Új hozzászólás Aktív témák
-
Stilinski
aktív tag
válasz Ra's al Ghul #41600 üzenetére
Hali!
A megjelenés még távolabb van, de pontos időpont nincs.A játékot még talán holnapig (de lehet, hogy kitolják az időpontot) ki tudod próbálni te magad is itt.
Amúgy megy az Arena Commander, bár állítólag vannak benne hibák.
Megy a Crusader, ahol van egy bolygó, pár hold (nem lehet leszállni rájuk), űrállomások, kezdetleges küldetések. Elindult a Persistence, ami már jegyzi a pénzedet, valamint azt, hogy miket vásárolsz (ezek időnként törölve vannak az alpha ideje alatt).
És működik az ArcCorp is. ahol szintén tudsz vásárolni.(#41601) rupsz: Azt már rég befejezte, az ő munkája azon már véget ért
[ Szerkesztve ]
star-citizen.hu
-
CSiPet2
tag
válasz Stilinski #41599 üzenetére
A carrack concept artot rég megcsinálta, úgyhogy nem hagy félbe semmit. Egyébként úgy fest (vagy legalábbis a commuity ezt tippelte) azért távozik, mert (saját bevallása szerint) elég komoly egészségügyi problémái akadtak az elmúlt évben, konkrétan nem sokon múlt hogy túlélte és most egy kicsit vissza szeretne venni a munkából.
Aztán az is lehet hogy a CIG elkezdett concept artoknál kicsit vissza skálázni, és egyszerűen nincs rá már akkora szükség. Ebben az iparban ez teljesen normális. 2.5 év kifejezetten sok egy cégnél. -
Stilinski
aktív tag
-
-
veterán
válasz CSiPet2 #41594 üzenetére
Szakember
Majdnem 5 év Lead Network Programmer a Sony-nál, előtte Multiplayer Lead a Pandemic-nél, ahol a Mercenaries 2-t csinálta (játéknak gagyi, de több százezer hálózat-szinkronizált megsemmisíthető ember-jármű-objektum közti multi volt benne, és ki-be ugorható társsal co-op single player)Szóval jah, szakember. Mégpedig elég jó
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
CSiPet2
tag
válasz Menthirist #41608 üzenetére
Jah, én is néztem a linkedin-jét elég komolynak tűnt, de a game dev részhez nem konyítok, ezért írtam, hogy elég komolynak "mondott".
Nálam már az pozitívum hogy open source, meg hogy nem ők írtak valami egyedi cuccot hanem egy már meglévő library-t használnak. Az hogy amúgy valszeg nagyon jó minőségű is a csomag, hála a készítőnek csak bónusz.[ Szerkesztve ]
-
Stilinski
aktív tag
Csináltam egy ilyen könnyen szerkeszthető, viszonylag tömör játékállás oldalt. Ha van ötlet, hogy változtassak valamin, vagy csak valami nem pontos, akkor szóljatok.
star-citizen.hu
-
Bibgr0
aktív tag
válasz Stilinski #41610 üzenetére
Nagyon jó és köszi!
Pár ötlet:
Hangar: buggy-t lehet vezetni.
Az Arena Commander alatt a felsorolásban kifejthetnéd röviden, hogy melyik mi (pl Battle Royale = xx).
ArcCorp, rövid 1-2 mondatos leírás, hogy mi is az.Más: létezik valahol egy oldal, ahol csillagtérképen tudom megnézni a rendszerek és bolygók leírásait?
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Bibgr0 #41613 üzenetére
Más: létezik valahol egy oldal, ahol csillagtérképen tudom megnézni a rendszerek és bolygók leírásait?
Öhm... Csillagtérkép?
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Bibgr0
aktív tag
válasz TESCO-Zsömle #41614 üzenetére
Ez baba, köszi. Olyan amin a lore is látszik valahol? Vagy ezen is megvan csak én nem találom?
-
Bibgr0
aktív tag
válasz Stilinski #41615 üzenetére
A hajókra ez a lista az RSI oldal alján nem naprakész?
Pontosvesszővel választottam el az oszlopokat.KISMÉRETŰ ŰRHAJÓK;;
Típus;Hangárkész?;Repülhető?
P-52 Merlin;Igen;Igen
M50 Interceptor;Igen;Igen
Aurora Series;Igen;Igen
Mustang Series;Igen;Igen
300 series;Igen;Igen
Hornet series;Igen;Igen
Gladius;Igen;Igen
Avenger Series;Igen;Igen
Vanduul Scythe;Igen;Igen
Vanduul Glaive;Igen;Igen
Gladiator;Igen;Igen
Xi’An Khartu-Al;Igen;Igen
Reliant Kore;Igen;Nem
;;
KÖZEPES MÉRETŰ ŰRHAJÓK;;
Típus;Hangárkész?;Repülhető?
