Új hozzászólás Aktív témák
-
Drenadar
Topikgazda
Én kérlek szépen nem vagyok cryengine specialista, sőt az egész vr láz hidegenhagy.
Biztos nagy a szaktudásod a témában ettől függetlenül jó lenne valamilyen cikk róla amit az érintettek írtak a témában.
AZ, hogy valamiről egyáltalán nem beszélnek még nem jelenti hogy nem is lesz. Ott van pl az org 2.0...
-
veterán
Nem, nem lol. Sok olyan játék van amibe beletehető (sőt bele is tették) a vr-t, csak épp mivel nem terveztek vele elejétől fogva, így alig használja ki az előnyeit. Mint programozó, megmondom hogy technikailag bizony megoldható, ergo bele tehetik. A Project Cars-ot sem úgy tervezték alapoktól fogva hogy vr támogatása legyen, hanem beletették. Igen, szimulátor, abba annyira nem nehéz. De van sok más tech demó és más játék amibe beletették, csak nem a legjobban oldották meg, mert nem erre lett tervezve a játék az alapoktól fogva.
Szóval még egyszer, hogy kihangsúlyozzam a szakmai véleményem (noha nem ezen a téren van azért):
Bele lehet tenni majd, és várhatóan bele is teszik ha lesz idő (mint erőforrás) és vállalható minőségben bele tud kerülni. A Cryengine is támogatja már, csak mivel a saját cryengine variánsuk már eléggé eltávolodott az alapoktól, így nem triviális annak az átportolása, de néztem példaprogramokat vr implementálására. Megoldható, pláne olyan szakembereknek mint ők. Ettől függetlenül szerintem sem lesz az a szint, mintha 0. perctől vr only-ként készítették volna a játékot, de ez érthető."volt egy par cikk januarban, hogy 2016ban refokuszalnak a VRre. "
Igen, de nem tudhatod hogy hány emberrel. Simán lehet hogy 3-4 senior programozó egy technikai csapatot alakított, ami nézi egyrészt hogy hogy kell beépíteni, milyen lehetőségek vannak ÉS hogy azt hogy lehet majd hibamentesen portolni az éles verzióba. Ez kérlek nem ötperces munka. Nem is a beépítés a nagy kérdés ilyenkor, hanem az átvezetés, a merge a főágra, egy olyan főágra amin naponta soktucat ember dolgozik, ergo változik."99,5 rendszert kell még okosba megcsinalni"
Ez nem egészen így van, mert fő építészeti stílusokba vannak tagozódva ezek a világok. Tehát minden típusból egyet-egyet kell megcsinálni, és utána már azokból az elemekből legózni és bővíteni az építőkockákat. Ráadásul a "filler" dolgok mint mondták is, generálva lesznek. Amúgy meg nem induláskor lesz ennyi bolygó, ez mindenkinek nyílvánvaló.Engem nem zavar, csinálják, ha jövőre lesz játszhatóbb PU akkor akkor, ha két év múlva akkor meg akkor. Én néztem mit fog tudni a 2.4, amennyiben vállalható mennyiségű bug lesz benne csak, akkor újabb 6-7 óra játékélményt minimum ad számomra. Összesítve pedig már pár tucat legalább benne van. Ilyen szempontból nekem nem fáj a tempó vagy az a pénz amit áldoztam rá.
Drenadar: vagy a nagyobb vanduul hajók, eleve a vanduul faj, stb.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Drenadar
Topikgazda
válasz Menthirist #41002 üzenetére
Plusz:
Lehetséges az hogy a mostani animációt kukázzák és tegyenek bele vr barát megoldást?
