Új hozzászólás Aktív témák
-
ThePoweR
senior tag
Na vettem én is egy Dragonfly-t, de csak az LTI miatt. Majd valószínűleg upgradelem valamire.
-
grHawk
aktív tag
válasz Nathan Boggs #41334 üzenetére
Akárhogy próbálom nem sikerül telefonról elolvasni... Pedig mindent kipróbáltam de folyton felugrik, hogy "Ajaj.. Újratöltés anyámkínyja"
A Chrome meg szokásosan segítőkész:
Ha a legtöbb webhely rendesen betöltődik, azonban egy rendszeresen összeomlik, akkor előfordulhat, hogy az adott webhely okozza a problémát. Próbálja meg néhányszor frissíteni az oldalt úgy, hogy az „Ajjaj” oldalon a kék Újratöltés gombra kattint.
Ha 3-4 kísérlet után sem töltődik be az oldal, megjelenik a „Visszajelzés küldése” gomb. Kattintson a Visszajelzés küldése gombra, hogy tájékoztasson minket a problémáról. Továbbá bejegyzést is írhat a problémával kapcsolatban a Chrome súgófórumában.
[ Szerkesztve ]
-
#24909056
törölt tag
Hmm, ez alapján nekem úgy tűnik hogy a Dragonfly hamarosan elkészül..
bár valószínűleg a Cutlass-ba nem fog beférni, sajna. -
vaakuum
addikt
válasz Nathan Boggs #41348 üzenetére
Köszi!
A 4.56-nál elhangzott mondatrésznek nagyon örültem
"a fejmozgás stabilitásán is dolgoznak"
Ugyebár én régen azért keseregtem, hogy úgy rángatja a figura a fejét futás közben, mint egy idegbajos kutya, ami egészen zavaróvá teszi a játékot szerintem.
Remélem, hogy rendesen megcsinálják!"Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}
-
bladex73
aktív tag
válasz #45997568 #41357 üzenetére
Akkor én totál félreértettem, mert ha jól értem te két csomagot vettél, és mind a kettőnél a fekete siklót sárgára cserélted. Én viszont nem ezt kérdeztem. Nekem egy combo csomagom van, két siklóval. Ha az egyik siklót update elem egy nagyobb hajóra akkor kiveszi a csomagból, és külön hajó lesz, vagy benne marad a csomagba, és megváltozik a sikló képe az új hajó képére?
-
-
bladex73
aktív tag
Észrevettem, hogy a caterpillar első felén lent a régebbi képeken nagy ágyúknak tűnő valami van, de a új képen amit vásár alatt raktak ki már nincs rajta, csak kiálló fém daraboknak tűnnek.
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz grHawk #41353 üzenetére
Nekem windows phone-nal tökéletesen működik az oldal mobilról.
Próbáld meg beállítani a böngészőben, hogy a mobilos oldalt próbálja meg először betölteni (ha meg be van, akkor próbáld meg ezt kikapcsolni). Másnál is előjön egyébként ez a hiba mobilról? Nézzen már rá mindenki a starcitizen.hu-ra mobillal, akinek van ideje
(#41360) bladex73: Azok nagyon régi képek, szerintem kb. 3 évesek, azóta nem igazán volt foglalkozva a Caterpillarral
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
telapobacsi
csendes tag
válasz Nathan Boggs #41361 üzenetére
Androidos chromerol, operarol, alap bongeszorol mobil es asztali nezetben is ugyanugy bejon nekem.
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz telapobacsi #41363 üzenetére
Köszi Nem tudom, hogy mi lehet a gond, de szerintem nem az oldallal van valami.
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
Wanderer89
tag
https://www.youtube.com/watch?v=9IubH4hHIFw
10 for thr Chairmen
Még nem néztem végig teljesen, de már egy válasz nagyon tetszett, amiben CR azt mondja, hogy az a céljuk, hogy év végére kész legyen a teljes Stanton rendszer, landolható planétákkal . Nagyon örülnék neki, ha össze jönne . Kicsit talán jobban is, mint a Squadron 42-nek.RSI AutumnalWanderer89, Steam: Autumnal Wanderer
-
telapobacsi
csendes tag
válasz Wanderer89 #41365 üzenetére
akkor mar a rendszerek 1%-a meglesz?!
