-
GAMEPOD.hu
Ez a topik a S.T.A.L.K.E.R. Shadow Of Chernobyl játék két ingyenes módjával (StalkerSoup és Narodnaya Solyanka Cumulative Pack 2) és honosításával foglalkozik.
FIGYELEM!
A StalkerSoup fejlesztés alatt álló játék, ezért hibák adódhatnak!
A végleges verzióra még várni kell
(TALÁN SOHA NEM JÖN EL AZ A NAP!).
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
Már a feladat megadása is az esetleges harcra utalt, most fejből idézem, lehet, hogy nem pontosan:
"Lopózz be a banditatáborba és szerezd meg Borov kulcsát".Minek kell lopózkodni, sunnyogni, ha mindenki "haver"?
Akkor még jó, hogy nem kezdtem elölről mindent. Viszonylag sok cuccom van egy ládában a Bárban.
Hasznosnak tűnik az a dekódoló modul is, amit ha jól emlékszem a Szeméttelepen, a vasúti hangárban ácsorgó úriembertől vásároltam.[ Szerkesztve ]
-
Gery D.
Topikgazda
válasz Dhampir #4303 üzenetére
Ez a feladat az eredeti Stalkerből van. Egyébként meg lehet menteni a Szolgálatos srácot is, akit a gödörnél éppen kivégeznek, akkor viszont le lehet gyalulni a banditák többségét. Meg ha jól tudom, ha a Banditát nem sikerül megmenteni, attól még Borov nem lesz ellenség, csak át kell jutni a társain, lopózva, ez is utalhat a "Lopózz be és szerezd meg Borov Kulcsát" mondat.
Ezen elven kell kiszabadítani a Pincében raboskodó Szolgálatost is, de az se baj, ha mindkettőt kinyírják. A feladat csak addig terjed, amíg kinyitod a cella ajtaját, onnantól nem számít, ha megölik.A szöveg így néz ki pontosan:
<string id="bar_darklab_documents_1">
<text>Szerezd meg Borov kulcsát a Laboratóriumhoz.</text>
</string>[ Szerkesztve ]
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
félisten
válasz Gery D. #4304 üzenetére
Az eredetire már nem emlékszem, régen játszogattam vele.
Véletlenül megmentettem a gödörnél fogvatartott Szolgálatost, amikor a vaskapu egyik nyílásán leszedtem a banditákat. Feltehetően ők őrizték, de akkor még nem láttam meg a foglyot.
A baj az, hogy egy behajított F1 gránát leterítette Borovot a szobájában. Korábbi mentésből még újrakezdhetem a harcot.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Újból kezdtem Sötét Völgyet, barátságos légkörben már egész más a helyzet. megpróbáltam megmenteni a gödör melletti Kötelességit, de szinte "lelövette" magát, ahelyett, hogy most elfutott volna.
Ismét volt két kidobás, itt a naplóbejegyzés vége az utóbbiról, a lényeget félkövérrel kiemeltem:
stack trace:
0023:77473442 KERNELBASE.dll
0023:72C78E89 MSVCR80.dll, CxxThrowException()
0023:075C6DA8 xrGame.dll
0023:077E79DD xrGame.dll[error][ 8] : Nincs elegendő memória-erőforrás a parancs feldolgozásához.
[ Szerkesztve ]
-
Gery D.
Topikgazda
válasz Dhampir #4306 üzenetére
3-4 visszatöltéssel tudtam én is megmenteni a tagot a gödörnél, de nem is annyira lényeges. Az a baj, hogy össze-vissza futkos ő is, meg a rab is az épületben, ezért hamar le is szedik mindkettőt.
[ Szerkesztve ]
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
Aarpok
őstag
válasz Dhampir #4308 üzenetére
Nem kell velük foglakozni a lényeget nem befolyásolja ha meg is halnak.A gödörnél lévőt nem is szoktam kimenteni.A cellában lévőt is csak kiengedem azt mehet amerre akar de legtöbbször nem jut messzire mert simán lelövik.
