Új hozzászólás Aktív témák
-
Fred23
nagyúr
válasz #45997568 #41947 üzenetére
"majd lesz masik amit neked talaltak ki"
Bár úgy lenne! De nem lesz. Mikorra várható egy SC-hez hasonló, de annál számomra jobb, minőségi játék?: ilyenről én nem tudok. A fejlesztése egy ilyen játéknak pedig nem 2-3 év ugye, pont erről ment itt a rizsa. Vagyis nem fogok olyan játékot kapni legalább még 6-8 évig biztosan, amilyenre vágyok. Jobban örülnék annak, ha a SC módosulna egy olyan irányba, ami már nekem is elfogadható. Ez se nagyon esélyes. Ez van, megszívtam.Stilinski: meg lehetett volna oldani úgy is, hogy mondjuk a 2900 helyett legyen csak 2100, és máris más lenne a leányzó fekvése! Mondjuk a cyborgokat már ott is igényelném, mégpedig egy funkcionálisan, célorientáltan felépített rendszerben, azaz minden implantnak látszódjon a haszna is. (Tudtommal lesznek művégtagok a SC-ben is, szerepük mindössze az lesz, hogy jelzi, súlyos sebet kaptál, legközelebb talán már a jelenlegi karid örökösével leszel. Ez így nem funkcionális implant, csak dísz. Pedig micsoda implantokat be lehetne hozni ebbe a játékba fontos szerepekkel, funkiókkal!)
-
Wanderer89
tag
A No Man's Sky-al játszik valaki? Bevallom, nem tudtam ellenállni, és megvettem .
RSI AutumnalWanderer89, Steam: Autumnal Wanderer
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Fred23 #41951 üzenetére
Ha ennyire rá vagy kattanva a cyborgokra, meg az implantoka, akkor a Deus Ex sorozat a te játékod!
Amúgy mást nem tudok mondani, mint amit már az Everspace topicban is válaszoltam: a te igényeidet kielégítő játék annyira szűk rétegnek szólna, hogy biztosan nem lehetne sem közép, sem hosszútávon fenntartani a szervereket. Túl elitista vagy, barátom! Már ez a - jövőképét tekintve konzervatív - játék is necces ebből a szempontból; túl összetett, túl bonyolult a mai közízlésnek.Wanderer89: És milyen? Én is szemeztem vele, de riasztó az ára, és az eddigi beszámolók is eléggé sok kontra érvet tartalmaznak.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
Tertius
tag
válasz Dyingsoul #41928 üzenetére
Egyetértek azzal, amit leírtál, de azt azért meg kell adni, hogy fantasztikusan menedzselik magukat és a játékot. 4-5 év fejlesztés után mindössze alpha státusz, 100+ millió eltapsolt dollár, ha más projektről lenne szó, akár már keresztre is feszítették volna őket (van rá példa, hogy kevesebbért is). De nagyszerűen ízesítik a hype-levest, mindig finommá teszik. Sőt, ha holnap azt mondanák, hogy sorry, de kell még 200 millió, a rajongók 95%-a boldogan fizetné ki. Mert rajongó. Mert részesévé válik a Dolgoknak, és készül a Játék, amire Vágyott.
És ha utána bedől, vagy nem az lesz, amit ígértek? Akkor jön a szokásos mantra, hogy nem ígértek semmit, vagy nem azt, nem úgy, stb. Aki befektetett pénzt, aligha fogja azt mondani, hogy szar (pszichológia, ha már megvetted, nem szarozod. Persze kivétel van, de amíg megvan a Hit, addig a negatívok minoritások lesznek). Ráadásul mivel pénzgyűjtéses alapon megy, ezért ha bedől, mindenkinek kuss van, hiszen nem volt kötelező rá költeni (ez is érdekes érv szokott lenni, de hát . . . ).
Ennél csak az AAA játékok árán árult szuperhype indie fosok a nagyobb pénzügyi találmányok, amelyek egy jó ötletet sokszor egy flash-játék színvonalán megcsinálva 18+ ezer forintokért árulnak. Az első hullámot meglovagolják, pénzt begyűjtik, 3 hónap múlva meg 100000000 negative review-vel megy az 1$-os akciók közé a steamen.