-
bladex73
aktív tag
válasz Nathan Boggs #41361 üzenetére
Tudom, hogy régiek a képek, de én ilyen szimmetrikus, üreges, párba rendezett, hatalmas antennát még nem láttam. Próbáltam feltölteni képet, de nem engedte a rendszer. Kiválasztottam a jpg képet, megnyomtam a feltöltés gombot, de nem történik semmi.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Wanderer89 #41365 üzenetére
jaja, (perpill) a 2.7-ben akarják elsütni Nyx-et, a landolási rész már megvan, csak a procedurális bolygóval dolgoznak még körülötte, mert úgy jön majd ki hogy már leszállható legyen rá közvetlenül, loading screen nélkül. ArcCorp-ra még akkor nem lehet majd közvetlen leszállni, de nem sokkal később azt is akarják már. Tényleg jó lenne ha idénre még valahogy beférne, ha nyár végén vagy kora ősszel jönne a 2.6, akkor esetleg.
2.5-ben meg jön egy kalóz bázis (elvileg)[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
vaakuum
addikt
-
Wanderer89
tag
válasz telapobacsi #41366 üzenetére
Gyakorlatilag az alapoktól kell nekik újra írni az engine-t, hogy támogassa az ilyen méretű területet, részben azért is vannak framerate bajok, mert elérték, a limitet . Legalábbis én ezt értelmeztem az elmondottak alapján.
RSI AutumnalWanderer89, Steam: Autumnal Wanderer
-
veterán
válasz Wanderer89 #41372 üzenetére
Az erős túlzás hogy alapoktól kellene újraírniuk, a lényeg hogy minden koordinátát és hasonlót át kellett portolniuk 64 bitesre (ez már megtörtént), és a renderelési alrendszert át kellett írniuk úgy, hogy a userhez képes számoljon mindennel, ne egy globális rendszerben, így a render rész marad 32 bites számolásoknál (erre vannak a mai vga-k kihegyezve, de elég is, elvégre nem kell kirenderelni a 8 milliárd kilométerre lévő dolgokat).
Szóval baromira sok dolgot módosítottak a motoron, de azért nincs itt szó újraírásról (legalábbis szükséges újraírásról, de mivel a fejlesztők között sok az ex-crytek-es ember, ők is szívesen refaktorálják a régi kódjukat). Ami még gond, hogy sok dx9-ig visszavezethető dolog van még mindig a motorban. A framerate gondokat viszont elsősorban a hálózat és a cpu management okozza.
#41374: nem könnyű követni néha (pláne ha valaki nincs benne a témában sem), illetve a programozók is hajlamosak néha pongyola fogalmazásra, ha nem akarnak nagyon belemenni szakmailag a dolgokba. Szóval nehéz körülírni pontosan mi is történik, és ilyenkor jön a "átírtuk az egészet" mint rövid és tömör válasz
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Wanderer89
tag
válasz Menthirist #41373 üzenetére
Akkor valamit félre értettem
RSI AutumnalWanderer89, Steam: Autumnal Wanderer
-
Wanderer89
tag
Egy biztonsági megoldásnak "vettem" egy Warden -> Redeemer upgrade-t, amit akkor használok föl majd, ha A Vanguard széria nem kap megfelelő törődést. Mit gondoltok a Redeemer-ről? Nekem a belseje nagyon tetszik, ahogy ki van alakítva, ez az egyik ok a lehetséges alternatívaként, a másik pedig a fegyverzet. Örülnék neki, ha a dropship modult ki lehetne cserélni valami számomra hasznosabbra a későbbiekben. Sajnos a rework még messze van.
Kifejezetten tetszik ez az ötlet, mondjuk én a két szárny alatt lévő gattling gunt lecserélném Phanter Repeatererkre, ha jól sejtem az eredeti kép készítő azokat S3 slotoknak írta, a két Omnisky-t pedig Badgerekre, az orrban lévő gattling gun maradna, feltételezve azt, hogy megfelelő sebzés értéke van, ha nem, akkor az is menne.
[ Szerkesztve ]
RSI AutumnalWanderer89, Steam: Autumnal Wanderer
-
Razzul
senior tag
válasz Menthirist #40360 üzenetére
"érdekes infó: ezzel a költségvetéssel jelenleg a top250-be se nagyon férne be filmek terén. 125 millió felett 200 film van, beleértve a ranglista győztes Avatar-t, amit rongyos 425 millió dollárból forgattak, vagy a legújabb Star Wars filmet amit 306-ból. Pedig azok csak filmek."
Ráadásul filmeknél a nagy publikumnak leközölt költségvetésben (amit be mernek vallani) nincs benne a marketing ára, ami általában mégegyszer annyi mint a forgatásra elszórt pénz, de legalább +100 millió. Meg még a befektetőknek is vissza kell adni valamennyit. Emiatt van az, hogy egy mozi onnantól tekinthető sikeresnek, ha visszahozza az árának a kétszeresét.