Az pedig újítás hogy lehet adni medkitet a banditának és ettől bezöldül az egész tábor az eredetiben is lehetet volna ez de ott nem így oldották meg ott mindenképpen ki kellett végezni Borovot és társait.Sőt itt feladatokat is ad és az egyik jutalma egy exo ami Akimnak kell Cordonban (északi előörs).[ Szerkesztve ]
Аарпок
-
félisten
Kiengedtem a pincébe zárt foglyot, majd eltávoztam. Úton Borov felé puskalövés dörrent. Sejtésem szerint lelőtték a szerencsétlen fickót. :-(
Igen, Borov már adott feladatot, valami Kimérák barlangjához vezetőt.
Felfigyeltem arra, hogy a Borov körüli zárt szekrényekből, azok kinyitása nélkül is el lehet venni a bennük rejlő dolgokat.
[ Szerkesztve ]
-
Gery D.
Topikgazda
válasz Dhampir #4310 üzenetére
Esetleg, ha adsz nekik fegyvert, a gödrösnél és a cellában lévőnek, talán útközben lekap néhány banditát. A Gödörnél lévőnek egy Lefűrészelt csövű Puskát szoktam adni, azzal mindig bátrabb.
A cellában lévőnek pedig AK-t adok, pár lőszerrel, meg Elsősegély-csomagot, mielőtt kiengedem a cellából, aztán gyalulja velük a Banditákat.Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
Gery D.
Topikgazda
-
shield
őstag
válasz Dhampir #4312 üzenetére
Irigy vagy? A Stalkereket segíteni kell.
Én szoktam osztogatni fegyvereket, persze amelyik játékban lehet/elfogadják. Most az alap SoC-al játszom itt a birkája a zöldfülűek a falujában nem harapnak rá, leesik a földre és nem is veszik fel.
Volt olyan amikor jól felfegyvereztem őket, jöttek a katonák az előőrsről megleckéztetni a zöldfülűeket, de meglepődtek amikor megszólaltak az AK-k és le lettek alázva. Máshol is szoktam adni jobb fegyvereket a Stalkereknek, pl. ahol a banditák pofátlankodnak, de a Stalkereknek csak sörétesük van, stb...
Ja, most jut eszembe, a Mocsárban a Szivattyútelepen levőket felfegyverezve nagy meglepetést lehet okozni.
Ha jól emlékszem Hubai fórumtársunk mesélte, hogy golyószórókkal, stb.. fegyverezte fel ott az embereket, volt hadd el had.[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
félisten
Hiába adom, nincs pénzük megvenni. Ingyen meg nem kellett nekik.
Valaki kinyírta azt a stalkert is, akit a vérszopós helyről megmentettem.
Más:
X18 után átvergődtem Kordonba és csak a faluban derült ki, hogy van egy új stalker; a Kotya. Mehetek vissza majd megint a föld alatti laborba.
Viszont már felvettem két helyi küldetést is, az egyiket Szidorovics adta, be kell majd lopakodni a katonákhoz. Kíváncsi leszek rá, hogy nem nyitnak-e tüzet...
[ Szerkesztve ]
-
Gery D.
Topikgazda
válasz Dhampir #4316 üzenetére
Kostya már akkor megjelenik, amikor a Barlangból kijössz.
Maccap, vagy mi a jóég a neve annak a Stalkernek, nem is gond, hogy kinyírták, mert átcsesz a Gauss Puskával rendesen. Úgy hogy ne bánd!
A Katonák csak a Híd alatt nem lőnek rád és a Katonai Kereskedő Agropromban. Mindenhol ellenségek.
A híd alatt majd lesznek szakadár Katonák, azokat viszont ölni kell, de okosan.Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
félisten
válasz Gery D. #4317 üzenetére
Korábban nem álltam szóba Kostyával (nem Kosztya a neve?), akkor ezért kaptam meg későn ezt a feladatot.