Tudomtudom az cig nem szokott sose valamit átdolgozni ami már benne van a játékban ;-) -
ThePoweR
senior tag
Én eddig is úgy gondoltam a VR supportot hogy Arena Commandeben lesz és kész. Ugyan úgy mint az eve valkyrie-ben. Máshol hol használnád? FPS-ben nem tudod így már csak a hajóban ülés maradt. Szóval nem tudod milyen VR supportot várnak egyesek.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Drenadar #41003 üzenetére
Hát annyira nem, mert ugye nagyon erősen mocap anyagból dolgoznak, az meg rögzített. Nagyon sok kész, adott alkalommal elinduló animáció zajlik, ami eléggé ellentmond a vr igényeinek. Ettől függetlenül ha a legfőbb problémát (fej ingadozás) kiküszöbölik vr-ban (a már említett csillapítás rendszerrel), akkor aránylag kibírható lesz a mozgás is (nem az űrhajóban való repülés, azzal nincs nagy gond, itt mindig a mozgással, főként a szabad mozgással van a gond)
De ez olyan probléma, amivel a legnagyobb, csak vr élményeket nyújtó alkalmazások is küszködnek egyelőre, sőt az egész vr egy olyan terület, ahol ki lehet dobni az előző 20-30 év játékmechanikájából tanultakat és újra ki kell találni hogy mit hogy is kell megoldani vr-ban. Mert rengeteg olyan szabály van, ami ami a sima játékokban működik, vr-ban pedig tilos, vagy legalábbis baromira nem ajánlatos.
Bevallom én úgy vagyok a vr-ral, hogy mindenképp lesz saját szemüvegem, de ha star citizenben csak repülés közben fogom tudni úgy ahogy használni, akkor én annak is örülni fogok. Ha pedig esetleg totál nem lenne vr, azt is túlélem, ha a játék maga jó lesz. Akkor vr-ozok más játékban
ThePoweR: igen, én is hasonlóra utaltam. Ha repülés közben lehet használni (mint amikor sisakot veszel fel pilótaként, úgy felveszed a vr szemüveget is repüléshez ) már az is sokat nyújthat az élményben.
telapobacsi: na igen, ha más nem, VorpX-el bármit meg lehet "víárosítani"
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
telapobacsi
csendes tag
bennem csak felmerult, mint kerdes, ezert vetettem fel.
egyebkent meg soha nem probaltam vrt, nem is tervezem, hogy veszek, foleg ilyen arazassal. meg ahhoz gepet is kene tuningolni. csak erdekelt, hogy ha mondjuk 5 ev mulva erre tart a jatekipar (vagy mar hologram), megoldhato-e.
Nem is olyan reg meg a 3d is mekkora szam volt, most meg van egy 3d tv, meg egy progi, aztan majdnem az osszes jatek jatszhato 3dben, es erezheto terhatasa is van. Ezek sem dupla kameraval lettek programozva, megis elocsalhato. -
Diopapa
addikt
válasz 77.PX_Drebil #40991 üzenetére
Most is bármikor kiléphetsz quantum travel-ből, nem hinném, hogy ez később is változna.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
Diopapa
addikt
A PTU azért vicces... Respawn után nem volt feje a karakternek, emiatt nem volt sisak sem. Szóval hiába voltam űrruhában, megfulladtam. Következő respawnkor csak fejem volt. Nem is fulladtam meg, viszont kiderült, hogy így EVA nincs. Mivel ugye a törzsön vannak a fúvókák. Még kelleni fog pár patch...
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
veterán
Hát nálam épp van egy DK2 ha valaki kimászik idáig
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Szőrös
veterán
válasz Menthirist #41014 üzenetére
Corvin nincs messze, lehet még szavadon foglak
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
veterán
-
EFRM
tag
válasz Menthirist #41002 üzenetére
wow es megis hany bolygo (vegyuk rendszernek) lesz indulaskor?
a hivatalos oldalrol:
"Star Citizen will launch with 100 star systems."ezt irtak- erre szedtek a penzt - ezt kell megcsinalniuk - erre vallalkoztak.
-ha nem ennyi lesz akkor lesz-e azonnali refund lehetoseg es -elni fogtok vajon vele?