Kár, hogy nem én találtam ki
-
#45997568
törölt tag
válasz Fred23 #41951 üzenetére
Hat egyetertunk, itt ahol most dolgozom (UK, Siemens) epp ezt mondom, Good work takes time Sirnak annyira tetszik nekik - nincsenek hozzaszokva az ilyen beszolasokhoz Ez ugy e a szocializmusbol atragadt "Jo munkahoz ido kell!" (hagyjal lustalkodni kicsit) szlogenbol jott
Mindenevo vagyok ha sci-fi, SC kicsit BSG-s technologiai szinten van, emiatt nem sopankodom sokat, ellenben a Star Trek-es felfogas jobban tetszik, a technologiai fejlettseg, allamberendezkedes, kapcsolati viszonyok, rengeteg faj (nem ugy mint Asimov verzumaban amit imadok es alapmu).
Szoval en is nagyon orulnek egy olyasmi vilagnak amit leirtal es oda is tolnek bele sok penzt ha egy Chris Roberts fele csoka allna mogotte. Chris-el volt gondom az elejen, nekem nem mondott semmit a neve amikor eloszor hallottam errol a projektrol, ellenben 2 dolog fogta meg az erdeklodesem: Wing Commander jatek, Wing Commander film. Itt ereztem hogy na ez igy mar mas, utananeztem a csokanak es azota toltam egy rakat penzt a projektbe. Sok arcot megismertem itt, szemelyesen is talalkoztunk es jol ereztuk magunkat, szoval nekem mar ezert megerte.
Tavaly oktoberben meg amikor eloben talalkoztam Chris-el, Erin-el meg Sandy-vel akkor megertettem miert is erdemes bizalmat adni nekik. Ami nekem lejott az az elrejthetetlen szerelem a projekt irant, az a tuz ami hajtja oket hogy a legjobbat adjak ki magukbol es ki is legyen adva, a tokeletessegre valo torekves, szoszmotoles a reszletekkel es ha kell 3x is ujranekiallni egyes fazisoknak, amig olyan nem lesz amilyennek elkepzeltek. Alkalmazottkent ezt nagyon nehez es nyomaszto lehet, nekunk farasztoan hosszu es feleslegesnek tunhet, am amikor kijon es elkezdesz elveszni a reszletekben hogy "Je, erre is figyeltek?!" vagy "Az igen, ilyet is lehet?!" na az az amiert en egy jatekot szeretek.
A tarsasag a masik, jo arcokat lehet megismerni, egyutt dolgozni meg valamiert (a jatekban) megszenvedni aztan egy apro figyelmetlenseg miatt elkotyavetyelni, majd ujra egyutt megcsinalni az nagyon jo moka, aztan meg estenkent egy par sor es sult husi felett rohogni az egeszen
(#41954) Tertius: Neked nem hinnem el hogy meg tudnad csinalni, nem tettel le meg semmit az asztalra amit ertekelnek, de javits ki ha tevedek Igazad van, a modell zsenialis ezert is mukodik es van egy fontos elem, hiteles emberek hiteles tudassal. Kar hogy oly sokakbol ez hianyzik
[ Szerkesztve ]
-
Wanderer89
tag
válasz GypsFulvus2 #41953 üzenetére
Alapvetően nem vagyok rajongója a művészeti stílusának, de a játékmenet nekem bejön. Mindig is tetszett a túlélő játékok koncepciója, viszont az erőltetett multiplayer idegesített. Ez pedig egyjátékos, vannak benne űrhajók, lehet landolni planétákra és jelen pillanatban egy elég kezdetleges túlélő vonal is van benne, szóval mondhatni, hogy teli találat nekem. Az, hogy a Batman
BrokenArkham Knight-hoz hasonlítják a portot, az erős túlzás. Nekem max grafikán fut 60 FPS körül átlagosan, időnként persze esik, de ennyi szerintem belefér. De ne szimulációt várj tőlem, mert nagyon nem az. Igazából már a művészeti stílus sem zavar, sőt, kezdem megkedvelni. A zene és a hangulat viszont ott van nagyon.RSI AutumnalWanderer89, Steam: Autumnal Wanderer
-
Szőrös
veterán
válasz Tertius #41954 üzenetére
"100+ millió eltapsolt dollár" Ezzel kapcsolatban forrás?
Vagy csak szimplán tudatlan vagy és azt hiszed, hogy amit feltüntetnek a hivatalos oldalon "Funds Raised" összeg az az elköltött pénzt jelenti?Amúgy pont nem úgy néz ki, hogy bedőlne az SC.
Ugye volt már olyan cikk amiben egy magát nagggyon hitelesnek mondó forrás azt mondta, hogy '16 áprilisára elfogy a lovetta és bezár a bazár.
