-
GAMEPOD.hu
Ez a topik a S.T.A.L.K.E.R. Shadow Of Chernobyl játék két ingyenes módjával (StalkerSoup és Narodnaya Solyanka Cumulative Pack 2) és honosításával foglalkozik.
FIGYELEM!
A StalkerSoup fejlesztés alatt álló játék, ezért hibák adódhatnak!
A végleges verzióra még várni kell
(TALÁN SOHA NEM JÖN EL AZ A NAP!).
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gery D.
Topikgazda
válasz mikej95 #4050 üzenetére
Tudni kell, hogy a fordítás a Soup-ból lett átrakva és ezek a régi, eredeti NS szövegeit tartalmazzák. Ezeket a feladatokat az NSCP2-ben átírta egy bizonyos Akill, ezért vannak benne ezek a hibák. Idővel javítva lesznek, amint odaérek ahhoz a részhez. Próbálok majd haladni a fordítással.
Most lettem kész Kostya egyik feladatának lefordításával, ott az eredeti NSCP2-ben 6 Varjú Szeme Műtárgyat kellett elvinni Akim-nak. Viszont a 2. patch-ben itt már csak 3-at kell.
Szóval, nem elég, hogy az eredeti NS-t átírta, de még az átírt NSCP2 és a kiadott 2. Patch között is vannak eltérések.
Ha esetleg tudsz képeket csinálni és ide feltenni a feladatról és a beszélgetésről, akkor hamarabb tudnám javítani ezeket az eltéréseket.
[ Szerkesztve ]
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
mikej95
aktív tag
válasz Gery D. #4051 üzenetére
Explorer/Guide-ről van szó, vanilla küldetés, miután x16-ból jössz vissza miután megtaláltad Ghost holtestét, beszélned kell vele, hogy megtudd, hol találod meg a Doctort.
Eredeti játékban minden egyebek nélkül elmondja hogy Strelok búvóhelyén van.
Itt kell neki egy AS VAL, Cobra Collimator (reflex sight gyakorlatilag, de ez a neve) és 10 glowstick (af_fosfor) amit a katonáktól lehet megszerezni. Kuznetsov a híd alatt ad rögtön 15-öt, ingyen, ami meglepő.A dialógus a stable_dialogs_escape.xml-ben van esc_provodnik_start_26, esc_provodnik_start_30, esc_provodnik_start_31, esc_provodnik_groza_0 kérdéses. Külön küldetésként is megjelenik, ott AS VAL szerepel már az auto mentésben, de a teljes bevásárlólista továbbra sem. Akkor és ott átváltottam angol nyelvű fordításra, így pontos listát itemekről (kell-e a 10 katonai medkit) és arról, hogy a magyar verzióban van-e dialógusa Kuznetsov-nak nem tudok semmit.
Azt viszont nem tudják, hogy mi nem tudjuk azt, amiről ők úgy tudják, hogy tudjuk.'
-
mikej95
aktív tag
válasz Gery D. #4051 üzenetére
Találtam még egy hibát, ez nem akassza meg a főszálat, de nem hiszem, hogy akinek mindenképp kell a magyar verzió ki tudná bogozni bárhogy is. Itt is újra lett hasznosítva a küldetés elég durván.
Petrenko a Bar Duty területen egy Flash relikviát kér az NS2 magyar változatban, közben a netes kutakodásom alapján Green Flash kéne neki soup-ban (af_electra_green vagy af_electra_flash NS2-ben és Soup-ban más az itemid-je), de NS 2.09.2-ben fényképek kellenek neki az X18-as labor embriókról.
Kb így lenne kerek a történet:sak_strings.xml
<string id="tex_bar_dolg_petrenko_electra_flash">
<text>Petrenkonak képek kellenek az X-18 laborban található embriókról. Az egyik képet a kidőlt kapszulán állva a tőle balra lévőről kell készíteni, zoom nélkül. A másikat a lépcsőn félúton állva, zommal a legtávolabb kapszuláról.</text>
</string><string id="artmod_552_dialog_0">
<text>Itt vannak a képek az embrióról. Nagyon ronda!</text>
</string><string id="artmod_551_dialog_1">
<text>Nem tévedsz. Voronin Tábornok azt a parancsot adta, hogy szerezzek egy embert aki képeket készít az x-18-as laborban található embriókról. A képekért cserébe a tudósok ellátmányt biztosítanak nekünk. Te voltál a laborban. Tudnál lőni két jó képet? Egyet közelről, a másikat távolról, nem feltétlenül kell zoomolnod hozzá.</text>
</string>[ Szerkesztve ]
Azt viszont nem tudják, hogy mi nem tudjuk azt, amiről ők úgy tudják, hogy tudjuk.'