Cutlass Black;Igen;Igen
Cutlass Red/Blue;Igen;Nem
Freelancer Base;Igen;Igen
Freelancer Variants;Igen;Nem
Vanguard Warden;Igen;Igen
Sabre;Igen;Igen
;;
NAGY MÉRETŰ ŰRHAJÓK;;
Típus;Hangárkész?;Repülhető?
Retaliator Bomber;Igen;Igen
Constellation Andromeda;Igen;Igen
Constellation Taurus;Igen;Nem
Constellation Aquila;Igen;Nem
Constellation Phoenix;Igen;Nem
Redeemer;Igen;Nem
Starfarer;Igen;Igen
Starfarer Gemini;Igen;Igenszerk:
(#41618) Stilinski: izé. ebben mindegyik legalább hangárkész. elvileg.[ Szerkesztve ]
-
aerosmith
őstag
válasz kicsicsuvi #41572 üzenetére
Szerinted nincs értelme a VRnek én meg tutira veszem hogy egyszer se ültél le Elite Dangeroust tolni Oculus Rifttel...
Teljesen más élmény, bent ülsz a hajóban (!), körbenézhetsz az állomásokon, érzed hogy mennyire hatalmas nagy épületek, csatában mindig tudod merre fordulj mert szemmel tudod követni az ellenfelet, mindig látod merre vannak a csapattársak, stb.Ha nem teszik bele a VRt a final verzióba rohadt sok embert fognak veszíteni, szerintem hatalmas hiba lenne.
-
vaakuum
addikt
válasz ttamashu #41622 üzenetére
Magamból kiindulva megy szerintem a kivárás ezen a téren. Én ha egyszer veszek VR szemüveget, akkor jelenlegi elképzeléseim szerint csak az SC miatt fogom elkövetni eme pénztárca-karcsúsító mutatványt...
szerk: majd, egyszer, ha már kiforrott, és a játék is használja.[ Szerkesztve ]
"Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}
-
Plissken102
csendes tag
Sose mondták, hogy nem lesz VR támogatás, nem tudom mi ez a pánik. Most azt mondják, hogy nem prioritás a VR fejlesztés, mer 6 millió más dolguk van. Egyébként amit a piac kikövetel az úgy is lesz benne. Emlékezzünk csak, eredetileg bolygóra leszállás tetszőleges ponton, meg légköri repülés se volt, aztán mikor az Elite megcsinálta, azonnal kiraktak egy videót amin leszáll a cutlass a bolygóra szépen.
-
Bibgr0
aktív tag
válasz Stilinski #41615 üzenetére
Irtam egy rövid ismertetőt a játékmódokhoz:
Battle Royale – Klasszikus deathmatch mód. Mindenki mindenki ellen és csak egy győztes maradhat. A gyilkolás mellett pontot ér a sebzés is. Max 8 játékos adott időre vagy adott pontszámig.
Capture the Core – Két csapat harcol, hogy megszerezhesse egymás reaktormagját. Pontot ér ha hazahozod az ellenfél reaktormagját. Ha elejted, a csapattársad felveheti és továbbviheti a bázisod felé. Ha az ellenfél veszi fel, visszakerül az eredeti helyére, az ő bázisára. Négyen négy ellen adott időre vagy adott pontszámig.
Squadron Battle – Team deathmatch. Két csapat egymás ellen. A gyilkolás mellett pontot ér a sebzés is. Négyen négy ellen adott időre vagy adott pontszámig.
Classic Race (Spectrum & Drone) – Nincsenek fegyverek, csak a verseny a könnyebb Old Vanderval, a közepesen nehéz Rikkord Memorial Raceway vagy a nehezebb Defford Link pályákon. A Drone szimulációkkal jól lehet egyedül is gyakorolni.
Vanduul Swarm (Co-op & Drone) – Maximum négyen, csapatban kell megállnotok a helyeteket a 18 hullámban érkező Vanduul harcosok ellen. Minden harmadik hullámmal érkezik egy Elite Vanduul pilóta is. A Drone változatban kettő, mesterséges intelligencia által irányított társad lehet.
Free Flight (Single & Multiplayer) – Szabadon barangolhatsz az űrben akár 7 másik játékos társaságában. Remek lehetőség kiismerni a hajódat. -
Stilinski
aktív tag
válasz Bibgr0 #41625 üzenetére
Köszi, belevettem
(#41624) Plissken102: Mondták, hogy lesz. De sosem mondtak olyat, hogy nem lesz. Annyit mondtak, hogy egyelőre azzal foglalkoznak, ami mindenkinek fontos, nem azzal, ami csak kevés játékosnak.