Valami pénzt fizettem Sötét Völgyben egy sztalkernek, aki abban a lepukkant, kerítéstől védett területen ácsorgott, amely a Kordon felé vivő út határnál áll. Ámde nem kaptam cserébe semmit a zsuga zsebrevágásán kívül. Ez átverés lehetett?
Amikor Kordonba visszatértem, volt egy zsoldostámadás, amit visszavertünk a faluval. Viszont érdekes módon két katona is bekapcsolódott a faluba lefelé vezető út környékén, eszerint ők a laktanyából jöhettek oda. Abból vettem észre, amikor hátba támadtak a zsoldosokkal való tűzharc végén.
Úgy tudom, hogy csak a nappali hídőrség barátságos, az éjszakai váltás már ellenséges. Igazából az első vodkaátengedéses találkozó után csak messziről látom őket, miközben átugrálom a vagon utáni kerítést, így nem kell folyton dézsmát fizetnem a hidat őrző dörzsölt őrségnek.
(#4314) Aarpok
A helikoptert nem borították fel a Kimérák, mert lecsaltam őket egyenként a dombháton, ahol a puska alól kilőtt VOG-gránátok véglegesen megálljt parancsoltak a nagy éhű, félelmetes ragadozóknak.
X-18-ban a közelről megszólaló sörétes mindkét vadul támadó Kisóriást hamarost megadásra késztette.
[ Szerkesztve ]
-
Gery D.
Topikgazda
válasz Dhampir #4318 üzenetére
Amikor kiszabadítottad a Vérszívók karmaiból a Stalkert, hálából elmondta neked, hogy a farmon van egy Stalker és ha fizetsz neki, cserébe ad egy Gauss Puskát. Na ez volt az az átverés. Messziről mondja is a Stalker, akinek pénzt adtál, hogy olyan vagy, mint Robin Hood, pénzt adsz a szegényeknek, majd figyelmeztet, ha bemész utána a házba, tüzet nyitnak rád.
Na nekem se kell sose több, mindenkit kinyírok ott.A Kezdők táboránál azért mehettek oda a járőröző katonák, mert túl közel jöttek és a látómezejükbe került a csata. Ők bizonyára csak a Zsoldosokat akarták megölni, de mivel túl közel mentek a faluhoz, gondolom a Stalkerekre is rátámadtak. Ezt egyébként valamikor valaki mondja is nekünk a Stalkerek közül, hogy a Katonák néha meglátogatják őket és eljátszadoznak velük.
A Híd alatti történet is valahogy úgy szól, hogy van egy Katona, akit felülről küldtek oda hozzájuk. Nappal járőrözik, este viszont ott vodkázik a híd alatt. Eredetileg fent a töltésen kellene látnunk ezt a Katonát, de én még sose találkoztam vele a Soup újabb verziójában. Viszont este sem ül ott, ahol kellene, szóval ez szerintem egy téves Karaktereltávolítás TB eszes csapatától.
[ Szerkesztve ]
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
félisten
válasz Gery D. #4319 üzenetére
Az a szituáció volt.
A figyelmeztetés nem rémlik (lehet, hogy már nagyon az X-18 járt a fejemben és figyelmetlenné váltam), ezért is távoztam békével, egyébként csak akkor tüzelek, ha nagyon muszáj. Eszerint azok a sztalkerek még a banditáknál is rosszabb figurák.
Na, nehogy baj legyen a két katona miatt, de ez majd jóval később derül ki.
Még eszembe jutott, hogy jóval korábban bent jártam az ATP-nél, de a futárt sehol sem láttam, a küldetést viszont még mindig mutatja. Lehet, hogy rosszalkodásom miatt történt mindez, ugyanis az ATP-be a konzolos teleport segítségével jutottam el.
