Új hozzászólás Aktív témák
-
EFRM
tag
válasz Menthirist #41094 üzenetére
"nem tudják még pontosan... júniusban már kellene tudniuk, ha idén ki akarnak jönni"
te jó ég. igen, kb már 95%ban kész kellene lenni a játékkal ha 2016 kiadásról beszélünk..
nem lepett meg, de azért zavaró az ilyesfajta nyilatkozat. mit tudnak és pontosan hogy is áll az sq42 készítése akkor? -
veterán
nem tudni erről pontosat. Viszont azt is nyilatkozták hogy a mocap-okból már csak az utolsó 10-15%-ot (a kiegészítő mozgásokat) veszik fel, a többi már kész.
Ugye filmeknél is vannak ilyen jelenet-újraforgatások megjelenés előtt pár hónappal is akár.Szóval mondom, a 2016 szerintem felejtős Sq42 téren, jön majd 2017-ben. Amíg jön, addig személy szerint engem (!) nem zavar.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
EFRM
tag
válasz Menthirist #41102 üzenetére
ameddig jon, addig nincs baj.
van itt valaki, aki szerint sq42t meg iden toljuk?
Drenadar? te ev elejen meg abszolut 2016 parti voltal -
veterán
év elején sokan 2016 pártiak voltunk. Így működik az élet jó esetben, ha van valami újabb valid infó ami felülírja a régit, akkor módosulnak az ismeretek. Leginkább csak mindenféle ezo meg összeesküvés-elméletek esetében hagyják figyelmen kívül a tényeket és tartják egyesek magukat az eredeti elképzeléshez. Ugyanez van más játékoknál vagy bárminél az életben, ha úgy tudod hogy valamikor jön, egész végig úgy gondolod hogy akkor is fog jönni, amíg be nem jelentik a késést. Ha úgy tudod a vonat 5-kor jön, amíg be nem jelentik hogy késik, addig úgy gondolod 5-kor is jön
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Nathan Boggs
senior tag
Szerintem én voltam az, nem Dren, de én folyamatosan optimista vagyok, de ezt sose tagadtam Mondjuk mostanra kevesebb esélyt látok rá, hogy összejön, meg ha mégis, akkor is karácsony környékén
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
EFRM
tag
válasz Menthirist #41104 üzenetére
ez mind szep es jo, csak rajtam kivul szerintem senki nem olvasta a szivarogtatos angol csiripet (innen szerzi derek papa is az infoja egy reszet) aki meg ev elejen leirta szo szerint "Concentrate all efforts on episode 1 SQ42 . Now internally accepted as is , will be available q2 or 3 2017. This will involve 6-7 hours terrible cutscene and some minor scripted missions. Fly from a to b kill something , etc."
a csirip nem 100% de a tobbi dolog egyuttallasavalde mint irtam korabban, itt szerintem csak en olvasok fansite bullshittingelesen kivul mast is es osszeadom pluszban azzal amit latok (zse kategoria morrow tour, modoros es semmitmondo bishop speech)-
erre mit kapok, hogy engem skippelni kell, jatekellenes, blabla hogy merek mast irni, mint amit itt mas gondol stbstb.mivel rugalmas vagyok amugy siman kijohet karacsonykor is akar - a fanok egy resze szerint ugye a nagy titok azt is jelentheti, hogy kész van és már csak a release gombot kell megnyomni. - de ennek az eselye 1% alatt van nalam.
-
#45997568
törölt tag
Egyfolytaban irja a PH! hogy uj komment, de sehol semmi
Na mindegy.. Aki vett Drake Buccaneer-t annak itt az ajandek cucc :)
Size 4-es ballistic.
[ Szerkesztve ]
-
Nathan Boggs
senior tag
EFRM, nem a véleményeddel szokott baj lenni, hanem az, hogy sokszor túl szélsőségesen fogalmazod meg azt. Ez alatt azt értem, hogy a szöevegedből az jön le, mintha valami tény lenne és nem egy vélemény/kiszivárgott hír, ami esetleg igaz lehet. Ha úgy írnád le a dolgokat, hogy "ezt hallottam itt és itt", vagy "szerintem ez meg az fog történni", akkor senki nem úgy reagálna rád.