Fura de már augusztus van és ennek még nyoma sincs.Elég sok károgó emberkét láttunk már itt, egyiknek se lett eddig igaza, felesleges ezt fojtatni.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Fred23
nagyúr
válasz #45997568 #41955 üzenetére
Anyumnak még nagyon régen mutattam CR-t videón, mikor meglepődött azon, hogy miért nem lép le valahová a sok lóvéval, vagy legalább miért nem utal ki magának hatalmas fizut. Megnézte, aztán annyit mondott, hogy ez egy született jófiú. Szerintem is így van, szeretem Benne a munkájára való odafigyelést, törődést, igényességet. Tényleg elhiszem én is, hogy nem valami sebtében összetákolt végeredményt kap majd a SC vásárlója, tényleg minden számukra fontosra oda fognak figyelni! Én is bíznék CR-ben, én is elhiszem azt, hogy egy jó ember, aki tényleg a tökéleteset szeretné nyújtani; szimpatikus ember, élőben is biztosan kedvelném. A baj az, hogy mások az igényeink, és én a koncepcióját elavultnak, maradinak, idejétmúltnak, szinte ötlettelennek látom. Ezt az elavult, maradi koncepciót fogja tökéletesre polírozni, működésre bírni. Elakad a szavam, ha gyorsan véleményt akarok mondanom egy ilyen felállásról; nem is tudok hirtelen, csak hatalmas sajnálatot, csalódottságot érzek, és tudom, hogy CR közben mindent megtett. Kedvelem az embert, de nem kedvelem a jövőképét, se a fantáziátlanságát, maradiságát.
GypsFulvus2: az első Deus Ex még szuper volt, pláne az akkori lehetőségekhez képest; Liberty Island nagyobb szabad terület volt, mint a Deus Ex 2 bármelyik pályája. Én pedig igénylem a hatalmas, szabadon bejárható területeket. Így a 3. rész iroda-folyosó-szellőző világa már elkeserített nagyon. Mintha elszívnák a levegőt is előlem. Hatalmas tereket, és lehetőleg űrhajókat is szeretnék! Talán az 5. Deus Ex... mert a Mankind Divided szintén szűk terekkel operál. Az se tetszik, hogy túl fontos a szerepem: bár szét van tuningolva a testem, de miért kell hősnek vagy elbukott hősnek lennem?! Miért nem lehetek egy egyszerű üzletember, akit a profitéhség hajt, és mellesleg teli van nyomva hasznos implantokkal?! Űrkalóz is lennék boldogan, és örülni tudnék annak, hogy nem kell az emberiség érdekét néznem, nem minden tőlem függ... Tetszik a Deus Ex nagyon, de az se egészen az én játékom!
[ Szerkesztve ]
-
#45997568
törölt tag
válasz Fred23 #41959 üzenetére
Szerencsere nem vilagot megvaltani akar (reszben) hanem egy regi almat megvalositani. Van nekunk Elon Musk-unk, meg Hawking-unk, meg Tesla-nk meg Einstein-unk, meg sorolhatnam akik megteszik/megtettek ezt, elsosorban ez egy jatek. Szerintem ha latjak masok hogy ezt igy meglehet csinalni, akkor mas univerzumok is felepulhetnek hasonlo reszletesseggel, alapossaggal, lehet mar van is ilyen projekt valahol csak meg nem tudunk rola. CR maradi alapos, majd lesz egy halado alapos is aki megcsinalja a Te almodat Szolj ha van es megszponzoralom azt a jatekot is, engem is erdekel.
-
veterán
válasz Tertius #41954 üzenetére
"100+ millió eltapsolt dollár"
Miért, elfogyott? Jah elvileg már tavaly év elején el kellett volna hogy fogyjon...
"És ha utána bedől, vagy nem az lesz, amit ígértek?"
Üdvözöllek a közösségi finanszírozás világában. Vagy úgy eleve a való világban, elvégre garanciát szinte semmire sem kapsz (nyugdíj, valaki?), csak arra hogy adózz halálig Az garantáltAmúgy meg ha bedől, mi lesz? Ugyanaz ami akkor, ha nem. Napi 8-10 órát dolgozok, egyre felelősebb beosztásokban (mondhatni "felfele bukok", mert az informatikai cégeknél megszokottan, az emberek jönnek mennek, és ha felőlem mennek el és alám jönnek, akkor értelemszerűen csúszok feljebb). Mint most, hogy a team lead-ünk a barátnőjével Londonba költözik, a lead-ség átvándorol az egyetlen, még felettem lévő senior kollégára, az ő feladatai meg rám Ha ő elmenne akkor amikor még én itt vagyok, akkor én lennék a lead. Na mindegy. Szóval ugyanaz lesz, munka, háztartás, család, kikapcsolódás játékokkal.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Szőrös
veterán
válasz Fred23 #41959 üzenetére
"nem kedvelem a jövőképét, se a fantáziátlanságát, maradiságát."