[ Szerkesztve ]
-
Gery D.
Topikgazda
válasz Dhampir #4320 üzenetére
Az semmilyen gondot nem fog okozni, hogy a két Katonát megölted. Nem a táboruk hatáskörében történt.
Miután odaadtad a pénzt a Stalkernak, ő ezután arra kér, várd meg ott, ahol vagy, kihozza a Puskát. Miután eljutott a tábortűzhöz, bent az épület végében, akkor jön a Robin Hood-os rádiós üzenet. Oroszul nem tudom, hogy hangozhat, de ugye az NS eredetileg az Angol szinkronos verziót használta fel.
Az ATP-s futár most nem ugrik be, ki lehet és melyik feladathoz kapcsolódik, viszont van ott egy Stalker, Crest a neve, azt hiszem. Tőle kapjuk azt a feladatot, hogy 5-5-5 Műtárgyat kell hozni. Hogy mik azok pontosan, ez se ugrik be, de a területen nem mindegyik található meg, ha megtalálható egyáltalán. Bár, szerintem pont azért kellenek neki.
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
félisten
válasz Gery D. #4321 üzenetére
Érdekes, mert a fickó egy tapodtat sem mozdult el a helyéről, csak állt ott. A többire nem emlékszem, mert otthagytam. Remélem, hogy nem bántják a sztalkereket, akik amúgy nem szentek, de egy-két rendes fickó általában akad közöttük.
Az ATP-nél Kalinin várt, ha jól láttam ő volt "Szakáll" a csapos, a Call of Pripyat-ból.
Egyszer remélhetőleg visszanézek oda, csak továbbsodortak az elvállalt küldetések.[ Szerkesztve ]
-
Aarpok
őstag
válasz Dhampir #4322 üzenetére
ATP-n ha jók az emlékeim 3 v 4 feladat van mindegyiket Kalinin adja.Nem akarom lelőni a poént de csete-paté az lesz.
Kuznecov és társait én már kiraktam a zónából így ott már nem akadályoz senki a mozgásban (persze csak a küldetés elvégzése után).Sőt a Katonai ellenőrző pont is üres onnan is kilakoltattam a katonákat.A Gauss -s csávokkal nem foglakoztam sosem bár ez az alapjátékban is benne volt ott is csak a lehúzás volt a lényeg.Nem fizetek nekik és nem megyek be az épültebe mindenki örül és boldog.Аарпок
-
Sensut
őstag
Kuznekovéknak a Soupban nagy szerepük nincsen, ők a NS-ból öröklődtek, viszont ott kulcsfigura a tiszt, mert az elején ő ad kést egy vérszívó kiiktatásához (és lesz késed mutáns részeket gyűjteni), majd nála kapsz fáklyákat egy későbbi feladathoz. Ezeket a részeket kiszedték a Soupban, vagy még bele sem kerültek.
[ Szerkesztve ]
-
Gery D.
Topikgazda
Ezek mind új részek. Ahogy másolgattam be a Soup részeket az NSCP2-be, látszott, mik a közös pontok és mik voltak már az eltérések.
Amit Crest-ről írtam, az felejtős, összekevertem a területeket. Itt ATP-ről van szó, én meg az Elfelejtett Erdőről írtam
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
félisten
Már ennyire nem emlékszem az alapjátékra.
Nem is tudom, talán csak 800 rubelt kellett fizetnem? Annál több jön vissza a megvásárolt dekódoló modulnak köszönhetően, ami a felvett PDA-kból szívja el a valutát.
Pár küldetést már elvégeztem korábban az ATP-n, csak a CD-nél támadt nagy riadalom részemről, mert gyönge ruházatom miatt egyből szétlőttek. Akárhányszor töltöttem vissza, folytonosan, hiába taktikáztam, az exo-sok ellen alig volt esélyem... Nem is tudtam folytatni onnan, csak gyors kiteleportálással, majd visszatérvén ATP-re, kintről a fák mögött bujkálva csaknem egyenrangú félként állhattam ki az ellennel, habár még úgy is szétlőttek egy párszor.