Ez, amit most írtál, máris egész más fényben világítja meg a dolgokat. Mert most tudjuk, hogy valaki szivárogtat ilyen dolgokat, mi látjuk a másik véleményt a hivatalos oldalról meg egyéb oldalakról és ezekből össze tudunk rakni egy árnyalt képet. Szóval szerintem minimálisra csökken a feszültség, ha a jövőben is elég körültekintően fogalmazod meg a kritikát és nem tényként közlöd a dolgokat (ha fordított felállásban ezt teszem, nekem is szóljatok)
Mellesleg én azért nem hiszem, hogy a szivárogtatás nagyon igaz lehetne, mert szerintem a CIG-nek fogalma sincs, hogy mikor lesz kész, nem hiszem, hogy annyira előre tudnak tervezni, hogy 2017 Q2-Q3-ról beszéljenek
[ Szerkesztve ]
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
veterán
"szivárogtatás" volt már millió féle, pl hogy januárban becsődöl a cég. Meg múlt szeptemberben. Meg múlt nyáron.
Az ilyenekre nem igazán adok. Utólag derül ki hogy igaz-e, nem épp akkor. De lássuk be, én is mondhatnám bármire hogy "épp most szivárgott ki". Megalapozott forrás, név cím telefonszám nélkül akárki azt mond neten amit csak akar.
"csak en olvasok fansite bullshittingelesen kivul mast is"
Hidd csak ezt.[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
SkyS1gn
félisten
semmi hír a 2.4 live-ról?
Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.
-
ThePoweR
senior tag
Ha valóban annyira szar lesz akkor mért fektetnek bele ennyi energiát és pénzt? Motion capure, drága színészek, heti műsorok. Mért ölnek ennyi pénzt a community-vel való kommunikációra ha úgyis egy zs kategóriás szart csinálnak amiből sok pénzt akarnak.Vagy csak ilyen alaposan kitervelt stratégia, hogy minél többet eladhassanak majd?
Cris99: Jó esetben jövőhét, de szerintem csak 2 hét múlva. Több streamer is mondta hogy messze van még a live állapottól. Még mindig vannak network errork, sok a bug a missionökben, crash is elég sokszor előfordul és a performace sem az igazi.
Kijött a 2.4q közben, de még nincs róla infó redditen.
[ Szerkesztve ]
-
TESCO-Zsömle
félisten
No offense, de ezeket a "szivárgásokat" és "nem fansite bullshitting"-et olvasva tökéletesen igazolódik, hogy miért is ez az első olyan AAA projekt, amibe ilyen mélyen betekintést engednek a fejlesztők. És most hagyjuk a közösségi finanszírozás kényszerítőerejét.
Szted mi lett volna itt már évekkel ezelőtt, ha a "rajongók" láthatták/követhették volna, hogyan készül egy Call of Duty?
És még csodálkozunk, hogy senki se mer rizikózni és csak a rókabőröket nyomatják?
+Más: Én személy szerint még örülök is neki, hogy késik, több időm marad vasat venni alá. Addigra talán már az új GCN4.0/Pascal generáció árai is normalizálódnak, lekopik róluk a megjelenéskori +100€.
Ugyanakkor ez azt is jelenti, hogy a Reclaimer-ből nemigen lesz idén semmi, mert ide a rozsdás bökőt, hogy a kapitális hajók irdatlan erőforrásokat zabálnak meg azon a részletességi szinten, amivel itt dolgoznak.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
GypsFulvus2
őstag
Na, akkor ezen szivárogtatások (ha valóban azok, és nem csak légbőlkapott pletykák) valóságtartalmát majd könnyen összevethetjük a hivatalos információkkal: 7-8 óra vs. 20-25 (az első epizód hosszúsága), illetve "cutscenes and minor scripted missions" vs. kb. 15 db nem szkriptelt küldetés. Illetve érdekes lesz látni, hogy bejön-e a 2017 q2-3 jóslat. Ez utóbbi a leghihetőbb eleme ennek a csiripnek. Ha egyszerűen a Wing Commanderek minőségéből indulok ki, illetve CR. jelleméből adódó maximalizmusát veszem alapul, akkor az első két elem finoman fogalmazva is erősen valószínűtlen. Én egy 8 hónappal ezelőtti hozzászólásomban 2016 Karácsonyra vártam a SQ42 megjelenését - sajnos ez most már nem tűnik reálisnak. Az viszont közel 100%, hogy 2017-ben kijön. Ha mégsem, akkor tényleg valami nagy gáz van a projecttel.
