetére
Persze, a harcrendszer adta magát az elsőben is. Akinek nem jön be a stílus....ez nem játék hiba
Ahogy a Fallen Orderben,sem ,hiba.Ahogy a platform elemek is sokaknak nem szimpatikusak....ebben a folytatásban még emeszthetobb is, mint volt a Fallenbeb. Módosították.
Xaels
igen, nagyon jó kombinációk vannak, ha ráérez a játékos, persze egy jó kontroller is kell a pc mellé"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
s4hu|SyD^
addikt
válasz PowerBuldog #13 üzenetére
Kifejezetten nem szeretem őket és nem is illik ide szerintem.
"Tedd, amit tudsz, azzal, amid van, ott, ahol vagy!"
-
Itt a Survivor-ban ha jó ütemben nyomod/hosszan nyomod a gombokat akkor jönnek a szép egybefüggő kombók, de ezt kb. sehol nem magyarázza el a játék. Engem ami nagyon zavart a mozgásban, hogy crossguard-os karddal a nekifutásból támadás valami rémesen béna.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
CriticalHit
őstag
További negatívum a teljesen béna és felesleges, agyzsibbasztó ugra bugra platformozás.
"We are survivors. We control the fear and without the fear we are all as good as dead."
-
myckey
veterán
Igen, a Fallen Order ismerős, vittem a topicjat, terjedelmes összefoglalóval.
Ami a jatekelemeket illeti, arról tájékozódni kell, majd eldönteni, hogy tetszik-e , vagy sem.
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
DaemonX
HÁZIGAZDA
válasz PowerBuldog #13 üzenetére
Imádom a Souls játékokat, szenvedélyesen!
Minden létező, valamire való Souls címet kitoltam (többnyire 100%-ra és/vagy összes achievementtel). DS1-3 összes DLC-vel, Bloodborne GOTY, DeS, Elden Ring, Nioh, The Surge 1-2, LotF, Sekiro, stb. És akkor még a 2D-s címekről (Grime, Blasphemous, stb.) még nem is beszéltem.
Abszolút egyetértek veled, teljesen igazad van. A legtöbb Souls címben fontos a megfontolt harci modor.
Viszont a Jedi Survivor inkább a Sekiro-s, pörgősebb harci vonalat követi. De az a baj, hogy csak elméletben/félig. Ez okozza a problémát. Megrekedt két különböző dizájn között. A környezet, az ellenfelek pörgősséget igényelnek, de a játékos karakter mozgáskészlete nincs ehhez felzárkózva.
Emiatt a combat frusztráló. De közben mégis rém könnyű, mert olyan sok stim és HP upgrade van.
[ Szerkesztve ]
-
DaemonX
HÁZIGAZDA
Valóban, lehet állítani a kamerát. Én is állítottam (widerre). De ez csak a karakteren túlmutató FOV-t kezeli, a relatív pozícióját / kameratávolságot azonban nem (pontosabban csak kis mértékben, hiszen a narrowest és widest opciók esetében is nagyon hasonló maga a kameratáv). Illetve nincs dinamikus kamera (melyet hiányoltam), ami jóval távolabb menne harcok közben.
Ami a lock-on funkciót illeti, felemásan működött. Sokszor nem snappelt rá más ellenfelekre, és/vagy nem a kamera látószögében lévő, teljesen félreeső ellenfelet célzott meg ahelyett, amelyik előttem volt. Talán ez csak PC-n ilyen, én azon játszottam (Xbox Series kontrollerrel).
A Fallen Order pedig a ma napig nem mentes a traversal stutterektől PC-n. Mindenesetre reménykedjünk, hogy ezt jobban kipofozzák, ha már ilyen félkészen jelent meg.
Egyébként pedig igen, az írásom szubjektív, az én megélésemen és élményeimen alapul. De ez minden véleményre és minden tesztre igaz, ezért kell sok forrást elolvasni, hogy az ember tájékozottan tudjon dönteni az esetleges vásárlásról. A videojáték művészeti médium, akárcsak a könyv, vagy a film. Ezek után bármennyire is akarod, nem fogsz tudni 100%-osan objektív lenni egy alapvetően szubjektív dologról - csak törededhetsz rá.
