Új hozzászólás Aktív témák
-
Fred23
nagyúr
válasz mrfire #30235 üzenetére
Remélem, lesznek hatalmas városok is! Csalódás lenne az említett különféle kultúrákat úgy látni, hogy van pár tucat épület. Idő van, neki lehetne állni a városok tervezésének akár játékosok segítségével is, biztosan sokan benne lennének. Elszomorító lenne egy ilyen szuper játék GTA V méretű városok nélkül!
nowan: hogy több legyen a tartalom, hogy gazdagabb legyen a világ! Az űr ne legyen túl üres.
[ Szerkesztve ]
-
Fred23
nagyúr
-
Fred23
nagyúr
A Herald alakja biztos már? Nekem az aszimmetrikus változat jön csak be.
Ahogy lesz időm, olvasgatok majd a témában, de most nincs sok.
LTI-vel lehet kapni starter hajót majd a játék hivatalos megjelenése után is? Tervezik esetleg, hogy a biztosítás kiterjedjen minden szektorra, vagy hogy drágábban lehessen kötni bárhová érvényes biztosítást? Félek, elragad a hév, túl messzire merészkedek hamar, és hajó nélkül maradok.
Redeemer-ről valami újdonság esetleg? Carrack-ról talán?
TESCO-Zsömle: kár érte! Így már nem érdekel.
[ Szerkesztve ]
-
Fred23
nagyúr
válasz mrfire #30707 üzenetére
Nekem ebből az jön le, hogy még a hivatalos megjelenés előtt célszerű bevásárolnom. Viszont az még nagyon messze lehet, azt se zárhatjuk ki, hogy 2016-ban se jelenik meg, ha azt is tervezik!
Az ismeretlen és biztosítatlan vidékekre Aurorával szeretnék menni a kezdetekben. Addig, míg nincs legalább egy Freelancer meg egy Redeemer a hangáromban. Lassú gyarapodást tervezek, bár még nincs egészen kész a taktikai tervem.
Menthirist: de úgy legalább volt egy erős karaktere, úgy jó érzés volt ránézni. Egyéniség volt.
[ Szerkesztve ]
-
Fred23
nagyúr
Vulkan API lesz a játékhoz? Mi van / lett a Mantle-támogatással, ami elvileg adott a CryEngine-ben? Linux alatti SC-zésre van esély?
-
Fred23
nagyúr
válasz Emirates777 #31195 üzenetére
Vajon csinálnak majd valamit a Freelancer S1-es, valójában használhatatlan manned turretjével? Vagy erősítsék, vagy hagyják a fenébe, és dobjanak még hozzá az unmanned turret erejéhez! Még jobb, ha én dönthetek, melyik változatot veszem meg, mert adott bármelyikre a lehetőség!
A Freelancer a kedvenc hajóm, félek, hogy el fogják szúrni, mire repképes lesz.
P.S.: van egy olyan érzésem, hogy amennyiben a SC megjelenik jövőre, az decemberben lesz, de ha az elvégzendő munkák mennyiségét nézem, simán elképzelhetőnek tartom a 2017-re való csúszást is. Szerintetek?
[ Szerkesztve ]
-
Fred23
nagyúr
válasz Drenadar #31197 üzenetére
Én annak örülnék, ha átépítés után eltűnne, mert egyedül használnám úgyis a hajót, npc-t bérelni pedig kezdetben biztosan nem szeretnék. Vajon hogy működik majd a kibérlésük?: egy vagy több útra, egy adott időre, egy adott kredit megszerzéséig, stb.!? Ki lehet őket rúgni bármikor, ha nem válnak be?
nowan: igaz, felesleges tippelgetni, de azért kit nem érdekel, mikorra lesz kész?!
-
Fred23
nagyúr
válasz PhilBrick #31203 üzenetére
Persze, egoizmus rulz!
Drenadar: bolygóra leszállás dlc 99$, hajó skin dlc 49$, joystick támogatás dlc 200$, új hajók hajónként 500$ dlc, saját gyár / űrállomás dlc 2000$, stb. Ettől félek. Ígérni bármit lehet, aztán be nem tartani nem okoz nehézséget annak, aki diktál!