Nem mondnám, hogy az övé, inkább az embereké úgy általánosságban. Ez az amit a többség meg tud emészteni és a magáévá tud tenni így ezt is kell nekik adni.https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
veterán
-
Malibutomi
nagyúr
válasz Dyingsoul #41942 üzenetére
Pont ez megy sok helyen ha SC-rol van szo. Beir valaki aki nem is koveti a fejlesztest felinformaciok alapjan teves dolgokat, aztan ha kijavitjak akkir jon a vallasozas, meg a tobbi vagdalkozas. Ahelyett hogy belegondolna az illeto a tenyekbe es logikusan ertelmezne az infokat.
4 ev nem sok egy MMO (plusz single player) fejlesztesre, foleg ugy hogy akkor kezdtek felepiteni a studiokat meg a csapatot. -
ThePoweR
senior tag
A tényleges fejlesztés szerintem 2,5-3 éve megy. Az első évben még nagyon kevesen voltak és nem is igazán volt meg az összkép hogy mit akarnak. Igazából a 2.0 óta haladnak jobban a back-end fejlesztésével és ezért nem látunk semmi újat. Amíg nincs kész az alap addig a designerek sem tudnak semmit csinálni. Vagy tudnak csak később újra kell csinálni.
Ott van pl az új interaction system. Amíg az nincs kész addig nem tudnak NPC kommunikációt berakni mert nincs meg hozzá a felület. Így arra megy el a sok idő hogy egy működő játékot kell csinálni már most. Normál fejlesztés esetén megcsinálnak minden eszközt ami szükséges és utána kezdik el felépíteni a világot.
-
PhilBrick
őstag
Lassan 3 éves a hangárunk, szóval fejlesztettek ők előtte is.
A probléma inkább ott van, hogy a befolyó pénzzel együtt folyamatosan emelték a minőséget és az összetettséget is. Mindig szívesen hallgatom az új ötletekeiket, aztán felsóhajtok, hogy megint hosszabb lesz a fejlesztés.... A héten meghallgattam az NPC terveket: tök jó, de hány év lesz mire mindezt megcsinálják?
Az elsők között elkészült Connieból már a negyedik verzió van a hangárunkban. Szép nagyon, de ilyen részletességgel mikorra fog elkészülni a többi!? Egyeseknek már 5 éve van a nevén egy Banu vagy Cat és nem is tudja, mikor láthatja legalább a hangárában....
-
vagabor
aktív tag
válasz Fred23 #41951 üzenetére
A 2900as időszakra jó érv viszont hogy a játék elég méretes lore-ral rendelkezik, amit a készítők értelemszerűen bele szerettek volna tenni a játékba, ezt meg ugye 100-200 évbe nem nagyon lehetett volna belezsúfolni. A játékmechanikát meg már előttem leírták hogy miért lett olyan amilyen, mert gondolom te sem szeretnél drónokat irányítani meg kabin belsőből kamerákon keresztül puffogtatni. Mert ez a jövő, viszont ez így jó eséllyel játszhatatlan lenne.
ASUS TUF GAMING B650-PLUS, AMD Ryzen 7 7800X3D, DeepCool AK620 Zero Dark, CORSAIR VENGEANCE DDR5 RAM 32GB (2x16GB) 6000MHz, ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti, Cooler Master MWE 750, Fractal Design Core 3000, LG UltraGear 27GR75Q 27" IPS QHD 165Hz
-
#45997568
törölt tag
válasz vagabor #41967 üzenetére
Mar most iranyitanak dronokat gondolattal, mi lenne 2900-ban ? Na meg milyen jatek lenne abbol, hogy spiritualis energia "testben" teleportalgatok galaxisok kozott es azt csinalok ami jol esik, segitve a meg fejlodo kulturakat istenkent Uncsiii
Ez Chris alma, ezt fogja megvalostiani, mivel ez nekunk is tetszett erre adtunk penzt, ez ilyen egyszeru. Ha az lett volna az alma es az tetszett volna nekunk akkor meg arra adtunk volna penzt
-
Malibutomi
nagyúr
-
Stilinski
aktív tag
válasz Malibutomi #41969 üzenetére
Már ez milyen jól néz ki, pedig még sehol sincs a növényzet, az állatvilág, stb. Jajj de várom a 2.7-et!
star-citizen.hu
-
PhilBrick
őstag
válasz Stilinski #41970 üzenetére
Te látod a képeket? Én nem.
