Új hozzászólás Aktív témák

  • Menthirist

    veterán

    válasz EFRM #41378 üzenetére

    Azért ehhez marketing költségnek hozzátenném az olyan saját eseményeiket, mint a citizencon-ok. Csak úgy csöndesen. Illetve hogy az ilyen fajta fejlesztési metodika nem csak hogy több pénzt tart a fejlesztőnél, de általánosságban több pénzbe és időbe is kerül (az egyik 10 for the devs során talán kb 2x-es időt mondtak), lévén folyamatosan adogatni kell a release-eket, tehát feature be, belső teszt, külső teszt, release, feature be, belső teszt...stb. Nem pedig úgy mint a normál fejlesztésnél hogy mindent belapátolnak mert 2-3-4 évig senki sem lát belőle semmi publikusat, egy trailert sem, nem még hogy játszható demót. Valamit valamiért... Mindkét metodikának megvannak a maga előnyei és hátrányai. De jóval bonyolultabb ez mint simán felszorozni néggyel és "már 600 milliós költségnél jár". Pláne hogy több 80-120 milliós játék bevallottan marketing NÉLKÜLI fejlesztési költség, illetve nem mindenki költ annyit reklámra mint az Ubi vagy az EA pl. Tény hogy nem tejelnek a kiadóknak és a retail-eseknek, de ez sok green light játéknál is hasonlóan van, annak ellenére hogy nem kickstarterből jön a pénzük, hanem a steam-nek csurgatnak.

    [ Szerkesztve ]

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

Új hozzászólás Aktív témák