(Az X-18 Laborban teljesen lenullázódott az alap sztalker ruhám. Jobb lett volna inkább megtartani "Sztrjelok" páncélját és nem odaadni Bes-nek a Sötét Völgyben. )
Egyedül a Futáros küldetést mutatja még, valamint a képződményekre emlékszem, mindezt majd le kell ellenőriznem.
[ Szerkesztve ]
-
Gery D.
Topikgazda
válasz Dhampir #4326 üzenetére
Amikor Bes-nek odaadtad a ruhát, rögtön vissza kellett volna vásárolni tőle. Ez viszont a Soup egyedisége. Nagyon sok küldetés Páncélját így vissza lehet szerezni.
A Futárt a Szemétdombra kivezető útnál találod meg. A CD-t pedig úgy egyszerű megszerezni, ha bent maradsz a kunyhóba és aki épp bemegy, azt nyakon lövöd egy sörétessel.
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
félisten
válasz Gery D. #4327 üzenetére
Na, lehet, hogy egyszer újrakezdem az egészet, okosabban most már.
Bent maradtam a kunyhóban, de ezeket a nagy erőket egyszerűen nem tudtam megállítani, simán szétkaptak erős fegyverzet és ruha híján.
Bejártam az ATP-t, de akkor nem leltem meg a futárt. Egy ízben valami szikrázó szörnyeteg támadott meg és vége szakadt a dalnak.
(#4324) Sensut
A fáklyákhoz véletlenül nem jár ez a nóta is?
-
Gery D.
Topikgazda
válasz Dhampir #4328 üzenetére
Az a Kiméra. Elektromos sokkot ad, ha rád támad. Azt messziről kell legyalulni, de még úgy is nehéz.
A Kunyhóban van láda, mögé kell leguggolni. Onnan lehet fejbe lőni a banditákat. Én legalább is mindig így csinálom.
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
félisten
válasz Gery D. #4329 üzenetére
Érdekes, másut még nem figyeltem fel az elektromosságára, de ATP-n az alkonyatban félelmetes látványt nyújtott amikor a dombos tájon már messziről rohant felém. Én is rohantam már ekkor, csak éppen az ellenkező irányba.
Próbáltam a gunyhóban leguggolva is, de eszerint ügyetlen voltam. A közelharcos fegyveremmel ("Sztrelok a közelharcot szerette", így szól a fáma), - ami javíthatatlan - talán jobban ment volna.
-
Gery D.
Topikgazda
válasz Dhampir #4330 üzenetére
Strelok neve Mesterlövészt jelenti, szóval eleve rossz az a megállapítás, hogy a közelharcot szeretné
A Sötét Völgyben a Helikopternél is Kiméra volt, azt hiszem. De lehet, hogy a másik dög volt, aminek két feje van.
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
Aarpok
őstag
válasz Dhampir #4328 üzenetére
Az elektromos kíméra nekem sem a kedvencem ép csak hozzádér már kampó is jön az a semmi érteme meghalos effektus szédölögsz aztán kiírja, hogy meghaltál.Már az elöző verziókban is csavartak pl az irányító képességein nem kell sokat csesztetnie máris a zombi klán új tagja vagy.
Аарпок
-
félisten
válasz Gery D. #4331 üzenetére
Pedig azt mondták róla a Soupban.
Ha jól emlékszem, valamelyik játék fordításában csak sima Lövészként utalnak rá, hátrahagyott üzenetek alapján, talán a Call of Pripyatban. A mesterlövész nem sznajper lenne?A helikopternél lévők nem voltak elektromosak észrevételem szerint. Eddig nem is tudtam, hogy létezik elektromos fajta is.