Aha, forrás alapján ez az eredeti cikk.Egyébként a friss Guruban van egy nyolcoldalas SC cikk, de még nem vettem meg.
[ Szerkesztve ]
-
Stilinski
aktív tag
válasz PhilBrick #41971 üzenetére
Kicsit ügyeskedni kellett a captcha miatt. (Jobb gomb a képre, megnyitás új ablakban, ott beállítani, hogy nem vagy robot, majd frissítés után látod is az összeset. Elég csak az egyik képnél beikszelni)
Na hát ezt a PC Guru-t meg kell vennem Fenébe, fél órája voltam az Árkádban
[ Szerkesztve ]
star-citizen.hu
-
Wanderer89
tag
válasz PhilBrick #41971 üzenetére
Igazából ne várj a Gurus cikktől sokat, csak egy átlagos bemutató a játékról, hogy mi is ez, és mi lesz majd később, nincs benne számunkra túl sok információ. Egyébként látni is lehet az újságot a legutóbbi ATV-ben, amikor a PR-os beszél.
Annyira várom már a 2.7-et, jó dolog a No Man's Sky, de teljesen más érzés lesz leszállni egy bolygóra a 'Lancer-el, kiszállni belőle és ott gyönyörködni benne.
[ Szerkesztve ]
RSI AutumnalWanderer89, Steam: Autumnal Wanderer
-
Stilinski
aktív tag
star-citizen.hu
-
Stilinski
aktív tag
-
veterán
Emlékeztetőül, pénteken Gamescom
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
77.PX_Drebil
aktív tag
Üdv Mindenkinek ismét!
Megint egy ideig csak olvasgattam.
Fred23:
Tökéletes játék nincs! Illetve olyan, ami mindenkinek tökéletes. Sokáig repültem egy WW2 repülőgép szimulátorral, késélre menő viták folytak a gépek és a fizikai modell hitelességéről, pedig az történelmileg és technikailag egy elég jól dokumentált időszakról készült játék volt. Hogy mit hoz a jövő az igencsak kérdéses. 1970 ben még azt gondolták 2000 ben már minden autó repülni fog. Megvan a potenciál a fejlődésre, sokszor úgy érezzük gyorsabb is a fejlődés, mint kéne. Ehhez képest sokkal lassabban haladunk, mint amit az emberek képzelete előre vetít. Én azt is el tudom képzelni, hogy az SC világa közelebb lesz a valósághoz, mint a te implantációkkal teletűzdelt jövőképed. A történelem sokszor ismétli önmagát, és ebben a technikai fejlődés sem akadályozza meg. Azokhoz képest, amiket eddig láttam az SC lehet a legjobb közelítés egy jó SciFi MMO –hoz."A természet míndíg a rejtett hibák pártján áll!" folyomány: Természet ősanyánk egy ócska KxxxA! (Murphy)
-
Volfram42
senior tag
válasz 77.PX_Drebil #41978 üzenetére
Ne is mond. Akár egzakt tényekről is annyit tudnak az emberek vitázni, hogy hihetetlen.
Én már vagy egy éve gondoltam rá, hogy ha az SC egyszer kijön akkor kéne indítani egy szavazást, hogy a motor alapján egy jó kis vh-s játékot is csinálhatna CR. Említette is, hogy szereti ezt a korszakot és tele is van mindenféle kacatokkal az irodája ami erre mutat. Szóval nem lenne rossz. Ha csak akár egy Star Marine féle játék a játékban lövöldözős lenne már az is tetszene. Pláne, ha ténylegesen csinálna egy ilyen játékot.
Végre nem csak fix helyeken lehetne ülni egy repülőn vagy egy hajón, mint a jó öreg BF1942-ben. Jó is lenne.
Na de bilibe lóg a kezem. Először jöjjön ki és unjuk meg az SC-t.[ Szerkesztve ]
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
-
PhilBrick
őstag
válasz SkyS1gn #41980 üzenetére
Olyan vaaagy!