[ Szerkesztve ]
-
Fred23
nagyúr
válasz Szőrös #31206 üzenetére
Szerettem volna kipróbálni, akkor láttam, hogy tényleg lehúzóssá váltak, így inkább lemondtam róla. Pedig az ED jól futna nálam, a SC-hez meg majd új gép kell mindenképp.
Tuti, az SC is pénzbehajtósat fog játszani egyszer, de azt akkor se hagyom ki. Ahogy megláttam először, tudtam, hogy ez nekem KELL.
-
Fred23
nagyúr
Herald képét frissíthetnék, és végre eldönthetnék, aszimmetrikusat csinálnak, vagy sem! Már kezdtem elfogadni, hogy nem olyan lesz, ami a kedvemre lenne, de azzal, hogy most is maradt a régi képe, hagytak egy kis reményt... Ritkán nézek fel oda, a topikokat se olvasom, de biztos nem én vagyok az egyetlen, akinek az aszimmetrikus Herald tetszik!
-
Fred23
nagyúr
válasz Nathan Boggs #31714 üzenetére
Köszi, érdemes volt megnéznem, a rövid szárnyak miatt így is bejön! Mondjuk az S3 pajzs helyet kaphatott volna egy S4-est, de ez már csak a kákán a csomó.
-
Fred23
nagyúr
Én már a Herald bemutatóját várom. Hamarosan meg is lehet csinálni akár.
-
Fred23
nagyúr
Ebben miért írták úgy, hogy "we are proud to announce that we will add an Open GL implementation", ahelyett, hogy OpenCL-t írtak volna?
Szerintetek előbb jön a dx12-es támogatás, és utána a Vulkan, vagy fordítva?
-
Fred23
nagyúr
válasz Menthirist #32871 üzenetére
Amennyire fillérb*szó mindenki, tartok én is attól, hogy talán nem lesz Vulkan. Érdekesebb lenne, ha azt jelentenék be végül, hogy csak Vulkan lesz.
Bár most járunk 89,242,913$-nál, és lesz ez még bőven 100 felett is, szóval nem kéne hanyagolniuk anyagi okokból a linux támogatását sem. Azt írják mindenütt, ha van dx12, onnan már nem nagy ügy a Vulkan.
-
Fred23
nagyúr
Számomra is hatalmas csalódás a Star Citizen, pedig eddigi életem legjobb játékaként vártam. Nagyjából követem a fejleményeket mégis, de nem remélek semmi jót. Számomra ez lehetett volna az álomjáték, ha a koncepciójuk nem ragadt volna meg a 20. század hagyományain! Szerintem CR-nek egyedül a stílusa nyerő, de fantáziája az nem nagyon van, se jövőbe mutató víziói.
Köpjetek...
-
Fred23
nagyúr
válasz #45997568 #41947 üzenetére
"majd lesz masik amit neked talaltak ki"
Bár úgy lenne! De nem lesz. Mikorra várható egy SC-hez hasonló, de annál számomra jobb, minőségi játék?: ilyenről én nem tudok. A fejlesztése egy ilyen játéknak pedig nem 2-3 év ugye, pont erről ment itt a rizsa. Vagyis nem fogok olyan játékot kapni legalább még 6-8 évig biztosan, amilyenre vágyok. Jobban örülnék annak, ha a SC módosulna egy olyan irányba, ami már nekem is elfogadható. Ez se nagyon esélyes. Ez van, megszívtam.Stilinski: meg lehetett volna oldani úgy is, hogy mondjuk a 2900 helyett legyen csak 2100, és máris más lenne a leányzó fekvése! Mondjuk a cyborgokat már ott is igényelném, mégpedig egy funkcionálisan, célorientáltan felépített rendszerben, azaz minden implantnak látszódjon a haszna is. (Tudtommal lesznek művégtagok a SC-ben is, szerepük mindössze az lesz, hogy jelzi, súlyos sebet kaptál, legközelebb talán már a jelenlegi karid örökösével leszel. Ez így nem funkcionális implant, csak dísz. Pedig micsoda implantokat be lehetne hozni ebbe a játékba fontos szerepekkel, funkiókkal!)
-
Fred23
nagyúr
válasz #45997568 #41955 üzenetére
Anyumnak még nagyon régen mutattam CR-t videón, mikor meglepődött azon, hogy miért nem lép le valahová a sok lóvéval, vagy legalább miért nem utal ki magának hatalmas fizut. Megnézte, aztán annyit mondott, hogy ez egy született jófiú. Szerintem is így van, szeretem Benne a munkájára való odafigyelést, törődést, igényességet. Tényleg elhiszem én is, hogy nem valami sebtében összetákolt végeredményt kap majd a SC vásárlója, tényleg minden számukra fontosra oda fognak figyelni! Én is bíznék CR-ben, én is elhiszem azt, hogy egy jó ember, aki tényleg a tökéleteset szeretné nyújtani; szimpatikus ember, élőben is biztosan kedvelném. A baj az, hogy mások az igényeink, és én a koncepcióját elavultnak, maradinak, idejétmúltnak, szinte ötlettelennek látom. Ezt az elavult, maradi koncepciót fogja tökéletesre polírozni, működésre bírni. Elakad a szavam, ha gyorsan véleményt akarok mondanom egy ilyen felállásról; nem is tudok hirtelen, csak hatalmas sajnálatot, csalódottságot érzek, és tudom, hogy CR közben mindent megtett. Kedvelem az embert, de nem kedvelem a jövőképét, se a fantáziátlanságát, maradiságát.
GypsFulvus2: az első Deus Ex még szuper volt, pláne az akkori lehetőségekhez képest; Liberty Island nagyobb szabad terület volt, mint a Deus Ex 2 bármelyik pályája. Én pedig igénylem a hatalmas, szabadon bejárható területeket. Így a 3. rész iroda-folyosó-szellőző világa már elkeserített nagyon. Mintha elszívnák a levegőt is előlem. Hatalmas tereket, és lehetőleg űrhajókat is szeretnék! Talán az 5. Deus Ex... mert a Mankind Divided szintén szűk terekkel operál. Az se tetszik, hogy túl fontos a szerepem: bár szét van tuningolva a testem, de miért kell hősnek vagy elbukott hősnek lennem?! Miért nem lehetek egy egyszerű üzletember, akit a profitéhség hajt, és mellesleg teli van nyomva hasznos implantokkal?! Űrkalóz is lennék boldogan, és örülni tudnék annak, hogy nem kell az emberiség érdekét néznem, nem minden tőlem függ... Tetszik a Deus Ex nagyon, de az se egészen az én játékom!
[ Szerkesztve ]
-
Fred23
nagyúr
válasz Menthirist #43382 üzenetére
Lehet, rögtön választ is kaptam a kérdésemre azzal, hogy "a netkód ami visszafogja", de azért felteszem: a CryEngine -vagy itt már Star Engine- szálanként kezel különféle dolgokat, mint renderelés, fizika, animáció, hálózat, stb. Ebben a videóban a CPU3 a hálózatot számolja vajon? Félelmetes, hogy még egy i7 6700k egyik magját is képes 100%-on dolgoztatni, mikor a Battlefield 1 beta alatt ilyen sehol sincs.
Szóval az i7 6700k-t is megizzasztó dolog a hálózat számolása lehet egy magon? Abból, amit írtál éppen a kérdésem előtt, ez jött le.
[ Szerkesztve ]
-
Fred23
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #43384 üzenetére
Remélem, legkésőbb jövőre megoldják valahogyan ezt az egy magon való túlterheléses támadást, mert valamikor 2017-ben szeretnék beszállni. Igen, írtam korábban, hogy mennyire nem fekszik nekem a játék fantáziátlan és konzervatív jövőképe, hogy tele van számomra játékélményt degradáló elemekkel, illetve hiányosságokkal, de még így "hibásan" is jobban üt, mint mondjuk a No Man's Sky, amivel azért eltöltöttem vagy 12-13 órát, mielőtt teljesen egyhangúvá nem vált. Úgy vagyok vele, ha a No Man's Sky hülyeségeit el tudtam viselni, és tudtam élvezetet találni benne, nem fosztom meg magam a Star Citizen-től sem.
Viszont akkor már az új konfigot is úgy tervezném meg, hogy jól fusson majd a SC is. Ez viszont, hogy kell neki egy 4GHz-n járó mag mindenképp...
Cris99: Mert? Ellenségeskedés van a BF és a SC rajongói között, vagy mi? Nekem tetszik mindkét játék, csak az zavar, hogy míg a Frostbite szuperül fut gyengébb konfigon is, a Star Engine valahol mintha léket kapna. Mondjuk van még idő betömni.
Menthirist: Nekem bejön az a csattogós lepke is, és egy optimalizált Star Engine-nek nem kéne sokkal több erőforrást zabálnia, mint a Battlefield 1-nek. Most mégis az a helyzet, hogy egy gépen, amin 60fps-sel fut a BF1, a Star Citizen csak 30fps-t kap. Ez azért nagyon nem jó.
[ Szerkesztve ]
-
Fred23
nagyúr
válasz huncut07 #43392 üzenetére
Persze, biztosan nagyon durva a Star Engine, de azért a Frostbite sem olyan piskóta szerintem; nem tudom, mekkora lehet a difi, részletesebben most kezdem csak felderíteni a témát.
Számomra ez most nagyon hasznos volt:
Reducing data dependencies has been a part of the CryEngine restructure."
-
Fred23
nagyúr
válasz huncut07 #43397 üzenetére
"Ha összejön egy i5 6500, Asrock Z170 E4, 16Gb 3000mhz, és egy m.2 256gb SSD-ben éled újjá a gépem. Mire megjelenik az SC már ez is elavult lesz."
Én egy ilyen alaplapot vehetek kézbe szerdán, nem bírtam várni. Szerintem nem lehet baj, jövőálló a cucc! Mikorra várható a Star Citizen? 2018? Egy 1151-es lap i7 7700k-val a fedélzetén akkor még nem lesz szerintem vállalhatatlan. Te is simán meglépheted, hogy kezdetben i5 6500, aztán upgrade i7 7700k-ra!
Elkezdem megint nézni a hajókat... -most, hogy eldöntöttem a játékba való beszállást, elfogott a hajóláz. Az Anvil Terrapin nagyon bejön, de tetszik a Cutlass Black is. Előbbiről szerintem sokat fogok olvasgatni.
-
Fred23
nagyúr
Asszem, átolvasom, vagy inkább rákeresek a topikban sok szóra, mert ezernyi kérdésem lenne. A Terrapin kilőve, nem tudom, miért nem lehet frissíteni a hajók infóit rendszeresen, alig találtam meg, hogy 5-ös helyett 2-es szintű fegyót lehet csak rátenni. Ez az amúgy szép hajó egy cargo nélküli boxzsák lesz vacak manőverezéssel; lelőni lesz inkább élvezet, nem hajózni! Ha közel tudok hozzá kerülni, ha nem vesz észre előbb, ha nem pucol el, körbe lehet táncolni, és addig lőni, amíg csak mozog!
Ebből (is) adódik a kérdés, vajon lehet -e a SC világában változatos életmódot folytatni, vagy rá leszek kényszerítve egy szűkebb, behatároltabb életmódra mindenképp? Lehetek egyszerre kalóz, bányász, felfedező, csempész / kereskedő, stb.? Ha lelövök valakit, de nem látja senki, akkor a rendszer nem könyvel el kalóznak? Vagy mégis? Ki kell találnom egy életmód típust, specializálódnom kell mindenképp, vagy ha van több hajóm, kialakíthatok egy nagyon gazdag, változatos életmódot is? Legjobban ez a kalóz - békés polgár dolog mozgat, hogy mikor, miktől könyvel el a rendszer kalóznak, meg lehet -e úszni egy fosztogatást, hajó-kilövést, ha nem látja senki?
Annyi kérdésem lenne, hogy inkább a keresőt használom, de azért ezt a kalózos kérdést valaki megválaszolhatná gyorsba, ha tudja a tutit. Jó lenne, ha lehetne kalózkodni úgy is, hogy nem vagyunk feltétlenül körözöttek, ha mellette kereskedhetnénk, felfedezhetnénk, bányászhatnánk is, ha ügyesek vagyunk!
[ Szerkesztve ]
-
Fred23
nagyúr
válasz vagabor #43424 üzenetére
Köszi!
"lehet majd vészjelet leadni, ha az a ueehez jut akkor megint csak kalózka leszel"
Biztosan? Miképp ismer fel engem a megtámadott hajó pontosan a többi hozzám hasonló hajóból? Mi alapján azonosít, hogy az összes Cutlass Black-ből pont ez volt a hunyó?!