Sokaknak itt a stílusoddal van baja, és nem a tartalommal. No offense, de olykor eléggé arrogáns hagnemet választasz, és úgy adsz elő valamit, mintha megfellebezhetetlen tény lenne. Ahogy már Nathan is írta; ha ezen kicsit finomítanál akkor kevesebb verbális pengeváltásra kerülne sor. Én többnyire csak olvasó üzemmódban vagyok itt, és soha nem veszekedtem veled (fanboy meg végképp nem vagyok), ezért azt hiszem, viszonylag objektíven látom ezt a problémakört. Ez csak egy tanács volt, ha akarod megfogadod, ha akarod nem.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz GypsFulvus2 #41117 üzenetére
Én még akkor se kezdeném temetni, ha '17-ben sem jönne. Egy ilyen kaliberű/műfajú játéknak mindig két nagy, összefüggő gondja van: Az idő és a pénz. Itt ez a projekt finanszírozási modelljéből adódóan még kritikusabb, hisz a pénz limitálja/-ta az időt és a kitűzhető célok mennyiségét/minőségét, ezeket idővel menet közben kellett kitolni. Ez a probléma egy fix finanszírozású projektnél nincs ennyire jelen, mert fix költségeik vannak. Aztán persze ott van a Blizzard, aki beáll a projektjei mögé és gyakorlatilag teljes finanszírozás mellett mondja, hogy "When it's done!" Nincs kőbevésett deadline, amit tartani kell.
A másik gond maga a műfaj és a kategória. Egy sima -nem copypaste- AAA játék fejlesztési ideje al'hangon 3 év. Ha sandbox, akkor már inkább 4-5, ha MMO, akkor meg már 6-7.
Na most 6-7 év fejlesztési időnél már kompromisszumot kellene kötni grafikai téren, mert a fejlődés nem áll meg, tehát gyakorlatilag vagy 7 éven át fejlesztesz egy játékot az alattuk levő motorokkal együtt, vagy bevállalod, hogy a grafika nem lesz state-of-the-art megjelenéskor, ami MMO-knál nem is szokott nagy gond lenni, hisz a stabilabb futást és a minél jobb skálázhatóságot (ezzel együtt a megcélozható piac - gyenge gépek) priorizálják a grafikai minőséggel szemben.
A Star Citizen ezt nem hajlandó megtenni, mert kell az immersion-höz, hogy a való életben hétköznapinak vett apró részletek is jelen legyenek, még ha ezekkel pár óra játék után tudatosan már nem foglalkozol a dolgod csinálása közben, tudat alatt azonban ott az infó, mely érzés formájában fog manifesztálódni. (Csak hogy kicsit öljük a varázst )
Visszakanyarodván a témához én még mindig osztom Menthirist vonatkozó véleményét: Amíg a játékot fejlesztik, és amíg ezt kívülállóként látni is lehet, addig "let it go". Még a sima sandbox AAA-k időkeretéből is hátra van majd 1,5 év, ami ugye 2017 október környéke á'lá Kickstarter kampány. Arra meg nyugodtan rá lehetne húzni még 1-2 évet és akkor az már 2019 egy rendes MMO ideje, egy elhúzódó MMO-ra meg még oda is be lehetne tolni 1 évet, úgy meg már 2020.