-ha nem ennyi lesz akkor mondhatjak, hogy minimum viable product kesz, es csondben kiverezhetnek, mert teszem azt 2 ev mulva a pre alpha mar senkit nem erdekel, tovabblepett es jott a konkurrencia is?
sokkal izgalmasabb kerdesek mint a vr, az erosen reteghwmert 100 rendszert osszedobni nem egy nagy kunszt, de jatekmechanikakat es mogotte levo technologikat nem fognak egyhamar varazsolni, mint irtam 2016masodik felebe leptunk, az ido meg csak telik
-
veterán
Az teljesen mindegy, nekik lehet szegezni mondatokat amiket évekkel ezelőtt mondtak vagy állítottak, az idők változnak. Kétlem hogy 100-al indulnának majd, szerintem fokozatosan fog nőni ez 100-ra az évek során (ahogy kész van, szólnak hogy lehet felfedezni, és akkor megindulnak a felfedezők és lesz egy új rendszerünk)
"ezt irtak- erre szedtek a penzt - ezt kell megcsinalniuk - erre vallalkoztak."
Sokminden másra is szedtek pénzt, amit akár egy későbbi goal lehet hogy feleslegessé tett, vagy már invaliddá."ha nem ennyi lesz akkor lesz-e azonnali refund lehetoseg es -elni fogtok vajon vele?"
Eddig is volt hasonlóra lehetőséged. Többeknek adták már vissza a pénzét, amikor írtak egy levelet a supportnak hogy megszorultak, váratlan kiadás, gyerek, stb (normális hangnemben). Illetve el is adhattad a szürke piacon is a cuccot hogy visszakapj pénzt (mindet vagy jó részét). Aki nem tudja mire vállalkozik ha backel egy játékot, az ne backeljen, ilyen egyszerű."es jott a konkurrencia is"
Nem tudok még egy ilyen őrült scope-ú és koncepciójú játékot bejelentve. Nem véletlenül nem csinálnak ilyen összetettségű és bonyolultságú játékot a nagy kiadók. Nem véletlenül ment kickstarterre és nem véletlenül finanszírozza a közösség. Veled ellentétben (úgy néz ki) sokan azért támogatták a játék létrejöttét, mert olyat ígért, amire vágytunk, de esély sem volt arra hogy más létrehozza. Adódott ez a lehetőség, mi kihasznátuk és támogattuk, lássuk meg tudjátok-e csinálni ezt a lehetetlennek tűnő játékot vagy sem. Mert lássuk be, kb a lehetetlennel próbálkoznak. De mivel egy közösségi finanszírozású játék, NINCS garancia hogy megjelenik, NINCS garancia hogy pontosan olyan lesz mint ahogy TE szeretted volna, pláne egy ekkora játéknál, ahol pont a hatalmas scope miatt derülhetnek ki dolgokról hogy ekkora léptékben jelenleg még nem lehet normálisan megcsinálni. De ezzel minden normális, épeszű backer tisztában van. Nem kész játékot veszel, tehát amibe befizetsz, az változik még, mert még fejlesztik.Mondom, szerintem add el a francba az accodat vagy könyveld el veszteségként, ha nem bírsz várni. Mert ez nem most lesz kész, nem év végén, de gyanítom még 2017-ben sem (a Squadron 42 első fejezete talán igen )
A titok nyitja nálam amúgy, hogy nem pörgök azon, hogy "mikorleszmárkészmikorleszmárkészmikorleszmárkészmikorleszmárkész". Jön amikor jön, addig élem az életem, játszok millió más játékkal, és ha jön valami érdekesség SC-ben, megnézem és játszok vele pár órát, amit élvezni szoktam.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Drenadar
Topikgazda
válasz Menthirist #41021 üzenetére
Egyetértek minden mondattal. Támogató vagyok és nem követelőző.
-
maskimx
őstag
válasz Drenadar #41025 üzenetére
Talán ez?