Ettől persze még úgy látom, kelleni fog valamilyen vészjel-zavaró, vagy úgy kell kezdeni az akciót, hogy az adóját lövöm ki egy raksival a célpontomnak, mert ha vészjelet ad le, nem biztos, hogy lesz időm kipakolni a hajójából a cuccokat, át az enyémbe. Vajon azonosítható a hajóknak az a része, ahol a jeladó van, és olyan helyen is van, hogy egyből támadható? Esetleg hajótól függ? Zavarót vajon csak úgy vehetek a piacon, vagy csak bizonyos helyeken? Vajon a SC botjai milyen AI-t kapnak?: inkább segítenek egy megtámadott hajónak, vagyis jönnek a vészjeleire, vagy csak x százalékban? Mert valami olyasmit olvastam még régen, hogy talán 1:10-hez lesz az arány a játékban az emberek és az npc-k között. Vagyis pl. a buta npc-ken akár meg is lehet gazdagodni. 10 hajóból 1 lesz csak ember-vezette! Azt hiszem, lesz még mit olvasgatnom.[ Szerkesztve ]
-
Fred23
nagyúr
Pont ezen gondolkodtam én is, hogy 91W vs 95W, de hivatalosan minden Kaby Lake procit támogatni fog, szóval az a 4W talán nem oszt, nem szoroz. Tuningolni meg nem fogok, B150-es chipsetes úgyis. Elég lesz nekem végső megoldásként majd az i7 7700k a gyári órajelén is. A fázisok szerintem se sokak, de más B150-es lapok még ennyit se kaptak! Nagyon remélem, nem lesz semmi baj, sokan vették ezt a lapot, szóval nem csak én szívnék! Állítólag nagyon megbízható, stramm lapocska, és teljes a Kaby Lake supportja.
Lehetne 5+2 is, de az ASRock oldalán a CPU résznél valóban 6 fázist ír. Viszont jár egy a RAM-oknak is.
[ Szerkesztve ]
-
Fred23
nagyúr
válasz vagabor #43433 üzenetére
& torz on borz:
Remélem, kikapcsolható lesz a jeladó, nem csak hamisítható! Támadás előtt kikapcsolom, aztán meg vissza. Az UEE területén meg nem fogok kalózkodni. Ha valami olyasmit csinálnának, hogy minden egyes támadáshoz új hamisított jeladót kéne venni, az nagyon rontaná a játékélményem. Ha pedig mindenképp kell venni, akkor az a hamisított jeladó sok jelet tudjon imitálni, és sokszor használható legyen!
Kicsi mindenes hajóból nincs nagy választék, ahogy nézem: Freelancer vagy Cutlass. A Freelancer is nagyon szép, viszont youtube-videó alapján a kilátás pocsék. Ez esetleg még változhat? Ha nem változik, a Cutlass lesz a hajóm biztosan, más lehetőségem nincs is.
-
Fred23
nagyúr
válasz Stilinski #43445 üzenetére
Az is adhatna a játékélményhez, ha egy hajótól függő idő kéne mindig a pajzs és/vagy fegyverzet aktiválásához, illetve az aktiválatlan állapotnak is lennének előnyei (pl. takarékosság az üzemanyaggal, bármi). De persze lehetne tudni, hogy mondjuk egy Cutlass 6-tól 10mp időn belül aktivál, attól függ, hogyan tuningolták, milyen az állapota, stb. Ez az aktiválási időintervallum pedig ismert lenne, és számításba tudná venni mindenki a "gyakorlatban". Akkor lenne élvezetes nagyon, ha sokkal jobban megérné valami miatt, ha az ember nem tenné fel a pajzsot / fegyverzetet úgy általában.
[ Szerkesztve ]
-
Fred23
nagyúr
válasz bladex73 #43460 üzenetére
Semmi gond, más játékélményre vágysz kicsit, mint amit a játéktól kaphatsz; ezzel így vagyok én is, de aki játszik, az kompromisszumot köt azzal, amit CR-ék kínálnak! Én leginkább kalózként tudom elképzelni az életem a Star Citizenben, de nem is túl rég írtam arról, hogy ez ha korláttá válna, azért zavarna engem is. Kipróbálnám például a bányászatot vagy a kereskedelmet, de ha az egyetlen regem már bűnözőnek könyvel el mindenütt, akkor baxhatom. Főként ezért szeretnék lehetőleg tiszta névvel kalózkodni, ha ez megoldható.
Ha én vagyok a kereskedő, és engem lő ki egy kalóz, nem háborodok fel, számomra ez oké, sőt ilyen kockázatok nélkül nem is érdekelne annyira a játék! Az űr legyen csak dzsungel! Meg ahogy többen is írtuk, 1:10 lesz a játékos-npc arány; ha az összes ember hithű katolikusként akarna viselkedni, akkor is ott lenne 90%-nyi npc -köztük sok kalóz is!
huncut07: Én is valami alap procit teszek bele először a lapomba, aztán ha már ott tartok valamikor 2017 közepe vagy vége felé, hogy backer leszek egy Cutlassal, akkor veszek csak új procit (olcsóbban). Nagyon remélem, hogy a Zen hatalmasat fog ütni, és az Intel kénytelen lesz árat csökkenteni mindenütt!
[ Szerkesztve ]
-
Fred23
nagyúr
válasz Malibutomi #44432 üzenetére
Köszi a videót! Tetszik a Caterpillar, meg úgy tudom, ezt szánják az én leendő hivatásomhoz is, mint "nagyobb hajót", de szerintem Cutlass-el leszek sokáig, a Cat nem tűnt valami mozgékonynak videók alapján! Viszont tetszik a felépítése, jó a design szerintem! Attól félek viszont, hogy direkt el fogják gyengíteni, illetve úgy lövik be majd a tulajdonságait, hogy nem lesz valami főnyeremény! Nagyon remélem, lesz azért majd félelmetes, rettegést keltő nagyobb pirate ship is!
-
Fred23
nagyúr
válasz Malibutomi #44603 üzenetére
Akkor mostantól az Amazon felelőssége, hogy lesz -e, illetve milyen lesz a low-level API? Mert egy saját low-level engine refactoring mostantól már lehetetlen CR-ék számára, nem?
#44612: a támogatás oké, az természetes, viszont ahhoz, hogy jelentősen jobb teljesítményt kapjunk a használatával, kell egy engine refactoring. Ezt szabadon megcsinálhatják továbbra is? Nem köti őket "karóhoz" az Amazon?
[ Szerkesztve ]
-
Fred23
nagyúr
válasz Malibutomi #44612 üzenetére
Szerk.: úgy értem, hogy könnyen lehet, hogy az alapon is változtatni kell ahhoz, hogy gyors(abb) legyen a leendő Vulkan / dx12. Az alap nincs teljesen így már az Amazon kezében?
-
Fred23
nagyúr
válasz Stilinski #44787 üzenetére
Azt nem lehet tudni, hogy emelik -e még a hajók poligonszámát? Ugye nem dolgozzák már át őket nagyon részletesebbre? Lehet már tudni az egyes hajók talán már végleges poligonszámát?
Nem nagyon követem a játék fejlesztését már jó ideje, pótolni kéne, tudom.
[ Szerkesztve ]
-
Fred23
nagyúr
válasz Szőrös #44795 üzenetére
Az jó hír! Én nem vagyok képben, azért kérdeztem! A gépigényre nézve gyógyírként hatna egy jelentősebb poliszám-csökkentés, másrészt érthető, hogy meg kell találni a kompromisszumot a szépség és a jó futtathatóság között, és hogy ez a kompromisszum CR döntése alapján fog realizálódni, tehát vélhetően a gépigény el fog szállni.
-
Fred23
nagyúr
válasz Drenadar #44830 üzenetére
Szerintem én kezdetben Aurórákra fogok vadászni egy Cutlass Black-kel!
Illetve mi most a helyzet a Hull A-val? Sok lesz belőle, mikor indul a játék?
Ti is írtátok, meg azóta néztem is youtube-on, hogy nagyobbá alakítják a Cutlass-t; örülök neki, de félek attól, hogy emelkedni fog az ára.
[ Szerkesztve ]
-
Fred23
nagyúr
válasz Drenadar #44832 üzenetére
Remélem azért, hogy valamikor -még a játék indítása előtt- lesz ilyen statisztika! A Frici egyértelműen sokkal jobb, de nem kalózként nézve; úgy a Hull A vonzóbb célpont, legalább addig, amíg nincs teljesen felfejlesztve a Cutlass. Ha rengeteg Hull A lesz induláskor, akkor az Aurórákban ülők kicsit talán fellélegezhetnek. Az sem mindegy, hogy a rendvédelem milyen erős lesz, és milyen hamar érkezik meg egyes helyekre -vagy éppen nem is érkezik.
-
Fred23
nagyúr
válasz Drenadar #44834 üzenetére
Mondjuk pont úgy kéne megcsinálni, hogy a lehető legtöbben megtalálhassák benne a számításukat! Ha beállítják, hogy az npc-k vezette Aurórák / Hull A-k mondjuk 90%-os gyakorisággal csoportban mozognak, akkor lesz egy csomó -szerintem joggal- dühös kalóz. Úgy kéne megcsinálniuk, hogy az npc-k vigyék el a balhét, mert náluk ugye nincs játékélmény, csak teszik, amire be vannak állítva! Vagyis legyen sok magányos, gyönge kereskedő a magányos farkasok örömére! Ebből aztán az élő játékosok is profitálhatnak úgy, hogy nem az ő hajóik lesznek megtámadva -pláne pedig úgy, hogy ők lesznek az inkább csoportokban mozgó okosak.
#44836: "nekem egy mmoban a játékosok jelentik a kihívást" -Persze, ez így van, de minimalizálni kell a játékosok veszteségeit, vagy le fognak lépni a játékból! Nyilvánvaló, hogy én is boldogabban húzom meg a ravaszt, mikor egy játékost támadok majd be hátulról!
[ Szerkesztve ]
-
Fred23
nagyúr
Ezekért az fps-ekért csak a netkód a felelős? Ha igen, annak megjavítása mikorra várható?
-
Fred23
nagyúr
Vulkan lesz az egyetlen API-ja végül, max. talán behozzák a DX12-t is, de jelenleg csak a Vulkan-t mondják.
Nem normális egyébként annak a szálnak a túlterhelése, valamit nagyon elbénáztak, mert más CRYENGINE-es játékok sokkal jobban meg tudják oldani a terhelés elosztását!
-
Fred23
nagyúr
válasz cskamacska #46755 üzenetére
A netkódért a jövőben nagyrészt az Amazon fog felelni, ha jól emlékszem, szóval nagy baj nem lehet.
Az viszont engem is érdekel, hogy vajon biztosan jobb élményt hoz majd a 16GB RAM, vagy elég lesz a játéknak 8GB is, mert fölöslegesen nem adnék ki még arra 25k-t. Esetleg jövőre, mikor/ha beesik a RAM ára.
[ Szerkesztve ]
-
Fred23
nagyúr
válasz tom5598 #46759 üzenetére
A baj az, hogy jelen helyzetben én se nagyon tudok bízni az adott stúdióban. Remélem, találnak majd szuper embereket erre a feladatra, de a szar netkód nagyon nem mai probléma! Szóval én igenis aggódni fogok miatta, legalább addig, amíg a saját tapasztalatom rám nem cáfol!
-
Fred23
nagyúr
válasz Eniral #46785 üzenetére
A kérdés az, mennyiben érinti az embert hátrányosan a 8GB? Akiknek csak annyi van, azoknak ugyanis beéri ennyivel is.
Viszont találtam egy képet, ami igencsak azt mondja számomra, hogy van értelme a +8GB-nak:
Szerk.: Mondjuk azt nem néztem, hogy a tesztelőnek volt -e annyi esze, hogy a 8GB-os mérés esetén 2 4GB-os modult használjon; ha csak kivette az egyik 8GB-os modult, akkor a single channel is okozhatta az fps-esést. Meg kéne keresni ezt a videót újból, és megnézni a konfigot!
[ Szerkesztve ]
-
Fred23
nagyúr
válasz Fred23 #46789 üzenetére
Hülyén mért a srác. Kinyírta a tesztjét azzal, hogy 16GB dual channelt hasonlított 8GB single channel-hez. Nincs kedve valakinek, akinek 4x4GB-ja van, tesztelni egyet Star Citizen-ben? 2x4GB vs 4x4GB. Akár az off topikba. Biztosan érdekelne másokat is.
torz on borz: Igen, az meg a másik. Ezért kéne SC-ben tesztelni, de ilyen tesztet még nem tett ki senki youtube-ra.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Olcsó sportkamerák (GoPro alternatívák)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Fujifilm X
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Windows 11
- Vodafone mobilszolgáltatások
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- PHP programozás
- Cyberpunk 2077
- További aktív témák...