Amúgy mondtátok, hogy lennének zavarok, pl a távcsöves célzásnál nem lenne jó a kép. Ezt azért nem értem, mert ha belenézel egy távcsöves puskába, vagy célzol egy pisztollyal - utóbbinál mondjuk nem mindig, de - alapesetben az egyik szemedet becsukod, amit a VR szemüvegben is megtehetsz. Ha nem tennéd, a valóságban is szarul menne a célzás.
star-citizen.hu
-
veterán
válasz Bibgr0 #41627 üzenetére
Többek között. Perpill ezek a legnagyobb gondok, mivel ugye az animáció elveszi a usertől a kontrollt. Sokat lehet (és fognak) tompítani a head bobbingon (lóbálódó fej) meg sok egyéb máson úgy, ahogy az emberi test is csinálja (az agy automatikusan ellen-mozog a szemmel, hogy mozgás közben is kb egy helyre tudjunk nézni). Ez viszont nem oldja meg azt, amikor teljesen átveszi a usertől az irányítást az animáció. Azt lövésem nincs hogy fogják megoldani, már ha egyáltalán meg fogják tudni. Ha pedig nem oldják meg, akkor sokaknak nem fogja bírni a gyomra.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Stilinski
aktív tag
-
vagabor
aktív tag
válasz Stilinski #41629 üzenetére
Esetleg a játék állása részhez oda lehetne írni még azt is hogy mit várhatunk a következő patchtől, magamból indulva ki elég sok ember igényelheti hogy ne kelljen utána nézniASUS TUF GAMING B650-PLUS, AMD Ryzen 7 7800X3D, DeepCool AK620 Zero Dark, CORSAIR VENGEANCE DDR5 RAM 32GB (2x16GB) 6000MHz, ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti, Cooler Master MWE 750, Fractal Design Core 3000, LG UltraGear 27GR75Q 27" IPS QHD 165Hz
-
Plissken102
csendes tag
válasz Stilinski #41629 üzenetére
Köszi, és szerintem is tök jó ötlet a játékállás mutatása, illetve tetszett ahogy bemutattad a Hades-rendszert. Szerintem sokkal fogyaszthatóbb élő szóban a rendszerek bemutatása, mint írásban.
Amíg nincs kész a játék, addig nehezen fogadom el a rendszerleírásokat és a történelmi leírásokat is, mivel előbb vannak kész, mint maguk a rendszerek meg a játék, és olyan légből kapott fantázia a számomra, nincs alátámasztva a fejlesztéssel. Tehát ha mondjuk a Hades-rendszer kész lenne, és olvasnám a történetében, hogy igen ott az a törött bolygó, meg a Hades 3-on ott vannak a romok, és utána elmennék oda és látnám hogy tényleg úgy van, akkor kapcsolódna össze az írók fantáziája és a valóság ugye. Odáig ez inkább olyan mintha novellát olvasnék, vagy mittudomén.
-
veterán
válasz Plissken102 #41631 üzenetére
Mindig a lore jön elsőnek, elvégre minden design, minden karakter, az egész világ úgy születik meg, hogy elsőnek kitalálják a történelmet, és utána populálják be valós modellekkel, karakterekkel, hajókkal, stb. Ha nem lenne kitalálva a lore, akkor nem tudnád hogy mi az az UEE, kik ellen és miért harcolunk, stb. Szóval elsőnek ki kell találni azt a világot, amiben aztán játékot fogsz csinálni Ráadásul SOKKAL gyorsabb kitalálni ezeket, mint meg is valósítani.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
#45997568
törölt tag
Jok a kis heti osszefoglalok, emesztheto hosszusagban talaljak a lenyeget, koszike
-
Plissken102
csendes tag
válasz Menthirist #41632 üzenetére
Okké, csak ugye egy játékban általában egyszerre kapjuk meg az egészet, pl. a Mass Effect hátterének készítéséről semmit nem tudunk, mi abba játék közben csöppentünk bele, tehát ez így működött, mint misztikum. Most viszont az van, hogy az xy bejelenti, hogy kész van a Zetor-rendszer háttere, megírta, és akkor fel is olvasná. Persze, ez a játék sajátos fejlesztéséből adódik, egyszerűen a gamerek sok infót megkapnak, amit más játékok fejlesztése közben nem kapnának meg. Kicsit olyan mint mikor a Game of Thrones készítői kidobálnak olyan videókat, amikben megmutatják, hogy hogyan készült a sorozat. Ami szerintem nem jó, mert rombolja az illúziót, de ez meg teljesen egyéni, hogy zavar-e valakit, vagy sem. Meg nyilván évek múlva mikor már benne lesz mindenki a játékban, senki nem fog ezekre emlékezni, a "Zetor-rendszer" akkor már a történelem része lesz, és nem csak valami sci-fi agymenés.