De azt már úgy sem fogják beadni, mert ez csak akkor működik, ha a piactól független vagy. A SC-re akkora volt az igény már a KS kampány alatt, hogy így 4 év elteltével gyakorlatilag egymás hegyén hátán a szerényebb kivitelű űrjátékok. Az Elite persze nem, ők közel egyszerre startoltak, de pl ott a No Mans Sky is, ahhoz se kellett túl sok idő, főleg azzal az anyagi háttérrel, amivel nekivágtak. CIG legalább 1 évet elvesztett a sok újraírással/újratervezéssel, ahogy újra és újra nőtte ki magát a projekt.
Keep Calm and See you in the 'Verse.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
GypsFulvus2
őstag
válasz TESCO-Zsömle #41118 üzenetére
Abból indultam ki, hogy 2016 szerepel a Bishop-os videóban, ami 7 hónapja jött ki kb. Tehát akkor úgy látták, hogy 2016 végéig be tudják fejezni. Ha most ehhez képest több mint 1 évet késne, az már bajt jelentene. Valami olyan problémát amit nem láttak előre, és nem tudnak megoldani. Jómagam nem vagyok türelmetlen, addig várok ameddig szükséges. De sokan elvesztik a hitüket (s velük távozik a további bevétel lehetősege), ha nem történik most már valami igazán jelentős.
A SQ42 kiadása több mint jelentős, egy mérföldő, anyagi és morális szempontból is nagyon fontos. Előszöt is a kétkedők orra alá dörgölhetik, hogy "lám minden picsogás és hitetlenkedés ellenére itt a kész termék, ki lehet próbálni". Másrészt jó ideje figyelem már hogyan alakulnak a bevételek. 6 hónapja folyamatos a csökkenés - ez pedig már egy tőzsdei charton is trendet jelent. Eddig nagyszerű volt a marketig, de úgy tűnik, az eddig használt technikák kifulladóban vannak. Ahhoz hogy új embereket, és ezzel új forrást vonjanak be már nem elegendők virtuális űrhajók, meg a pólók és egyéb bizbaszok eladásai. Muszáj kiadniuk a SQ42-t, amelyet azok is megvehetnek, akik eddig nem adtak pénzt a projectre, mert nem bíztak a sikerében, vagy szimplán csak azonali játékélményt akartak a pénzükért cserében. Új impulzus kell, különben lassan elapad a bevétel.[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
rauschie
senior tag
Sziasztok, csak azt szeretném gyorsan megkérdezni, hogy ez mennyire játszható joystickkal, ill. mennyire kiegyensúlyozott a rendszer?
Mondjuk a 10 legjobb dogfighterből hány repülhet joystickkal? -
GypsFulvus2
őstag
válasz rauschie #41120 üzenetére
6-8 hónappal ezelőtt láttam erről egy statisztikát, és akkor eléggé kiegyensúlyozottnak tűnt a helyzet. A win/death arányok ászai közül a top 10-ben kb fele-fele volt a joy és a egér+bill. Viszont érdekes volt, hogy az első 4 helyezett joy-os volt. A top 100-ban viszont kb 2/3 - 1/3 arányban az egér+bill kombó vezetett. Úgy tűnik, hogy a legnagyobb ászok joy-al tolják (profi cuccokkal), ők lenyomnak mindenkit, de az "átlagosabb" képességű jákokosok számára picit előnyösebb a bill+egér. A harcban legalábbis. Versenyzésben nem. Joy-jal kicsit jobban irányítható a hajó, egérrel viszont könnyebb és pontosabb a célzás. E miatt a joy-jal harcolók előnyben részesítik a rögzített feggyvereket, míg az egeresek a gimbalos felfüggesztésű fegyókat. Ezért vezették be, hogy a gimbalos felfüggesztésre egyel kisebb méreű fegyvert szerelhetsz csak föl, mint ha gimbal nélkül tennéd fel u. arra a rögzítési pontra. Ezzel segítik kicsit a joy-jal harcolókat.
Ja, és joy alatt valódi botkormányt vagy még inkább HOTAS-t kell érteni, nem kontrollert. A kontrolleres csókák minden statisztikában számottevően lemaradtak, akár harc, akár versenyzés.
Nincs óriási kiegyensúlyozatlanság, de vedd tekintetbe, hogy messze áll a késztől a játék. A balanszolás folyamatos, gyakran jönnek új hajók, de egy adott hajó viselkedése, irányíthatósága, és fegyvereinek hatékonysága is komolyan megváltozhat két patch között.[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
rauschie
senior tag
válasz GypsFulvus2 #41121 üzenetére
Köszi, ez elég biztatóan hangzik!
-
Volfram42
senior tag
Friss és ropogós Caterpillar videó.
[ Szerkesztve ]
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
-
Volfram42
senior tag
válasz SkyS1gn #41124 üzenetére
Reklámok sajnos még egy jó ideig nem lesznek. Én is szerettem őket.
Most teszteltem a q-t. Kétszer dobott ki töltőképernyőről és mindkétszer más volt a hibaüzenet.
Issue Council-ban meg is találtam őket szép előkelő helyen. Mindegyik hálózati gond.
Nem tudom, hogy mibe futhattak bele, de remélem már tényleg megoldják lassan.
Elvileg a 2.5-öt csinálják már a többiek, de azt is le kell tesztelni. Jó lenne már ott tartani.
Kicsit gonosz, de nekem sok újat már nem ad, mert majd mindegyik buildet tesztelgetem.
Szóval én már a 2.5-öt várom.
Néha nem is olyan jó, ha van PTU-ja az embernek.
Bár ha live lesz akkor haverokkal úgy is kipróbálok mindent, mert csapatban azért még is csak jobb.[ Szerkesztve ]
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz GypsFulvus2 #41119 üzenetére
Azért azt is el kéne ismerni, hogy valamilyen szinten ez így normális. A piac -relatíve- limitált, még így is, hogy az FPS-sel és sok mikro-játékkal ki akarják azt tágítani. Arról nem beszélve, hogy aki megvette a játékot egy normál AAA áráért, az hova költsön többet?
Az elkefélt kapitalizmus rögeszméje ez az állandó növekedés, mintha ennek lenne bármi valóságalapja... Eleve ott bukik a dolog, hogy a nyersanyagok adottak, abból nem lesz csettintésre több és innentől gyűrűzik az egész befele.
Plusz ahogy anno CR is mondta, a játéknak jóval több bevétele van, mint amit látunk és ez is reális. A pénz bankokban van, ahol kamatozik, vannak befektetések, amikből pénz jön, vannak reklám-szerződések, amiből pénz jön (két-három Guinness-rekord után már van némi reklámértéke a brand-nek), és mi ezekből nem látunk semmit. Mi csakis azt a pénzt látjuk, amit a közösség dobott össze.
Nyilván számoltak ezzel, hiszen ha több pénz akarnának, akkor nem az lenne, ami lett is, hogy 6 hetente jön egy új Concept sale, hanem ugyanúgy 2-hetente kitolnának egy új hajót jó pénzért, negyed/fél évente megszavaztatnák az újabb hullám hajóit és csá. Hisz mindig azt a legkönnyebb eladni, amiről tudod, hogy a vásárlókat érdekli.
Akkora feature meg nem tudom lesz-e, mint amikor először nyílt meg a Hangár, az AC, a Planetside, de főleg a 2.0. Talán a valós bolygófelszín, de itt ki is fújt.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Volfram42
senior tag
Meg is jött a 2.4.r verzió. Remélem ez már sokkal jobb lesz.
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
-
PodMAN
senior tag
2.4z után már kénytelenek lesznek kiadni, mert elfogy a betü.
-
veterán
válasz Nathan Boggs #41130 üzenetére
nekem is ez a tippem
#41132: ez már volt, nem? Jah pont nem ez, hanem egy nem pózolt model.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
grHawk
aktív tag
Hali!
Egy jó ideje már nem követem az infókat a játékkal kapcsolatban, szeretném azt mondani, hogy lusta vagyok hozzá (bár ezt mondhatnám), de a helyzet az, hogy a meló nem hagy időt a folyamatos követésre, az időnként beleolvasok dologgal meg már ott tartok, hogy fogalmam sincs mi működik, mi nem. Lenne valaki olyan kedves és egy HSZben összefoglalná, hol tart most a játék, mi kipróbálható, mi nem, stb? Köszi előre, ha valaki fáradna vele! -
telapobacsi
csendes tag
válasz TESCO-Zsömle #41118 üzenetére
kicsit nekem is ezekkel a csuszasokkal van bajom. elhiszem, hogy ks, meg nyilt fejlesztes, egyebek, de akkor inkabb ne datumozgassanak, mert rossz erzes az izgatott, jatszani vagyo polgaroknak egyszercsak megszeppenve olvasgatni a remhireket. inkabb irjak, hogy jon asap, kiraknak mindenfele progress barokat, mi hany szazalekon all, aztan akkor nem lehet belekotni (bar attol meg bizonytalan akkor is)
-
Volfram42
senior tag
válasz telapobacsi #41136 üzenetére
Elég alaposan követem a fejlesztés ütemét több játéknak is és itt nem nagyon találkoztam még dátummal a korai időszakot leszámítva. Általában soon van megjelölve.
Így eléggé légből kapottnak tűnik ez.
Míg más játékoknál meg hónapokig nincs kommunikáció sem. Itt azért erről szó sincs.Amúgy pont ez, a nyílt fejlesztés okozza, hogy sok az elégedetlenkedő, mert egy nagy kiadó AAA játékánál a korai időben (igen ez még az ) konkrétan azt se tudjuk, hogy van-e csúszás. Sőt sokszor még a játék létéről sincs tudomásunk. Bethesda sűrűn alkalmazza, hogy bejelenti a játékát, hogy egy hónap azt jön. Addig azt se tudtuk, hogy lesz ilyen. Vagy EA amikor valami recsegős fingós zenével bejelentette a BF4-et aztán nem jött infó róla fél évig. Csak amikor már szinte biztosak a megjelenésben akkor szoktak azok is időpontot megjeleníteni és mint láthattuk meg annyiszor még így is van amikor megcsúsznak.
Itt meg látjuk, hogy adogatják ki a PTU patch-eket amiket ha zárt lenne a fejlesztés nem is kéne kiadniuk.Most a legnagyobb blocker egy hálózati gond, ami ha nem kéne live verzióra kimenni úgy is maradhatna. A kutyát se foglalkoztatná, majd a fejlesztés későbbi szakaszában javítanák, hiszen ha most javítják attól még a további kódolás során ismét előjöhet hasonló probléma. Így duplán dolgoznak,csak azért, hogy mi a kezünkhöz kaphassuk és ne hőbörögjünk. Mert a fejlesztés ütemébe nem igazán szól bele. Szóval erőforrást vesztenek azzal, hogy a kedvünkben akarnak járni. Tegnap meg is köszönték Twitteren, hogy tesztelünk nekik. ez csak egy gesztus, de nekem jól esett.
Közben jelzést kaptunk arról is, Captain Richard streamjén, hogy már tesztelik a 2.5-öt: [link]Szóval ha nem lenne nyílt akkor kevesebbet kellene bugokat hajkurászniuk és talán kevesebb elégedetlenkedő is lenne. Viszont én pont, hogy azt vettem észre, hogy a nyíltságnak hála kevesebb a lázongó.
Más játékoknál ahol figyelemmel kísérem a haladást és szinte teljesen zárt a fejlesztés és ezen okból alig jön ki infó azt vettem észre, hogy sokkal toxikusabb a közönség. Szóval én nagyon is örülök neki, hogy így csinálják a dolgokat.Ugyanakkor még mindig úgy vagyok, hogy irigylem azt akinek van ideje azon morogni, hogy késik a játéka.
[ Szerkesztve ]
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
-
Nathan Boggs
senior tag
Na az AtV alapján a 2.4 very very soon - persze csak ha nem jön közbe valami.