(#4332) Aarpok
Az Agropromban veszteglő Irányító egy párszor megtáncoltatott, de nem váltam zombivá. Lehet, hogy különbözőek a képességeik?
[ Szerkesztve ]
-
Gery D.
Topikgazda
стрелок-lövő
охотник-vadászSzóval a Strelok az tulajdonképpen Lövőt jelent. A vadász az a másik fura szó.
Rokonértelmű szavakat egybe rakja a google, de amikor ki akarod választani a megfelelő szót, akkor a lövőnél jelenik meg a Strelok szó. Sajnos csak erre lehet hagyatkozni, már nincs Orosz ismerősöm, aki pontosan meg tudná mondani, hogy valójában melyik mi.
Viszont a játékban benne van egy átalakított AK, az mesterlövész puska. Ebből is lehet sejteni, hogy Strelok Mesterlövész lehetett valamikor.
[ Szerkesztve ]
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
Sensut
őstag
válasz Dhampir #4340 üzenetére
A harácsolás mellőzése nem hülyeség, mert az terheli leginkább a játékot, ha valahol egy láda agyon van nyomva tárgyakkal. Pld. biztosan feltűnt az idő során, hogy a Bar területére lépve egyre inkább nehezebb a pálya betöltése és a népes terület felé haladva egyre inkább laggol a játék. Ez nem csak modokban, de még az alap SOC-ban is megfigyelhető. Ez leginkább azért van, mert mindenki a bárban tárolja a cuccait és egy loading zone-hoz érve a motor be kell töltse az összes cuccot a memóriába. És ugyanez érvényes a kereskedőkre, akik leltára agyon van zsúfolva fölösleges áruval. Ezért is csináltam volt a NS-hoz a könnyítő peccset, amiben kiszedtem a kereskedőktől az összes fölösleges cuccot. Persze ez nem minden, de sokat számít még crasheknél is.
-
Gery D.
Topikgazda
Na meg ajánlott a Windowsban beállítani a lapozófájlt is, ami a Virtuális memória, automatikusról manuálisra.
Nekem 4.000-től 10.000-ig van megadva a Windows meghajtóján, a többin mindig beállítok ilyen 4-20 ezres értéket. Ezzel is csökkenteni lehet az összeomlás esélyét.
És ez nem hülyeség, mert egyszer újrahúztam a Win-t és ez kimaradt. Akkor a játék 5-10 percenként kidobált. Miután beállítottam a lapozást, utána elég sokáig ki se dobott. Volt, hogy órákig tudtam menni.
Nálam viszont sose volt gond a cucc felhalmozódás, viszont annyiból érdemesebb kevesebb cuccot ott tárolni, hogy átláthatóbb legyen a láda tartalma. A Bár amúgy is lassan tölt, meg amikor a Szabadságiakhoz érek, mindig befagy a kis híd után pár másodpercre.[ Szerkesztve ]
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
shield
őstag
"Ez nem csak modokban, de még az alap SOC-ban is megfigyelhető."
Én most játszottam ki az alap SoC+ZRP+Textures pakkok. GoG orosz verzió volt az alany. Meglepetésemre egyetlen egy kidobás, fagyás, stb... semmi sem volt. Ilyet még egyszer sem tapasztaltam.
Köztudott, hogy megrögzött gyűjtögető vagyok. Bárban a központi raktáram, a tatyómban 1 tonna cucc, szó szerint, semmi akadozás, semmi gond. A betöltés is szerintem megfelelően gyors volt. Teljesen elégedett vagyok vele, csodálkozom is rajta, a Stalkernél ez teljesen szokatlan..
Nem tudom mit csináltak vele, de ez így tökéletes volt. Ezek szerint működhet jól is.
Az igaz, hogy tiszta telepített gépen ment. A gép is elég erős. Szóval, csalódás mentes volt.