-
Gery D.
Topikgazda
válasz mikej95 #4053 üzenetére
A Soup-os fordítás jó, abban biztos, hogy nincs hiba. Olyan meg nincs, hogy Smaragd Villanás. Van olyan feladat, ahol Smaragd Műtárgyat kell begyűjteni, de nem ez az. 3 fajta Smaragd (Green) Műtárgy létezik: Vérkő, Kifordult és Medúza.
Íme a Soup angol fordítás:
<string id="tex_bar_dolg_petrenko_electra_flash">
<text>\nPetrenko needs a Flash artefact</text>
</string>Nem tudom, hogy a neten mire bukkantál rá, de az biztos, hogy nem a Soup játékmenet volt.
Fordítani meg oroszból fogom ezeket és a hiányzókat is. Az angol pontatlan, épp ezért nézem át az összes szöveget, ami nem kis munka.
Megcsinálom Akill átiratait, hogy a jövőben ne legyen gond ebből. Azt tudni kell, hogy az NS fordítás kezdetleges, ami azt jelenti, hogy nincs ellenőrizve, ezzel mindenki legyen tisztába, aki letölti és ne hibáztasson, hogy valamelyik küldetés nem pontos.
[ Szerkesztve ]
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
Gery D.
Topikgazda
válasz Gery D. #4054 üzenetére
Ahogy haladok a javítással, rábukkantam a szóban forgó feladatra:
<!-- Akill begin -->
<article id="tex_bar_dolg_petrenko_electra_flash" name="Találj egy Villanás Műtárgyat (Fénykép???)" article_type="task">
<text>tex_bar_dolg_petrenko_electra_flash</text>
</article>Nem véletlenül tettem zárójelbe a Fénykép??? kifejezést, mert amikor a Soup-os szöveget ültettem át az NS-be, akkor láttam pár különbséget, ezért megjegyeztem azokat és jelezni akartam a fordításomat használókkal is, hogy ennél lehet, hogy nem a Villanás Műtárgyat kell keresni, hanem fényképet. Gondoltam, majd ha valaki ilyennel találkozik és látja, akkor jelzi itt a fórumon és gyorsan tudom majd javítani őket.
De ezekre külön felhívtam anno a figyelmet, hogy ilyenek lesznek.De tehetem azt is, hogy amíg nem tesztelem le magam az egész fordítást, addig leszedem a fórumról a fordításom elérhetőségét. Senkit nem áll szándékomban a játék haladásaban hátráltatni, félrevezetni a fordításom miatt.
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
mikej95
aktív tag
válasz Gery D. #4055 üzenetére
Orosz fórumokról kaparom össze amit tudok nem nagyon van angol infó a neten. Ezt a feladatot az xml-eken át bogoztam ki. Elsőre blikkre még relikviát kerestem, mert olvastam valami orosz fórumon, hogy van zöld flash relikvia is gondoltam akkor az kell(google fordító). (Fénykép???) megjegyzés vicces volt, biztos ami biztos lefényképeztem először...
Zsinórba belebotlottam 2 ilyenbe csak ezért írtam ide be őket. Annyit tévedtem az előzőben, hogy mindkét kép ugyanarról a tartályról kell ami a kidőlt mellett van (nem a legszélsőről kell a távoli fotó) Nem kritizálni akarom a munkád, mert sokszor színvonalasabb, mint az angol (pl: SKAT-15M leírása).
Persze semmilyen relikviához nem lett végül köze a feladatnak, de a cucc létezik.
Azt viszont nem tudják, hogy mi nem tudjuk azt, amiről ők úgy tudják, hogy tudjuk.'
-
Gery D.
Topikgazda
válasz mikej95 #4056 üzenetére
Félreértettél. Nem azt írtam, hogy az NS-ben nincs Smaragd Villanás, hanem hogy a Soup-ban nincs.
Az NS-t még nem ismerem, nem játszottam vele. Azért használom a Soup fordítást, mert a nagyja ugyanaz.Ma és holnap megpróbálom lefordítani ezeket a feladatokat, amik eltérnek. Lesz is mit átírni, van bőven belőlük.