Vagy inkább ez, ha lesz belőle valami.DS-nek szerencsére semmi köze nincs a No Man's Sky-hoz, ő valami zs kategóriás Planetside klónnal próbálja lehúzni a hiszékeny embereket.
Viszont kezdenek feljönni a scifi játékok megint, így előbb-utóbb nem csak hasonlóak lesznek hanem konkurenciára képesek is. Ezért is lenne jó, ha CIG kicsit jobban belehúzna a fejlesztésbe.
Jelenleg az SC a legígéretesebb scifi mmo, mivel nem nagyon van hozzá hasonló, de mire kész lesznek (2-3 év?) ez változhat.VR-nek meg akkor lesz értelme, ha legfeljebb egy karcsú kis szemüveg, de inkább kontaktlencse formájában képesek megoldani. Nem irigylem azt, aki képes órákat játszani egy dobozzal a fején
Legyen mondjuk 5-10 év, addig a több száz dolláros cuccok csak parasztvakításra jók. Amíg nem lesz olyan elterjedt és könnyen hozzáférhető, mint mondjuk egy joystick, addig nem is érdemes több tíz (száz) millió dolláros játékokat erre építeni, mivel nincs elég nagy piac, ami megtérítené a befektetést.www.tacticalgamer.com
-
veterán
válasz maskimx #41026 üzenetére
De itt konkurencia alatt nem más sci-fi játékokat értünk (ami btw mindig örvendetes ha gyűlik), hanem hogy ilyen összetettségű és részletességű alapokra épülő játékról nem tudok másikról. A No Man's Sky, akár az Elite Dangerous is, leginkább az elképesztő generált mennyiségre és méretre utazik, de részemről oly mindegy hogy 1 millió, 1 milliárd vagy 100 000 milliárd bolygó van, ha nem érzem szükségét pár tucat után hogy újabbakat keresgéljek. Szóval baromi nagyok méretileg, de pl hajórendszerekben egyik sem céloz olyan összetettséget mint amit az SC céloz. Persze ez nem feltétlen rossz dolog, ezernyiképp elsülhet a végén minden, de én pontosan azokért a hülyeségek miatt fizettem az SC-ért, mint hogy minden rendszer minden másikkal kapcsolatban van, kihatással van egymásra, és nem csak egy-egy értéke van a hajónak vagy a fegyvereknek, mint pl hogy fordulási sebesség (fok/sec) vagy épp hogy 500 dmg-t okoz az xy fegyver. A baromi komplikált alaprendszere és elgondolása miatt fizettem be, de ugyanakkor tisztában vagyok azzal hogy 1: ez várhatóan sosem lesz kibalance-olható vagy bugmentesíthető, egész egyszerűen túl komplikált és túl sokváltozós minden, 2: totál nem biztos hogy a játék javára fog válni hogy minden ennyire komplikált (tud lenni ha akarja az ember)
Bolondok és őrültek ezek mind, de szeretem az ilyen fajta bolondokat
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
ThePoweR
senior tag
A hajókon lévő mesterséges gravitációra mi a lore? Gyors keresésből nem találtam választ. Az meg van hogy valamilyen generátor lesz, de így ennyi?
[ Szerkesztve ]
-
maskimx
őstag
válasz Menthirist #41028 üzenetére
Ezzel egyetértek, én is a komplexitás miatt vettem meg, és persze a gyönyörű részletességgel kidolgozott hajók miatt is.