Tavaly a trailerre kiírták, hogy 2016 és még mindig ott van. -
BOGO07
tag
válasz Wanderer89 #41952 üzenetére
Én megvettem és már viszonylag sokat játszottam a No Man's Sky-al és nekem nagyon bejön csak ajánlani tudom. Elég sok lehetőség van benne még akkor is ha nem csak felfedezgetni akarsz. Egy dolog ami nekem fura hogy nagyobb településeket városokat kolóniát valamit nem találtam sehol de lehet ha haladok tovább a középpont felé fogok valami hasonlót találni de az még odébb van. A hangulatot nagyon eltalálták zenék látvány stb. Ami nekem külön tetszik azok a nyelvek meg a rejtvények és hogy egy idő után bizonyos fajoknak a kis fejtörőit kódjait stb egész könnyen meglehet oldani ha elég sok szót ismersz viszont az elején állsz és nézed amit ír hogy na ez meg mi? Eddig 20 órám van benne és alig 3-4 naprendszerben jártam de azokat se tudtam végignézni.
Akinek esetleg akadozik stb annak ajánlom az experimental beta aktiválását nálam csodát művelt vele.
Itt van a beta kód ami kel hozzá steamen: 3xperimental
Ezt találtam róla elvileg erre jó:
"A kísérleti javítócsomag az ígéretek szerint az AMD processzorokon segít, a képfrissítésen és az egér ugrálásán is javít, az alt+tab billentyűkombinációra nem omlik össze a játék, illetve szól, ha nem megfelelő videokártyán futtatod, és kikapcsolja a problémás G-Sync opciót is."Sry a hosszú off miatt de gondoltam megosztom hátha segít valakinek.
-
veterán
Na jó ez már így is megvett kilóra (csak hozzák össze a netkódot rendesen hogy fusson is tempósan)
https://www.youtube.com/watch?v=Wo8obdXGMBUIlyet akarok én is Már előre el tudom képzelni, ahogy a teherhajó kapitányaként visszaszámolok, hogy a többiek velem együtt tudjanak ugrani...
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
#45997568
törölt tag
válasz Menthirist #41983 üzenetére
Rendes gyerek ez aHornet-es, eloreengedi a Starfarer-t Ahelyett hogy szepen eloremenne felderiteni (nem erdekel a kamerazas meg a latvanyos szogek)
Azert remelem lesz lehetoseg osszehangolni az ugrasokat mondjuk a flottan beluli hajokat egy szamitogep iranyitja A visszaszamolos igen latvanyos egy filmen de na...
-
veterán
válasz #45997568 #41984 üzenetére
olyan hihetetlen nagy flották úgysem lesznek, hogy ne lehessen összehangolni anélkül is az ugrást. csak nem kell pofázni a rádióba állandóan, hanem a kötelékvezér szól, hogy bekapcsolni az ugróhajtóműveg 3-2-1, és onnantól egyszerre 5 sec múlva ugrotok.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Menthirist #41983 üzenetére
Remélem lesznek ilyen nyugodt, rövid távú escort küldetések a végleges játékban is. Aprópénzért, relatíve biztonságos útvonalakon. Ez annyira hangulatos, és tökéletes arra, hogy pl. meló után 1 órát relaxálj, ha éppen fáradt vagy, és nincs kedved harcolni.
rupsz: A video elején látni lehetett egy Vanguard-ot is. Talán az végezte a felderítő munkát. Ha egyedül kísérsz valakit, akkor amúgy sem távolodhatsz el nagyon. Éles helyzetben, ha egyedül lennék, akkor a látottakhoz képest messzebbről, jobb rálátással kísérném a teherhajót, de nagyon eltávolodni, előremenni nem tanácsos, mert ha oldalról/hátulról megtámadják, nem érsz vissza. Egy keményebb helyre szóló escortot én úgy képzelek el, hogy van egy lopakodó, jó radarral rendelkező felderítő, egy távolabbi hátsó-fölső kísérő, jó rálátással, gyors vadásszal, és egy közeli kísérő, tank jellegű vadásszal/ vadászbombázóval (pl. Hornet / Gladiator).
Az meg szerintem is nagy fíling lenne, ha a vezér benyomja a mikrofonba: "Initiate jump drive on my mark; three... two... one... mark! (mostanában sok BSG-t néztem )[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
veterán
válasz GypsFulvus2 #41986 üzenetére
De ezt az ember kedvére variálhatja. Ha akarsz, csinálhatod úgy hogy előre küldesz valakit felderítőnek vagy akár a fél csapatot, ha akarsz mehettek egyszerre és ha gond van, vész-ugrással elpucol onnan a teherhajó, stb.
"ha a vezér benyomja a mikrofonba..."
Erre utaltam én is.[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Menthirist #41987 üzenetére
Így kombinálni akkor lehet, ha nagyobb erőforrás, sok hajó áll rendelkezésedre. Amit följebb vázoltam, az egy korlátozott, három hajós sablon. Kemény vidékre biztos nem lépnék be úgy, hogy három hajó szoros kötelékben követi a transzportot, sem úgy, hogy mindenki távol van. A szállítmány és a várható haszon mértéke meg korlátozni fogja a felhasználható kíséret nagyságát.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
PhilBrick
őstag
válasz GypsFulvus2 #41988 üzenetére
Szerintem kicsit túlkombinálod: Először is a felül felesleges és nehezen értelmezhető az űrben. Aztán a közel és távol nagyon relatív dolog lesz a játékban a cruisenak és quantumnak hála.
Egy teherhajónál annyi a cirkáló, mint egy vadász normál sebessége. Jelenleg is felderítenek akkora távolságból, amit mondjuk egy perc alatt tesz meg a teherhajó. Spéci gépek gondolom még hamarabb majd. Van idő mindenre. Szóval a laza köteléknek lesz talán a legtöbb értelme.
Amit majd én szeretnék nagyon látni(és gyakorolni), hogy mennyire pontosan lehet kilép quantumból:
Passzívan sodródó felderítő leadja a drótot TS-en, a társak pedig ráugranak. -
GypsFulvus2
őstag
válasz PhilBrick #41989 üzenetére
A "felül" a kísért teherhajó koordináta rendszerében értelmezendő. Csak a kényelem kedvéért, a lényeg, hogy legyen egy tartalék, aki baj esetén beavatkozhat, és jó rálátása van a transzport tágabb környezetére. Az pedig, hogy 1 perc távolságból már kiszúrható egy transzport, még inkább indokolja, hogy legyen egy lopakodó képességű felderítő előreküldve. A túl laza kötelék akkor jelenthet gondot, ha mondjuk egy aszteroidamezőben kikapcsolt rendszerrel várnak az általad nem észlelt, felderítetlen támadók. Ha így vagy úgy, de csapdába csalnak, akkor a laza kötelék gépei nem érnek oda időben.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
nortsen
aktív tag
válasz PhilBrick #41989 üzenetére
Vagy kiléptetni vki másnak a quantumból.
Én meg arra leszek kíváncsi, hogy a flotta hajói követésére lesz e valami segítség.
Aztán meg arra, hogy NPC lehet e az én őrző-védő kft.-m tagja, aki aztán egyedül hajót vezet, támad, véd, stb.[ Szerkesztve ]
Ne vegyél fel bugyit, mert valami fontosat akarok mondani
-
GypsFulvus2
őstag
válasz nortsen #41991 üzenetére
Erről volt szó nemrég; NPC-t nem lehet olyan feladatokra használni, amelyekkel teljesen kiváltható lenne a játékos dolga. Pl. nem alkalmazhatsz NPC-t arra, hogy önállóan elvezessen egy teherhajót egy másik rendszerbe, és eladja az árudat. Merthogy az már egy másik játék lenne így, elmenne a stratégiai játékok irányába. Viszont gondolom pilóta lehet a hajódon, ha te is jelen vagy. Ha pl. több tehetséged van a toronylövészethez, akkor átadhatod egy jól képzett NPC-nek a hajó vezetését, míg te lövöldözöl. Ha jól rémlik.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
nortsen
aktív tag
válasz GypsFulvus2 #41992 üzenetére
Igen valami ilyesmi volt, de pl követni sem tud majd?
Meg mintha azt is mondták volna, hogy "egyelőre" így tervezik (mondjuk ez mindenre igaz. ).
Nem azt szeretném, hogy helyettem dolgozzon, hanem, hogy engem védjen, kísérjen.
Nem akarom, hogy nélkülem elmenjen bárhova is, de ha én is megyek, akkor miért nem lehet?
Na mind1, de ez jó dolog lenne.
Pl kirakom valahova, és azt mondom neki: ha valaki jön, szóljál.
Mint a Vaklárma filmben. "Ha látsz valakit, szóljál"Amúgy jó példa erre az Arma. Valami hasonló jó lehetne.
[ Szerkesztve ]
Ne vegyél fel bugyit, mert valami fontosat akarok mondani
-
GypsFulvus2
őstag
válasz nortsen #41993 üzenetére
Szerintem kísérő-védő feladatokra biztosan alkalmas lesz.
"Pl kirakom valahova, és azt mondom neki: ha valaki jön, szóljál." Ez már fogas kérdés; vajon lesz-e ennyire fejlett az AI? Tartok tőle, hogy nem. De több olyan dolgot megcsináltak már, amelyet kivitelezhetetlennek tartottunk; szóval ki tudja, hátha.
A mai játékok leggyengébb pontja szerintem az AI; ezen a területen az utóbbi 15 évben nem volt semmi előrelépés. Arma-t nem ismerem, de pl. a Deus Ex HR-ben az AI vezérelt NPC-k pont u. olyan hülyék, mint az első részében. Ha csak tized annyi időt és pénzt áldoztak volna erre, mint a grafikára, akkor a játékok sokkal élethűbbek, hihetőbbek lennének. Csak egy ötlet, de szerintem a következő nagy dobás egy önálló tanulásra képes AI algoritmus alkalmazása lehetne játékokban. Pl. ha van egy kedvenc támadásod, és kétszer-háromszor sikeresen alkalmaztad ellene, akkor a következő alkalommal már számít rá, kivédi, és ellentámadást indít.[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
nortsen
aktív tag
válasz GypsFulvus2 #41994 üzenetére
Nem tudom, de szerintem a nagyon intelligens AI-nak jelenleg csak a számítási teljesítmény szab határt.
Talán ha átírják GPU-ra, jobb lesz, bár akkor is elvesz valahonnan.
Mindenesetre nem szeretem én sem az AI-kat. Többek között ezért nem játszom single módban semmivel, mert vagy buta az AI, vagy scriptelt az egész játék. Legutoljára a Commandos-ban szerettem az AI-t, de az sem volt "nagy" AI, csak a célnak tökéletesen megfelelt.[ Szerkesztve ]
Ne vegyél fel bugyit, mert valami fontosat akarok mondani
-
_Gugu_
tag
Nem kötözködésből mert sok tekintetben jó az ARMA és hiánypótló (és imádom), de az AI néha iszonyat hülye tud lenni, ahogy az AI irányításai is nagyon bonyolult lehet néha, szóval nem biztos hogy a legjobb példa
-
Wanderer89
tag
válasz _Gugu_ #41996 üzenetére
Nekem is meg van az Arma 3, viszont sosem szerettem vele játszani, ellenben nézni nagyon szeretem. Így vagyok egyébként a DCS-el, meg más repülőszimulátorokkal is.
Nagyon tudnám értékelni, ha lenne egy olyan játék, amiben tudnék repülni az F117-es lopakodóval, viszont, ha jól sejtem a DCS-ben sincs benne gyárilag. A DOS-os játékról tudok, abból kellene egy re-make . Egyébként leginkább a TrackIR hiánya hátráltat abban, hogy kipróbáljam, mert vonz a stílus.
[ Szerkesztve ]
RSI AutumnalWanderer89, Steam: Autumnal Wanderer
-
Stilinski
aktív tag
válasz GypsFulvus2 #41992 üzenetére
Úgy fogalmaztak, hogy nem lehet igénybe venni a játékos feladataira úgy, ha a játékos nincs ott. Szóval szerintem a saját magad kísérésére lehet majd használni.
star-citizen.hu
-
ThePoweR
senior tag
Ugye most free flight van és elvileg van sabre is mindenkinek. Én nem látom a hajók között.
Új hozzászólás Aktív témák
- Asus ROG Phone 6 - Limited Batman Edition / BONTATLAN - 3 év gari
- Huawei Matebook D14 i5-11.gen/16GB DDR4/512GB PCIe SSD/14" Full HD IPS/Gar.:2025.10
- Rog 4070 Ti //KERESEM!!//
- Binepad BN006, programozható, mechanikus macropad, low profile Kailh Choc v1 Red switchek
- CoolerMaster ControlPad, programozható, mechanikus macropad, Gateron Red switchek
- TP-Link UE300 Ethernet USB Adapter 1 Gbit
- Bomba ár! Dell Latitude 5490 - i5-7GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Komplett asztali (belépő gamer) PC eladó
- Bomba ár! Dell Latitude 5480 - i5-7GEN I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Apple Iphone 15 pro max UTÁNGYÁRTOTT finewoven tok