Most már lesz időm ismét fordítani, úgy hogy haladni is fogok szerintem vele.Amit zárójelben fogsz látni, az lesz az aktuális feladat, nincs köze az előtte állóhoz, vagyis az érvényét veszti.
A SKAT-15M-es Páncél angol leírása hibás, mivel én azt az eredeti Oroszból fordítottam, ezért a magyar verzió pontos.
Dicsekvés nélkül mondhatom, hogy a Soup-os fordításom messze meghaladja az összetákolt, minden kiadott verzióban átírogatott angol szöveget. Mivel a Soup és az NS is Gugli angol, akármennyi ember fogja átírni, sose lesz pontos és teljes a fordítás, mivel eleve kiesik egy jó adag szó. És ami nincs ott, azt nem is tudják javítani.
Célszerű letölteni a következő fájlt és felülírni a régit:
F:\OneDrive\StalkerSoup\NSCP2 Magyarítás Patch\gamedata\config\gameplay\storyline_info_sak_way.xmlEz már a javított fájl. A párbeszédek még nincsenek átírva, de legalább ebből majd lehet tudni, hogy nem egyezik a feladattal.
[ Szerkesztve ]
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
Gery D.
Topikgazda
válasz mikej95 #4053 üzenetére
Lefordítottam, íme:
<string id="artmod_551_dialog_0">
<text>Úgy hallottam, keresel valakit?</text>
</string><string id="artmod_551_dialog_1">
<text>Igen, nem tévedtél. Voronin Tábornok elrendelte, hogy találjak egy olyan személyt, aki képes lefényképezni egy Embriót az X-18-as Laboratóriumban. Ezek a képek szükségesek ahhoz, hogy a Tudósok tanulmányozhassák őket, ezért a Tábornokunk szeretné elcserélni őket néhány ellátmányért. Te voltál a Laboratóriumban. Tudnál találni két jó pozíciót a fényképezéshez? Csinálj egy képet közelről és egy másikat messziről, hogy az embrió teljes egészében látható legyen és szükségszerűen nagyítással. Hallottam, hogy több is van belőlük, fényképezd le azt, amelyik a középső kapszulában van.</text>
</string><string id="artmod_551_dialog_2">
<text>Persze, tudok. A közelit meg tudom csinálni az eldőlt kapszulán, a messzit pedig a lépcsőről.</text>
</string><string id="artmod_551_dialog_3">
<text>Rossz fotós vagyok.</text>
</string><string id="artmod_552_dialog_0">
<text>És itt vannak a képek az embrióról. Hát, ez csúf!</text>
</string><string id="artmod_552_dialog_1">
<text>Azt hiszem, gyorsabb vagy, mint a hasmenés.</text>
</string><string id="artmod_552_dialog_2">
<text>Csak sértegetés nélkül.</text>
</string><string id="artmod_552_dialog_3">
<text>Oké, vicc volt. Itt van a Recepted a munkáért. Mivel te felelősségteljes vagy, meg tudnál csinálni még egy munkát?</text>
</string><string id="tex_bar_dolg_petrenko_electra_flash">
<text>Petrenko-nak szüksége van két képre egy Embrióról, ami az X-18-as Laboratóriumban van. A Fényképeket szükségszerűen nagyítva kell megcsinálni és két pozícióból. A közelit az eldőlt kapszulán, a messzit pedig a lépcsőről. Azt kell fényképezni, amelyik a középső kapszulában van. Ha jól emlékszek, a negyedik kapszula volt eltörve és a padlón feküdt. Így a harmadik kapszulát kell lefényképezni.</text>
</string>Hogy mennyire egyezik az angol szöveggel, nem tudom.
Ma már nem fordítok többet. Majd holnap folytatom.[ Szerkesztve ]
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
Gery D.
Topikgazda
Van egy rész, amikor megkapjuk a Mocsarakra az Áthaladási pontot. Azzal együtt kapunk egy Receptet is. Az egyik Mama Gyöngye átalakításról van szó.
Esetleg tudja valaki, hogy melyik az? A pontos neve kellene, mert az Oroszból nem nagyon tudom kihámozni, melyik is lehet. Burer Mama Gyöngyét ír, de az eredeti NS-ben nem ilyen néven szerepelt és nekem az kell, ami az én fordításomban szerepel. Ez is olyan szöveg, ami a Soup-tól eltér, vagyis ki van egészítve az NSCP2-ben, ezért nincs benne a Soup-ban ez a rész.Talán az a rész az, amikor a Kezdők táborát megtámadják a Zsoldosok és Fanatic/Wolf adja a jutalmat, amikor likvidáljuk őket. Ha esetleg meglenne valakinek az Autó mentés, annak is örülnék.