-
ergoGnomik
tag
-
s4hu|SyD^
addikt
Egyetértek a harcrendszer sutaságával és a sok haszontalan perkkel így 20 óra után. A harcrendszer minden csak nem dinamikus. Mindenki körökben támad és ez hogy nincs animation cancel többször megölt, mint a leesés a rossz kamera és irányítás miatt. Talán az animation cancel hiánya akart a kombók hasznára vállni?
[ Szerkesztve ]
"Tedd, amit tudsz, azzal, amid van, ott, ahol vagy!"
-
myckey
veterán
válasz PowerBuldog #10 üzenetére
Na erről beszéltem. De lehet más fórumokon is tájékozódni. Ezért is szúrt szemet nekem is.
De ez áll a kamerára, planétákra is.
Meg ami a visszalépést illeti....Fentebb taglaltam.
Ez pedig nem sértő...ellenben másokat befolyasolhat az írás
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
PowerBuldog
veterán
50 órát raktam bele, és nem éreztem gyatrának a harcrendszert. A perkek között is jól lehetett úgy variálni, hogy alkalmazkodjon az éppen aktuális stance stílushoz amit használok.
Eladó motyók: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/powerbuldog/index.html
-
myckey
veterán
válasz -=V3rthil=- #7 üzenetére
Ne tűnjön annak. Az hogy valaki mond valamit játékról, még nem jelenti, hogy az úgy is van .
Nem azt írtam hogy okés, " nem rossz". Ezt.
Pláne nem olyan szint, mint ahogy az író minősítette a harcrendszert.
Erre mondtam, hogy ez inkább őt minősíti. Semmi sértő....
Az erősség is teljesen szubjektív,van aki közelébe nem megy G.M.fokozatnak....
Kamerát is lehet több módon állítani a harchoz és ki is lehet jelölni az ellent.Az is túlzó, hogy az előrelépés hozza magával a visszalépést is....( Lehet nem szó szerinti idézet, sőt biztos ) Ugyan már...
A portolas tényleg rossz, sok esetben. De a csapat az előző részben is maximálisan a játékosokkal volt, sokáig támogatták a programot. Most is foglalkoznak vele.
Engem is 3 crash után engedett be....jaja![ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
-
sittes79
addikt
Szeptemberre kiváló játék lesz.
-
DaemonX
HÁZIGAZDA
Ha kérhetem, az ilyesfajta személyeskedést kerüljük a fórumon. Ki lehet fejteni, ha nem értesz egyet, de azt is kulturáltan.
A harcrendszer valóban változatosabb (ahogy a tesztben is írtam), de a változatosság még önmagában nem elég, hogy jobbá tegye, hogyha az ellenfelek mozdulatsoraihoz nem lett hozzáigazítva a játékos karakter mozgási repertoárja.
A játékot nehezen és legnehezebben toltam ki. 100%-ra. Ennél több kihívást nem állíthatott volna senki maga elé. Ennek ellenére mondom, hogy a játék többnyire nem jelent kihívást és könnyű. De közben mégis suta a harcrendszer. Jobban örültem volna egy nehezebb, de aktívabb, dinamikusabb mozgást (animation cancelling) megengedő combatnak.
[ Szerkesztve ]
-
myckey
veterán
Mert nem is rossz a harcrendszer, változatosabb mint volt. Ez a gyatra jelző, max a " tesztelot" minősíti. Egyéni dolog....
A helyszínekre sem lehet panasz, sőt.
Elég sok dologban léptek szintet a fejlesztők.Javításokon folyamatosan dolgoznak.
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
senior tag
Köszi tesztet!
Nem gondoltam volna, hogy pont a harcot sikerül eltolni ebben..
Meg remélem egyszer ráébrednek a fejlesztők arra, hogy a side questek miatti bevásárlólista feeling nem mindenkinek okés.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Amazon Fire TV stick/box
- Házimozi belépő szinten
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen routert?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Allegro vélemények - tapasztalatok
- Windows 11
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest