Új hozzászólás Aktív témák
-
77.PX_Drebil
aktív tag
válasz Szőrös #40700 üzenetére
Igazad van bocsánat, de én mindig negatív skálából indulok ki valahogy nekem így logikus. Mert ugye az alfa, béta után még jöhet a delta, gamma stb.. Viszont, ha vissza számlálás van béta alfa és utána már csak a teljes verzió jöhet.
"A természet míndíg a rejtett hibák pártján áll!" folyomány: Természet ősanyánk egy ócska KxxxA! (Murphy)
-
Drenadar
Topikgazda
válasz 77.PX_Drebil #40701 üzenetére
Teljesen mindegy a lényegen nem változtat. Még várnunk kell a játékra Felesleges becsülgetni, hogy mikor jön majd ki, ha az alfa fejlődik, és tágul, nekem már az is szuper lesz
-
77.PX_Drebil
aktív tag
Egy példa arra mit lehet kihozni 120 millió dollárból.
"A természet míndíg a rejtett hibák pártján áll!" folyomány: Természet ősanyánk egy ócska KxxxA! (Murphy)
-
Wanderer89
tag
válasz Drenadar #40702 üzenetére
Így van, én már a 2.4 újdonságainak is nagyon fogok örülni . Én személy szerint nem hallottam, hogy év végén béta fázisba lépne a játék, viszont azt igen, hogy év végére bekerülhet a teljes Stanton rendszer. Mondjuk, néhány hajót leszámítva, én leginkább a procedúrális planétákat várom, hogy végre landolhassak majd rajtuk, számomra ez rég várt fícsör, még nem volt alkalmam más játékban ilyesmit kipróbálni.
Ismét Avenger tulajdonos lettem, főként azért, hogy legyen egy olyan hajóm, amivel tudok majd minimálisan kereskedni is, de nem csak erre lesz jó. Ha jól tudom, a Vanguard-hoz külön pilóta engedély kell, mivel katonai gép, így elképzelhető, hogy nem fogom tudni használni rögtön. Szóval már csak egy Prospector kell, és teljes lesz a kezdő "flotta". Így lesz mindkét kedvenc gyártótól hajóm . Nem kizárt, hogy a Prospector-on kívül még mást is megveszek idő közben, de nem látok rá túl sok esélyt.
RSI AutumnalWanderer89, Steam: Autumnal Wanderer
-
Nathan Boggs
senior tag
Én optimistább vagyok, szerintem 2017 végére elkészül. Ne felejtsétek el, hogy először idén érték el azt a létszámot, amivel normálisan tudnak dolgozni
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
Drenadar
Topikgazda
válasz Nathan Boggs #40705 üzenetére
Elkészül?
Nem azt mondták hogy a játék sosem lesz végleges folyton dolgozni fognak rajta többet beletenni stb? -
Nathan Boggs
senior tag
Akkor megjelenik
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
Wanderer89
tag
válasz Nathan Boggs #40705 üzenetére
Arra leszek kíváncsi, hogy, ha sikerül idén kiadni nekik a Squadron 42-t, akkor egyből nekilátnak a Behind Enemy Lines-nak, vagy átcsoportosítják egyelőre az embereke t a PU/hajók fejlesztésére.
RSI AutumnalWanderer89, Steam: Autumnal Wanderer
-
nortsen
aktív tag
Én ezt úgy fogom fel mint mondjuk egy 5 méteres mérőszalagot.
Megyünk előre a centiken, de nekem mind1, hogy 1 méternél kiáltják ki a megjelenést, vagy 2-nél, mert úgy is 5 méter a cél, és én minden centiméterét megjárom mint támogató.
Ja és itt nem a Squadron 42-re értem, az nyilván más.[ Szerkesztve ]
Ne vegyél fel bugyit, mert valami fontosat akarok mondani
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz Wanderer89 #40708 üzenetére
Valamikor írták, hogy buliznak egy nagyot, majd nekiállnak a 2. epizódnak. Viszont nem valószínű, hogy a 2. epizódra az UEE új hadihajókat építene, szóval valószínűleg sok hajótervező fel fog szabadulni, aki besegít a PU-s hajókba, valamint az összes olyan fejlesztés bekerülhet a PU részbe, amit eddig az SQ42 miatt visszatartanak
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
Nathan Boggs
senior tag
Itt az 13. összefoglaló videó a 2016. május 07-13. nap közötti időszakról
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
Bibgr0
aktív tag
válasz Nathan Boggs #40711 üzenetére
Nathan, le a kalappal. Köszönöm, hogy csinálod ezeket az összefoglalókat!
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Nathan Boggs #40713 üzenetére
"A robot dolga a szolgálat." (Andrew Martin)
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz TESCO-Zsömle #40714 üzenetére
Az se rossz, de a Kwisatz Haderach menőbb
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
Drenadar
Topikgazda
válasz Nathan Boggs #40715 üzenetére
úh de régen olvastam dűnét...
-
77.PX_Drebil
aktív tag
válasz Drenadar #40716 üzenetére
Nem tudom ki olvasta Robert A. Heinlein Csillagközi Invázió – Starship Troopers című könyvét? (adalék információ 1990-ig be volt tiltva hazánkban) A filmhez kb. 20%-ban van köze. Viszont az SC társadalmában bizony fellelhetőek a "hatásai". Ajánlom mindenkinek egy nagyon érdekes megoldást ad a jelenlegi égető társadalmi problémákra.
"A természet míndíg a rejtett hibák pártján áll!" folyomány: Természet ősanyánk egy ócska KxxxA! (Murphy)
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz 77.PX_Drebil #40717 üzenetére
Rajta van a listán, de idő is kéne hozzá. Most Pillangó van terítéken, amit lomoláskor találtam itthon. Legutóbb összeszedtem kiket kéne elolvasni és a könyvesbolt dobott egy 40 ezres végösszeget, mindezt masszív leárazásokkal. 15+ kötet. Barker, Lem, Poe, Tolkien...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Goblin12
őstag
Sziasztok.
Azt lehet már tudni, hogy hány fős lesz a legnagyobb hajó? Értem ez alatt, azt a létszámot akik ténylegesen irányítanak is valamit a hajón belül, nem csak téblábolnak, vagy utaztatják magukat?
Eddig mait én láttam az a 16 Fő még pedig a Endeavor-on.
[ Szerkesztve ]
-
ttamashu
aktív tag
válasz Goblin12 #40719 üzenetére
Ezt még szerintem a fejlesztők sem látják tisztán.
Az már biztos, hogy a nagy katonai hajókon kell majd a legtöbb ember.
Teljesen hipotetikus Javelin példa, miért nehéz ezt megbecsülni:
-Lesz jó néhány manned turret-je. Kérdés hogy ezeket milyen arányban érdemes játékossal megtölteni NPC helyett.
-Pajzs is sok különböző "pikkelyből" áll majd, nem tudni pontosan mennyiből, ha van 30-40 is akkor ezt valószínű 2-3 ember hatékonyabban fogja tudni kezelni mint egy.SZVSZ a legnagyobb általunk birtokolható hajók is már nagyon effektíven működnek majd 20emberrel. Nem szabad elfelejteni hogy minden posztot izgalmasnak változatosnak próbálnak majd megcsinálni, ezért nem lehet a végtelenségig bontani őket. Békés célú hajóknál meg én 10 főnél nagyobb legénységet sehová nem várok.
Tea az élet!
-
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Goblin12 #40719 üzenetére
Ahogy ttamás is mondja, ezt még nem tudni. Egyrészt illúzióromboló a több száz méteres hajókat 6-10 emberrel irányítani, másrészt ugye technikailag limitálva van az instánként elérhető játékosszám.
Ha jól emlékszem, az elképzelés az, hogy minden hajót lehet majd egyedül irányítani, csak lesznek dolgok, amiket a fedélzeti computer még egy NPC-nél is rosszabbul, vagy egyáltalán nem lesz képes végrehajtani. Szóval amíg minden jól megy, addig el tudsz navigálni egy Idris-t is a kapitányi székből, de a pajzsokat már nem fogod tudni olyan részletesen testre szabni, mint a kihelyezett terminálról. Már nyersz, ha oda NPC-t helyezel, aki nem a leghatékonyabban, de legalább el tudja végezni a feladatot. Még jobb, ha egy játékos van ott.
Aztán van az úgynevezett maximális létszám, amit elvileg a hajó létfenntartórendszere fog megadni, az űrben ugyanis szükség lesz levegőre, fűtésre, vízre, szóval az emberek ellátására, ami szintén limitált.
A problémám az, hogy nem tudjuk jelenleg mi van megadva a ShipStats-nál, mint "max crew". Elvileg a max legénység, ami a hajó 100%-os működtetéséhez kell és kész, de nem tudni.
(#40721) Goblin12: Ez is érdekes dolog. Az elképzelés az, hogy a hangárok elérhetősége függ a térségtől. Revel & York luxushangárak csak a legfrekventáltabb környékeken/bolygókon lesznek, míg AeroView inkább az iparosabb/polgáribb környékeken, SelfLand pedig a lepukkantabb kistelepüléseken. A VFG azért érdekes, mert aszteroid hangár lévén mindezeken kívülálló helyeken lesz megtalálható, vagyis ahol semmi település, vagy legalábbis bolygó se található. Elvileg te választhatod majd ki, hogy hol legyen a hangár, de minden hangár lehetséges pozícióját a fenti irányelvek fogják limitálni.
A hangár és közvetlen környéke külön instance-ot képez majd, ahova csak a baráti csoportok léphetnek be. Idegen játékosokkal már csak akkor találkozhattok, ha a hangárt elhagytátok és public space-be kerültetek. Legyen az a világűrben, vagy a bolygófelszínen/városban.
Emlékeim szerint úgy 2.7-8 környékére van belőve egymás hangárának látogatása, mivel a persistence egy továbbfejlesztéséről/nyúlványáról van szó, így mindenképpen azután fog jönni. Gondolom együtt kell majd beszállni a liftbe és aki indítja, annak a hangárába fogtok érkezni. Ott már töltés se lehet majd a persistence miatt.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
telapobacsi
csendes tag
válasz TESCO-Zsömle #40722 üzenetére
remelem a sok tervezett ficsor nem fogja agyonvagni az egeszet. mar annyi elkepzeles van, hogy annyira komplexsze teszi az egesz jatekot, nem tudom elkepzelni, hogy mikor all ossze majd, legalabb a fele.
ezt az instance-enkenti x fot sem ertem teljesen, ha lesz egy emberrel jol megpakolt urhajo, amit kalozok lekelnenek, akkor majd a crew fele nem latszik, mert elerte a limitet? vagy csak nem olvastam vissza elegge?a google is felajanlhatna par szaz szervert instanak, nekik van ugyis
[ Szerkesztve ]
-
nortsen
aktív tag
válasz telapobacsi #40723 üzenetére
Már eleve ott kezdődik, hogy egy-egy instance nem is biztos, hogy egy szerveren lesz. Sőt inkább valószínű, hogy nem, mivel azért kell szétdarabolni őket, hogy bírják a szerverek és a géped.
Mi van akkor, ha egy instance-ba a maximum+1 fő akar belépni? Egy épület még ok, de a világűrben lévő térségek már nem annyira egyértelműek nekem.
Simán el tudom képzelni, hogy lesznek olyan pillanatok, amikor meg lesz tiltva a belépés vhova.
És igen, az átláthatósága is érdekes kérdés.
Ha egy hajóból én integetek (egy külön instance-ban), akkor az űrállomáson (másik instance-ban) lévő egyén ezt nem fogja látni. Más különben egyiknek a másik adataira lenne szükség.Ha valami, akkor engem ez a megoldás érdekel a legjobban, mert ilyet még nem láttam működés közben.
[ Szerkesztve ]
Ne vegyél fel bugyit, mert valami fontosat akarok mondani
-
Drenadar
Topikgazda
válasz telapobacsi #40723 üzenetére
Nem baj ha komplex lesz. Legyen jó sok lehetőség legyen bonyolultabb. Sajnos sokan megszokták már a futó szalagon jövő játékokat, max 20 óra játék idővel és olyan egyszerű játékmenettel amivel minden casual játékos meg tud barátkozni kB 3 perc alatt.
Szerintem ebből nem kérünk... Nem kell azonnal a játék, és hidd el amit bevállaltak az menni fog. Meg olyanok is menni fognak amikre valamikor úgy nyilatkozott a gárda hogy nem tudják megcsinálni.
-
Szőrös
veterán
válasz telapobacsi #40723 üzenetére
Most is a gúgli klódot használják (észak amcsi).
Az meg nem baj ha komplex, legalább nem unsz rá hamar.
Mondjuk egy EVE, Wurm vagy Life is Feudalhoz képest sztem egyszerű lesz.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
77.PX_Drebil
aktív tag
válasz Szőrös #40726 üzenetére
A többihez nem tudok hozzászólni, de az EVE nem bonyolult sőt, rengeteg ismétlődő objektum gyakorlatilag csak az űrben játszódik az egész, grafikai szinten nulla az SC-hez képest. Nincsenek FPS részek bolygófelszínek, szétlőhető konzervdobozok, 0 gravitáció és stb. (két évig játszottam unalomból a monotonitás miatt hagytam abba)
"A természet míndíg a rejtett hibák pártján áll!" folyomány: Természet ősanyánk egy ócska KxxxA! (Murphy)
-
Eniral
tag
Azé aki gyorsabb ! ☺ SHB-6Z89OFNP
[ Szerkesztve ]
-
Szőrös
veterán
válasz 77.PX_Drebil #40727 üzenetére
Egy játék bonyolultságához a grafikának semmi köze.
Az EVE tanulási görbéje meg elég magas, és pont ez benne a jó. Az már más kérdés, hogy miután megismed már baromi repetitív tud lenni de ez kb az összes mmo-ra igaz.[ Szerkesztve ]
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Goblin12
őstag
válasz TESCO-Zsömle #40722 üzenetére
Köszi, azt hiszem értem.
Egyéb: Videó kár, hogy az újabb hajókhoz nem csinálnak ilyen kedvcsinálót.
-
Eniral
tag
válasz telapobacsi #40729 üzenetére
5$-os kupon kód . Juli 1-ig beváltható vássárlásnál.
-
Eniral
tag
-
telapobacsi
csendes tag
válasz Diopapa #40736 üzenetére
le is sokkoltad a nepet!
ficsorokre visszaterve. azt sem banom ha annyira jovoelet szimulator lesz, hogy az emesztesi folyamatok elsotol utolso szakaszig benne lesznek, ha nem lesz bugos. viszont inkabb lehetne kituzni meg 1 celt, amit elerve kulon nagyobb csapatot allitananak ra az instak kozti "atlatszosag" megoldasa erdekeben.tul nagy lesz az univerzum 64 v parszorosanak, tobb tizezret neki! ugyis szetoszlik, eleg lenne a gocpontokat kvantumszamitogepes szerverekkel tapolni.
[ Szerkesztve ]
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz telapobacsi #40737 üzenetére
Valamikor kb. egy éve írták, hogy valószínűleg nem a szerver oldal fogja befolyásolni, hogy hányan lehetnek egy szerveren, hanem a felhasználók gépei.
Amúgy ezt már párszor leírtuk, hogy hogyan működnek majd a szerverek. Ha van egy nagyobb hajó sok emberrel, azt külön szerverként kezelné a rendszert.
Ha van egy rendszer, amiben van 64 ember, akkor az egy szerver. Ha 66 ember van, akkor két szerverre vált, de úgy, hogy minden szerver lát mindenkit, de csak azokat jeleníti meg (tehát azok lesznek veled egy szerveren), akik közel vannak hozzád. Ha már 130-an vannak, akkor 3 szervert hoz létre ugyanígy.
De ez nem csak a rendszerekre igaz, hanem pl. a városra is. Ha ArcCorpban van 64 ember, az egy szerver. Viszont 66-nál mondjuk az egyik, sűrű hely külön szerverré válik. Ha oda bemész, arra a szerverre kerülsz és látsz mindenkit, ha onnan kilépsz, akkor meg a másik szerverre és kint is látsz mindenkit. Nagyjából ez a rendszer lényege, hogy csak akkor nem látnál embereket, akik ott vannak, ha valami brutális tömeg gyűlik össze. Viszont ilyenkor is úgy sorsolná a rendszer, hogy az ismerőseiddel egy szerverre kerülj.
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
77.PX_Drebil
aktív tag
válasz Nathan Boggs #40738 üzenetére
Bevallom eddig nekem sem volt tiszta, hogy is fog ez működni. Kösz a leírást, most már elég jól el tudom képzelni.
"A természet míndíg a rejtett hibák pártján áll!" folyomány: Természet ősanyánk egy ócska KxxxA! (Murphy)
-
Nathan Boggs
senior tag
Nah, azt hittem, hogy ma lesz egy éves a CTF, de természetesen szökőév van, szóval csak holnap
(#40739) 77.PX_Drebil: na, akkor már megérte begépelni Lehet, hogy el kellene mentenem
[ Szerkesztve ]
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
nortsen
aktív tag
válasz Nathan Boggs #40740 üzenetére
Mondjuk nekem lennének még további felvetéseim, de inkább majd megnézem működésben, aztán akkor okoskodom.
Ne vegyél fel bugyit, mert valami fontosat akarok mondani
-
Goblin12
őstag
válasz Nathan Boggs #40740 üzenetére
Vagy belerakni a FAQ-ba.
-
Nathan Boggs
senior tag
Itt is van a 10. része a 10 for the Developers műsornak
(#40741) nortsen: kérdez nyugodtan és ha tudjuk a választ, akkor máris közelebb kerülsz a megoldáshoz
[ Szerkesztve ]
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
bladex73
aktív tag
válasz Nathan Boggs #40744 üzenetére
Ez mit ábrázól?
-
maskimx
őstag
válasz Nathan Boggs #40744 üzenetére
Jól néz ki, bejön ez a mechanikus/robotos kinézet.
Legalább is remélem, hogy meghagyják ilyennek.
Már csak egy olyan rakodó robotakármi kéne, mint amilyenbe Ripley harcolt az Alien királynővel és teljes lenne a képwww.tacticalgamer.com
-
Diopapa
addikt
Jah, elég bátor dolog azt mondani valamire, hogy nem ilyen lesz 900 év múlva...
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"