Már nem marad más hátra mint remélni, hogy sikerül megvalósítaniuk úgy, ahogy az elején megálmodtákwww.tacticalgamer.com
-
-
Wanderer89
tag
válasz Menthirist #41028 üzenetére
Hasonló indokból támogatom őket én is. Ha jól sejtem, tavaly közel sem voltak ilyen nagy léptékű javítások, mint amiket mostanában dobnak ki 2.0 óta. Szerintem szépen alakul a dolog, végre kezd beindulni az igazi fejlesztés és kapjuk a jobbnál jobb dolgokat. 2.4-nek kifejezetten egy kezdetleges játék érzete van . Két olyan univerzum van, amire nem sajnálom a pénzr, ez és a The Witcher univerzuma. Én pozitívan állok a dologhoz, és őszinte leszek, ha csak az ígéretek fele lesz megvalósítható megjelenésre, már többet kaptunk, mint az Elite támogatói. Lehet már írtam, de én anno 2.0 megjelenése előtt is több élvezetet leltem ebben, mint az E-ben. Szubjektív vélemény, természetesen. Én speciel, amikor pihenős vagyok, minden nap játszok vele valamennyit, most kicsi szünet lesz, amíg nem lesz kint a 2.4, illetve nem lesz ismét a hangáramban a Warden, viszont van most dolgom a Witcher univerzumában .
Arra mondjuk kíváncsi lennék, hogy mikor fognak bele a variáns hajókba. Szeretnék már hallani a Vanguard Harbingerről, hogy milyen is lesz az, a koncepcióhoz képest.
RSI AutumnalWanderer89, Steam: Autumnal Wanderer
-
veterán
válasz Wanderer89 #41032 üzenetére
Én az Elite-et is támogattam, és egy percig nem sajnálom, annak ellenére hogy a végeredmény nem kötött le túlságosan hosszan (de erre az SC-nek is van esélye persze). Remek dolog hogy létrejött.
A Witcher világát sajnos egyelőre nem tudom szeretni, pedig abból is megvettem mindhárom játékot (és persze ettől még megérdemlik a pénzüket, mert nagyon összerakták minőségben és tartalmilag)Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
EFRM
tag
válasz Menthirist #41021 üzenetére
hat ne haragudj, de en nem ertek egyet
1. az emberek arra pledgeltek, ami ki volt irva, hogy ennyi penzert ezt fogjak megcsinalni, nem pedig arra amit a kedves keszito kesobb kitalal (de ahogy egyre haladunk az idoben es egyre tobb minden megy majd a kesobb megcsinaljukba annal erdekesebb lesz ez a helyzet)
ne mondja mar senki, hogy nem a funding goalok megvalositasa miatt nyomtatok a zset.
ez megint egy erdekes helyzet, h a kedves keszito egyaltalan nem TERVEZETT semmit csak ossze vissza gyartjak frankensteint. ebbol vajon mi sul majd ki. mindenesetre a vizionalt komplett es szorakoztato jatek eselye ilyen vakrepulesben csokken. vicces, mert a mai napig nem latni, hogy mi a terv a cel es mikor jutnak oda.
2. a scope valoban orult, de a jatek sehol sincs. es nem is mondanak semmit hogy mikor lesz
mikor lesz?
amugy elso igeretek szerint amivel elindult a project, abban semmi orult es megvalosithatatlan nem volt
3. a konkurrencia jon, a space jatekok a reneszanszukat elik (elite, no man sky, mass effect andromeda, valkyre, fractured space, inf battlespace, everspace, meg a szaros cod is kimegy az urbe - es ezek mind elobb kint lesznek, mint az sc). nem tartom kizartnak hogy latva a lehetoseget egyket nagyobb kiado nekifeszul majd valami hasonlonak es megcsinaljak (bethesda nem mesterkedik vmiben?)
hogy ezek nem a 100%os sc konkurenciak? aki szereti a genret a legjobb jatekokkal jatszani fog..