(#40453) Coyote05, (#40456) ttamashu [link]
Stat crux dum volvitur orbis
-
maskimx
őstag
válasz Razzul #41376 üzenetére
További érdekesség, hogy a 10 legdrágább híd közé sem férne be, a legolcsóbb $770+ milla volt.
Valamint a 15 legdrágább űrprogramhoz még csak közel sincs, ott egy milliárd az alsó határ.
Viszont a vagyont érő szobrok terén jobb a helyzet, ott a második helyre elég a 116 millió dollár.
Érdemes lenne még utánanézni, hogy ennyi pénzből hány lélegeztetőgépet lehet venni, illetve mennyi stadiont építeni. Ha már hasznos infókról van szóEgyrészt az összes ingyenes (0$) CCU-ból érdemes venni párat, mint pl. a warden-redeemer. Hátha jó lesz még egyszer, meg pénzbe sem kerül, szóval miért ne?
Másrészt meg folyamatosan olyan dolgokon agyalsz (fegyver méret, sebzés, stb) amiket megjelenésig még jó eséllyel többször meg fognak változtatni a balansz miatt.
Amíg ingyen CCUkat gyűjtesz addig nincs gond, de amikor egy concept hajót az alapján használnál, hogy milyen a belseje, amikor még el sem kezdték modelezni.. az egy kicsit furaÉrtem én, hogy a hype vonaton nincsen fék, de ha a magas elvárásokkal dugig pakolva száguldasz majd be a végállomásra, akkor talán bánni fogod, hogy nem tudsz egy kicsit lelassítani.
Mai metafora rovatunkat olvashatták, további kellemes, realisztikus álmokkal teli napot kívánok mindenkinek
www.tacticalgamer.com
-
EFRM
tag
-
GypsFulvus2
őstag
Azért érdekelne az a pontos, már megjelent játékok költségvetésén alapuló részletes háttérszámítás, amely kihozza, hogy a crowd founded fejlesztési költsége minimum négyszerese a hagyományosénak. Jól kinéző táblázatokat én is tudok készíteni...
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
maskimx
őstag
Ezek szerint az SC-t soha nem lehet majd megvenni steamen vagy boltban dobozosan?
Meg a sales promotion miért nem marketing? És arra miért nem költenek?Mondjuk annyira nem meglepő azért, hogy a kiadó kihagyásával több pénz marad másra
GypsFulvus2: nem erről szól a táblázat. Olvasd el még egyszer, lassan
[ Szerkesztve ]
www.tacticalgamer.com
-
Wanderer89
tag
válasz maskimx #41377 üzenetére
Sok Vanguard fórumot olvasok mostanában, ahol szokás fegyvermérettel, és sebzéssel dobálózni, megszoktam. Egyébiránt a félkész belső tér egy dolog, a jelenlegi statisztikák alapján igen ütős fegyverzet lesz majd a pilóta kezében, bár ez még sokkal képlékenyebb, mint a saját vas esetében. Egyébként mindig is tetszett ez nekem, leszámítva a hajvasalókat az oldalán.
RSI AutumnalWanderer89, Steam: Autumnal Wanderer
-
huncut07
csendes tag
válasz GypsFulvus2 #41379 üzenetére
Azt hiszem valamit félreértettél.Az összehasonlításban az szerepel, hogy a hagyományos fejlesztési modellben 60 dollárból csak 12 jut valójában fejlesztőknek, a többi a marketing, kiadó stb költségeit fedezi. Míg a direkt modell -ez alatt pl a kickstarter-s gyűjtéses fejlesztési finanszírozást érti - a 60 dollárból a 3-6 dolláros költség jön le (a kikckstarter szolgáltatási díja), meg a marketing 9 dollárja. A maradék 48-51 dollár mind a fejlesztésre jut, ez azt jelenti, hogy a hagyományos fejlesztéshez képest kb 4X több jut ugyanannyi pénzből magunknak a fejlesztőknek.
Ha mondjuk a CIG 150 millióból hozná ki az SC-t, ugyanez egy nagy kiadónak 600 millióba kerülne.Ezért sem csinál egy nagy kiadó ilyen játékokat, mert annyira nagy összegbe kerül ilyen sok és bonyolult játékmechanikát (és egyéb technológiát) tartalmazó játék fejlesztése, hogy kiszámíthatatlan számukra, hogy egyáltalán vissza hozza a befektetett pénzt.Ehhez egy 60 dolláros játékból minimum 10 milliót kell eladni, és akkor még nincs nyereség, nincs szerver üzemeltetési költség, és nincs az a többlet tőke sem megteremtve amiből a következő játék fejlesztését finanszírozni kell.