Adja Isten, hogy a többi is így menjen.S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
shield
őstag
válasz Dhampir #4345 üzenetére
Ez csak egy javítás, ami rendbe rakja az alap játékot. Talán ezért is volt hiba mentes és nem ment el a kedved a játéktól. Lehet hogy az orosz gog alap is jobb. Több verzió számmal is láttam.
Annyit dobott rá, hogy Bárban a Szolgálatnál és a Katonai Raktárakon a Szabadságnál tudsz javíttatni. Ja és van hálózsák, így tudsz aludni. Ezeket telepítés után tudod bekapcsolni más egyéb dolgokkal együtt. Van egy konfig fájl a gamedata mappában, azt kell elindítani. Persze ezt az elején nem vettem észre, ezért kezdtem el hálózsák és javítókészlet kis modokkal kísérletezni.
Annyi haszna lett, hogy egy javítókészlet modocskát összebuheráltam és ezek után a hulláknál találtam a kis ládácskákat és bármikor megtudtam javítani a cuccaimat. Ez jól jött Kordonon, Sötétvölgyben, Jantaron, Bárban, amíg a küldetések nem vittek el az előbb említett lehetőségekig. Használatához kell egy kis odafigyelés, de jól jött. A javítás igen húzós, ezzel lehet spórolni. Egy nagyon lerobbant cuccot fullra feljavítja, ami egy páncélnál több tízezer is lenne.
A fő sztorit végig vittem, most a mellék küldetéseket csinálom, pl. Voronyinnak a Bulldog-6 megszerzése, stb..
Amin majd fogok javítani, az a sörétes. Ezekkel a beállításokkal használhatatlanok, a kutyák kinevetnek, amúgy keveset is lehet találni belőlük.
A másik dolog, a mutáns tetemekből nagyon ritkán lehet "alkatrész"-t kinyerni.
Amikor a Vérszopók falujában kinyírok 5-6 dögöt, erre egyetlen egy "alkatrész"-t sem kapok, ez bosszantó.
Ehhez tartozó fájlt kellene megtalálni, nem tudom melyikben lehetne átírni.
Ha esetleg majd úgy döntesz, hogy akarsz vele játszani, akkor oda adom hozzá a cuccokat. A fordítást még csinálgatom, vannak benne új szövegek.S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Gery D.
Topikgazda
Az Alap Shoc-hoz már létezik egy egyszerű gamedata cucc, amit csak be kell másolni és Sidorovich-nál meg azt hiszem Barman-nál is lehet javíttatni.
Páncélt feljavítani 5db Elem használatával lehet úgy, hogy belépsz egy Elektro Anomáliába és szépen fel is megy a Páncél tartóssága.
Ha valakit érdekel, feltettem a tárhelyemre, Repair Mod Hun mappában van.
[ Szerkesztve ]
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
shield
őstag
válasz Gery D. #4347 üzenetére
Igen, a Ficsoport fordításában benne van is, de az a SoC Complete 2009 modhoz van.
Egyesek szerint a Complete mod is egy bug halmaz. Az alap játék kijavítását szolgálja a ZRP.
Próbáltam azt a javítási módot bele rakni, amelyikben donor cuccokból kell kinyerni az alkatrészeket és abból javítani.
Sajna az egyik fájl miatt midig megadta magát a játék. Lehet hogy majd próbálkozom még vele.
A ZRP fájljaiban nagyon sok minden meg van változtatva az alaphoz képest, ami miatt stabilabb a játék.
Végül is ez a kis mod sokat segít az elején.szerk.: találtam több Repair modot, de azok átírnák a ZRP fájljait, ami a lényeget tennék tönkre.
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Gery D.
Topikgazda
Amiről én írtam, az csak pár új sor, pár script. Ezt a modot a régi Stalker hivatalos oldaláról kaptam le, semmi köze az FI csoporthoz. Ezeket a sorokat én fordítottam és illesztettem bele az eredeti Fájlokba.
[ Szerkesztve ]
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
Új hozzászólás Aktív témák
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest