Új hozzászólás Aktív témák
-
Wanderer89
tag
válasz #45997568 #40950 üzenetére
Ez majd attól függ, hogy milyen lesz a hajótest. Ha jobban bejön, mint a Warden, akkor egyértelmű, hogy inkább azt választom, aztán majd veszek Warden BUk-ot. Majd eldől akkor, ha megint kapható lesz a dolog, viszont egyhamar még nem számítok a variánsokra.
RSI AutumnalWanderer89, Steam: Autumnal Wanderer
-
telapobacsi
csendes tag
válasz Nathan Boggs #40944 üzenetére
Ugropontokat is sajat magunknak kell felfedezni? Ez akkor bekorlatozza, hogy az orgok tagjai egy helyen kezdenek? Az viszont okos dolog lenne, mert plusz celt tuzne az orgok ele. (ha reg leragott csont, bocs, nem tudok ennyit visszaolvasni
viszont akkor ezek az. ugropontok csak az orgnak maradnanak, kiveve ha el lehetne adni? viszont akkor aki 2 ev mulva csatlakozik a jatekhoz, alapbol majdnem minden meglenne? vagy lesznek komplett "resetek"?
ne kovezzetek meg ha hulyeseget kerdeztem -
Nathan Boggs
senior tag
válasz telapobacsi #40952 üzenetére
A Sentinel az egy elektronikus hadviselésre szakosodott hajó, ami főként támogató szerepet láthat el csatákban, valamint információ-futárként is működhet, azonban felfedezésre nem igazán alkalmas. (Itt meg is jegyezném, hogy felfedezésről és felderítésről is beszéltetek, ami nagyon más )
Amúgy a leírás szerint a Warden a felfedező hajó, bár nem tudom, hogy az explorer mennyire értelmezhető katonai felderítőként, viszont ez az egyetlen változat, amiben van ágy. A felső tornyot le kell cserélni nagyobb szenzorokra (ha lesz rá lehetőség), pár rendszert átdobni adatelemzésre és máris mehet a felfedezés vele.Felderítésre én viszont egy kisebb hajót választanék, ami lopakodni is tud. (persze ha van elég hatótávja).
telapobacsi: Nehéz hülyeséget kérdezni, szóval nyugodtan kérdezz Alapvetően én úgy értelmezem, hogy lesz az UEE területe, meg pár felfedezett rendszer, ahová ismertek lesznek az ugrópontok. Viszont lesznek olyanok, amik még nincsenek felfedezve (gondolom ismeretlen ugrópontok két ismert rendszer között, valamint ugrópont eddig teljesen ismeretlen rendszerbe is). Ha ezt valaki felfedezi, akkor az infót eladhatja, vagy megtarthatja magának. Ha eladja az UEE-nek, akkor valszeg mindenki tudni fog róla, ha nem, akkor csak az, akivel megosztotta. De persze más is felfedezheti (itt nagyon remélem, hogy ezt nehéz lesz felfedezni, legyen ilyen évente 1-2 felfedezett ugrópont, és számítson nagy eseménynek).
Később gondolom készítenek további rendszereket, amikhez eddig még "nem fedezték fel az ugrópontot", mivel eddig nem is volt. Így a később érkezők is örömködhetnek. Wipe ezen a szinten nem hiszem, hogy lesz.
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
EFRM
tag
válasz Nathan Boggs #40953 üzenetére
az elmult x ev game felfedezesi tencencia alapjan kb 1 het alatt fel lesz terkepezve az egesz universe de lehet hogy sokat mondtam..
-
Laox
aktív tag
Én is így gondolom, egyszerűen annyian fognak játszani, hogy napok alatt sok száz évnyi játékidőt beleraknak majd a játékosok, ekkora univerzumot nem lehet működtetni. Ebben a játékban a kereskedelem és a harc lesz a két mozgatóerő, a többi nem fog érni semmit, maximum annyit, hogy kapsz néha egy NPC-től egy küldetést.