4: engem nem erdekel a refund, arra vagyok kivancsi titeket mikor fog D: vagy orokke fogtok varni
ezzel is csak az a baj, hgoy minnel tovabb tart a dolog annal inkabb fog elmenni a DNF fele, a crowdfunding be fog sulni, a penz elapadugy latszik itt csak engem erdekel, hogy lesz-e jatek vagy sem. hol a star marine (2.2 2.3 )? hol a vaulting, hol vannak a szamtalan gadget granat pajzs (2.2 2.3?)? 2.4 mikro is jon kiadhato allapotban? hol van a 2 rendszer ami kozott utazni es kereskedni lehet, hol vannak az npck? egyaltalan hol az atomstabil alap amire epiteni lehet? miert fluff szarokra megy az ido mikozben elemi rendszerek nincsenek a jatekban? mi a valos terv? hol tart az sq42? miert nincs sq42bol vertical slice bemutato - mindenki erti, hgoy nem akarnak spoiler, de egy pl egy szaros missio felet a vegen cliffhangerrel elsotetul a kep, fanfare, mint minden jateknal kb miert nincs bemutatva?
a rengeteg sok dev video miert semmitmondo, ahelyett hogy tomor 5-10 perc lenne es csak a fejlesztest mutatnak (ingame kepeket videokat, ilyen volt ilyen lett) a bullshittingeles helyett? a rengeteg videoba bemutatott dolog miert mindig a soonrol szolnak ahelyett, hogy azt mutatnak mi lett kesz es hol tartanak?
ha open a development akkro miert nem tudja senki, hogy hol all a project? 1000 meg 1000 kerdes van, valasz tenyekkel meg kb 0en az elejetol ottvagyok, de a nagyongaz 0.8 DFM bemutatoval indulva es ota, kb semmi ertelmeset nem lattam amire azt mondanam, hogy wow na ebbol aztan lesz valami nagyonfasza amit elterveztek
pedig kurvara szeretnek, istenemre mondom.[ Szerkesztve ]
-
EFRM
tag
válasz Wanderer89 #41032 üzenetére
a blood and wine elott le a kalappal 10/10 nemkerdes
-
#45997568
törölt tag
En nagyon ertekelem a projekt iranti lelkesedesedet, de tenyleg.
Nem kell hogy siessenek, meg tervezek koltozni, par gyereket is, szoval: take your time Pedig pakoltam bele mar eleget anyagilag
ps: Erdemes lenne elmenni Manchesterbe egy nyilt napra, lehet bejatszom, irok majd a CIG-nek megoldhato-e ha mar van VIP kartyam, elnek a lehetoseggel. Ha igy lesz, irok elotte ide, es akkor osszeszedhetunk par kerdest amire rakerdezek.
[ Szerkesztve ]
-
EFRM
tag
válasz ThePoweR #41036 üzenetére
igazad van, de valamit nem irsz: a divisionbe a kiadas elott 2 evvel megmondtak, hogy mikor lesz. es a szokasos fel ev csuszassal utan termszetesen akkor meg is lett. az sc 2014re majd 2015re majd most mar nem is mondjak mikorra lesz. ez gaz. igen, igaz(ad van maximalisan), hogy a 2 jatek osszehasonlithatalan, hisz az egyik egy szaros rpg shooter, a masik meg egy komplex mmo fps+urrepcsi megmindenegyeb jatek lesz majd. teljesen mas fejlesztesi idejuk van. abban hasonlithatnak, hogy mind2 elindult vhonnan es vhova vmikor megerkezik. mint egy projekt. amire van egy budget es ebbol egy ido.
nekem ebben a percben pontosan 291oram van a div-ben, mert bar rengeteg ember szerint egy szar jatek, egy jo csapattal azert eleg jo moka tud lenni, ami a hibakat ellensulyozza. en szeretnek majd az scben is min 291 orat tolteni, ha lesz sc
ekezet nem lesz, oszinte sorry, ironia nelkul
[ Szerkesztve ]
-
ThePoweR
senior tag
Az ígérgetések valóban furcsák. Szerintem CR úgy volt vele hogy 1 év alatt csak meglesznek már legalább a S42-vel, de jól mellélőtt. Alábecsülte a játék elkészítéshez szükséges időt vagy ahogy haladt előre a fejlesztés úgy akartak egyre többet és részletesebbet, így elhúzódott az egész. Szerintem most tartanak ott hogy már az alapok nagyrészt megvannak. Az item system 2.0 és a procedurális bolygók még hátravannak, de szerintem idén már kész lesznek vele és elkezdhetik építeni az univerzumot.