Ez az ok, amit Chris is elmondott már egy párszor, ezért nincs igazán nagy innováció a játékiparban, mert a fejlesztők köré (fölé) egy hatalmas apparátus épült aminek az "etetése" elveszi tőlük a pénzt, és belekényszeríti őket a szalagon gyártott, ránc felvarrott, biztos pénzt termelő, tömeg termékek gyártásába.Huh, ez egy kicsit hosszabb lett, mint gondoltam.
-
Nathan Boggs
senior tag
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
ThePoweR
senior tag
Na meg ugye az csinálnak a pénzel amit akarnak. Banki kamat, befektetések stb.
huncut07: +1
[ Szerkesztve ]
-
huncut07
csendes tag
válasz GypsFulvus2 #41388 üzenetére
Valószínű eleve negatív dolgot vártál, révén a linket posztoló eddigi legfőképp csak ilyet linkelt az SC-ről. Nekem is többször el kellett olvassam, hogy akkor most ez tényleg nem rossz színben tünteti fel a CIG-t.
-
maskimx
őstag
válasz Coyote05 #41387 üzenetére
Ez igen jóféle zene!
Ebben meg hajóznak is, ezért annyira nem is offwww.tacticalgamer.com
-
Wanderer89
tag
-
veterán
Azért ehhez marketing költségnek hozzátenném az olyan saját eseményeiket, mint a citizencon-ok. Csak úgy csöndesen. Illetve hogy az ilyen fajta fejlesztési metodika nem csak hogy több pénzt tart a fejlesztőnél, de általánosságban több pénzbe és időbe is kerül (az egyik 10 for the devs során talán kb 2x-es időt mondtak), lévén folyamatosan adogatni kell a release-eket, tehát feature be, belső teszt, külső teszt, release, feature be, belső teszt...stb. Nem pedig úgy mint a normál fejlesztésnél hogy mindent belapátolnak mert 2-3-4 évig senki sem lát belőle semmi publikusat, egy trailert sem, nem még hogy játszható demót. Valamit valamiért... Mindkét metodikának megvannak a maga előnyei és hátrányai. De jóval bonyolultabb ez mint simán felszorozni néggyel és "már 600 milliós költségnél jár". Pláne hogy több 80-120 milliós játék bevallottan marketing NÉLKÜLI fejlesztési költség, illetve nem mindenki költ annyit reklámra mint az Ubi vagy az EA pl. Tény hogy nem tejelnek a kiadóknak és a retail-eseknek, de ez sok green light játéknál is hasonlóan van, annak ellenére hogy nem kickstarterből jön a pénzük, hanem a steam-nek csurgatnak.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Nathan Boggs
senior tag
Közben az eladott hajók száma átlépte az 1.000.000-t.
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
#45997568
törölt tag
válasz Nathan Boggs #41393 üzenetére
Hat a tobb mint egymillio account mar megvolt regen, ahhoz kepest ez elegge erdekes szam, sokaknak van jopar hajojuk, szoval az accountok harmada akkor ures, vagy megnagyobb ez az arany
[ Szerkesztve ]
-
EFRM
tag
válasz maskimx #41380 üzenetére
nezd, en csak odalinkeltem amit par eve maga a CIG tett kozze, de szamtalanszor hangsulyoztak (foleg az elejen) hogy minden egyes crowdfunding dollah x szereset eri mint ha gonosz publisher adna ki a jatekukat..
nem is szemelyesen neked szolt, hanem te voltal a "tovabbi erdekesseg" utolso hozzaszoloja, ennyi -
EFRM
tag
válasz Menthirist #41392 üzenetére
te tenyleg megmagyarazod a trivialisat? lol
-
veterán
-
PhilBrick
őstag
válasz TESCO-Zsömle #41399 üzenetére
Nálam is van két üres meg egy teli. Pont beleillek az átlagba.
(#41402) Laox
Névfoglalás, AMD kód reggelése, refferer program a leggyakoribb okok.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Lopják az LG akkutitkait
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Autós topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Xbox Series X|S
- Gyúrósok ide!
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...
- Pulsar Xlite v2 mini + superglide üvegtalpakkal
- HP Elitebook 8460P eladó!
- CSERÉLNÉM kihajtósra Samsung S23 Ultra 12/512 GB (erősebb és nagyobb változat) Samsung Store gari
- 2x8 Gb DDR4 cl16 3200Mhz Patriot viper memória
- Raspberry Pi 4 Model B 2GB - 64bit 1.5GHz Quad-Core 16gb SD kártya TP Link nano router