A köv. concept sale meg a dragonfly lesz... sosem látom már a korvettemet1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
telapobacsi
csendes tag
válasz Volfram42 #41137 üzenetére
en csak innen tajekozodok, eleg sok datumot olvastam, hogy ki mikorra olvasott/hallott/igert/stb megjelenest, meg evekkel ezelottrol en is valahogy 2016ra emlekeztem. innen szippantom az informaciokat meg a heti videobol (respect).
turelmes vagyok en is, 2 eve mar en is tamogatom, nem is bantam meg, ha van idom jatszok is vele (tul sok nincs), de attol meg csak eszembe juthat, meg ketelkedhetek.
anno (mas stilus), stalker is micsoda igeretekkel indult, mennyit kesett es mi lett belole... persze nem volt rossz.
attol meg aggodni lehet, a Foldon vagyunk... -
#45997568
törölt tag
válasz Nathan Boggs #41138 üzenetére
Dragonfly, az nagyon need
-
Volfram42
senior tag
válasz telapobacsi #41139 üzenetére
Ja persze. Nincs is ezzel semmi gond.
Elsősorban nem is neked szántam csak pont akutális volt. Néhány napja már le akartam ezt írni.
Engem az zavar és ismétlem nem neked szántam elsősorban, hogy amikor feljövök ide akkor vagy fél oldal mindig azzal van tele, hogy hazudtak, nem lesz semmi, ígérgetnek, nyaralni mernek menni nyáron. Nem kell fölöslegesen hypeolni, de állandóan savazni sem.
Engem például érdekel, hogy ki miket csinált és milyen élményeket élt meg a 2.3 live-ben vagy a PTU-ba. Mik a tervei. Meg ilyen közösségi hülyeségek. Viszont a 20+ik átvertek mindenik a büdös csalók hsz nem motivál. Sőt kicsit elveszi a kedvem a további olvasástól.
Itt azért messze nem válságosan toxikus a helyzet, de van olyan játék aminek a fórumát már azért nem olvasom, mert csak a kakival való dobálózás megy és nem szeretném ha ez is ilyenné alakulna.
Ismétlem nem hinném, hogy ez lenne itt a tendencia, de jobbnak láttam leírni egy saját véleményt erről a nyitott fejlesztésről. Hátha ez által kevesebb lesz a türelmetlenkedés.[ Szerkesztve ]
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
-
telapobacsi
csendes tag
válasz Volfram42 #41142 üzenetére
nekem sajnos tul sok penzem nem volt ilyen-olyan urhajokat venni, egy aurora mrt tudtam, aztan lnre gyurtam, vettem ra fegyot, battle royaleban hornetet lezuztam, az valahogy felcsigazott. gyujtenem mar a virtualis penzem, hogy igy tudjak nagyobb hajokat venni.
ha lenne keretem megtamogatnam meg egy hornet vasarlassal, meg prospectorral, de ez a lepcsofokok kijarasaval fejlodes jobban izgat es mar nyomnam neha!
-
Volfram42
senior tag
válasz telapobacsi #41143 üzenetére
Én is megálltam a Delta és a Hull B után. Most már semmi ingerem nincs mást venni, mert ezeket szeretném először megismerni és belakni. Szóval én is várom már nagyon, hogy lehessen fitt-elni meg együtt csinálni amiket kiterveltünk haverokkal.
Remélem ma éjjel kijön a 2.4 live vagy legalább a hétvégére és akkor mindenki élvezheti végre a perzisztenciát, még ha csak kicsiben is.Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
-
Volfram42
senior tag
Kijött a 2.4t és egyben mindenki számára elérhető lett a PTU.
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
Új hozzászólás Aktív témák
- Ubuntu Linux
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Megérkezett Európába a Nubia Z60 Ultra Photographer Edition
- Trollok komolyan
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- EA Sports WRC '23
- PlayStation 5
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...
- 1.250.000 FT helyett 940.000 FT !! MacBook Pro 16" M3 Pro 12CPU / 18GPU / 18GB / 512 SSD
- RTX 2080TI ROG STRIX GAMER PC
- AKCIÓ !! M3 Chip - MacBook Pro 14" 8C CPU / 10C GPU / 8 GB/ 1 TB / Bontatlan / Magyar
- Tidradio td-h3 akkumulátor
- HP ZBook Studio x360:i7 9850H,32GB,512GB,P2000,15.6" UHD 3840x2160 TOUCH 600nit 100%AdobeRGB,HP gari