[ Szerkesztve ]
-
Wanderer89
tag
válasz Nathan Boggs #40953 üzenetére
Ágy mindhárom variánsban van . Ha megnézed a hajók oldalát ott a concept art-on látszik, hogy a Warden kicsit át van variálva, de a Harbringer, és a Sentinel gyakorlatilag ugyan úgy van felosztva, egyik oldalon az ágy(ak), plusz WC-zuhanyzó és a kézmosó, másik oldalt a torpedók/ és az elektromikus harcra szakosodott eszközök vannak. Egyedül a konyha és a fegyverállvány az, ami a Warden szempontjából egyedülálló. Még az első koncepciós eladáskor említettek egy "Nightfighter szenzort", azon gondolkodom, hogy vajon azt hozzá adták a Sentinel AR cockpit-jéhez, vagy az megmaradt a Warden repertoárjában. Ha bele gondol az ember, sok "extrával" nem jár a Warden, és jelen pillanatban nagyon tűzereje sincs.
RSI AutumnalWanderer89, Steam: Autumnal Wanderer
-
telapobacsi
csendes tag
en is ettol tartok. viszont ha letrehoznak egy hatalmas, mukodo univerzumot tobb naprendszerrel, neadjisten tobb galaxissal, ahol tetszoleges helyre is lehet menni, akkor az bitangnagy dolog lenne, es erdemes lehet akkor belegondolni abba, hogy a mi valo eletunk nem-e egy Chris Roberts altal keszitett univerzum.
-
Wanderer89
tag
Lenne egy buta kérdésem. A Vanguard nekem nem egy önálló hajó, hanem egy Hornet packon van, amit upgradeltem egy Connie Andromeda-ra, aztán azt a Vanguardra, a kérdésem az, hogy ha most beolvasztom azt a packot, hogy tudjak venni egy Buccaneer-t, később, ha vissza szeretném vásárolni a Vanguard-os packot, akkor az lesz benne, vagy az eredeti pack tartalma?
RSI AutumnalWanderer89, Steam: Autumnal Wanderer
-
_Gugu_
tag
válasz Wanderer89 #40958 üzenetére
Amennyire tudom az updatelt hajót kapod meg.
Viszont jelenleg nem vásárolhatsz vissza store creditből!! Vagyis a vissza vásárlásért megint fizetni kell, (amivel perszer összességében több pénzed lesz), de az sajnos nem megoldható hogy az új csomagodat beolvasztod és vissza vásárolod a régit -
Nathan Boggs
senior tag
Hát igen, sajnos van erre esély, de már sok egyéb helyen is újat mutat az SC, hátha itt is Csak a fejlesztőknek kell egy kicsit úgy állniuk hozzá és akkor megcsinálhatják, hogy a folyamatos kitartó kutatás mellé komoly szerencse is kelljen a megtaláláshoz.
Az egész univerzum meg nem hiszem, hogy fel lesz térképezve ennyi idő alatt. Jelenleg egy bolygó és a holdjai vannak meg és már ez a tér is hatalmas, szinte bejárhatatlan. Ezen belül rengeteg dolgot el lehet még rejteni és az a tippem, hogy el is fognak. Csak ebben a rendszerben jön még 4 bolygó és lesz rengeteg rendszer. Szóval az ugrópontok és a rendszerek lehet, hogy hetek alatt meg lesznek találva, azonban a feltérképezés ennél sokkal tovább fog tartani.
Amúgy már személyesen kipróbáltad a 2.x bármelyik verzióját?
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
Wanderer89
tag
Bocs a dupláért, de nem tudom szerkeszteni az előzőt. Eldöntöttem, jelen pillanatban egy Buccaneer és egy Freelancer tulajdonosa vagyok, viszont a 'Lancer csak ideiglenesen marad, fizetéskor jön vissza a Warden . A Warden-ből pedig később valamelyik variáns lesz, úgy sem lehet még kapni az upgrade-t.
RSI AutumnalWanderer89, Steam: Autumnal Wanderer
-
Coyote05
tag
Néha előmászik a vezérhangya az agyamban, hogy már a Prospector-ra és a DUR-ra is elég sokat költöttem, miközben egyik sem repülhető (a Pros még hangárkész állapotban sincs), de ez eltörpül attól a támogatástól, amit egyesek adnak, adtak ezidáig a cégnek. Senkinek nem akarok beleszólni a költekezéseibe és örülök, hogy ők is beleadtak a közösbe, hogy haladjon a fejlesztés, csak nem tudom mennyire jó ötlet cserélgetni olyan hajókat, amik még messze nem elérhetők. Másik oldalról pedig tényleg jobb már feltölteni a hangárt kiadás előtt, mert akkor lehet játszani pár szakmában kezdettől fogva és nem egy hónap játékidő megy el idegen hajón a folyosó felmosásával, hogy legyen egy űrtrabantja az embernek, amivel maszekolhat.
Kéne már a 2.4 PU, mert ráérek gondolkodni a pénzügyeken.Star Citizen: CoyoteHUN
-
Wanderer89
tag
válasz Coyote05 #40963 üzenetére
Személy szerint inkább adom nekik a pénzt, mint vegyek olyan játékokat, amiket évente, két évente adnak ki. Sokat költöttem rá, és egy pillanatig nem bántam meg, mert rengeteg játékórát adott, már most is november óta, és gyakran sokkal jobban szórakozok, mint az "átlag" játékokkal.
Azért vettem meg most a Buccaneer-t, mivel tervezem a Vanguard Warden-t upgradelni Harbinger-re (természetesen venni akarok biztos, ami biztos alapon egy Warden BUK-ot hozzá), viszont nem fogom az upgrade-t addig föltenni, amíg nem látom, hogy mit vettem. Ha tetszik, amit látok, akkor szükségem lesz egy könnyebb harci gépre. Ha nem tetszik a Bucc, akkor tudom upgradelni vagy SH-ra, vagy Sabre-re. Az utóbbi mondjuk szimpatikusabb nekem, de ez részlet kérdés.
RSI AutumnalWanderer89, Steam: Autumnal Wanderer
-
EFRM
tag
válasz Nathan Boggs #40960 üzenetére
2.x probaltam mar persze, milyen kerdes ez
-
telapobacsi
csendes tag
válasz Nathan Boggs #40960 üzenetére
ezek stimmelnek, meg ertheto is. viszont beletamogatsz 40-50e ftokat, majd menj felfedezni. adott egitest, meg a holdja. elindulsz a hold iranyaba, majd a sebessegeddel kb 2 foldi nap alatt ersz oda. muszaj, mert kulonben megintcsak nincs ertelme ha gyorsabban megy. gondolom ilyenkor elindulsz, kilepsz, majd 2 nap mulva be. amikor offline vagy nem kalozkodhatnak le. akkor az ilyen felfedezok kb kifoszthatatlanok? csak nem ul 2 napig tetlenul a gep elott.
mondjuk ha az ember tudja, hogy elmegy nyaralni, akkor erdemes utnak inditani magat. ez kb igy lesz, vagy valahogy maskeppen?igy azert draga a jatek, ha felfedezo vagy es heti 1x tudsz interakciot veghezvinni.
nagyobb felfedezok dronolhatnak gondolom, de a palyakezdok?nem fikazni akarom, felreertes ne legyen, csak a kegyetlen meretek es komplexitas miatt ertetlen vagyok.
[ Szerkesztve ]
-
Szőrös
veterán
válasz telapobacsi #40968 üzenetére
"2 foldi nap alatt ersz oda. " Azért ilyen irdatlan távolságokról szó sincs, ezt külön mondták is már valamikor, hogy egy rendszeren pár perc alatt át lehet érni, igaz warppal...izé akarom mondani jumpdriveal vagy mi a tököm lesz itt.
Tökörészni inkább a scanneléssel lehet, az EVE féle rendszer erre szerintem nagyon jó kiindulási alap, ha azt még megspékelik akkor azzal sok időt el lehet cseszni, hogy találj valamit.
De majd meglássuk.https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Laox
aktív tag
válasz telapobacsi #40968 üzenetére
Ezeken a hajókon térhajtóművek meg mindenféle hiperszuper cuccok vannak, biztosan lesz olyan hajtőmű is, ami ilyen emberi léptékkel nagy, de az univerzumban apró távolságokat is le tud rendezni pár tízperc alatt. Biztosan nem lesz olyan ,hogy 2 napig csak arra vársz, hogy célba érjen a repülőgép. Vagy ha lesz is, akkor is közben 40x meg fog állítani a játék, hogy meteorraj, bolygó, sűrű gázfelhő, vagy egy térben üldöző kalóz van előtted. Ettől én nem félek.
-
ThePoweR
senior tag
Arról volt szó, hogy az idő fog gyorsabban telni. Távolság és sebesség stimmel elvileg.
-
telapobacsi
csendes tag
csak azert kerdeztem, mert szobakerult az ugropont kereses, csak ha 2 perc alatt ater az ember, akkor mi ertelme van a keresesnek? terkep mar most is alakul, beallok iranyba es atmegyek a masik vegebe.
viszont ha hipp-hopp atdzsalok, miert vegyek meg egy ugropont infot?
ha meg tobb napig megy a hajo tetelezzuk fel, hiaba allit meg, ha akkor epp nem vagyok gepnel nem tud tamadni. belepek jelez, viszont mar a kaloz nincs ott.
egyebkent remelem minel realisztikusabb lesz. probalom a mechanikajat fejben is osszetenni. -
telapobacsi
csendes tag
válasz ThePoweR #40971 üzenetére
ez esetben hogy maradok szinkronban a tobbiekkel? akkor az univerzum datuma nem stimmel. remelem ertheto amit irok.
atugrok masik helyre, felgyorsul az ido. onnan vissza, megint. mondjuk 2-2 hettel gyorsulnia kellett, viszont akkor 4 hettel elorebb leszek, mint a tobbiek, akik olisaron wct pucoltak minimalberert megszakitas nelkul. vagy szemet lehet hunyni ez folott, ugysem oregszik a karakter? de akkor meg megint elorebb van akinek kepessegekben jobb a hajoja.
aztan lassan abbahagyom a fejtorozest ban elott[ Szerkesztve ]
-
Coyote05
tag
válasz telapobacsi #40973 üzenetére
Ha a jump point a tér meghajlítását fogja jelenteni akkor az idő nem fog gyorsabban telni máshol, amíg utazunk. Gondolj a Mass Effectre, ott is keresztülmehettél a Tejút-rendszeren a relékkel oda és vissza, de közben nem telt gyorsabban az idő, mint más világban.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen: CoyoteHUN
-
Szőrös
veterán
válasz telapobacsi #40972 üzenetére
Az ugrópont egy féregjárat, azon keresztül miért tartana az út soká?
Maga az ugrópont keresés mint művelet tarthat huzamosabb ideig.
Ha meg nincs UEE térképen jelölve egy ilyen pont és nem kapod meg senkitől akkor nem tudsz mást csinálni, minthogy megkeresed saját magad.https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
telapobacsi
csendes tag
válasz Szőrös #40975 üzenetére
nem a feregjaraton keresztuli utra gondoltam, mint hosszu ut, es az idobeni kulonbseget sem oda gondoltam, hanem naprendszer ket legtavolabbi pontja kozott, vagy egy bolygo es a korulotte keringo akarmi kozott. ha ott az ido valtozik, a tobbieknel meg nem, akkor hogy lesz?
engem csak ezek a jatekmechanikai megoldasok erdekelnek, kivancsi vagyok es hatha volt mar rola szo. -
Diopapa
addikt
válasz telapobacsi #40976 üzenetére
Félreérted, a játékban általánosságban gyorsabban fog telni az idő mint a valóságban.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
Coyote05
tag
válasz telapobacsi #40976 üzenetére
Ha egy csapatban vagyunk akkor mindenkinél telik az idő. Úgy tudom, ha lesz valami nagyobb csapatmozgás, akkor előtte regroup lesz valahol. Akkor az ott lévők azt fogják várni, hogy mindenki odaérjen. Utána indul a küldetés. Erre gondoltál?
Star Citizen: CoyoteHUN
-
telapobacsi
csendes tag
válasz Coyote05 #40978 üzenetére
nem, de Diopapa valasza tisztazta. egyik hozzaszolast ugy ertelmeztem, hogy hosszu utazas eseten (ami sem fereglyuk, sem kvantum vagy ajogy hivjak majd) hogy az utazonak ne legyen hosszu a valosagban, felgyorsul csak az o ideje es majd a szerver valahol elsumakolja azt az idot.
[ Szerkesztve ]
-
Nathan Boggs
senior tag
Na, pár dolgot érdemes tisztázni
Három fajta mozgás lesz: normál, kvantum és ugrás.
Vannak a rendszerek, amik iszonyatosan nagyok lesznek. Olyan távolságokkal, hogy ha normál módban akarsz menni, akkor a bolygótól a holdja tényleg napokban mérhető.
Van viszont kvantum ugrásod. Ha kvantummal mész, akkor ez mondjuk 10-20 mp. De ez még a rendszeren belül továbbra is kis távolság és már fogyasztja a kvantum üzemanyagodat, ami véges. Szóval nem tudsz akármeddig így ugrani, viszont így lecsökkennek a távolságok. Azonban eközben nem tudsz kanyarodni, a szkenner se hiszem, hogy működni fog, stb. Tehát ez alatt nem fogsz harcolni, nem találsz semmi roncsot, természeti csodát, csak mész egyik pontból a másik felé.
Majd van a galaxis, amiben elszórva vannak a rendszerek, ezek viszont olyan iszonytató távolságra egymástól (gondolom a köztes tér nem is lesz bejárható), hogy kvantumban is évekig tartana egyik rendszerből átmenni a másikba. Erre kellenek az ugrópontok, hogy a rendszerek között ugrálj.
Szóval ha nem ugrasz, akkor gyakorlatilag van egy rendszered, amit bejárhatsz, vagy - talán - elindulhatsz valamerre, és pár év múlva - talán - kilyukadsz egy másik rendszerben.
Ha kilépsz kvantum közben, akkor egyrészt elfogy az üzemanyagod, másrészt a hajó valszeg nem megy tovább, hanem vagy benavigál egy kikötőbe, vagy az űrben elraktározódik, ameddig nem lépsz vissza. Viszont felfedezni biztosan nem fog.
Amúgy is a felfedezés, ahogy valaki írta, valószínűleg EVE szerű lesz. Tehát nem az utazás része lesz hosszú, hanem az, hogy egy-egy anomaly-t megvizsgálj, majd közelebb menj, tovább szűkítsd, stb. Na és így találhatsz újabb ugrópontokat, amik aztán másik rendszerbe visznek.
Az idő pedig mindenkinek ugyanúgy fog telni, ahogy Diopapa mondta
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
Wanderer89
tag
válasz Nathan Boggs #40980 üzenetére
Az EVE szerű felfedezés nagyon jól hangzik . Nem csak "tartsd nyoma a szkenner gombot, ha betölt, mindent megtalál a hatósugarában", hanem tényleges ügyeskedést igényel, ami nagyon tetszik. Mondjuk, nagyon nem mélyedtem bele az EVE-be, viszont a zenéje nagyon tetszett . Meg mondom őszintén, kifejezetten szeretnék majd egy fekete lyukhoz olyan közel menni, amennyire csak lehetséges.
Ami azt illeti, mivel a 300-as széria is kap majd idén egy rework-öt, szerintem ideiglenesen majd veszek egy 315P-t, és megvárom milyen lesz. Ha sikerül olyan jól kihasználni a belső teret, ahogy a Mustang kezdő felfedezőnél, akkor marad a hangárban, ha nem, akkor várok egy jobb lehetőségre.
Jut eszembe, a mostani 10 for the Developers-ben Ben azt mondta, hogy a Bucc megy majd gyártásba a sale után .
RSI AutumnalWanderer89, Steam: Autumnal Wanderer
-
ThePoweR
senior tag
válasz Nathan Boggs #40980 üzenetére
Na igen, de a lore szerint a quantum az 0.2c. Még így is sok idő lenne egy system-en belül járkálni. Szóval vagy a sebesség lesz nagyobb vagy az idő telik gyorsabban. Mondjuk a kettő madjnem ugyan az.
Szerk.: Leghaszontalanabb 10 for the developers amit valaha láttam. Kész sincs a játék, csomó játékmechanika kérdéses és a lore-ról kérdeznek. Novella stb
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz ThePoweR #40982 üzenetére
Mondjuk azért tegyük hozzá nem animátorok és producerek ültek benn rajta, hanem a Lead Writer (akitől kérdezhetsz aztán core funkcionalitást) meg Ben. Tehát nem technikai emberek, ők nem technikai jellegű kérdésekre fognak tudni válaszolni.
Diopapa: nem is csoda, játékot kell készíteniük, kint az univerzum pedig átlagosan baromira de iszonyatosan üres Még a föld-hold között is van 370 ezer kilométer (a föld kerületének majdnem tízszerese), valójában minden baromi messze van, és általában nem túl érdekes a köztes úton.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Diopapa
addikt
válasz ThePoweR #40982 üzenetére
Mondták már többször, hogy nem valós méretűek lesznek a rendszerek, hanem kisebbek, meg talán a bolygók is, de nem tudták megmondani, hogy mennyivel. Nyilván balance kérdése.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
telapobacsi
csendes tag
válasz Diopapa #40984 üzenetére
Ezzel visszakanyarodtunk ahhoz a kerdeshez, amin nemreg agyaltam. Ha a balansz miatt nem olyan nagy a meret, akkor ha raszabadul felmillio ember, akkor eleg hamar fel tudjak terkepezni a teruletet (relativan hamar), illetve elegge deathmatch jelleggel gyepalas is kezdodhet. Ismerve az emberi termeszetet, jopar olyan ember lesz, aki csakazert is nekiesik. Persze attol meg bitangnagy a terulet, meg ha bolygora tenyleg akarhol lehet majd lemaszni akkor azert jol el lehet kerulni a tomeget.
Viszont ha a fejlesztes utemeben jonnek uj teruletek, akkor megintcsak megvan az esely, hogy az a felmillio mar vegzett nagyjabol az ismert resszel es egyszerre esik neki.
Na de remelem minden jo iranyba halad, mindent megoldanak, mindenki beszerez maganak egy vr szemuveget, infuziot, gyomorszondat, katetereket, es orokre belekerul a virtualis vilagba es soha nem kerul ki belole![ Szerkesztve ]
-
Coyote05
tag
válasz telapobacsi #40985 üzenetére
Szerintem a most bejárható távolságok a bolygók és az állomások között lesz az alap. Nem hiszem, hogy csökkentenék a távolságokat.
Én úgy képzelem, hogy mintha buborékok lennének a bejárható területek, mint a mostani Yara és körzete egy körzet. Benne lehet akár kvantumugrást is csinálni, de mivel annak korlátozott a mennyisége, mindenki az ugrópontokkal fog utazni a buborékok között. Így csak ezeket a területeket kell leprogramozni és a köztes rész az valójában nem létezik. Ha új rendszereket adnak hozzá, akkor csak azokat kell hozzáadni, elhelyezni a térben ugrópontok céljaiként.Ha sok ember csatlakozik, persze hamar le tudnák aratni a bányászással a világokat, de erre mondták, hogy ha kimerült a lelőhely, máshol, más termék megjelenik, tehát kifogyhatatlan a munkalehetőség a bányászatban. A szállításnál, ha az egyik rendszerben hiány van lesz oda egy szállítási megbízás, ezután ott többlet lesz, megint szállítsd át máshová. Megint csak végtelen. Fegyveres konfliktusok a kalózokkal megint végtelen. Szóval a random generátorokkal le fogják kötni azt a pár százezer embert, aki csatlakozik.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen: CoyoteHUN
-
EFRM
tag
válasz telapobacsi #40985 üzenetére
szeljegyzet : nem lesz vr, nem erre terveztek a jatekot, csak marketingszoveg volt
-
Wanderer89
tag
-
Diopapa
addikt
válasz Coyote05 #40986 üzenetére
A nem hiszem nem releváns. Elmondták többször, hogy megnézik, hogy mennyi utazás szórakoztató még, mikortól unalmas és úgy lövik be a rendszerek méretét. Szóval nyugodj meg, még változni fog. Mint ahogy az időmúlás sebessége is.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
77.PX_Drebil
aktív tag
válasz Coyote05 #40986 üzenetére
Tulajdonképpen az az igazán nagy kérdés, hogy lesz e lehetőség saját quqntum célpontot beállítani, vagy csak azokat lehet használni amiket a CIG ad vagy amiket bemérsz szkennelés közben. Ha tudsz beállítani saját koordinátákat akkor az egész kérdéskör okafogyott, lehet itt is azt kell majd csinálni mint az EVE-ben minden kurrens rendszerben egyszer el kell repülni valami fiktív távoli pontra aztán már haz elmentett pontot használhatod búvó helynek.
"A természet míndíg a rejtett hibák pártján áll!" folyomány: Természet ősanyánk egy ócska KxxxA! (Murphy)
-
SkyS1gn
félisten
Hol tart a PTU? bármi hír hogy live-ra mikor jön?
Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.
-
Wanderer89
tag
válasz SkyS1gn #40993 üzenetére
Én annyit tudok, hogy pénteken volt az utolsó frissítés, azóta én nem találkoztam új build-el. Könnyen lehet, hogy már a live verziót heggesztik. Nem tudom. Csak érdekes, hogy múlthéten az utolsó két hétköznapon volt új build.
RSI AutumnalWanderer89, Steam: Autumnal Wanderer
-
Volfram42
senior tag
Ne feledjétek, hogy három napos ünnep van odakint. Majd legközelebb csak ma éjjel vagy holnap hajnalban jön valami.
De írták, hogy a hétvégét erősen fogják monitorozni. Vasárnap volt is egy AC stresszteszt PTU-n.
Viszont sokan pihennek. Van olyan fejlesztő aki Discordon pénteken kitette, hogy a 3 day weekend simulator-al játszik.Edit: Utánalestem. Elég sokan aktívak már. Az egyik fejlesztő jelenleg is cseveg a csatornán.
Ja aki nem ismeri:[link][ Szerkesztve ]
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
-
veterán
válasz telapobacsi #40992 üzenetére
technikailag belerakható, valamilyen szinten mindenképp benne is lesz szerintem idővel. Még a fejbólintós animáció is korrigálható úgy, amit mondtak, hogy egy "csillapítást" vezetnek be a szemmozgáshoz (ahogy amúgy az életben is csillapítja az agy a fej mozgását a látott képen, mivel úgy mozgatja a szemet, hogy a fókusz relatíve stabil maradjon)
Ettől függetlenül tény hogy az igazán jó vr élményhez vr-ra kell tervezni egy játékot, és itt nem technikai dolgokról van szó, hanem játékmenetbeliekről is. Űrhajóban baromi jó lesz szerintem, de pl egy beszállás animációt nem tudom hogy fognak vr-ban megoldani, mert vr-ban nem lenne szabad hozzányúlni a kamerához, viszont az animáció erősen használja. Mindegy, meglátjuk mit alkotnak, ha lesz rá idejük.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
EFRM
tag
válasz Drenadar #40989 üzenetére
milyen forrás linket? nem olvastad mit irtam?
akkor megegyszer: egy dolog a marketingszoveg, meg a masik dolog, hogy mi valosul meg.
volt egy par cikk januarban, hogy 2016ban refokuszalnak a VRre. hol is tart ez a dolog? ja hogy hallgatnak rola melyen. vajon miert
a teljes jatek egyaltalan nem VR barat/nak lett eddig tervezve, megvalositva/, ez nem vita targya, ez teny. es ezzel amugy semmi gond nincs. de ne kepzelje senki, hogy az SC lesz a VR jatekok nonplusultraja.
nem lesz, csak buzzwordoket puffogtatnak, meg probaljak a poziciojukat tartani.#40996 tokeletesen leirja, hogy 1. - jatekmenet - immersion ladderek es egyeb kotottfejpalyas szekbeulos forgos faszsagok teljesen VR ellenesek. FPS gunning hogy is lesz? 2. - technikailag nem art egy stabil 60 fps (itt is vannak gondok, bar kliens oldalrol pl jonnek az uj gfx kartyak ez mindenkepp elorebbvisz)
ennek fenyeben standalone modulokban (pl tipp AC) nem elkepzelhetetlen a VR, sot, de hogy a teljes jatekban nem lesz, az teljesen egyertelmu. ha esetleg neked, vagy masoknak nem, akkor olvassanak, tajekozodjanak a temaban es tajekoztassanak masokat is itt.
jelen pillanatban en a legjobb barati joindulatommal lebeszelnek mindenkit, aki pl egy oculust szeretne venni az sc-hez vagy esetleg csak almodozik rola... - en is csak azert irtam, mert a srac ebben a dologban oriasi tevedesben van - tudom egy csak egy igazi jopofa lelkes tulzast irt, de a lenyeg, hogy hiaba lesz bekateterezve, my body iz redi, stb, vr szemcsi nem lesz rajta. csak ennyi. nem ettol lesz a jatek jo
-
EFRM
tag
válasz Menthirist #40996 üzenetére
nagyon jokat irsz, te csak egy dologgal nem vagy 100%:
"valamilyen szinten mindenképp benne is lesz szerintem idővel"nem lehet benne idovel.
a VR vagy alap, amire epitenek, vagy nem. nem epitettek eddig.
programozokent szerinted nem lol fenti mondatod? gondolj mar bele egy percre es
valamilyen szinten - hat ja, de vajon milyenenamugy 2016 junius lesz holnap, ezt csak ugy irtam, mikozben arra gondoltam, hogy 99,5 rendszert kell még okosba megcsinalni, meg par jatekmechanikat, hogy johessen a PU vegre... izgi jovo
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- EA Sports WRC '23
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- E-roller topik
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Robot fűnyírók
- Gran Turismo
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...