-
Drenadar
Topikgazda
válasz Plissken102 #41635 üzenetére
Ami nem érdekel ne olvasd el ugord át. Ugyanez vonatkozik a hogy készült részekre is. Van akit érdekel nem vagyunk egyformák.
Amúgy meg nyilván a történet előbb lesz meg mint a játék, a készítők is valami alapján fogják játékba vinni. ;-)
-
AeSDé Team
őstag
Sziasztok!
Hónapokkal ezelőtt, és most is jelentkezik ugyan az a gond, azóta többször újra lett telepítve:
Kiválasztom a főmenüben hogy hol szeretnék játszani, rányomok a Launch gombra, visszadob a főmenübe ahol lent tölt pár másodpercig, majd semmi. Egyedül akkor nem csinálja ezt ha a hangárba szeretnék belépni, ott viszont végtelen ideig bámulhatom a töltőképernyőt.
Kell lennie valami megoldásnak.
-
veterán
válasz AeSDé Team #41637 üzenetére
Nekem ilyen akkor volt, amikor végképp nem talált semmi szervert. Párszor már belefutottam.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Stilinski
aktív tag
válasz vagabor #41630 üzenetére
Az a baj, hogy azt sokáig mi sem tudjuk, hogy mi lesz az új patchben, a másik, hogy ide direkt nem akarok olyat írni, ami lesz, hanem csak ami van, mert akkor nagyon terjedelmessé válna. Ettől függetlenül nem lenne rossz valahol gyűjteni, hogy mi lesz a köv. patchben, de itt meg jön az első pont, hogy sokáig nem lehet tudni
star-citizen.hu
-
Diopapa
addikt
válasz AeSDé Team #41637 üzenetére
A főmenüben tedd ablakos módban, majd amikor betöltött a PU / hangar / akármi, akkor ALT+ENTER-el mehet a teljes képernyő. Utána már elvileg jó lesz.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
Malibutomi
nagyúr
Boredgamer beszelt a pcgames.de csapataval a cikkrol amit nemreg kozoltek a star citizenrol. [link]
Tomoren, amit nekik mutattak verziot, ott lehetett landolni Nyx-en, Delamaron, es lattak a Star Marine gameplayt is.
-
vaakuum
addikt
válasz Stilinski #41626 üzenetére
Ha jól tudom, mindenféle fegyveres szerveknél minden esetben és minden fegyvernél a kétszemes célzást preferálják és oktatják...
"Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}
-
vaakuum
addikt
válasz Drenadar #41643 üzenetére
Lehet meglepő, de elvileg annál is a kétszemes célzás a menő... más kérdés, hogy nekem sem megy, bár nekem nem múlik rajta az életem általában...
"Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}
-
Stilinski
aktív tag
válasz vaakuum #41642 üzenetére
Nem tudom, hogy mindenhol így van-e, de igen, kétszemes célzást szeretik pisztolynál. De nem is látod olyan tisztán az irányzékot, mint pl. a CS-ben. Szóval ha két szemmel akarsz a játékban célozni, akkor ott is lehet szétesett a kép. Amugy ahogy Dren is írta, nem hiszem, hogy zoomos célzásnál két szemet használna bárki
[ Szerkesztve ]
star-citizen.hu
-
Bibgr0
aktív tag
Negyedik Éves Star Citizen Gamescom Party, Augusztus 19, Köln. Kezdés este 21:00.
Alfa 2.7-re tervezett Procedurális bolygók bemutatása + mindenféle meglepetés.
Szerk:
Livestream: https://www.twitch.tv/starcitizen[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
veterán
Tetszett ez az új AtV formátum. Rövidebb, tömörebb, több dolgot mutatnak... Az az atmoszféra (és amit kezdeni akarnak vele) impresszív. Mondjuk azt rühellem (mindenkitől, nem csak tőlük), amikor üres frázisokban dícsérik a saját munkájukat, de még egyszer mondom, ettől más cégnél is falra mászok (EA, Ubisoft vagy Apple előadások, ahol alig vesznek levegőt két revolutionary vagy amazing között )
Szóval tetszett, bár maradhatott volna a végén a fast forward is (bár kissé a műsor maga vált azzá)
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
PhilBrick
őstag
válasz Menthirist #41648 üzenetére
Igen, pont jó a 20 perces hossz.
Az MVP pedig kifejezetten megérdemli a héten, hiánypótló: 2.4 keymap -
PodMAN
senior tag
Jó ez az atmoszféra repkedés, de remélem a felszínre leszállva rendes textúrák lesznek, mert ez így elég gány.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- E-roller topik
- GoPro Topic
- Autós topik
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Villanyszerelés
- Windows 11
- LG LCD és LED TV-k
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...