Ami a Soup-NSCP2 eltéréseit illeti, már csak egy fájl van, amit módosítanom kell. A többi már kész van. Kicsit elhúzódott a dolog, mert nem nagyon volt rá időm. De próbálom befejezni és folytatni az SMS-ek fordítását. Addig is, lehet frissíteni a fájlokat.
A későbbiekben pedig csak a következő fájlt kell majd leszedni: stable_dialogs_arhara.xml
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
Gery D.
Topikgazda
Bejelentette a GSC a STALKER2-t!
TB pedig a 0017-es verziót, ami két héten belül kijöhet..Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
mikej95
aktív tag
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy Golem az hogy a francba éled le a mapon (vagyis hal, mert csak a holtestét lehet elvileg megtalálni a kis termoszos ház lépcsőházának alján) Dragunov említette(neki kell egy csomó képződmény Central Pripyat-ban és ezeket max küldetésekkel lehet megszerezni), mondta beszéljek vele.
Persze van egy olyan érzésem, hogy majd egy másik történetszál visz el hozzá, de jó lenne tudni melyik.Plusz szembesültem vele, hogy NS2-ben nincs 3. (4.) SKAT-15M upgrade "cserébe" csak 12 óránként eszik meg egy "fekete energiát", de nem is olyan op a páncél, plusz csak utolsó upgrade kezd energiát zabálni(nem muszáj fejleszteni). Most morfondírozhatok közte és az isolation suit között(szintén erős páncél, elvileg megvéd blowout-tól ködös az angol fordítás, vagy 110 kg extra teherbírást ad az is, marsh és agroprom között katonák hajkurászásából lett, vmi Gagarin 12 óra várakozás és egy ép SKAT-10-ért még jobb is lett).
S.T.A.L.K.E.R. 2 örömteli, talán lassan NS 2.1 is megjelenik. Közben feltűnt, hogy létezik NS 2016, ami az NS 2.09.2 "újragondolása" (sok helyen földre szálltak: plot, out of bounds mászkálás, mutánsok hp-ja, anticheat, tranzit ponotok), sajnos csak gépi angol fordítás van az se kompatibilis legfrissebb patchekkel.
Most próbálok találni egy működő gépi fordítót legalább XML-eknek.[ Szerkesztve ]
Azt viszont nem tudják, hogy mi nem tudjuk azt, amiről ők úgy tudják, hogy tudjuk.'
-
Laris
junior tag
válasz mikej95 #4062 üzenetére
Mire a végére érsz lesz egy teherautónyi képződményed. A SKAT-15 itt elég gyenge. Ha viszed a Zatonos szálat, Wolf, Fanatic, Cross feladatait elvégzed, ( fentebb van írva róla bőven) eljutsz Ariadnehez, megoldod neki a gyógyszeres feladatait, ad érte egy rejtekhelyet ahol Black doktor testőri ruha van, ami eddig a legjobb cucc.Vigyázz ne maradj le a Zatonos szállal, ha sokáig halogatod később már nem adja a feladatokat hozzá.
-
mikej95
aktív tag
Neten nem találok róla semmit, de mégis úgy néz ki Golem-nek élnie kéne mielőtt Pripyat-ba megy meghalni. Csak még mindig nem tudom hol van Central Pripyat-tól délre bárhol lehet, Associate gondolom nem tudja bemérni, mivel még sosem beszéltem még vele.
Amúgy haladok, kár, hogy sok szálat txt-ben kell vezetnem.
- Black Doctor szálat viszem, most kell beszélni a Freedom-os kereskedővel, hogy hol található Rabinowich. Ez lassan zsákutcába kerül, több szálat le kell zárnom még, hogy felfedezetlen területre eljuthassak.
- The search for boxes and safes of the Mysterious Stalker most jutott el oda, hogy Sidorovich-tól el kéne kérni a Monolith medált. De azelőtt elviszem többi szálat amíg lehet.
- Shadow of Monolith megöléséhez még csak a Monolith embrió van meg, vicces a Diamond cache lánc kezdetét pont tőle kapjuk meg, ami a receptet adja a végső csapáshoz.
- A láthatatlan táskáknál Generators a következő állomás (angol fordítása a cetlinek horror).
- Collector láncon Chernobyl-I a következő állomás.
- Poltergeist Szive egyenlőre jégen, előbb a szarkofágtól el kéne hoznom Sakharov táskáját, hogy megkapjam ATP-Pripyat roof teleportot.
- Speciális fegyverek gyártásához már megvannak a szerszámok, de az első tervrajzhoz csak a Dark Valley kulcs van meg. (Angol fordításban Gunslinger cache, nem értem hogy fordította így ember vagy gép azt hogy оружейник (armourer), a Strelok cache pedig Arrow Cache-ra lett keresztelve).
- Ghost-nak most öltem meg Beast-et. Még 1-2 Ghost küldetés van amit érdemes vanilla szál előtt befejezni.
- Zahar-nak most van a controller hunt, ügyelek rá, hogy tudós ember "indirekt" halált haljon.
- Syak-nál van valami feladat amit csak hajnali 1 és 4 között lehet felvenni, fekete monolith-osnak öltözve kalapáccsal fejbe kell kólintani egy mesterlövészt.
- Amivel nagyon el vagyok maradva az a "találj utat Zaton (és Jupiter)" területére. Ezt még nem vettem fel. Amikor leéled 20-40 specnaz Cordon láda lopásnál, akkor élednek le hallhatatlan NPC-k akiket Fanatic küldött segíteni, velük még direkt nem beszéltem, mert addig ott szobroznak és voltak szívesek kiirtani minden katonát akár hányszor a kezdő falu közelében voltam, de ennek kb most van vége.
- Wolf, Fanatic, Cross megvan, nőt is jól elrabolták mire meglett az apja kenőcséhez, Zaton átjáró még időben van.
- Alap történetben most jön az erőmű, de előtte még 1-2 apróságot meg kell csinálnom.
[ Szerkesztve ]
Azt viszont nem tudják, hogy mi nem tudjuk azt, amiről ők úgy tudják, hogy tudjuk.'
-
Laris
junior tag
válasz mikej95 #4064 üzenetére
Hát csúnyán össze lehet kuszálni a szálakat, talán nem kellene ennyi melléküldetést, így elsőre felvenni, bár nem egyszerű eldönteni, melyik a fontos küldetés.Fontos lenne, párhuzamosan vinni a Soupos, és a Zatonos szállat. Cat adja a Rabinowich küldit. Ha Kelet Pripyatban jársz vedd fel a mosodás kereskedőtől a 3 db-os doksis küldit amit Zatonon kell keresni, és asszem ad egy átjárót is. Ez egy kulcsfontosságú feladat. A Kordonon Busstytól is felveheted a küldit, az egy jó lövöldözős móka lesz.
-
mikej95
aktív tag
Hülye kérdés, lehet valami bug, korán aktiválódott vagy tudom is én, de most nagyon úgy néz ki, hogy békét lehet kötni Shadow of Monolith-tal. Jupiterre érve lőttek rám helikopterek, 10 próbálkozásra túl is éltem, aztán írt, hogy inkább beszéljünk. Miután elég hamar oda jutott a dolog, hogy ki kell pucolni a gyárat mentem, de persze mindenki lőtt rám, nagy nehezen megtaláltam a tetőn, azt mondta lent beszéljünk, lementem semmi fegyver nélkül ahogy kérte erre valami katonai parádét csaptak és bezöldültek.
Ez már csak azért is gond, mert a medálos küldetés még hátra van, ami gondolom jól elrontaná a frakció viszonyt velük, miután lekerül. És még a vanilla főszál sincs végig víve. Vagy ez normális?
Másfelől, ha valaki tudja hol van Golem vagy mi aktiválja Pripyat-ban a segélykérő SMS-ét ne tartsa magába.Azt viszont nem tudják, hogy mi nem tudjuk azt, amiről ők úgy tudják, hogy tudjuk.'
-
Gery D.
Topikgazda
110017-es verzió linkje elérhető az összefoglalóból. Fordítás hozzáigazítása hamarosan.
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
Gery D.
Topikgazda
válasz hubai38 #4070 üzenetére
Nem olvastam olyat a fórumon, hogy kell. De ha sokat crash-sel, érdemes. Pár fájl ki volt egészítve néhány dologgal.
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
mikej95
aktív tag
NS 2016 végleges verziója kézi angol fordítást kap. Kb kora ősszel lesz kész. Plusz be van ígérve jobb időjárás, "új" shaderek és textúrák, plusz egy fegyvercsomag integrálása (ez nem tudom miért kell).
Közben a kanyarban az NS 2.1 is.Közben betelt a save folder, véletlenül all.sav-ot is átraktam backup mappába, vittem tovább Svadovsk feladatokat és végre meglett Golem is. NS főszál Lost Village végén softlock-ot kaptam. Panther megszökését követő Pilgrim beszélgetés utáni restrictorok, spawn triggerek, stb mind hiányoztak. Hónapnyi mentést kéne kidobnom.
Valamilyen érthetetlen megfontolásból Freedom-Duty feladatok második hulláma elakad a Duty rádiók beszerzése után, ha Rare Weapons elvarratlan szálait nem göngyölíti fel az ember. Kapunk tippet Core-tól, hogy másik két bandita egyike ATP-n van és "kinyerhető" egy cache belőle, a másik sorsáról Yakut tud ez kell az Antidode->X18 cahce->Temporary Turce->Check for Strenght->Reserve cache->Golem segélykérése vonalat. Na ilyenek miatt várom 2.1-et és a 2016 naprakész angol változatát.
Azt viszont nem tudják, hogy mi nem tudjuk azt, amiről ők úgy tudják, hogy tudjuk.'
-
Laris
junior tag
válasz mikej95 #4074 üzenetére
Mélyen beleástad magad a játékba, hát , hogy ne legyenek gyakoriak az elakadások, újrakezdések , vagyis a a feladatok sorrendjének betartása végett elkelt volna hozzá, egy jó kézikönyv mint pl a Secret Trails.2-höz. Itt sem lehet tudni, hogy melyik pitiáner mellék küldi, vagy kiesett NPC lehet fontos. ( Jót tenne a játék Solyonkás részének, eléggé tekervényes szálait értelmezni, és magyarítani, .de megéri e ha Jön a NS 2.1, amiben változhat a szöveg is.)
-
mikej95
aktív tag
Kíváncsi vagyok mi történik, ha első Dark Valley látogatáskor Mongol-t hagyom meghalni. Szinte minden plot szálnak van Dark Valley vonatkozása közvetve vagy közvetlenül. NS 2 guide van, de az csak azt tárgyalja ami mindenképp kell NS főszál haladásához. Youtube-on vannak jó guide-ok (oroszul) sibiryk39, kotbegemot74, de azok között is van nem egy videó ahol cheat menüvel teleportálgat a különböző triggerekbe.
Gery D. minőségi NS2 fordítást csinált. Sok küldetésnek viszont eleve nincs normális leírása, szűrd ki a szövegből, aztán írd fel valahova alapon vannak. Még jobb amikor feladat se jelenik meg a PDA-n, megkezdett szálnál is döcögős tud ez lenni, de 1-1 új szál megnyitását jelző félmondat már nagyon gáz tud lenni, főleg, hogy van nem egy red herring (pl: omega képződmény).[ Szerkesztve ]
Azt viszont nem tudják, hogy mi nem tudjuk azt, amiről ők úgy tudják, hogy tudjuk.'
-
Gery D.
Topikgazda
válasz mikej95 #4076 üzenetére
Mongol ahhoz kell, hogy a Sötét Völgyi banditák haverok legyenek. Ha Mongol meghal, egy csomó feladat ugrik. Szerintem nem érdemes halálra ítélni szerencsétlent.
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
mikej95
aktív tag
válasz Gery D. #4077 üzenetére
Pont ezen morfondírozok. Mongol halálával nem csak a Borov feladatok ugranak, de el se lehet kezdeni Aquila szálat (Sidorovic nem küld SMS-t, hogy el kéne valakit tenni láb alól): hacking software, deerslayer, prototype gauss pisztoly kapásból ugrik (csak a fő jutalmakat nézve). Zahar szálon kapott kontroller vadászat nem fejezhető be nélküle (képződmény recept és/vagy útvonal). Legalább egy Dragunov artifact ugrik vele együtt elakadnak Skadovsk feladatok is egy ponton, (ha nem szállítunk neki, akkor nem lesz mit elrejtenie, bioradar összetevővel együtt). Rare Weapons feladat sem teljesíthető, Freedom-Duty egyedi küldetések második hulláma szintén kiesik. Unknown chips sem teljesíthető, de a Doom 3-ból a Soul Cube sosem ért ennyi macerát.
Cordon katonai dokumentumok kihagyásával szintén egy egész küldetésfa marad ki.
Dimak (East Pripyat) ignorálásával különböző extra utaktól esik el az ember és a Skadovsk lakatlan marad.
Major/Akim ignorálása nem tudom melyik szálakat akasztja el, de nem is lesz Zaton-on kincses barlang, ha kihagyjuk.
Nem tudom NS JP2 fordításodban hibásan van-e, de angol verzióban valamiért lemarad a Black Angel relikviáról hogy enyhe 100 egységnyi sugárzást bocsájt ki. Amikor Jupiteren rögtön 2 darabot találtam nem tartott sokáig a boldogságom.Azt viszont nem tudják, hogy mi nem tudjuk azt, amiről ők úgy tudják, hogy tudjuk.'
-
Gery D.
Topikgazda
válasz mikej95 #4078 üzenetére
Az NS-ből csak a Soup-os rész van meg. Az NS részből pedig az van meg, amikor kinyírom a mesterlövészt Cordon-ban. Sajnos nincs időm a fordítással foglalkozni. Lehet mondani, hogy jegelve van most a Soup és az NS is bizonytalan ideig.
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
zsokey2
csendes tag
Megiszom a löttyöt a jatek legelejen, elteleportalodok a barlangban kinyirok minden mutanst, talalkozok evel a dokival, de nincs parbeszed, nem ad semi masik itókát amivel ki tudok jonni innen. verzioszam 1.1.0017
-
Gery D.
Topikgazda
válasz zsokey2 #4080 üzenetére
A barlang elején felvetted a Minigunt és az összes cuccot, ami benne volt? A Kísértet Szíve műtárgynak is nálad kell, hogy legyen. Csak akkor adja be a szöveget, ha ami a zsákban volt, nálad van.
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
zsokey2
csendes tag
Igen most mar sikerult, koszi a segitseget, en voltam figyelmetlen. De sajnos tobb ora jatek utan nem enged visszamenni kordonba a szemetdombrol mert mielott betolt a jatek hibakodot ir ki, minden belekontarkodas nelkul es kilep. mindig ez volt a stalker jatekok problemaja sajnos pedig jo lett volna ezzel a moddal tolni de ezt pl kijavithatnak.
-
Aarpok
őstag
válasz zsokey2 #4082 üzenetére
Nem rég én is nekiálltam ezzel a 17-es verzióval viszont nekem általában a sötétvölgy - x18 s labor ki illetve belépésekor akad ki memória problémára hivatkozva. Ezt leszámítva nálam jól megy a játék (mikor játszom) magyarítás fent van. Egy log mindenképpen jó lenne talán tudni lehetne mi a gondja.
Аарпок
-
zsokey2
csendes tag
igen fent van a magyaritas 1.1.0017 verzioja, lehet h az kavar be?
https://kepkuldes.com/images/2d7931c6ed81a5f4281ea16aea3d18af.jpg
[ Szerkesztve ]
-
Gery D.
Topikgazda
válasz zsokey2 #4085 üzenetére
Nem ez kell. A log fájlt a Stalker mappán belül az \_appdata_\logs elérési úton érheted el. Az utolsó pár sor kell, amit ide is bemásolhatsz.
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
zsokey2
csendes tag
0023:00000000 XR_3DA.exe
0023:0965552C xrGame.dll
0023:093D4D10 xrGame.dll[error][ 8] : A parancs végrehajtásához nincs elég tárolóhely.
ezt irja ki, eleg ennyi info?
-
-
zsokey2
csendes tag
oke , koszi, ujrarakom a jatekot hatha ugy megoldodik, ha ugy se , akkor megnezem a magyaritas nelkul.
-
Gery D.
Topikgazda
-
ericdrawen74
senior tag
Erre esetleg valami megoldás? :
FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : mem_usage_impl
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\memory_usage.cpp
[error]Line : 156
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : bad node in heapA magyarosítást már kilőttem. A db kiterjesztésű fájlokat kicsomagoltam a gamedata mappába, úgy használom játékot.
Olyan világ jön, amikor mindenki gyanús, aki szép. És aki tehetséges. És akinek jelleme van… A szépség inzultus lesz. A tehetség provokáció. És a jellem merénylet!… Mert most ők jönnek… A rútak. A tehetségtelenek. A jellemtelenek. (Márai Sándor)
-
Gery D.
Topikgazda
válasz ericdrawen74 #4091 üzenetére
A db kicsomagolás a 24-es verziótól nem működik normálisan, mivel egy fájl szerepelhet több Db-ben is. Ezért ezt a megoldást nem javasolják a készítők. De minek csomagolod ki?
És a teljesítmény is drasztikusan lecsökken.
[ Szerkesztve ]
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
ericdrawen74
senior tag
-
Gery D.
Topikgazda
válasz ericdrawen74 #4093 üzenetére
Egyébként én akkor használtam ezt a megoldást, amikor még 32 bites oprendszerem volt. Valamiért a DB-s verzió nem akart elindulni. Amikor kicsomagoltam, simán futott. De jött a későbbi verzió és mindenféle hibát kiírt és nem indult el a mód, onnantól használtam 64 bitest. (Nem mostanában volt. )
[ Szerkesztve ]
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
ericdrawen74
senior tag
válasz Gery D. #4094 üzenetére
Nem igazán vettem észre teljesítménycsökkenést kicsomagolás után, mondjuk a Lost Alphánál használtam igazán a photograph mod miatt.
Olyan világ jön, amikor mindenki gyanús, aki szép. És aki tehetséges. És akinek jelleme van… A szépség inzultus lesz. A tehetség provokáció. És a jellem merénylet!… Mert most ők jönnek… A rútak. A tehetségtelenek. A jellemtelenek. (Márai Sándor)
-
Gery D.
Topikgazda
válasz ericdrawen74 #4095 üzenetére
Különálló módoknál az mindegy, a Soupnál azért nem jó, mert ott már össze van keverve, integrálva vannak a fájlok az eredeti db fájlokban. Minden egyes mappa egy-egy db fájlban van benne. Pl a Textues mappa a db0-ban, a UI a db1-ben és így tovább. A 24-es verzió előtt volt az, hogy a soup még különálló db fájlokban volt benne, nem az eredetibe rakva.
[ Szerkesztve ]
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
ericdrawen74
senior tag
válasz Gery D. #4096 üzenetére
Ezt mondjuk nem figyeltem. Felrakom megint, magyarosítás nélkül, frissítem aztán meglátjuk mit mutat...
Olyan világ jön, amikor mindenki gyanús, aki szép. És aki tehetséges. És akinek jelleme van… A szépség inzultus lesz. A tehetség provokáció. És a jellem merénylet!… Mert most ők jönnek… A rútak. A tehetségtelenek. A jellemtelenek. (Márai Sándor)
-
Gery D.
Topikgazda
válasz ericdrawen74 #4097 üzenetére
Vicces, de a fordítás fájljai hibátlanok. Az eredeti fájlokban vannak hibák. Azt mondjuk nem tudom, hogy ezek javítva lettek-e azóta. De már jeleztem a fórumra. a lényeg, hogy a fordítás csak az egész verzióhoz jó. vagyis a 17 végűre. Ha már az van, hogy 17.1, már nem biztos, hogy jó.
[ Szerkesztve ]
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
sinick
senior tag
Új játékot kezdtem a frissen telepített 17-es magyarított StalkerSoupban. Egyszer csak eltűnt jobb felső minimapon az NPC-k jelölése, csak a kiemelt NPC-k látszanak. A PDA-ban a Kapcsolatok alatt egy kapcsolat sem jön be. Semleges csoportban vagyok. Olvastam valahol, hogy nehézség átállítása során lehet ilyen probléma, de ez nem volt (ettől függetlenül kipróbáltam). Még valahol az első Agropromi küldetésben tűnt el, most jönne Yantar (sajnos, csak most tűnt fel). Van rá valami fix?
-
ericdrawen74
senior tag
válasz Gery D. #4098 üzenetére
Újra telepítettem, újra kezdtem, ugyan az a memory_usage.cpp probléma. Azt hiszem a gépem bőven megfelelő ehhez a játékhoz . Nem értem a problémát.
Olyan világ jön, amikor mindenki gyanús, aki szép. És aki tehetséges. És akinek jelleme van… A szépség inzultus lesz. A tehetség provokáció. És a jellem merénylet!… Mert most ők jönnek… A rútak. A tehetségtelenek. A jellemtelenek. (Márai Sándor)
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Óra topik
- Windows 11
- Freemail
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Gmail
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- További aktív témák...