Szerintem szerintem szerintem.
-
Szőrös
veterán
"mikor lesz?" szerinted ha egy alfa update-el (2.4) ennyit késnek akkor hogyan tudnák megmondani, hogy mikor jelenik meg maga a játék? Meg amúgy is scam de tényleg.
Amúgy pont tegnap néztem ezt a Dual Universe mmo-t, eddig nem is hallottam róla.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
veterán
Yep, hazudok, szokásom
Amúgy redditen írkáltak emberek, erre alapozom. Ha ők hazudnak, akkor ők hazudnak.A többire később válaszolok. Még annyit talán, a "titeket mikor fog"-ra, hogy én teljesen képben vagyok azzal, hogy ha backelek egy játékot ami még EL SEM KÉSZÜLT, akkor lehet hogy látni fogom az értékét a pénzemnek viszont, és lehet hogy nem. Mondjuk eddig egyetlen általam backelt játék sem dőlt be, de tisztában vagyok hogy benne van a pakliban, és bukhatom a pénzem. Úgyhogy nem hiszem hogy elő fog fordulni velem az, hogy valamikor is eljön ez az idő, hogy érdekelne a refund. Ha nem készül el, leírom veszteségként, de ennyi. Addig is és utána is backelek ugyanúgy olyan játékokat vagy kezdeményezéseket, amik felkeltik az érdeklődésem.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Drenadar
Topikgazda
Nem értem mi ez a nagy harc a játék ellen, de tényleg?!
Ha visszanézed a topicot, még az AC előtt rengeteg olyan szaktudós jött ide, mint pl te, aki azt mondta:
"Túl sokat vállaltak, ezt így nem lehet megcsinálni, mindenki hülye aki pénzt adott bele."
Így ebben a topicban (akik még itt vannak) már edződtek a türelemre. Mi nem akarunk refundot kérni, a játék kész lesz, mikor kész lesz!
Ha csak ez a szándék vezérel téged itt a topicban úgy kérlek ne látogasd többet. Véleményed többször elolvastuk, reagáltunk rá, de ez így parttalan vita, semmi értelme, a mi véleményünket nem valószínű, hogy meg tudod változtatni. Amúgy is az neked mire is lenne jó?
Azok a konkurenciák, amiket felsoroltál nem igazán vetélytársai az SC-nek. Ha ezt nem látod be, akkor vagy az SC-t, vagy a többi játékot nem ismered.
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Szőrös #41047 üzenetére
Az oké és rendjén van, de miért kell újra és újra idejönni és ledarálni a mantrát? Én is szeretnék egy rendes Test Drive Unlimited 3-at, mégse vagyok visszajáró vendég a The Crew topicban. Ráadásul én még refound-ot se kapok, amiért megvettem egy félkész játék Gold verzióját (SP) és a nagy patch, ami olyanra javítaná a cuccot, amilyennek kiadáskor kellett volna lennie fizetős...
Sub-Dungeoneer lvl -57
Új hozzászólás Aktív témák
- Lenovo ThinkPad P70 Workstation, Mobil munkaállomás, 17" FULL HD IPS, Xeon E3-1505M V5 CPU, 32GB DDR
- Beszámítás! GTX 1060 6GB - i3 10100F - 16GB RAM - 80+ Plus Gold
- -65% Dell Latitude 7310 2in1: i7 10610U,16GB,256GB,13.3" Touch 100%sRGB 350nit,WWAN eSIM,Win11
- Samsung Galaxy S22 - Fekete - Független - 2025.03.05-ig garancia - Tökéletes állapot
- Endorfy Fortis 5 ARGB CPU hűtő áron alul! (3 db)